Google Translate

duminică, 2 ianuarie 2011

A doua Scrisoare deschisa, tuturor colegilor pensionari, fosti militari!

Absolut ingrijorator!
Absolut regretabil!
Ca Admin al acestui Blog, reprezentant al unei comunitati militare virtuale, in majoritate pensionari fosti militari, constat cu amaraciune ca NIMENI nu spune, ce vom face de maine incolo, dupa ce vom primi DECIZIILE de recalculare a pensiilor! Grav! Deosebit de grav! Ne va prinde PASTELE, discutand aiurea, asteptand in zadar solutii!

CD al SCMD, principalul vinovat de SITUATIA in care se vor gasi mii de pensionari militari, cu pensiile diminuate drastic ca urmare a nedepunerii ADEVERINTELOR, cerute prin Lege (efect probabil scontat de guvernanti, care reusesc astfel, cu sprijin nesperat, sa-si puna in aplicare diabolicul plan de REDUCERE al cheltuielilor bugetare, cu plata pensiilor militare), iata, in locul unor SOLUTII, cu ce vine in fata oamenilor! Citez:

" ... Ganditi-va ce se va intampla maine, cand, mintind iarasi ca nu mai sunt bani, al 27-lea guvern Boc, il va cobori la 15 lei. Pai, nu se va intampla nimic, fiindca voi ati renuntat la propriul statut, dand din pinteni in fata calailor, cerand, sub semnatura, “”recalcularea””. Acceptand “”pomana porcului””, odata cu ONOAREA, v-ati pierdut pe voi insiva si ati pierdut si PATRIA. Nu va va ramane decat sa “”parasiti, in mod natural, sistemul!””

Mai mult decat jignitor! Descalificant!
Dincolo de neânţelegerea Legii, ne jigneste otova!
In egala masura, si PRINCIPAL VINOVAT, este si ramane Guvernul Romaniei, sunt si raman principalele structuri ale statului, care ar fi trebuit conform legilor, CONSTITUTIEI, sa gestioneze CRIZA in care au fost aruncati pensionarii fosti militari.
Nu au facut-o! Stim si de ce!

Ce ar fi de facut?
In opinia mea, doar cateva, putine solutii:
- sa asteptam linistiti, se vedem ce va fi;
- sa presam conducerile tuturor structurilor asociative ale militarilor, sa caute si sa gaseasca solutiile ce se impun;
- sa construim o noua FORTA, dar nu a fost agreata ca idee!
- nu exclud ca voi, prin comentarii si opinii, sa veniti cu ceva mai bun! Timpul nu mai are rabdare! 
Admin
P.S.1: Procesul de recalculare este incheiat!
Nu sunt exceptii!
P.S.2: Gaselnita SCMD, cu datul in judecata ... nu tine!
Vorba lunga, moarte sigura!
Vor trece ani ... foarte multi ani!
Admin

70 de comentarii:

  1. D-le Burcu
    Recalcularea pensiilor militare si ale politistilor, conform Legii 119 nu si HG 735 este o recalculare din oficiu... asa cum au fost si recalcularile dispuse in 2001 de legile 19 si 164.
    Si atunci au fost pensionari, civili si militari, care au pierdut la recalculare... desi aspectul a fost atenuat de prevederile care mentineau pensia in plata blocata pana era ajunsa din urma de cresterile ulterioare.
    Instantele judecatoresti au scos di HG 735 acele prevederi care incalcau insasi Legea 119.
    Solutia?
    Cei nemultumiti de decizia de recalculare se vor adresa tribunalelor prin cereri individuale de contestatie, potrivit Legii 238/2010.
    Ceilalti de ce sa isi faca probleme?
    In demersurile pe care le face, SCMD ar trebui sa fie mai intelegator cu cei care au de castigat dupa calculul L 119.Acestia nu au protestat cand, in 2001, le-au fost reduse pensiile dupa Legea 164.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Plano 10,
    De departe, NU! Nu ai dreptate! Acum ... este TOTAL DIFERIT!
    Pana acum, nimeni nu a indraznit sa DESFIINTEZE STATUTUL CADRELOR MILITARE, al PENSIONARILOR MILITARI! Aceasta este MAREA NENOROCIRE!
    Tu chiar nu vrei s-o vezi? Pe cine vrei sa linistesti? Admin, V.Burcu

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu contest nenorocirile anterioare!
    Ilegalitatile si mizeriile facute militarilor, pensionarilor, de alte prevederi la fel de ... "lagale" ca cele date de Boc&ceata lui de analfabeti, de hoti de neam si tara! Dar ... ce vina avem noi, cei care ne chinuim pe aici? Ai cumva SENZATIA, ca macar UNUL, este pe acest blog? Tare as fi curios sa-l aflu/aflam! Admin, V.Burcu

    RăspundețiȘtergere
  4. Am onoarea sa va salut!
    Domnule Burcu, aveti dreptate. S-a mai vorbit despre desfiintarea statutului de militar (activ sau in rezerva). Sint destule semnale pe aceasta tema (disparitia gradului in corespondente oficiale, ruperea oricarei legaturi cu institutia in care ne-am servit tara fiecare pe patratica lui prin eliminarea prevederilor care faceau referire la cei in activitate, inclusiv prin eliminarea prevederilor referitoare la pensii din L80/1995 - Meritul militar. Nu ma va surprinde de loc daca ne vor cere sa predam livretele militare, iar Memoriile originale vor avea termen de pastrare 3 ani. De ieri o intreaga categorie socio - profesionala a disparut .Cei care sint in activitate si care acum se uita chioris la noi inca nu inteleg ca doar Juramintul si "salopeta" ii mai face militari. Nu mai pun problema greutatilor si privatiunilor pe care toti le-am suportat in numele a ceva in care am crezut. Este cert ca pentru unii - multi, putini - acel "ceva" era reprezentat numai de uniforma, de ziua de salariu si de invirtelile de zi cu zi.
    Cu amaraciune, un fost pensionar militar.
    Tuturor, cu stima.

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani!
    Nu va mai panicati atata d-le V Burcu, SCMD cu ale lui - dumneavoastra cu altele.
    Vedeti observatiile pertinente ale filialei SCMD din Alexandria si mai cugetati un pic... Tot juristii si avocatii le descurca pana la urma.
    Apropo: Supremul Comandat a dat solutia general valabila: fiecare se lupta pentru viata lui, asa ca nu mai asteptati de la SCMD ceea ce nici statul nu vrea sa faca (in viziunea Chiorului).
    Lamentarile si asteptatul e cam pagubos si nu face bine...
    Curaj si actiuni destepte!

