Google Translate

vineri, 15 octombrie 2010

SCMD-istii cauta un nou avocat! OK! Ce spune CD al SCMD?! UPDATE 1: Un drept la replica. UPDATE 2. COMUNICAT CD SCMD

BANUL, OCHIUL DRACULUI !
Se pare ca ultima NOUTATE DE AZI,
duce si la sfarsitul acestui maraton de reactualizari:
On Sat, 10/30/10, A B wrote:
From: A B
Subject: instiintare
To:
Date: Saturday, October 30, 2010, 9:58 AM

Doamnelor si Domnilor colegi,
Asa cum v-am informat, in cursul zilei de astazi am avut o intalnire cu Dl. avocat Victor Ciorbea, la domiciliul acestuia. La intalnire, alaturi de mine au participat reprezentati din SRI si MAI. Spre stiinta, din grupurile coordonate de subsemnatul, au mai participat la discutii domnii AnghelFlorian si Sovar Dumitru din SRI.

Spre totala mea surprindere (si dezamagire), dl. si dna Ciorbea ne-au adus la cunostinta conditiile casei de avocatura privind procedurile, dar mai ales onorariul, conditii care sunt total diferite de ceea ce am discutat pana in prezent cu dl Ciorbea.

Acestea va sunt prezentate in documentul atasat. Ca urmare a acestei situatii, care pe mine ma pune intr-o situatie total neplacuta fata de sutele de oameni pe care am incercat sa-i reprezint (peste 1200), am decis, unilateral, sa ma retrag din aceasta actiune.  In consecinta imediat dupa trimiterea acestui mesaj voi dezafecta toata baza de date de care dispun precum si adresa de e-mail ce v-a fost pusa la dispozitie pentru acest caz.

Cei care vor, in continuare, sa fie reprezentati in instanta de aceasta casa de avocatura “CiorbeaVictor & Ciorbea Lacrima”  se pot adresa direct acesteia la telefoanele mentionate in documentul atasat (de preferat la e-mail: vciorbea@gmail.com)

Imi pare sincer rau ca aceasta actiune pentru care mi-am dat toata silinta si pe care am pornit-o cu buna credinta a esuat. Multumesc mult pentru colaborare si doresc succes tuturor celor care vor duce mai departe acest demers, indiferent care vor fi caile alese.

Cu toata consideratia,
Gl. Bg. (r) Aurel Bercaru 

Se profileaza un IMENS scandal!
Timpul si evolutia proceselor SCMD in instante,
mi-au dat dreptate, mi-au confirmat propunerea
facuta public, cu cateva luni in urma:
Schimbarea biroului de avocatura!
Atunci, am fost privit cu adversitate de CD,
si cu oarecare suspiciuni de catre unii colegi!
Acum, pe scurt, iata evolutia situatiei:
P.S.: Avand in vedere ca TOATA LUMEA a inceput
sa inteleaga "sensul dialogului / comunicarii", VA
INVIT sa cititi cele 3 UPDATE ale prezentei postari!
Fw: FF URGENT: UPDATE 4.
O noua oferta: UPDATE 5.
UPDATE 6.
____________________________________
Dragi camarazi,
Va transmit mai jos doua mesaje referitoare la actiunea in justitie pentru a ne (re)cistiga drepturile. Sper sa va intereseze.
Fara intentia de a va influenta, ori de a submina autoritatea SCMD, va informez ca eu am comunicat deja ca ma intereseaza problema (la adresa de email din mesaj).
Decizia va apartine.
Cu stima, lt col rz Mihai Roman
Date: Tuesday, October 12, 2010, 6:46 AM

1.Stimati colegi,
Cu cateva minute in urma am avut o convorbire telefonica cu dl av Victor CIORBEA in legatura cu o posibila reprezentare a subsemnatului, dar nu numai, in instantele romanesti si internationale pe problema recalcularii pensiei. Domnia sa mi-a comunicat ca a solicitat Curtii de Apel Bucuresti sa se pronunte in legatura cu valabilitatea deciziei Curtii de Apel Cluj privind suspendarea HG 735/2010, pentru toate cadrele militare in rezerva, asa cum ar fi normal. In situatia ca nu se va intampla asa, va trebui sa reia procesul in contencios administrativ.

Oricum, domnia sa este de acord sa ne reprezinte pana la instantele internationale, solicitandu-mi in acest sens sa contactez cat mai multi colegi care doresc acest lucru. Urmeaza sa-l sun peste 2-3 zile cand se asteapta sa primeasca raspunsul la problema mentionata mai sus. In aceste conditii adresez rugamintea celor interesati, sa ma contacteze deoarece dl CIORBEA ar dori sa avem o intalnire in grup. Pana acum nu detin date privind onorariul si alte cheltuieli care ne-ar reveni. Pe cei interesati in acest demers, ii rog totodata, sa contacteze si alte persoane care ar dori sa mearga alaturi de noi.
Multumesc si va doresc o zi excelenta!
"bercaru adrian" bercarua@yahoo.com
Gl. Bg. (r) Aurel BERCARU

2. Urmare la mesajul anterior referitor la reprezentarea cadrelor militare in rezerva in instanta de catre Av. Victor CIORBEA;

In urma discutiei telefonice purtata cu col. (r) Filip ROTARU, presedintele Asociatiei Nationale a Cadrelor Militare in Rezerva, sector 5 (care a angajat deja discutii cu dl Ciorbea pentru reprezentare in instanta a membrilor asociatiei) a rezultat ca onorariul solicitat este urmatorul:

-100 lei de persoana pentru reprezentarea la instantele din tara;
-50 lei de persoana pentru reprezentarea la Curtea de la Luxemburg;
-Pentru CEDO nu a fost stabilit inca onorariul.

Aceste tarife sunt valabile daca numarul solicitantilor este de minim 500, in caz contrar fiind mai mari.
Cu stima,
Aurel BERCARU
PS Astept inscrieri.
____________________________
Un punct de vedere:
____________________________
Stimati camarazi,
Banuiesc ca Dl. general Bercaru nu este membru al SCMD si din aceasta cauza a facut demersul individual. Deja ati observat in cel de-al doilea mesaj, marimea onorariului depinde de numarul solicitantilor. Cata vreme noi suntem cateva mii, in SCMD, ar trebui sa ne coste mult mai putin - chestie de negociat.

Motivul principal pentru care am intrat in sindicat este tocmai unirea eforturilor in apararea intereselor noastre. Trebuie sa actionam uniti, altfel n-are rost sa mai cotizam la sindicat.

Ce ii face pe unii dintre noi sa apeleze si la alte cai? Probabil neincrederea in capacitatea sindicatului de a actiona eficient intru atingerea scopurilor urmarite. Daca este asa, ce ne impiedica sa ne spunem pasul - intai la nivel de filiala, apoi la Centru?

Eu ma numar printre cei care au avut obiectii in acest sens si le-am transmis Biroului Operativ central. Unele lucruri s-au schimbat in bine, altele sunt probabil pe cale de schimbare.

Inspira Dl. Ciorbea mai multa incredere? Se pare ca DA. Haideti atunci sa cerem Centrului sa se implice si sa demareze negocierile. Macar ca Ciorbea nu este singura varianta; vad ca DL. Bolcas, de asemenea, a intrat intr-o astfel de batalie - si, credeti-ma, este o somitate in domeniu.

