Google Translate

sâmbătă, 20 august 2011

UPDATE. Duminica 21 august. Alegeri la micro, paruiala la maxim! Unde au gresit Ponta si Antonescu


Duminica sunt alegeri pentru doua posturi de deputati ramase vacante, in Maramures si Neamt, iar paruiala politica e in toi. Limbajul politic e la subsol, iar Emil Boc nu face exceptie. Premierul a sarit la gatul lui Victor Ponta, care se legase de Elena Udrea: Vise erotice! si Hotul striga hotii!, dupa ce liderul PSD i-a acuzat pe pedelisti ca vor sa castige prin frauda.



Presedintele PSD, Victor Ponta, sustinuse ca ministrul Elena Udrea s-ar fi deplasat, joi, la mai multe primarii din Colegiul 2 Maramures, spunandu-le edililor PSD si PNL ca va semna unele proiecte cu finantare europeana numai daca vor obtine voturi pentru candidatul PDL la alegerile de duminica.
"Cred ca sunt visele erotice ale lui Victor Ponta, pur si simplu, pentru ca, din punctul meu de vedere, in momentul in care iti nominalizezi candidati controversati ... Stiu ca la Maramures de exemplu a fost ambitia personala a lui Victor Ponta sa-si impuna un apropiat de-al lui care nu este acceptat nici de cei de acolo si acum striga «frauda»",
 a declarat Emil Boc, citat de Mediafax.

Emil Boc a respins acuzatiile lui Victor Ponta potrivit carora partidul de guvernamant intentioneaza sa fraudeze alegerile partiale din Maramures si Neamt.
"Hotul striga hotul, aceasta este cea mai corecta afirmatie si vorba romaneasca ce i se aplica foarte bine lui Victor Ponta. Problema lor este ca si-au desemnat niste candidati extrem de controversati din punct de vedere penal, atat la Maramures, cat si la Neamt, si acum incearca sa-si spele rufele intre ei prezentandu-le public ca vina a PDL. Ii invit in primul rand sa se uite in propria ograda si sa vada pe cine au nominalizat ca si candidati si sa vada de ce acei oameni nu sunt agreati de catre cetatenii din Maramures sau din Neamt. In materie de fraudare nu exista mai mari experti cu partidele pe care le reprezinta",
a spus Emil Boc.


Victor Ponta: alegerile se bazeaza pe mita electorala directa, pe presiuni si amenintari

Victor Ponta sustine ca in colegiul 2 Maramures mai multe societati care afisasera postere cu candidatul USL au primit controale de la ANAF, fiind amenintate cu inchiderea daca nu vor sustine candidatul PDL. Copresedintele PSD a mai afirmat ca in colegiul 6 Neamt masini ale PDL, "finantate" de liderul local Gheorghe Stefan si de deputatul Culita Tarita, ar fi impartit pachete cu alimente in pungi cu numele candidatului PDL, Adrian Radulescu, afirma aceeasi sursa.
"Chiar daca vom castiga, alegerile din 21 august se bazeaza pe mita electorala directa, pe presiuni si amenintari facute de catre oameni importanti ai PDL, Ioan Oltean, Elena Udrea, Mircea Man si Gheorghe Stefan, pe implicarea directa in campania electorala a sefilor serviciilor deconcentrate si a prefectilor si pe controalele comandate de Sorin Blejnar",
 a sustinut Victor Ponta.

Duminica vor avea loc alegeri partiale pentru posturile de deputat ramase vacant prin demisia lui Catalin Chereches (PNL), ales primar la Baia Mare si in urma decesului lui Victor Surdu (PSD). Din partea PDL intra in lupta Adrian Radulescu, secretar de stat in Ministerul Agriculturii, pentru locul de deputat din Neamt, iar Mariana Pop, inspector scolar general in Maramures, pentru locul lasat vacant de Catalin Chereches. Din partea uniunii conduse de Victor Ponta si Crin Antonescu - USL candideaza Florin Tataru in Maramures, iar in Neamt candideaza fostul secretar de stat in Ministerul Agriculturii Liviu Harbuz. Mircea Dolha este candidatul PER in colegiul din Maramures.



Limbaj suburban.
Tipete, urlete, presiuni si amenintari.
Acuzatii, frauda, santaj, mita electorala.
Incaierare generalizata la varf si loco! Un biet preambul, la ce va fi anul viitor!
Solutii? Doar una singura: iesirea masiva la vot!
Admin
==============
UPDATE
22 AUGUST 2011
Unde au gresit Ponta si Antonescu
=============================


Iata ca alegatorii din Maramures si Neamt nu au navalit la urne ca sa inmoaie stampila in tusiera si s-o infiga in buletinul de vot cu voluptatea cu care treci un carnat prin mustar pentru a investi USL cu speranta.

Nici macar la Baia Mare nu se poate vorbi despre o victorie a candidatului Tataru, atata vreme cat diferenta mica de voturi spune multe despre capacitatea Opozitiei de a convinge electoratul ca nu fura curent. Iar in ce priveste colegiul lui Victor Surdu, catastrofa e totala. Bratul lung al manipularii s-a dovedit paralitic, chiar daca, pana la urma, am asistat la fenomenul despre care vorbea Victor Ponta cu amaraciune in 7 decembrie 2009: "sistemul lor a functionat mai bine".

Crin Antonescu si Victor Ponta si-au imaginat, probabil, ca simpla lor prezenta printre alegatori, in campanie, va fi suficienta ca romanii sa mearga la urne pentru a administra o palma usturatoare Puterii, care sa reprezinte un semnal viguros spre intreaga clasa muncitoare ca epoca lui Traian Basescu si ai lui s-a prabusit din stele.

Crin Antonescu si Victor Ponta s-au culcat pe sondaje, si privind exclusiv spre doua surse de informare, care le canta osanale de cand se trezesc cocosii pana-si odihnesc ciocurile in pene, au crezut ca poporul se pregateste din nou de un vot negativ.

Au fost convinsi ca pot trimite in lupta doi candidati controversati, deoarece atata vreme cat pe fruntile lor scrie "USL", nici nu trebuie sa deschida gura, pentru ca electoratul are aceleasi doua surse de informare.
Iata ca nu!

Desigur ca nu despre o lupta de ideologii vorbim aicea, si ca puii fripti ai lui Pinalti au cantarit greu, ca si non-combatul primarului de Baia Mare. Insa, daca electoratul dorea sa zdrobeasca oranduirea cruda si nedreapta, nu-l putea opri nimic.

Ceea ce nu inseamna, desigur, ca iubeste Puterea. Romanii care mai prefera PDL nu o fac deoarece li s-a explicat ceva - la capitolul comunicare, portocaliii sunt zero -, ci asa simt ei, iar cei care il injura nu merg automat spre USL.

Ii doare stomacul de greata, au invatat ca democratia inseamna un grup restrans de oameni - aceiasi 1.000, vorba lui Dan Diaconescu Direct, care se schimba intre ei, se aliaza in functie de interesul lor financiar si nu dau o ceapa degerata
pe aspiratiile populatiei.

