Google Translate

vineri, 6 mai 2011

SOCANT. Batranii se imputineaza. Mor in neputinta si singuratatea lor, de foame!

Dupa ce vecinii nu i-au mai vazut de vreo 3 saptamani, au sunat la 112.
Politistii au spart geamul locuintei de la parterul blocului si au intrat in apartament,
unde au gasit o femeie si pe fiul ei morti,
aproape sigur, de foame!


Politistii si pompierii din Calarasi au fost sesizati de catre vecini, care au spus ca nu i-au mai vazut de mult timp pe cei doi, iar autoritatile au intrat in locuinta spargand un geam. Au fost ingroziti de descoperirea macabra: o femeie de 70 de ani si fiul ei, de 43 de ani, au fost gasiti morti. Cadavrul femeii era deja in stare de putrefactie, potrivit Mediafax.

"Batrana si fiul ei locuiesc la parter, intr-un apartament aflat langa Sala Polivalenta din Calarasi, iar la sesizarea pe care am primit-o pompierii si politistii au intrat in casa spargand un geam al locuintei. Femeia de 70 de ani a fost gasita in dormitor, baiatul ei in sufragerie, iar la prima evaluare a trupurilor neinsufletite nu s-au constatat urme de violenta. Corpul barbatului era aproape intact, iar femeia era in stare de putrefactie. Urmeaza sa fie facuta necropsia pentru a stabili cauzele decesului",
a declarat purtatorul de cuvant al Politiei Calarasi, inspector Ramona Tudor.

Rudele si vecinii familiei spun ca, dupa toate probabilitatile, acestia au murit de foame, in conditiile in care in locuinta nu a fost gasit nimic de mancare, iar cei doi erau foarte slabi. Femeia si baiatul ei nu prea ieseau din casa, spun tot vecinii, de obicei avand usa de la intrare baricadata cu un fotoliu.
Sursa: Socant: o femeie si fiul ei au murit de foame!

Romania.
Mileniul al III-lea.
Anul de gratie 2011.
Dumnezeu sa-i odihnesca in pace!
Admin

3 comentarii:

  1. Rugă pentru părinti


    ''
    Enigmatici si cuminti,
    Terminându-si rostul lor,
    Lângă noi se sting si mor,
    Dragii nostri, dragi părinti.

    Cheamă-i Doamne înapoi
    Că si-asa au dus-o prost,
    Si fă-i tineri cum au fost,
    Fă-i mai tineri decât noi.

    Pentru cei ce ne-au făcut
    Dă un ordin, dă ceva
    Să-i mai poti întârzia
    Să o ia de la început.

    Au plătit cu viata lor
    Ale fiilor erori,
    Doamne fă-i nemuritori
    Pe părintii care mor.

    Ia priviti-i cum se duc,
    Ia priviti-i cum se sting,
    Lumânări în cuib de cuc,
    Parcă tac, si parcă ning.

    Plini de boli si suferind
    Ne întoarcem în pământ,
    Cât mai suntem, cât mai sunt,
    Mângâiati-i pe părinti.

    E pământul tot mai greu,
    Despărtirea-i tot mai grea,
    Sărut-mâna, tatăl meu,
    Sărut-mâna, mama mea.

    Dar de ce priviti asa,
    Fata mea si fiul meu,
    Eu sunt cel ce va urma
    Dragii mei, mă duc si eu.

    Sărut-mâna, tatăl meu,
    Sărut-mâna, mama mea.
    Rămas bun, băiatul meu,
    Rămas bun, fetita mea,

    Tatăl meu, băiatul meu,
    Mama mea, fetita mea. ''

    RăspundețiȘtergere
  2. Salutare Vasile!
    Am vazut grozavia!
    Nu stiu de ce, dar am impresia ca in tara asta, acum in acest an, si sub acest regim se moare frecvent de foame! Numai ca nu afla presa!
    Doamne fereste!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eheee.....
    Nimic nu mai vrea a merge prin tara asta....
    Nici macar blogurile..... in normalitatea lor!
    Zile grele .... semne ale sfarsitului... ???!!!!
    Azi, toate au mers de-aiurea!

    RăspundețiȘtergere

Liber... la comentarii! Responsabilitatea continutului, revine fiecaruia.
Comentariile injurioase, obscene, atacurile suburbane la persoana, nu vor fi publicate! Nu doresc sa creez 'probleme'... unora sau altora! Admin!

Dialog între doi gemeni nenăscuţi

MOTTO-ul... unui grup de tineri... si frumosi!

Search mehedinti blog online:

Lista mea de bloguri