Google Translate

sâmbătă, 31 iulie 2010

Ce ma ingrijoreaza pe mine?

Monitorul Oficial nr. 0527 din 28 Iulie 2010
Actul nr. 735 din 21 Iulie 2010
Emitent: Guvernul Romaniei

Hotarare pentru recalcularea pensiilor stabilite potrivit legislatiei privind pensiile militare de stat, a pensiilor de stat ale politistilor si ale functionarilor publici cu statut special din sistemul administratiei penitenciarelor, conform Legii nr. 119/2010 privind stabilirea unor masuri in domeniul pensiilor HG 735 Din 21Iulie 2010
_________________________
29.07.2010
In atentia tuturor membrilor si simpatizantilor SCMD - va prezentam un extras din procesul verbal al sedintei Comitetului Director al SCMD


Comitetul Director al SCMD, intrunit in plen la 27.07.2010 si avand ca invitati pe:
Col. (r) Comaneci Mircea – Filiala Botosani
Col. (r) Swider Paul – Filiala Calarasi
Col. (r) Simedre Marian – Filala Sector 5
Constatand situatia de o gravitate exceptionala la care au ajuns structurile militare, tara, natiunea, datorita proastelor guvernari postdecembriste, referitor la pachetul de legi care ii vizeaza strict pe militarii activi, in rezerva si in retragere, Comitetul Director a luat decizia sa comunice prin intermediul Birorilor Operative, tuturor membrilor si simpatizantilor SCMD urmatoarele:

Legea 119/2010, coroborata cu Legea sistemului unitar de pensii, aflata “”in rezerva”” la Camera Deputatilor, DESFIINTEAZA STATUTUL DE MILITAR IN ROMANIA. Asimilarea totala cu civilii ne desfiinteaza ca structura socioprofesionala.

Data fiind aceasta situatie, se recomanda tuturor celor interesati, indiferent din ce structura provin (MApN, MAI, servicii, etc), sa nu semneze niciodata cerere de recalculare a pensiei, pentru ca ar insemna ca sunt de acord cu pierderea calitatii de militar, dar sa completeze in nume personal o cerere tip (al carei model va fi transmis), prin care sa solicite institutiei in evidenta careia se afla date despre veniturile obtinute de-a lungul carierei. Conform legii, raspunsul ar trebui sa parvina in 30 de zile.

Dupa 30 de zile, daca nu primiti raspuns, veti face o notificare la Sectia de Pensii la care sunteti in evidenta, prin care sa cereti sa nu vi se recalculeze pensia intrucat nu vi s-au asigurat datele necesare comunicarii veniturilor obtinute pe parcursul carierei militare mentionand ca, in caz contrar, va rezervati dreptul de a chema Casa de Pensii in instanta de judecata.

Nici in Legea 119/2010 si nici in normele sale de aplicare nu apare cifra 3000 (trei mii) lei, asigurarile date de reprezentantii puterii ca pensiile mai mici de 3000 lei nu vor scadea fiind doar o diversiune menita a linisti marea masa a pensionarilor militari si a gestiona o eventuala criza. Toate pensiile, de la subofiter la general, vor scadea prin recalculare; estimam cuantumul acestora intre 500 – 1700 lei.

Militarii care sunt de acord cu aceste masuri care le vor face pensiile cu un pic mai mari decat pensiile de ajutor social (350 lei), date celor care in viata lor nu au muncit nici macar o zi, sau cei care sunt de acord ca toti militarii, indiferent de grad, functie, raspunderi, sa se afle pe aceeasi treapta, sunt liberi sa nu ne urmeze. Militarii in rezerva si in retragere, care gandesc ca noi, sunt bineveniti in randurile SCMD.

Considerand ca pensia trebuie sa fie un drept patrimonial castigat pentru toata lumea, nu numai pentru magistrati, SCMD a demarat deja procesul in instanta, pe motiv de discriminare. SCMD a luat decizia sa actineze in justitie, in tara, impotriva Normelor de aplicare a legii, si la Strasbourg impotriva Legii declarate constitutionala. Facem precizarea ca Normele nu au fost inca publicate in Monitorul Oficial, fiind lasate la dispozitia celor interesati pentru sondarea reactiilor si a capacitatii de riposta.

In paralel, SCMD va face contestatii argumentate pe aceasta tema la Presedintie, Guvern, Parlament, si le va prezenta mass mediei.
In ultima instanta, avem pregatite si cele 3 (trei) procese juridice stabilite la Alba Iulia, pentru luna ianuarie 2011, daca vor aparea cupoanele de pensii recalculate.

La propunerile divergente primite de la filiale sau de la membrii de sindicat, solicitam sa se aiba in vedere faptul ca pichetarile de dimineata pana seara, cu grupuri mici de reprezentanti, ar banaliza problema in plin razboi mediatic, iar discutiile cu calaii natiei sunt inutile. Preconizam actiuni de anvergura de acest tip, actiuni la care ii vom invita sa participe pe toti membrii si simpatizantii SCMD.

In ceea ce priveste actiunile pentru 25 Octombrie, propunem ca “”marea muta”” sa iasa si ea in uniforma, intr-un mars al tacerii, depunand coroane mortuare la presedintie, MApN, MAI, Ministerul de Justitie si Prefecturi. Solicitam tuturor Birourilor Operative sa vina cu propuneri, sa popularizeze si sa pregateasca de pe acum aceasta actiune.

In ceea ce priveste propunerile de reactivare in media, solicitam tuturor filialelor sa intensifice atacurile in media impotriva consecintelor Legii sistemului unitar de pensii. Membrii Comitetului Director au demarat deja discutii privind participarea pe aceasta tema la unele dintre posturile radio si TV cu acoperire nationala. Vom pune la dispozitie materiale scrise la toate redactiile si solicitam ajutorul filialelor in acest sens.

Ii rugam pe membrii si simpatizantii SCMD care, in baza misiunilor avute in strainatate, au stabilit relatii de amicitie cu militarii straini, actualmente rezervisti, sa-i contacteze, alertandu-i, in scopul de a determina sindicatele si ONG-urile lor sa sprijine sub toate formele actiunile noastre, pentru ca altfel, aparand precedentul in Romania, aceleasi masuri vor putea fi luate in tarile lor, impotriva lor.

In ceea ce priveste demersul privind recalcularea actualelor pensii militare, conform Legii 90/2007, SCMD va notifica in aceasta saptamana Directia Finaciar Contabila/MapN pentru rezolvarea de indata a situatiei membrilor de sindicat. Notificarea se va constitui in plangere prealabila in justitie in cazul nerezolvarii in termenul legal de 30 de zile.
27.07.2010
COMITETUL DIRECTOR AL SCMD
_________________________
24.07.2010
Cu privire la HOTĂRÂREA pentru aprobarea metodologiei de recalculare a pensiilor stabilite potrivit legislaţiei privind pensiile militare de stat, a pensiilor de stat ale poliţiştilor şi ale funcţionarilor publici cu statut special din sistemul administraţiei penitenciarelor, conform Legii nr. 119/2010 privind stabilirea unor măsuri în domeniul pensiilor


Astazi, 23.07.2010, in calitate de jurnalist TVRM si de istoric militar, am participat la manifestarile legate de implinirea a 90 de ani de existenta a arhivelor militare, organizate de catre Centrul de Studii si Pastrare a Arhivelor Istorice Militare de la Pitesti. De aici am aflat ca au fost “”divulgate””, in sfarsit, Normele de aplicare ale legii de desfiintare a statutului de militar (Legea 119/2010) – un cadou otravit pentru lucratorii de la arhive, de ziua lor…

Militarii au avut nu legi si pensii speciale ci legi si pensii de stat, adica de serviciu (militare, de urmas, de boala).

