Google Translate

vineri, 11 februarie 2011

SCMD, in fata unui nou scandal! Razboiul e-mail-urilor, a sfarsit lamentabil! Varsate la pachet, pe net! UPDATE!

Ep I.:
______

From: Icleanu Dragos
Subject: afirmatii fara temei
To: secretariatscmd@yahoo.com
Date: Wednesday, February 9, 2011, 4:13 AM

Buna dimineata Dl Ranciog.
1. In comentariile Dvs oferite Dl Gl Zapor faceti o afirmatie prin care, pe mine personal si pe membrii echipei de verificare probabil, (nu i-am intrebat) ne jigniti si ne aduceti prejudicii de imagine: Ati afirmat urmatoarele:

”Acestea sunt TOATE ”faradelegile”, cu exceptia a doua-trei pe care eu, lt. col.Ranciog, le stiu, dar spre surprinderea mea nu au aparut aici. Deduc ca Dl. Zapor sau echipa de control economico financiar au avut si au oarecare motive de a le trece sub tacere. Eu nu am de gand sa trec nimic sub tacere si promit tuturor sindicalistilor militari ca nu voi ascunde nimic din ceea ce stiu referitor la SCMD. Si mai promit ca imi voi rupe (cu parere de rau) din timpul dedicat muncii in Secretariat pentru a afla tot ceea ce se petrece in cadrul SCMD central si la filiale. Abia astept sa citesc si eu raportul echipei de verificare economico-financiara”.
a. Care sunt cele doua-trei faradelegi pe care noi le-am trecut sub tacere. Va rog sa le publicati pe site-uri sau daca vreti, puteti sa ni -le aduceti al cunostiinta. Spre stiinta Dvs., echipa nu a trecut nimic cu vederea si nici nu a exagerat nimic. Daca Dvs, si ceilalti membrii ai Cd si secretariatului, care ati fost chestionati, nu ati vrut sa puneti la dispozitia echipei de verificare (verbal sau inscris) toate datele pe care le cunoasteti, potrivit legii (va rog sa o cautati), sunteti vinovat/ vinovati.

b. Va aduc la cunostiinta ca voi proceda perfect statutar. In primul rand ma voi adresa presedintelui de filiala si-i voi aduce la cunostiinta jignirile aduse de Dvs. Presedintelui de filiala ii voi solicita sa aduca la cunostiinta membrilor de sindicat raportul intocmit de echipa. Ma voi adresa in scris  Presdintelui sindicatului pentru ai prezenta cele afirmate de  Dvs.

c. Va aduc la cunostiinta ca am contactat avocatul si in functie de postarile Dvs pe site-uri, in calitatea oficiala pe care o aveti cat si ca persoana fizica, pregatim actiunile premergatoare a va da in judecata, atat ca oficial al sindicatului cat si ca persoana fizica.

2. Dupa cum am vazut, ati trecut printr-un mod marsav, de a ataca echipa de verificare. Pe grupul de Discutii  ”Sindicatul cadrelor militare,  pe care l-ati deschis pe pagina principala a SCMD-ului,  Dl Marinescu Ion (stiu ca sunteti Dvs sub aceasta identificare) prezinta o situatie legata de Monac. Murdaria existenta intre Dvs, membrii fondatori, nu ma intereseaza. Dvs,membrii fondatori ati infiintat sindicatul si tot Dvs il veti desfiinta daca va comportati asa. Pe mine ma intereseaza, ca imi aduceti prejuducii de imagine prin afirmatiile pe care le induceti sindicalistilor. Dl.Ranciog, se vede ca nu a-ti citit raportul. Ceea ce Dl.Marinescu (pseudonumul Dvs probabil) relateza este constatat in Raport, iar propunerea echipei de verificare facuta, cum prea bine stiti ca erati de fata, a fost de recuperare a prejudiciului. Inca ceva Dl Ranciog, nici Dl.Marinescu nu prezinta corect valoarea prejudiciului, probabil pentru ca nu a citit raportul. Valoarea este mai mare. Va ofer posibilitatea de a avea satisfactia de a conatata cest amanunt .
Acest e-mail il voi trimite inregii echipe de verificare spre stiinta.

3. Sunt inca deschis la dialog, fara a se afisa murdariile din interiorul CD al SCMD, pe site-uri. Nu sunt pentu a ne spala rufele in public. Cu stima Dragos Icleanu .
P.S. Aveti acordul meu de a prezenta acet e-mail Presedintelui sindicatului.
Cu stima.
11 februarie 2011, 00:53

Anonim spunea...
Ep.II.:
_______

From: Sindicatul Militarilor Secretariat
To: Icleanu Dragos
Sent: Thu, February 10, 2011 12:14:11 AM
Subject: Re: afirmatii fara temei

Buna seara domnule Icleanu,
M-a lasat perplex mesajul dumneavoastra!
Este o vorba romaneasca - unde dai si unde crapa!

Asa cum m-ati citat mai jos, cu exactitate, rezulta in mod indubitabil ca eu nu va acuz pe dvs sau pe Comisia de control economico financiar. Am facut o deductie logica, in conditiile in care am declarat si confirm inca odata ca inca nu am citit Raportul comisiei:

• Ori dl Zapor, care afirma in mod repetat ca este in posesia raportului comisiei de control, a omis cu buna stiinta unele nereguli comise;
• Ori Comisia de control nu a consemnat toate neregulile.

Asta, domnule Icleanu, nu este acuzatie la adresa comisiei.
Dupa ce voi citi constatarile comisiei de control, le voi face publice.
Nu stiu la ce va referiti cand spuneti ca, citez:
"" ma voi adresa presedintelui de filiala si-i voi aduce la cunostiinta jignirile aduse de Dvs.Presedintelui de filiala ii voi solicita sa aduca la cunostiinta membrilor de sindicat raportul intocmit de echipa..."".
Care presedinte? Ce jigniri?

"" Va aduc la cunostiinta ca am contactat avocatul si in functie de postarile Dvs pe site-uri, in calitatea oficiala pe care o aveti cat si ca persoana fizica, pregatim actiunile premergatoare a va da in judecata, atat ca oficial al sindicatului cat si ca persoana fizica.""
Iar n-am inteles cine sunteti cei care preagatiti actionarea mea in justitie si pentru care fapta.

N-am nici o legatura cu dl Marinescu si, din cate am vazut, nici domnia sa nu are nimic sa va reproseze. Astept lamuriri.
Toate bune!
SINDICATUL CADRELOR MILITARE DISPONIBILIZATE
Secretariat
Lt. col. (r) Rinciog Dumitru
Telefon: 0725 562 223
Fax: 0318177371
Adresa: Bucuresti, Bd. Poligrafiei, nr.4, Sector 1
E-mail: secretariatscmd@yahoo.com
Site: http://www.sindicatulcmd.blogspot.com/
11 februarie 2011, 00:56

Anonim spunea...
Ep.III.:
________

From: Icleanu Dragos
Subject: Fw: afirmatii fara temei
To: secretariatscmd@yahoo.com
Date: Thursday, February 10, 2011, 7:44 AM

Buna dimineata, Dl.Ranciog.
1. Dvs, cunosteati cu exactitate ca Dl.Zapor nu are nici un document al echipei de verificare/ Dvs. cunoasteati pozitia Gl Cristian, si insusita de toata echipa, aceea de a nu discuta absolut nimic despre raport pana cand CD il va face pubilc.Cunoscand acestea trebuia sa-i ”RETEZEATI” acestiu general, elanul muradar, nu sa induceti cititorilor ideea ca echipa a acuns ceva. A-ti fost in sala in seara de de 25.11.2009, cand CD a aprobat componenta echipei de verificare si am spus tare si raspicat ca eu ”.........nu sunt omul lui Monac. Eu sunt platitorul de cotizatie care vrea sa stie ce s-a facut cu banii mei„. Dar ATENTIE !!!, informatiile se scurg din sediul SCMD central, pentru ca aveti intre Dvs., cei ce lucrati zilnic aclolo o persoana sau mai multe, care transmit intentionat, deformat si exagerat toate inforamtiile, si bune si rele, celor din afara sindicatului. Mai mult, chiar mint cu renusinare. Acestea sunt motivele care m-au facut sa inteleg in acest mod exprimarea Dvs;
2. Conform statutului si asa cum a hotarat CD, nu Dvs hotarati cand si cum faceti public acest Documet.Este a nu stiu cata oara cand Dvs. va depasiti atributiunile conferite de fisa postului, si asta indreptateste pe toti membrii sa nu va vada ”cu ochi buni”.
3. Am adus la cunostiinta BO sect6, insinuarile din comentariul Dvs, referitoare la faptul ca echipa a acoperit ceva. Aducandu-mi prejudicii de imagine prin postarile Dvs. va voi chema in fata instantei.
4. Presedintele Filialei sector 6, jignirile, insinuarile: ”Deduc ca Dl. Zapor sau echipa de control economico financiar au avut si au oarecare motive de a le trece sub tacere”. Expuneti pe site sau aduceti la cunostiinta echipei, in fata CD, motivele si documentele pe care le- am acoperit.
5. Eu si avoctul meu.
6. Nu aveti nici o legatura cu Dl Marinescu? De unde cunoaste Dl Marinescu cele afirmate in articol. De la Dvs, de la noi echipa de verificare (ceea ce pentru mine este excus), si de la D-na si Domnul Monac, care nu cred ca ei ar fi fost capabili sa scrie despre ei, asa ceva pe site.

Tot ce a aparut pana acum legat de fonduri, a aparut din vina Dvs, a membrilor fondatori, si in special a economistului, DlApostol.

In nume personal va sugerez urmatoarele: sunteti, printe fondatorii acestei deosebite asociatii, unice in Europa (stiu cu siguranta acest lucru), dar va rog, pentu ca Dvs fondatorii sa nu o distrugeti in interior, de urgenta clarificati in Comitetul Director:

- cine dintre Dvs doreste sa transforme sindicatul in partid?
- incetati mancatoria intre Dvs membrii Cd si ai secretariatului,
- renuntati la orgoliile si frustrarile personale capatate ani buni cat ati fost sefi in armata;
- dovediti transparenta, comunicare, organizare si respect fata de filialele din teritoriu. Filialele din teritoriu, nu va vad cu ”ochi buni” pentru ca nu le ascultati si nu le ajutati,
- procedati legal in tot ceea ce faceti pentru ca toate structurile statului sunt impotriva sindicatului, si asteapta momentul potrivit pentru a distruge aeasta asociatie;
- feritiva de persoane care vor sa va ”ia” ceea ce Dvs.ati cladit. Se invart foarte multi profitori cu grade mari in jurul Cd,
- acceptati consilierea, si lasati ”orgoliul de atotstiutori”, pentru ca aveti oameni deosebit de pregatiti in toate domeniile;
Ma opresc aici. Cu respect Dragos Icleanu.
11 februarie 2011, 00:59

Anonim spunea...
Ep.IV.:
_______
[roarmy230] Afirmatii fara temei !!!!
Friday, February 11, 2011 12:43 AM
From: "Sindicatul Militarilor Secretariat"
To: "Icleanu Dragos"
Cc: sindicatul-militarilor@googlegroups.com, roarmy230@yahoogroups.com

Buna seara domnule Icleanu,
Putem continua acest dialog al surzilor la infinit, dar cred ca sunteti de acord cu mine ca mai bine ne-am folosi acest timp pentru dezvoltarea SCMD-ului.

Eu ma supun hotararilor Comitetului Director, asa cum am facut si pana acum. Asta insa nu inseamna ca nu am dreptul la opinie personala. Iar opinia mea declarata, pe care o sustin in mod public si pentru care ma voi bate ca CD sa si-o insuseasca, este ca raportul echipei de verificare economico financiara trebuie sa fie facut public, ad literam, adica trimisa o copie la fiecare filiala a SCMD, evident in situatia in care CD constata ca acest raport a fost intocmit in mod profesionist, este corect si este complet.

Consider ca nici in problema folosirii banilor, Comitetul Director si Birourile Operative ale filialelor nu au de ce sa se rusineze. Dimpotriva. Cu bani putini si multa munca, am realizat o organizatie la nivel national, o organizatie puternica, cu filiale puternice, pe care ne putem baza. Daca in aceste zile primiti pensia completa, acest lucru se datoreaza numai SCMD-ului.