Dand mai departe mesajul, spuneti-va si punctul de vedere, transmiteti-l si la Secretariat, astfel incat sa se poata lua o decizie justa. Sper ca Biroul sa discute in cel mai scurt timp aceste aspecte iar departamentul juridic sa propuna o solutie adecvata, astfel incat unitatea sindicatului sa aiba numai de castigat. Ba, indraznesc sa sper si mai mult: procedand astfel ii putem determina pe multi alti nehotarati sa adere la sindicatul nostru.
Tuesday, October 12, 2010 1:37 PM
___________________________
Fw: Date noi:
From: bercaru adrian
Subject: Date noi
Stimati colegi,
In urma cu cateva minute am incheiat o noua discutie telefonica cu dl. Av. Victor Ciorbea. Iata datele de interes:

-in urmatoarele 2-3 saptamani este foarte aglomerat ca urmare a contestatiilor la procesul pe suspendarea HG 837 ;
-se incearca de catre reprezentantii Guvernului daca nu intoarcerea deciziei in favoarea lor, cel putin limitarea acesteia,ca valabilitate, la cei care au actionat in judecata guvernul (in conditiile actuale cu sanse de izbanda, inclusiv in cazul Deciziei Curtii de Apel Cluj pe HG 835);
-domnia sa spune ca datorita faptului ca HG 837 ar trebui sa intre in vigoare luna aceasta, ar dori, cu scuzele de rigoare, sa se concentreze pe asta acum, dar ca va tine legatura si cu noi, rugandu-ne ca in aceasta perioada sa continuam sa strangem adeziuni pentru ca demersul sa capete consistenta;
-ne asigura ca suntem in grafic si ca pana la intrarea in vigoare a Legii 119, va avea timpul intreprinderii demersurilor pentru obtinerea suspendarii si, eventual, a anularii, inca din tara, a acesteia;

Privind procedurile:
- domnia sa ar dori sa primeasca tabele nominale cu cei inscrisi, cu urmatoarele date:
-nume si prenume intreg (cu initiala);
-adresa de domiciliu;
-CNP;
- semnatura;
-observatii (renumita rubrica).
Avandu-se in vedere aceasta situatie eu as propune ca fiecare dintre dvs. sa-mi transmita intr-o prima faza mie aceste date (sigur fara semnatura) urmand a stabili ulterior cum vom proceda cu semnatura. Acolo unde inscrierile se fac in grup (pe asociatii, filiale sindicale, grupuri constituite pe localitati,etc), cred ca ar trebui sa se intocmeasca aceste tabele local urmand a fi transmise la Bucuresti prin reprezentant sau poate prin posta. Oricum eu astept propuneri in acest sens;

Ar fi de dorit ca la o data pe care am putea sa o convenim si cu dl. Ciorbea sa ne adunam toti (in jur de 7 nov)si atunci am da si semnaturile dar va rog sa ma credeti ca in acest moment nu vad unde am putea gasi un spatiu adecvat.

Dupa prezentarea tabelului cu semnaturi se va incheia un contract de asistenta juridica cu casa de avocatura al carui continut nu-l cunosc inca, dar rog pe cei care au pregatire juridica sa-mi semnaleze asta pentru a fi cooptati la aceasta faza. Pana la incheierea contractului nu se va solicita nici un ban.

Referitor la costuri;
- mi s-a spus ca in situatia strangerii a cel putin 100 semnaturi onorariul va fi de apx. 100 lei in tara si cam tot atat afara;
- costurile vor fi prevazute in contract.

Recomandari:
Sa nu se semneze cererea de recalculare catre Casa de Pensii.
Voi reveni cu alte detalii pe masura ce le vom obtine. Pana atunci va rog sa verificati lista de adrese si daca stiti pe cineva scapat rugati-l sa ma contacteze pentru ca multe dintre mesajele dvs. au intrat in spam si e posibil sa fi sters din greseala pe unele dintre acestea. Rog de asemenea pe cei care s-au razgandit sa-mi semnaleze asta. Doresc acuratete.
Cu multumiri,
Gl.bg.(r) Aurel BERCARU
____________________
Re: Actiunea domnului General Bercaru
Friday, October 15, 2010 12:15 AM
From: "Sindicatul Militarilor"
sindicatulcmd@yahoo.de

STIMATE DOMNULE GENERAL BERCARU,
STIMATE DOMNULE COLONEL MARIAN ILIE,

Va multumim pentru atentionarea Biroului Director al SCMD. Va urma un comunicat al acestei structuri a SCMD, in cursul zilei de maine.

Pana atunci, eu as vrea sa va incredintez ca juristii angajati de catre SCMD isi vor face datoria si vor obtine cel putin acelasi rezultat ca al domnului av. Ciorbea, pe il respectam dealtfel, pentru competenta profesionala si chiar il intelegem in dorinta sa de a castiga, cat mai facil, bani si glorie...

Nimeni nu-i opreste pe membrii sau nemembrii SCMD sa recurga la aceasta varianta Ciorbea, daca au bani de cheltuit in plus.

Sa ne gandim insa ca SCMD nu se rezuma doar la un proces juridic. Avem multe alte obiective de indeplinit in fara de mentinerea cuantumului pensiilor militare.

Cat despre pasul spre dezintegrarea SCMD, atat de dorit si drag basescilor, bocilor si altor ""javre ordinare"", stati linistiti: de la infiintarea primei filiale (eveniment pe care il sarbatorim, dupa cum ati vazut, maine 15.10.2010) si pana in prezent, doar 3 membri s-au retras din SCMD, in conditiile in care suntem aproape 10.000 de membri.

Domnule General Bercaru, indiferent ce vreti sa faceti, va asiguram, zilnic, intre orele 07.30 - 20.00, spatiu gratuit si cu toate conditiile necesare desfasurarii activitatii proiectate de dumneavoastra (fax, xerox, internet, telefon, etc) la sediul central al SCMD, situat in Bucuresti, Bd. Poligrafiei, nr. 4, Sector 1.

Cu respect,
SINDICATUL CADRELOR MILITARE DISPONIBILIZATE
Secretariat
Lt. col. (r) Rinciog Dumitru
Telefon: 0725 562 223
Fax: 0318177371
Adresa: Bucuresti, Bd. Poligrafiei, nr.4, Sector 1
E-mail: secretariatscmd@yahoo.com
Site: http://www.sindicatulcmd.blogspot.com/
_______________________
Aceste informatii, circula intre cativa, dintre
cei 10.000 de membrii ai SCMD!
Nu ma pronunt, in calitate de Admin,
dar sunt obligat deontologic sa vi le pun tuturor la dispozitie!
Spre stiinta dumneavoastra!
Admin, V.Burcu
_______________________
UPDATE 1.: Un prim drept la replica
From:
_______________________
Ne era cazul sa-i raspundeti generalului Bercaru, cata vreme mesajul domniei sale v-a parvenit de la mine - initiativa personala prin care am urmarit sa va pun la curent si sa va rog sa luati o hotarare rapida si in cunostinta de cauza. Si nu mie trebuia sa-mi aduceti precizarile privind actiunile SCMD, ci membrilor de sindicat - asaltati de apelurile domnului Bercaru. De asemenea, nu cred ca trebuia sa dati acest raspuns cu dublu destinatar. Eu nu am nici in clin nici in maneca cu domnul general - nu-l cunosc si nu intentionez sa ma inscriu pe lista respectiva. Dar este pacat ca sunt multi sindicalisti care o fac - v-am prezentat si o mostra.

Apelurile mele catre Biroul Operativ tocmai asta vizau: sa linistiti lumea, sa ne strangem randurile. Este aproape sigur ca cei care apeleaza acum la serviciile D-lui Ciorbea nu-si vor mai reinnoi la anul apartenenta la SCMD. Nu mi-ati citit cu atentie mesajul, n-ati sesizat sugestia mea de a se lua o hotarare cat mai urgenta, cu care sa-i determinam noi pe rezervistii neinscrisi in SCMD sa ni se alature.

Raspunsul acesta cu dubla destinatie lasa de inteles ca eu as fi unul din cei ce urmaresc scindarea SCMD. Va inselati, dragi camarazi! Daca sindicatul va functiona conform Statutului si ROF dezbatute si aprobate democratic, nimic si nimeni nu-l vor putea scinda. Daca insa conducerea se va abate de la prevederile statutare, de la legi, este clar ca va avea loc o scindare - intre conducerea centrala si masa membrilor.

Oricat de mult ar deranja, critica trebuie privita sub aspectul ei constructiv. Cel putin din partea mea, sa fiti convinsi, vor mai veni critici. Niciodata, insa nu am "pus pe tapet" un punct de vedere care sa fie numai al meu. Cazul cel mai elocvent: apelul meu (va asigur, nu era numai din partea mea) legat de atitudinea SCMD fata de manifestatiile politistilor si reactiile camarazilor (pe care - iarasi - nu-i cunosc, dar probabil ca ne intalnim pe Internet sau pe bloguri) la comunicatul publicat de dvs.
Ar trebui sa va dea de gandit - nu ca eu sau altcineva submineaza, ci pur si simplu ca lumea asteapta de la centru ceva si primeste altceva sau nu primeste nimic. Consider asta drept o fisura ce poate evolua in ruptura, pe care nu ne-o dorim.

Iata, ma gandesc cu mari emotii la recentele declaratii ale D-lui Dogaru; cu cine si ce a discutat, ca sa sustina cu atata tarie ca Fortele Armate, in calitate de reprezentant si aparator legitim al poporului, nu vor permite ...... ? Nu stiu ca o astfel de hotarare sa fie una cu adevarat colectiva, in cadrul sindicatului. Nefiind asa, ce garantie are ca va fi si urmat? Cum sa urmezi, in astfel de circumstante, pe cineva care nu stii unde te duce?

