Google Translate

vineri, 8 iulie 2011

CD al SCMD se adreseaza public, propriilor membrii ... ce nu gandesc, cu boii sau nu acasa etc.!

08.07.2011

Raspuns in sprijinul BO ale Filialelor care sunt interpelate de cei ce nu gandesc

Ai platit sau nu, anual, integral, o cotizatie de 120 lei. Ca urmas, doar 60 lei. Din acesti bani, sindicatul returneaza la filiale 30%. Raman 84 de lei in contul sindicatului. Din acestia, SCMD a platit pe procesele pe recalculare 62 de lei membrilor de la sud de Carpati si 82 de lei celor de la nord de Carpati. Rezulta o medie de 72 de lei. Raman 12 lei. Din acesti 12 lei sindicatul plateste deplasarile avocatilor si consumabilele. Tot din acesti bani sindicatul plateste cheltuielile legate de deplasari, inchirieri, achizitii de bunuri cu ocazia marilor mitinguri si marsuri. Tot din acesti 12 lei, plateste abonamentele telefonice pe tara si serviciile care tin de propria functionare.

La un calcul sumar rezulta ca mai raman din cotizatia dumitale, prezupunand ca ai achitat-o integral, suma de “-100” (minus una suta) lei. Iar din acest minus, daca scadem si cheltuielile externe legate de actiunile in afara tarii, preconizate pentru acest an, rezulta ca sindicatul nu are cum sa-ti asigure personal suma de 150 de lei mai mare oricum cu 30 de lei decat cotizatia ta, pentru reprezentare in procesele pe revizuire. Aceasta suma a fost negociata cu avocatii sindicatului pentru fiecare membru din orice punct al tarii, pentru ca altfel o actiune individuala a dumitate, stimate coleg, in instanta te-ar duce la peste 10.000 lei.

Te mai informam stimate coleg ca, din pacate, SCMD ofera lunar de la 1 la 5 ajutoare de inmormantare a cate 1000 lei. Se pune intrebarea de unde mai are bani sa faca fata SCMD in conditiile in care cheltuielile depasesc de 5-10 ori cotizatia dumitale platita sau nu integral? Raspunsul este simplu: din desfiintarea depozitelor care reprezinta acumularile realizate in 2010, adica mult mai putine miliarde in realitate, pe care diversi indivizi cu boii sau nu acasa, cu intrare directa sau nu la Oprea, pretind ca i-am fi deturnat.

Iar in perspectiva vom utiliza banii acestor indivizi , pe care intentionam sa-i executam prin justitie, pentru ca ticalosia si prostia, ca si otrava muierilor fara neuroni dar cu exces de hormoni, este normal sa se plateasca. Nu avem nimic personal cu domniile lor, “”cea mai frumoasa fata nu poate da decat ceea ce are””, adica nu poti cere creier si onoare celor ce nu poseda decat ambitii, noi stiind, ab initio, ca “”facerea de bine inseamna …”” dar nici nu putem admite ca paranoia, prostia sau interesul personal al unora sa ameninte interesul general si existenta sindicatului, o structura care nu va deveni niciodata, in ciuda presiunilor genialilor izmanari si chelneri ai puterii portocalii, o sluga sau o anexa a acesteia.

In concluzie, pentru cei care ne urmaresc mai greu textul, punem intrebarea: ai achitat sau nu integral 120 de lei dar vrei, dupa ce ti-am dat 82 sau 62 lei, filialei tale 36 de lei, sa mai platim 150 lei, mai mult decat reprezinta cotizatia ta?

Cu scuzele de rigoare pentru toti oamenii de bun simt din SCMD si cu precizarea ca acest raspuns a fost generat de incapacitatea unora, putini la numar, de analiza si sinteza sau, poate, de lipsa de informare.

Honor et Patria! Vae victis!
PRESEDINTELE SCMD,
Col. (r) dr. Mircea DOGARU
Publicat de Sindicatul Militarilor

Comentariile, va apartin!
Raspund public celor care mi-au scris pe e-mail:
Decizia de a NU cenzura-modera comentariile, o mentin!
Responsabilitatea, apartine celor care comenteaza!
Calitatea care uneori lasa de dorit, este posibil sa apartina
unora, care voit, prin ORICE metode si mijloace, vor sa ne compromita demersul!
Cei care abandonati lupta, asta este, astia suntem, atat putem!
Oricum, vizitatorii blogului sunt suverani, stiu sa discearna singuri!
Admin
_________________
Celor interesati de BAZA LEGALA a ASOCIERII PENSIONARILOR,
recomand Click aici:
_________________
UPDATE
ATENTIE LA RADIATII UV
ROMANIA
11,12,13,14 iulie a.c.
___________


Pentru o mai buna vizualizare, dublu click pe imagine.
Admin

113 comentarii:

  1. Stelian P.
    Am evitat sa pun sindicalistii in aceeasi oala cu conducerea lor din motive lesne de inteles. Chiar si in definitia pe care am dat-o dogarienilor si care a fost "bine primita" sus, la fuhrer, am facut delimitarile de rigoare.
    Pe zi ce trece incep sa cred ca am gresit. Daca oamenii platesc ca sa fie facuti albie de porci de Dogaru cred ca fuhrer-ul are perfecta dreptate. Cred ca are in subordine gloate de disperati care nu au nici macar un dram de creier.

    RăspundețiȘtergere
  2. @steclutza cu vitriol
    ,,Cred ca are in subordine gloate de disperati care nu au nici macar UN DRAM DE CREIER ''.Pai bag sama ca nu-i mare diferenta de abordare fata de ,,fuhrer''.
    8-imitu'

    RăspundețiȘtergere
  3. Stelian P.
    @8-imitu'
    Ai bagat bine. Trebuia sa pun ghilimele dar acuma nu mai conteaza. Asta a devenit si parerea mea.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Plano10
    Ion: Blestemul pamîntului, blestemul iubirii

    Ion(BLASTAMU'pamintulu')

    RăspundețiȘtergere
  5. Uneori ma ingrozesc cand vad cine conducea armata cu puțini ani in urma si ma mir cum la revolutie am avut atat de putine victime.Numarul preconizat, de 60 de mii era obtinut in baza unor calcule. Slava domnului ca a fost Ceausescu plecat din tara, altfel cine stie ce se mai intampla.

    RăspundețiȘtergere
  6. Sa fie chiar asa de mare dispararea incat sa intunece complet mintile? Inseamnă ca iara suntem pe drojdie cu banii. De data asta au papat avocatii, legal toti banii, iar rezultate, canci.Traiasca comisioanele!50% din sindicalisti nu vor merge mai departe cu procesele si unii chiar nici cu sindicatul.Asta e durerea, nu mai au cu ce plati avocatii, pentru ca oamenii nu mai platesc cotizatiile deloc, nu mai au incredere sau nu se mai vad bine reprezentati. Multi merg pe cont propriu. Si si aia sunt criticati si cei care vor sa o faca ”speriati ” de Dogaru cu cei 10000 de Ron. Jale mare!

    RăspundețiȘtergere
  7. ATENTIE, la batrani si copii: Un val de aer fierbinte african ne loveşte în weekend.!!!! Caniculă şi pericol de radiaţii UV în toată ţara.

    RăspundețiȘtergere
  8. Stelian P.
    @Anonim 9 iulie 2011, 01:42
    Jalea e mare de tot din cauza ca in multe filiale exista intelegeri cu avocatii de genul intelegerilor care exista intre medici si farmacisti (domnul doctor iti da reteta care te face bine SIGUR, VICTORIA E GARANTATA, dar tu trebuie sa mergi doar la farmacia X unde au medicamentul respectiv). De ce ?

    RăspundețiȘtergere
  9. Stelian P.
    @Neacsu
    Ti-am citit articolul de pe blog si pot sa spun ca mi-ai luat vorbele din gura. Ti-as fi scris treaba asta pe blog dar vad ca ai limitat drastic accesul anonimilor. E o reminiscenta sindicalista ? Sper sa nu blochezi comentariile de tot asa cum face sindicatul.

    RăspundețiȘtergere
  10. Stiind ca cezarusul va sterge de pe blogul asa-zis al lui (//cezar-armyia.blogspot.com/2011/07/special-telecom-by-stelian-p.html#comments) urmatorul comentariu ... il postez si aici pentru o mai completa informare a noastra asupra celor care "se dau de ceasul mortii" de grija fostilor si actualilor militari ...
    ---------------
    Anonim spunea...
    Cezarusule , gazduind pe acest blog (nu pot spune ca ar fi al tau , pentru ca nu tu esti cel care propune subiectele de discutie) indivizi ca stelip-ul , te-ai descalificat complet ca fost (asa zici tu) militar ...
    ---------------
    Din gindirea stelip-ulii (//militar.infomondo.ro/actualitate/in-sedinta-din-data-de-6-iulie-2011-curtea-constitutionala-investita-in-temeiul-art-146-lit-a-din-constitutia-romaniei-a-solutionat-obiectia-de-neconstitutionalitate-a-dispozitiilor-legii-privind.html/comment-page-2#comment-21605)

    Stelian P. a scris:
    9 Iulie 2011 la 7:30 am

    DGIA
    Daca tot bocesti aici dupa plata cu ora atunci eu le propun celor ca tine urmatoarele variante:
    - cind plecati acasa dupa cele 8 ore legale sa vi se scada din solda diferenta de 66% pentru timpul cit nu sunteti in unitate.
    - sa vi se scada din solda norma de hrana deoarece nababii de la hidrocentrale nu au asa ceva si vin de acasa cu pachetelul cumparat din orele suplimentare.
    - sa nu mai primiti bani de haine ci doar o salopeta atunci cind mergeti la instructie sau in misiuni, in restul timpului puteti sa lucrati si in costumele Armani asa cum fac toti civilii.
    - la ce va trebuie tinuta de oras si tinuta de ceremonie ? Puteti sa le platiti din orele suplimentare.
    - cind dati examen la scoala militara sa-l platiti si sa platiti de asemenea si scolarizarea. Abia atunci o sa aveti dreptul moral sa va trageti de sireturi cu amaritul ala de ministru.
    - sa nu mai primiti indemnizatie de mutare ca civilii nu au asa ceva (asa-i ca sunt discriminati fata de noi cu toate ca au mult mai multi bani decit noi ?)
    - sa nu mai primiti compensatia de chirie. Boierii din viata civila primesc asa ceva ?
    - sa se desfiinteze popotele. Sa primiti si voi o ora sau doua libere pentru masa si puteti sa mincati la restaurant.
    - sa se desfiinteze infirmeriile si spitalele militare. Puteti sa mergeti si voi frumos la medicul de familie si sa stati la coada la spitalele civile. Idem cu farmaciile care au contract cu casele de pensii militare.
    Cind iesiti la pensie sa se imparta punctele voastre exact ca si la civili.
    Ma opresc aici dar daca vrei le mai dau la guvernanti si alte idei care sa va permita sa fiti platiti cu ora asa cum sunt platiti boierii din viata civila.
    9 iulie 2011, 08:04

    RăspundețiȘtergere
  11. Stelian P.
    Mentionez si aici ca ceeace e postat sus, de la nume in jos imi apartine.
    Este un raspuns adresat domnului DGIA (chiar asa, probabil urmatorul nume o sa fie ROMANIA) care explica pe Info ca militarii trebuie platiti cu ora, ca falimentul unei tari este ceva benefic, ca armata romana are un regiment care poate ocupa TOT sud-estul Europei etc., etc.
    Daca nu mi-ar fi rusine de minunile pe care le posteaza unii in numele militarilor nu i-as fi raspuns. Repet, imi asum cele scrise.
    Atita timp cit altii se incapatineaza sa vorbeasca in numele nostru, al tuturor, am sa spun si eu ce cred cu toate ca problemele astea ar trebui discutate intr-un cadru mai restrins.