Declar, inca odata, si este evident pentru oricine citeste cu atentie comentariile mele pe marginea scrisorii Gl. Zapor, ca nu am calomniat membrii echipei de control. Vreau doar sa studiez si eu acest raport, din scoarta in scoarta. Apoi, imi voi spune parerea despre raport si despre membrii comisiei de control.
Consider ca am aceste drepturi, ca oricare sindicalist, de altfel.
Cu stima,
SINDICATUL CADRELOR MILITARE DISPONIBILIZATE
Secretariat
Lt. col. (r) Rinciog Dumitru
Telefon: 0725 562 223
Fax: 0318177371
Adresa: Bucuresti, Bd. Poligrafiei, nr.4, Sector 1
E-mail: secretariatscmd@yahoo.com
Site: http://www.sindicatulcmd.blogspot.com/
__________________

Ati remarcat magaria?
Corespondenta dintre d-l Icleanu si ofiterul Ranciog, este facuta publica de acest neantrecut "fitilist", pe numele sau de mic, Rinciog Dumitru, alias SINDICATUL CADRELOR MILITARE DISPONIBILIZATE, Secretariat. Cata mizerie ... Cata ordinarie ...
11 februarie 2011, 01:08
__________________
Personal, sunt consternat!
Admin, V.Burcu
____________________________
09.02.2011
Proces verbal incheiat in sedinta Comitetului Director al SCMD - 03.02.2011
PROCES VERBAL
Incheiat astazi, 03.02.2011, in sedinta comuna a Comitetului Director si a membrilor fondatori ai SCMD.
Prezenta la sedinta a Comitetului Director:
1. Col. (r) Dogaru Mircea-prezent
2. Gl. Bg. (r) Balan Iosif-prezent
3. Col. (r) Pricina Valeriu-prezent
4. Col. (r) Monac Constantin-prezent
5. Lt. Col. (r) Cobuz Elena - absenta
6. Lt. Col. (r) Winzer Anisoara – vicepresedinte suspendat
7. Lt. Col. (r) Apostol Catalin -prezent
Invitati:
· Presedintii filialelor din Bucuresti, Ilfov si Calarasi
· Din partea echipei de verificare economico-financiara, lt. col. (r) Chelu Marin
Se aproba ordinea de zi si se trece la dezbateri:
· S-a prezentat celor 15 membri fondatori prezenti situatia controlului financiar intern. Nu exista fraude, lipsuri ci doar dezordine in tinerea contabilitatii, in sensul lipsei multor rapoarte de necesitate si a altor formulare, precum si o suma de bani la filialele din teritoriu care trebuie justificata prin facturi sau, in caz de necheltuire, trimisa inapoi in contul central, pentru a se incheia anul financiar 2010;
· S-a prezentat planul de masuri privind incheierea bilantului pe anul financiar 2010, de catre domnul vicepresedinte Apostol Catalin si d-na contabila Perianu Stela, pana la sfarsitul lunii martie.
· Legat de acest aspect, presedintele si ceilalti membri ai Comitetului Director au trecut in revista atacurile la care este supus sindicatul, dinauntru si din afara, au fost nominalizate persoanele implicate, cu legaturile dintre ele si s-au facut estimari asupra numarului de cadre active acoperite si strecurate in fiecare filiala. Au fost prezentate cazurile ziaristilor acoperiti care au declansat ofensiva in presa civila, confectionarea de dosare unora dintre liderii sindicatului si chiar declansarea de masuri extreme mergand pana la ”accidentare”;
· S-a estimat ca doi dintre membrii Comitetului Director au fost scosi din circuit, asupra a inca doi actiunea de denigrare si santaj a avut consecinte devastatoare si-n aceste conditii, Comitetul Director a cerut sprijinul membrilor fondatori in baza drepturilor si obligatiilor statutare pe care acestia le au in perioadele dintre alegeri, conform Statutului, Art. 9, al. 3 b;
· A fost propus si in unanimitate votat ca vicepresedinte cu probleme financiare si de investiti al sindicatului, dl. general Constantin Nastase. Domnia sa va raspunde din acest moment de organizarea si coordonarea activitatii economico-financiare, pentru orice problema, nedumeriri si „ingrijorari”, membrii SCMD putand a i se adresa direct;
· A fost prezentat Departamentul organizare cu sarcinile multiple pe care acesta le va avea in viitor. In unanimitate, domnul Col. Tudor Marian a fost propus, votat si cooptat vicepresedinte in cadrul Comitetului Director, urmand a preda coordonarea Departamentului unuia dintre loctiitori.
· Tinand cont de ponderea pe care o au cadrele provenite din MAI si servicii in cadrul SCMD (2/3) si de necesitatea absorbirii celor 18.000 de cadre care urmeaza a fi disponibilizate din Politie, Jandarmerie, Pompieri, domnii comisari sefi Varban Aurica (membru fondator) si Racasan Stefan, presedintele Filialei 1 Sector 2, au fost propusi, votati si cooptati ca vicepresedinti in Comitetul Director.
· S-a votat pregatirea de catre cei desemnati a manifestatiei din 1 martie a.c. a SCMD, cu participarea filialelor din tara si a aliatilor (federatii sindicale, sindicate, uniuni, asociatii, etc) din Bucuresti;
· S-a precizat ca obiectivul 1 al SCMD este pastrarea statutului de militar in rezerva si prorogarea pentru moment a legilor ocupationale 164/2001, 179/2004 si, pentru toti pensionarii, a Legii 19/2000 care prevedea cresterea tuturor pensiilor cu suma stabilita pentru CAS. In consecinta, Departamentul juridic, pe langa sarcina imediata de incheiere a contractelor cu avocatii din teritoriu si acoperirea cu avocati a tuturor filialelor a primit-o si pe aceea de a contacta toti factorii politici de influenta in Parlament, pentru a convinge o majoritate parlamentara de necesitatea abrogarii Legilor 329/2009 si 119 si 263/2010.
· S-a prezentat situatia Departamentului de Relatii externe, care va fi organizat in cursul saptamanii viitoare.
· Dl Lt. Col. Ene Arsinel, membru fondator, a fost insarcinat cu organizarea Departamentului Media;
· Dl. Gl. Balaet Constantin si dl Col Cojocaru Gheorghe, membri fondatori, au primit sarcina constituirii si coordonarii Departamentului Sanatate.
· Au fost discutate si aprobate propunerile compartimentului financiar, astfel:

Având în vedere amploarea acţiunile juridice ce se vor desfăşura în perioada imediat următoare la toate filialele din ţară, dificultăţile de comunicare cu avocaţii desemnaţi si cu desemnarea avocatilor pentru filialele care inca nu au avocati, necesitatea semnării contractelor de reprezentare în instanţă pe procesele de anulare a deciziilor de pensie, precum şi pentru a stabilirea unei proceduri unitare privind îndrumarea persoanelor care sunt implicate în demersurile SCMD în domeniul contestării pensiilor recalculate,

Comitetului Director aproba urmatoarele:
1 – Organizarea unei întâlniri cu toţi cei cca. 25 avocaţi desemnaţi de filiale în data de 05.02.2011, în localitatea Alba Iulia, Jud. Alba;
2 – Din partea SCMD să participe următoarele persoane: Col. (r) Dogaru Mircea - presedinte; col. (r) Pielmuş Emilian – consilier juridic; Lt.col. (r) Chelu Marin – contabil sef; Cpt. Cdr. (r) Sârbu Răzvan şi avocatul desemnat de sindicat dl Gâlcă Costel.
3 – Deplasarea delagatiei SCMD la Alba Iulia sa se efectueze pe baza ordinului de deplasare (delegatie) cu autoturismul personal al dlui Cpt. Cdr.(r) Sirbu Razvan cu decontarea consumului de carburant conform hotararii Comitetului Director.
4 – Cazarea personalului SCMD si a avocatilor participanti la această întâlnire sa se faca la pensiunea Perla Muresului cu suportarea cheltuielilor de cazare de catre SCMD.
5 – La finalul intalnirii SCMD sa ofere participantilor o masa comuna (exclusiv bauturile alcoolice si tigarile) la restaurantul pensiunii Perla Muresului.

Intrucat la sfârşitul anului 2010, soldul avansurilor acordate filialelor şi nejustificate era de aproximativ 130.000 lei si până la această dată avansurile filialelor nu a fost justificate în totalitate, se aproba următoarele măsuri:
- avansul care va fi acordat fiecărei filiale va fi maxim 25% din valoarea cotizaţiilor depuse de membrii filialei;
- virarea banilor se va face in transe trimestriale în subcontul deschis pe numele filialei, pe baza bugetului aprobat pe anul 2011 şi a rapoartelor de necesitate semnate de preşedintele filialei, adresate presedintelui SCMD şi transmise Compartimentului Financiar-Contabil;
- justificarea avansurilor se va face cu acte justificative originale transmise în termen de 10 zile lucrătoare pentru filialele din ţară şi 3 zile lucrătoare pentru avansurile acordate filialelor din Bucureşti şi personalului angajat al sindicatului pentru procurări de materiale;
- Pe viitor, nejustificarea în termenul menţionat va atrage calculul unor penalităţi de întârziere de 0,5% pentru fiecare zi de întârziere calculate la toată suma acordată ca avans;
- Toate acestea sunt cerinte impuse de noua legislatie in domeniu, intrata in vigoare de la 01.01.2011.

Ca urmare a eforturilor depuse in ultimul timp de membrii de sindicat din conducerea filialelor teritoriale pentru indeplinirea formalitatilor de inscriere in conditiile avalansei de inscriei in sindicat din ultimele luni, precum si pentru perfectarea procedurilor si a documentelor necesare pentru declansarea si derularea proceselor de anulare a deciziilor de pensie si a contestarii pensiilor recalculate, sefii filialelor teritoriale solicita insistent gasirea unei modalitati unitare de stimulare baneasca a persoanelor de la filiale implicate direct in aceste activitati.

In aceste conditii, luind in consideratie si faptul ca efortul financiar al sindicatului in acest an este foarte mare trebuind sa platim onorarii importante avocatilor, raportat la valoarea cotizatiei de membru de sindicat, Comitetului Director aproba urmatoarele, tinand cont de propunerile venite de la unele filiale:

- Pentru anul 2011 un procent de 10% din cuantumul maxim de 25% din valoarea cotizatiilor ce revine filialelor sa fie folosit, daca BO al filialei decide, drept fond pentru stimularea persoanelor care fac eforturi insemante in interesul sindicatului;
- Fondul de stimulente de 10% este brut si implica deducerea tuturor obligatiilor legale catre bugetul de stat si bugetul asigurarilor de sanatate;
- Nominalizarea persoanelor beneficiare de stimulente sa se faca trimestrial sau semestrial de birourile operative ale filialelor;
- Numele beneficiarilor de stimulente de la filiale vor fi transmise Compartimentului Financiar Contabil al SCMD.
- Plata stimulentelor banesti catre beneficiari se va face in baza unor conventii civile, trimestrial sau semestrial, centralizat, de catre Compartimentul Financiar Contabil care va calcula si retine obligatiile legale pe statele de plata si va transfera sumele nete in conturile de card ale beneficiarilor.
Sumele retinute, reprezentand obligariile legale vor fi virate catre bugetul de stat si bugetul asigurarilor de sanatate de catre SCMD.

Intrucat in urma negocierilor cu dl avocat Galca Costel care v-a reprezenta filialele din partea de sud in instante pe procesele de anulare a deciziilor de pensie s-a ajuns la un onorariu de 73 lei pe membru de sindicat inclusiv TVA si toate celelalte cheltuieli rezulta urmatoarele:
- in conditiile in care cotizatia pe anul in curs nu este achitata integral de toti membtii de sindicat, o mare parte dintre membrii de sindicat achitind cotizatia pe unul sau doua trimestre, suma de 73 lei pe membru de sindicat reprezinta 61% din valoarea cotizatiei anuale ceeace este foarte mult, conform statutului/ROF-ului filialelor teritoriale li se repartizeaza maxim 25% din valoarea cotizatiilor pentru functionarea acestora.

Rezulta ca cca 86% din cotizatie este deja repartizata spre a fi cheltuita si mai ramane 14% pentru toate celelalte cheltuieli suportate de centrala SCMD ceea ce este totalmente o suma insuficienta existand riscul intrarii sindicatului in incapacitate de asuporta cheltuielile de functionare.

Avand in vedere complexitatea legislatiei in domeniul financiar si al reglementarilor in domeniul raporturilor de munca, Comitetul Director hotaraste ca de activitatea de drepturi banesti a sindicatului sa se ocupe compartimentul financiar contabil, care va colabora cu Departamentul juridic in ceea ce priveste politica de resurse umane.

In final, a fost demontat mecanismul de agresare imagologica a avocatului Costel Galca si s-a prezentat situatia participarii la sedinta de lucru de la Alba Iulia, pe tema proceselor SCMD, a circa 20-25 de filiale si circa 40 de avocati, rezultatele acesteia urmand a fi publicate de catre Departamentul juridic.