Oare din ascensiunea si re-ascensiunea lui Basescu n-am inteles nici macar noi lectia? Si apoi, a ajuns Basescu un exemplu de urmat? Doamne, unde ne poate duce logica asta...!

Va mai spun odata: nu sunt un uzurpator, nu subminez - vreau doar ca sindicatul sa fie unul adevarat. Dau mare importanta muncii in echipa, dar nu ma vreau nici macar lider al echipei. Liderii maximi au fost intotdeauna toxici pentru popoarele lor - lectie de istorie simpla de care Dl. Dogaru sunt convins ca stie ca trebuie sa tina cont. Sunteti, acolo, un grup de lideri acceptati de noi sa ne conduceti ca o echipa, in stransa colaborare cu echipele din teritoriu.

Dumneavoastra, centrul, ne sunteti inca datori noua, filialelor si membrilor sindicatului, cu cateva clarificari importante - unele solicitate de catre filiale sau membri, altele rezultate din sedinta de la Alba Iulia sau din declaratii mai vechi (de pe la inceputul anului) ale D-lui Dogaru - tinand mai ales de aliantele si aliatii SCMD, strategia si tacticile SCMD, definitivarea noului Statutul si a ROF, gestiunea patrimoniului si a fondurilor etc.

In principiu, suntem in mare masura ceea ce a mai ramas nealterat din natiunea romana. In imprejurari cum sunt cele actuale este pacat sa ne risipim si noi, asemeni atator si atator resurse umane si materiale ale tarii. Iar daca ne-am unit eforturile, ar fi pacat ca imensul nostru potential social-curativ sa ne duca spre o alta fundatura, unde se avem doar lideri noi - - maximi sau aproape maximi, care sa gestioneze la fel de fraudulos ultima suflare a acestui popor.

Sunt simple ganduri, in mare parte inspirate de modul cum este perceputa "jos", prin filiale, activitatea SCMD. Stim ca nu avem nici pe departe numarul de membri declarat de curand, intelegem mobilul, dar nu avem cum sa nu regretam ca, dupa mai bine de un an de la constituire, nu avem de trei-patru ori pe cat s-a declarat si ca, iata, incet-incet centrul se leapada de interesele noastre...

Cu respectuoase salutari camaraderesti,
HONOR ET PATRIA!
Col(r) Marian Ilie

Cu tot respectul,
Felicitari pentru D-l Col(r) Marian Ilie,
onoarea, curajul si demnitatea de care da dovada!
Am urmarit din prima clipa, generata de d-na E.Cobuz,
evolutia acestui CAZ - av.CIORBEA!
D-l Col(r) Marian Ilie spune ADEVARUL!
Mai mult, este si un gentleman fata de doamne!
Admin, V.Burcu

____________________
UPDATE 2.:  COMUNICAT al CD SCMD
15.10.2010 C O M U N I C A T pentru lamurirea unor neintelegeri privind actiunile in justitie ale S.C.M.D.
____________________
1. Inca de la infiintare, SCMD a utilizat toate oportunitatile pentru atacarea in instantele de judecata competente a actelor si faptelor neconstitutionale, nelegale, netemeinice, abusive, aberante, antiromanesti si antieuropene ale actualei puteri politice, astfel:

• Dosar nr. 49780/3/2009, Judecatoria Sector 5 Bucuresti, actiune impotriva statului roman, actiune pierduta la prima instanta, vor urma apelul si recursul;
• Dosar nr. 2756/2/2010, Curtea de Apel Bucuresti, actiune impotriva lui Emil Boc – termen 26.10.2010;
• Dosar la Tribunalul Municipiului Bucuresti, declinat de la Sectia Civila, la Sectia VIII Litigii de Munca, actiune impotriva Guvernului Romaniei – termen 29.10.2010;
• Plangere prealabila la Guvernul Romaniei impotriva H.G. 735/2010, desigur cu raspuns negativ, dar procedura era obligatorie inaintea sesizarii instantei competente;
• Actiune simultana la Bucuresti, Cluj, Brasov pentru suspendarea executarii H.G. 735/2010, actiune castigata la celelalte doua instante.

Sentinta civila 338/2010 este definitiva, executorie dar revocabila. Adica din momentul pronuntarii ea are efecte juridice asupra tuturor celor care intram sub incidenta ei (militari, politisti, lucratori din penitenciare), efecte care se mentin pana la Hotararea instantei de recurs (Inalta Curte de Casatie si Justitie) si daca Hotararea instantei de recurs ne este favorabila, pana la Hotararea instantei in actiunea de anulare a H.G. 735/2010.

Deci de la data pronuntarii Sentintei civile nr. 338/2010 si pana la datele prezentate mai sus (in functie de o situatie sau alta) orice act sau fapt de executare a H.G. 735/2010 este infractiune, prevazuta in art. 238 Cod Penal - “neexecutarea hotararilor judecatoresti”, aspect care SCMD la notificat M.Ap.N., M.A.I., S.R.I., dar aceste institutii se complac in starea de infractionalitate;

• Actiune la Curtea de Apel Bucuresti de anulare a H.G. nr. 735/2010, cu termen de judecata pe 07.02.2011;
• Actiune la Consiliul National al Discriminarii, pe motive de discriminare exercitata fata de SCMD de catre Ministerul Apararii Nationale - actiunea a fost judecata, asteptam pronuntarea.

2. In etapa urmatoare, intreaga forta juridica a SCMD, in stransa cooperare si colaborare cu structurile associative ale tuturor celorlalte categorii sociale lovite prin actul abuziv si ilegal de recalculare a pensiilor este directionata spre:

• Pregatirea temeinica a apararii pentru castigarea recursului la actiunea de suspendare a H.G. 735/2010, recurs la care in mod sigur Guvernul va recurge;
• Pregatirea actiunilor pentru atacarea imediata a H.G.-urilor ce vor fi emise in urma promulgarii Legii sistemului unitar de pensii publice;
• Pregatirea actiunii mari a SCMD de anulare si suspendare a deciziilor individuale de recalculare a pensiilor, actiune ce se va depune imediat dupa primirea de catre membrii SCMD a noilor decizii. De aceasta data fiind vorba de acte administrative individuale (deciziile de pensii) orice efect al actiunii in instanta se va rasfrange numai asupra membrilor SCMD. Rog in acest sens Birourile Operative ale filialelor sa manifeste maxima atentie in ceea ce priveste evidenta membrilor de sindicat si in intocmirea tabelelor ce vor fi solicitate.

3. Referitor la oferta d-lui avocat Ciorbea sau a altor avocati, pentru moment nu putem beneficia de acestea, deoarece ceea ce au castigat grefierii, cu aparator in persoana d-lui avocat Ciorbea, (suspendarea H.G. 737/2010 referitoare la celelalte categorii de pensii recalculate, afara de militari, politisti, lucratori din penitenciare) am castigat si noi (suspendarea H.G. 735/2010 referitoare la militari, politisti, lucratori din penitenciare) prin Sentinta civila nr. 338/2010. Dar vom avea o stransa colaborare in procesele de recurs la Inalta Curte de Casatie si Justitie pe cele doua H.G.-uri.

4. Am demarat discutii cu mari case de avocatura, din care face parte si “Casa Ciorbea”, pentru ca in final sa o alegem pe cea “mai tare” pentru actiunea mare de atacare a deciziilor individuale de pensii la Curtile de Apel.

5. In afara actiunilor SCMD orice membru de sindicat are deplina libertate sa apeleze, individual sau in asociere, la orice forma de actiune in instanta si la orice aparator.

Secretarul General al S.C.M.D.
Col. (r.) dr. Constantin MONAC
Publicat de Adrian-Mihail STEFAN
____________________
Asa DA! Cu respectul cuvenit,
Multumim, D-le Secretar General al S.C.M.D.,
Col. (r.) dr. Constantin MONAC!
Este important sa aflam de la sursa, ce ne doare!
Este important sa nu obercaim, cautand in
imensitatea net-ului, ce mai spun unii/altii!
Admin, V.Burcu
_____________________________
UPDATE 3.: Replica D-lui Gl.bg.(r) Aurel BERCARU
________________________________
Stimati colegi,
Va informez ca, in afara grupurilor constituite care si-au exprimat dorinta de a participa la initiativa noastra si isi vor finaliza propria baza de date, am inregistrat pana astazi 80 solicitari de inscriere. Intrucat procesul de colectare si procesare a devenit destul de dificil, am decis ca actiunea de inscriere sa se incheie pe 22.10.2010, pana la orele 16.00. Dupa aceasta data va avea loc definitivarea listelor, contactarea participantilor pentru obtinerea semnaturilor si gasirea solutiilor de colectare a sumelor necesare (care se vor depune numai dupa incheierea contractului de asistenta juridica), precum si a stabilirii altor masuri organizatorice. Ca urmare ii rog pe toti cei inscrisi si care nu au furnizat datele solicitate , dar doresc sa ramana in initiativa, sa le transmita pana la data fixata. Totodata ii rog pe liderii grupurilor constituite sa-mi comunice numarul celor inscrisi pe liste pentru a putea avansa o cifra cat mai apropiata de realitate la discutiile cu dl. av. Ciorbea.