    RăspundețiȘtergere
  6. @Anonim, 12:59 ;
    Unde ma vedeti pe mine panicat? Unde vedeti ca ma lamentez? Am constatat doar cateva aspecte! Eu chiar sunt LINISTIT, inca pe picioarele mele! Gandeam ca as putea fi util colegilor, altor semeni ai mei! In rest, SCMD al CD, chiar nu ma preocupa deloc, eu am parasit aceasta structura, condusa cred eu, fara a fi prea rau in aprecieri, cu mari probleme de management! Asa ca ... nu prea vad sensul reprosurilor! Nu fiti suparat pe mine! Nu aveti motive!

    RăspundețiȘtergere
  7. Apropo...
    Citez: "... Vedeti observatiile pertinente ale filialei SCMD din Alexandria ..."! Am vazut ... Sa cuget? La ce, fratele meu? Ma abtin!
    Va las pe domniile voastre, sa castigati TOTUL! Juristi si juristi!Admin, V.Burcu

    RăspundețiȘtergere
  8. @D-le Burcu
    Ce este diferit?
    Legiile 19/2000, 164/2001 si 119/2010 sunt legi care au dispus recalcularea din oficiu si retroactiv a pensiilor aflate in plata.
    Este adevarat ca L 119 desfiinteaza pensiile speciale si pe cele militare, cu exceptia pensiilor magistratilor, dar vedeti ca politistii nu mai sunt militari si urmeaza sa-si piarda statutul si cei din serviciile speciale. Din Armata a mai ramas un corp de elita, dar, redus numeric.

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu, Plano 10!
    Din armata nu a mai ramas nimic!
    Regret, dar se vede ca nu stapanesti suficient legislatia .... militara! Oricum, tot respectul si aprecierile mele pentru tine! Altul in locul tau ... intelegi ce vreau sa spun! Admin, V.Burcu

    RăspundețiȘtergere
  10. Bine a zis Admin! Din armata a mai ramas un...si pune dumneata domnule Plano10 orice cuvant care-ti vine "mai la-ndemana in locul punctelor, mai putin "elita". Poate le ai cu altele, dar nu te supara, nu prea le ai p-astea cu Armata.

    RăspundețiȘtergere
  11. Stelian P.
    D-le Burcu,
    Citesc pe toate blogurile ca oamenii sunt nemultumiti in proportie de peste 90% de actuala conducere a statului. Va propun si dvs. asa cum am propus si in alte locuri o solutie simpla si legala de rezolvare a problemei:

    Stabiliti de comun acord dvs. formatorii de opinie impreuna cu liderii sindicali si cu oricine altcineva o data si o ora cind toti romanii nemultumiti sa iasa in strada (fiecare pe strada lui, nu in Bucuresti) si sa strige timp de 10 min.: JOS !

    Va asigur ca in cel mai scurt timp (daca cifra de 90% este reala) vom ajunge la alegeri anticipate si atunci putem alege, in sfirsit, o conducere eficienta formata din oameni cinstiti si corecti.
    Ati cerut pareri, eu v-am dat una. Astept parerea dvs.

    RăspundețiȘtergere
  12. Domnilor, se va intampla ca pensionarii se vor scinda in mai multe tabere:
    - Prima tabara si cea mai numeroasa, formata din pensionarii militari cu stagiu mare (sa spunem care au depasit 28 ani) de activitate, si care au avut o crestere normala in functii si grade (adica fara invarteli in ultimele 6luni), a caror pensie va creste, unora chiar substantial, vor fi multumiti si vor considera ca isi mentin legatura cu institutia conform statutului cadrelor militare. Multi din ei se vor indrepta cu manie impotriva SCMD-ului si-l va acuza de dezinformare, insa Dogaru le va arata tabelele nominale semnate de ei prin care-l imputernicesc sa-i reprezinte in justitie;
    -o a doua tabara la care pensia va ramane la acelasi cuantum, care se vor bucura ca au scapat dupa ce le-a trecut glontul pe la ureche;
    -o a treia tabara, a celor disponibilizati, care probabil vor pierde ceva mai mult la pensie, si aici trebuie actionat cu fermitate pentru ca guvernantii sa inteleaga ca trebuie aplicata prevederea L. 19, cu privire la pastrarea cuantumului pensiei avantajoase.
    -in sfarsit a patra tabara, a invartitilor, care toata perioada au dat boabe la gascan si in ultimele 6 luni de activitate s-au facut cu o functie mare, altii au fost civili si pe la 40 de ani cu relatii au intrat in armata, au fost facuti direct lt. col. sau comisari iar daca au intrat pe pile au prins si functii mari ajungand in final la pensii foarte mari( Numele de Sorici va spune ceva?) iar altii au fost subofiteri si s-au facut ca imping la caruta armatei, au terminat un Spiru la ID, au fost facuti ofiteri si pusi pe functii mari, iesind la pensie cu mult mai multi bani, decat multi din fostii sefi.
    Cat priveste asa zisa pierdere a statutului de militar, trebuie sa se inteleaga o data pentru todeauna ca sunt proprietarul gradului militar pe care l-am avut, iar singura mea legatura cu fosta institutie unde am lucrat mai bine de 34 de ani, este livretul militar, insa aceiasi legatura cu armata o are si sg.(r) Ion in prezent strungar. Adica cant patria ne cheama, trebuie sa raspundem prezent. In rest toate drepturile constitutionale pe care nu le aveam pe timpul activitatii, le-am recastigat prin iesirea la pensie.
    Cat priveste activitatea ulterioara, d-le Burcu, putem incepe sa luptam pentru a treia tabara, a celor disponibilizati care ca si noi si-au pierdut adolescenta si tineretea in spatele unor garduri, care au primit o anumita educatie si au trait intr-o alta lume bazata pe altfel de relatii care nu are nimic comun cu viata civila. Acesti oameni au renuntat de buna voie la o cariera, pentru ca tara sa ajunga acolo unde interesele o cer, trebuiesc sprijiniti de noi marea masa a pensionarilor militari. Lupta trebuie dusa prin dialog, la masa tratativelor cu guvernantii (nu sistemul aplicat de SCMD, prin injuraturi si jigniri)pentru ai determina pe acestia sa inteleaga ca trebuie aplicat principiul,, daca in urma recalcularii cuantumul pensiei este mai mic decat cel aflat in plata, se va aplica cuantumul pensiei cel mai avantajos".
    Puteti incepe acest demers pe acest blog, sunt convins ca si Plano 10 nu va sta cu mainile in san( a avut materiale de inalta tinuta pe blogul sau in sprijinul nostru) iar col. Neacsu cred ca deja a luat pozitia pentru lupta in picioare.
    @Plano 10, aveti ce aveti cu anonimii. De fapt si dumneavoastra sunteti la fel de anonim ca si mine. Diferenta dintre noi este ca eu recunosc acest lucru, dar dumneavoastra nu. Asa cum dumneavoastra va spuneti Plano10 pot sa-mi spun si eu Ionescu de la etajul III. Credeti ca in acest mod imi dispare anonimatul?