Secretariatul Tehnic va continua verificarea si completarea bazei de date, in conditiile in care in fiecare zi, SCMD primeste sute de noi membri.
Sedinta se incheie. Semneaza membrii Comitetului Director.
1. Col. (r) Dogaru Mircea
2. Gl. Bg. (r) Balan Iosif
3. Col. (r) Pricina Valeriu
4. Col. (r) Monac Constantin
5. Lt. Col. (r) Cobuz Elena - absenta
6. Lt. Col. (r) Winzer Anisoara – vicepresedinte suspendat
7. Lt. Col. (r) Apostol Catalin
8. Gl. Mr. (r) Constantin Nastase
9. Col. (r) Tudor Marian
10. Col. (r) Racasan Stefan
11. Col. (r) Varban Aurica
Speram ca procesul verbal sa raspunda intrebarilor ridicate de BO Filialei Slatina si de catre alte filiale. Publicat de Sindicatul Militarilor
http://sindicatulcmd.blogspot.com/2011/02/proces-verbal-incheiat-in-sedinta.html
Imi cer scuze!
Azi am aflat, azi va informez spre stiinta si comentarii!
Un punct de vedere, il gasiti si aici.
Admin, V.Burcu

98 de comentarii:

  1. IO, gata! M-am prins!
    Ranciog e omu' lu' adminu!
    E clar ca nu poate fi atat drost, sa faca gugumania asta cat Ceahlaul! E clar ca omu', e cel care ne da noua, subiecte la liber!
    CZare, las' dreak' discrotecile, ia repede si pe frat'-tau, si pe zugravu, tata echipa, ca-i baiu mare! Mooamm ... ce dreak e aici ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mai clar este ca cei din CD sunt condusi spre dezastru. Multe din comentariile lui Rinciog nici nu sunt cunoscute de conducerea CD. Domnul Rinciog se lasa prada maniei personale si sentimentelor de razbunare , lovind in oricine se leaga de el, chiar si membri ai CD sau comisiei de control jignind , invinuind , blamand, fara a tine cont de consecinte. Prostie, inconstienta, mandrie , megalomanie? Toate la un loc. Dar tot raul spre bine . Acuma , in sfarsit, pentru oricine avea nelamuriri, a iesit afara de acolo dinauntrul buboiului, puroiul care a infectat acest sindicat. Nici domnul Rinciog nici domnul Icleanu nu sunt doi copii de gradinita. Amandoi au cunostiinta de cam tot ce se intampla pe acolo. Unul chiar a verificat activitatile celuilalt. Ce aflam si nu se spusese pana acuma ?
    1 Ca ceea ce a spus domnul Zapor este adevarat, chiar daca cifrele nu sunt cele corecte, faptele exista.
    2. Ca unii membri ai comitetului Director si secretariatului, nu au colaborat cu comisia de control nu au oferit toate elementele si informatiile cerute. O spune domnul Icleanu deschis , fara dubii .
    3. Ca intre cei doi exista o neintelegere de vreme ce in oc sa discute face to face , discuta prin mail, desi sunt convins , domnul Icleanu ar fi preferat sa lamureasca aceste neintelegeri in interior. Aici il cred , si stiu ca nu minte. Deci domnul Rinciog in dispaerarea sa nu mai tine cont de consecinte , ataca pe toti cei care nu fac cum vrea dansul. Ideal ar fi fost ca aceasta comisie de control sa ii invete ce sa faca , sa le faca documentatia si sa le-o puna la punct, apoi sa plece , sa spuna ca totul e ok si sa ii lase sa mearga mai departe in vechea formula si idee. AICI S-AU PACALIT . ACEASTA COMISIE SI-A FACUT TREABA CINSTIT SI NU ACCEPTA ACOPERIREA REZULTATELOR. De aici supararea si atacurile la adresa lor, a celor ce au facut controlul.
    4. In prostia lui, domnul Rinciog face niste afirmatii uluitoare. Pe de o parte spune ca el stie tot ce se intampla in sindicat
    Pe de alta parte , recunoaste ca nu a citit raportul., deci nu stie tot . Pe de alta parte spune ca sunt niste aspecte care au fost acoperite de catre comisie, (insinuand marsav ca ar fi fost acoperite sub indicatiile cuiva ) si lasand sa planeze asupra membrilor comisiei banuiala de partizanat si lipsa de corectitudine (specific conducerii CD ). Apoi mentioneaza ca dansul mai stie ceva si va scoate tot la iveala, pentru a crea impresia ca el este cel care vrea sa se afle adevarul si va face acest lucru cu orice riscuri, de dragul adevarului. Si ca sa fie tacamul complet chiar ne spune ca va "completa" acest raport pe care il va lua la "puricat " amanuntit.ATENTIE MARE STIMATA COMISIE ,NU DATI ACESTUI ELEMENT DOSARUL ORIGINAL CU CHITANTELE ORIGINALE. ACEL EXEMPLAR SA FIE PASTRAT FIE IN SAFE-UL ONTABILULUI SEF FARA A AVEA ALTCINEVA ACCES LA EL, FIE DE PRESEDINTELE COMISIEI. IN NICI UN CAZ NU TREBUIE LASAT IN MANA UNUIA DIN CEI CE AU FACUT OBIECTUL CONTROLULUINICI PENTRU UN MINUT. Riscurile sunt prea mari, tentatia si disperarea fara margini .

    RăspundețiȘtergere
  3. io-s mai prost ca nu inteleg

    de trei ori a zis ranciog pana acuma ca va spune tot ca va face si va drege daaar.....numai dupa citirea raportului de audit,pe care de fiecare data zice ca....n-a avut timp sa-l citeasca???Ce dracu' il silabiseste???.Pai in ritmul asta, poate o sa ne spuna nepotii lu' ranciog cate ceva

    RăspundețiȘtergere
  4. MAI ,NEACSULE. MAI LSO DRACULUI DE TREABA. ACELEASI CUVINTE,ACELEASI PREOCUPARI IN FIECARE ZI. SPUNE SI TU CEVANOU. POATE VII CU SUGESTII,ACTIUNE CONCRETE. TOATAZIUA TE BALACARESDTI CU RANCIOG. AS VREA SA TE VAD FATA IN FATA CU EL. ATUNCI FIECARE CU ARGUMENTELE LUI. EI...CINE CASTIGA? POATE TU, CA TE AJUTA SERVICIILE. NU MAI POTI OPRI TAVALUGUL NEACSULE. SINDICATUL VA MERGE INDIFERENT CA TU IL BLAMEZI IN FIECARE ZI. OAMENII VIN AICI PENTRU CA AU VAZUT CA E RAU CU RAU DAR E MAI RAU FARA RAU. ACUM AU AVUT NEVOIE DE UN SPRIJIN REAL . TU SI CEILALTI CE ATI FACUT INAFARA DE A IMPROSCA CU NORI. ZI,O ACTIUNE CONCRETA CARE SA FI VENIT IN SPRIJINUL NOSTRU SI ATUNCI IMI CER SCUZE PUBLIC. PANA ATUNCI ,DA-I BATAIE CU ACELEASI MAGARII,POATE TE AUDE OPREA. SAU POATE TE SCOTE DE LA DREPTURI.

    RăspundețiȘtergere
  5. Domnul cu rasjcheta-zice lumea ca tare mai esti sincer!! In rest Subiect care nu mai merita dezbatere!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Inutil sa mai polemizez cu cel ce ma invinuieste aurea. De fapt uita sa precizeze ca eu nu m-am legat NICIODATA de sindicat ci de cei aflati in fruntea lui care uite ce fac . Si nici nu am sa ma bat cu caramida in piept cu ce am facut eu in sindicat. Eu nu sunt Rinciog. Si daca iau atitudine impotriva celor ca Rinciog si Apostol, Pricina sau Dogaru , este pentru ca ei dau ocazia la critici. Si atat. Se pare insa ca neavand argumente cu care sa ma contrazica,"sustinatorii " se iau ba de telefon , ba de sinceritatea mea , ba de presupuse , insinuate si lipsite de fundament real legaturi intre mine si mai stiu eu cine, absurditati pe care nu le cred nici ei . Dar le spun si le repeta, pentru ca spuse la infinit, tot va ramane ceva in capul altora si ceva ceva tot va fi crezut din tot noroiul asta mizerabil pe care il arunca. Si aruncand noroiul pe altii, spera ca lumea sa nu mai vada cocina in care se scalda cei ce se afla in fruntea sindicatului , o parte din ei, cei loviti si vizati de raport. Se strange funia.

    RăspundețiȘtergere
  7. @ano 11.15
    merci pt "apreciere"...smechere!

    RăspundețiȘtergere
  8. @Anonim 10:50;
    Ca parte implicata/complicata in ordinariile celor din varful SCMD, iti inteleg disperarea! Citind totusi elucubratiile scrise cu litere de-o schioapa (aspect ce-ti tradeaza nervozitatea maxima), pot spune doar doua lucruri:
    1. Nu Neacsu, sau oricine altcineva de pe aici, este obiect/subiect al scandalurilor/hotomaniilor in forma continuata produse pe banda rulanta acolo "sus" la voi;
    2. Anonimule, oricat de disperat ai fi, nu ne pune la indoiala capacitatile intelectuale! Nu ne crede pe toti tampiti! Ai spus atatea idiotenii in cateva randulete, incat nu faci nimic altceva decat sa provoci repulsie, sa ne determini sa credem ca lucrurile pot fi si mai grave!

    RăspundețiȘtergere
  9. ,,In prostia lui, domnul Rinciog face niste afirmatii uluitoare. Pe de o parte spune ca el stie tot ce se intampla in sindicat''.
    Nu e prost Rinciog. De fapt el ii atentioneaza pe D&P, ca le stie toate dedesupturile financiare si politice si ii are la ,,mana''. Deaia face ce vrea muschii lui.

    RăspundețiȘtergere
  10. Pe parcursul activitatii mele in M.Ap.N am avut mai multe ocazii de a ma intalni cu Dl Icleanu(facea parte din structura comisiilor de control ce verificau activitatea unitatii pe care am comandat-o).Un tip bine pregatit profesional,corect,cu mult bun simt.Nu cred intr-o transformare negativa a tipului uman Icleanu.
    Il respect si-l sustin in demersurile sale.
    PS
    Daca-i vorba despre Cpt(la aceea vreme)Ing.Icleanu Dragos ce-si desfasura activitatea intr-o unitate de pe Str.Antiaeriana.

    RăspundețiȘtergere
  11. Mai fratilor,
    In tot acest razboi al mailurilor eu stau si ma intreb ca prostul:
    Daca domnul Icleanu, pe care nu am motiv sa nu il cred pana la proba contrarie spune negru pe alb "Dvs. cunoasteati pozitia Gl Cristian, si insusita de toata echipa, aceea de a nu discuta absolut nimic despre raport pana cand CD il va face pubilc" deci a pastrat discretia vizavi de acest subiect, DE CE APARE PE Roarmy230 TOATA ACEASTA DISCUTIE ? CINE A POSTAT-O ACOLO ? Nu cred ca domnul Icleanu. Nu pare genul de om . Atunci ? Domnul Rinciog ? La cate prostii a facut pana acuma , una in plus sau in minus, nu mai conteaza.Primeste doamne !
    Deci Domnul Rinciog chiar tine cu dinadisul sa distruga pe cineva , ca se numeste Zapor, Winzer, Monac, Icleanu, echipa de control, sau SINDICATUL, pentru el nu conteaza , ii da inainte. Cat de neorientat poti sa fii sa nu iti dai seama ca lovind intr-un om integru te discreditezi singur ? Cat de orb sa fii sa nu iti dai seama ca scotand afara discutiile private cu cineva il iriti ? Cat de inconstient sa fii sa nu realizezi ca acest lucru va atrage un alt rapuns poate si mai dur ?Plutasii de pe Bistrita , niciodata nu se avantau acolo unde nu puteau controla pluta. Domnul Icleanu se joaca cu destinele SINDICATULUI, nu cu ale sale . Nu relizeaza ca orice atac al sau declanseaza o reactie care nu face altceva decat sa sape groapa sindicatului cu care se confunda el si ceilalti 2-3 plutasi.

    Cat de jos se poate ajunge ? Numai domnul Rinciog ne poate spune .

    RăspundețiȘtergere
  12. Este indubitabil ca Icleanu spune adevarul Iar Rinciog isi sapa groapa , asa cum spunea scorpio pe a lui si a sindicatlui.

    RăspundețiȘtergere
  13. Nu se poa scufunda că e cu capetele seci şi-i ţine prostia deasupra apei!
    Eleftricianu
    PS Revin amu am ceva treburi importante (nu mari)

    RăspundețiȘtergere
  14. BAI NEACSULE ,TU AI TREABA CU CEI DE LA VARF,PENTRU CA ORICE PROST STIE CA VOI VIZATI FUNCTIILE DE SUS. CE AR FI ,NEACSULE ...SA TE VAD LA TREABA. UITE PROPUNE CEVA CONCRET(ca actiune) SI O SA VEZI CA TOT BLOGUL TE VA SUSINE IN DEMERSURILE TALE. DACA NU..ATUNCI CIOCU MIC. BATI APA IN PIUA DE 3 LUNI. MAI LASA LUMEA SA DISCUTE SI PROBLEME SERIOASE. M-AM TOT UITAT PE TOATE SITURILE SI BLOGURILE PE CARE LE ACCESEAZA CAMARAZII NOSTRI. BLOGUL LUI BURCIU A DEVENIT BLOGUL DIZIDENTILOR. NU AM NIMIC IN POTRIVA . FIECARE SA SE EXPRIME CUM VREA. DAR E PREA DE TOT . FACETI O RADIOGRAFIE LA CE S-A SCRIS PE AICI DE CATRE NEACSU SI BURCU SI NU OSA AVETI NICI O SURPRIZA . ACELEASI PROBLEME. ATACUL ASUPRA LUI DOGARU @CO.SINCER SUNT SURPRINS DE COLEGII DIN ARDEAL SI BANAT . NU PREA AU VRUT SA INTRE IN JOCUL VOSTRU. VOUA VA TREBUIE CEVA; GRADE SI FUNCTII.. Y (AM) SORY! S-A INCHIS MAGAZIA LUI OPREA.