Doresc , de asemenea, sa va mai fac urmatoarele precizari:


-am avut un schimb de opinii cu SCMD, ca urmare a mesajului pe care mi l-au transmis prin Secretariatul general, le-am explicat ratiunile demersului meu si i-am instiintat ca nu am de gand sa port in continuare discutii in contradictoriu cu nimeni din sindicat, mai ales ca interesele noastre sunt aceleasi;


- au aparut si fenomenul de lipsa de incredere (inca restrans) ca urmare a unor mesaje in retea care sugereaza ca schimbarea adresei de e-mail ar fi de fapt o incercare de frauda. In acest scop va precizez ca nu am avut si nu am de gand sa colectez nici o suma de bani de la nimeni urmand sa stabilim impreuna cum vom face platile (ma refer la cei care sunt pe lista mea si nu la grupurile organizate care isi vor gestiona singuri aceasta problema);


-am primit promisiuni de sprijin atat din partea unor colegi inscrisi pe lista cat si a SCMD, in organizarea unei intalniri a solicitantilor sau reprezentantilor acestora atat pentru definitivarea masurilor organizatorice cat si pentru o intrevedere cu dl. Ciorbea ( la o data pe care o vom conveni cu domnia sa), si le multumesc si pe aceasta cale;


- saptamana viitoare voi incerca sa am o intrevedere si cu presedintele filialei sect.5 a ANCMR (care a solicitat de asemenea, in numele asociatiei, asistenta juridica de la dl.Ciorbea} pentru a incerca sa coagulam eforturile.


In final, va asigur ca voi incerca, atat cat pot, sa raspund la toate solicitarile care mi se fac, dar am nevoie de sprijinul dvs. si mai ales de certitudini si nu de nehotarare. Sper ca pana pe 22.10. 2010 sa stim clar pe cine contam si pe cine nu.
Va multumesc pentru rabdare si intelegere si va doresc sa aveti parte de liniste si multe, multe impliniri!


Cu toata consideratia,
Gl.bg.(r) Aurel BERCARU
 . PS Rog comunicati in retelele dvs acest mesaj
____________________________
Iata ca se poate!
Iata un EXEMPLU concret de DIALOG,
COMUNICARE corecta, in timp real!
Cand se doreste, inteleg ca se si poate!
Asa sa dea Domnul sa ramana si pe viitor!
Admin, V.Burcu
P.S.: Cred ca demersurile facute pe acest blog,
comentariile cititorilor, replicile si comunicatele CD al SCMD,
au reusit sa scoata la lumina, sa clarifice public, o PROBLEMA
care avea ... un circuit inchis! Eu cred ca este bine asa!
Impreuna, stimati comentatori, am reusit sa destelenim
ogorul, sa aducem la masa tratativelor pe toti cei interesati,
dar mai ales, sa faca cunoscut public CD al SCMD, pozitia sa!
Ramane de vazut ... cum va ramane in final, si cu proiectata
Operatiune “Valeriu Carp” !?! Inca mai este timp! 
Cum comentati cele petrecute in ... < 24H?
Admin
____________________________
Fw: FF URGENT: UPDATE 4.
From:
Urmare la comunicarea mea de astazi, 20.10.2010, transmisa prin email cu titlul “comunicare urgenta”, precizez urmatoarele:

1.Unele reactii, mai ales din teritoriu, privind solutia asocierii la UNCMRR sect.5 (in vederea reprezentarii), sub una din formele la dispozitie, nu au fost pozitive;
2.In cursul acestei seri am fost contactat telefonic de catre domnul avocat V Ciorbea, care a dorit sa se informeze asupra stadiului demersurilor intreprinse de noi, pana acum. In urma discutiei cu domnia sa, a rezultat, cu claritate, faptul ca accepta sa ne reprezinte, chiar daca nu facem parte dintr-o forma asociativa cu statut juridic. Deci, putem sa ne asociem si in grupuri independente, fara personalitate juridica, urmand ca cel care va reprezenta grupul sa fie mandatat printr-o procura al carei model imi va fi pus la dispozitie saptamana viitoare. De asemenea, dl. Ciorbea a precizat ca este de acord ca la dosar sa fie depuse, in cadrul grupului, si tabele separate, constituite asa cum am discutat initial;
3.In consecinta, va propun sa renuntam la orice forma de asociere care sa implice organizatii/asociatii (de genul filialei sect 5 ANCMRR), fara a exclude colaborarea cu acestea si sa continuam demersurile, ca “grup de sinestator”, respectiv ca persoane individuale care sustin aceeasi cauza, concentrate pe liste; urmeaza sa ne gandim, impreuna, la sistemul in care vom colecta semnaturile si fondurile necesare;
4.Dl Ciorbea a promis ca saptamana viitoare va gasi timp sa ne intalnim si atunci voi avea mai multe date concrete;
5. Imi exprim speranta ca aceasta abordare, avand si girul dl. Ciorbea (si nemaibazandu-ne pe intermediari), va elimina confuziile create intre timp.

Cu toata consideratia,
Gl. bg. (r) Aurel BERCARU
_____________________
Am primit,
Va informez!
Admin, V.Burcu
_____________________
O noua oferta: UPDATE 5.


Am primit un e-mail referitor la DECIZIA colegilor nostri din SRI: Comitetului Director al Asociatiei Cadrelor Militare in Rezerva si in Retragere din SRI

" Buna ziua. in urma cu cateva ore s-a incheiat sedinta Comitetului Director al Asociatiei Cadrelor Militare in Rezerva si in Retragere din SRI, la care am participat si eu. Doresc sa va informez ca presedintele filialei din capitala a propus 3 variante:
1.     Actionarea in instanta a noilor decizii de pensii, individual sau colectiv.Deci, dupa ce va avea loc recalcularea.
2.     Atacarea acum in instanta pe modelul deja uzitat de grefieri, diplomati, etc - cum a procedat dl. Ciorbea - , fie de juristii asociatiei (nenominalizati), fie de o casa de avocatura (nenominalizata).
3.     Comitetul Asociatiei sa aibe o  iesire publica cu un punct de vedere oficial fata de procesul de recalculare. La invitatia unui membru al conducerii am prezentat personal oferta casei de avocatura PIPEREA SI ASOCIATII pe care o postez in continuare:

1. In ceea ce priveste cererea in contencios de anulare a unor dispozitii din HG + ordonanta presedintiala pentru suspendarea HG, va rog sa aveti in vedere ca onorariul este stabilit in felul urmator: Grupul minim trebuie sa cuprinda 150 de persoane pentru actiunea in contencios administrativ. Onorariul global achitat sa fie de minim 30.000 EUR plus TVA, iar pentru suspendare un onorariu global de 7500 EUR plus TVA.


Pentru actiunea in contencios adminstrativ promovata in vederea anularii dispozitiilor nelegale cuprinse in Hotararea de Guvern nr. 735 se va percepe un onorariu de preluare de 200 EUR + TVA de persoana (ASTA LA 150 DE PERSOANE);

In situatia in care actiunea se admite, se va plati un onorariu de succes suplimentar de 200 EUR + TVA de persoana (ACEASTA SUMA ESTE FIXA, INDIFERENT DE NUMARUL DE PERSOANE INSCRISE);

Pentru suspendarea aplicarii dispozitiilor atacate din HG pana la solutionarea cererii principale, se va percepe un onorariu de preluare suplimentar de 50 EUR + TVA de persoana (PENTRU 150 DE PERSOANE).

In situatia in care se va admite cererea de suspendare, se va aplati un onorariu de succes de 50 EUR + TVA de persoana(ACEASTA SUMA ESTE FIXA, INDIFERENT DE NUMARUL DE PERSOANE INSCRISE).Prin urmare, in situatia in care grupul va depasi 150 de persoane, suma urmeaza sa se imparta corespunzator, ajungandu-se la un onorariu per capita inferior sumei de 200 EUR + TVA, respectiv sub 50 EUR + TVA.