    RăspundețiȘtergere
  13. @Ionescu dela etajul III
    Va doresc un an bun si viata lunga pe acest blog.
    PS Puteti scurta un pic ? Ionescu dela etajul III este cam lung.

    RăspundețiȘtergere
  14. @Stelian P.,
    Sunteti deosebit de simpatic! Propunerea domniei voastre este buna, corecta, cu sanse mari de izbanda! Nenorocirea este alta: nu vor iesi nici macar 1000 in strada, in toata tara, daramite sa mai si strige ... vreo 10 min! Astia suntem, domnul meu! Pacat!
    @Anonim, socoteala ta ar fi buna, dar ... din NENOROCIRE, categoria de PENSIONARI MILITARI nu mai exista ... deocamdata, prin efectul Legii! Suntem .... niste oarecare! In curand, doar masa de manevra electorala! Aici ... DA! Aveti dreptate! Nemernicii, ne vor ASMUTII, unii, impotriva altora! Asa cum au facut si in anii acestia!

    RăspundețiȘtergere
  15. Pentru unii oameni, nu doar cuantumul pensiei este important, ci si modul in care se face aceasta recalculare. Am fost facuti, mai mult sau mai putin direct, nesimtiti, ca beneficiem de niste "pensii de lux", care pana la final, dupa spusele mai marilor nostri, sunt si "mai nesimtite" si "mai de lux" prin recalculare, ca doar nu vor scadea, ba din contra, vor creste sau, in cel mai rau caz vor ramane la fel.
    Iar eu, om cuminte, in banca mea, sa stau si sa ma uit, cum tu stat, ma faci in fel si chip, ca la usa cortului, imi mai pui niste responsabilitati pe cap pentru aceasta recalculare,inutila si fara sens, pe care, daca ai dorit sa o faci, trebuia sa iti asumi raspunderea, si eu sa nu reactionez nicicum. Ba eventual sa iti sarut mana.
    Pentru multi,oameni la varste inaintate acest lucru a fost echivalent la figurat si la propriu cu moartea. Celor la varste inaintate astfel de socuri le pot provoca moartea.
    Scopul nu scuza mijloacele, mai ales in situatii care pot crea precedente.Stiu persoane carora in mod sigur le-ar fi crescut pensia prin recalculare, dar care nu au cerut recalcularea tocmai pentru faptul ca s-au simtim prea umilite pentru modul cum s-a procedat. Si asta e o forma de revolta, poate nu tocmai ca aceea alui Sobaru.
    Si pentru cativa, care prin diverse smecherii, au facut ca in ultima perioada de activitate sa le creasca soldele pentru a beneficia de o pensie mai mare, nu cred ca trebuia umilita toata casta.

    RăspundețiȘtergere
  16. pentru postarea de mai sus
    11:22

    RăspundețiȘtergere
  17. Buna seara si LA MULTI ANI
    akord75
    @admin
    De acord cu dvs mai putin termenul de "masa de manevra electorala"
    In mod sigur nu este nici o legatura intre statutul de pensionar militar actual sau "fost" dupa noua lege ci pur si simplu acest termen tine de educatia si cultura generala si politica a fiecaruia dintre noi,mai pe scurt si mai putin academic;Cine pune "botul" la o galeata portocalie sau de orice alta culoare,la orice litru de ulei sau kg.de zahar,cel care nu gandeste acela isi merita soarta si devine masa de manevra......
    Cu respect
    P.S.Puiac are dreptate'ionescu de la et III" e cam lung
    aveti un simt al umorului deosebit d-nule Puiac

    RăspundețiȘtergere
  18. @akord75,
    Nu subaprecia politicienii de doi bani! Catre fostii militari, sigur nu vor veni cu " o galeata portocalie sau de orice alta culoare,la orice litru de ulei sau kg.de zahar..."! Retineti, acestora le vor fi OFERITE alte si alte "tentatii", sau ... de ce nu ... OFERTE SERIOASE! Sa nu uitam, multi, foarte multi fosti militari SUNT MARI PROFESIONISTI, in variate DOMENII! Oricum, nu-mi propun eu aici sa le dau ... sugestii! grav este altceva: INCAPACITATEA noastra de a ne uni, de a face o FORTA de care oricine sa tina cont! Admin

    RăspundețiȘtergere
  19. Apropo de tentatii-oferte:
    Ati facut o trecere in revista a unor-destui Generali si Colonei (oameni de valoare), pentru a vedea ACUM ce fac, cu ce se ocupa ... la pensie??? Eheee ... surprize, surprize! Pensia este ... mizilic! Chiar nu prezinta importanta! Asa ca ....

    RăspundețiȘtergere
  20. ,,Cine pune "botul" la o galeata portocalie sau de orice alta culoare,la orice litru de ulei sau kg.de zahar,cel care nu gandeste acela isi merita soarta si devine masa de manevra......’’
    ,,OFERTE SERIOASE! Sa nu uitam, multi, foarte multi fosti militari SUNT MARI PROFESIONISTI, in variate DOMENII!’’

    http://militar.infomondo.ro/actualitate/gabriel-oprea-neculai-ontanu-si-anghel-iordanescu-inaintati-in-grad-de-general-cu-diferite-stele.html

    PS Galetile or fi fost cu…pesti ,ori cu nupuri ?