Pentru Crin Antonescu si Victor Ponta, alegerile din Maramures si Neamt reprezinta un dus rece. Daca, insa, in loc sa se puna cu burta pe carte, vor merge pe calea lui "au mituit, au fraudat", vor tenta destinul sa-i tranteasca la examenul pentru care
se pregatesc dand din gura.

Unde mai pui ca de foarte multe ori dau cu oistea in gard. De pilda, liderul PNL a justificat scorul prost al lui Tataru, de corigent salvat in extremis, prin faptul ca a fost raspunderea PSD sa desemneze candidat. Lipsa de caracter e mai puternica decat interesul superior, asa ca, daca flacaii nu umbla la fundatie cu aparatul de sudura si nu-si schimba izmenele de politicieni sadea,
nu-i vad bine.

O analiza politica interesanta!
O analiza care ... merita analizata!
Multumesc mult, pentru calitatea comentariilor din ultima perioada!
Admin

102 comentarii:

  1. Asteptam noutati din circumscriptiile electorale! Vesti depre candidati! Pe cine vom vota, dar mai ales argumente pro si contra! Daca vom intelege ratiunea exercitiului, poate anul viitor ... cine stie ... ?
    Ne vom concentra si noi, cei de pe acest Blog, in sustinerea NOMINALA a catorva ... CANDIDATI!
    Ar fi extrem de interesant! Cine se baga?
    Timp ar fi suficient!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ar fi o tragedie, in conditiile prezente, ca doua posturi de parlamentar care au apartinut Opozitiei sa treaca duminica , prin alegerile partiale anticipate, la actuala putere corupta si incompetenta.
    Votati Lubenita la Neamt si Tataru la Baia Mare.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Plano10
    Sper sa iasa... Pepenele!Si...chinezul.
    8-imistu'

    RăspundețiȘtergere
  4. Scuze pentru off-topic ... dar ... de la articolul anterior ... pentru cei care nu obisnuiesc sa se mai uite si in urma (peste umar) ...


    Anonim spunea...

    MApN--pensie medie dupa reviz.aprox.1700
    MAI--------------------------------2300
    Comentati asta?
    20 august 2011, 12:31
    mos alecu spunea...

    @Anonim 20 august 2011, 12:31
    In limitele in care legea 119 din 2010 ar fi normala , situatia se explica asa :
    -la MApN o mare , mare parte din pensionari sint cei care au fost disponibilizati (pe romaneste : "dati afara din armata pentru ca Romania sa fie primita in NATO si UE") ... iar dintre acestia marea majoritate sint ofiteri ... drept urmare aceasta parte dintre fostii pensionari miltari au vechime (care aduce imputitele de puncte de pensie) MICA ... rezulta ... pensie mica .
    - la MAI - politisti , jandarmi , pompieri , graniceri (aoleu ... politisti de frontiera) ... pentru intrarea in UE , a fost necesara cresterea numarului acestora pe cap de locuitor (la fostele lectii de pregatire politica ... un coleg spunea , in astfel de context : "pe cap de vaca furajata") . Ca urmare cei care erau in activitate au mai fost tinuti "si peste termenul de garantie" (pina cind s-au "produs" suficienti inlocuitori) ... ca urmare au realizat vechimi mari in serviciu (vechimi generatoare de puncte de pensie) ...chiar si cei care au fost pensionati la termenele normale , tot au vechimi mai mari ca "pacatosii" de disponibilizati din MApN ... in final punctaj mai mare = PENSIE MAI MARE ...
    20 august 2011, 15:19

    RăspundețiȘtergere
  5. Toate necazurile noastre 'electorale' vin de la mizerabila idee (si mod de aplicare) a votului "uninominal" .
    - Votul uninominal presupune aplicarea ideii ca oricare cetatean (cu exceptia putinilor care au interdictii bine justificate) are dreptul de a fi ales (in organe reprezentative , in care sa sustina interesele lui si ale altora) ... ca urmare are dreptul de a candida .
    - Sistemul , sa-i spunem "pur" , se aplica in tari slab dezvoltate sau care au conduceri autoritare (unde organele reprezentative au doar un rol 'decorativ' ... pentru calmarea 'populimii')
    - Sistemul 'pur' genereaza liste de candidati (buletine de vot) comparabile , ca marime , cu cartile de telefon ale unor localitati .
    - In organele reprezentative rezultate din 'votul uninominal pur' , niciodata nu se realizeaza majoritati pe vreo idee (lege) ... nici nu este nevoie ... cu legiferarea ocupindu-se conducatorii ...
    - Dupa alegerea parlamentelor respective ... nimeni nu poate 'trage la raspundere' pe nimeni ... oricind 'alesul' se va justifica (real si corect) cu lipsa sustinerii din partea altor 'alesi' .
    (va continua)

    RăspundețiȘtergere
  6. (continuare)
    - Isi depun candidaturi (si sint alesi) , in sistemul uninominal pur , oameni 'cu priza' la populime ... peste tot existind suficienti oameni care sa aprecieze 'maruntisuri' , nu interese generale ...
    - Celelalte sisteme uninominale (printre care si cel de la noi) sint niste "ghiveciuri calugaresti" intre sistemul uninominal si sistemul listelor de candidati ai partidelor .
    - Pentru inscrierea pe buletinul de vot ... cetateanul trebuie sa aiba acceptul/sustinerea unui partid politic ... unde mai este dreptul lui de a candida ?...
    - Partidul isi da acceptul de a fi inscris pe un buletin unui om despre care crede ca va aduna un numar suficient de voturi ... pentru a reprezenta in parlament interesele partidului .
    (va continua)

    RăspundețiȘtergere
  7. (continuare)
    - Pentru a-si da acceptul inscrierii pe buletinul de vot a unui candidat , partidul evalueaza "calitatea" alegatorilor care-si vor da votul ... si-si da acel accept celui cu sansele mai mari de "a fi pe placul" alegatorilor ... fara nici o legatura intre "calitatea" candidatului si interesele generale ...
    - Daca un candidat "nu este pe placul"/nu s-a "comportat" corepunzator pe timpul campaniei electorale ... nu "se alege" , oricit de corespunzator ar fi din punctul de vedere al intereselor generale ...
    - Parlamentul "romanesc" este , astfel , populat cu o multime de cetateni , alesi uninominal , care numai a parlamentari nu arata ...