    RăspundețiȘtergere
  12. Stelian P
    Afirmatiile dumintale sunt cam rautacioase, dar in primul rand unele din ele... contin informatii valabile acum 10 ani.
    Farmaciile si spitalele militare nu mai sunt ce eraui pe vremuri. Eu nu imi mai iau medicamentele de la farmacia militara de ani de zile . si stii de ce ? Pentru ca daca nu esti acolo la prima ora a zilei de 1 nu mai apuci medicamentele, se epuizeaza plafonul. Si imi e jena sa ma calc in picioare cu oameni mult mai batrani ca mine , chiar daca unii mult mai putin bolnavi. Asa ca ma duc si eu ca toti civilii la 3F si iau medicamente contra cost. 1500 de lei din pensie se duc pe aceste medicamente.
    Spitalele militare sunt pline de civili, actori, rude ale oamenilor politici, si tot ce vrei.. Militarii mai raruț, ca-i mai draguț.
    Ar mai fi si alte aspecte, dar nu vreau sa polemizam. Am vrut numai sa te informez ca militarii au fost ”civilizati ” si ei, nu mai beneficiaza de drepturi doar de indatoriri. Te poti bucura acuma. Nu te invinuiesc, nici nu te cert macar pentru afirmatiile facute. E perceptia dumitale, gresita pe unele aspecte, asta e, se pare ca esti informat gresiut si ai o parere distorsionata. Asta e .
    In ceea ce priveste blogul meu, puteai sa comentezi si acolo linistit. Daca insa iti e greu sa iti faci o adresa de bloger, sau vrei sa iti pastrezi nestirbita reputatia, nu e vina mea.Si lamine se poate injura, dar macar sa fie cat de cat pe fata , nu pe la spate. Deci, esti invitatul meu.

    RăspundețiȘtergere
  13. Apropo de popote,acolo unde mai sunt, sa stii ca nu se mananca gratuit, si nici din mancarea soldatilor care oricum nu mai exista. Se cumpara alimentele si se gateste in limita pretului stabilit in functie de piata. Deci militarii nu mananca nici painea alytora, nici nemeritat, nici gratuit.Si se mai intampla ca unii sa plateasca si sa nu mai ajunga la masa. Si asa ti-as putea desfiinta toate afirmatiile dar .. ar mai conta ?

    RăspundețiȘtergere
  14. Mei Stelica, io am hinteles ca harborele tau geneachologic she trage din tapul lui Danila, dintr-a 3 spitza! Asha-i hori nu-i hasha? Hai da parola!
    Faramitza Lahmbru

    RăspundețiȘtergere
  15. From: Marian Ilie
    Sent: Sat, July 9, 2011 1:41:57 PM
    Subject: Fwd: Mesaj de la Presedintele SCMD

    Stie cineva cine si cum l-a suparat pe Mircea in halul asta? Este o reactie tipic basesciana - viscerala, negandita si dezlanata, care tradeaza disperare. Este ceva mai putin de un an cand l-am avertizat sa nu se joace cu cotizatiile. Zice ceva de CNR, de raportul comisiei de audit? Nu, dragi camarazi, el anunta ca a gasit o cale de completat bugetul SCMD prin obtinerea de daune in justitie de la "diversi indivizi cu boii sau nu acasa, cu intrare directa sau nu la Oprea". Ce sa intelegem din chestia asta contradictorie, in care "da sau nu" sunt tot una?. Dar el o fi avand "boii sau nu acasa"?

    RăspundețiȘtergere
  16. ---- Forwarded message ---
    Date: 2011/7/9
    Subject: Re: Fwd: Mesaj de la Presedintele SCMD

    Io-te, si d-asta nu ma facui eu membru de sindicat. In particoler, cineva ar trebui, totusi, sa-i spuna ca pretentiile fata de un presedinte sunt aceleasi, indiferent ce fel de presedinte esti. Asa cum ii pretindem, pe buna dreptate, lui Basescu sa nu injure nici un roman, ci sa-l asculte si sa nu-l ironizeze, tot asa ar trebui ca si un presedinte de sindicat sa asculte TOTI membrii si sa le explice, fara ironie. Spre deosebire de Basescu, presedintele de sindicat NU este obligat sa le raspunda celor ce nu sunt membri ai sindicatului, dar cu cei care sunt, INCLUSIV CU CEI CARE-L INJURA SI-L ACUZA, el trebuie sa vorbeasca altfel. Nu are voie sa se enerveze pe cei al caror presedinte este!

    RăspundețiȘtergere
  17. @Anonim- daca zici ca nu-i blogul meu,uite eu iti propun o chestie :tu te loghezi ,iar eu inchid pt. 3-5 zile blogul, cand vrei tu!!
    Regret, dar trebuie sa-ti spun ca ,ori nu vrei,ori nu poti sa-i intelegi punctul de vedere al lui Stelian!
    Ce ai pus aici este tendentios! Stelian doreste sa scoata in evidenta cu totul altceva si in niciun caz in defavoarea militarilor activi sau pensionati!
    S-ar putea sa citesti pentru prima data spusele lui S. si de aici confuzia. In aceasta situatie nimeni nu te codamna dar iti recomand sa faci apel la arhiva blogului! O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  18. Stelian P.
    @Neacsu
    Ai vazut cum am inceput postarea ?
    "Daca tot bocesti aici dupa plata cu ora atunci eu le propun celor ca tine urmatoarele variante:"
    Daca te incadrezi aici te inteleg.

    RăspundețiȘtergere
  19. Ce aiureli!
    In loc sa comentati ce ne doare, ultima galeata de zoaie aruncata de dogaru in capul nostru, al celor care l-am platit "inainte", voi va certati intre voi, va dati care mai de care mai "cocos"!
    Avea dreptate cineva: sunteti loviti cu leuca, fix la capatana! De aia face ce vrea dogaru si ne injura ca la usa cortului! Are pe cine!

    RăspundețiȘtergere
  20. Stelian P
    Indiferent ca m-as incadra sau nu in categoria careia te adresai, ceea ce am spus eu ramane valabil. Asta este situatia, eu nu am facut decat sa o prezint, nu sa te contrez. Nu am vrut sa fiu nici ironic, nici rautacios. Pur si simplu asta este situatia si o cunosc pentru ca trec prin ea lunar ( in ceea ce priveste spitalele si farmaciile )Si cu popotele situatia este tot asa cum am prezentat-o eu. Daca consideri ca gresesc, spune unde. Daca nu, ia-o ca atare, un simplu aspect, o simpla incercare de lamurire a situatiei.

    RăspundețiȘtergere
  21. @Anonim spunea...

    Stelian P.
    9 iulie 2011, 08:36

    Fugi repede pe Infomondo si iati-o ...

    RăspundețiȘtergere
  22. Stelian P.
    @Anonim 9 iulie, 18:31
    De acolo vin si astept ca cineva sa-mi explice cum calculeaza media soldelor in armata ?

    RăspundețiȘtergere
  23. .... astept ca cineva sa-mi explice cum calculeaza media soldelor in armata ?
    Si la ce ti-ar servii? Te ajuta unde, cum?

    RăspundețiȘtergere
  24. Multi dintre voi aveti un mare FIX: ARMATA!
    Aloo! Treziti-va! Armata nu mai are ABSOLUT nimic de-a face cu voi! Intelegeti asta si invatati sa va purtati crucea! Interesul vostru nu mai coincide de nicio culoare cu interesele armatei! Drumurile toate, s-au despartit!
    Retineti, pensionari oarecare, fosti militari!
    Lasati balariile si vedeti mai bine ce aveti de facut! Maine, poate fi si mai rau!

    RăspundețiȘtergere
  25. Stelian P.
    @Neacsu
    Am fost putin plecat dar acuma am timp sa-ti raspund.
    -eu imi iau medicamentele de la farmacia "militara" (ma refer la cea civila unde suntem arondati, nu stiu sa fie o farmacie militara) si de 5 ani de cind am nevoie de ele nu am stat la coada la mai mult de una sau doua persoane. Acum doi ani cred, nu am primit medicamente gratuite si am cerut factura care mi s-a decontat dupa vreo 6 luni. Vorbesc de Timisoara.
    Daca asta crezi tu ca se numeste "E perceptia dumitale, gresita pe unele aspecte, asta e, se pare ca esti informat gresiut si ai o parere distorsionata. Asta e ." nu te contrazic dar iti spun adevarul. La spitalul militar am fost o singura data dar sincer nu stiu cine era civil acolo si cine militar.
    Nu am spus ca la popote se maninca gratuit ci am vrut sa spun ca se maninca mai ieftin si in conditii civilizate. Militarii puteau sa inteleaga diferenta si la ce ma refer.Interesant e ca tocmai mie mi se spune ca nu am fost militar ci ca sunt civil platit....Firmele unde lucreaza multi civili ofera o ora sau mai mult de liber si fiecare serveste masa in oras pe bani mai multi.
    Prefer sa postez anonim deoarece vreo 5-6 "camarazi" mi-au cerut moartea. La virsta mea nu ma sperie perspectiva dar am un nepotel si nu vreau sa incapa intre pumnii si picioarele celor care cred ca asa imi schimb parerile.
    Repet, nu doresc ca militarii sa nu aibe acces la conditii civilizate si necesare meseriei lor ci doream doar sa le explic celor care vor o armata platita cu ora care este diferenta dintre ei si civilii care "nu fac mai nimic si sunt platiti mult mai bine decit noi."

    RăspundețiȘtergere
  26. Stelian p
    Hai ca lungim inutil o discutie care pare o cearta. Farmaciile militare sunt cele din interiorul spitalelor militare, sau ma rog ceea ce a mai ramas din ele.
    La Craiova pe ziua de 1 a fiecarei luni, e preferabil sa ocolesti farmacia. Crede-ma stiu ce spun . In ceea ce priveste spitalele militare, intamplator sunt venit in Bucuresti cu niste probleme la spitalul militar. Am stat ieri si azi crec ca 7 ore in total de vorba cu un prieten, medic in spital . Spitalele militare inca mai au medici pregatiti, decenta si respect in tratarea pacientilor, medicii si asistentele nu iti baga mana in buzunar, nu te trateaza ca pe un gunoi, nu se fac ca nu aud cand ai nevoie de ceva.
    Cat o sa mai fie asa , cat o sa mai dureze pana Oprea va vinde si spitalele militare ? Deja se auzea de anul trecut ca Spitalul Militar Central Bucuresti va fi dat , transformat, sau desfiintat. Imi e teama ca hartiile sunt deja pregatite.