In cadrul discutiilor purtate cu dl. Piperea si dl. Dimitriu Razvan (de la aceeasi firma) am convenit ca :Nu este necesara plata unei taxe de timbru, deoarece se ataca un act administrativ. Oricum, chiar daca instanta ar cere plata pana la primul termen, ar fi modica si nu va fi platita de fiecare persoana in parte ci una pentru tot grupul.

Onorariul de preluare indicat acopera toate gradele de jurisdictie interne si externe.

Cheltuielile de judecata vor fi suportate de stat. Daca vom ajunge la CEDO (AVOCATUL ESTE FERM CA VA CASTIGA IN TARA), vom putea solicita si adune morale.

Daca legislatia privind recalcularea pensiilor se abroga si aceasta abrogare determina implicit repunerea in plata a vechilor pensii, onorariul de succes NU va mai trebui achitat.

Daca vor primi acordul de principiu, în sensul demarării procedurilor judiciare cu SCA Piperea si Asociatii, vor pune la dispoziţie pe internet ( pe situl firmei) un model de contract de asistenţă juridică şi un model de procură (procura trebuie semnată în faţa notarului). Ambele vor fi trimise în original prin poştă la sediul SCA Piperea si Asociatii. Această procedură poate fi valabila si pentru cei din Bucureşti pt a evita o aglomerarea a sediului firmei.

Onorariul se achită ulterior semnării contractului, după ce se definitivează lista cu toţi clienţii, pentru a cunoaşte numărul total al persoanelor la care se împarte onorariul de 30.000 euro plus TVA, respectiv de 7500 de euro+ TVA. Plata se va efectua in contul SCA Piperea si Asociatii (acesta va fi indicat ulterior), iar termenul în care se va plati onorariul este felxibil, în funcţie de ce se hotărăşte în interiorul grupului dv. Din experienţa pe care o avem, este de dorit ca acest termen să fie foarte scurt (2-3 zile) pt a determina o mobilizare în acest sens. După ce se achită onorariul SCA Piperea şi Asociaţii va demara toate procedurile judiciare şi extrajudiciare.

AM INCHEIAT OFERTA CASEI DE AVOCATURA.

DECIZIA CONSILIULUI DIRECTOR A FOST URMATOAREA: PRESEDINTII SUCURSALELOR JUDETENE AL ACMRR din SRI SE VOR DEPLASA IN TERITORIU, VOR PREZENTA ACESTE OFERTE SI FIECARE FILIALA VA ACTIONA CUM VA CREDE DE CUVIINTA

VA INFORMEZ CA: DUPA CENTRALIZAREA DATELOR, AVEM ADEZIUNI DE LA aprox. 350 de persoane din Bucuresti si Constanta. De asemenea, avem legaturi telefonice si pe mail cu aproape toate judetele. Numai daca facem o medie de 10 de persoane de judet, vom mai strange inca cca 400 de persoane. Practic, la 750 de persoane, se va achita o suma de 40 de euro+ TVA pentru fond si 10 euro + TVA pentru suspendare.

Stimati colegi, este vorba, in actiunea noastra, de APARAREA UNOR PRINCIPII DE DREPT, DE DEMNITATE SI ONOARE. TIMPUL NE PRESEAZA. Nu este vorba de altceva, ......de cat creste sau cat scade.....desi va las pe dvs sa apreciati ce inseamna afirmatia prim-ministrului ca se vor face economii de 200 de milioane de euro prin recalculare. Daca astazi acceptam asa ceva , maine ne putem astepta la orice. O alta recalculare este oricand posibila.

In cursul saptamnii urmatoare va avea loc o intalnire finala cu casa de avocatura, cand se va stabili:

1. Data pana la care se vor incheia contractele si transmite casei de avocatura.
2. Data pana la care vor fi achitate sumele si cuantumul sumei ce trebuie virate de fiecare dintre noi in contul casei de avocatura.
3. ORICE ALTE DATE CARE CONSIDERA CASA DE AVOCATURA.Va adresez rugamintea sa comunicati tuturor ca o decizie de suspendare nu produce efecte decat pentru persoanele care au caliatea procesuala de parte activa in proces. Suspendarea se poate obtine realtiv rapid , pe cand ANULAREA, pe fond, poate sa dureze si 2 ani. Doar anularea HG produce efecte pentru toti. Daca toti am astepta ca cineva sa faca ceva........am ajunge unde suntem acum, cand nimeni nu credea asa ceva cu un an in urma. Legea 119, fiind declarata constitutionala (cu opinie separata d-na jud. ASPAZIA COJOCARU - care a invocat neretroactivitate legii ca principiu de drept unanim recunoscut de legislatia europeana), nu poate fi anulata decat la instantele europene. In dreptul romanesc, conform Constitutiei, prevaleaza legislatia europeana.

De asemena, va informez ca la actiunea noastra pot participa si cadre militare din alte structuri ale apararii, ordinii publice si sigurantei nationale.

Ca o parere personala, sa spunem neautorizata, cred ca se incerca sa ni se ia un statut legal dobandit, cel de  CADRE MILTARE. In sustinerea acestui fapt vine, in opinia mea, si precizarea din art.194 al noi legi unitare de pensionare - ATENTIE, care nu se aplica in cazul nostru, pentru ca mai sunt colegi care fac acesta confuzie - unde se precizeaza ca guvernul urmeaza sa prezinte o noua lege ocupationala, in care, probabil, vor fi introduse conditiile pentru actualele cadre militare. ESTE DOAR O OPINIE.

Deoarece voi fi plecat din tara in cursul saptamnii urmatoare , va rog sa tineti legatura pe adresele de mail comunicate anterior, respectiv:
mailto:***@yahoo.com
**** @gmail.com
CU STIMA, ..............."
______________________
Am primit,
Va informez!
Admin, V.Burcu

54 de comentarii:

  1. Titlul e cam fortat , dar .. hai sa spunem si asa .
    Si hai s avedem cum stam .
    1. Victor Ciorbea , a repurtat un succes cu aviatorii si grefierii. Bun dar si colegii nostri de la Cluj au castigat .
    2. Nici unii nici altii nu au castigat razboiul , este doar o batalie. Pana la final mai este .
    3. Chiar domnul Ciorbea a afirmat ca nici macar in cazul procesului cu aviatorii, nu poate garanta succesul final si ca nu se poate conta in tara pe castigarea procesului .
    4 . Batalia cea mare se va da la CEDO, unde legislatia Europeana ne da castig de cauzazic eu, indiferent cine ne reprezinta , daca are documentatia bine intocmita .
    5. Domnul Ciorbea nu ne iubeste mai mult decat orice politician sau avocat, iar daca tot pierdem in tara , de ce sa pierdem asa de scump ? Ca sa aibe domnul Ciorbea bani de o ciorba ?
    6. Deci putem lua orice avocat vrem , in tara tot nimic nu facem .
    Stiu ca pentru domnul Ciorbea momentul este f potrivit si vrea s ail exploateze, din cauza asta il tot vedem pe peosturile tv .. e momentul sa profite , isi cunoaste interesul .
    7. Dansul e asociat cu doamna Ciorbea care are niste procese destul de dubioase de rezolvat.
    8. SCMD e pe cale sa angajeze un (nou?) consilier juridic . DE CE OARE ?
    9. Avocatii tocmiti pna la acest moment de SCMD fie ne persifleaza refuzand pana si sa dea informatii cu privire la stadiul proceselor (vezi casa Barla ) fie ne sfatuiesc anapoda , (vezi cazul retragerii cererii de suspebdare a HG 735).Daca suspendarea sa zicem ca se aplica tuturor, cand se va judeca pe foond , de rezultat vor beneficia numai cei ce sunt parte in proces si atunci, ne vom trezi pe drumuri noi, care am renuntat la suspendare . Va trebui salta initiativa . Alti bani alta distractie, dar "prostul plateste " .
    10 . TREBUIE SA SCHIMBAM AVOCATII . Mai ales ca nu trebuiesc platiti, au fost deja platiti anticipat.
    11. La fel de adevarat este ca totusi 100 RON pe toata durata proceselor in tara , nu ar fi o suma imensa . Chiar de loc , dar sa am certitudinea loialitatii avocatului . Daca loialitatea si competenta il recomanda , indiferemnt cine ar fi , intru in joc .
    Nu sunt de acord cu tabelele trimise prin posta . Sa se faca tabel initial , orientativ cu cei ce doresc, iar datele si semnaturile sa se dea individaual , sau pe zone , orase , in mod direct cu avocatul sau un asistent al acestuia . Cred ca la banii primiti isi poate permite sa se deplaseze pe judete .