Legea noastra de pensionare a fost insusita cu 4 ani in urma de catre magistrati, dupa care, acestia ne-au eliminat pe noi, titularii!...

Singurul efect benefic al Normelor care instituie haosul generalizat si printre specialisti, este acela ca desfiinteaza pentru totdeauna minciuna ca pensiile de peste 3000 de lei nu vor scadea. Cifra 3000 nu apare nici in Lege si nici in Norme. A fost si va ramane un procedeu de intoxicare, de pacalire a celor slabi de minte, pentru a se evita reactia legitima a militarilor in rezerva si in retragere, furati, umiliti, batjocoriti. Conform Legii 119/2010 si Normelor sale de aplicare, nimeni nu va avea o pensie mai mare de 1,9 puncte.

Cine vrea sa mai castige 2-3 lei in plus, fata de cele 900 – 1400 lei, pe care cu generozitate ni le ofera de acum inainte, ca pomana si nu ca drept, comandantul nostru suprem, prin intermediul slugilor Boc, Seitan, Videanu si altii, nu are decat sa se duca, 3ani si 5 luni de acum inainte, pentru a face coada la arhive la Pitesti, ca sa obtina inutilul: statele de plata de acum 60 de ani si care, fara ordinele de zi pe unitate si celelalte documente financiare nu valoreaza doi bani.

Dar daca va duceti inseamna ca acceptati prevederile discriminatorii ale Legii, adica descalificarea domniilor voastre ca militari.

SCMD a pregatit procesul in justitie, pe motiv de discriminare, deoarece pensia nu poate fi asimilata, potrivit legilor europene si Constitutiei Romaniei, drept bun patrimonial dobandit si inalienabil doar pentru magistrati si pentru cei pensionati pe Legea 19. Ori este pentru toata lumea, deci si pentru noi, ori pentru nimeni. In plus, cuantuml de pensie a fost stabilit si pentru magistrati si pentru noi si pentru altii, prin legi organice si nu prin Constitutia care face referire in egala masura si la structurile militare si la Curtea Constitutionala.

Impotriva unei legi strambe si a unor norme cinice si aberante, vom actiona in justitie atat noi, SCMD, cat si sindicatele din justitie, cele ale pilotilor civili si altele.

Atragem atentia totodata ca eventualele scapari (neaparitia la sfarsitul legii Basescu-Boc-Seitan a precizarii privind abrogarea legilor “”speciale””) nu sunt scapari!... Sunt masuri calculate, menite sa sporeasca haosul legislativ si deruta noastra, deoarece “”LEGEA SISTEMULUI UNITAR DE PENSII PUBLICE””, care trebuia votata in Camera in prima decada a lunii iunie, este pe teava si va fi votata si promulgata in situatia in care ne vom afisa prematur asii din maneca.

Oricum, o alta lege diversionista ne va abate atentia – aceea a impozitarii cu 16% a tuturor pensiilor. Adversarii nostri si cei ai natiunii romane actioneaza premeditat, urmarind haosul generalizat, iesirea necontrolata a flamanzilor in strada si, pe fondul declararii statului roman falimentar si neguvernabil, “”salvarea”” noastra se va face pe bucati, adica desfiintarea Romaniei ca stat national unitar. Declaratiile recente ale pastorului Laszlo Tokes fac parte din plan.

In concluzie, pentru salvarea noastra ca structura socio-profesionala, coloana vertebrala a statului, si pentru salvarea Romaniei, propun urmatoarele masuri, in acord cu cele stabilite la convocarea de la Alba Iulia:

*** Nimeni sa nu dea girul, prin cereri semnate, aberatiilor legislative ale Basescului si compania;
*** SCMD sa declanseze rapid in justitie cele 3 procese stabilite la Alba Iulia;
*** Pe data de 25.10.2010, impreuna cu aliatii nostri in uniforma si cu cei din structurile de justitie, vom picheta Palatul Cotroceni, Ministerul Apararii Nationale, Ministerul Administratiei si Internelor, Ministerul de Justitie. Vom face astfel incat atasatii militari straini si canalele media straine, invitate la mascarada anuala a “”cinstirii”” sangelui varsat de catre martirii neamului, sa constate pe teren situatia reala;
*** Prin toate mijloacele vom alerta sindicatele militarilor activi si ONG-urile militarilor in rezerva din toate statele membre UE si NATO, atragandu-le atentia ca un precedent creat in Romania va deschide larg poarta umilirii si batjocoririi lor intr-un viitor apropiat.

Solicitam tuturor membrilor si simpatizantilor SCMD sa raspunda chemarii noastre pentru 25 Octombrie.

Derobarea inseamna sinucidere. Vremea principiului “”apa trece, pietrele raman”” a trecut. Adoptam principiul german “”mai bine un sfarsit cu groaza decat o groaza fara de sfarsit””.
Honor et Patria! Vae victis!
PRESEDINTE SCMD,
Col. (r) dr. Mircea DOGARU
_________________________
Ce ma ingrijoreaza pe mine?
Ce as vrea sa va spun eu?

1. In primul rand, ce se vede mai sus:
- existenta in MO a "Hotararii ... ",
conform Legii nr. 119/2010 privind stabilirea
unor masuri in domeniul pensiilor .Punct.
- Comunicatul SCMD din 29 iulie a.c.
- Comunicatul SCMD din 24 iulie a.c.

2. Ne aflam, JURIDIC vorbind, intr-o
situatie precis definita/delimitata de Lege,
nu conteaza ca ne convine sau nu, ca are
scapari sau nu, ca este dreapta sau nu!
Juridic, este LEGE IN VIGOARE, fratilor!
Va rog sa TINETI cont si minte aceasta!
Incetati sa va mai copilariti cu intrebari
sau propuneri, altele decat cele punctual
LEGALE! Orice altceva, vorba americanilor,
este impotriva noastra!

3. Solicit Comitetului Director o intrunire
URGENTA, largita cu SPECIALISTI ai SCMD
(juristi, resurse umane/cadristi, financiar/contabilitate)
si neaparat, Sefa Biroului de Avocatura, cu care ne aflam in relatii contractuale!
Scopul acestei SEDINTE: identificarea PUNCTUALA, strict in PARAMETRII legii, si intereselor noastre, ofiteri si subofiteri/agenti, salariati civili ori contractuali, a pasilor de urmat!

Renuntarea totala la aspectele emotionale,
la tendintele lacrimogene sau patriotarde!
Va trebui ADOPTAT un ton si registru rece,
pragmatic, concis, la obiect!

Acum este trecut de ... 5 dimineata!
Azi este sambata, maine dumineca!
Veniti cu TOTII, vorba OTV-istilor,
sunati-va prietenii, colegii si hai
sa vedem ce si cum vom proceda!

Timpul nu mai are rabdare!
Timpul ne preseaza!
Sa nu fie prea tarziu!
Sa nu idemnam oamenii sa se nenoroceasca!
Dau un exemplu: asa zisa boicotare!
Mai sunt si alte propuneri, la fel
de aiuritoare! Sa dovedim decenta,
profesionalism in abordarea discutiilor!
LEGALITATE. ONOARE. DEMNITATE.