    RăspundețiȘtergere
  27. @ Neacsu
    Marine,cine e baiatul asta ...Stelica. Vad ca pe unde "te bagi" sa mai citesti cate ceva despre colegii nostrii'...HOP SI BAIETASUL ASTA. NU E CUMVA UNUL DIN CAMELEONII PORTOCALII/?Nu stiu,...am zis si eu asa. Dar nu asta e problema. "Te-am citit "din nou. Materialele legate de TRADAREA REGELUI SUNT ELOCVENTE. MATERIALE DE GENUL ACESTA CIRCULAU PRIN ACADEMIA MILITARA PRIN ANII '90-919(pacat ca s-a dus Moghina. stiu ca am discutat cu el odata o problema de genul acesta). Sunt la curent cu unele dintre ele. Nu-l iubesc eu pe base(poate stelica), dar unele fraze scoase pe nari au fost adevarate.Numai ca Bashe urmarea alte scopuri nu sa arate el cata istorie stie(poate istoria lui Nuti). Varule,ai dreptae in multe cele prezentate, dogaru(l-am cunoscut in 'tineretele" noastre )PARCA IN ULTIMA VREME A CAM LUAT-O PE ULEI. NU STIU CE DRACU ARE . PARCA ARE TOT TIMPUL UN PAI IN CUR. Noi,cei din nord am inceput sa credem ca e ca si base :PARANOIC.Cred ca e suficient.(a propos;cred ca stelica e CIVIL. CE ZICI?)

    RăspundețiȘtergere
  28. @Neacsu
    Muzeul Aviatiei + Spitalul Militar + fostul Comandament al (?) = loc de constructie popoviciu ?
    8-imistu'

    RăspundețiȘtergere
  29. @Faramitza Lahmbru
    In cazul in care detii date despre descendentii tapului din curtea lui Danila,poate stii ceva si despre rudele de gradul unu ale magarului ?
    Kaput dulceagu

    RăspundețiȘtergere
  30. ,,Moldoveanul este ordonanta la un colonel. Intr-o seara colonelul vine acasa cu uniforma murdara.
    - Castravete, spala-mi uniforma, maiorul Capusa a vomat pe ea. O sa-i dau 5 zile de arest!
    Dupa ce a curatat uniforma, moldoveanul zice:
    - Dom'colonel, sa-i dati la maiorul Capusa 10 zile de arest!
    - De ce?
    - A facut si caca in pantalonii dumneavoastra! ''
    Kaput dulceagu

    RăspundețiȘtergere
  31. Nicule,
    Nu stiu cine e Stelian, nici nu ma intereseaza daca e civil sau militar, si cu cine simpatizeaza politic. Cu orice partid ar fi, nu e dusmanul meu, e un om cu care discut. Daca am cu cine discuta continui, daca nu il las sa vorbeasca singur, nu ma refer la Stelian in mod deosebit, spun in general.Deocamdata am cu cine discuta, revenind la el.
    In ceea ce priveste articolul de pe punct ochit punct lovit, parerea mea personala, la ceea ce stiu despre actul de la 23 august, Parerea mea este ca Antonescu a fost tradat, iar Antonescu poate fi invinuit de unele greseli(astazi, din punctul de vedere al celui care a vazut efectele unor acte , dar nu poate fi invinuit de lipsa de patriotism, sau diletantism politic sau militar.Si eu cred ca Mihai l-a tradat pentru ca se simtea dominat sub toate aspectele si a gasit ocazia sa se razbune. Iar comunistii au stiut sa speculeze si sa zgandare un orgoliu de copil razgaiat.Vizavide 30 Decembrie eu stiu un lucru:Un rege abdica in favoarea altui rege , sau este trimis in exil.Un rege nu abdica in favoarea unei alte forme de guvernamant, nu tradeaza monarhia.Garda moare, dar nu se preda. El s-a predat.Si a predat tara rusilor, negociind plecarea sa primind bani si medalii pentru predarea tarii la cheie, rusilor.
    In ceea ce il priveste pe Dogaru, Nicule draga imi amintesc ca acuma cateva luni, cand eu spuneam ca sufera de boala presedintilor, tu imi spuneai sa il las in pace ca avem treburi mai importante de discutat. Uite unde a condus indiferenta. Cum sa ne manifestam noi ca sindicat cand cel care e in fruntea lui isi loveste si jigneste colegii facandu-i cum ii vine la gura pentru ca nu ii platesc cotizatia in avans ?Asta e drama acuma, avocatii cer bani, si nu are cu ce plati ”marile victorii ”avocatesti.Banul Nicule, banul te scoate din minti.

    RăspundețiȘtergere
  32. @Stelica spune ca la Timisoara i se deconteaza( de cine?) medicamentele cumparate de la Farmaciile civile.
    @Neacsu spune ca isi cumpara medicamentele de la Farmacia Spitalului Militar cu banii din pensie.
    Intortocheate-s caile....

    RăspundețiȘtergere
  33. Stelian P.
    @Pano10
    Nu am spus ca mi se deconteaza ci am spus ca mi s-a decontat acum vreo 2(doi) ani.Cine mi-a decontat ? Evident ca la partid si nici macar nu m-am dus eu, mi-am trimis secretara.
    Ai dreptate "Intortocheate-s caile.... " Sa speram ca in curind o sa alegem oameni care o sa rezolve problema medicamentelor in toata tara nu numai la nemernicii aia de timisoreni din cauza carora si-au pierdut unii PATRIA si chiar TARA.
    "Moarte FMI !" Jos caldura asta ucigatoare !

    RăspundețiȘtergere
  34. Stelian P.
    @Plano10
    Ti-am vizitat blogul.

    "Obreja a fost tare neinspirat. I-a soptit lui Bute sa-i multumeasca la microfon ministrei Udrea, aflata in sala.
    Bute s-a conformat si a primit drept raspuns huiduielile salii."

    Ai dreptate. Sa multumesti cuiva este sub demnitatea romanilor.

    RăspundețiȘtergere
  35. Stelian P.
    @Anonim 9 iulie 2011, 19:49
    Scuze de intirziere, nu am vazut postarea.
    mos alecu, un specialist in calcule fata de care inca am un respect deosebit imi explica ieri cu cifre ca militarii sunt mult mai prost platiti decit cadrele universitare si nu numai decit ele.(Fac abstractie de faptul ca eu nu cred ca un militar din media armatei se poate compara cu un profesor universitar).
    Cifrele lui mos alecu erau urmatoarele:

    "Un militar poate fi platit cu sume intre 1.182 si 8.265 lei (de la soldat la general , sef al SMG ; inclusiv solda de grad) …deci se poate astepta , ca valoare medie , la suma de 4.723,5 lei ; asta insemnind 155,3 lei/zi .

    Un cadru didactic din invatamintul universitar poate primi intre 1.320 si 5.964 lei (de la rector la preparator universitar). Valoarea medie este de 3.642 ; adica 171,9 lei/zi ."

    L-am rugat sa-mi explice cum a ajuns la aceste cifre. Din cita matematica mai stiu eu cred ca pentru a calcula media soldelor trebuie sa cunosti numarul exact al celor platiti si valoarea soldelor fiecaruia.
    In afara de faptul ca
    "Asa cum era (si este) de asteptat …(repet) : “vestitul stil (era sa spun … carpato-danubiano-pontic) visano-talmaceano-poric : “Spune orice , in asa fel incit ‘populimea’ sa nu aiba timp sa gindeasca si sa riposteze” ” . Tine-l ‘in corzi’ pe preopinent cu intrebari ciudate (ca sa nu spun ‘timpite’) … si ‘populimea’ nu observa ca tu nu ai argumente . Ba , mai mult , se vor gasi ‘votaci’ care sa te si aplaude …".....

    inca nu am primit un raspuns.

    RăspundețiȘtergere
  36. Nustiu unde o fi citit plano 10 ca eu am cumparat medicamente de la farmacia militara, dar la el nu ma mira. De regula preia articole sau materiale din alta parte, e prea mult sa le mai si citeasca.

    RăspundețiȘtergere
  37. @Anonim Stelian P.10 iulie 2011, 06:55 :
    In comentariile de la Infomondo nu am incercat sa va demonstrea "ca militarii sunt mult mai prost platiti decit cadrele universitare si nu numai decit ele. " . V-am prezentat un punct de vedere care contrazice insinuarile dvs. (facute insistent la locul mentionat) cum ca militarii ar fi mult prea bine platiti fata de categoriile carora le plingeati de mila ...

    Legat de afirmatia dvs. : "Din cita matematica mai stiu eu ..." ... asta explica multe privind capacitatea dvs. de a intelege si accepta si alte puncte de vedere asupra subiectului in discutie ...

    Repetarea spuselor mele (referitoare la stilul si scopul interventiilor dvs.): ""Asa cum era (si este) de asteptat …(repet) : “vestitul stil (era sa spun … carpato-danubiano-pontic) visano-talmaceano-poric : “Spune orice , in asa fel incit ‘populimea’ sa nu aiba timp sa gindeasca si sa riposteze” ” . Tine-l ‘in corzi’ pe preopinent cu intrebari ciudate (ca sa nu spun ‘timpite’) … si ‘populimea’ nu observa ca tu nu ai argumente . Ba , mai mult , se vor gasi ‘votaci’ care sa te si aplaude …".... imi da de inteles ca sinteti nemultumit ca nu v-am inclus si pe dvs in rindurile "(de)formatorilor de opinie porcotalii" ... Accept critica ... si corectez : stilul 'visano-talmaceano-poric ' se va citi "visano-talmaceano-porico-stelipist' .

    RăspundețiȘtergere
  38. Stelian P.
    @mos alecu
    Multumesc pentru precizari. OK nu mai stiu matematica, scuze pentru ce am reusit sa va fac sa intelegeti. Imi cer iertare public. Retractez ca militarii sunt prea bine platiti, accept punctul dvs. de vedere. Va rog acuma, din suflet, sa-mi explicati cum ati ajuns la cifrele alea.
    A cita oara doriti sa va rog ?

    RăspundețiȘtergere
  39. @Stelica
    Stiu ca treci zilnic pe blogul meu. Defectiune profesionala sa nu-ti creezi un cont!
    Voiam sa subliniez in interventia anterioara, doar, ca, dupa modul in care va procurati medicamentele(decontate sau nu, compensate sau gratuite), d-ta si Neacsu nu sunteti clientii aceleiasi Case Sectoriale desi... ambii sunteti asigurati medical prin CasAOPSNAJ.

    RăspundețiȘtergere
  40. Plano10
    Casa sectoriala de care apartinem eu si Stelian P nu are nici o legatura cu afirmatiile dumitale nefondate si nici cu insinuarile si rautatea de care dai dovada in comentarii.Poti spune totusi unde am afirmat eu ca am cumparat medicamente din farmaciile militare sau acuma nu mai stii sa folosesti optiunea copy-paste ?

    RăspundețiȘtergere
  41. @neacsu
    Bine, n-ai cumparat, dar ai luat...
    uite copy-paste

    neacsum spunea...