    RăspundețiȘtergere
  8. @ADMINISTRATOR(de le Nicu)
    Nu-l simpatizez pe ponta DAR DE DATA ASTA IN MARE PARTE "ARE DREPTATE".Confirm multe din cele spuse deoarece am niste "prieteni" artisti care au participat la campanie cu "lalaiala'. Dragi camarazi pai DACA USL-ASII NU SE DESTEAPTA SI MAI STAU MULT PE LA MARE ,LA ANUL "E VAI DE CU..LLOR. Bashe si Boc cu "verzii brotacel" II EXECUTA FARA DREPT DE APEL . oAMNEII NU IASA LA VOT iar cei care o sa iasa SUNT CUMPARATI. CU 50 DE LEI SI O PALINCA LA MARAMURES ASTIA CASTIGA FARA EFORT. USLASII NU AU METODE DE COTRACARARE. DEAGEABA SE PLANG PE LA TV. AU ATATIA MEMBRII DE PARTID(zic ei) DE CE NU I-A 'TRANSFERAT" PRIN ZONA DE "CONFLICT"?TREBUIA IMEDIAT SA ORGANIZEZE ADUNARI IN TOATE JUDETELE SI SA ARATE CA LE PASA DE METODELE NEORTODOXE FOLOSITE DE PDL-ISTI. NU FAC NIMIC . EI ASTEPTA CA LA ANULU TOT NOI PROSTII SA SCOATEM CASTANELE DIN FOC PENTRU EI. Nu zic ca nu mi-ar parea bine sa se schimbe nenorocitii astia DAR AM INCEPUT SA DEVIN SCEPTIC. O SA VEDETI DUMINICA. O SA MAI REVIN.

    RăspundețiȘtergere
  9. (continuare)
    Sistemul candidaturilor "pe liste de partid" nu incalca dreptul nimanui de a fi ales (de a candida) , si este superior , si mult mai corect pentru reprezentarea intereselor unor grupuri mai mari de oameni .
    - Pe listele de partid sint inscrisi candidati care a trebuit sa treaca de un prim filtru : gindirea si interesele celor care s-au constituit in acel partid (partidele nu trebuie confundate (chiar daca sint influientate de conducatorii lor) , deci partidele nu trebuie confundate cu cei cere le conduc .
    - Pentru a-si traduce in fapte interesele , partidul (readuc in atentie - partidul este un grup mare de oameni care se unesc pentru a ajunge - prin reprezentantii lor - la conducerea unei tari ; putind astfel sa-si realizeze interesele ... un grup mare de oameni , nu conducatorii acestui grup) ... deci , pentru a-si realiza interesele partidul este constrins sa candideze la alegeri cu oameni de calitate ... de "desteptaciunea" carora depinde calitatea legilor si masurilor care-i vor indeplini dorintele/scopurile/interesele .
    (va continua)

    RăspundețiȘtergere
  10. (continuare)
    - Pentru aplicarea alegerilor pe liste de partide se pot organiza "esantioane" mult mai mari de alegatori (circumscriptii electorale) , fata de cele organizabile pentru alegerile uninominale (colegii electorale - frinturi din circumscriptii).
    - Cetateanul 'turmentat' poate face o evaluare pe grupuri de candidati ... si poate stabili care dintre ei ar fi grupul care sa-i indeplineasca si lui niste interese
    - Fiind "esantioane" mai mari de alegatori ... sa face o 'mediere' mai corecta pentru realizarea intereselor lor ... fata de sistemul uninominal , unde un candidat poate fi respins de "esantionul" unde a candidat ... dar putea fi ales cu mare majoritate daca ar fi candidat la "esantionul" alaturat
    (va continua)

    RăspundețiȘtergere
  11. (continuare)
    - Dupa constituire parlamentului , grupurile de alesi ai partidelor vor actiona relativ unitar si vor fi percepute de alegatori functie de modul lor de actiune .
    - Functie de modul de actiune al parlamentarilor alegatorii isi vor putea indrepta contestatiile/sanctiunile impotriva partidului din care fac parte cei care 'o dau in bara'
    - In functie de perceptia pe care o induce electoratului partidul isi va 'dirija' actiunile/alesii , constient fiind ca de modul de actiune depinde rezultatul urmatoarelor alegeri ... in cazul uninominalului partidul schimba citiva/mai multi "vinovati" , si populimea tot pacalita raminea ... la alegerile pe liste populimea tine minte PARTIDUL , nu indivizi , si de modul cum tine minte partidul depinde pe ce lista pune stampila ...
    (va continua)

    RăspundețiȘtergere
  12. (continuare)
    Sa spunem ... in concluzie ... uninominalul produce parlamente de nulitati , dar cu priza la public , pe cind , prin vot pe liste se pot constitui parlamente in care sa fie suficient de multi "meseriasi" ... Meseriasi in anumite domenii practice de activitate , sau meseriasi in politica ... Prin 'meseriasi in politica' intelegind pe cei care au cunostinte si abilitati in mai multe domenii ... ceva de genul vechilor filozofi ... Nu ma gindesc la actualii filozofi a caror principala "pricepere" este aceea de a invirti cu multa eleganta 'telectualista' o multime de vorbe (insiruirea carora este "tare placuta auzului") vorbe fara nici o valoare/aplicabilitate in practica ...

    RăspundețiȘtergere
  13. Legat de tema in discutie ...
    La niciun partid de pe la noi (adica nici la cele din actuala opozitie) nu prea mai exista meseriasi ... in ideea prezentata anterior ... fie ca nu s-au mai inscris in partide , fie au fost eliminati ca fiind piedici in calea 'afirmarii tineretului' (unic si deplin detinator al celor mai inalte calitati morale si de puritate) , fie 'sint blocati la mantinela' si sint aratati numai asa 'ca sfintele moaste' ...

    Iar tineretul , pe linga ca nu are cunostintele si deprinderile necesare de lideri politici (nu au 'preluat functia din mers')... stie foarte bine (mult mai bine ca cei in virsta) ca rapiditatea in 'aranjarea propriului viitor' este esentiala ... ca atare actioneaza absolut "umoral" , fara strategie (de multe ori chiar si fara tactica) ... pe pricipiu "hai sa vedem ce iese din asta..."

    RăspundețiȘtergere
  14. @ Mos Alecu- exiplicatia -rationamentul tau este corect dar te-ai oprit cand trebuia sa pui punctul pe I (ref. la dif. de pensii)