    RăspundețiȘtergere
  15. @Biet Anonim, 16:07;
    Aplatizarea circumvolutiunilor micutului tau creier, au facut din tartacuta dumitale, un banal patinoar de provincie! Sfidezi cu buna stiinta, MINTEA celor care citesc si comenteaza pe Blogurile pe care le infierzi cu manie proletara! Cine crezi ca te ia in seama?! Putinatatea ideilor, aberante in sine, strigate, vorba unui comentator, cu litere de-o schioapa, postate mereu si mereu aceleasi, sunt ARGUMENTE care imi confirma diagnosticul pus: probleme la mansarda! O tartacuta, golita de continut!
    Admin
    P.S.: Voi saracii, care niciodata nu ati avut GRADE adevarate, FUNCTII importante, mereu, cred ca si in ceruri sau iad, la asta visati! Oricum, vise taica, vise! Iar de nu la functii si grade, macar ceva BANI sa iasa! Retine te rog, fa un efort,: mai sunt pe lumea asta si alte valori, numite PRINCIPII! Nu te agita aiurea: principii nu are nimic a face cu Pricina, sau alti impricinati!

    RăspundețiȘtergere
  16. ,,it-is-enough''

    http://www.ionpetrescu.ro/2011/02/11/it-is-enough/

    RăspundețiȘtergere
  17. @Anonim 16:07;
    Hai ca-ti dau eu ceva mai bun de facut!
    Vad ca scrisul iti da batai de cap!
    Poate stai mai bine cu cititul!
    Ia da tu o fuga, la chioscul de ziare cel mai apropiat si cumpara ziarul PUTEREA de azi, 11 feb a.c.! Hai ca IO gasi ceva acolo ...
    EXTRA! O pagina intreaga! Sunt sigur ca te/va priveste!
    Sa vii sa ne spui si noua! E tare de tot, ce sa mai ...

    RăspundețiȘtergere
  18. @Puiac,
    doar atat a mai rams din tine?
    Lasa carausia, pune mintea la contributie, lumineaza-ne!
    Dar chipiul, unde e chipiul? Erai ... cool!

    RăspundețiȘtergere
  19. Anonim 16.07
    Gigel avea examen la istorie. Si nu invatase decat lectia cu Mihai Viteazul Ajunge la examen,trage subiectul si ii cade Stefan cel Mare.Cand ii vine randul la raspuns incepe .. Stefan cel Mare a fost un om viteaz, dar mai viteaz a fost Mihai Vitezul, care .... si a inceput sa spuna tot ce stia despre Mihai Vitezul. Profesoara l-a lasat sa spuna,tot ce stia, iar cand a terminat i-a dat 4.
    Tu ai 3 , treci in banca !

    RăspundețiȘtergere
  20. Anonim 16.07
    Daca spuneai macar un cuvant despre Rinciog cel Mare , macar ca e viteaz, aveai si tu 4. Ce sa-ti fac nene , lipsa de orientare. Sa vii cu taica-tau tuns la scoala .

    RăspundețiȘtergere
  21. Interesant titlu de articol http://www.ziuaveche.ro/top-secret/armata-2/sindicatul-militarilor-isi-pune-poalele-in-cap-scuze-si-acuze-20093.html dar adevarat.Ne facem de pomina . Domnule Rinciog, ceretiva afara .

    RăspundețiȘtergere
  22. scorpio spune glume pe care se simte dator sa le si explice.pentru un atoatestiutor e prea putin,sa nu spun jalnic.fara telefon coane!

    RăspundețiȘtergere
  23. Sindicatul militarilor îşi pune poalele în cap-scuze şi acuze!
    Protagonişti: Rânciog Dumitru zis JOHN ALL TRADES , Coordonator secretariat tehnic şi administrator general de Internet, după cum scrie pe blogul SCMD şi NU responsabil secretariat general, aşa cum îi place să îşi spună ; Icleanu Dragoş – militar rezervist onest, secretarul comisiei de audit care şi-a depus recent procesul verbal al controlului, încercând să păstreze discreţia asupra celor constatate.
    Gravitatea şi conţinutul celor expuse mă scutesc de orice comentarii. Am păstrat textul original fără a modifica greşelile gramaticale, tocmai pentru a nu fi acuzat de răstălmăcirea celor afirmate de cei doi.

    Subject: afirmaţii fără temei

    http://www.ziuaveche.ro/top-secret/armata-2/sindicatul-militarilor-isi-pune-poalele-in-cap-scuze-si-acuze-20093.html
    _________________
    ZIUAVECHE.ro, a preluat integral postarea de aici!
    Felicitari, ofiterului Ranciog!

    RăspundețiȘtergere
  24. @11 februarie 2011, 17:37
    Este deajuns ! Nu doream sa fiu acuzat de plagiat(1),iar linkul este cu adevarat spre un subiect foarte actual si bine scris(2).Ma gindesc sa ma retrag pentru ,,purificarea spiritului''.N-as vrea sa va reduc,, viteza de transfer''.

    RăspundețiȘtergere
  25. @Puiac,
    Esti inca tanar!
    Retragerea, las-o dreak mai incolo!
    Nu vezi cati cazura azi? Pana si discoteca... nu-i si nu!
    Akordu si el cine stie pe unde si cum... Al de sus, ce sa mai zic!

    RăspundețiȘtergere
  26. Paranoia ...colectiva si asumata!
    Incolo..."No comment!"
    -----
    Legat de acest aspect, presedintele si ceilalti membri ai Comitetului Director au trecut in revista atacurile la care este supus sindicatul, dinauntru si din afara, au fost nominalizate persoanele implicate, cu legaturile dintre ele si s-au facut estimari asupra numarului de cadre active acoperite si strecurate in fiecare filiala. Au fost prezentate cazurile ziaristilor acoperiti care au declansat ofensiva in presa civila, confectionarea de dosare unora dintre liderii sindicatului si chiar declansarea de masuri extreme mergand pana la ”accidentare”;
    · S-a estimat ca doi dintre membrii Comitetului Director au fost scosi din circuit, asupra a inca doi actiunea de denigrare si santaj a avut consecinte devastatoare si-n aceste conditii, Comitetul Director a cerut sprijinul membrilor fondatori in baza drepturilor si obligatiilor statutare pe care acestia le au in perioadele dintre alegeri, conform Statutului, Art. 9, al. 3 b;

    ----

    RăspundețiȘtergere
  27. Măi frăţiorilorrrrr am rămas în pană cu MoBra lu CAES-Ar-el-să fie de zgârie brânză!....La fifti mile ş-am venit pe jos, şî mi-i frig şi foame de tremură maţu-n mine! Staţ numa o ţâră să-nbuc (Şăfu, Cezare cum e corect: înbuc,înbuci ori inbuci", hai că mata ştii ce e cu astea că pe blogu tău zici că eşti cu şcoală înaltă). Băi da vă văz şi pe voi zgri-beliţi ca nişte pui de bogdaproste...Păi dacă nu-nchideţi geamu vă trage la gâlcă şî gata cu comentariile! Auzit-am că unii e cu scandal mama lor de bandiţi sovietici...Staţ o ţâră să înbook..
    Eleftricianu
    PS vă zîc io şî de CAzar mintenaş...

    RăspundețiȘtergere
  28. Uauuu........
    Desteptarrrrea!
    Vine artilerrrria grrrrea!
    Akordu, une's rrrrachetilii tale?

    RăspundețiȘtergere
  29. Nu vă mai treziţi că Elftricu-i mangă! De-abia se ţine biped...cic-a băut cu TNT un cocîîîrţ din pufoaică...hîîîîîc!

    RăspundețiȘtergere
  30. Legat de acest aspect, presedintele si ceilalti membri ai Comitetului Director au trecut in revista atacurile la care este supus sindicatul, dinauntru si din afara, au fost nominalizate persoanele implicate, cu legaturile dintre ele si s-au facut estimari asupra numarului de cadre active acoperite si strecurate in fiecare filiala. Au fost prezentate cazurile ziaristilor acoperiti care au declansat ofensiva in presa civila, confectionarea de dosare unora dintre liderii sindicatului si chiar declansarea de masuri extreme mergand pana la ”accidentare”;
    · S-a estimat ca doi dintre membrii Comitetului Director au fost scosi din circuit, asupra a inca doi actiunea de denigrare si santaj a avut consecinte devastatoare si-n aceste conditii, Comitetul Director a cerut sprijinul membrilor fondatori in baza drepturilor si obligatiilor statutare pe care acestia le au in perioadele dintre alegeri, conform Statutului, Art. 9, al. 3 b;

    1.se aplica 'teoria conspiratiei'pt.cine pune botu(slava domnului sunt destui)
    2.cadre active si 'strecurate'(cu ce??)
    3.'ziaristi acoperiti'(pai va spusei ca astia sunt cu capu')nu ma mai fac ziarist ca astia ma impusca ca talibanii
    4.ziaristii confectioneaza dosare????
    5.p'asta cu 'accidentarea' o vad a 2-a oara(s-o fi lovit la cap??)
    6.'S-a estimat ca doi dintre membrii Comitetului Director au fost scosi din circuit'-sa vina eleftricianu sa-i reconecteze(recomand shunt pe F=400Hz si U=200V amperi=cat cuprinde cu cuie in loc de sigurante
    7.pe ultimii 2citez; i-au lovit consecinte devastatoare;hi hi priviti poza!!!lu akord(da eu cred ca i-a lovit la banuti)
    P.S.nea ranciog fereste sfecla...ca- it's comiiiing up!!

    RăspundețiȘtergere
  31. @admin
    am vazut acu'situatia votului cu tapetu'.Deja am inceput sa ma albastresc la moaca

    RăspundețiȘtergere
  32. @akord75,
    Te salut! Ar mai fi vreo 2 zile de mers la VOT,
    dar ... sperante NEMA! si eu mi-s catranit! Nu cred ca mai putem schimba ceva! Iar de furat ... nici pomeneala! Asta e ... democratia!

    RăspundețiȘtergere
  33. stiu ca neacsu o sa faca spume ca nu mai are loc de mine si el vrea sa fie Maktchu-Pikchu(in traducere;buricul pamantului) da nu ma pot abtine sa nu va livrez un banc despre 'accidentati'


    Un tip se intoarce acasa dupa o seara lunga. Intra tiptil in casa, ca sa nu fie auzit, si se indreapta spre scara spre dormitor. Din nefericire greseste prima treapta, si, incercand sa se agate de balustrada, se rasuceste si cade in fund. Cele doua sticle de whiskey din buzunarele de la spate se fac tandari.

    Strangand puternic din dinti ca sa nu urle de durere, se ridica, isi da pantalonii jos si se uita in oglinda din hol. Fundul lui taiat in zeci de locuri sangera puternic. Cu greu reuseste sa gaseasca o cutie mare de plasturi, si, cu ajutorul oglinzii, incepe sa puna cate un plasture unde vede sangele curgand. Cu chiu cu vai reuseste apoi sa ajunga in pat.

    Dimineata sotia se uita chioras la el si ii zice:
    Iar ai venit beat azi noapte...

    De ce spui asta? intreba el cu o privire ingenua.

    Poate nu din cauza usii de la intrare lasata larg deschisa, Poate nu din cauza cioburilor de pe trepte, Poate nu din cauza darelor de sange de prin casa, Poate nu din cauza ochilor tai injectati.
    Dar cu siguranta din cauza plasturilor lipiti pe oglinda.