V.Burcu

54 de comentarii:

  1. Va chem, NU la revolutie!
    NU, la Coada Leului, cum am vazut undeva, postat! Va chem sa veniti cu idei, opinii, propuneri! Sa jutam efectiv, pe costuri minime, din fata calculatorului, Comitetul Director in luarea celor mai BUNE decizii!

    Sa nu ajungem ca dupa razboi, sa incepem de abia atunci sa facem pe vitejii! Acum este momentul sa facem dovada experientei, profesionalismului, competentei fiecaruia! Impreuna, putem fi o forta! Sa nu asteptam minuni, venite de la altii, dupa care sa incepem a ne plange!

    Va fi deja tarziu! Si noapte, si frig ... Va fi iarna! Prevad o iarna ... fierbinte!
    Admin, V.Burcu

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa este d-le V. Burcu, aveti perfecta dreptate, nu ne ajuta cu nimic lamentarile si amenintarile belicoase, pe bloguri sau in mass media. Nu prea am auzit magistratii facand valuri ca v-or ramane cu 10% din pensii dupa recalculare, dar ei au avut un as in maneca. Noi ce avem, un presedinte mincinos, un g. oprea si un blaga fara coloana vertebrala, de la care ce am asteptat, sa contrasemneze metodologia si apoi instructiunile de aplicare intocmai a legii, chiar si impotriva celor ce vor boicota aplicarea masurilor privind recalcularea, prin netrimiterea documentelor?
    Nu ma mai mira nimic, cunosc pensionari, fosti militari (nu are rost sa le mai spun "rezervisti"), ce au detinut functii importante in structurile de aparare si ordine, care intoxica si linistesc marea muta, cum ca legea e buna si e in avantajul nostru, asa ca dupa putinul si atrofiatul lor creier, trebuie sa fim calmi si sa asteptam linistiti.
    Spre ghinionul nostru, ne-am pricopsit cu cel mai dezastruos, incompetent si pervers guvern si presedinte, din istoria natiei romane. In zadar au incercat putinii nostri aparatori sa justifice sistemul de pensii militare, a functionat deviza lui boc si basescu - "cainii latra, ursul trece" si asa va fi pe toata "vremea lor", cat va mai fi.
    Da, ne asteapta o iarna fierbinte, ca au ei grija sa o incalzeasca, cu tunurile date in banii imprumutati. Daca ne intoarcem la recalculare, sa stiti ca la casele de pensii ale noastre nu se stie nimic la aceasta ora, nu au nimic oficial si nici la unitatile teritoriale sau la arhive, exact aceiasi situatie ca la Craiova. D-lor, trebuie sa intelegem odata pt. totdeauna, ca ne-au mintit toti. Ce alta dovada mai vrem cand la tv ii vedm cum promit ca vor face totul in favoarea noastra, apoi vezi semnaturile sau votul pe "sentinta".

    RăspundețiȘtergere
  3. Guvernul grec au "mobilzat" armata pentru a aproviziona tara cu benzina si motorina. Oare guvernul roman, intr-o situatie similara Greciei ( ca nu suntem departe) ce va mobiliza? Cine-mi poate raspunde?

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi-e lehamite, nu de aceasta tara, ca e a noastra, ci de acesti conducatori hrapareti si nemernici.
    Sa mai auzim si de bine!

    RăspundețiȘtergere
  5. De raspuns la niste intrebari tot ar fi cazul:
    1/Daca nu se depune cerere la institutiile enumerate ,recalcularea se va face cf.salariului mediu pe economie-cred ca da?
    2/Neavand de la aceste institutii baza proprie de calcul(salariile brute/nete)ce am putea contesta la calculul pensiei efectuat si transmis prin decizii personalizate?
    3/Nu riscam sa ramanem cu pensiile recalculate,altfel, decat dupa propriile salarii?
    4/Nedepunand o cerere conforma cu metodologia aprobata de H.G.nu riscam sa fim refuzati de organismele de resurse umane-si ne intoarcem din nou la o alta recalculare?

    RăspundețiȘtergere
  6. INTERESANT si foarte aproape de adevar punctul de vedere. cu alte cuvinte L 119( ca lege organica) poate si este mana cereasca pe langa legea unitara.se pune intrebarea-nu ar trebui sa se actioneze pentru ca aceasta mult hulita L119 sa devina LEG.PENTRU PENSIILE OCUPATIONALE IN CADRUL LEGII UNITARE? eu cred ca DA. P.S. in entuziasmul meu infantil,am publicat acea oferta de munca in ideea de afi vazuta si comentata. vazuta a fost si a deranjat, comentata NU.Sa inteleg ca nimeni nu mai vrea sa faca un ban in plus? sau exista optiunea cu conditia sa fie obligatoriu de la buget?? un sfarsit de sapt. super

    RăspundețiȘtergere
  7. @stramb, trebuie sa recunosc: intrebarile puse ieri de dvs. m-au facut sa inteleg NECESITATEA postarii celor de mai sus! Intrebarile sunt pertinente, raspunsurile necesare. Dar ... in opinia mea, cred ca trebuie, la fel de NECESAR, completate cu TOT ce ne doare. Raspunsurile, inca o data, cred ca trebuie date de Comitetul Director, intr-o sedinta largita!

    @vasile p., multumesc, si bine ai revenit alaturi de noi. Ai dreptate, in tot ce ai scris!

    @Nikk, mai rar dar de substanta! Problema ridicata de tine este REALA, sunt de acord ca inca de pe acum trebuie ANALIZATA situatia si luata atitudine fata de viitoarele INTENTII ale legiuitorului! Am mai spus si alta data, trebuie ca SCMD sa-si regandeasca strategia, modul de actiune! Un mod PRAGMATIC!

    @cezar, felicitari! Bine ca esti din nou aici! Ma bucur mult! Acum: 1. postarea ta de ieri, nu m-a suparat!(chiar am lasat-o, doar ... 1 exemplar). Dimpotriva, o primisem si eu pe e-mail, dar ... se afla in studiu! Nu avem ce comenta, trebuie cautat adevarul. Daca voi gasi ARGUMENTE PRO, valabile in sensul ca ESTE asa cum scrie acolo, voi veni aici, cu PROPUNERI; sau voi argumenta invers, ca este doar ... un SPAM! Putintica rabdare! 2.LEG.PENTRU PENSIILE OCUPATIONALE IN CADRUL LEGII UNITARE! Perfecta dreptate! Asta sustin si eu! Pastrarea statutului nostru ca fosti militari!
    V.Burcu

    RăspundețiȘtergere
  8. Domnilor, nu putem avea decat o singura optiune ca in toate tarile care-si respecta armata: lege ocupationala ! Asa e si in NATO, si in UE.
    Ne cerem singuri afara ? ....sau le destabilizam din interior ?

    RăspundețiȘtergere
  9. ...prin crearea unui precedent, desigur!

    RăspundețiȘtergere
  10. @nicolae, te salut! nu NOI ~ ne cerem afara ~ , nu NOI ~ destabilizam ~ !
    Dimpotriva, NOI incercam sa contribuim la gasirea unei STRATEGII care sa conduca la a se TINE CONT si de punctul de vedere al fostilor militari! Legiuitorul va trebui sa inteleaga faptul ca ESTE IN INTERESUL TARII, sa pastreze NEALTERATA "ARMATA REZERVISTILOR", mai ales PREGATITA pentru situatii deosebite,(razboi, calamitati etc.), cand oriunde si orice popor, orice tara se bizuie pe forta si capacitatea REZERVISTILOR MILITARI.