    RăspundețiȘtergere
  15. VERE,
    AI DREPTATE.Din pacate opozitia este scindata, lenesa, visatoare, neexperimentata, si imi e teama in mare parte cumparata. Ce nu a putut fi cumpasrata este si va fi santajata. Ce nu a putut fi cumparata si santajata , nu are putere, este lipsita de forta si posibilitati.
    Si ai dreptate, tot de la noi asteapta salvarea. Sa iti dau doua exemple. La intalnirea de la Craiova a SCMD Dolj cu unii reprezentanti ai USL (PNL)am intrebat daca promisiunea de a schimba legea pensiilor pentru militari se bazeaza pe ceva concret sau este o simpla promisiune care se va implini la multi ani si am cerut ca pana la castigarea alegerilor sa pregateasca proiectul, ca dupa castigare sa il puna in miscare. Stii ce mi s-a raspuns? Sa facem noi documentul, ca noi stim mai bine ce vrem. Deci dupa ce un an de zile ne-am perindat pe la tv , au aparut documente in sustinerea mentinerii pensiilor militare ca pensii ocupationale, ca le stiu pana si moderatorii tv acuma dansii spun ca nu se pricep la problemele militare si sa intocmim noi proiectul. Asta una la mana .
    A doua:
    am rugat pe domnul Mircea Diaconu , ca membru al comisiei de Cultura sa faca una sau doua interpelari ministrului Culturii, vizavi de tezaurul trimis in Italia in Decembrie anul trecut si de planurile orasului aflat sub Sarmisegetuza.
    A spus ca nu cunoaste subiectele , dar se va documenta.Apoi am primit pe mailde la altcineva, membru PNL un model de injterpelare, cu rugamintea de a face eu interpelarile, dansii urmand sa il transpuna cu copy-paste pe modelul oficial. Deci asa lucreaza opozitia.
    Le dai subiectul, iar ei iti cer lucrarea pe care apoi sa o prezinte ca initiativa USL. Am promis sa fac eu cele doua interpelari, dar la lege nu pot lucra. S-a lansat insa o cerere de lucru si aici , pe blogul lui Burcu. Asa ca dragii mei, aveti de asteptat.Si asta din partea PNL, care orisicat, mai misca ceva ceva . Dinspre PSD bate Austrul.

    RăspundețiȘtergere
  16. Poi daca la PSD s-a ajuns ca Marean Almanahe sa fie dizident si sa fie considerat un om cu experienta, care are valoare, va dati seama ce e pe acolo ? Fostii grei ai PSD s-au da la fund ca Nastase(interpretati cum vreti, e tot aia),isi vad de afacerile lor si ii lasa pe cei tineri sa isi rupa gatul iar domnul Ponta viseaza cai verzi pe pereti, se imbata cu victoria sa impotriva lui Turcescu si se crede Fat Frumos, latra din cand in cand de dupa gard, dar nu are dinti. In cine sta speranta Romanilor?
    Pe de alta parte, PNL se zbate sa ramana intact, ii sunt luati oamenii grei ba cu japca ba nemultumiti de asocierea cu PSD. Iar Crin face figuratie, pentru ca are si el ceva bube la dosar, ca si Nastase. Prietenii stiu ce. Daca ar spune parcul de la Opera ce stieeeeeeeeeeee, doamne doamne

    RăspundețiȘtergere
  17. @Anonim 20 august 2011, 20:07 :
    Pai , sa repetam :
    - la MApN - disponibilizati = vechime mica = pensie mica
    - la MAI - fara disponibilizari = vechime mare = pensie mare .

    Ce trebuia sa mai spun ? ... Ca legea de pensionare a politistilor (inainte de transformarea lor in functionari publici ... a fost tot L.164/2001) s-a copiat aproape 'la virgula' dupa L.164/2001 . Ca in aceeasi idee a amestecarii tuturor 'purtatorilor de uniforme' se continua asimilarea celor din MAI cu militarii. (In aceeasi idee le este 'bagat pe git' militarilor si presedintele ... ca fiind fost marinar ... Ne putem astepta sa fim asimilati si padurarilor , si ceferistilor , si vamesilor , si ospatarilor ... ca si acestia poarta uniforme...) Sa revenim la ce insinuati ca nu am spus ...
    Ca , in incercarea de a micsora amploarea scandalurilor din partea disponibilizatilor din armata , in L.119/2010 s-a prevazut folosirea stagiului complet de cotizare de 20 de ani ... si ca aceasta masura se aplica "otova" si la cei care nu au fost sacrificati 'pe altarul intrarii in NATO' ... si ca acest stagiu de cotizare a generat inca un salt (peste cel generat de vechimea mai mare) al pensiilor celor din MAI fata de militari ...Eh , eu n-o sa spun asa ceva ... s-o spuna cine vrea !...

    RăspundețiȘtergere
  18. Excelente analize, comentarii!
    Omul cat traieste, mereu invata!
    Multumesc mult autorilor, pentru efortul facut!

    RăspundețiȘtergere
  19. Bravos popor!!
    Asa DA!!Am citit cu placere si va dau dreptate pe deplin(mos alecu).Eu sunt mai prost/nepregatit dar am bun simt si simt ca ..repet aveti dreptate.
    Ce sa fac?! la cele patru clase primare pe care le am(si alea trecute la limita)?!
    PS Dar ma pricep la bagat picioare in galeti cu ciment.Ca doar nu le putem stii chiar pe toate.A mai stiut unu' odata si a facut "pneumonie".L-a prins "curentul" cand i-au trecut gloantzele prin plamani

    RăspundețiȘtergere
  20. DC, vericule, se spune "sti" si nu "stii"...Da dupa atitea laude sa ne ziceti cind dam lucrarea de control, nu de alta da sa nu fim prinsi pe picior gresit ca sa dam bac-ul la Paste...ala al cailor.

    RăspundețiȘtergere
  21. @Don Corleone 20 august 2011, 22:21 :
    Legat de cetateanul cu 'pneumonia' ... unii vehiculau ideea mortii de saturnism (intoxicatie cu plumb) ; dar nu au dreptate , pentru ca la pistolul mitraliera se foloseste cartusul 7,62 mm , scurt , glont miez otel ... adica nici urma de plumb ...

    Si tot 'de divertisment' imi aduc aminte ca in acele zile a aparut la TV un individ imbracat in uniforma de lt.col.inginer care , aratind un miez de glont (la lovirea de un obstacol dur , este posibil sa fie distrusa camasa de alama a glontului ... raminind doar miezul de otel) 'anunta poporul' ca 'teroristii' foloseau gloante widia ... idiotul , tot idiot ... prima , ca ar fi fost foarte scumpe ; a doua ca dupa 2 gloante de acel fel s-ar fi terminat teava ... De aia , si acum cred ca individul nu era ceea ce arata uniforma pe care o purta !...

    RăspundețiȘtergere
  22. @Don Corleone
    Vad ca-ti bagi picioarele peste tot.
    Cum umbli cu ...ciment m-am gindit ca-i fi vreun Ion!
    Mortimer

    RăspundețiȘtergere
  23. Colegu de la 22,48, te rog lasa-l pe Don Semaca in pace, ca pe INFOM se lauda cu um maturoi si o privata. Se intelege de-acilea ca s-a "privatizat" a la Prigoniciu.
    Redactorul Sef

    RăspundețiȘtergere
  24. @Anonim 20 august 2011, 22:36 :
    Nu este bine sa li se dea idei de genul 'lucrarilor de control' ...
    Acum sint la moda in MAI ... pentru eliminarea din sistem a celor nedoriti ...
    Daca 'iesirile din sistem' ale pensionarilor(pe cale naturala ... asa cum spuneau/ne doreau conducatorii nostri) nu vor fi la nivelul cerintelor/asteptarilor ... sa nu ne mire faptul ca vom primi teste , de rezolvarea carora va depinde primirea sau sistarea primirii pensiei ...