    RăspundețiȘtergere
  21. Ii credeti cu mult mai destepti/pregatiti decat noi? Va spun ca NU! Unii, chiar sunt cu mult sub valoarea multora dintre noi! Dar .... ei au ceva, ce noi nu am avut, sau nu am dorit sa avem: increngaturi politice, afaceri de tot felul, pe care le-au intretinut la foc mai mult sau mai putin mocnit! Iar la pensie ... au inflorit de mama, mama! Oricum, va rog si insist: nu ma provocati! Nu face bine la sanatate! Si asa este, destul de subrezita! Admin

    RăspundețiȘtergere
  22. Ionescu de la 3.
    Domnule, nu cumva mi-ai citit gandurile? Sau comentariile anterioare, ca prea esti aproape de ceea ce gandesc. In fine, ai dreptate, hundred percent atat in prvinta categoriilor cat si in ceea ce privete anonimatele. Unii cred ca daca si-au spus "Gica Box", au iesit din anonimat si pot cere altora sa isi treaca CNP-ul la comentariu.
    Situatia e groasa . Ma indoiesc ca vor fi prea multi carora le vor creste pensiile dar vor fi cativa un 30% la care poate nu vor scadea , din cei amarati care nu au iesit cu l64 si au ramas cu o pensie pana in 15 milioane . Cam asta este pensia la care vom ajunge + sau - 2 milioane . Durerea este ca va disparea categoria pensionarilor militari, deci si drepturile aferente prevazute inca in L80, medaliile vor fi simple tinichele, sau carpe, vom fi rezervisti numai la obligatii, nu si la drepturi, fortele de rezerva se vor schimba si primeni cu tineri care se vor oferi voluntar sa faca parte din rezerva de armata a tarii, ar noi vom fi chemati fara posibilitatea de a spune pas doar cand le va crapa buza sau la neajungere. Asociatiile militarilor in rezerva vor disparea pentru ca aceasta categorie nu va mai exista. Militarii angajati care s-au bucurat atata pentru recunoasterea unor drepturi printre care si acela de a fi considerati " pensionari " la 45 de ani, se vor trezi ciuri buri fara drept de pensie, tineri someri la 45 si se vor face iarasi taximetristi si capsunari, pentru ca nu a fost nici unul destul de istet sa faca un curs de tinichgerie cat timp a lucrat in armata. Iar pensionarii, vor ingrosa bugetul statului prin " ASOMARE DIVINA " asa cum a planificat deja guvernul Boc.

    RăspundețiȘtergere
  23. @1122
    ,, beneficiem de niste "pensii de lux", care pana la final, dupa spusele mai marilor nostri, sunt si "mai nesimtite" si "mai de lux" prin recalculare, ca doar nu vor scadea, ba din contra, vor creste sau, in cel mai rau caz vor ramane la fel.''
    Vor vede cum vor fi.Oricum la deranjul asta citiva ar trebui sa dea explicatii serioase ,cu cifre ,procente ,categorii de virsta .
    ,,Nu dai foc cojocului pentr-un paduche !''

    RăspundețiȘtergere
  24. Dragi Colegi.
    Se umfla tarata ? Vad ca aveti ganduri simpatice, de intruniri , si strigate. "Vnimanie Vnimatie .. " Ati uitat de vremurile bune ? Acuma nu se mai inteapa C15 cu acul . Aveti grija cum va exprimati, sa nu cumva sa fiti chemati la explicatii, ca nu o sa aveti parte de arestul lui Becali. Va recomand folosirea unor termeni clari , fara echivoc, care sa nu dea nastere la interpretari .
    1.daca vreti sa ne intalnim , nu spuneti " hai sa ne intalnim in strada" ca poate fi interpretat aiurea. Spuneti clar " haideti sa ne vedem sa discutam despre cresterea nivelului de trai in tara noastra "
    2. vreti sa discutati despre un membru al guvernului in particular ?Nu spuneti " bagami-as " ca se poate interpreta , spuneti " hai sa il reevaluam pe tovarasul... "
    3. Vreti sa strigati " jos.... " . Gresit, nu e voie , e antidemocratic si poate fi interpretat . Spuneti " haideti sa ii propunem o crestere negativa " tovarasului ... " Termenul este la moda si a fost introdus de tovarasiii de la conducere.
    4. Vreti sa dati in judecata pe cineva , nu mai folositi termeni echivoci, spuneti clar " haideti sa ii aranjam o intalnire judiciara"
    5. vreti sa trimiteti pe cineva prin partile sensibile ale persoanelor dragi? Nu mai spuneti "il bag in .. " ca nu e civilizat, puteti intreba foarte frumos si nevinovat" dar tovarasul ... de cand nu si-o mai fi vazut mama , saracul ? " si se va gasi cineva sa va raspunda amabil, " de doua -trei secunde , ca tocmai l-am trimis eu acolo , asa ca stai la rand. "
    6. Vreti intalniri pe teme politice ? Nu uitati ca politica este o problema spinoasa si adesea periculoasa. Unii au ajuns cu piciorul in ghips din cauza ei . Puteti insa oricand sa va intalniti pentru a discuta noul calendar ortodox care in 2011 incepe saptamana cu Duminica . Este un subiect caruia nu-i rezista nimeni si nici nu veti putea fi invinuiti ca vreti sa il dati jos pe Doamne Doamne.
    Ma opresc aici , ca sa nu fiu invinuit de Puic, ca sunt prea lung. Va stau oricand la dispozitie cu sfaturi .
    LA MULTI ANI !
    '

    RăspundețiȘtergere
  25. Pisoias, felicitari!
    Prea eram ... negru! Acum ... deja mi-am luat portia de ras!

    RăspundețiȘtergere
  26. @scorpio
    Lungimea se referea la pseudonim ,nu la...

    RăspundețiȘtergere
  27. Nici o problema Nea Vasile . Apropo, isi mai aminteste cineva gluma anului 1989? Ia sa vedem daca mai tineti minte. Aparuta in 18 Decembrie 1989, in ziarul "Scanteia Tinertului "

    Articolul din „Scînteia tineretului“ din 18 decembrie 1989
    Câteva sfaturi pentru cei aflaţi în aceste zile la mare
    • Evitaţi expunerea intempestivă şi prelungită la soare. E de preferat să începeţi mai prudent, cu reprize scurte de 10-15 minute - când pe-o parte, când pe alta. Astfel, vă veţi asigura un bronzaj plăcut şi uniform pe tot corpul.
    • Nu vă avântaţi prea mult în larg. Oricum, în caz de pericol, nu strigaţi. Este inutil. Şansele ca prin apropiere să se afle vreo persoană dispusă a vă asculta sunt minime.
    • Profitaţi de binefacerile razelor ultraviolete. După cum se ştie, ele sunt mai active între orele 5.30 şi 7.30. Se recomandă cu precădere persoanelor mai debile.
    • Dacă sunteţi o fire sentimentală şi agreaţi apusurile de soare, librăriile de pe litoral va oferă un larg sortiment de vederi cu acest subiect.
    • Şi încă ceva - dacă aceste “sfaturi” v-au pus pe gânduri şi aveţi deja anumite ezitări, gândindu-vă să renunţaţi în favoarea muntelui, înseamnă că nu iubiţi în suficientă măsură marea. (S.P.)"
    Sper ca cunoasteti povestea, si ati citit-o si atunci si ati ras. Buna "Gluma" nu ?

