Google Translate

luni, 3 mai 2010

De ce oare am ajuns aici?

Opinii: Armata Romana si lipsa de demnitate

"Va retransmit acest articol, pentru a vedea ca exista OAMENI care inteleg si care protesteaza. Articolul e scris de de un ofiter din marina militara, in rezerva. S-ar putea ca dvs.sa-l mai fi primit de altundeva.
In acest caz, scuze.
Cu stima,
................"


"Va multumesc mult!
Am citit in Ziare.com,dar
m-au dezamagit cumplit comentariile!
http://www.ziare.com/stiri/armata/opinii-armata-romana-si-lipsa-de-demnitate-1008843
De ce oare am ajuns aici?
Ce anume am mai putea face?
Cum indreptam raul facut?
Multe intrebari, putine solutii!
V.Burcu"

_________________
Din corespondenta mea prin ... e-mail!
Respect "confidentialitatea" prietenului meu,
din lumea ... virtuala!

Ii stiu aproape "sigur" identitatea!
Stiu ca este la fel de framantat ca multi
dintre noi, cu ce se intampla in tara noastra,
cu gravele probleme care macina "armia romana"!

Dar din motive strict personale,
ramane "pur si simplu",
Marele Necunoscut!

Sa traiti,Domnule General!
V.Burcu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Liber... la comentarii! Responsabilitatea continutului, revine fiecaruia.
Comentariile injurioase, obscene, atacurile suburbane la persoana, nu vor fi publicate! Nu doresc sa creez 'probleme'... unora sau altora! Admin!

Dialog între doi gemeni nenăscuţi

MOTTO-ul... unui grup de tineri... si frumosi!

Search mehedinti blog online:

Lista mea de bloguri