    RăspundețiȘtergere
  25. @ mos alecu,
    Excelenta explicatia data referitor la diferenta intre pensia medie a celor din MApN fata de pensionarii MAI. Ar mai fi totusi ceva de adaugat…, si anume faptul ca procentul celor din MAI care au fost incadrati in grupe superioare de munca (conditii deosebite si alte conditii) este net superior in favoarea celor din urma. Vechimea completa coroborata cu aplicarea procentelor pentru conditiile de munca … fac diferenta . Nu este in niciun caz vina celor din MAI ca noi cei de la aparare am tratat cu foarte mare superficialitate incadrarea personalului in grupele speciale de munca.

    RăspundețiȘtergere
  26. Din alama erau tuburile in vremurile cind nu erau din otel.Glontele are camasa de cupru(arama),indiferrent de natura miezului(plumb,otel,aliaj dur,uraniu saracit,incarcatura incendiare...).
    Zicsieu

    RăspundețiȘtergere
  27. Zici si tu,,,mai erau 5,6 mm, glonte numai din Pb. Unele gloante sunt proiectate-fabricate numai din plumb pentru a se deforma la impact si a ceda cit mai mult din energia cinetica a acestora tintei-victimei,,,in fine...e o intreaga teorie...
    Saturnistu

    RăspundețiȘtergere
  28. @zicsieu
    Zicisitu degeaba.Toti stim aceste lucruri elementare.Tuburi din otel???esti cu capu'?
    Acum tuburile sunt din carton/plastic si ard odata cu incarcatura de azvarlire ceea ce duce la eliminarea inchizatorului si dublarea cadentei de tragere/odata ce inchizatorul doar alimenteaza,dar nu mai evacueaza tuburile trase...ca n-are ce.Si eu sunt doar un amarat de rachetist nu "profesionist" ca pifanii carora le trebuie 300 de ore de curs pentru a invata cate spire are arcul recuperator.
    "specialist"?? adresati-va @cezar+gramatica limbii romane

    @ala cu 2 de "i" cand te prind te "rad" "perfectiune" intruchipata ce esti.Cand nu ai argumente te agati si tu ca maimutza de creanga doar doar poate pari mai cult

    RăspundețiȘtergere
  29. Ham inteles, sa traiti Don CurLeone! Cu 1 "i" si nu cu 2. Sa traiti cu respect!
    Acelasi

    RăspundețiȘtergere
  30. @mos alecu
    Vad ca mai sus contesti calitatea de militar a celor care au lucrat in MAI.In prezent doar politistii din MAI au statut si lege de pensionare separata.
    Eu stiu ca infractiunile specifice militarilor pot fi comise de toti cei care se conduc dupa regulementele militare, indiferent ca sunt din MApN, MAI sau servicii.
    Domnul comisar vad ca te aproba! Sau n-a fost atent.

    RăspundețiȘtergere
  31. Daaaa,este plina lumea de 7.62 cu tub combustibil.Sistemul cred ca a fost abandonat la nastere si viza marirea cadentei de tragere prin eliminarea timpului necesar extragerii sau remedierii incidentelor.Si sa nu -mi spui de lipsa totala a tubului la armele cu impuls ...
    Zicsieu

    RăspundețiȘtergere
  32. @mos alecu
    Pe scurt cpt. Lupoi daca nu ma inseala memoria si sigur nu ma inseala(un dobitoc cu "D" mare)

    RăspundețiȘtergere
  33. @plano 10
    Cu respect
    Politaii mai sunt sau nu militari??
    Eu stiu ca NU,NU si iarasi NU
    Acum apare problema(sic)
    La drepturi vor sa fie asimilati militarilor,dar la obligatii sunt doar "functionari publici cu statut special"cu drept de greva+manifestatii si alte alea....Adica chiar asa,vor sa suga de la doua tzatze??Una le-o dau eu!!
    Pai e corect sa stai cu c..ru in doua luntri??
    Io stiu ca acum adminu' o sa cam faca spume....dar asta e.Si mai e o tanti care sta cu c..ru in luntri fara numar,fara numar.

    RăspundețiȘtergere
  34. grade militare in aceasta tara mai au doar militarii(sic) ISU,jandarmii si pompierii(care fac parte tot din ISU)In rest URA si la gara sunt.... civili!!
    \@plano10
    Arata-mi si mie un politai cu grad militar???

    RăspundețiȘtergere
  35. Mi-am petrecut concediul intr-o frumoasa statiune maramureseana.La pensiunea unde am fost cazati mai erau cateva familii din diferite zone ale tarii.Din discutiile purtate cu ei, cu proprietarii pensiunii, precum si cu localnicii, am inteles ca toti sunt nemultumiti de actuala guvernare , localnicii spunand chiar ca nu i-ar vota niciodata.Atunci ma intreb de unde , cum, au ajuns candidatii pdl pe primul loc in sondaje, fiind favoriti.Chiar ma mir!Realitatea este cu totul alta.

    RăspundețiȘtergere
  36. @Anonim 20 august 2011, 23:23 :
    Am mai prins si eu vremurile cind unele antrenamente 'de initiere' in tragerile cu armamentul de infanterie a recrutilor se faceau cu arme cal.5,6 mm (Geco) , ale caror gloante erau din plumb . Se mai foloseau si pentru tragerile sportive , sau ca material de imitatie pentru antrenamentele la tragerile artileriei ... Dar sa fi fost folosite , in masa , ca arme de razboi ... nu am auzit ... S-apoi , impricinatul de la care a pornit discutia a fost 'tratat' cu pistoale mitraliera cal.7,62 mm ...

    RăspundețiȘtergere
  37. @Plano10 20 august 2011, 23:36 :
    Presupunind ca te referi la jandarmi si pompierii militari , iata ce spun legile lor

    LEGE nr. 550 din 29 noiembrie 2004 privind organizarea
    şi funcţionarea Jandarmeriei Române
    Art. 1
    (1)Jandarmeria Română este instituţia specializată a statului, cu statut militar, componentă a Ministerului Administraţiei şi Internelor, care exercită, în condiţiile legii, atribuţiile ce îi revin cu privire la apărarea ordinii şi liniştii publice, a drepturilor şi libertăţilor fundamentale ale cetăţenilor, a
    proprietăţii publice şi private, la prevenirea şi descoperirea infracţiunilor şi a altor încălcări ale legilor în vigoare, precum şi la protecţia instituţiilor fundamentale ale statului şi combaterea actelor de terorism.

    "
    LEGE nr.121 din 16 octombrie 1996
    privind organizarea şi funcţionarea Corpului Pompierilor Militari Art. 1. - (1) Corpul Pompierilor Militari este instituţia publică de interes naţional, specializată în prevenirea şi stingerea incendiilor şi învestită cu atribuţii de coordonare, control şi acordare a asistenţei tehnice în acest domeniu, în condiţiile legii.


    Unde este ceva despre APARAREA TARII (ca sarcina principala) la aceste institutii ? Sigur , in caz de mare nevoie ... vor participa si ele , ca , de altfel , toata suflarea 'romaneasca' la actiuni de aparare a tarii...