    RăspundețiȘtergere
  28. @Anonim ...Ionescu
    Vezi! Una e sa fii un simplu anonim si alta e sa te strigam anonimul Ionescu.
    De acord cu analiza ta.
    Eu am si inceput pe Blogul meu actiunea de sustinere a disponibilizatilor.
    Ramane ca SCMD sa renunte la talibanismul promovat de prof. Dogaru - totul sau nimic- si, concomitent cu actiunile in justitie, sa inceapa o campanie de influentare a politicului sa promoveze o initiativa legislativa de completare a Legii 119, prin care pensiile in plata ale disponibilizatilor ...sa ne intelegem...numai ale disponibilizatilor, sa nu fie micsorate prin recalculare ci... doar stopate, pana sunt ajunse din urma de cresterea punctului de pensie.
    Asa cum era reglementata situatia generala in L 19/2000 si L164/2001
    Vezi:

    http://www.plano10.com/2010/12/pensionarii-militari-cu-stagiu-intreg.html

    Cine are pile la SCMD ca sa transmita propunerea ca de la mine, de pe Blog, nu are nicio sansa.

    RăspundețiȘtergere
  29. Prea lung, prea lung "Ionescu de la 3"! Era mai bine "Ionescu de la 9"! Vă o "emigraţie" de pe InfoMM, ce să fie, ce să fie?

    RăspundețiȘtergere
  30. Voprbe, vorbe, vorbe!
    Ca niste babe care se lamenteaza!
    Sa facem, sa dregem, dar nu noi.... ca noi avem treaba cu demolatul, cu criticatul despre ce vor altii sa faca!

    Un admin care nu accepta comentarii in contradictoriu cu linia demolatoare a blogului, si care invita la " un clic mai lateral" si se intreaba de ce sunt putini cei care isi dau cu parerea pe blog, care se crede centrul universului ca v-am spus eu ! inca de-acu
    nu-s ce vreme dar nu vreti sa m-ascultati, si sa ma urmati!, cu unul ca Walter care nici usturoi n-a mancat nici gura nu-i miroase , nici catana n-a fost da' da lectii pe bloguri din curat/ murdara amicitie fata de casta militara, desigur complet dazinteresat!Si care nu se lasa cu una cu doua, chiar daca este demascat, pentru ca tinde si el saracul, la un os de ros ! Se vara, da lectii, directii de actiune si comportare cu o nerusinare comparabila cu patologia!
    Om fi noi divizati de multiple interese, de varsta, de inechitatile anterioarelor legislatii de pensionare care, intotdeauna , au adaugat,totusi, tuturor, ceva la pensia anterioara da'.... nu ne insultati inteligenta!
    Se vede de la o posta ca sunteti mercenari!
    Scuze celor de buna credinta care au postat cu buna intentie!

    RăspundețiȘtergere
  31. Excesul de sonatoare dauneaza grav sanatatii !
    Acu m-am innegrit eu ,desi nu ma afecteaza la imagine ;doar poate la intuneric.
    Acuma sa ma dau o posta mai in spate ,sa-i vaz pe mercenarii care este. Revin...

    RăspundețiȘtergere
  32. @Admin 2 ianuarie 2011, 16:40 : Spuneti : "@Stelian P.,
    Sunteti deosebit de simpatic! " ... Cititi-i postarile de la Infomondo ... !

    RăspundețiȘtergere
  33. @Anonim-18,57
    Fericiti cei saraci cu duhul... ca se recunosc dupa mirosul de usturoi si ceapa!
    Iar ai inceput cu demascarile, mercenariatele si cu osul de ros? Asta da...chiar e ceva comparabil cu patologia.

    RăspundețiȘtergere
  34. Sunteti de acord ca Pisoiasul chior este mai simpatic Si.si (era sa zic si mai destept )decat neacsu? facem sondaj?? ba pu-iaK da negru mai esti frate. ai luat un rateu de la mig drept in nas? sa asa din nastere si fotog. n-avu ce face?

    RăspundețiȘtergere
  35. Anonim 18.57
    Ascult. Nu esti departe, pana acuma cu o mica exceptie , nu esti departe de adevar . Ai exagerat putin , dar problemele sesizate exista.Insista.

    RăspundețiȘtergere
  36. @PLANO- cine si cum defineste termenul de ,,DISPONIBILIZATI'-cu multumiri. ps.

    RăspundețiȘtergere
  37. V-am spus io că Anonimus de la 18:57 trebă să fie Ionescu de 9, dacă n-o fi Ionescu de la Zoo!

    RăspundețiȘtergere
  38. @Plano10
    Degeaba ai pile la SCMD. Pe ei orcum nu-i mai baga nimeni in seama. Nu poti sa injuri, sa jignesti si sa terfelesti ca la usa cortului, iar ulterior sa ai pretentia sa te asezi la masa tratativelor. In plus se vor confrunta si cu o plecare masiva a membrilor in maxim 2-3 luni pana cand se va rezolva corect problema adeverintelor de venit, ceea ce va insemna lipsa de fonduri(si asa nu stim ce au facut cu fondurile pana in prezent)si implicit pierderea initiativei in lupta sindicala.
    Hai sa zicem Ionescu de la et. III (am si scurtat umpic)

    RăspundețiȘtergere
  39. PS.a se avea in vedere ca toti care au iesit cu OG7? si-au cerut-o prin raport scris cu propria-i manuta!-cezar

    RăspundețiȘtergere
  40. @Cezar
    Am sa-ti raspund pe blogul meu.
    De astazi nu mai fac pe "mercenarul" pe acest blog.

    RăspundețiȘtergere
  41. Cezare şi care-i problema? Dacă li se desfiinţau unităţile, cum ai fi vrut să iasă?

    RăspundețiȘtergere
  42. Ionescule de la III, care iniţiativă sindicală că eu n-am văzut-o până acum? Poate este dar e atât de mică cum e "aia la furnică" şi trebuie s-o căutăm cu lupa.
    Cezare ai scăpat din nou! Văd că ţi-a priit varza acră din sarmale!

    RăspundețiȘtergere
  43. Plano10 mai rămâi nu pleca! Oricum nu poţi ajunge de talia lui Bob Denard (faimosul mercenar)...Dacă însă doreşti să ne părăseşti lasă-l pe Cezar aici c-avem treburi multe cu el!

    RăspundețiȘtergere
  44. Fratilor, asta care ne face pe noi mercenari, ne confunda rau de tot! Moare saracu de oftica! Uauuu ... ce-l dor ficatii! Pai un'drac a mai vazut el comenturi cu zecile, chiar sutele? Mai ales ca pe la ei ... au inghetat definitiv! S-a ales praful de democratia lor!