    RăspundețiȘtergere
  34. @admin
    da de ce sa fi catranit??dpdv al meu ma doare in spitz de culoare cat timp baietii sunt de gasca.Aia e...
    P.S.(ma manca limba si nu ma pot abtine)neacsu nu intra la pct 1
    azi am chef de scandal si poate provoc pe cineva-neacsu e victima sigura ca si pe el il manca limba

    RăspundețiȘtergere
  35. @akord75,
    NIET. Nu-l cunosti!
    Marin e baiat bun. Este si el ... Enciclopedie de bancuri!
    Apoi, afla de la mine! Nu crede ce spune targul!
    Nici el, nici eu, nu vrem NIMIC de la nimeni!
    Pur si simplu, eu o "fac" spre "informare corecta, la timp si posibilitate libera de a comenta" - deoarece am fost hartuit pana mi-am dat si demisia din SCMD, iar Marin o "face" ca simplu membru SCMD, care nu suporta sa fie prostit, furat etc.etc. Nici eu nici el, nu facem parte din niciun partid politic, nu suntem in slujba nimanui, nu ne plateste nimeni! Pur si simplu, chiar credem, suntem convinsi ca trebuie SPUS ADEVARUL! Nu minimalizam ce este bun! Nu atacam aiurea pe nimeni! Daca si cine va avea RABDARE sa citeasca ARHIVA pe 12 luni a acestui Blog, va OBSERVA cu probe ca cele scrise in acest COMENTARIU corespund adevarului! Asta stiu eu, asa cred eu!
    Dovezile sunt aici, in cele 307 POSTARI si cca 8000 de COMENTARII!
    In concluzie, incearca sa-l cunosti mai bine! Este un om de caracter!

    RăspundețiȘtergere
  36. @akord75,
    Si inca ceva:
    Spre a DEMONSTRA bunele mele intentii, te asigur si va asigur dragi prieteni, ca in momentul in care DEMOCRATIA, LIBERTATEA COMUNICARII, se va INSTALA in SCMD, Blogul acesta va DEVENI un Blog PARTENER!
    Deci, oricand, am fost si sunt deschis dialogului, constructiei!
    Eu asta imi doresc, dar intrebarea ramane:
    Vor si "ei" aceasta?
    Daca DA, de maine poate fi... stiti care este clipul meu audio preferat? Eheee ... este superb! Este pe aici, aproape! http://www.blogger.com/profile/09689647825279611247
    Pentru carcotasi, raspunsul este: Zori de zi / Zora Je !
    Admin, V.Burcu

    RăspundețiȘtergere
  37. Vasile si Marin ,sunte-ti rosi de orgolii !Cavalerii dreptatii,genii neintelese,vorbiti intruna,orice,oricat numai sa vedeti ca se uita altii in gura voastra !Voi nu faceti nimic pentu cauza noastra ,ma steptam ca la valoarea care o afisati,voi sa conduceti sindicatul,nu dogaru ,care chipurile nu stie(pana cand?)ce s-a facut cu banii !Asa ca baieti luati-va cu voi forte si mergeti si schimbati toata garnitura comitetului director si atunci vom spune toti :JOS CU PALARIA !!!Altfel,ramane cum v-am spus mai sus.
    Ion Teleaga.

    RăspundețiȘtergere
  38. Pare rău la mine. Aseară pus ataj la MoBră CeZAR. Beut cu TNT-ul şi CeZAR discotecă. Venit spre casă. Eu ataj, CeZAR ghidon, TNT spate. Viteză mare tricicletă. Dezlegat sârmă legat ataj MoBră. Pierdut ataj în mers. MoBră stânga şanţ, ataj dreapta copac. Bufff!!! Ultimu lucru auzît: Ni, Na, Ni, Na...Ultimu lucru văzut: CeZAR chel, scalp julit-belit, TNT urcat claie fân, cotcodăcind.
    Amu spital trezit. Un ochi belit. Coastele ca un ţambal zdrelit, biuzele mici ca de fată mare avut, nu poate vorbit. Pat dreapta, Cezar chelit, pat stânga TNT ameţit. Doctor Beurilă Cezar transplant păr după reţeta PLANOX pregătit. Eu donat păr de pe ţurloiu stâng pt. transplant păr Cezar. TNT donat păr nas grupa 00.
    Mie trusa de scule ciordit. Nea Gogu Ologu la spital venit, cârja TNT pregătit.
    Spus Cezar aseară oprit când Scorpio mâţa chioară calea tăiat, da Cezar nu ascultat.
    Văleu, Văleu, Văleleu! Diseară vorbit când din spital ieşit!
    Eleftricianu cu un ochi belit!

    RăspundețiȘtergere
  39. Telegarule văz că tu cuminte nu eşti şi ca răsplată de la Nea Gogu Ologu o cârjă pe schinare-o să primeşti!
    Eleftri...

    RăspundețiȘtergere
  40. @admin
    multumesc pt.lamuriri
    Pe mine nu trebuie sa ma covingeti de calitatea blogului si a bloggerilor dvs.M-am convins singur si de mult.Acesta este si motivul pt.care incerc sa imi fac prieteni pe aici;imi face placere prezenta dvs si a celorlalti,obiectivismul de care dati dovada,faptul ca nu cedati la presiuni(ex.plano 10),libertatea de exprimare pe care o asigurati pt.toti;faptul ca atunci cand cineva spune o prostie nu i se 'baga pumnul in gura' ci se convinge singur de adevar(bine aici am exagerat-nu toti sunt capabili-dar asta-i viata)
    cu mult respect!
    P.S.Cititi post-ul de la ora 08.49(ca e nou,nout)Eu am ras cu lacrimi!!Ce alt motiv mai bun sa am?

    RăspundețiȘtergere
  41. @admin
    a se citi in loc de;'Ce alt motiv mai bun sa am?' astfel;'am un motiv in plus'

    RăspundețiȘtergere
  42. Desi comunicatele (putine la numar ) ale MApN si MAI demonstreaza ca nu s-a schimbat nimic in atitudinea lor fata de pensionari , SCMD ( in opinia mea ) duce un razboi absurd cu unii membri sau alte cadre militare care nu fac parte din sindicat .
    Inocularea ideii - cei care au o alta opinie decat conducerea sunt "vanduti" , este cea mai mare prostie . Nici nu este nevoie sa mai destabilizeze cineva sindicatul . Se destabilizeaza singur .
    Nu ar trebui sa fim atenti la ce comunica cele doua institutii ? Spre exemplu ni se spune ca nu mai are rost sa depunem contestatii . Oare ? Care este reactia si decizia sindicatului ?
    Lipsa de comunicare cu cei din teritoriu , "infierarea " celor care isi exprima un punct de vedere ( bun sau prost ) , ignorarea corpului subofiterilor , amestecarea cadrelor active cu cele in rezerva sau retragere , sunt actiuni care fac mai mult rau decat bine sindicatului .
    Apropo , se spune ca , cei care nu sunt de acord cu sindicatul nu au decat sa plece . Nu este char asa : actiunile sindicatului afecteaaza imaginea tuturor cadrelor militare ( sindicalisti sau nu ) .
    Nu judec pe nimeni , este doar un punct de vedere .

    RăspundețiȘtergere
  43. @ano 11.00
    Indiferent de comunicatele celor doua institutii,este absolut clar ca prin aplicarea OUG1 contestatia pe baza deciziei de pensie ref.la SMBE devine absolut inutila.Prin contestatie se reusesc 2 lucruri;
    1.incarcarea cu alte tone de hartii a celor de la casa de pensii
    2.primirea unor raspunsuri STAS de catre contestatari
    3.deja au inceput sa soseasca pensiile pe feb.la nivelul lunii dec 2010+diferenta pe ianuarie,cf.OUG 1.Si atunci ce sa mai contesti??cat timp vor ramane pensiile din 2010 pana la primirea deciziei de revizuire.
    bineinteles dupa primirea acesteia din urma se schimba foaia in functie de fiecare caz in parte,si se poate contesta in termen de 30 de zile sau revizuire la cerere in termenul de prescriptie de 3 ani
    cu stima

    RăspundețiȘtergere
  44. Anonim 12-11
    Corect punct de vedere.Dar din acest moment tocmai ai devenit portocaliu pentru cei din SCMD. Ai indraznit sa ai alta parere decat ei. Esti sigur vandut. Stii care va fi culmea? Culmea va fi ca este posibil, -au loc discutii in sensul asta, cunosc chiar membri PNL care ii curteaza pe cei ai UNPR si viceversa - ca UNPR-ul sa intre in barca noii coalitii. Ei bine , sunt tare curios sa vad ce vor spune atunci conducatorii SCMD care acuma ii injura pe cei din UNPR si ii baga sub ghilotina pe toti cei care -cred ei - sunt vanduti lui Oprea. Tineti aproape si nu uitati . Veti vedea schimbari de pozitii uimitoare, retractari rusinoase si limbi neobosite. Din pacate conducerile Sindicatului nu isi pot nici masca si nici retine simpatiile politice , sustanand pe ici pe colo ca "vom fi langa cei ce ne sprijina actiunile " uitand ca viata politica se schimba de la o zi la alta , ca cine iti e azi prieten maine iti e dusman , iar sindicatul nu trebuie sa faca propaganda unui partid sau altul, nici sa incerce sa isi influenteze membrii spre un partid sau altul, dupa cum bate vantul . Putem ataca sau aproba anumite actiuni ale unui partid sau altul , dar nu partidul ca asociatie si nu trebuie impins efortul pana la a recomanda oamenilor cu cine sa voteze si cu cine nu . Asteptati sa vedeti ce se va intampla la alegeri. Sunt presedinti de filiala angajati in diferite partide , si sa vedem atunci cum vor aplica "politica " conducerii care ar ăutea avea alte simpatii, chiar daca acuma toata opozitia face parte dintr-o coalitie. Se bat ei intre ei, PDL-istii, ca sunt membri ai aceluiasi partid, dar partidele in cadrul unei coalitii ?

    RăspundețiȘtergere
  45. rectific, Mesajul era catre anonim 11.00

    RăspundețiȘtergere
  46. Akord75
    Teoretic sunt de acord ca hg 1 anuleaza hg735 deci contestatiile pe deciziile calculate prin salariul mediu devine iutila, dar nu strica. Am mai spus , contestarea deciziilor de pensie este prevazuta in lege nu in GH deci ramane valabila . Mai bine sa ai o decizie judecatoreasca in care sa se spuna ca nu mai e nevoie de contastatie decat sa te trezesti ppste 45 de zile ca ramai cu ea ca decizie, asa cum ai primit-o pe ianuarie. In februarie, s-a revenit la salariile din decembrie, dar nu ti s-a trimis alta decizie, deci juridic, te incadrezi in ultima decizie. Pana nu iti vine alta decizie valabila este ultima primita , iar ultima primita daca nu este atacata in instanta sau coontestata, ramane valabila CONFORM LEGII 119 nu conform HG. Corecteaza-ma daca gresesc. Cu argumente. Poate noua HG sau OUGnr 1 pe 2011, anuleaza HG 735, dar decizia de pensie ramane pana primesti alta iar necontestata devine lege. Deci mai bine sa o contesti, sa primesti hotarare judecatoreasca ca este anulata ultima decizie de pensie , decat sa ramana aia definitiva . E lucru dracu cu legile astea si cu legiuitorii.Eu asa vad lucrurile. Pierd o foaie de hartie .

    RăspundețiȘtergere
  47. @neacsu
    Ai dreptate in mare parte.Nu strica o foaie de hartie si un plic;
    cum s-ar zice'In oala acoperita nu cad gunoaie'
    Pe de alta parte daca avem decizia la care ne refeream amandoi mai sus si care spui ca poate ramane definitiva(sunt convins ca nu va fi asa).In ce baza legala am primit pensia pe feb.+dif pe ian la nivelul lui 2010?.Nu cumva in baza OUG 1??.Ca eu am primit mai multi bani decat cei trecuti in decizia calculata pe SMBE,si atunci care este val. deciziei primita de mine in luna ian.
    Ma duc sa 'sap' prin OUG1 si sper sa vin cu argumenta pertinente
    cu stima

    RăspundețiȘtergere
  48. art.6 oug1 luat asa din viteza

    Art. 6. — (1) Pensiile recalculate pe baza documentelor care
    atestă veniturile realizate și a salariului mediu brut pe economie
    sau exclusiv pe baza salariului mediu brut pe economie pentru
    perioadele care constituie stagiu de cotizare și ale căror
    cuantumuri sunt mai mici decât cele aflate în plată în luna
    decembrie 2010 se mențin în plată în cuantumurile avute în luna
    decembrie 2010 începând cu luna ianuarie 2011 până la data
    emiterii deciziei de revizuire.(adica pana cel tarziu 31.12.2011.)n.a

    RăspundețiȘtergere
  49. 95. Fratauceanu a scris:
    12 Februarie 2011 la 1:52 pm

    Spuneam in postarea din 11 Februarie 2011 la 11:20 pm ca;

    Pentru toti militarii ar trebui o lege care sa faca un melanj din aceste doua categorii de legi: legi ale pensiilor, care sa puna in valoare munca si legi ale rentelor de stat, care sa puna in valoare efortul pentru dobandirea de grade/calificari inalte.

    Dar cum o lege noua pe acest subiect este, din start, sortita acum esecului, iar readucerea in vigoare a legii 164 este, de asemenea, sortita esecului (degeaba sustine Dogaru anularea Legilor 119 si 263, n-are nicio sansa) iata o posibilitate.

