Google Translate

joi, 25 martie 2010

Un mesaj de suflet, de la un tanar... pensionar militar!

"Am onoarea sa va transmit un cintec dedicat militarilor (fosti, prezenti/activi si viitori).
Asa ceva se poate intimpla doar intr-o tara cu o conducere demna, civilizata. Ceea ce, din pacate trebuie sa recunoastem, nu este cazul noastru…

Am ascultat cu atentie versurile (muzica este superba, antrenanta!) si am vazut ca nu se vorbeste deloc despre interzicerea cumulului pensie-salariu, sau despre pensii nesimtite.

Nu! Pentru ca intr-o tara normala, civilizata respectul este reciproc, nu doar din partea militarilor… care s-au obisnuit sa fie numiti: MAREA MUTA!!!

Sa traiti cum puteti, ca bine nu cred!... Si, sincer, sper ca Sindicatul Cadrelor Militare Disponibilizate/SCMD sa aduca un strop de speranta si de bine si pe strada pensionarilor militari!
Cu stima, lt.col.rz.....

PS: Pentru a-l asculta intrati pe adresa indicata. Daca v-a placut, poate il veti transmite si prietenilor dumneavoastra care respecta pensionarii militari si militarii in general. Multumiri anticipate!"
_________________________

E-mail-ul dumneavoastra,stimate coleg,....
(fara permisiune expresa,nu divulg identitatea),
mi-a facut deosebita bucurie!
Asa am reusit sa-mi amintesc, in zile
atat de pline de milioane de nuante
"gri/negru, ca pe lumea aceasta mai este...
si BINE, si FRUMOS!
Va multumesc si eu,si cei care vor asculta aici:
"THE WARRIOR SONG" , un videoclip minunat!
Col. (r) Vasile Burcu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Liber... la comentarii! Responsabilitatea continutului, revine fiecaruia.
Comentariile injurioase, obscene, atacurile suburbane la persoana, nu vor fi publicate! Nu doresc sa creez 'probleme'... unora sau altora! Admin!

Dialog între doi gemeni nenăscuţi

MOTTO-ul... unui grup de tineri... si frumosi!

Search mehedinti blog online:

Lista mea de bloguri