    RăspundețiȘtergere
  45. Domnilor anul 2011 a inceput furtunos. Importuri, declaratii belicoase, trufandale, s-au transferat " dusmanii " de pe alte bloguri cu dusmani cu tot . Hm . Si e numai inceputul. Unii uita de ce ne adunam pe ai.

    RăspundețiȘtergere
  46. Parca se simte miros de hirciog sau rinciog, nu stiu da pute urat.

    RăspundețiȘtergere
  47. @anonim(v-ati inmultit ca iepurii,dar in fine, asa cum am mai spus, in voi ne sta Speranta)problema-i urmatoarea; nu se pupa de nici-o culoare notiunea de DISPONIBILIZAT cu cea de beneficiar de PENSIE.cand sti ca mai ai si un raport- de a solicita trecerea in rezerva cu drept de pensie salut esti captusit . ideea lui Plano este generoasa dar nu are cui sa se aplice in armata. Nu sunt disponibilizati-compri?

    RăspundețiȘtergere
  48. Uite ca a venit iara capusa . Ptiu drace. scarpinativa !

    RăspundețiȘtergere
  49. @CEZAR
    Stelian P.
    Nu stiu exact care este situatia fiecaruia dar la ce spui tu mai apare o problema:
    -daca oamenii au fost obligati sa plece fara sa li se ofere nicio sansa (de exemplu sa fie mutati in alta garnizoana sau pe o functie mai mica) atunci faptul ca au semnat cererea de trecere in rezerva nu le este imputabil 100%.
    -din cite imi amintesc eu au fost si niste promisiuni privind reconversia profesionala. Au fost respectate ?

    RăspundețiȘtergere
  50. @Stelian- astea-s intrebari retorice! eu asi vrea sa stiu exista macar 1(unu) pensionar care sa aiba macar 2rapoarte in care refuza sa treaca in pensie la 38ani ,refuza soldele compensatorii si pensia si cere in schimb o functie in ro-army pana la indeplinirea stagiului minim de cotizare.? daca da mai stam de vorba cu acesta. analizati problema nu cum ati dori sa fie si cum este in real.

    RăspundețiȘtergere
  51. Bai Cezare , du-te mai si te culca .. cu Boc si poate faceti copii tampiti ca voi ! Sa se umple tara de dobitoci ca voi care dau vinea pe militari ca a trebuit ministerul sa reduca personalul ca sa intre in NATO. Ce ai mai limbric ofticos, iti pare rau ca nu ai prins si tu ordonanta ? Mai gaura neagra , ori ieseai tu, ori te dadeau aia afara tot aia era . Nu cumva ai fost dat afara fara reconversie ? Ce sa mai faca din tine mai, ca nici cep la butoi nu erai bun .

    RăspundețiȘtergere
  52. De la akord75
    Va rog sa ma scuzati dar m-am enervat rau de tot pe "infomondo militar" si imi permit sa postez si aici ce-am scris acolo.Inc-o data cer scuze pt.limbajul mai colorat care nu-mi sta in fire, dar pe acel site sunt unii oameni care PUR SI SIMPLU nu accepta nici o alta parere decat a lor.Daca esti de acord cu ei e FB,daca nu....e belea mare
    Inc-o data :MA SCUZATI

    akord75 a scris:
    2 Ianuarie 2011 la 10:16 pm
    @all
    Pe cuvant de onoare ,nu fac parte din nici o org.,asoc.,partid,asa cum am mai spus de cateva ori,dar l-am urmarit pe d-nul Dogaru aproape in fiecare emisiune la Ant.3 din simplul motiv ca m-ar fi tentat al dracului de mult sa ma inscriu in sindicat.Ei bine mi-a trecut si nu de azi de ieri,ci de cand l-am vazut in primele aparitii TV,cum era plin de importanta,intrerupea convorbitorii,pana si pe cei de aceeasi parte a baricadei(ex.madam Minca-part.conservator-fost director al loteriei (nu part.consv.ci madam Minca,nici asta nu-i cu toti boii acasa)
    dar sa revin;va spun sigur 2 chestii
    1-nu e sanatos la cap
    2-a fost militar cam cat am facut eu LMDC+sc.of,ca in rest a fost ziarist la “Scanteia”si in ultima perioada PAC,grad colonel si sef redactie la “Viata Armatei”,oficios al PCR si al Scanteia
    3-Idem pt tov.Pricina,redactor sef la emisiunea tv.cu acelasi nume(am martori arhivele ziarului si ale TVR,pt ambii tovarasi
    4-Chiar va laudati ca sunteti condusi de militari adevarati.Oare asa sa fie???
    5-Ce au comandat(condus)cei doi inafara de ceva protocoale cu activu”de partid
    6-D-na Elena Cobuz chiar incearca sa va deschida ochii cu delicatetea caracteristica,dar unii sunt obtuzi
    7-Despre Gourkha ce pot sa spun dupa 3 luni de observatie_cine se aseamana se aduna_Dogaru+gourkha+Marlon cel putin voi trei ati facut parte din BOB partid la diferite esaloane.Se vede din exprimare din conceptii si mai ales din injuraturile proletare ,ca mai mult nu va duce capul
    8-Dogaru sa vb. despre PATRIE siONOARE unde vrea el nu in privinta mea ca am mai multa demnitate si onoare decat to9t neamu”lui la un loc(Aadica chiar m-a jignit si-l bag in……scurt pe doi
    P.S.Pai la vechimea lui in armata fara gr.munca si alea alea ce pensie va avea???cand 20 de ani a fost ziarist civil.Acu poate va lamuriti de ce a fost inventat sindicatu lu peste,ca doar interesu poarta fesu(nu s-a mai gasit un militar adevarat sa infiinteze un sindicat.Apropo nu-mi amintiti de Iliescu de la ACMRR sau cum dreacu ii zice ca iar ma enervez.Si asta un alt l***giu