    Despre ARMATA ...
    LEGEA Nr. 45 din 1 iulie 1994 Legea apararii nationale a Romaniei
    ART. 4
    In caz de agresiune care atenteaza la integritatea teritoriala, la existenta si la unitatea statului si a poporului roman, a carei amploare depaseste capacitatea combativa a fortelor armate organizate pe principiul suficientei defensive, ...

    RăspundețiȘtergere
  38. @Don Corleone 20 august 2011, 23:43 :
    N-am inteles despre ce este vorba ...

    RăspundețiȘtergere
  39. @Plano10 20 august 2011, 23:36 :
    Sigur ... infractiuni specifice militarilor pot fi savirsite de cei care se conduc dupa regulamentele militare ... Asta nu inseamna ca toti cei care se conduc dupa regulamentele militare au OBLIGATIA de a participa DIRECT SI NEMIJLOCIT la actiunile de aparare a tarii (pe romaneste ... LA RAZBOI) ... vor suporta necazurile pricinuite de aceste actiuni , vor intreprinde activitati si actiuni in legatura cu/pentru limitarea - eliminarea efectelor/pentru ... pentru... dar nu vor conduce/duce luptele armate ...

    RăspundețiȘtergere
  40. @Plano10 20 august 2011, 23:36 :
    Legat de atributii/obligatii in domeniul apararii tarii :

    LEGEA Nr. 45 din 1 iulie 1994 Legea apararii nationale a Romaniei
    ART. 26
    Armata este componenta de baza a fortelor armate, care asigura, pe timp de pace si la razboi, integritatea intr-o conceptie unitara a activitatilor tuturor fortelor participante la actiunile de aparare a tarii.
    ART. 33
    Ministerul Apararii Nationale raspunde de infaptuirea conceptiei fundamentale de aparare a tarii in domeniul militar, in care scop:
    ART. 34
    Ministerele, serviciile de informatii ale statului, celelalte autoritati ale administratiei publice centrale raspund de executarea masurilor de aparare a tarii, FIECARE IN DOMENIUL SAU DE ACTIVITATE ...


    Deci , ceilalti purtatori de uniforme/posibili faptuitori de infractiuni specifice militarilor vor participa la razboi "FIECARE IN DOMENIUL SAU DE ACTIVITATE ..." (pompierii cu treaba lor , jandarmii cu treaba lor , etc)... adica nu pot fi/nu trebuie sa fie amestecati cu MILITARII ...

    RăspundețiȘtergere
  41. politistii nu mai sunt militari ( din anul 2003 ) . dar , pana atunci au, au fost .
    de aici apare si legatura si 'egalitatea " , in drepturi, cu militarii ( inclusiv echivalatrea gradelor militare ) .
    este o perioada de tranzitie obligatorie , prin legile 164/2001 si 179/2003 . politistii , care au avut , pana in anul 2003 statutul de militar , pot opta , la pensie , pentru statutul de militar sau statutul de funtionar public , cu statut special ( legea 179/2003) .
    treptat , politistii isi vor pierde drepturile ( cel putin dupa cum decurg lucrurile , in prezent ). vezi politia locala .
    de fapt , noile legi separa tot mai mult cele doua profesii.
    intradevar , grupa de munca face diferenta . MAI a insistat pe aceste drepturi ( si multe altele ) , in timp ce MApN a dormit in front .

    tupak amaru

    RăspundețiȘtergere
  42. Mei, mei nici nu v-aţi spălat pe mecle şi-aţi şi început cu gîlceava. Se putea să nu se ajungă şi la "chestii" din astea gen "de ce ei da şi noi, nu?". Ce-a dracu treabă, că doar deh, noi suntem români!
    Mosh Alecu-i primu, tre s-apară şi Akordu şi treaba-i gata inflamată. Ce tuburi combustibile, ce gloanţe de Pb...să vedeţi aici răzbel...
    Mei păcătoşilor da voi nu vă duceţi la Biserică, că azi îi duminică şi poate vă mai iartă bunul Dumnezeu din păcatele ale multe şi negre pe care le aveţi?

    RăspundețiȘtergere
  43. @mos alecu
    Tot iti place d-ta Legea 164!
    Citeste-o si vezi cine beneficia de pensie militara.
    De 60 de ani n-a mai fost razboi.In aceasta perioada "au luptat", dupa atributiile legale, militarii din celelalte structuri de aparare. :):)

    RăspundețiȘtergere
  44. @Plano10
    Nici la 6/49 nu se cistiga saptaminal la categoria I-a ,dar se vind bilete si se ...extrag numerele cistigatoare.

    RăspundețiȘtergere
  45. Drepturile de care am beneficiat fiecare au depins de abilitatea si taria cu care ne-au fost sustinute de conducatorii MApN, MAI sau servicii.
    Asa ca nu beneficiarii sunt de vina ci cei care i-au condus (un exemplu simplu sporul de antena sau de radiatii 15% pentru statia radio portabila Motorola-catva mW in antena MAI si 15% pentru SRD 1 MW in antena MApN).

    RăspundețiȘtergere
  46. @dapix 21 august 2011, 11:05 :
    Am inteles despre ce este vorba ... Pentru radiatii electromagnetice de 10.000 de ori mai puternice (cu efecte asupra materiei vii ... proportional mai mari) 'compensate' la nivele asemanatoare , din punct de vedere al punctelor de pensie ...

    RăspundețiȘtergere
  47. @Cezar uncle 21 august 2011, 09:39 :
    Dupa fotografie ... nu esti 'unchiul' ... esti adevaratul cezarus ...

    RăspundețiȘtergere
  48. @Plano10 21 august 2011, 09:41 :
    Se pare ca iarasi apare o 'fractura' de logica ...
    Ce legatura este intre posibilii faptuitori de infractiuni cu specific militar/posibilii beneficiari de pensii militare (corecta este formularea 'pensii militare de stat') , deci ce legatura este intre acesti oameni si MILITARII cu atributii de aparare a tarii ... asa cum sint definiti de legile mentionate anterior ?

    RăspundețiȘtergere
  49. Mei, mei ...
    Habar nu aveam ca pot cetii asemenea comentarii!
    Mei, mei ...
    Sa nu va deochiati! Ptiu, ptiu, ptiu ... drace!
    (Asa se zice de deochi! De trei ori! Sa fuga dreakul! Duca-se, duca-se pe pustii!)

    RăspundețiȘtergere
  50. @mos alecu este vorba depre felul in care ne-au fost aparate drepturile de catre cei care au condus structurile din care faceam parte. Acum este aberant sa spunem ca uni sau alti au avut drepturi mai multe sau mai putine. Daca putem sa fim suparati acum, putem fi suparati pe cei care nu ne-au aparat drepturile si mai ales pe noi pentru ca nu ne-am cerut drepturile, cu mijloacele pe care le aveam la dispozitie la vremea respectiva.