    Stelian P
    Afirmatiile dumintale sunt cam rautacioase, dar in primul rand unele din ele... contin informatii valabile acum 10 ani.
    Farmaciile si spitalele militare nu mai sunt ce eraui pe vremuri. Eu nu imi mai iau medicamentele de la farmacia militara de ani de zile . si stii de ce ? Pentru ca daca nu esti acolo la prima ora a zilei de 1 nu mai apuci medicamentele, se epuizeaza plafonul. Si imi e jena sa ma calc in picioare cu oameni mult mai batrani ca mine , chiar daca unii mult mai putin bolnavi. Asa ca ma duc si eu ca toti civilii la 3F si iau medicamente contra cost. 1500 de lei din pensie se duc pe aceste medicamente.

    9 iulie 2011, 14:31

    RăspundețiȘtergere
  42. casa OPSNAJ , cea mai mare bataie de joc , la adresa cadrelor militare si a politistilor .
    cu toate acestea , civilii ( vezi plano ) , au impresia ca suntem favorizati .
    putini stiu faptul ca , multi militari si politisti , nu au acces la asistenta medicala , datorita acestei case de sanatate .
    este un adevarat cosmar sa ai intradevar nevoie de asistenta medicala si sa fii politist sau militar .
    asa ca , nu ne mai invidiati .
    si ca sa lamurim lucrurile : exista un singur FOND UNIC DE SANATATE , la care contribuie toata lumea , la gramada , militari sau civili .

    tupak amaru

    RăspundețiȘtergere
  43. Plano 10
    Vezi ca citesti in diagonala ? Unde am spus eu ca imi cumpar medicamentele de la farmacia militara contra cost ? Ba mai mult, am spus ca din respect pentru cei mai in varsta decat mine , ma duc la 3F(3F-se pare ca ai nevoie de precizarea aceasta- este o firma farmaceutica privata, nu un numar de camera la hotelul sau spitalul militar). Deci domnule Plano10, mai exerseaza cititul sau bunul simt inainte de a comenta spusele unuia sau altuia. Eu te rugasem frumos sa incerci sa ma ocolesti in comentariile si interesele dumitale. Eu asa incerc sa fac si te rog sa treci peste comentariile mele cand le intalnesti din greseala. Daca nu, ...bine faci, bine gasesti!

    RăspundețiȘtergere
  44. Hei, iata si apoteoza nebuniei sindical-prezidentiale! Nu mai suntem , am ajuns o simpla pe judetele pe care Basescu si-a propus sa le desfiinteze - si chiar a inceput s-o faca!
    Dintr-un sindicat tremut am ajuns o simpla... evidenta a cotizatiilor...
    Iubiti camarazi, dar ce va spuneam eu, acum vreo 9 luni? Si, de atunci, pe parcursul a inca vreo 6 luni?
    Marian Ilie
    ---------- Forwarded message ----------
    From:
    Date: 2011/7/10
    .......................................

    RăspundețiȘtergere
  45. From: evidenta_judete.scmd@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  46. JUSTITIE in Romania lui Basescu:
    _____
    Şef de puşcărie, hoţ de meserie.
    Adjunctul Sever Săma, împreună cu un agent din subordine, a ajutat un grup de persoane să prejudicieze şase bănci şi o firmă de asigurări.

    Fraudele la nivel din Penitenciarul Drobeta Turnu-Severin au fost date în vileag de procurorii doljeni. Fostul director adjunct al Penitenciarului Drobeta Turnu-Severin şi un agent din unitatea menţionată au fost trimişi în judecată, după ce au prejudiciat şase bănci şi o firmă de asigurări cu peste 900.000 lei, 45.000 euro şi 24.000 franci elveţieni, prin completarea în fals a unor adeverinţe de salariat pentru patru persoane.

    Lupul, paznic la oi

    Cercetările în dosarul penal în care erau implicate cele şase persoane a fost finalizat de procurorii Parchetului de pe lângă Curtea de Apel Craiova. Potrivit acestora, în perioada noiembrie 2004 - decembrie 2008, Cornelia Cotărţă, în calitate de agent de penitenciar, a întocmit în fals mai mute adeverinţe în care a menţionat, “în mod nereal”, că inculpaţii Ana Cotărţă, Marius Cotărţă, Erji Logofătu şi Victor Negru sunt angajaţi ai penitenciarului.

    Frauda nu ar fi avut sorţi de izbândă dacă cei cinci nu ar fi fost ajutaţi de inculpatul Sever Săma, director adjunct al Penitenciarului Drobeta Turnu-Severin, care a semnat unele adeverinţe la rubrica “director general”.

    925.401 lei, 45.700 euro şi 24.000 franci elveţieni.

    “Inculpaţii Cotărţă Ana, Cotărţă Marius, Logofătu Erji şi Negru Victor au solicitat şi obţinut, în baza acestor înscrisuri false, mai multe credite bancare, pe care, ulterior, nu le-au restituit”, susţin procurorii Parchetului de pe lângă Curtea de Apel Craiova.

    Prejudiciul evaluat de anchetatori se ridică la suma de 925.401 lei, 45.700 euro şi 24.000 franci elveţieni.
    http://www.editie.ro/mod.php?mod=stiri&idcat=1&idstire=105285&title=Sef-de-puscarie--hot-de-meserie
    -------
    Le-au trebuit ANI DE ZILE sa stabileasca FAPTE PENALE ce puteau fi DOVEDITE in 10 zile! Rusine procurorilor si tuturor celor implicati! ANP cum JUSTIFICA aceasta ORDINARIE din curtea lor? Cum a fost posibil? Amanta dir adj inca mai este subofiter in ANP/MJ??? In ce lume traim? Sau ...
    MILIARDEELE DELAPIDATE sunt PROTECTIA de care se bucura acesti borfasi cu epoleti??????

    RăspundețiȘtergere
  47. @Neacsu
    Esti tare irascibil!
    Ce Sectie a Spitalului Militar din Bucuresti ai vizitat? :):)

    RăspundețiȘtergere
  48. Sus Patria!
    Jos Mafia
    Vadim

    RăspundețiȘtergere
  49. EXPLOZIV:
    Miliardele fraudate de Dir.adj. SAMA SEVER in complicitate cu amanta sa agent sef COTARTA CORNELIA, ne pot spune PROCURORII cu cine au fost impartite? Cum se explica faptul ca FAPTELE PENALE erau cunoscute de ani de zile, dar conducerea ANP a ascuns si tergiversat masurile legale ce se impuneau? Cat din acest caz are si coloratura politica? Ce spun POLITICIENII mehedinteni, indeosebi cei de la putere? Ce spune mass-media care a fost indusa in eroare ani de zile? Ce spun PROCURORII mehedinteni?
    Admin, te rugam sa nu stergi aceste 2 postari!
    Suntem un grup de cadre care dorim sa rupem pisica, sa taiem coada cainelui, vorba unuia!
    Conducerea ANP, stie de ce!

    RăspundețiȘtergere
  50. Admin, de ce ai sters primul comentariu cu SAMA, amanta si miliardele fraudate din banci? A cui parte o tii???? De ce sa faci asta???

    RăspundețiȘtergere
  51. FABRICA DE BANI, LA PUSCARIA DR. TR. SEVERIN!
    A venit vremea sa spunem adevarul. Putem face asta, deoarece s-au cam terminat banii, nu mai au cu ce sa-si cumpere libertatea, sa-si protejeze faptele infractionale in fata PROCURORILOR si JUDECATORILOR! Sa bage pumnul in gura celor care ar fi avut ceva de spus! Poate ca la DOLJ, fata de ce a fost si pe acolo, s-o fi schimbat ceva, poate ca acum, dupa atatia ani, se va pronunta si instanta pe masura faptelor comise de gasca cu epoleti!
    Apropo, Admin! Ti-ai pus intrebarea si gasit raspunsul la faptul ca nu ai avut acces la DOCUMENTELE intocmite impotriva ta? La justitie? Ei bine omule, cel putin 7 rapoarte, declaratii erau date de prietenul, adjunctul tau SAMA SEVER!! Spune asta ceva? Le-a dat fiind constrans, santajat cu propriile lui fapte, sau ca sa scape de tine care le stateai in cale??? Stii ca aveau o frica de tine, ca dracul da tamaie?? Oricum, retine ce spun si procurorii: fabrica de bani incepuse sa functioneze! Pentru ei, erai un pericol mortal! Trebuia urgent sa pleci! Vom reveni! Te rugam sa nu stergi postarile.

    RăspundețiȘtergere
  52. @all,
    Reamintesc ce am mai spus:
    1. Nu am sters si nu sterg nimanui comentariile!
    2. Va rog insa, din respect pentru mine, sa nu mai postati pe BLOGURILE mele, MIZERIILE petrecute la Penitenciarul Dr.Tr.Severin! Este un capitol foarte dureros! Daca aveti ceva de spus, va rog adresati-va autoritatilor statului, MASS-MEDIEI, postati pe blogurile sindicatelor din penitenciare etc. Pentru vizitatorii mei, PENITENCIARELE SI CE SE INTAMPLA ACOLO, nu prezinta interes! Va rog sa-mi respectati aceasta rugaminte! Cu prietenie, Admin

    RăspundețiȘtergere
  53. Plano 10,
    Stiam ca esti un rautacios.Acuma ai dovedit si ca esti un mizerabil. Cine discuta cu dumneata se murdareste. Asadar poti vorbi singur de acuma incolo.

    RăspundețiȘtergere
  54. Dacă sunt cu adevărat cavaleri (şi nu din cei ai "Tristei figuri")Io zic ca NeaCîşu şi PlanoX să-şi dea întîlnire în spatele Catedralei Mîntuirii Păcatelor Neamului şi să-şi încrucişeze scobitorile de la mititeii pe care tocmai i-au halit azi la picnic.
    Alex Dumas străstrărăsnepotul

    RăspundețiȘtergere
  55. SCRISOARE DESCHISĂ DOMNULUI DOGARU MIRCEA, PREȘEDINTELE SCMD
    Domnule Dogaru,
    Am asistat, urmărit, citit, de-a lungul a un an si jumătate de când sunt membru al SCMD, zeci de declarații, comunicate, îndemnuri, apeluri, adresate de dumneavoastră membrilor sau nemembrilor,simpatizanților, cotizanților sau restanților cele mai multe având același subiect, sau scop, convingerea rezerviștilor de a adera la sindicat pentru a umple conturile SCMD. Ultima dumneavoastră intervenție pe această temă nu este numai elocventă ci lipsită de cel mai elementar bun simț. Îmi permit să fac această afirmație pentru că v-ați permis si dumneavoastră-și nu pentru prima oară - să faceți aceeași apreciere vizavi de cei care nu vă plătesc cotizația anticipat, ca la curve .
    Folosesc acest termen care nu poate fi considerat licențios pentru ca are și alte conotații, care îmi dau dreptul să îl folosesc fără a fi amendat de CNA.Dumneavoastră, alegeți sensul care vă convine.