    Numai la noi, in Romania, Guvernul, legiuitorul ... bate campii!
    Propune, adopta si promulga Legi CONTRA interesului national, sigurantei tarii!
    V.Burcu

    RăspundețiȘtergere
  11. @ADMIN-multumesc foarte mult pentru re-reprimire.promit ca si data trecuta ca NU VOI FI CUMINTE.in legatura cu SPAMUL-este evident ca am vrut parerea dv. despre chestie.atata vreme cat nu mi-a cerut bani si date personale mi s-a parut ce mai fezabila din cate am intalnit.din text rezulta ca posib. de a se deschide in ro. este dat de nr. de inscrieri.drept urmare eu i-am dat drumul si deja am 5 membrii in TEAM.O dupa amiaza placuta si multa sanatate.

    RăspundețiȘtergere
  12. In nicio varianta nu poate fi acceptata stabilirea cuantumului pensiei militare dupa principiul " contributivitatii ", cu atat mai mult recalcularea retroactiva a pensiilor in conditiile unei contributivitati inexistente , atat din partea angajatului cat si a angajatorului.Oricine sugereaza o asemenea acceptare se delimiteaza de interesele militarilor ! Ca sa nu spun mai multe !!!

    RăspundețiȘtergere
  13. ... ca sunt usor de identificat, chiar si de un neavizat !

    RăspundețiȘtergere
  14. plano 10, pe blogul sau, ridica o PROBLEMA deosebita:

    Aplicarea Legii 119/2010 si a HG 735 de catre Casele Sectoriale de Pensii ale institutiilor militare. Deocamdata boicot general.

    Aceste case de pensii au niste site-uri ascunse pe paginile directiilor financiare de resort.

    Cel al Casei de pensii a M.Ap.N nici n-a publicat Legea si Hg-ul. Nu am reusit sa gasesc pana in prezent site-urile celorlalte case de pensii sectoriale. ~
    __________________
    TOTAL in DISPRETUL LEGII, in dispretul nostru al TUTUROR!
    Este de retinut!
    V.Burcu

    RăspundețiȘtergere
  15. ilie de la scularie31 iulie 2010 la 16:37

    @cezar spunea...31 iulie 2010, 13:40 :
    "ar trebui sa se actioneze pentru ca aceasta mult hulita L119 sa devina LEG.PENTRU PENSIILE OCUPATIONALE IN CADRUL LEGII UNITARE? eu cred ca DA."

    Ptii...bata-te sa te bata norocu' nene Cezare !
    Care va's'zica asa ar trebui sa se faca... Si eu , ca cum s-ar zice , cu gindirea mea mai molcoma , prepuneam ca matale ai ceva de impartit numai cu generalu' Popescu si cu legea ceea 164 din 2001...
    Da' amu pricep eu ca matale ai ceva cu tati rezervistii...
    Ci ti-ai zis matale (sau ti s-o zis sa-ti zici): "Le-am aratat mita (pisica) cu legea unitara a pensiilor...pi urmi vinim cu legea 119
    (care zice oarece de 20 di ani - nu 30 - ; si mai zice de ordinele Meritul Militar - care nu-s in legea unitara) , si ghiolbanii or zice bogdaprosti , s'or sa vina'n genunchi sa ne roage sa ramina asa " . Ca eu alte deosebiri intre legea unitara a pensiilor si L.119 nu am gasit ...

    RăspundețiȘtergere
  16. @cezar spunea..31 iulie 2010, 14:29 :"deja am 5 membrii in TEAM "
    In postarea-invitatie pentru noi spuneti ca aveti 9 membri in 'team'...

    RăspundețiȘtergere
  17. @MOS ALECU-vigilent, vigilent,-am gresit tasta-deci am 9{noua}.nu stiu nimic mai mult, ca dv. daca gasiti inf. faceti-le publice -pt. toti de pe site. O seara buna

    RăspundețiȘtergere
  18. @ILIE-ptiu nea ILIE ma deconspirasi bre,molcom,molcom,dar istet ardeleanul(o sti pe aia cu ardeleanul si cioara?nea ilie ti-A luat cioara slana..-apoi nu-i bai ca brisca-i la mine) BUN, odata ce ai gasit ag.007 treaba-i lamurita. ,dar ai pus mata mana pe plaivaz sa faci un pic de aritmetica 1-4?Te rog fa treaba asta pt. varianta legii unitare si pt. varianta legii 119. sa ai o asistenta medicala pe aproape sa-ti faca respiratie buson-buson cand o sa vezi rez. pe urma dupa ce-ti revi sa ne anunti si pe noi

    RăspundețiȘtergere
  19. ilie de la scularie31 iulie 2010 la 21:24

    @cezar spunea..31 iulie 2010, 19:31
    Apai... eu nu pricep...adica , ca cum s-ar zice , sa fac un fel de asemuire intre 'dracu' si 'aghiuta'...
    Da di ci nu ne indemni matale , daca nu-i cu suparare , sa videm ca dintre cele doua napaste , mai nevatamatoare ar fi tot legea care'o fo' pin'amu ... Da' daca asa ai matale pricaz di la stapinire ... eu ti intaleg ca nu poti zici altfel...

    RăspundețiȘtergere
  20. @ILIE-apoi nea ilie si eu plang dupa viata de la 20 de ani cand umblau fetele satului incolonate dupa mine si eu eram ....ocupat.asa si mata -gata a sburat porcu cu L164 s-a dus nu mai e.si daca nu mai este de ce s-o mai bagam in sama?

    RăspundețiȘtergere
  21. http://www.mapn.ro/dfc/fp.pdf

    Interesant !!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Daca sunteti atenti la modul de completare a fisei de pensie care se gaseste la adresa de mai sus ( onor M.Ap.N. ) se specifica FOARTE CLAR cine completeaza perioadele lucrate de catre militari inainte de iesirea din sistem. Daca ne uitam pe textul O.G. ne OBLIGA PE NOI , pensionarii in plata sa demonstram ca am lucrat acolo si sa ne milogim pe unde putem sa respectam " ULTIMA REGLEMENTARE IN DOMENIU ".
    Nu s-ar putea mai simplu sa le extraga din dosarul de pensionare al fiecaruia ???

    RăspundețiȘtergere
  22. Domnule Burcu va rog sa nu ne mai numiti ,,fosti militari" noi suntem militari pana murim dar in alta pozitie in rezerva sau retragere.Pentru acest statut si pentru pensie de stat trebuie sa luptam pe toate planurile si cu toate mijloacele.Sa nu acceptam postura de fosti.Asta e misiunea principala acum a SCMD.

    RăspundețiȘtergere
  23. @Anonim 23:00, Va inteleg si sunt de acord cu amaraciune dv., dar va CONTRAZIC cand afirmati: ~ nu ne mai numiti ,,fosti militari" noi suntem militari pana murim ~

    NU eu va NUMESC! Acesta este EFECTUL LEGILOR GUVERNANTILOR! Ei SUNT cei care se fac vinovati ca ne-au desfiintat STATUTUL! Noi ne putem numi/considera CE AM DORI/CREDE, dar aici si oriunde in lumea larga ... LEGEA vorbeste! Nu DORINTELE sau FRUSTRARILE oamenilor.