    RăspundețiȘtergere
  51. Eu cand am sa vad pe umerii politailor grade militare-adica la Sfantu'Asteapta-(si nu profesionale) atunci acestia vor fi militari(cu drepturile si obligatiile ce li se cuvin)Pana atunci NU!!.Ca acum se prevaleaza de calitatea de militari ca sa le pice bine,dar eu am doi in cartier care sunt si mici patroni,basca sunt in sindicat si au o groaza de alte drepturi care militarilor le sunt interzise.
    @dapix
    Daca imi permiti o mica corectura(ca tot am lucrat in domeniu la motorola,alinco si kenwood).
    statiile motorola(portabile,mobile,sau fixe) ca si celelalte firme de altfel au puterea in emisie nu de mW(valabil in tel.mobila) ci de maxim 25W(adica tot neglijabil)comparativ cu SRD,sau statii de cercetare indepartata (5N56)de pilda cu puteri chiar mult superioare mergand pana la un GW putere masurata la iesirea din antena
    Deci nu pot decat sa-ti dau dreptate referitor la kkt-ul de spor de 15%
    In alta ordine de idei stiti ca politaii au spor tot de 15% pentru faptul ca poarta arma???adica tot ei sunt in mare,mare,mare pericol??Hi,hi!!
    Adica e de tot rasul sa porti arma(pocnitoarea aia de pistol cal.7.65 carpati) prin natura obligatiilor de serviciu si sa mai iei si spor ca porti arma respectiva.
    Atunci sa dea si spor proportional militarilor la obuzierele de 120 mm,sau tunarilor de la bateria de coasta cu tunuri de 100 mm,sau poate marinarilor cu artilerie de 500 mm sau torpile cu 6-800 kg incarcatura de lupta.De art AA si RAA nu zic nimic,ca nu vreau sa-mi pierd obiectivitatea.Sa vorbeasca altii despre ele.
    Asta ca sa mai glumim dar cu sporul de port pistol la politai mi se pare de-a dreptul JENANT!!

    RăspundețiȘtergere
  52. @don corleone foarte bine ca politaii au spor de port arma, rau este ca sefii din MApN nu s-au zbatut ca acest spor sa fie primit si de catre cei care activeaza in acest minister. Cunosc frenezia sefilor din comandamentul nostru pentru a justifica acordarea a cat mai multe sporuri pentru ei (spor de pista- peste drum este Otopeniul, spor de radiatii etc) iar pe noi cei care eram in dispozitiv ne periau la centima la sporuri, oricum nu aveam sporurile pe care le aveau ei. In MAI sefii s-au zbatut sa obtina sporuri pentru ei dar le-au acordat si pentru subordonati.

    RăspundețiȘtergere
  53. @dapix
    Mai dau o ,,tzuica'',ca o meriti 1
    Zicsieu

    RăspundețiȘtergere
  54. @Corleone
    Pierzi din vedere ca majoritatea pensionarilor de la Casa Sectoriala de Pensii a MAI este alcatuita din politisti care au purtat grade militare ca si tine...pana au fost demilitarizati.
    Politistii primesc sporuri nu pentru ca poarta un pistolet ci pentru ca, permanent, sunt expusi riscului de a fi atacati de infractori.
    N-am vazut infractor sa se teama de un militar cu uniforma kaki.

    RăspundețiȘtergere
  55. @all
    ,, -Ai auzit ce-a păţit Popescu ?
    - Nu !
    - A fugit cu nevastă-mea ! ''
    IONESCU

    RăspundețiȘtergere
  56. @Plano10
    ,,Politistii primesc sporuri nu pentru ca poarta un pistolet ci pentru ca, permanent, sunt expusi riscului de a fi atacati de infractori.''
    Te referi la guvern si legislativ in totalitate,sau doar la citiva?
    Zicsieu

    RăspundețiȘtergere
  57. @ plano 10,
    Stai in banca ta,ca esti in plus!...sau mai bine zis pe dinafara!
    Afla dragul meu ca nici noi,fostii militari,NU am vazut niciun POLITIST in poligoane pe timpul aplicatiilor, efectuarii tragerilor de lupta cu mumitie reala,grenade de razboi,distrugeri reale cu TNT ,...samd.Daca nu cunosti tin sa te anunt personal ca sunt colegi ai nostri (fosti ofiteri superiori incadrati in BPL) care planificau si participau efectiv la asemenea activitati si a caror conditii de munca au fost considerate ca fiind NORMALE.

    RăspundețiȘtergere
  58. Scuzaţi-mi ieşirea de adineaori cu poliţiştii. E numai răutatea şi invidia din sufletul meu. Am cam încurcat paharele...Uitaţi acum nu-mi pot da seama unde-i jumătatea plină din ţoi. Deasupra, ori dedesupt? Bravo lor, bravo şefilor pe care i-au avut şi care au ştiut să-şi sprijine oamenii! Cât despre mine şi eu am avut spor de 15% pentru pistol...pistol de lipit.

    RăspundețiȘtergere
  59. @plano 10
    Pai eu stiam ca pentru "asta" exista salarii!
    Ca doar toata lumea stie ca nu e "pension de domnisoare"
    Si apoi din ce cauza s-au ingramadit toti/toate la Academia de Politie???
    Mare atentie!Nu la sectiile de criminalistica ci ia ghiciti unde?La circulatieeee...si la Economic....ca dac nu curge....PICAAAA!!
    Ce mai atata tevatura!!Acolo e corectitudinea intruchipata si se pot organiza 2-3 batalioane de "sfinti"
    La prostii aia de americani e invers.Cand te trimit la circulatie e deja o pedeapsa nashpa.Sunt sigur ca americanii sunt prosti si tot ai nostri au dreptate.
    Deci baieti si fetitze "bagati mare" pe traficul rutier, pe control firme si piete si daca mai pica si o vama,sau politie de frontiera...sa fie primit!

    RăspundețiȘtergere
  60. cel care a postat la ora 13:28(don Corleone) este o clona si un hot .Din acest motiv ma vad obligat sa postez in continuare doar ca anonim sau deloc.
    Ce o fi crezand el ca rezolva in acest mod degradant,inafara faptului ca se autodefineste.
    La revedere.
    Daca voi suportati/va face placere aceasta situatie nu aveti decat,dar va spun ca NU E BINE pentru blog.

    RăspundețiȘtergere
  61. @Plano10 21 august 2011, 09:41 :
    "De 60 de ani n-a mai fost razboi." . Daca n-as fi inteles tenta ironica a afirmatiei ... as fi suspectat ca hoara , visan , pora , oajdea , si inca vreo citiva si-au pus in comun resursele intelectuale si au scos o asemenea perla ...

    Revenind la partea serioasa a problemei ... nici Elvetia n-a fost in razboi ... de mult mai multi ani ... si totusi : //www.peteava.ro/id-486171-intrarea-oprit-secretele-for-elor-armate-elve-iene .

    Si tot pentru a ne mentine in tonul serios ... iata o serie de state importante din lume care nu au armate : //ro.wikipedia.org/wiki/Lista_%C8%9B%C4%83rilor_f%C4%83r%C4%83_for%C8%9Be_armate

    RăspundețiȘtergere
  62. Planeo ... de la un timp esti numai prin balarii ...