    Ați atacat și jignit de atâtea ori militarii rezerviști, colegii mei, ai dumneavoastră,
    -segmentul care nu vă împărtășea convingerile și nu vă trimitea banii in conturile SCMD- încât mă întreb cum de mai aveți obrazul să mai ieșiți pe posturile tv si să mai afirmați că le apărați drepturile. De fiecare dată am luat atitudine și am criticat în termeni demni, respectuoși, fără jigniri și atacuri la persoană atacurile dumneavoastră neprincipiale la adresa colegilor noștri. Niciodată însă cuvintele dumneavoastră nu m-au indignat atât demult ca acum și afirm cu deplină responsabilitate că acest mod de a vă ataca colegii de a-i jigni, desconsidera, denotă ori un dispreț total față de cei ce vă dau din pensia lor pentru a-i apăra - nu pentru a-i jigni - ori o disperare fără margini și o foame de bani care vă întunecă mințile, ori o lipsă de educație si bun simț care vă descalifică atât ca militar cât și ca om de cultură.

    NU AVEȚI CE CĂUTA ÎN FRUNTEA UNOR OAMENI PE CARE PRETINDEȚI CĂ ÎI APĂRAȚI, DAR ÎI FACEȚI NESIMȚIȚI, VIȚEI, PROȘTI.
    http://neacsum.blogspot.com/2011/07/cand-goana-dupa-bani-depaseste-bunul.html?
    Merita citit!

    RăspundețiȘtergere
  56. În disperarea dumneavoastră veniți cu un calcul sumar făcut pe genunchi al sumelor ce se cheltuiesc de către SCMD pentru binele sindicalistului. CÂND ÎNSĂ VETI PRODUCE DOMNULE DOGARU ȘI O ANALIZĂ PROFESIONISTĂ, CONCRETĂ A MODULUI ÎN CARE S-AU CHELTUIT BANII SINDICALIȘTILOR ANUL TRECUT ? Ați promis la Craiova că veți face public raportul financiar . CÂND ? În care cincinal ? Sper să nu aveți pretenția să afirmați că ceea ce ați produs acum se numește audit. Ați fi de râsul curcilor.

    Cum aveți pretenția să vă dea lumea banii în avans pe anul acesta , CÂND DUMNEAVAOSTRĂ NU AȚI FĂCUT INCĂ DOVADA CHELTUIRII BANILOR PE ANII 2009 ȘI 2010? Cum puteți avea pretenția, ca să nu spun tupeul să cereți bani in avans când dumneavoastră nu ați justificat banii cheltuiți pe anii trecuți, deși LEGEA VĂ OBLIGA SĂ EXECUTAȚI SI SĂ PREZENTAȚI ACEST RAPORT ÎN FATA CNR? Domnule Dogaru, vă aflați în afara legii și o spun în cunoștință de cauză, ca om care a studiat atât Legea Sindicatelor, cât și statutul și ROI, la care am făcut propuneri de îmbunătățire, deci afirmațiile mele se bazează pe articole de lege , nu pe păreri frustrări sau ambiții așa cum subtil încercați să insinuați pe ici pe acolo ori de câte ori vă deranjează punctele mele de vedere, altele decât ale dumneavoastră.

    Și pentru că am ajuns aici, am să vă întreb , nu cu satisfacție, care mai este părerea dumneavoastră vizavi de protocolul cu USL prin prisma votului dat de reprezentanții USL pe Ordonanța 1/2011?
    Îmi permit să vă întreb dacă textul următor vă aparține sau e postat de altcineva în numele dumneavoastră: .................

    http://neacsum.blogspot.com/2011/07/cand-goana-dupa-bani-depaseste-bunul.html?
    Merita citit integral!

    RăspundețiȘtergere
  57. neacsum spunea...
    Plano 10,
    'Stiam ca esti un rautacios.Acuma ai dovedit si ca esti un mizerabil. Cine discuta cu dumneata se murdareste. Asadar poti vorbi singur de acuma incolo.'

    merci d-nule Neacsu!!
    M-ai scutit sa spun eu, exact ceea ce gandesc.
    Inc-o data multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  58. Cata nerusinare! Ultima gaselnita marca dogaru:
    Jandarmii si noul drept furat militarilor – dreptul la contestatie
    __________
    · Cei care nu au semnat rapoartele si au fost abuziv trecuti in rezerva, se pot altura imediat SCMD si pot contesta imediat in justitie abuzul in functie comis de trepadusii d-lui Igas.

    Din acest moment, SCMD sprijina cu toata forta de care dispune, actiunile jandarmilor, pompierilor si politistilor in curs de disponibilizare.
    ______________
    Cata foame de bani!
    Cata minciuna si promisiuni neacoperite!
    Fratilor, dati navala in SCMD! Dar ...
    Plata inainte, ca pe centura! Apoi ... asteptati!
    Mult si bine! Mai sunt si altii la rand!

    RăspundețiȘtergere
  59. Nu e numai foame , e si disperare. Avocatii cer banii pe care Dogaru nu are de unde sa ii dea. Acestia ameninta cu rezilierea contractelor si judecata. Incercati sa va inchiluiti sindicatul dat in judecata de proprii avocati..Cum ar suna ?De aici ferocitatea si ura impotriva celor care nu platesc in avans sau nu se inscriu. Bineinteles ca totul va fi pus in carca guvernului care se teme de sindicat.Cata prostie!

    RăspundețiȘtergere
  60. Chestia asta cu avocatii, este cea mai tare!
    Sa vezi distractie, vere!

    RăspundețiȘtergere
  61. --- Forwarded message ---
    Date: 2011/7/10
    Subject: Fwd: Trista realitate
    To: .........

    CATEVA CONSIDERATII :

    1.Intrunirea CNR este oportuna, dar si obligatorie in acelasi timp, intrucat :
    - situatia generala pare ca "balteste", chiar si in "batalia pentru pensii", in care luminita de la capatul tunelului palpaie de la agonie la extaz si invers, fapt care macina incontinuu ;
    - s-au acumulat o serie de tensiuni si probleme interne ce se cer "transate", pentru a nu permite noi acumulari de aceasta natura, ce pot eroda coeziunea si stabilitatea intregii Organizatii ;
    - validarea fostei sau noii conduceri de catre "mase", fara idei preconcepute, ci ca rezultat al dezbaterilor si amendarii eficiente a starilor de lucruri necorespunzatoare, a STATUTULUI si a ROF-ului ,
    2. Pentru dobandirea integii legitimitati in fata propriilor membrii, dar si a societatii care ne priveste, asteapta si spera ! Cat timp, oare? Nu stiu daca este ultima speranta, dar cred ca este cea mai mare sau una dintre cele mai mari sperante pe care le are !
    3. Sindicatul nu are "cap", nu are conducatorii pe care ii merita si pe care sa-i urmeze si de aceea nu prea se-nghesuie lumea pe la mitinguri, decat asa, ca la showuri, dar nu de-adevaratelea ! "Multimea" stie foarte bine ca nu pentru EA se "bat" si ies in fata unul sau altul ...EA este buna doar ca masa de manevra !
    4. Se apropie ALEGERILE de toate felurile, iar pozitionarea SINDICATULUI este esentiala si, categoric, trebuie sa intruneasca opiniile si rezultatul votului tuturor membrilor sai !
    Nu pentru "pensie" se lupta militarul in primul rand, ci pentu DEMNITATE SI ONOARE, a lui si a TARII intregi, care trebuie redobandite si sterse de "praful" postdecembrist !
    CAND LA "CAP" SE VA FACE LUMINA SI VA FI ORGANIZARE, SOCIETATEA VA VA URMA ! SI EA ARE DE RECUPERAT PENSII SI SALARII IN INTREAGA TARA !!! ACEASTA ESTE ABORDAREA ! DE MILITAR !!!

    Cu alte opinii voi reveni doar daca acestea ajuta ! (..........) B.D.

    RăspundețiȘtergere
  62. Cum sa folosesc ideile, altfel, decat in curgerea lor normala, originala, mai ales ca ele coincid intrutotul cu ceea ce eu sustin de un an de zile. Astfel de puncte de vedere am mai primit de multe ori de la camarazii si prietenii cu care comunic. Da, eu comunic - intens, pe teme de mare interes - cu multi prieteni, camarazi si chiar oameni pe care doar asa, pe Internet, ajung sa ii cunosc. Pacat ca domnului Dogaru ii lipseste acest mijloc de comunicare directa, fapt ce a favoirizat manifestarile sale elitariste. Sigur, nu s-ar fi intamplat asa, daca dumnealui ar fi primit, direct, de la membrii si ne-membrii sindicatului fie si macar punctele de vedere primite de mine de la domniile voastre. Ar fi avut destule motive sa-si revizuiasca conceptia. Eu am incercat sa-l ajut, dar nu stiu ce anume l-a facut sa nu creada ca nu sunt altceva decat ecoul multora din camarazii sindicalisti si nesindicalisti, si sa ma taxeze drept "infiltrat". A folosit si foloseste cu atata inversunare acest "concept", refuzand adevarul in fazta, incat aproape ca a compromis speranta noastra in posibilitatea de a ne recastiga drepturile furate de actuala putere.
    Faceam, acum cateva luni, o paralela intre ce se intampla cu SCMD si ce se intampla cu Romania, si remarcam o serie de similitudini. Pentru cei ce n-au crezut, este momentul sa mai faca o trecere in revista a realitatilor cu care ne confruntam pe aceste doua planuri. Este timpul sa privim adevarul in fata: poporul roman nu trebuie sa mai creada in liderii providentiali, oricat de maximi s-ar arata ei sau ar fi prezentati de altii. Cata vreme nava Romania se scufunda cu pasageri cu tot, decizia asupra masurilor de salvare trebuie sa fie una colectiva, care sa plece de jos; suntem o natiune care a dat multe jertfe, avem un cult al sacrificiului, cu conditia existentei unei concordante intre dimensiunea sacrificiului si amplitudinea scopului vizat.
    Cu o singura exceptie, toate interventiile mele au fost - ca si aceasta - in nume personal. Au fost si riposte negative, din partea catorva lideri de filiale, cu care am continuat dialogul, reusind in mare masura sa-i conving - cel putin de bunele mele intentii. N-am continuat batalia asta surda, ca sa nu subminez forta Sindicatului, dar am avertizat din timp asupra pericolului. Este ceva mai putin de un an de cand atrageam atentia conducerii centrale asupra modului cum se folosesc cotizatiile. Iata consecintele: un impas care poate deveni rusinos, pur si simplu!
    Eu sunt cu cotizatia la zi, pe tot anul, mai ales din spirit de solidaritate cu camarazii ale caror voci nu se pot face auzite. Solutia ne era si inca ne este la indemana; convocarea CNR, intr-o organizare specifica noua, militarilor, astfel incat sa putem stabili ce s-a facut bine si ce s-a facut rau - deciziile urmand sa fie adoptate in mod democratic, conform principiului majoritatii exprimate prin vot. Cata vreme conducerea centrala nu da semne ca ar fi preocupata de un astfel de eveniment, va reamintesc ca CNR poate fi convocat si la cererea a o treime din membrii sai, numarul de voturi pe filiale stabilindu-se in functie de numarul membrilor din fiecare filiala, conform ROF-ului existent in momentul de fata, care respecta principiul reprezentativitatii. Cu certitudine, nu are rost sa se convoace CNR mai degraba de luna septembrie, dar nici mai tarziu de jumatatea lunii noiembrie.
    Ma ofer sa strang opiniile domniilor voastre in cel mai simplu format:
    filiala.... numar de mebri cotizanti..... data propusa.... locul de desfasurare propus (daca exista variante locale de luat in consideratie, prin prisma raportului pret/ calitate servicii).
    Reamintesc, nu vreau presedintia SCMD; personal intentionez sa vin cu doua propuneri.......... ambele argumentate, urmad ca domniile voastre sa hotarasca, democratic.
    Astfel incat sa nu fie pacat nici de timpul pierdut, ..... si nici de banii cheltuiti...
    Cu cele mai alese simtaminte,
    Col(R) Marian Ilie

    RăspundețiȘtergere
  63. Stelian P.
    Mesajele de mai sus demonstreaza ca nu toti sindicalistii sunt dogarieni. Ma bucur sa le vad. Poate ca sindicalistii o sa mature gunoiul si abia atunci s-ar putea produce minunea: Stelian P. in sindicat.