    Sunt de ACORD si sustin ca SCMD, noi toti, trebuie sa SCHIMBAM aceste ERORI grave, savarsite impotriva noastra, interesului national!

    Cu respect va rog, ca inainte de a ma ACUZA, sa cititi ATENT ce am scris si mai sus, dar si pana acum! V.Burcu

    RăspundețiȘtergere
  24. plano10 spune:

    iulie 29, 2010 la 5:45 pm | Răspunde
    D-le Burcu
    Si eu apreciez eforturile SCMD de a se bate pentru apararea drepturilor militarilor. Ati fost foarte prezenti pe Internet, spre deosebire de vechile si obedientele, fata de autoritatea vremelnica, oricare ar fi fost ea ,asociatii ale rezervistilor… inexistente in spatiul public si in presa, in aceasta perioada grea.
    In conditiile in care regimul nu va mai considera pensionari militari nu stiu daca e cazul sa mai raspundeti obligatilor juramantului militar si statutului dvs de cadre in rezerva sau retragere.
    Stiu ca disponibilizatii sunt persoane tinere care oricand ar putea fi chemate in activitate, daca situatia o cere.

    http://plano10.wordpress.com/2010/07/29/hg-nr-7372010-de-aplicare-a-l-1192010-art-1-lit-c-h/

    RăspundețiȘtergere
  25. Pt.nabuco - la intrebarea: "Nu s-ar putea mai simplu sa le extraga din dosarul de pensionare al fiecaruia ??? "
    Fisa este ZERO pt. L119/2010, nimeni, de zeci de ani, nu a conceput ca se vor naste "geniile mileniului", care vor dori o lege unica a pensiilor. Se cloceste ceva mizerabil, vom vedea in august ce nota va fi pe cuponul de pensie.
    Mai avem la dispozitie CINCI LUNI pentru a face ceea ce trebuie, pentru a nu se produce ERORILE GRAVE impotriva noastra. Sa nu lasam RAUL sa-si faca de cap.

    RăspundețiȘtergere
  26. @nabuco spunea... 31 iulie 2010, 22:38
    De avut in atentie ca fisa respectiva (ca , de altfel , tot ce se gaseste in locul specificat) este documentatia necesara conform L.164/2001 .
    Pentru noua situatie nu a aparut (nu am gasit pe unde am cautat eu) nimic !

    RăspundețiȘtergere
  27. Am convingerea ca Ministerele, Serviciile (SRI,SIE etc.), toti cei implicati + Casele de Pensii sectoriale, vor EMITE "instructiuni" unitare de aplicare a L119/2010 + Hoatararii...

    Ii obliga si Legea in acest sens! Numai ca ... inca nu se grabesc s-o faca! Ganditi-va ce haos ar fi sa procedeze fiecare dupa cum INTELEGE el/ea, prevederile unor NORME si asa pline de ... "bube"!

    Sper sa am dreptate! V.Burcu

    RăspundețiȘtergere
  28. Sa inteleg ca doar eu CRED NECESARA intrunirea Comitetului Director in regim de urgenta si cu participare largita?

    Nimeni nu zice nimic! Ce parere aveti?
    V.Burcu

    RăspundețiȘtergere
  29. Si inca ceva! Sa nu cerem SCMD sa dea, sa se pronunte pe ce NU POATE! SCMD nu este in masura sa dea NORME LEGALE, si nici sa le modifice!

    Am observat unele rabufniri ale catorva comentatori care cereau IMPERIOS SCMD sa faca/sa dreaga/sa nu fie de acord etc.etc. Prostioare! Lgegea este lege pentru toti!
    Tehnica legislativa este si asta...
    bine definita! Trebuie doar cunoscuta!
    V.Burcu

    RăspundețiȘtergere
  30. @ADMIN-buna dimineata domnul VASILE:ceea ce credeti dvs. e foarte corect si foarte foarte necesar.se pare ca multi printre care si' sindicatul"nu inteleg ca timpul curge in defavoarea noastra.ACESTIA nu inteleg ce pericol ne paste prin adoptarea _legi unitare- fara ca noi sa impunem o =lege ocupationala=(ca est 119 cu inbunatatiri, ca este alta nu conteaza} IL ANUNT PE DOMNUL DOGARU CA E MAI MARE ACEST PERICOL DECAT "PERICOLUL UNGURESC"- acesta exista de vreo 20de ani si..e tot la fel. Credd ca momentul este foarte nimerit pt. a se actiona in mod destept.daca legea unitara trece si de senat si e promulgata- adio sanse.Facand un mic calcul si o analiza sumara EXista acum si VOINTA POLITICA pentru a se impune o lege ocupationala.ACUM este momentul sa actioneze unit toti(MApN;MAI;SRI:SIE+toate organizatiile de pensionari Militari.contactati ceilalti sefi de filiale si faceti demersuri. Nu va exista nici-o scuza dupa.

    RăspundețiȘtergere
  31. .......completare VREAU sa mai subliez un aspect:cei care cred ca toate problemele noastre se rezolva o data cu plecarea actualei puteri se insala amarnic.puterea pleaca ,legile organice intra in vigoare si produc efecte.acestea nu pot fi modificate cu o.g. ci tot printr-un proces complet de legiferare.asta dureaza si intre timp ,sa zicem- noua putere nu se stie cum va mai vedea problema.

    RăspundețiȘtergere
  32. @cezar spunea...1 august 2010, 13:14
    Ca sa nu mai spunem ca orice 'noua putere' (mai ales de dreapta) va fi bucuroasa sa aiba cheltuieli bugetare cit mai reduse ... pentru a-i ramine ei si clientelei cit mai mult de bagat in buzunarele proprii.

    RăspundețiȘtergere
  33. În 1981, datoria externă a României era evaluată la 21 miliarde de dolari, compusă din datoria propriuzisă de 15 miliarde de dolari şi încă şase miliarde ce reprezentau dobânzile aferente perioadei de plată. Pe 31 martie 1989, în şedinţa Comitetului Politic Executiv, Nicolae Ceauşescu anunţa, cu emfază, că România şi-a plătit integral datoria externă. Peste 23 de milioane de români au suportat, timp de 10 ani, privaţiuni greu de imaginat pentru lumea civilizată pentru a plăti această datorie şi în cea mai mare parte acestor privaţiuni se datorează căderea regimului comunist.
    Pe 30 aprilie 2010, Banca Naţională anunţă că datoria totală a României este în cuantum de 86,6 miliarde de euro ( 86.600.000.000 euro). http://www.bnro.ro/page.aspx?prid=4252
    Pe ce, pentru ce, de ce au fost cheltuiţi? Dacă regimul comunist, a construit totuşi nişte obiective cu acei bani ( Centrala nucleară de la Cernavodă, canalul Dunăre-Marea Neagră, şantiere navale, combinate, uzine, porturi, termocentrale, hidrocentrale, şi alte sute de obiective economice şi de infrastructură , multe din ele aducând azi bani buni celor care le-au cumparat pe nimic de la statul român ), cei care au condus această ţară timp de 20 de ani nu pot justifica mare lucru din uriaşa sumă cheltuită. Aceşti bani îi vom plăti, vrem nu vrem, din buzunarul nostru şi ei reprezintă cam 4330 de euro pe cap de român, dacă socotim că mai sunt vre-o 20 de milioane de români în ţară. Reducerea pensiilor militare reprezintă una din modalităţile prin care cei ce conduc ţara vor să plătească o mică parte din acestă uriaşă datorie. Cu toate protestele, izolate sau concentrate, pensionarii militari şi cei din alte structuri se vor supune şi vor face faţă acestei diminuări. Dar milioanele de români care trăiesc acum cu salariul minim pe economie nu vor putea suporta această uriaşă povară şi în mod sigur se vor revolta. O mare parte din potentaţii zilelor noastre vor plăti cu viaţa şi îşi vor merita soarta, dar alături de ei vor cădea pradă furiei populare şi oameni nevinovaţi. Când flăcările revoltelor populare se vor stinge va trebui să punem bazele unui nou stat. Dacă vom lăsa ca toţi fripturiştii, parveniţii şi aventurierii să pună iar mîna pe putere, ca în 1990, vom intra într-o spirală ciclică a dezintegrării ca neam şi ţară.