    RăspundețiȘtergere
  53. akord75 a scris:
    2 Ianuarie 2011 la 10:16 pm
    @all
    Pe cuvant de onoare ,nu fac parte din nici o org.,asoc.,partid,asa cum am mai spus de cateva ori,dar l-am urmarit pe d-nul Dogaru aproape in fiecare emisiune la Ant.3 din simplul motiv ca m-ar fi tentat al dracului de mult sa ma inscriu in sindicat.Ei bine mi-a trecut si nu de azi de ieri,ci de cand l-am vazut in primele aparitii TV,cum era plin de importanta,intrerupea convorbitorii,pana si pe cei de aceeasi parte a baricadei(ex.madam Minca-part.conservator-fost director al loteriei (nu part.consv.ci madam Minca,nici asta nu-i cu toti boii acasa)
    dar sa revin;va spun sigur 2 chestii
    1-nu e sanatos la cap
    2-a fost militar cam cat am facut eu LMDC+sc.of,ca in rest a fost ziarist la “Scanteia”si in ultima perioada PAC,grad colonel si sef redactie la “Viata Armatei”,oficios al PCR si al Scanteia
    3-Idem pt tov.Pricina,redactor sef la emisiunea tv.cu acelasi nume(am martori arhivele ziarului si ale TVR,pt ambii tovarasi
    4-Chiar va laudati ca sunteti condusi de militari adevarati.Oare asa sa fie???
    5-Ce au comandat(condus)cei doi inafara de ceva protocoale cu activu”de partid
    6-D-na Elena Cobuz chiar incearca sa va deschida ochii cu delicatetea caracteristica,dar unii sunt obtuzi
    7-Despre Gourkha ce pot sa spun dupa 3 luni de observatie_cine se aseamana se aduna_Dogaru+gourkha+Marlon cel putin voi trei ati facut parte din BOB partid la diferite esaloane.Se vede din exprimare din conceptii si mai ales din injuraturile proletare ,ca mai mult nu va duce capul
    8-Dogaru sa vb. despre PATRIE siONOARE unde vrea el nu in privinta mea ca am mai multa demnitate si onoare decat to9t neamu”lui la un loc(Aadica chiar m-a jignit si-l bag in……scurt pe doi
    P.S.Pai la vechimea lui in armata fara gr.munca si alea alea ce pensie va avea???cand 20 de ani a fost ziarist civil.Acu poate va lamuriti de ce a fost inventat sindicatu lu peste,ca doar interesu poarta fesu(nu s-a mai gasit un militar adevarat sa infiinteze un sindicat.Apropo nu-mi amintiti de Iliescu de la ACMRR sau cum dreacu ii zice ca iar ma enervez.Si asta un alt l***giu

    RăspundețiȘtergere
  54. @anonim21,24 sa inteleg ca tu ai raport in care ai refuzat,daca nu inteleg ca esti un BOU anonim care nu ai inteles nimic.Cand a intrat TARA in NATO-leguma SI cand ai iesit tu.? Cine ti-a pus conditia scrisa ca trebuie sa pleci tu,ca sa nu te vada americanii si sa se sperie.Nu a impus nimeni ro. termene si numar pentru reducere-molusca proasta . a fost optiunea sefilor bazata pe buget-analfabetule.

    RăspundețiȘtergere
  55. akord
    Am zis ;Va spun sigur 2 chestii,si cand le-am numarat parca erau mai multe;scuze pt plictiseala

    RăspundețiȘtergere
  56. Calm, calm, Cezare! Ce-ai păţit ţi s-a urcat sarmaua la cap? Nu ne fă de râs...avem pretenţii de la tine. În altă ordine de idei, pt.că băieţii e curioşi: Cine-i activul şi cine-i pasivul dintre tine şi Boc? Nu de alta dar înmulţirea asexuată prin spori nu-i recomandată.
    Nu ne face clubul de râs...

    RăspundețiȘtergere
  57. akord
    Bai nea Cezare ce le mai zici mai omule......s-ar putea totusi si mai elegant,chiar daca ai dreptate,ca asa mi-am luat-o si eu da' mi-a placut cu pensioara la 41 de ani si plati compensatorii ca mureau civilii de ciuda si nu trebuie sa-l maniem nici pe Doamne-Doamne.
    Da raman la parerea mea ;nea dogaru si-a facut sindicat propriu si personal ca din pensia lui din ultimu'salariu de col.sa vezi ce mai ramane!!!

    RăspundețiȘtergere
  58. Ai 100% dreptate AKORD, dar ştii, spune-o şi tu aşa mai pe ocolite!

    RăspundețiȘtergere
  59. EI ca sa vezi ca mai sunt si oameni rationali si de bun simt.Te salut acord 75 si te respect pt .adevar si corectitudine. asa ar trebui sa fie MILITARII nu si popa si hot ,Noapte buna

    RăspundețiȘtergere
  60. Eu Cred ca Cezar asta a cam fost dat afara pe usa din dos din armata si de aia e suparat tare pe toti care au apucat ordonanta .
    ca tot behaie pe aici ca am primit noi plati compensatorii nemeritate. Am fost platiti ca sa iesim, din banii americanilor domnule Cezar . Care e problema dumitale ? Ai iesit mai devreme ca fraierul sau nu te-au mai tinut baietii ca erai ofticos cum spune cineva ? Ofticosuleeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!

    RăspundețiȘtergere
  61. S-0 crezi tu fraiere!am luat si EU ordonanta fi linistit. Pe langa asta eu am si ceva vechime si nu plang din cauza recalcularii. Nu imi plac mincinosi in schimb! asa ca oftiaca-te OFTICOSULEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

    RăspundețiȘtergere
  62. DE PRIN MAILURI ADUNATE :
    "Din vremuri imemoriale, bandiţii s-au dat singuri în gât. Situaţia se repetă şi acum, în România, cu gruparea de crimă organizată reunită în jurul lui Traian Băsescu. De mai bine de 1 an de zile, aceşti mafioţi se ameninţă şi se şantajează reciproc, după cum se vede si se stie. Fiecare are impresia că ceilalţi au furat mai mult. Impresie bazată pe fapte reale, după cum avea să se dovedească. În Ajunul Crăciunului, mai exact vineri, 24 decembrie, la orele 11,30, Traian Băsescu i-a chemat la ordine, într-o vilă de protocol de la Predeal, pe cei 3 cu care a pornit la drum şi de care nu are loc Elena Udrea. E vorba de Adriean Videanu, Vasile Blaga şi Radu Berceanu. Primii 2 au sosit la timp, venind de la Bucureşti. După o oră, avea să vină, de la Craiova, şi Radu Berceanu. Discuţia a fost una violentă, cu urlete animalice şi ameninţări, şi a durat pînă la orele 14. La un moment dat, Băsescu le-a pus în vedere să plece din partid, imediat după Anul Nou. Şi le-a pus pe masă dovezile şi extrasele unor conturi bancare, aduse din străinătate de un prieten arab al Elenei Udrea, agent al mai multor Servicii Secrete. Astfel, conform acestor probe, cei 3 au depuse în băncile străine următoarele sume: Vasile Blaga şi Radu Berceanu - fiecare câte 4 miliarde de euro; Adriean Videanu - 5 miliarde. Cele mai multe conturi se află în Elveţia şi Belgia. La câteva ore după ce a plecat Banda celor 3 (mai precis, la 18), au "aterizat" şi Elena Udrea şi arabul respectiv. Acesta e sirian şi are o reţea de hoteluri la Paris, Bruxelles, Beirut, Abu Dhabi şi în alte oraşe şi staţiuni turistice. Reamintim că "amanţii morţii" au sume ceva mai "modeste" în băncile din străinătate: Traian Băsescu - 2,5 miliarde de euro; Elena Udrea - 1 miliard. Normal că sunt invidioşi! Acelora care, poate, se miră de mărimea colosală a sumelor le vom reaminti că cei 3 răufăcători au condus, ani de zile, ministere-cheie ale Guvernului României: Interne, Transporturi, Economie. E inutil să precizăm cum au putut tâlhări aceşti hoţi fondurile acelor ministere, dar şi împrumuturile externe, în condiţiile în care NU i-a controlat nimeni. În curând, vor FURA şi aerul pe care-l respirăm."