    RăspundețiȘtergere
  64. Caldura mare!
    S-au "topit" toate!
    Inclusiv comentariile!

    RăspundețiȘtergere
  65. Stelian P.
    Lumeeee, lumeeee !
    Daca nu au reusit sa-i desfiinteze acum ii dau in judecata.
    Mergeti pe blogul SCMD (dar nu dati clic pe reclame),cititi si va cruciti.
    Fuhrer-ul suprem (fara vae victis) da in judecata Curtea Constitutionala pentru incalcarea Constitutiei si ale.......nu mai pot de ris.
    Face toti banii pe caldura asta.

    @Anonim 11 iulie 2011, 15:06
    Imi pare rau ca te contrazic.

    RăspundețiȘtergere
  66. nici macar nu da in judecata
    este ......copy/paste

    Către,
    PARCHETUL DE PE LÂNGĂ ÎNALTA CURTE DE CASAŢIE ŞI JUSTIŢIE

    ce misto o sa fie!!de obicei asa procedeaza disperatii care nu mai au nici o cale de scapare

    "am facut accident!...copacul e de vina!!

    RăspundețiȘtergere
  67. luni, 11 iulie 2011
    Ordinea de zi si termene de urmarit in cadrul pregatirii Consiliului National al Reprezentantilor SCMD
    CONSILIUL NATIONAL AL REPREZENTANTILOR

    (Data, locul de desfasurare vor fi anuntate dupa 15 septembrie a.c. iar participantii vor fi stabiliti pe baza de convocator, conform statutului)

    ORDINE DE ZI
    1. Deschiderea lucrarilor Consiliului National al Reprezentantilor
    2. Bilantul activitatii SCMD in perioada august 2010 – septembrie 2011
    3. Prezentarea si aprobarea R O F
    4. Prezentarea bilantului contabil pe 2010
    5. Prezentarea si aprobarea Bugetului de venituri si cheltuieli
    6. Raportul Comisiei de Cenzori
    7. Prezentarea Strategiei de actiune a SCMD pentru 2012, in perspectiva schimbarilor structurale din Romania
    8. Hotarare asupra petitiilor, apelurilor si propunerilor adresate C N R
    9. Discutii
    10. Rezolutia Consiliului National al Reprezentantilor
    11. Incheierea lucrarilor Consiliului National al Reprezentantilor

    TERMENE DE URMARIT :
    · Pana pe 05.07 – constituirea Departamentelor si elaborarea Instructiunilor de organizare si functionare a acestora
    · 11.07 – 20.08 - analiza, la nivelul filialelor, a documentelor supuse aprobarii CNR
    · 20.08 – 01.09 - analiza propunerilor filialelor si elaborarea documentelor proiect
    · 01.09 – 10.09 - discutarea in Comitetul Director a Ordinii de zi si a documentelor pentru CNR
    · 10.09 – 15.09 –elaborarea, in forma finala, a documentelor pentru CNR si stabilirea datei desfasurarii CNR
    Publicat de Sindicatul Militarilor 3

    RăspundețiȘtergere
  68. Art.7. La lucrările Consiliului Naţional al Reprezentanţilor participă ca reprezentanţi cu drept de vot:
    a) membrii Comitetului Director, membrii fondatori şi şefii Departamentelor.
    b) preşedinţii Birourilor Operative ale filialelor.
    c)delegaţii desemnaţi de Adunarea Generală a Filialelor Judeţene, Municipale, Orăşeneşti şi de Sector(pentru Municipiul Bucureşti), după cum urmează:
    între 50 şi 100 de membrii - 1 delegat
    între 101şi 200 de membrii - 2 delegaţi
    între 201 şi.300 de membrii - 3 delegaţi
    peste 300 de membrii - 4 delegaţi
    - Proiect -
    Regulamentul de organizare şi funcţionare a Sindicatului Cadrelor Militare Disponibilizate
    (ROF – SCMD)

    RăspundețiȘtergere
  69. Legea 47/1992, republicata
    ..................................
    Art. 61
    (1) Judecatorii Curtii Constitutionale sunt independenti in exercitarea atributiilor lor si sunt inamovibili pe durata mandatului.
    (2) Judecatorii Curtii Constitutionale nu pot fi trasi la raspundere juridica pentru opiniile si voturile exprimate la adoptarea solutiilor.
    .....................................
    Art. 66
    (1) Judecatorii Curtii Constitutionale nu pot fi arestati sau trimisi in judecata penala decat cu aprobarea Biroului permanent al Camerei Deputatilor, al Senatului sau a Presedintelui Romaniei, dupa caz, la cererea procurorului general al Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie .
    (2) Competenta de judecata pentru infractiunile savarsite de judecatorii Curtii Constitutionale apartine Inaltei Curti de Casatie si Justitie .
    (3) De la data trimiterii in judecata penala, judecatorul Curtii Constitutionale este suspendat de drept din functia sa. In caz de condamnare definitiva, el este exclus de drept, iar in caz de achitare, suspendarea inceteaza.

    RăspundețiȘtergere
  70. Poate afla si cine nu stie notiuni elementare: dogaru&juristiisaidemarca!

    RăspundețiȘtergere
  71. LUATI masurile ce se impun:
    _______
    Meteorologii au emis avertizare de vijelii pentru toată ţara. Avertizarea intră în vigoare luni la ora 18:00 şi se încheie miercuri dimineaţă, la ora 6:00. "Vor fi descărcări electrice şi vijelii în toată ţara, iar izolat vor fi averse torenţiale şi căderi de grindină", se arată într-o informare postată pe site-ul ANM.

    Instabilitatea atmosferică prognozată de meteorologi se va accentua mai întâi în vestul ţării, pentru a cuprinde, până miercuri, treptat, toate regiunile ţării.

    RăspundețiȘtergere
  72. @admin
    acum ne dai si buletinul meteo?? sau posteaza unii doar ca sa NU vedem ce e important
    Eu am luat masurile ce se impun:Ma uit la tv si absolut nici un post tv nu mai da buletine meteo(si erau cu zecile).Nici macar pe net nu am mai gasit nimic.La BBC si CNN liniste totala.Si cand ma gandesc ca inainte le vedeam din ora in ora multiplicate in "n" posturi TV
    In mod sigur e din cauza anonimului care are grija de"informarea" noastra meteo.

    RăspundețiȘtergere
  73. Punem pariu ca SCMD-ul se va desfiinta in 6 luni?

    RăspundețiȘtergere
  74. Stelian P.
    luni, 11 iulie 2011
    "Pentru bunul mers al activitatii SCMD, membrii de sindicat sunt rugati sa-si achite cotizatia restanta
    FOARTE IMPORTANT ! ! ! ! ! !"

    RăspundețiȘtergere
  75. SEHEREZADHA
    Dragii mei,
    De ce nu-l ignorati pe tembelul dezacordat,saracu',mi-e mila de el,daca a ajuns el geniul postarilor nocturne,pai va dati seama ce frustrate saracu',cred,ca d-na e satula de el si ineptiile lui.Pacat,sa facem cheta sa-l internamla un spital particular,daca afla CSEKE,ii face de petrecanie lighioanei asteia,asa la privat isi dau silinta sa-l resusciteze,sa nu devina o leguma! Sa facem simulari sa-l criogeneze,sa se trezeasca peste vreo 1500 de ani,in era glaciara.Eu cred ca devine barbat dupa viagra sau verde de Paris,ca dupa cinzeaca e ofilit tot si creierul de jos e imbibat cu cinzeaca,iar ala de sus nu mai gandeste cu aia 2 neuroni,asa cum doamne sa faca fata si sa mai fie si barbat?????? E prea mult ce-i cerem!!!! Daca era cotizant SCMD si daca dadea coltul,incasa d-na intre 1000 si 5000 lei ,noi!!!! dar n-avem noi norocul asta!!!!!,ne faci onoarea sa crapi,sau sa-l chemam pe dr.Dogaru sa-ti trepaneze creierasul ala???/

    RăspundețiȘtergere
  76. seherezada
    te afli in continuare intr-o lunga si perpetua noapte(din cele 1001) impreuna cu "dr dogaru"(ce frumos vb. despre d-nul doctor) parca ai zice "dr Goebbels" iar tu esti micul ajunct "dr Mengele"
    In rest postezi asa de dezlanat de parca tu ai fi/esti leguma

    P.S.Ai ajuns si agent de marketing,pe romaneste cioclu la ajutoare de inmormantare date de scmd.Foloseste-le "sanatos"in nume propriu.
    Mie nu-mi trebuie

    RăspundețiȘtergere
  77. @ano 18:53
    Nu imi doresc sa pun pariu ,sper sa ne scape de rusinea care ne-o face poate ceva mai repede de 6 luni;si pana o sa-i vedem pe judecatorii CCR cu, catuse cum spunea un postac cu simtul umorului,ma tem ca o sa-i vedem pe altii mult mai curand.
    "Fiecare pasare pe limba ei piere"
    Ma gandeam ce discutii erau acum 7-8 luni pe toate blogurile,ce promisiuni,ce tam tam de capul scmd cu pas de defilare pe bulevard in tzoale civile cu umbrelute puse pe scafarlie de militari "seriosi" si cu simtul "demnitatii si al onoarei" si in ce rahat s-a ajuns.
    Si bine inteles altii sunt de vina
    Jvek,Don Corleone,Stelian P,Tano, etc. inclusiv peretii in care CD da cu capul precum bivolu'

    RăspundețiȘtergere
  78. @stelian P
    Initial am crezut ca faceti mishto cu ultima postare(desi nu va sta in caracter),dar m-am convins de adevar.
    Va dati seama ce ar putea sa faca hackerii cu atatea CNP-uri,ca ei nu-si dau seama Hi Hi
    Daca iau eu materialul si il upload-ez pe you tube ce parere aveti??
    Astia sunt toti o amarata de filiala si trebuie sa afle toata planeta?? Hi hi
    Doamne cata prostie!!!>sper sa citeasca cineva si sa scoata urgent porcaria de acolo dupa care sa imi pupe talpile ca tot eu le vreau binele
    adica membrii aia de sindicat restantieri n-au chiar nici o vina ca le ajung datele personale pe net.Altii sunt "desteptii"
    Doamne cat pot fi unii de prosti!!