    Proiectul de lege pentru modificarea şi completarea Legii privind Statutul cadrelor militare se afla in dezbatere in Parlament – avizat deja de comisia de muncă de la Deputaţi.

    Ar fi o buna ocazie de a introduce in acest proiect un articol sau un alineat, (asa cum este in prezent teza a 3-a, art. 11, din Legea 80/1995 referitor la beneficiile la pemsie in procente de 20, 15 ori 10, functie de OMM cu care a fost decorat respectivul militar pensionar), prin care militarilor pensionari sa le fie adaugat la cuantumul pensiei, calculata pe principii de munca, un numar de procente, de ex 75, din solda de grad corespunzator aflat in plata pentru militarii activi, adaugare pe principii de renta de stat ori o alta suma luata pe alte baze, dar cu relatie directa cu gradul militar al rezervistului.

    Acest alineat ori articol ar putea suna asa: “Pensionarii militari beneficiaza de o renta de stat, la cunatumului pensiilor, de 75% din cuantumul gradului militar corespunzator aflat in plata”.

    In acest fel s-ar rezolva toate problemele care framanta militarii rezervisti si activi: legatura rezervistilor cu armata si cuantumul pensiei si in functie de gradul militar dobandit in cariera militara.

    Procedura este intalnita la sportivii super medaliati, la academicieni (rentele sunt in cuantum fix) ori la parlamentari, cu minimum trei mandate si la fostii sefi de stat (75% din indemnizatia/salariul parlamentarului/presedintelui in functie ).

    Printr-un lobby de substanta propunerea poate trece. Vad aici multa energie care poate fi canalizata in aceasta directie si, desigur, si alte forte strategige.

    RăspundețiȘtergere
  50. @neacsu
    Vezi d'asta sunt eu suparat pe SCMD(printre altele)ca daca pana acu mai aveau motive de tribunale, scandal(asta tb.citita-incasari cotizatii)acu au cam pierdut obectu' muncii da nu se lasa bai frate neam,si daca n-au subiect de 'trebonal'se chinuie sa inventeze ca e profitabil.Bai nene da si cand s-or dezmetici 'cotizantii'.Nu contest ca sunt si nemultumiti cu noua lege 263 dar majoritatea cum e??si atunci cum e legea??

    uite ce zice un tip pe info'.Mi se pare logic si de bun simt.Daca am aceeasi parere n-are rost sa scriu din nou asa ca...copy/paste

    Fratauceanu a scris:
    11 Februarie 2011 la 11:20 pm
    Observ ca, din totae comentariile lipseste ceva ce mi se pare esential.
    Orice lege nu poate impaca pe toti si nici nu impaca.

    Si Lgea 164/2001 avea unele nedreptati, analizata ca lege a pensiilor. Dupa parerea mea Legea 164 era impropriu numita lege a pensiilor. Normal ar fi fost sa se fi numit Legea rentelor de stat pentru militari.

    Sa ma explic.
    Legea 164 respecta principiul militar, acela ca armata este pe grade. Deci cel cu grad mai mare trebuie sa aiba o pensie mai mare. Cam asa si era, desigur cu putine exceptii. Pe cand o lege a pensiilor trebuie sa puna in prim plan munca.

    Munca cu principalele ei caracterisrici:
    1. Valoarea muncii, adica drepturile salariale primite in contrapartida pentru munca prestata si evident contributia la bugetul de pensii;
    2. Durata muncii, adica vechimea in munca;
    3. Conditiile de munca, adica grupele de munca sau mai nou conditiile deosebite, speciale si alte conditii, in care s-a desfasurat munca.

    Legea 164 avantaja gradele militare mari. Preponderent dintre acestia sunt nemultumitii. Desigur nemultumiti sunt si cei disponibilizati. Personal consider ca acestia au fost jertfiti pe altarul istoriei. Sunt alaturi de suferintele lor.

    Legea 119/2010 si Legea 263/2010 avantajeaza gradele mai mici si mai ales pe cei care au lucrat in conditii de munca: Scafandri, parasutisti, luptatori in taeatre, poligonarii, mai ales cei de la incercari armamente si munitii etc etc.
    Din randul acestora sunt mai ales mm si subof carora, cu putine exceptii, le cresc pensiile, unele chiar substantial.

    Pentru toti militarii ar trebui o lege care sa faca un melanj din aceste doua categorii de legi: legi ale pensiilor si legi ale rentelor de stat.

    RăspundețiȘtergere
  51. Dnule Trofin imi cer scuze dar mi s-a aprut interesanta postarea dvs si as vrea sa ia si altii la cunostinta si sa se exprime.


    Trofin a scris:
    12 Februarie 2011 la 11:27 am
    Constat aparitia unei contradictii intre pensiile unor categorii de militari , respectiv intre pensiile ofiterilor, pe de o parte si ale maistrilor militari si subofiterilor ,pe de alta parte. Modul cum se pun problemele pare a fi unul corect , munca depusa , durata muncii si conditiile de munca sunt criterii care contribuie la diferentele semnificative aparute intre pensiile celor doua categorii de militari. Aceste diferente , in timp , se vor diminua si chiar vor dispare , prin anii 2030 ca efect al noii legi de salarizare. Dar pana atunci , aceste diferente , vor exista din cauza a doua anomalii , consider eu . Una ar fi efectul dezastros al disponibilizarilor , mai ales in cazul ofiterilor si a doua anomalie consta in aceea ca unii militari , indiferent din ce categorie fac parte , beneficiaza de avantajul dublu al sporurilor acordate, in timpul activitatii, pentru conditii de munca la venitul lunar cat si al sporului acordat ca procent de majorare a punctajelor lunare , la calculul pensiei , pentru conditiile in care a lucrat ( ma refer la cei din aviatie , marina si cei care au lucrat prin depozite de munitii). Deci acele sporuri salariale sunt inca o data majorate prin aplicarea sporurilor datorate conditiilor de munca. Cadrele militare care au activat in trupele de Ap. AA (art. si R. A.A , RdLc ) nu au beneficiat de sporuri la solde si acestia sunt indreptatiti sa primeasca sporul datorat conditiilor de munca la calculul pucatjului lunar. Ceilalti care au beneficiat si de bani , cred ca se poate pune un semn de intrebare daca este corect sau nu ?.
    Fara a jigni pe cineva , cred ca o solutie de a se recunoaste gradul militar pe care il are orice pensionar militar , ar fi introducerea acestuia , la valoarea acelora din activitate , separat , suplimentar cuantumul pensiei recalculat sau revizuit. Ar fi un act de recunoastere a efortului facut de ofiteri in castigarea gradelor , nu luarea lor doar ca un merit de inaintare in varsta. Sper ca vor aparea in viitor si minti lucide , prin armata , care sa evidentieze acest lucru.

    RăspundețiȘtergere
  52. @Neacsu 11.53
    Speculatii...timpul le rezolva pe toate...mi-ar face placere sa nu aveti dreptate...dar cum traim in Romanica totul e posibil

    RăspundețiȘtergere
  53. @Eleftricianu cu un ochi belit!,
    Si toata gasca lui! Nu-i bine sa razi de rau' omului, dar ... asta e!Acum, gata! Ganditi pozitiv si reparati-va repede! Fuga, fuguta!
    Gasiti cadou acasa, tapetu la locu' lui!
    Ati luptat, ati castigat! Adminu

    RăspundețiȘtergere
  54. Mulţumim, mulţumim tuturor da" mai ales celor ce-au votat albastru" nepătat!
    Lu" Akord îi dau ochelaru" meu,
    Dacă-i cu probleme ştiu şi nişte scheme.
    Trebu neapărat morcovu mâncat
    Ca un iepuroi ca-s-ai ochii noi!
    Acu" v-am lăsat fiindcă-s la păpat...
    În salonu meu mă nişc tare greu
    Fiindcă-s încurcat cu acest băiat care e legat cu sârme de pat
    Este Cezărel pe jumate chel ca un bostănel.
    Vă salut din zbor eu Eleftricianu" chior!

    RăspundețiȘtergere
  55. Vedeti, din nou, cumva, vreo legatura?
    - Nedumeririle lui “stupid people” (II) –

    Si abia tacu Talmaceanul, ce mai freamat, ce mai zbucium,
    Net-ul clocoti de arme si de zgomot si de bucium!...

    Nu ne-am asteptat ca demersul nostru, adica simplele intrebari pe care ni le-am
    pus cu glas tare, intru restabilirea adevarului, sa provoace atatea amintiri.
    Multi au ajuns la concluzia ca stiau de fapt, chiar mai multe decat noi. Am
    primit pe circuit, “n” informatii, care, marturisim, ne-au lasat masca. Unele
    le-am putut verifica, altele nu. De pilda, in actiunea: “Toate firele duc la dl.
    Monac si la Augusta dna Natalia”, se adauga legitima intrebare: Au vreo legatura
    atacurile la adresa SCMD cu faptul ca eminenta cenusie a Basescului in Guvern,
    domnul Ion Ariton, ministrul Economiei si un dur luptator impotriva drepturilor
    militarilor este cumnatul dl Monac? Noi nu credem!
    Are vreo legatura faptul ca sotul dnei Winzer, apropiata d-lui Monac, a fost
    coleg si este bun prieten cu dl ministru Gabriel Oprea, care l-a scapat recent
    de un scandal cauzat de propriul sau exces de zel portocaliu, cu faptul ca dna
    in cauza acuza conducerea SCMD cu expresiile si pe linia indicata de dna
    Natalia? Noi nu credem!
    Are vreo legatura faptul ca un anumit general, prieten din copilarie al d-lui
    Monac ar fi fost trimis, potrivit zvonurilor, de Nicolae Militaru, in ultimul
    lot de ofiteri romani (12 la numar) sa fie pregatiti la Moscova in defuncta
    URSS, in perioada 1990-1992, cu atacurile de tip stalinist ale numitului la
    adresa SCMD? Noi nu credem, ca doar nu este posibil sa se teama marele GRU de
    SCMD ca-i lezeaza interesele in Romania! Ar fi insa o pista buna pentru
    americani, sa investigheze cazul, ca tot se intreaba ei de doua decenii, de ce
    ofiterii pregatiti pe banii lor peste Atlantic, cum s-au intors acasa, cum au
    fost pusi pe liber, inclusiv presedintele SCMD-ului, in timp ce capitanii si
    maiorii trimisi la Moscova, au fost facuti la intoarcere sefi de servicii,
    directii si generali!
    Vedeti cumva vreo legatura intre atacurile domnului ”Merin” Neacsu si faptul ca
    dl Monac ne-a raspuns pe blogul personal al acestuia si nu pe acela al SCMD, al
    carui secretar de partid, pardon, general este? Noi nu, ca-l cunoastem bine pe
    “Merin”! Ne-a fost candva subordonat. Asta se crede ziua Antonescu si noaptea se
    zvarcoleste-n somn si tipa, visand-o pe autoritara sa mama ca inca ii suceste
    urechile si-I da la cur cu mestecaul! Bietul om simte si el o nevoie…sa fie
    bagat in seama. Vorba olteanului – E cum e, dar e d-al nostru! Cat despre fostul
    comisar sef Burcu…el a intemeiat la Severin filialele tuturor partidelor.

    RăspundețiȘtergere
  56. De
    care s-a dezis ulterior si le-a balacarit cum i-a venit la gura. A intemeiat si
    filiala SCMD pe care a tradat-o, trecand la UNPR. Dupa care, injurandu-i si
    p-astia, ca nu i-au recunoscut meritele ”foarte exceptionale”, nemaiavand ce
    intemeia si unde se duce, s-a intors in sanii SCMD, ca aici poate injura in
    voie, fiindca oricum, in afara membrilor filierei Natalia-Anisoara-Costica, nu-l
    baga nimeni in seama. E de inteles, saracul! La un kintal si jumatate cat are
    plus toate bolile pamantului, abia se taraie intre pat si birou, intregul lui
    univers restrangandu-se la net. Aici poate fi si Fat Frumos si Stalin si Beria
    si maresalul Jukov! Da-i inainte nea Burcule, EBA iti va fi recunoscatoare!
    Patria in nici un caz!
    Alta este insa situatia domnului Marian Ilie. Sa fie oare vreo legatura intre
    atacurile d-niei sale pe filiera Natalia-Anisoara-Costica si faptul ca a fost
    racolat din portul Constanta, unde l-a cunoscut pe Basescu, de un serviciu al
    Armatei, constrans astazi de Oprea sa loveasca in sindicat? Noi nu credem! Mai
    curand ar fi vorba de invidia ”poietului” Ilie, pe poetul consacrat Valeriu
    Pricina, care-l injura periodic pe net! Dar nici p-asta n-o credem! Inclinam sa
    credem ca ar fi vorba despre disperarea Puterii ca nu poate opri, desfiinta sau
    lua sub control SCMD, singura forta independenta din Romania, care i-a dat pana
    acum la gioale.