    RăspundețiȘtergere
  2. From: "Marian Ilie"
    To: secretariatscmd@yahoo.com
    Biroule, operativule, chiar nu vrei sa iei seama?
    Daca nu ma intelegi, iata - mai jos - inca un argument.
    Ce sa mai caute lumea in SCMD, cand exista "institutii" mai credibile?! Asta vreti?
    Riscul va aprtine...
    Oricum, eu merg cu SCMD...

    Date: Thursday, 14 October, 2010, 19:49

    Stimati colegi,
    Datorita faptului ca numarul aderentilor la initiativa "Av. Ciorbea" este in crestere si devine tot mai greu de gestionat de pe adresa de e-mail proprie pe care v-am pus-o la dispozitie, am decis deschiderea unei noi adrese care sa fie destinata numai acestei actiuni. Aceasta este " milproces@yahoo.com ". Ca urmare va rog sa comunicati in retelele dvs. celor interesati aceasta noua adresa de contact. Totodata va adresez rugamintea sa limitati pe cat posibil contactul telefonic pentru a-mi da posibilitatea sa procesez in timp util datele primite de la dvs.
    Cu aleasa consideratie,
    Gl.bg. (r) Aurel BERCARU

    RăspundețiȘtergere
  3. Ar trebui ca SCMD incerce sa gaseasca un mod de actiune comuna cu dl. gl.Aurel Bercaru ( varianta Ciorbea). Va spun, e incredibil ce ecou favorabil a gasit discursul acestuia din emisiunea lui Gadea de acum cateva seri. Atat in randul rezervistilor (normal) dar chiar si in randul activilor. Eu cred ca SCMD nu are decat de pierdut daca nu reuseste o astfel de colaborare. Sa fie lasate dracului orgoliile si vanitatile, si sa se judece matur situatia.

    RăspundețiȘtergere
  4. Glumiti domnule raducojex . Cum sa lasam orgoliile cand orgoliul ne-a hranit toata viata si altceva nu vedem ? Pai daca nu avem orgoliul din ce sa traim, ca nici banii din cotizatii nu mai sunt .

    RăspundețiȘtergere
  5. @raducojex, ai dreptate! Dar CD al SCMD nu este dispus la dialog! Cine are alte idei/opinii/propuneri, chiar usor diferite de LUMINATIILE lor, sunt imediat trecuti in categoria ... jigodii ordinare, etc.etc. Pacat! Oamenii acestia, nu vor sa inteleaga si alte puncte de vedere! Sa participe la comunicare! Vad la tot pasul numai dusmani! Admin, V.Burcu

    RăspundețiȘtergere
  6. Asta vara , CD cauta avocati . Au avut oferte dar ... le-au refuzat fara explicatii . Probabil anumite interese ne tin legati de o casa de avocatura neperformanta si distanta . Nu o spun eu , o spun persoane care au tot dreptul sa intre in legatura cu Casa Barla si nu reusesste . Poate Ciorbea ar fi solutia schimbarii, sau poate alta firma . Cert este ca cei care ne-au reprezentat pana acuma , au alte interese de aparat. Din modul cum le-au aparat pe ale noastre din"dialogul " purtat cu avocatii sindicatului din performante si sfaturi, se pare ca nu sunt langa noi .

    RăspundețiȘtergere
  7. Risc sa starnesc din nou pe unicul detinator al adevarului in judecarea actiunilor pe care sindicatul le intreprinde, dar as spune totusi ca:
    -un numar relativ limitat de comentatori,mai multi vizitatori-contabilizati matematic-nu reprezentam sindicatul;
    -exprimarea punctului de vedere,propunerea individuala,nu reprezinta obligatoriu calea de urmat de catre organizatie-uneori titlul de inventar este suficient;
    -la Alba Iulia am convenit totusi ,ca actuala conducere ne reprezinta,ca o mandatam sa intreprinda masuri pana ce o alta reprezentativitate va exista-e drept ca n-am precizat durata-dar oricum se va supune analizei reprezentantilor filialelor cand va veni vremea;
    -o continua contestare a actualei conduceri-eu n-o creditez fara rezerve-nu este in folosul sindicatului si a obiectivelor pe care si le-a propus;sa nu uitam ca poate 90% dintre noi nu existam intr-o forma organizata fara acesta;
    -acutizarea contestatiei la extrem inseamna dupa parerea mea existenta -sa fiu scuzat daca gresesc- a altor scopuri decat cele firesti.
    Nu am rezolvat problema mitingului,dupa ce lasasem in aer calculul pensiilor,modul de formulare a cererilor de venit si alte probleme ,ca am inventat salvatorul rezervistilor;poate ca mai urmeaza si altele.
    Poate ca ar trebui sa ne uitam putin si in jurul nostru.A marsa la nesfarsit pe reducerea pensiilor-o va rezolva intr-un fel CEDO-a nu vedea reactiile societatii civile,inseamna doar intuneric.
    Parerea mea e ca nu mult intereseaza pe cei la care facem apel mereu,daca defilam ,strigam etc.cata vreme nu multi mai stiu ce inseamna 25 octombrie.
    Noi vom depune o coroana de flori la un loc cu toata lumea,vom inmana scrisoarea de protest-daca nu cumva a fost uitata-Institutiei Prefectului.
    Eu n-am inteles ca suntem in cautarea unui nou avocat fie el si Ciorbea.
    Iar C.D.al S.C.M.D.ar trebui sa raspunda la intrebarile ce i-se adreseaza ,pentru a nu da posibilitatea de-a le adresa altcuiva.

    RăspundețiȘtergere
  8. Băsescu îi scrie lui Geoană cerând adoptarea cât mai rapidă în Senat a Legii pensiilor.
    Preşedintele Traian Băsescu i-a trimis, vineri, o scrisoare preşedintelui Senatului, Mircea Geoană, în care solicită adoptarea cât mai rapidă a Legii privind sistemul unitar de pensii publice.

    În textul scrisorii, şeful statului solicită "adoptarea cât mai rapidă a Legii privind sistemul unitar de pensii publice" care reprezintă "o condiţionalitate pe care România şi-a asumat-o prin semnarea Scrisorii de intenţie cu Fondul Monetar Internaţional" şi, totodată, "o necesitate pentru adoptarea, în termen legal, a bugetului de stat şi a bugetului asigurărilor sociale de stat pe anul 2011", se arată într-un comunicat al Preşedinţiei remis, vineri, agenţiei MEDIAFAX.

    RăspundețiȘtergere
  9. Update: Purtatorul de cuvant al PSD, Radu Moldovan, a declarat, vineri, pentru Mediafax, ca nu seful statului face agenda Parlamentului.

    RăspundețiȘtergere
  10. Domnilor, mesajul porcului la Ferma animalelor este clar... Iubiti.ma sau va manananc...Aveam un anume termen sa facem cerere sa fim executati...Am facut , suntem ca nuiste animale care trebuie sacrificate anual pentru buna reputatie a stapanului care trebuie sa aiba ce pune pe masa... Daca unii dintre noi au fost dobitoci si au semnat o anume cerere, atunci se pot inscrie cu brio la concursul ** Sa ti/o trag in ferma mea **. Acum porcul poate aparea la tribuna si sa le spuna curcanilor ca viata este roz si ca pentru sacrificare pot merge pe usa din stanga ...Spartanii au avut dreptate cand au spus ca doua treimi din populatie trebuie sacrificate pentru ca o treime sa fie sanatoasa si apta de lupta...Iubesc natia romana si in special treimea sa sanatoasa...

    RăspundețiȘtergere
  11. @ Micutzul
    Felicitari. Esti tare, frate! In cateva fraze ai catalogat realitatea in care traim.
    Cu stima, C.D. (nu Comitetul Director)

    RăspundețiȘtergere
  12. Da, e tare frate, dar nici mie nu mi-au placut in nicio situatie "cainele gras, porcul slab si omul prost".
    Multa lalaiala, bocete si jale, dar, fiecare e liber sa se exprime.

    RăspundețiȘtergere
  13. ,,Seful statului"!Daca republica e parlamentara,de ce acceptam gogoasa? Cind o fi preZidentiala om vedea(Doamne fereste).

    ,,În textul scrisorii, şeful statului solicită "

    ,,nu seful statului face agenda Parlamentului"

    Nu este seful STATULUI.Nu pe constitutia asta. DESTEAPTA-TE ROMANE!

    RăspundețiȘtergere
  14. SCMD-CD incepe sa isi revina .
    A aparut un comunicat al domnului Monac , cu lamuriri privind procesele SCMD si punct de vedere vizavi de casa de avocatura .
    Nu pot sa nu constat ca indiferent de raspuns (care nu este de loc de neglijat) ceea ce impresioneaza este deschiderea la dialog, interesul fata de ceea ce doresc oamenii. Este un castig imens .
    SA LE TINA DUMNEZEU OBICEIUL !