    RăspundețiȘtergere
  79. Ca sa vezi mai draga Curleone/Hakord cat esti tu de destupat la minte...precum dopul de la sticla de vin sec (vinul nu tartacutza aia a ta).
    Gioconda

    RăspundețiȘtergere
  80. Subject: Ianuarie 2015 DEMENTIAL

    Intr-una din zilele insorite ale lui Ianuarie 2015 un batran se apropie de intrarea in Palatul Cotroceni. Se apropie de ofiterul de garda si ii spune:
    - As vrea sa intru sa vorbesc cu presedintele Basescu.
    Ofiterul il priveste bland pe batran si ii spune:
    - Domnule, Basescu nu mai este presedinte si deci nu mai are resedinta aici.
    Batranul ii spune ca e in regula si se indeparteaza incet de intrarea in Palat. A doua zi acelasi batran se indreapta catre intrarea in Palatul cotroceni si se adreseaza ofiterului de garda (acelasi din ziua precedenta):
    - As vrea sa intru sa vorbesc cu presedintele Basescu.
    - Domnule, asa cum v-am spus si ieri, Basescu nu mai este presedinte si deci nu mai are resedinta aici.
    Batranul ii multumeste si pleaca incet spre locuinta sa. A treia zi batranul se duce din nou la intrarea in palatul Cotroceni si se adreseaza aceluiasi ofiter:
    - As vrea sa intru sa vorbesc cu presedintele Basescu.
    Iritat, ofiterul se incrunta usor la batran si ii spune:
    - Domnule este a treia zi consecutiva cand veniti aici si cereti sa vorbiti cu Basescu. V-am spus deja ca Basescu nu mai este presedinte si deci nu mai are resedinta aici. Nu intelegeti?
    - Ba inteleg foarte bine, insa nu ma mai satur sa aud asta.
    Ofiterul ia pozitia de drepti, il saluta respectuos (ca pe un superior) si ii spune batranului:
    - Atunci ne vedem maine, domnule!

    RăspundețiȘtergere
  81. Trucarea licitatiilor, problema nationala!
    _______
    Premierul Emil Boc a afirmat, luni, la Ploieşti, că există probleme în ceea ce priveşte corectitudinea licitaţiilor organizate de unele autorităţi locale pentru atribuirea unor lucrări din fonduri europene, el susţinând că Guvernul va fi "necruţător" cu acele autorităţi care au trucat licitaţii.

    Emil Boc a afirmat, la o întâlnire cu oamenii de afaceri din Prahova, că Uniunea Europeană a sesizat că România are probleme în ceea ce priveşte corectitudinea unor licitaţii şi legat de conflictele de interese, în acest context el avertizând că Guvernul va fi "necruţător" cu acele autorităţi locale care au trucat licitaţii.

    "Nu mai putem tolera autorităţi locale care pur şi simplu să sfideze legea, să facă licitaţii trucate, să existe conflicte de interese, după care ţara să fie sancţionată pentru că unii greşesc la nivel local. Acest lucru este intolerabil, iar oamenii trebuie să ştie că din cauza unora sau a altora de acest fel noi, ca ţară, putem pierde bani europeni care ar trebui să intre în infrastructura din România", a declarat premierul.

    RăspundețiȘtergere
  82. Stelian P.
    Daca citim cu ingaduinta pateticul apel "Pentru bunul mers al activitatii SCMD, membrii de sindicat sunt rugati sa achite cotizatia restanta" putem trage urmatoarele concluzii:
    - 192 de sindicalisti au uitat sa-si achite obligatiile fata de sindicat. Care e numarul lor la nivelul PATRIEI ? Poate ne ajuta "mos alecu", specialist in cifre fanteziste si imposibil de verificat.
    - Unii domni au restante de mai mari decit cotizatia pe un an. Sunt adevarate afirmatiile fuhrer-ului ca cei care nu isi achita darile la timp sunt exclusi automat sau doar praf in ochii naivilor. Nu conteaza cind, important e sa platiti.
    - postarea CNP-urilor e "normala" in mintea elitei ginditoare din virful sindicatului. Daca tradatorii nu vin cu banii urmeaza ca pe linga cifrele astea sa apara si celelalte date spre marea bucurie a altor infractori care inca nu conduc sindicatul.
    Moarte FMI ! Vae membris !

    RăspundețiȘtergere
  83. Bun bancul cu Basescu dar pozitionat cam tarziu in timp. Sigur nu era vorba de ianuarie, 2012?

    RăspundețiȘtergere
  84. Curleoane ...11.07.2011, 20:49 ... tare mai esti tu subtire la minte ...la fel cu steli p-ul... Ameninti cu publicarea pe internet a unei liste de CNP-uri (fara nume , fara domicilii , fara nimic altceva ) . Si ce ar putea face 'toata planeta' cu acea insiruire de numere ? Bai , istetilor , e plin internetul de oferte de "producere de CNP-uri" necesare pentru accesarea de oferte tentante la companiile de telefonie mobila (care ofera preturi foarte mici pentru cei cu virste mai mici de 'x' ani ; si care trebuie sa aiba un CNP care sa ateste acea virsta) ... Si , pe urma , se poate 'face rost' de formula de verificare a corectitudinii CNP ... adica se poate produce orice CNP , care sa treaca de orice fel de verificare automata ...
    Dati-o dracului de treaba , da' mai ginditi si voi putin (nu prea mult , ca e obositor) atunci cind vreti sa demolati pe cineva ... nu de alta , dar nu toti sint idioti , sa va creada 'din prima' !

    RăspundețiȘtergere
  85. Steli p-ule ... vezi ce i-am zis curleonului . Or fi fiind ei timpiti , cei din conducerea SCMD , da' nu-mi vine a crede ca sint atit de inconstienti incit sa publice o serie de date personale ale membrilor SCMD ... riscind multi ani de puscarie ... Pina acum au "latrat la luna" dar nu au facut nimic (aici ai si tu dreptate ... ca nu au facut nimic pina acum) , deci nu au facut nici-o actiune care sa-i poata incrimina legal ... Pentru "supararile" pe care (vi) le-au produs porcotalistilor ...(saracul dom' prezident "n-o sa-i poata uita (ierta?) niciodata pe cei care l-au huiduit la Iasi) ... deci pentru toate aceste "hamaieli" nu pot fi "legati" ... cel putin atita timp cit se mai doreste pastrarea "spoielii" de asa-zisa democratie ...

    RăspundețiȘtergere
  86. Steli p-ule ... fa-te ca nu ai vazut ce ti-am scris mai sus ... Uitasem ca , pentru voi , porcotalistii , toti , dar absolut toti , sint niste idioti de cea mai joasa speta ... si numai voi detineti adevarurile-adevarate si sinteti intruchiparea desteptaciunii pe pamint... Ca sint tot mai multi cei care se indoiesc de desteptaciunea voastra ... este tot din cauza ca aceia sint niste idioti ... dupa cum si faptul ca ei sint niste idioti , este tot din cauza ca sint idioti (hai ca pot sa ma inscriu si eu in stilul vostru de rationamente).

    RăspundețiȘtergere
  87. Stelian P.
    @Anonim 12 iulie 2011, 09:08.......
    In primul rind iti multumesc ca ma citesti.
    "Bai istetule", as putea sa-ti explic simplu si chiar pe intelesul dogarienilor, cum dintr-o frintura de informatie se pot obtine toate datele personale mai ales cind domnii afectati sunt parte in procese publice iar accesul la dosar nu e o problema prea grea.
    Daca tu crezi ca datele personale pot fi folosite doar pentru contracte in telefonia mobila e bine sa ramii la ideea asta. Va baga destul groaza in oase Dogaru cu punctul de pensie de 100 de lei, cu legea lustratiei...ce s-ar intimpla daca v-as explica si eu ce se poate face cu datele personale ? Nu vreau sa ma acuzati ca mor unii din cauza mea.
    Cei care au publicat CNP-urile nu sunt inconstienti asa cum spui tu. Eu as folosi un alt termen dar ma tem ca imi interzice Admin. accesul aici in vecii vecilor.

    RăspundețiȘtergere
  88. Steli p-ule din 12.07.2011, 09:08.......
    Ai dreptate ... nu ti se potriveste "de nici o culoare" calificativul de "istetule" ...Ia adu-ti aminte in cite locuri ai fost nevoit sa-ti declari CNP-ul , cu toate celelalte date personale ... si o sa vezi ca nu mai este nici o "sfiriala" sa-ti pastrezi secretul ...
    CNP-ul , cu toate celelalte date ale tale , este la indemina a o multime de functionari , si poate fi gasit (pentru cei interesati) intr-o multime de locuri de pe internet ... Trebuie sa fii complet idiot (asa cum sint ceilalti - mai putin porcotalistii , dupa cum ziceti voi) ca sa crezi ca CNP-ul este o "parola" cunoscuta numai , si numai , de catre detinatorul lui legal ...
    Legat de telefonia mobila (nu inteleg de ce "violezi corespondenta" adresata lui curleone - pentru ca ma adresam acestuia , si nu tie)... deci legat de telefonia mobila ... ca un oarecare idiot care nu accepta manipularile tale ... am spus ca exista "specialisti" care creaza CNP-uri pentru doritori ... adica nu trebuie sa astepti ca un oarecare idiot (de la SCMD - dupa cum spui tu) sa fie atit de idiot incit sa publice acest fel de date ...

    RăspundețiȘtergere
  89. @Stelian P
    Asa cum am/v-am mai spus
    "N-ai cu cine dom'le n-ai cu cine"chiar daca vrei sa le faci un bine!!
    @"Bai istetule"
    -Nu am amenintat pe nimeni cu nici o publicare.Am spus ;upload dupa care repet ca nici nu ma intereseaza tampeniile voastre ale sefpulimii.In schimb sunt acolo niste oameni nevinovati care nu trebuie sa sufere din cauza a 2-3 idioti(esti inclus).
    Dupa cum vezi sunt deja publice(chiar nu pricepi lucruri simple)!!Au publicat CNP-urile deja, unii la fel de "destepti" ca tine
    -Daca esti "varza"cu PC-urile mai bine taci ca deja ai devenit si ridicol.Sunt sigur ca CNP-ul tau si al sefpulimii nu se afla printre celelalte.De asta ati avut grija NU??

    RăspundețiȘtergere
  90. ....dinspre partea mea pot sa stea acolo CNP-urile mult si bine.Eu v-am spus, voi puneti-va capetele de lemn la treaba!
    P.S.Am verificat pe net si am constatat ca TOATE celelalte sindicate,ONG-uri si asociatii de toate felurile procedeaza la fel ca scmd-srl cand e vorba de cotizatii Hi,Hi!