    A promis procese? … A blocat deja tribunalele! I-a promis Basescului serenade
    sub balcon si in toata tara pe 25 Octombrie 2010? S-a tinut de cuvant!
    I-a promis Basescului, pentru insultele nemeritate aduse militarilor o riposta
    pe masura pe 24 ianuarie 2011? S-a tinut de cuvant! A promis Guvernului, prin
    somatia din 24 Ianuarie, ca se va intoarce pe 1 Martie? Se va tine de cuvant,
    indiferent de cum vor iesi cu fundul la drum haznalele de presa ale Puterii,
    indiferent de ce si cum vor chelalai burcii, neacsii, marinii, anisoarele,
    nataliile, costicii, etc.
    ”Unde esti tu, Tepes, Doamne?”…Aici…Da, vedem legatura!

    Pe curand,
    TOMA NECREDINCIOSU

    RăspundețiȘtergere
  57. cred ca lucrurile nu pot fi tratate asa simplu . faptul ca primim banii la nivelul lunii decembrie , fara a avea o decizie clara , nu rezolva nimic .
    oug nr.1 /2011 nu anuleaza deciziile de pensii emise pana acum de casa de pensii . vedeti ca aceste comunicate evazive ascund intotdeauna ceva rau pentru noi.
    "recalcularea pensiei conform oug 119/2011" nu este aceeasi situatie ca "revizuirea" pensiei .
    sunt convins de existenta a nenumarate situatii , care trebuie analizate cu mare atentie , de regula de cineva care se pricepe la legi .
    spre exemplu : am trimis documentele necesare recalcularii pensiei , in termenele impuse de lege dar am primit pensia recalculata din "oficiu" , pe baza salariului mediu brut pe economie .
    evident am primit o decizie noua de pensie . logic , cei care au emis-o au incalcat legea . in aceasta situatie eu nu am nevoie de nici o revizuire ci de recalcularea , pe baze legale a pensie .
    a tacea inseamna a accepta ilegalitatea comisa . in aceasta situatie se afla cel putin 10.000 pensionari MAI .
    numai actiunea in instanta poate lamuri aceasta situatie .

    RăspundețiȘtergere
  58. @toma credinciosu'(nu e greseala)
    Da matale intre doua clipiri de ochi si dupa atatea barfe ca nu sunt altceva decat barfe de marginea santului ,nu cumva ai uitat sa-ti iei doza de rudotel?.Baga si doua beri si ia o doza tripla ca poate scapam de cea mai mare tzatza pe care am vazut-o in viata mea
    Mi-a placut chestia cu 'poetul consacrat Valeriu Pricina';bai ce-al dracu esti(lauda-ma gura)
    Daca ai sa ne comunici si ceva concret cred ca esti bine venit,da la mahalagismele care le bagi iti spun doar.....du-teeeeee.....cu sut!!!

    io-ti mai zic un lucru.Cand s-or trezi din ameteala asta de caritas,pensionarii militari,nu stiu pe unde scoateti camasa.
    Apropo ce se mai aude cu rap.de audit.Il ingropati??Vezi astea sunt lucruri concrete;in rest vrajeala
    P.S. si ati cam belit-o si cu procesomania ca ati ramas fara "obectu'muncii"si o sa va zica judele-care hg735??-care lege164??Nu exista,du-te nene si te culca!

    RăspundețiȘtergere
  59. @toma credinciosu'(nu e greseala)
    si nu e frumos sa te iei de aspectul fizic al omului;denota multa nesimtire acest lucru domnule poet de carciuma.Eu de pilda am 285,388kg adica l-am depasit pe burcu in mod sigur;SI CE DACA???tu mosulica esti cumva vre-un Alain Delon dambovitean???

    RăspundețiȘtergere
  60. @ano 18.09
    Deci sunteti convins ca aveti acum o decizie definitiva calculata pe baza SMBE.Deci toata munca intr-o viata in zadar.Nu vreau sa va contrazic si va doresc succes in ceea ce doriti sa intreprindeti.
    repet nu vreau sa va conving sub nici o forma dar totusi in limita timpului la dispozitie recititi legislatia.Mi se pare foarte clara(ar fi pacat sa aruncati banii pe fereastra)ma refer la principiu nu la suma
    cu stima

    RăspundețiȘtergere
  61. @ano 18.09



    maestre 'clipici' cititi si va desteptati
    Fratauceanu a scris:
    12 Februarie 2011 la 2:51 pm
    @armashul 12 Februarie 2011 la 2:23 pm

    Asaltul pensionarilor in instanta pe tema deciziilor de recalculare emise in baza HG 735/2010 se va termina brusc, atunci cand instantele se vor exprima juridic asupta “lipsei obiectului”:
    -HG 735 abrogata;
    -OUG 1/2011 prevede obligatia legala pentru casele de pensii sectoriale de a efectua revizia tuturor pensiilor pe baza Legii 119/2010 si a OUG 1/2011.

    Dar totul da bine in presa pentru conducerea sindicatului, care trebuie sa mentina cald subiectul pensiilor militare pana la obtinerea unor beneficii, nu neaparat pentru pensionarii militari.

    S-ar putea obtine si o crestere a schemei Tribunalului Bucuresti cu judecatori si grefieri, ceea ce ar fi de dorit.

    RăspundețiȘtergere
  62. blog infect!pute rau militianuleeeee!!!

    RăspundețiȘtergere
  63. Pai pute ca veni Toma Pricinosu si isi varsa dejectiile aici. Miroase a Pricina de iti muta nasul.Ce o manca omul ala de ii pute asa urat gura? Ma rog de scuze la colegi, dar omul ala parca se kk , nu vorbeste .

    RăspundețiȘtergere
  64. @anonim 12 februarie 2011, 19:25
    Ai incercat sa te speli pe dinti ?

    RăspundețiȘtergere
  65. Io gata m-am lasat de bancuri,ca viata bate filmu'
    strict autentic!!!
    cititi mai jos MA si va cruciti MA.este camarad de-al nostru MA ca ne place sau nu MA (hi hi)

    TRAIAN BASINESCU a scris:
    12 Februarie 2011 la 8:44 pm
    Ba SOIMARULE-sarmanule
    Iar dau de tine si pe aici ma sarantocule ? tu nu vezi ma ca nu te sufera nimeni pe nici un blog ? nu te intrebi de ce ? ba dar semeni cu TALMACEAN de parca a-ti fi frati gemeni facuti de aceiasi mama. ba desteptule de cind o minoritate decide care lege este mai buna , ma in defavoarea majoritatii? tu ce scoala ai facut ma si ce principii de drept ai citit ma ? tu nu vezi ma ca esti singurul care zice ca L119 e buna iar 99,99% spun ca este mai buna L164 ? ba da ai pielea si obrazul atit de gros incit te asemeni cu …ala de-l taie orice om in luna decembrie cam aproape de 25. tie nu iti este ma rusine sa te contrazici cu marea majoritate a celor care posteaza pe blogurile pe unde intri si tu ? Ba tu esti cel mai mare lingau portocaliu pe care l-am vazut pina acum. ma tie iti zic toti ca esti dus rau de tot si tu te vezi eminenta cenusie a omenirii. nu ma mira ca esti pe aceiasi lungime de unda cu Boc si cu Oprea idolii tai, care sunt doctori in drept ,,neconstitutional”, unul care s-a remarcat numai prin legi si ordonante care incalca orice principiu de drept intern si international si unul mare tradator si care si-a batut joc de militari fie ei activi ori rezervisti. soimarule,alias murg,visan,pora,nicolicea popoviciu,titel,hoara si alte trompete tu cum poti sta ma toata ziua sa postezi fara sa ai vreo activitate creatoare? cu cit te platesc stapinii tai portocalii ? in loc sa faci si tu un lucru bun constructiv pentru semenii si camarazii tai, tu tragi mita de coada si mai vorbesti si prostii. ma nene tu ce contributivitate ai avut ma, spune tu aici ce ai fost in armata, cu ce te-ai ocupat ma in afara de turnatorii ca vad ca esti tare guraliv,, sigur ai fost ceva prin PCR, in loc sa mergi pe santierele tarii tu stateai si ii urmareai pe cei care munceau si nuaveau timp liber ca tine.

    RăspundețiȘtergere
  66. Oameni buni,
    Va spun in modul cel mai sincer, ca citind ce a scris individul de mai sus care este tot unul cu Toma, mi se intoarce stomacul pe dos si ma intreb cum a putut haina militara sa imbrace un astfel de specimen . Doamne , pai inca 304 ca asta prin armata si nu e de mirare ca ne injura civilii. Va dati seama ce era la gura lui in fata soldatilor, daca aici in fata colegilor scrie asemenea mizerii ? Realizati cine a facut imagine armatei ? Nici nu merita raspuns. Domnul Burcu, in numele bunului simt, stergeti va rog postarile de genul asta . Le-ati adapostit, s-a vazut ce e in stare sa spuna nu il mai lasati, va rog eu, mai vad si altii si cred ca este un obicei.Probabil si asta vrea, sa va compromita blogul , cine intra sa vada porcariile alea si sa plece .
    E o rugaminte de buns simt si cred ca nu sunt singurul care gandeste asa . eventual fa un sondaj si pe problema aceasta . Atacurile de genul asta sa fie scoase , indiferent din partea cui ar veni si pe cine ar ataca . Sunt sub demnitatea noastra .Faceti un sondaj, sa vedem ce spune lumea . E o propunere .

    RăspundețiȘtergere
  67. @neacsu
    io ziceam sa mai si razi.
    si comentariul il sterg eu dupa ce o sa rada si altii!!
    adminule cum ramane cu libertatea?.vezi ca neacsu in loc sa stearga la el s-a trezit sa ordone altora ce sa faca.

    RăspundețiȘtergere
  68. ,,Seara tarziu, vine baiatul acasa, suparat, cu ochiul vanat, si se asaza pe scaun
    langa taica-su:
    - Ce ai patit, fiule?
    - Mi-a dat prietena un pumn si m-a parasit!
    - Pai cu asa, nu i-ai spus ce te-am invatat eu: "Timpul se opreste in loc pentru
    mine cand privesc in ochii tai"?
    - Aaa, asa era?! Eu i-am spus: "Ai o faţă de imi sta ceasul!". ''

    RăspundețiȘtergere
  69. Nu ştergeţi nimic! Să jucăm democratic, liberă exprimare...Lăsaţi să se vadă mârlănia şi prostia unora. Noi vom scuipa pe...şi vom merge mai departe... Vorba unora: "În lumea astă abia-ncepută rahaţii scriu în loc să pută, iar scriitori-adevăraţi sunt criticaţi de-aceşti rahaţi"!
    Eleftricianu
    PS Fără înjurături şi vorbe porcoase. Ar descalifica atât blogul cât şi pe noi comentatorii/prietenii de aici. Să-l tratăm pe gândacul de bucătărie cu numele de Toma infiltrat printre noi cu dosul.

    RăspundețiȘtergere
  70. @anonim 23:04
    super taree

    asa sunt tinerii din ziua de azi...'sintetizeaza'

    RăspundețiȘtergere
  71. Eleftricianu-i supărat că hard disk-ul i-a crăpat!
    Regiştrii i-a curăţat,
    Windows nou a instalat da” merge ca un ra..t!

    RăspundețiȘtergere
  72. ,,- Alo?
    -Da!
    - Institutul international de astrofizica, spectroscopie
    nucleara, prospectiuni intergalactice, studiul quasarilor si
    determinarea universurilor ciclice cu structura toroidala?
    - Da, noi suntem!
    - Cu Gogu de la cazane, va rog.''

    RăspundețiȘtergere
  73. @all,
    Desi sunt consternat de noul scandal promovat de
    TOMA NECREDINCIOSU, alias Marinescu Ion, (??!!), nu voi sterge nimic!
    Stati aproape! Acum, pentru a PROMOVA asa cum OBISNUIESC, doar
    ADEVARUL, si a putea sa va ofer DOMNIILOR VOASTRE posibilitatea
    unor COMENTARII libere, fac "documentarea" si verificarea in teren,
    dupa care voi reveni cu datele obtinute! Admin

    RăspundețiȘtergere
  74. ,,GeorgeASCA la birou:
    - Fetelor, aseara am pus mana pe testiculele lui barbatul meu, erau reci ca gheata...
    A doua zi IoneASCA si ea:
    - Fetelor si barbatul meu are testiculele reci ca gheata ...
    A treia zi apare VasileASCA batuta mar, cu ochii vineti.
    - Ce-ai patit draga ?
    - Pai am pus si eu mana pe testiculele lui barbatul meu: erau fierbinti, fierbinti.
    Atunci am zis:
    - Draga ce testicule fierbinti ai, ale lui Georgescu si ale lui Ionescu sunt reci ca gheata ...