    RăspundețiȘtergere
  34. DOMNUIE BURCU CINE CREDETI CA AR TREBUI SA PARTICIPE LA SEDINTA LARGITA A Comitetului Director?Nu credeti mai nimerita convocareaConsiliului NATIONAL AL REPREZENTANTILOR?AVEM NEVOIE DE O STRATEGIE UNITARA DE ACTIUNE PE TOATE PLANURILE-JURIDIC,SINDICAL,MEDIA,DIALOG SOCIAL,ALIANTE,ALERTAREA INSTITUTIILOR UE SI NATO.TIMP DE CINCI LUNI TRBUIE SA NE FACEM VAZUTISI AUZITI ZILNIC.DACA NU VOM ACTIONA FERM SI UNITAR VOM FI TRATATI CA SI PANA ACUM.

    RăspundețiȘtergere
  35. @Anonim 21:46; Propune: convocarea Consiliului NATIONAL AL REPREZENTANTILOR!

    Corect ar fi ... sa se OPTEZE urgent PENTRU UNA DIN CELE DOUA PROPUNERI!

    Va rog sa va exprimati un p.d.v.: ce credeti ca ar fi mai util, necesar acum ?!

    Pentru OPERATIVITATE, pentru ce ne ARDE, mai ales ca sunt prioritare CHESTIUNI TEHNICE, si cheltuieli mai putine, eu imi MENTIN punctul de vedere! SEDINTA CD LARGITA! V.Burcu

    RăspundețiȘtergere
  36. INSIST CU INTREBAREA CINE SA PARTICIPE LA SEDINTA LARGITA?NU CREDETI CA ESTE NORMAL CA LA LUAREA UNOR ASEMENEA DECIZII SA PARTICIPE TOATE FILIALELE?ASA E CORECT SI DEMOCRATIC.

    RăspundețiȘtergere
  37. @Anonim 22:14; Inteleg ca tot la mine insistati cu intrebarea dv.
    Va raspund ca am scris ( dar nu vreti sa cititi), mai SUS de comentarii, la pct.3: citez:

    "3. Solicit Comitetului Director o intrunire URGENTA, largita cu SPECIALISTI ai SCMD (juristi, resurse umane/cadristi,financiar/contabilitate) si neaparat, Sefa Biroului de Avocatura, cu care ne aflam in relatii contractuale!

    Scopul acestei SEDINTE: identificarea PUNCTUALA, strict in PARAMETRII legii, si intereselor noastre, ofiteri si subofiteri/agenti, salariati civili ori contractuali, a pasilor de urmat!" etc. etc. etc.

    Va rog sa OBSERVATI: trebuie luate DECIZII TEHNICE, de catre PROFESIONISTI, cunoscatori ai legilor!

    Aici nu e loc pentru politica, gargara! Nu se pot da sfaturi aiurea!
    Admin, V.Burcu

    RăspundețiȘtergere
  38. DOMNILOR COLEGI COMITETUL DIRECTOR LARGIT E NE STATUTAR SI DISCRIMINATOR.ACEACTA GASELNITA E DOVADA LIPSEI DE INCREDERE IN ORGANELE ALESE.SA LASAM CONDUCEREA SA LUCREZE SA COLABOREZE CU FILIALELE.IN SINDICAT TOTI SUNTEM EGALI.DECIZIILE TREBUIE SA SE IA IN MOD STATUTAR.

    RăspundețiȘtergere
  39. DACA AVEM INCREDERE IN CEI CARE CONDUC ATUNCI SA-I LASAM PE EI SA DECIDA CU CINE SE CONSULTA.AU OBLIGATIA SA NE INFORMEZE CU TOT CE FAC.NOI AVEM DATORIA SA-ISPRIJINIM .IN ULTIMA VREME S-A PUS PREA MULTA PRESIUNE PE DOGARU SI CONDUCERE.DOMNILOR DACA AVEM EXPERTIZA IN DOMENIU NIMIC NU NE OPRESTE SA DIALOGAM CU BIROUL OPERATIV.

    RăspundețiȘtergere
  40. @Anonim,
    Prietene, acum te inteleg! M-am lamurit ce te framanta! Ce temeri existentiale ti-au stricat ziua!... Problema tipic romaneasca, ce poate fi transpusa intr-un frumos proverb: unde dai si unde crapa!

    Intentia mea, cu aceasta POSTARE, a fost sa generez in randul cititorilor, membrilor SCMD, o sedinta de ... brainstorming!

    Acest tip de SEDINTA, nu are nimic subversiv! Nu loveste nici in D-l Presedinte Dogaru, nici in capabilitatea Comitetului Director!

    Dar ... stie domnia voastra ce este/ati auzit de ... brainstorming?

    OK, pentru nivelul superior si subtil in care va exceleaza neuronii, incerc foarte pe scurt, o definitie elementara: "Brainstorming is a group creativity technique designed to generate a large number of ideas for the solution of a problem."

    Vedeti ceva, potrivnic cuiva?
    Dar ... unde nu este, nici Dumnezeu nu cere! Hasta la vista, baby!
    V.Burcu

    RăspundețiȘtergere
  41. @cezar, te-am rugat colegial sa nu POSTEZI de mai multe ori,aceeasi idiotenie! Ai facut-o odata, pune punct! Asa crezi ca vei gasi adepti? Te inseli! Dimpotriva!

    RăspundețiȘtergere
  42. @admin-nu este deloc O PROSTIE si ma surprinde atitudinea ta.te deranjeaza daca unii colegi ar putea castiga un ban in plus? pe altii vad ca nu-i deranjeaza,ba dimpotriva incearca sa ajute. Cerea de mancare daca statea pe ecran? SURPRINZATOR SI DE TRAS ANUMITE CONCLUZII-total nefavorabile in ceea ce te priveste.

