Google Translate

joi, 7 ianuarie 2010

Ce se vede de la o poştă?

Întrebări ardeleneşti uşor de auzit:
“Mă, Ghio, spune tu ce se vede acum
de la o poştă?”
“La ce, mă?” “La ăia de la putere!” “Că nu le pasă, mă!” “Da oare de ce?” “Că nu mai sunt alejeri!” “Da tu eşti sigur
că nu le pasă?
” “Absălut! Tu nu vezi că de la noi tot taie şi la ei se tot adaogă?!”
Integral, aici:
Ce se vede de la o poştă?
Cornel Nistorescu,
6 ianuarie 2010, 23:00
___________________
In 4 ianuarie,
am scris ce "vedeam" si eu,
fara a cunoaste bancul din Ardeal.

Ascultă si taci!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Liber... la comentarii! Responsabilitatea continutului, revine fiecaruia.
Comentariile injurioase, obscene, atacurile suburbane la persoana, nu vor fi publicate! Nu doresc sa creez 'probleme'... unora sau altora! Admin!

Dialog între doi gemeni nenăscuţi

MOTTO-ul... unui grup de tineri... si frumosi!

Search mehedinti blog online:

Lista mea de bloguri