    RăspundețiȘtergere
  75. http://www.evz.ro/detalii/stiri/romania-va-fi-condusa-in-continuare-de-planul-m-569835.html

    “Fenixul roşu”, o incendiară carte despre KGB, a apărut în 1995, la “Editions du Rocher” (Monaco). A fost tradusă în 1996 de către editura „Agni”, dar a trecut ca şi neobservată în România.
    „Fenixul Roşu” afirmă că Occidentul a fost înşelat de către Rusia (prin KGB) cu bună ştiinţă, programatic, din prima clipă de concepţie a perestroikăi şi până în prezent.
    Că „naivul” Occident s-a lăsat înşelat. Ştie el de ce.

    RăspundețiȘtergere
  76. Akord,
    Ai inghitit un par,sau ce e . eu nu ma refeream la postarea ta ci la postari de genul ala sau a lui Toma care abunda in porcarii si atacuri marsave .Si nu era un ordin dat nimanui, era o propunere pentru domnul Burcu al carui blog este citit si si apreciat pentru calitatea si bunul simt al comentariilor si comentatorilo. Aceste comentarii nu fac decat sa il apropie de alte bloguri sau site-uri pe care nu vreau sa le amintesc .
    Daca dumneata vezi ceva rai in ceea ce am spus eu, te priveste. Burcu in nici un caz nu va interpreta in acelasi mod , si va face oricum ce va dori. Am specificat in doua randuri ca era vorba de o rugaminte , de o propunere si nimic mai mult . Unde ai vazut dumneata ordinul nu pot sa relizez dar relizez ca orice as spune te irita. Daca e asa , iti dau un sfat. Nu mai citi ce scriu eu mai baiatule si cu asta basta . Uite promit si eu ca o sa trec peste ceea ce scrii dumneata si gata .

    RăspundețiȘtergere
  77. Electricianule , bancul cu lumea asta , era altfel. Ce te-a oprit sa spui varianta originala ? Nu ai auzit, e liber la publicare .

    RăspundețiȘtergere
  78. N-o pot spune pe-aia originală că mă ruşinez! Ştiţi voi, eu sunt o persoană pudică...

    RăspundețiȘtergere
  79. Unde-or fi Puiac, TNT, CZar şi ceilalţi?

    RăspundețiȘtergere
  80. Ptiu, bata-te sa te bata Electricianule. Ti s-au inrosit liţele ?

    RăspundețiȘtergere
  81. @neacsu
    ai spus 'ce a postat individul de mai sus'ei bine mai sus postasem eu si era o preluare a unui....nu pot sa-l definesc
    imi dau seama ca afost o neintelegere pt care sunt gata sa-mi cer scuze cu conditia ca atunci cand postezi ceva ca replica, sa fii mai precis sa dai indicii clare la ce te referi(cu nick-intotdeauna imi dau nick-ul -sau cu formula'@anonim ora...,)nu sa le arunci asa ca din pod.Ma asteptam sa fii mai riguros in ceea ce faci
    daca nu esti lamurit reciteste ce ai postat,cum ai postat si cum a aparut neintelegerea,poate iti poti recunoaste propriile greseli.
    si ti-am mai spus 'mai baiatule' sa vb. cu familia dumitale.ti-am vb. politicos si am aceleasi pretentii.In caz contrar nu esti decat un demn succesor al talibanilor SCMD

    RăspundețiȘtergere
  82. Akord 75
    1.Stiam ca postarea era adusa de tine de pe un alt ... nu poti sa-i spui. Hai sa iti desenez.Eu am sesizat ca expresiile in sine nu iti apartin si ca erau doar importate aici. Am sesizat si ca nu agreai acel gen de postare. Ei bine , nici eu , si asta am si spus. Sper ca am fost clar.
    2. Nu stiu de ce consideri ca apelativul mai baiatule, este jignitor, ca doar nu esti fata , si chiar daca ai fi, nu e rau sa fii baiat. Daca este ceva ce nu iti place dumitale asa , pentru ca iti aduce aminte de vremea cand erai la scoala, sau mai stiu eu ce amintiri iti trezeste, asta nu e un motiv sa spui ca este o expresie jihnitoare, nedemna , sau nepoliticoasa. Mai baietule mi se pare o expresie decenta, fara conotatii jignitoare, fara insinuari, fara trimiteri la familie . Asa ca te rog, mai tempereaza-te. Nu este vina mea ca ai amintiri neplacute . As incerca totusi , ca sa nu te mai iriti in felul asta, sa iti spun altfel, nu de alta dar nu as vrea sa fac si eu ca dumneata si sa iti aduc aminte de familie, indiferent care din membri .Asa ca te rog sa imi spui dumneata cum sa te apelez, ca sa nu te deranjeze.

    RăspundețiȘtergere
  83. Argus a scris:
    13 Februarie 2011 la 4:15 am

    Toata aceasta avalansa de actiuni in justitie pe tema pensiilor militarilor este o imensa prostie. Legea 119 este in vigoare, iar noua Ordonanta nr.1/2011 rezolva definitiv procedurile de aplicare a legii, intr-o maniera convenabila.
    Actiunile vor fi respinse ca fiind fara obiect, iar blocarea instantelor judecatoresti se va dovedi si o imensa iresponsabilitate.
    Beneficiarii acestei campanii vor fi,pe de o parte avocatii angajati , care beneficiaza de milioanele platite de credulii pensionari militari.iar pe de alta parte liderii SCMD care spera sa acumuleze capital politic din aceasta actiune de anvergura, de prostire a pensionarilor.

    RăspundețiȘtergere
  84. PENTRU CONFORMITATE traian basinescu=SEJK (pe blogul respectiv)

    RăspundețiȘtergere
  85. @NEACSU-zii- D.cu RASCHETA si totul e ok.

    RăspundețiȘtergere
  86. @ano 10.51
    asta cu rascheta chiar imi aduce aminte de LM si sc.of.mamaaa ce de hectare am mai tras la raschete(asta cand era bine si nu tb. sa dam cu geamu'dupa care cu palux si urma plimbarea cu patura.va mai aduceti aminte??

    @neacsu
    cea mai confortabila solutie era sa ne dam unu altuia "ignore",dar mie nu-mi plac aceste solutii,asa ca vom fuma 'pipa pacii' si totul o sa fie bine
    o zi buna sa aveti ambii amandoi!!

    RăspundețiȘtergere
  87. botanistu a scris:
    13 Februarie 2011 la 12:16 pm

    nene,daca se revine la vechea lege,incep contestatiile de cei care au cistigat.eu cred ca totusi 119 reflecta mai bine munca depusa ,se tine cont de vechime si functii de a lungyl carierei.sa zicem ca innainte de pensie,unul pe functie de comanda prin restructurare sta citeva luni pe functie mica dupa ce a stat 10 ani pe functie maxima de colonel ,el fiind lt col,e corect dsa iese cu ultima solda? si invers.unul care a stat o viata pe funtie de birou se trzeste cu citeva luni innainte pe o functie babana,e corecta ultima solda?mai ales daca a avut si vechime vreo 15-17 ani de cascheta?hai sa fi serio

    RăspundețiȘtergere
  88. Alooo ...
    Citez: asa ca vom fuma 'pipa pacii' si totul o sa fie bine ....
    Pipa pacii??? Bravoooo! "Indienilor", venim si noi la un tiutun!

    RăspundețiȘtergere
  89. @Anonim 11:52;
    Citez: " ... nene,daca se revine la vechea lege,incep contestatiile de cei care au cistigat. eu cred ca totusi 119 reflecta mai bine munca depusa ..."! Adevar graiesti, vericule! Dar ... cei care pierd, desi sunt cu mult mai PUTINI decat cei care CASTIGA, au ceva de partea lor: au bani, au avere, au cu ce plati o haita de avocati!
    Sa speram totusi, ca ideea de JUSTITIE SOCIALA, promovata inclusiv de curentul UE + FMI, este mai tare decat vrerea ranciogilor!
    Iar cand ma gandesc la naivitatea atator talibani ....
    Nu pot sa nu ma intreb: stiu ei pentru cine lupta?
    Stiu ei la ce servesc cotizatiile?
    Stiu ei ca apa chioara nu e vin?
    Stiu ei ca naivitatea ...
    Poate fi sinonima ...
    Cu prostia?
    P.S.: Ce-şi face omul cu mâna lui, lucru manual se numeşte!

    RăspundețiȘtergere
  90. ---ei ca sa vezi domnule, incep sa se trezeasca!Niciodata nu-i prea tarziu.Czar

    RăspundețiȘtergere
  91. @all
    va povestesc ceva autentic

    mai acu 2 luni v-am spus ca am o cunostinta fost militar actual avocat(specializt pe civil) am stat si am discutat pe toate partile despre situatia cu pensiile.Nu este un avocat renumit si nici macar cine stie ce cunoscut dar traieste decent din munca lui.
    dupa toata tevatura asta cu pensiile mi-a spus ca s-a inscris in SCMD si stiindu-i parerile i-am facut semnul ala cu degetul in dreptul tamplei,la care raspunsul a fost simplu si clar.
    -Imi trebuie clienti!!
    -si daca pierzi??
    -nu conteaza,tot iau onorariu de reprezentare care e suficient,iar daca pierd n-o sa iau bonusul de succes partial sau total,ca doar e meseria mea si tb sa mi-o fac.De ce sa alerg dupa clienti asa cum fac de 5-6 ani cand acum ii am la indemana.Credeti-ma i-am spus; bravo tie!!ia-le banutii!
    cu stima!!

    P.S.si mi-a mai spus o chestie pe care va rog sa o confirmati sau nu si care m-a lasat 'masca'
    cica dupa sentinta sa presupunem ca pensionarul castiga(sau pierde)si obtine o suma de x lei stabilita de judecator.Ei bine cica aceasta suma este definitiva stabilita de instanta si ori de cate ori intervin majorari de pensii,respectivul pensionar tre3be sa mearga iarasi la trebonal pt.modificarea sumelor,alta sentinta bla bla mama dreak' nu stiu,da ma intreb .Chiar o fi adevarat???

    RăspundețiȘtergere
  92. @all
    adica daca creste pct. de pensie,pensia lu'ala cu procestu'ramane tot la val.stabilita anterior de nea judele,ca e hot judecatoreasca

    RăspundețiȘtergere
  93. @Akord- perfect adevarat si prima si a doua. nu merita nici macar compatimiti. in disperarea lor de a nu pierde un banut s-ar putea sa dee inapoi sub o forma sau alta ,cea ce au primit imoral si nejustificat.
    Problema-i alta: Mergand pe principiu daca noi nu castigam, atunci toti sa piarda ,boicoteaza orice initiativa de imbunatatire a situatiei atat a noastra cat si a activilor!
    Se vorbeste ca NOUL statul e in Parlament. Se pare ca de la nivel MApN sunt intentii de a lega sub o forma sau alta gradul in rezerva de cel activ. aceste demersuri trebiesc sustinute nu blocate.Ma surprinde ca nici pe aici nu se prea discuta aceste aspecte . oare de ce? Czar

    RăspundețiȘtergere
  94. @Czar
    ok.subscriu 100%.am auzit vag de propunere,mi se pare reparatorie,si am postat ref. la aceasta problema acu vre-o 2-3 zile.din pacate nimeni nu a comentat,probabil din lipsa de informatii(pe care de altfel nici eu nu le am de la acest nivel)
    In rest ref. la capra vecinului inca o data ma simt obligat sa-ti dau dreptate(din pacate)Daca nu ma insel asa ceva a postat si fratauceanu pe inf....o(ca doar no-ti fi unul si acelasi)

    RăspundețiȘtergere
  95. @Akord-Nu, nu sunt eu(cred ca-i cineva cu care tu esti cam la cutite-cred)
    De obicei pe unde trec las urme(adica sunt cel mai injurat,dar si eu injur- acum ma poti identifica)Czar

    RăspundețiȘtergere
  96. Domnu Cezăriciu tu te joci cu briciu. Când ne-om supăra nasu-ţi vom tăia!
    Elena Petrescu

    RăspundețiȘtergere
  97. ,GeorgeASCA la birou:
    - Fetelor, aseara am pus mana pe testiculele lui barbatul meu, erau reci ca gheata...
    A doua zi IoneASCA si ea:
    - Fetelor si barbatul meu are testiculele reci ca gheata ...
    A treia zi apare====E.PETREASCA===== batuta mar, cu ochii vineti.
    - Ce-ai patit draga ?
    - Pai am pus si eu mana pe testiculele lui barbatul meu: erau fierbinti, fierbinti.
    Atunci am zis:
    - Draga ce testicule fierbinti ai, ale lui Georgescu si ale lui Ionescu sunt reci ca gheata ...

    RăspundețiȘtergere

Liber... la comentarii! Responsabilitatea continutului, revine fiecaruia.
Comentariile injurioase, obscene, atacurile suburbane la persoana, nu vor fi publicate! Nu doresc sa creez 'probleme'... unora sau altora! Admin!

Dialog între doi gemeni nenăscuţi

MOTTO-ul... unui grup de tineri... si frumosi!

Search mehedinti blog online:

Lista mea de bloguri