    RăspundețiȘtergere
  43. Hehehe... Elena Băsescu e supărată pe Monica Macovei şi pe Cristian Preda :))) Colegii de la Cotidianul ne spun cum se smiorcăie domnişoara europarlamentar la Bruxelles. Iată care e povestea:
    Deţinătorii bursei Robert Schuman au încercat de mai multe ori să organizeze o întâlnire cu europarlamentarii din delegaţia României. Evident, încercarea lor s-a îndreptat spre personalităţile din grupul parlamentar al PDL. S-au adresat întâi „rebelului" Cristian Preda. I-au trimis mai multe e-mailuri, dar fără folos. O lună de zile n-au primit nici un răspuns. Apoi i-au scris şi lui Sebastian Bodu. Acesta s-a dovedit mai receptiv. În cele din urmă, pe 1 iunie, la ora 13.00, în sala în care se desfăşoară reuniunile grupului român al PPE, întâlnirea a şi avut loc. De faţă erau şi Theodor Stolojan şi, sosită mai târziu, Elena Băsescu.
    Prima chiflă a venit de la fostul prim-ministru al României. O bursieră a întrebat: "Cum putem obţine un stagiu la un eurodeputat român? Sau cum am putea obţine un job de asistent?".
    Răspunsul lui Theodor Stolojan a fost lămuritor: „Noi nu avem loc pentru că trebuie să-i promovăm pe cei care s-au luptat pentru noi în campania electorală ca să ajungem eurodeputaţi. Dar puteţi să vă trimiteţi CV-urile celorlalţi 720 de eurodeputaţi".
    Între timp, ca steaua căzătoare, a intrat şi Elena Băsescu. Aceasta n-a realizat cine este de faţă. Şi s-a dezlănţuit împotriva Monicăi Macovei. Trebuie spus că fostul ministru al Justiţiei vorbise nu demult despre corupţia din partidul aflat la putere. Adică din partidul lu' Tata!
    - „Domnu' Stolojan, da' mie de ce mi-au dat ăştia de la Qvorum nota 1 la comunicare? Că eu comunic... vorbesc..."
    Theodor Stolojan a ridicat din umeri, înghiţind în sec.
    - "Noi cei din PDL ne boicotăm între noi! Monica Macovei de ce zice că cei din PDL fură? Ea nu a ajuns eurodeputat tot pe listele PDL? Şi ea cu ce-şi ţine copilul la Londra? Da, ea îşi permite să vorbească orice că are pile la jurnalişti. La fel ca şi Cristian Preda!"
    Şi pentru a nu lăsa loc de dubii, Elena Băsescu a reluat cam cu aceleaşi cuvinte încă de două ori. Sebastian Bodu, speriat de bombe şi de familia Băsescu, a îngheţat. Theodor Stolojan a început să privească la Lună deşi se afla într-o încăpere. Bursierii Schuman au rămas cu gura căscată. Speranţele lor se duceau pe apa sâmbetei.

    RăspundețiȘtergere
  44. 02.08.2010
    Comunicat al Biroului Operativ al SCMD, 02.08.2010
    Va informam prin prezentul comunicat ca nu s-a produs nici o schimbare in cadrul Comitetului Director al SCMD.

    Referitor la completarea Anexelor 1a si 1b din HG nr 735/21.07.2010, recomandam acelora dintre membrii SCMD, care nu rezista presiunii psihologice si vor neaparat sa-si asigure cateva zeci de lei la cuantumul pensiei "recalculate", sa mentioneze, sub semnatura, pe respectivul formular, urmatorul text:
    "Inaintez prezenta cerere, impotriva vointei mele si imi rezerv dreptul de a apela la instanta de judecata competenta".

    In ceea ce ne priveste, ne mentinem opinia ca prin semnarea unei cereri de recalculare tip, ne declaram in fapt de acord cu desfiintarea statutului nostru de militar si cu incalcarea grava a Constitutiei si a recomandarilor europene.
    Publicat de Sindicatul Militarilor

    RăspundețiȘtergere
  45. Da s-a dat raspuns la o intrebare . Care e sitatia lui Elena . Ea spune ca si-a dat demisia, ei spun ca nu s-a schimbat nimic . Intre timp, pe pagina principala numele Elena Cobuz nu mai apare la membrii Comitetului Director .Dar asta este o problema minora , lipsita de importanta . Intereseaza pe cineva ca suntem mintiti ? .

    RăspundețiȘtergere
  46. ce nu inteleg eu pe unii colegi care posteaza comentarii :
    - unii dintre noi nu fac altceva decit sa se vaicareasca, sa comenteze distructiv si negativ, sa ceara socoteala la cei care pina la urma au realizat practic CEVA, sa bage zinzanie, sa manipuleze in scopuri numai de ei stiute, tec
    -acesti UNII DINTRE NOI, nu sunt nici barbati si nici militari prin ceea ce fac si nu fac, aplica metoda:,,musca si fugi" , ,,este usor sa stai pe margine si sa dai sfaturi personale", etc
    -acesti UNII DINTRE NOI dupa ce ataca , balacaresc, iau la misto, acuza de incompetenta pe CEI CARE fac parte din conducerea sindicatului sau a filialelor si mai fac si cite ceva, dau bir cu fugitii din sindicat intrucit este grea munca practica si mai ales ca este si neplatita, invocind motive vezi doamne personale, familiale, etc
    -NOI care mai facem cite ceva pentru membrii sindicatului si pentru militari in general fie la nivel central fie la nivel local , NOI nu avem probleme familiale, NOI nu suntem bolnavi, NOI nu suntem nerenumerati, NOI nu ne expunem unor riscuri, NOI ce obligatii am avea pentru ceilalti? atita lasitate, atitea interese meschine, atita dezbinare nu credeam ca exista la NOI MILITARII care ne credem zmei dar dovedim ca doar vorbim si atit.
    -fac un apel la TOTI MILITARII din toate structurile de aparare, ordine publica si siguranta nationala sa lasam deoparte orgoliile, fanfaronadele, lenea, lasitatea, lipsa de neraspundere, etc sa ne UNIM EFORTURILE si sa ne aparam interesele si drepturile legale

    RăspundețiȘtergere
  47. ai fost tare.voi faceti TOTUL, sa facem TOTUL. unde mai auzeam asemenea indemnuri?

    RăspundețiȘtergere
  48. Domnule Giuliano 57 . Deoarece ne cunoastem foarte bine , as vrea sa va rog sa specificati ca un ofiter ce sunteti, daca comentariul dumneavoastra face trimitere la mine . Daca da , si nu va deranjeaza , spuneti-mi ce imi reprosati . Punct cu punct , ca sa ma pot apara . Daca nu faceti referire la mine , spuneti la cine anuma v-ati gandit cand ati improscat cu noroi . Eu cand am avut ceva de spus impotriva cuiva , am facut-o spunand cine sau ce ma deranjeaza. Dumneavoastra vorbiti la modul impersonal, aduceti acuze la modul general, afirmanad ca o faceti in numele cui ?Cand spuneti NOI , LA CINE VA REFERITI ?Pe scurt domnule Giuliano57, fiti mai concret, mai la obiect . Asa procedeaza un ofiter.