    RăspundețiȘtergere
  15. O posibilă explicaţie pentru liniştea de pe blog

    Când consoarta te trimite
    După murături, mă rog,
    Ori sifon pentru clătite,
    Îl laşi dracului de blog.

    Sindicat, Vasile Burcu,
    Infomondo, Neacşu, Boc.
    Pleci, orice-ai avea de lucru
    Că nevasta face... Poc !

    RăspundețiȘtergere
  16. Foarte bine, ma bucur ca SCMD se misca si comunica actiunile intreprinse catre membri sai, astept si revigorarea SCMD Mehedinti si trecerea acestuia la actiune pentru ca in afara de domnul col. Burcu nu prea misca nimeni (nu trebuie sa suparam pe cineva?).DAPIX

    RăspundețiȘtergere
  17. Ha ha ha ! Am ajuns si subiect de epigrame . E ok, Karadeniz. "Am sa ti-o platesc !" Sper sa intelegi ca nu m-a deranjat si ca e vorba de o plata "literara" .

    RăspundețiȘtergere
  18. Sindicatele anunţă proteste şi grevă generală în ziua votului pe moţiunea de cenzură.
    Preşedintele CNSLR Frăţia, Marius Petcu, a anunţat sâmbătă, la Congresul PSD, că, în ziua în care moţiunea de cenzură va fi dezbătută şi votată în Parlament, sindicatele vor protesta şi vor declanşa greva generală, solicitând demisia Guvernului Boc.

    "Vom fi mulţi, mai mulţi ca niciodată. Vom fi la Guvern, pe străzile Capitalei şi la Parlament, cu zecile de mii, iar milioanele de salariaţi de acasă vor întrerupe voluntar activitatea. Atunci când dumneavoastră veţi dezbate şi veţi vota moţiunea de cenzură în Parlament, noi, cei de afară, vom ridica pumnul ameninţător şi vom striga într-un singur glas ", a spus Petcu, în aplauzele pesediştilor.

    http://www.realitatea.net/cnslr-fratia-in-ziua-dezbaterii-motiunii-sindicatele-vor-protesta-si-vor-declansa-greva-generala_760802.html

    RăspundețiȘtergere
  19. Scuze dragi colegi dar pe lângă comentariile postate mai mult sau mai puţin pe lângă subiectul domnului com.şef Burcu în final cum procedăm cu "oferta" domnului general Bercaru? "E la latitudinea" fiecăruia dintre noi, sau "mergem pe mână moartă" ca la pocker. Cred că ăsta totuşi este "zgomotul de fond" nu?
    Cu stimă!

    RăspundețiȘtergere
  20. Au!M-a atins.Da,fisiit este ...(vizite, ,,este").Da" cum facem pe 25 ,nu prea este in bataia ..pustii(nici o suta de pareri).Glumesc!Inainte de fierbere apare un zgomot, aproape uniform pentru o vreme ...,pina dau bulbucii.

    RăspundețiȘtergere
  21. Mai usor cu aruncatul banilor pe avocati, d-lor, pana nu se judeca pe fond actiunile promovate, de asociatii, in contencios administrativ, impotriva HG 735/2010.
    Pana nu aveti o decizie de recalculare a pensiei nu puteti spune ca ati fost lezati in drepturile dvs si s-ar putea sa fie respinse actiunile ca prematur formulate.

    COINCIDENTA!

    Motiunea de cenzura se dezbate pe 25 octombrie,de Ziua Armatei.

    RăspundețiȘtergere
  22. Da, becul cu lumină neagră...

    RăspundețiȘtergere
  23. Copii,am cacat-o!Oprea,1/2 maresalul,a declarat la tv.ca a demisionat din PSD si a luat-o dela zero!.
    Daca demisioneaza si din UNPR ,trece de centura de asteroizi(sau hemoroizi?)

    RăspundețiȘtergere
  24. Phu!Bine ca-i macar unul sacapat din gaura neagra...

    RăspundețiȘtergere
  25. Nu este o Sarbatoare Nationala dar va avea foarte multi politicieni prezenti la festivitati, lucru ce va da opozitiei motiv sa lipseasca de la lucrari si puterii sa voteze neadmiterea motiunii .
    Ce ne facem insa cu demonsytratiile . Azi sindicatele au spus ca vor picheta sediul parlamentului in ziua votarii motiunii . Tot pe 25 SCMD intentioneaza sa depuna coroane la sediile oficiale . Imi e teama ca nu o sa putem depune si la parlament , pentru ca va fi pichetat de celelalte sindicate . Ce ne facem ?

    RăspundețiȘtergere
  26. Doar 61 participanti la sondajul,,Cum petrecem de...25".
    Cred totusi ca nu e suficient de expus in pagina.E o parere,nu o critica.Sincer,nu stiu sa folosesc onorabil nici macar tastatura.
    D-le Admin,cu stima, al dvs. PUIAC@AV.RO

    RăspundețiȘtergere
  27. Pai da. Pina dimineata ma va lumina @anonim, cu becul cu lumina neagra.Chiar a fost,,in faza".Sunt ,,satisfacut",multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  28. Puiacule, eşti OSU? Oricum noi cei 61 nu-ţi dăm luni "zi liberă" că se supără Boucuţ şi te arde la portofel.

    RăspundețiȘtergere
  29. Nu, nu sunt OSU,sunt pensionar nesimtit in asteptarea maririi ,,ajutorului social".
    Apropos de de ministrul pentru relatiile cu ...,ceilalti",care o fi stadiul BOComobilului ELECTRIC LEVITANT, DE CARE ERA PERSONAJUL PREOCUPAT IN PRIMAVARA ?

    RăspundețiȘtergere
  30. Cine este generalul BERCARU AUREL? Este membru SCMD ? In ce filiala ? : Este membru ANCMRR ? In ce filiala ? Din ce structura militara provine ? De ce isi aroga el meritul de a coagula in jurul lui, varianta CIORBEA de actiune in justitie, cand aceasta a fost declansata de ANCMRR filiala sectorului 5 BUCURESTI - presedinte col(r) ROTARU FILIP ( pe blogul acestei filiale este postat de mult timp, anuntul cu discutiile personale, directe si concrete, avute cu casa de avocatura CIORBEA, cu toate detaliile necesare). DE FAPT Dl. CIORBEA, l-a trimis pe generalul BERCARU sa ia legatura cu colonelul ROTARU FILIP.
    Domnule general BERCARU AUREL, asteptam un raspuns ! Sau nu concepeti sa fiti condus de colonei ? Atunci inscrieti-va in SCMD si(sau) ANCMRR si candidati la o functie de conducere ! Sau daca statutul actual nu va permite, participati ALATURI de formele de asociere, legal constituite, care ne reprezinta interesele (nu stiu daca aveti aceleasi interese !)

    RăspundețiȘtergere
  31. ......AAAAAAAA pe-o Ciorba de burta se pare HAC ,ca se bat tot mai multi.Aviz fraierii care platesc hac...sa nu uitati si ARDEIUL iute sa-l folositi cu indemanare.(asa ca la turci)..trotilatul hac!!!

    RăspundețiȘtergere
  32. ,,Tu nu esti COCOLINO!"Cind ,hic, o sa apara adevaratul trotil@u, o sa vezi tu...Daca-l vede cineva,sa-i spuna ca deja 93 de participanti s-au exprimat asupra modului,,cum petrecem de 25".

    RăspundețiȘtergere
  33. In ritmul asta,pina pe 24,putem trece de 100! Oare nu se vede PROVOCAREA(LA SONDAJ)?

    RăspundețiȘtergere
  34. sindicatele au hotarat sa danseze pe...27.10 CE face SCMD le fura mireasa pe 25?

    RăspundețiȘtergere
  35. Mireasa? No, nu se poate.Le fura tuica,ca miresa si nasu nu prezinta importanta.
    Destepteaza-te,destapteaza-te mai!

    Rectificatione! Inaine de-a lua tZuica,VOTATE la ,,CUM PETRECEM DE 25"!
    D-le BURCU,SONDAJUL,se poate pune ,,in capul mesei"?(daca nu,nu)

    RăspundețiȘtergere
  36. @puiac , inteleg, mi-ar fi placut si mie dar ... nu se poate. Platforma blogger nu-mi permite sa umblu la acest sondaj! Asa va ramane, pana la sfarsit! Dar... asta e.... nu toti au fost si militari adevarati, cu spirit de observatie dezvoltat! Multi ... precum genaralii ... facuti la apelul bocancilor, pilelor, cunostintelor, relatiilor ... sa mai zic? Nu, nu e cazul! Se vede si cu ochiul liber! Admin, V.Burcu

    RăspundețiȘtergere
  37. Apai,no,daca-i din fix-uri...Da, aia cu spiritu di obsarvatii-i tari(ii ca cu pixelu" alabastru,ori pixu" albastru,...)!
    No, daca nu putem muta fereastra,apai sa-ncercam sa le miscam capu"!