    RăspundețiȘtergere
  91. Curleoane , se pare ca cei care te cunosc ... stiu ei ce stiu ...
    "Skiuc a scris:
    11 Iulie 2011 la 2:30 pm

    serbanica, esti treaz??? cum naiba? esti in tura? tot dezaxat?
    esti patologic deja si demn de toata compasiunea! fugi si ia una mica sa poti injura cu spor! nu mai pierde timpul cu copy/paste pe toate blogurile, dupa o cinzeaca devii barbat doar, ce naiba…"

    RăspundețiȘtergere
  92. @ano 12.40
    Skiuc nu ma cunoaste si nu m-a cunoscut niciodata.Doar acum mult timp i-am trimis un mail ca sa-l ajut(si-am ajutat pe "dracu' gol").Asta-i tot!!.In rest el este doar un om frustrat si plin de ura dupa cum posteaza,iar tu daca-l crezi n-ai decat e dreptul tau
    De fapt cred ca si tu esti de fapt tot skiuc anonimule.Imi pare rau pentru tine daca la atat se reduce nivelul tau de conversatie si inteligenta
    Cu multa compasiune!
    Don Corleone
    PS In afara de injuraturi si jigniri puteti "produce "si altceva?

    RăspundețiȘtergere
  93. Stelian P.
    @Anonim 12 iulie 2011, 12:08
    Nu oblig pe nimeni sa ma creada. Din partea mea poti sa-ti pui CNP-ul si la intrarea in bloc (sau vila). Faptul ca folosesti foarte des termenul "idiot" ma face sa cred ca asta este salutul intre dogarieni. Asa este ?
    Pe mine nu-i nevoie sa ma saluti, nu sunt dogarian. Ca fapt divers, antivirus-ul meu nu-mi da voie sa postez CNP-ul decit dupa ce ma trage de citeva ori de mineca. Crezi ca si aia sunt idioti ?(dogarieni)

    RăspundețiȘtergere
  94. Fac precizarea de rigoare: SKIUK=neam de manivela ,la propriu si la figurat! Infecteaza aerul cu CO2 pri Iasi-Jvek

    RăspundețiȘtergere
  95. Cum ne batem noi joc de noi,n-o poate face nici puterea ni sindicatul pe care in iubiti atat de mult!
    Uitati-va ce faceti si daca veti crede ca produceti respect pentru militari,atunci,Tepes este bine venit.
    Lasati dracului libertaea de exprimare de o parte,nu acestia sunt colegii nostri cu care credeam ca putem initia ceva.Am pirdut si timp si stima miilor de colegi care Va urmareau.
    AMIN!

    RăspundețiȘtergere
  96. Te scuzam ca ....asta e!
    De unde nu-i nici Dumnezeu nu cere.
    Doar dogaru cere intr-una!
    Si eu crezusem ca s-a semnat;ADMIN, hi hi mai sa ma "spariu"
    P.S.Si daca nu va e cu suparare ne explicati si noua din ce cauza ati pierdut stima miilor de colegi??Din cauza blogului cumva??Toate "miile" alea se orienteaza dupa bloguri??Habar nu aveam ca sunt mii de postaci(poate simultan) pe acest blog
    Cel mai mult imi "place" conceptia dvs. si imi permit sa va citez din nepretuita gandire;
    "Lasati dracului libertaea de exprimare de o parte" asta asa ca sa stim cu cine vorbim

    RăspundețiȘtergere
  97. Curleoane , de ce nu spui ce ai spus si pe Infomondo : ca si alte organizatii publica CNP-uri ale membrilor ...
    Ti-e jena ... sa nu cumva sa primesti si aici vre-un raspuns ca cel pe care l-ai primit acolo :
    "Ghita de la Pocreaca a scris:
    12 Iulie 2011 la 4:42 pm

    Acum ce faci coane curleoane … iti contrazici idolul , marele si inegalabilul steli p , care zice ca o asa mare prostie (publicarea unor CNP) nu putea face decit SCMD ? Nu-i frumos sa nu va coordonati atacurile …"

    Chiar , vorba lui Ghita , "e frumos ce faci coane curleoane ?"

    RăspundețiȘtergere
  98. Stelian P.
    @Don Corleone
    Vezi ce patesti daca nu le faci si desene ?

    RăspundețiȘtergere
  99. Pai de ce nu postezi si raspunsul meu daca sunteti incuiati si nu va prindeti nici cand fac mishto de fraieri
    Uite si raspunsul

    Don Corleone a scris: (pe Infomondo)
    12 Iulie 2011 la 4:52 pm
    Daca atat ai inteles,chiar esti de la pocreaca.
    @Stelian P @all
    Daca cineva mi-ar fi povestit intamplarea asta spuneam:
    Fugi Domnule de aici!!Asa ceva(atata prostie) nu exista
    Daca vede/citeste Cezar aceasta "intamplare",ala se strica de ras doua zile incheiate
    Da nu-i nimic noi sa fim sanatosi,ca mama tampitilor e tot timpul gravida.
    Ai vazut de ce posteaza ei ca anonimi??
    Acum m-am prins.AU MOTIVE INTEMEIATE
    Tot skiuc trebuie sa fie.Tipul e inconfundabil

    RăspundețiȘtergere
  100. @ano 16:49

    Uite ce am scris chiar azi chiar aici
    Ora stii s-o citesti??
    P.S.Am verificat pe net si am constatat ca TOATE celelalte sindicate,ONG-uri si asociatii de toate felurile procedeaza la fel ca scmd-srl cand e vorba de cotizatii Hi,Hi!….si bine’nteles toate partidele fac la fel!

    posteaza toti CNP-uri “in draci”
    12 iulie 2011, 12:15

    RăspundețiȘtergere
  101. Eh , daca cezarusul ti-i idealul tau intr-ale istetimii !!! Vezi ca prin afirmatia ta ti-ai jignit idolul steli p-ist... Nu mai este el "cel mai cel" dintre toti pamintenii ??
    Bine ca n-a vazut cezarusul , ca altfel ce ne faceam cu el 'stricat' ... !?!

    RăspundețiȘtergere
  102. Don C...cum va spun altii:n-am dorit sa spun ca suntem judecati dupa admirabilele ineptii pe care unii din cei ce posteaza le repeta mereu .Haideti lasati desteptaciunea postinfanterista la o parte si uitati-va ce puteti debita la adresa unuia sau altuia.V-am scris doar in acest mod ,simtind ca aveti probleme serioase de logica precum si de adaptare.Intr-o societate ,chiar ,virtuala creata de d-nul Burcu, cu un asemenea scop(daca doriti explicatii va pot indruma(,a veni cu lucruri suburbane ,sub o anumita tinuta a unui corp militar,nu face decat sa descalifice o intreaga intreprindere.Restul, ce scrieti sunt propriile D-vs speculatii,si va caracterizeaza.

    RăspundețiȘtergere
  103. RECITITI SI MINUNATI-VA


    Anonim spunea...
    Cum ne batem noi joc de noi,n-o poate face nici puterea ni sindicatul pe care in iubiti atat de mult!
    Uitati-va ce faceti si daca veti crede ca produceti respect pentru militari,atunci,Tepes este bine venit.
    Lasati dracului libertaea de exprimare de o parte,nu acestia sunt colegii nostri cu care credeam ca putem initia ceva.Am pirdut si timp si stima miilor de colegi care Va urmareau.
    AMIN!

    Anonim spunea...
    scuze de greseli!
    12 iulie 2011, 16:13


    Don Corleone spunea...
    Te scuzam ca ....asta e!
    De unde nu-i nici Dumnezeu nu cere.
    Doar dogaru cere intr-una!
    Si eu crezusem ca s-a semnat;ADMIN, hi hi mai sa ma "spariu"
    P.S.Si daca nu va e cu suparare ne explicati si noua din ce cauza ati pierdut stima miilor de colegi??Din cauza blogului cumva??Toate "miile" alea se orienteaza dupa bloguri??Habar nu aveam ca sunt mii de postaci(poate simultan) pe acest blog
    Cel mai mult imi "place" conceptia dvs. si imi permit sa va citez din nepretuita gandire;
    "Lasati dracului libertaea de exprimare de o parte" ....asta asa ca sa stim cu cine vorbim


    Acum v-ati prins cam cum e cu anonimii??
    Pai astia au cea mai "a naibii semnatura" dintre toti

    RăspundețiȘtergere
  104. @ dez-akordatule/cur-leone/serbanica dorulet: eu nu postez sub forma anonimatului dar tu te dai huta in continuare, stii tu de ce... mi-ai trimis un mail sa ma ajuti??? dar esti bolnav rau de tot, ti-am spus deja ca esti patologic! vezi cand te intorci de la carciuma pe la 11 noaptea sa te uiti in oglinda, poate te lamuresti daca esti biped sau patruped; fa-te ca nu ma vezi ca sa te ignor ca si pana acum;
    @ jvek, ghamangia, unpensionar, nvcincu, barzaune, duralexsedlex, legionarul, mannix, tntatul, nero, tarzan, realist, sergentulbula, f18sh, virgilius si cum ti-oi mai spune Cezare (ai o problema cu multiplicarea personalitatii): iti repet, nu discut cu analfabetii; daca mai spui ca ai fost si colonel, mai mare rusinea! a propos, bacul l-ai luat?

    RăspundețiȘtergere
  105. @ano 18:23
    Vedeti ca nu merge cu injuriile si acum "o cotiti diplomatic"??Slaba, foarte slaba "prestatia"
    Nu am fost infanterist dar ii admir la fel de mult ca pe toti ceilalti care merita admiratie!

    RăspundețiȘtergere
  106. @ Skiuc-mars si schimba roata!

    RăspundețiȘtergere
  107. @ano 18:23
    Pai apropo de eleganta pe care o tot clamati si mi-o recomandati.
    Ia cititi si un piculet mai sus,si apoi si pe la ora 12:40 SI TOT ASA dupa care puteti da lectii de eleganta
    DAR NU MIE!!
    Sau aici se judeca cu doua unitati de masura de catre oameni cu doua fetze??????????

    RăspundețiȘtergere
  108. don... era doar un simplu comentariu.ati intrat in discutie ca musca si ati atacat fara sa va fi dus bibilica la judecata !!!
    De fapt repet,poate pricepi:nivelul suburban al discutiilor este pagubos!
    Despre fete ,mai putem discuta ca de altfel si despre anonimi vopsiti, don...

    RăspundețiȘtergere
  109. E clar ... cezarusul e stricat , de nu a aparut el pina cum sa-si dea cu 'presupuţul ... A avut dreptate curleonul !

    RăspundețiȘtergere
  110. Mai frate, dam prea multa importanta unor indivizi (gen Hakord, Cezar s.a) de valoare nula! Astia au fost militari cat sunt eu popa...
    Popa Tunsu

    RăspundețiȘtergere

Liber... la comentarii! Responsabilitatea continutului, revine fiecaruia.
Comentariile injurioase, obscene, atacurile suburbane la persoana, nu vor fi publicate! Nu doresc sa creez 'probleme'... unora sau altora! Admin!

Dialog între doi gemeni nenăscuţi

MOTTO-ul... unui grup de tineri... si frumosi!

Search mehedinti blog online:

Lista mea de bloguri