    RăspundețiȘtergere
  49. domnule giuliano,
    Avand in vedere ca in adunare, v-ati abtinut sa faceti alte comentarii nu inteleg de ce acum, pe blog sunteti atat de vehement si faceti tot felul de comentarii care dupa parerea mea nu isi au rostul si nu cred ca rezolva problemele cu, care noi, cei care am purtat haina militata ne confruntam.
    Daca in cometariul dumneavoastra faceti cumva referire la prietenul meu Marin NEACSU va reamitesc ca el asa cum a promis si-a dat demisia si punct. Intrebarea pe care mi-o pun este urmatoarea? De ce a devenit asa de incomod ptr.dvs. colegul si prietenul meu? Sper ca nu ati uitat ca de fata cu mine, in sedinta de birou ati afirmat ca trebuie sa vorbim cu el sa revina la functia pe care a avut-o, functie care a adus filialei noastre un plus de imagine si nu este numai parerea mea. Cred ca mai corect ar fi, din partea dumneavoastra asa cum stiti sa ne amintiti de fiecare data ca sunteti vice presedinte al sindicatului sa treceti la lucruri mai concrete si cu tot respectul va reamintesc ca treaba noastra acolo este sa reprezentam membrii de sindicat sa tinem legatura cu forul superior,sa vedem ce avem de facut CONCRET pe viitor,etc. Oamenii asteapta de la noi sa afle, cu ce casa de avocatura lucram ptr. a ne apara drepturile castigate in mod cinstit, pana unde au ajuns demersurile ori aceste raspunsuri trebuie sa le dam noi cei care suntem vremelnic in aceste functii pentru ca nu toti avem acces la bloguri ptr. a ne informa.
    La ora cand va scriu la C.M.J-DOLJ sunt depuse deja aprox.200 de cereri.
    Ori eu ma asteptam,la dumnevoastra prin functia pe care o aveti sa avem deja postat pe blog un model de cerere asa cum sa hotarat in adunare.
    In concluzie domnule giuliano avand in vedere ca ne si cunoastem destul de bine,cu respec va rog, sa lasati omenii care din motive clare ptr. ei au hotarat sa ramana doar simpli membri iar, noi cei care am ramas in conducere sa in cercam sa explicam omenilor de ce este bine sa se inscrie in sindicatul nostru si sa-i tinem la curent cu activitatile concrete repet CONCRETE ale filialei noastre pentru apararea drepturilor castigate.
    Cu multa stima,
    adrian59
    Si tot pentru linistea unora care nu pot sa doarma de grija altora, sa stiti ca asta este singurul meu pseudonim.

    RăspundețiȘtergere
  50. adrian59,
    Multumesc pentru interventie , dar ma descurcam . Vad ca Giuliano nu se mai descurca . Ori nu mai stie pe unde posteaza , doar vine , isi lasa mizeria si pleaca fara sa se uite la a cui usa , ori da dovada de un curaj deosebit, neindraznind sa mai intre unde i se raspunde , neavand cum sa isi sustina afirmatiile . Nu comentez si nu vreau sa dezvolt acest subiect. Am sperat sa ma pot retrage di biroul filialei, co o strangere de mana .Chiar am facut-o la ultima sedinta , mergand la fiecare in parte si intanzandu-le mana si la venire si la plecare . Vad insa ca unii dupa ce iti strang mana , iti infig cutitul in spinare . Obiceiuri romanesti .

    RăspundețiȘtergere
  51. Domnule Giuliano57
    Am inteles . Sunteti un om de un curaj deosebit. Va felicit ! Mi-a trebuit mult timp sa inteleg ca atunci cand ati spus "UNII DINTRE NOI, nu sunt nici barbati si nici militari prin ceea ce fac si nu fac, aplica metoda:,,musca si fugi" , ,,este usor sa stai pe margine si sa dai sfaturi personale", etc", va faceati autoportretul ! Va felicit! Sunteti un un excelent portretist, v-ati autoracaterizat exact. !

    RăspundețiȘtergere
  52. Domnule Neacsu si domnule Adriano, desi la acest moment am lamurit unele lucruri intre noi fie prin discutii personale fata in fata fie prin email, va raspund si pe acest blog pentru a nu se crede cu sunt lipsit de curaj si de asumarea celor afirmate anterior:
    -am vorbit in calitate de membru al sindicatului SCMD si de vicepresedinte al filialei Craiova.
    -ca membru al Biroului operativ al filialei eu nu am vazut pina in acest moment nici o demisie scrisa(asa ati afirmat ca si Adrian de altfel, ceea ce inseamna ca doar voi doi stiti de aceasta) si ca un barbat adevarat sau ca militar nu ati binevoit sa veniti in fata biroului sa motivati hotarirea luata (desi eu personal v-am apreciat activitatea si v-am rugat sa va razginditi) pentru ca asa era corect fata de cei cu care ati plecat le drum si fata de care aveati macar o obligatie morala sa le dati niste explicatii fara a face un capat de tara; dar ati plecat ca un capitan de marina care isi paraseste corabia si pasagerii aflati in naufragiu fara sa-i instinteze.
    -daca din intimplare v-ati regasit sub incidenta celor postate de mine mai la general sau mai voalat nu ma simt vinovat cu nimica intrucit nu am dat nume; am dorit doar sa trag un semnal de alarma despre faptul ca unii membrii se dau la o parte cind lupta este mai crincena cu dusmanul comun si cind este nevoie de aportul tuturora.
    -va intreb si eu pe voi este bine si normal sa ne dam toti la o parte? sa parasim sindicatul?ce inseamna un sindicat/ ce presupune lupta sindicala? doar vorbe si postari pe bloguri? atacuri si intepaturi la adresa celor care mai fac totusi cite ceva la sindicat? dar la lupta, la actiuni, la mitinguri, pichetari,etc cine sa mearga? DOAR, FRAIERII! Credeti ca numai simplu fapt ca esti inscris in sindicat este indeajuns pentru a ne apara drepturile legale si demnitatea de militar?

    RăspundețiȘtergere
  53. PS.
    Corect si normal este ca doar pe blogurile sindicatului central si ale filialelor sa se posteze documente de lucru si nu pe orice blog personal.Iar aceste documente de lucru trebuie si ele discutate, analizate si aprobate in CD sau in birourile operative nu face fiecare ce vrea si cum vrea astfel va fi un haos si o bulibaseala de nedescris, vor fi mii de modele domnule Adriano. Chiar daca sunt eu vicepresedinte conducerea este colectiva,iar hotaririle se iau in cadrul acestor colective, birouri, etc parca asa scrie in Legea 54 si in Statutul SCMD? iar acea adeverinta va anunt ca datorita interventiei mele si a presedintelui de filiala la comandantul CMZ Dolj a fost modificata in folosul nostru acolo unde s-a putut la motivarea obtinerii acesteia. Asa ca domnule Neacsu care dintre noi este mai activ sau inactiv? este usor sa acuzati, nu? decit sa actionati? Poate doriti sa va mai amintesc ca eu am format nucleul Filialei Craiova cu 16 membrii inscrisi de mine la Bucuresti, si abia apoi a-ti aderat si d-voastra la momentul constituirii propriu-zise la Craiova.Eu eram cel care organizam intrunirile pentru constituire si tineam legatura cu Bucurestiul pe banii mei si pe timpul meu liber desi mai mergeam si la serviciu fiind angajat la acel moment. Iar eu nu am parasit corabia la greu ca altii.Deci cine minte de inactivitate dintre noi doi?

    RăspundețiȘtergere
  54. giuliano57,
    Eu am pus o intrebare simpla , care astepta un raspuns simplu, da sau nu . Eu nu am invinuit pe nimeni, am dorit doar sa spuneti daca la mine ati facut referire sau nu . PUTETI RASPUNDE PRIN DA SAU NU ?

    RăspundețiȘtergere

Liber... la comentarii! Responsabilitatea continutului, revine fiecaruia.
Comentariile injurioase, obscene, atacurile suburbane la persoana, nu vor fi publicate! Nu doresc sa creez 'probleme'... unora sau altora! Admin!

Dialog între doi gemeni nenăscuţi

MOTTO-ul... unui grup de tineri... si frumosi!

Search mehedinti blog online:

Lista mea de bloguri