    REZERVITI(vii,desigur),cautati in coltul dreapta,sus,sub TRICOLOR,sub,,Iti place blogul?",sub SCMD-isti: 25 octombrie vreti sa fie: -zi de ... cautati va rog cum a-ti dori sa actionati, ,,bifati" ce v-ati dori si ,,apasati" pe ,,VOTE"! Nu incercati a ma pacali. DESCHIDETI OCHII !Sunati-va fostii colegi, buni sau rai !

    PKM,Trotil@u? Mai , ,,ati bagat botu"-n telina compensata ? No,nu cred!
    GS-23...

    RăspundețiȘtergere
  38. esti o figura, puiac! semneaza ... banuiesti tu cine!

    RăspundețiȘtergere
  39. Va banuiesc pe toti !(zimbet!) PROBLEMA ESTE CA NU SUNTEM ,,ANTRENATI IMPREUNA".Echipa nu se face cum fac(scuze)ei guvernul. ECHIPA ESTE ,,INCREDERE PINA LA MOARTE".Cine se baga?

    RăspundețiȘtergere
  40. Stai linistit Puiacule că "ţin scorul". Fii fără grijă. Mai rău este faptul că nu suntem decât 99 de bucăţi.

    RăspundețiȘtergere
  41. Mai, bucati,bucati,da-ntregi!Eu ,ca exemplu, sunt si intreg si viu.Multi dintre camarazii mei sunt peste tot ;mai putin intregi!Mi-am permis a deveni ,,pensionar nesimtit"!Guvernul nu-mi permite.
    Pai,dati-mi un Mig...

    RăspundețiȘtergere
  42. Sunt o figura? Daca eram un punct,ca un rahat de musca,nu eram vizibil? Scuze , a aparut la tv Videanu(ala care si-a facut casa ca un hipermarket,ca nu bea si nu fumeaza...!)Balega se incadreaza la figuri, ori la rahati?

    RăspundețiȘtergere
  43. Din motive tehnice transmisia noastra se intrerupe.
    Speram a ne mai ,,auzi"(de bine!).

    La VIDEANU nu(videanu nu!)se odihneste ...creerele? Populimea(cuvint relativ nou , din categoria caloriger, falonic, sefinga,policur,seful statului ,cirnatul magarului) doarme deja de multa vreme...

    RăspundețiȘtergere
  44. Fw: FF URGENT: UPDATE 4.
    Am primit,
    Va informez!
    Admin, V.Burcu

    RăspundețiȘtergere
  45. Un punct de vedere care merita ATENTIE:
    From: ujica ionel
    Subject: [roarmy230] Initiative periculoase
    To: roarmy230@yahoogroups.com
    Date: Monday, October 18, 2010, 4:58 PM

    In ultima vreme circula tot felul de oferte, ciudat doar membrii SCMD sunt asaltati, nu si cei ai ANCMRR (apreciere neargumentata si imi cer scuze daca realitatea este alta), de inscriere pe liste la mai multi avocati care isi doresc sa ne reprezinte in instanta.
    Va rog sa aveti in vedere ca SCMD are un grup de juristi care se ocupa de atiunile in instanta si ca risipirea in mai multe directii are menirea de a ne slabi puterea financiara si de a ne dezorganiza, diminuandu-ne considerabil sansele de a merge pana la capat.
    Multi au intrat in panica (e de vina si tacerea conducerii SCMD privind actiunile intreprinse dar s-a rezolvat prin comunicatul recent transmis).
    Va rog sa aveti in vedere ca atata timp cat exista e sentinta de suspendare a HG 735, orice alta actine identica este inutila (aduce doar bani in buzunarul avocatilor).
    Pentru actiunile care vor urma dupa emitarea deciziilor de recalulare este prematur sa va angajati in contracte de asistenta.
    Eu nu contest valoarea niciunui avocat care si-a manifestat interesul pentru cauza noastra. Va spun doar ca ceea ce a intreprins grupul juridic al SCMD, pana acum, este suficient.
    Orice alta actiune va va scoate bani din buzunar fara sa va aduca ceva in plus.
    Sunt multe variabile in joc: motiunea de cenzura, adoptarea legii unitare, miscarile de pe scena politica.
    Este o perioada de asteptare si pregatire pentru razboiul juridic ce va urma.
    Acum va veti angaja intr-un razboi fara un obiectiv precis.
    Ati vazut si maniera imperativa prin care ni se cere sa ne decidem in 2-3 zile daca ne inscriem pe listele avocatului x, platind bineinteles; tocmai pentru a nu putea analiza situatia temeinic. S-a transmis acea stare de panica: nu facem nimic acum, pierdem totul. Nu este deloc asa.
    Normele sunt suspendate, avem actiuni pe rol, trebuie sa asteptam rezultatele.
    Pana la emiterea deciziilor individuale de recalculare (daca se va ajunge acolo) conduerea SCMD va lua o decizie privind avocatul care ne va reprezenta in instantele din tara si la CEDO.
    Ganditi-va: suntem 10000. Impreuna vom avea o putere financiara suficienta pentru a putea duce procesele pana la capat fara eforturi individuale.
    Desigur decizia va apartine.
    Ionel Ujica
    Pentru conformitate, Admin

    RăspundețiȘtergere
  46. Lumina!Sa fie lumina! De ce s-a bramburit desfasuratorul comentariilor?
    Despre actiuni in instanta:cu cine ne judecam ? Cu ...,sau cu...Si pina la urma ne platim intre noi!Pai sa eliminam(se scandeaza indelung ,,fara violenta")intermediarii, si... ,,Sa fie pace in lume!"
    La arme romani(a se folosi numai stampila,,VOTAT" sau oua )!Sa-i oprim,sa-i urmarim pina la sfirsitul vietilor lor,caci n-au rusine(si nici mila)!

    RăspundețiȘtergere
  47. Un punct de vedere extrem de interesant pe pagina departamentului juridic al SCMD la “Consecintele depunerii cererii la CMZ/CMJ - sfatul juristilor “
    Comentariu Gourkha:
    “……. pensiile actuale ale noastre sunt de fapt, in urma actualizarilor, mult mai mari decat pensia cu care am iesit din sistem. Recalcularea ia in calcul doar soldele cat am activat in sistem sau si actualizarile ulterioare? In prima varianta toate pensiile vor scadea si inca foare mult, de exemplu eu am iesit la 01.01.2006 cu o pensie de 100% stabilita prin decizie, iar in urma actualizarilor din 2006-2008 - am ajuns la 173%. Dupa mine, la recalculare - pierd cei 73% din actualizare, dar pierd si mai mult, intrucat - pensia cu care am iesit s-a calculat pe baza ultimei solde, iar noua formula presupune o medie pe tot parcursul carierei care oricum are valoarea sub media ultimei solde…. “

    RăspundețiȘtergere
  48. Se pierde ceremonialul militar la groapa?
    Daca recalcularea se face dupa salariu mediu, M M si grupa de munca cum se introduce in calcul? Sau nu... se baga?
    Si totusi,de undea-u iesit astia,sa stiu ...unde se vor ascunde!

    RăspundețiȘtergere
  49. Despre ce actualizare se vorbeste? O fi ceva la Codul rutier!

    RăspundețiȘtergere
  50. UPDATE nr. 5.
    Valabil doar pentru membrii:
    Asociatiei Cadrelor Militare in Rezerva si in Retragere din SRI.
    Admin, V.Burcu

    RăspundețiȘtergere
  51. BANUL, OCHIUL DRACULUI !
    Se pare ca ultima NOUTATE DE AZI,
    duce si la sfarsitul acestui maraton de reactualizari!
    Cititi aici! Admin, V.Burcu

    RăspundețiȘtergere

Liber... la comentarii! Responsabilitatea continutului, revine fiecaruia.
Comentariile injurioase, obscene, atacurile suburbane la persoana, nu vor fi publicate! Nu doresc sa creez 'probleme'... unora sau altora! Admin!

Dialog între doi gemeni nenăscuţi

MOTTO-ul... unui grup de tineri... si frumosi!

Search mehedinti blog online:

Lista mea de bloguri