    RăspundețiȘtergere
  63. @scorpio
    Stelian P.
    Interesante informatiile tale dar nu e corect sa copiezi fara sa dai sursa sau autorul. Fac eu precizarea in locul tau: "Tricolorul" lui Vadim (autorul nu mi-l amintesc. Poate fi: "Adevaratul SRI", "VLAD TEPES","Un grup de ofiteri cinstiti", Grupul de veghe "Vulturul cruciat", Ceasul rau, pisica neagra", dar sper sa ti-l amintesti tu si sa-l nominalizezi tot aici)

    RăspundețiȘtergere
  64. Anonim,
    Am spus sursa , am primit articolul pe mail, nu era specificata alta sursa , nici cel care mi l-a trimis nu stia de unde este , asa ca nu ma invinui de fapte care nu mi se pot imputa . Am specificat din primul rand, " de prin mailuri adunate " probabil insa ca nu citesti de regula primul rand . Eu mi-am facut datoria si am anuntat .Se pare ca nici dumneata nu stii sigur de unde e si cine semneaza , asa ca iti dau un sfat : decat sa indici o sursa gresita si sa te trezesti invinuit de calomnie, mai bine spune ca nu stii, sau spune ceea ce stii si atat. E mai onorabil ca in ultima instanta sa fii invinuit de plagiat , decat de calomnie. De copiat am copiat mai toti macar odata in viata , dar aria calomniei nu o cunosc si nu o agreaza toti .

    RăspundețiȘtergere
  65. Apropo, daca ai fi fost ceva mai atent ai fi observat ghilimele in care era incadrat articolul si astfel ti-ai fi dat seama ca nu incercam sa-mi asum paternitatea celor scrise ci doar sa postez niste informatii primite.
    La multi ani !

    RăspundețiȘtergere
  66. @scorpio
    Stelian P.
    Nu trebuie sa te superi, nu ti-am reprosat ca plagiezi.
    Citesc si primul rind si am vazut ghilimelele dar gindeste-te ca oricine poate posta alte mesaje intre ghilimele (de exemplu ca pensiile scad cu 80%) si sa arunce vina pe altul care nici el nu a specificat sursa.
    Eu cunosc bine sursa si de aceea te-am ajutat. Am specificat si cine semneaza acolo ca sa inteleaga toata lumea ca sursa e extrem de serioasa.
    Daca te-ai suparat imi cer scuze.

    RăspundețiȘtergere
  67. Sa zicem ca nu m-am suparat. Tonul mi s-a parut insinuant, dar acuma e ok . Am pus si eu ce am primit, nu imi permiteam sa spun de unde e , nestiind.Sper ca inca mai am credibilitate pe acest blog , incat cei care ma citesc sa stie ca nu incerc sa dezinformez sau sa bag strambe .

    RăspundețiȘtergere
  68. @CEZAR 2 ianuarie 2011, 19:39 :
    In legatura cu INEXISTENTA disponibilizatilor din armata (ineptie pe care stiu ca ati mai prezentat-o si in alte locuri), iata ce spune Ordonanta nr.7/1998 in ledatura cu disponibilzarile si CERERILE de pensionare :

    Art. 1. - Personalul militar şi salariaţii civili, din cadrul unităţilor militare, care se disponibilizează ca urmare a programului de restructurare a armatei, beneficiază de măsurile de protecţie socială prevăzute în prezenta ordonanţă.

    Art. 5. - În sensul art. 1 din prezenta ordonanţă, se consideră disponibilizaţi:
    a) ofiţerii, maiştrii militari şi subofiţerii trecuţi în rezervă în temeiul art. 85 alin. 1 lit. e) din Legea nr. 80/1995 privind statutul cadrelor militare;

    Art. 6. - (1) În perioada de restructurare a armatei, ofiţerii, maiştrii militari şi subofiţerii pot cere trecerea în rezervă, cu drept de pensie, înainte de împlinirea vârstei prevăzute de lege, astfel:
    a) cu drept la pensie militară de serviciu cu vechime integrală, personalul militar care are o vechime în serviciu de minimum 30 de ani bărbaţii şi 25 de ani femeile;
    b) cu drept la pensie militară de serviciu cu vechime incompletă, personalul militar care are o vechime în serviciu de minimum 20 de ani, din care cel puţin 10 ani în serviciul militar; (2) Ministerul Apărării Naţionale poate dispune trecerea în rezervă a cadrelor militare care nu solicită pensionarea anticipată, personalul respectiv beneficiind, la cerere, de drepturile prevăzute la alin. (1). Bucureşti, 26 ianuarie 1998.
    Nr. 7.

    RăspundețiȘtergere
  69. @TNT
    Deoacamdata esti primul ,si ce mai bun.
    @Admin
    Sper sa nu mor din cauza soneriei.Cind va veni...aia ,noua decizie cu... ce ne-or mai da astia ,o voi citi in prezenta doctorului.ASA ,SA NU DAU SATISFACTIE MANDARINILOR !
    @all
    SCRIETI COMENTARIILE PE O FILA WORDPAD,apoi copy paste in casuta de comentarii.Am ratat deja prea multe comentarii ...

    RăspundețiȘtergere

Liber... la comentarii! Responsabilitatea continutului, revine fiecaruia.
Comentariile injurioase, obscene, atacurile suburbane la persoana, nu vor fi publicate! Nu doresc sa creez 'probleme'... unora sau altora! Admin!

Dialog între doi gemeni nenăscuţi

MOTTO-ul... unui grup de tineri... si frumosi!

Search mehedinti blog online:

Lista mea de bloguri