    RăspundețiȘtergere
  63. @mos alecu
    Am tusat pt ca ai afirmat, inamical, ca numai cei de la MApN ar fi militari.
    Nu cred ca este cazul ca eu, un civil, sa-ti explic ce inseamna sistemul national de aparare nationala.
    Fiecare arma are importanta ei in acest sistem.

    RăspundețiȘtergere
  64. @Plano10 21 august 2011, 15:43 :
    Nu vad in ce ar consta 'inamicitia' in a afirma ca militarii sint militari , si ca ceilalti purtatori de uniforme (eventual ... grade militare) sint alte categorii profesionale ... De altfel : ://militar.dictionarweb.com/am.php?action=searchWord&word=militar

    In alta ordine de idei ... in toate discutiile purtate pe aici nu am vazut pe nimeni din acele profesii care sa se fi considerat 'militar' , ei stiind si manifestindu-se ca oameni din alte categorii profesionale ...

    Si pentru a fi rautacios (de data asta) ... un militian , un politist (pe vremea cind mai erau purtatori de grade militare) , un pompier sau un jandarm nu ar saluta un militar cu grad mai mare ... nici sa-l pici cu ceara ...

    RăspundețiȘtergere
  65. Daca tot vorbim despre cadavre militare, iata un punct de vedere interesant, pe blogul lui neacsum

    Domnul Neacsu,
    Aveti dreptate, dar tragedia este alta. Nu faptul ca domnul Dogaru, un civil imbracat in haine militare din considerente politice, ca atatia altii acuma sub Oprea, gandeste si face ceea ce face jucandu-se de-a armata. Asa ceva este normal la el, are si el ocazia sa se creada mare strateg, mare comandant de osti,mare scula pe bascula. Este caracteristic oamenilor fara caracter, personalitatilor frustrate, handicapatilor. Tragedia consta in faptul ca atatia oameni, milșitari de profesie, trecuti prin scoala militara se lasa condusi de un om fara nici o calitate sau veleitate de conducere, fara caracter, pus pe capatuiala. Tragedia consta in faptul ca nici un presedinte de filiala nu a sesizat si nu a luat atitudine impotriva acetui ordin tampit, ca si cel ce la emis.Aici e durerea. Si ar trebui sa ne intrebam cat de profesionista a fost armata care a fost compusa din astfel de oameni, cat de verticali au fost daca acuma, in rezerva, cand nu risca nimic, se lasa imbroboditi de o nulitate miitara, un om plin de ifose si vise paranoice, acceptand cu seninatate niste directive jenante din punct de vedere juridic si moral, doar pentru a-si pastra functiile de presedinti de filșiala. Asta este ori prostie , ori lasitate si atunci, daca acestia sunt fostii comandanti din armata, este bine ca au fost fortati sau impinsi sub o forma sau alta sa treaca in rezerva. Ce spuneti, asta nu va da de gandit domnul Neacsu ?

    RăspundețiȘtergere
  66. Mie mi se pare ca cest tip are dreptate si atunci, poate e mai bine ca nu li s-au mai dat sporuri de risc sau mai stiu eu ce .. nu le meritau.
    Acelasi

    RăspundețiȘtergere
  67. Domnul Neacsu uita o chestie siiiiimpla! Sefii de filiale sunt fara exceptii oamenii SEFULUI.Pusi de el premiati de el etc

    RăspundețiȘtergere
  68. @mos alecu
    Fie cum zici tu!
    Nu voi fi eu cel care sa-i apar pe militioneri, jandarmi, pompieri, penitenciaristi de nerecunoasterea calitatii de militari

    RăspundețiȘtergere
  69. Nea Palanu nu-i frumos ceea ce spui. Si ei sunt camarazii nostri...

    RăspundețiȘtergere
  70. Brrr......
    Se pare ca azi .... USL a fost batut mar!

    RăspundețiȘtergere
  71. Prezenţa la vot la alegerile parlamentare parţiale pentru Camera Deputaţilor a fost, duminică, la ora 21.00, de 55,88 % în Colegiul uninominal 6 Neamţ şi de 28,46 % în Colegiul uninominal 2 Maramureş, conform datelor furnizate MEDIAFAX de autorităţile electorale locale.

    RăspundețiȘtergere
  72. Adrian Radulescu, candidatul PDL la fotoliul de deputat de Neamt, a castigat alegerile de duminica cu 55%, invingandu-l pe reprezentantul USL, Liviu Harbuz (45%). La Maramures, in schimb, Florin Tataru de la USL ar avea un usor avantaj: 33,4% fata de 24,17% cat a obtinut candidatul PDL. Datele nu au fost confirmate inca oficial.

    RăspundețiȘtergere
  73. Vedeti ce minuni pot face faina, zaharul si oloiul?
    Tritza Fainitza

    RăspundețiȘtergere
  74. Anonim 19.03
    Eu acum am ajuns acasa. Ceea ce spui dumneata eu am spus-o de cam un an de zile si nu aveam cum sa uit. Probabil insa voiai sa ii spui asta celui care a postat comentariul pe blogul meu.

    In ceea ce priveste votul de astazi, are dreptate domnul Olteanu cand spune sa asteptam numararea voturilor.Prietenii stiu de ce. Cine nu e prieten si vrea sa stie poate reciti cele scrise in articolul Perspective . Nu imi fac reclama mascata , dar nu vreau sa ma mai repet . Imi e teamna insa ca situatia se va repeta la alegerile din 2012. Acesta este doar antrenamentul si preavizul. Cati au fost prezenti la vot in Maramures? Aud ca 20%????? Confirma punctul 1. Cine va castiga ? PDL. In ambele colegii . Parerea mea.

    RăspundețiȘtergere
  75. Pentru gogosi parca mai trebuieste ceva!
    Zicsieu

    RăspundețiȘtergere
  76. Nu stiu cine a castigat sau cine a pierdut la alegerile din acest Wikend, dar stiu ca suntem toti pierduti pentru ca nu mai avem nici o reactie (nici pro nici contra). Zilele trecute stateam de vorba cu un amic, politist in activitate, care se plangea de criteriile arbitrare care satau la baza restructurarii politiei. M-am oferit sa protestez in fata prefecturii pentru dreptate alaturi de el si de colegii lui neconditionat, moment in care mi-a spus ca nu poate face asa ceva pentru ca poate fi pus pe lista de disponibilizati. In aceste conditii AMICE sa nu fi surprins ca data viitoare nu vei fi pe lista celor restructurati.
    @admin crezi ca la vot castiga altii decat ei?

    RăspundețiȘtergere
  77. Dapix
    Asta e societatea. Gugustruti.

    RăspundețiȘtergere
  78. @dapix,
    La o intrebare directa, un raspuns direct:
    Ma doare, dar trebuie sa-ti dau dreptate!
    Pacat de ei, pacat de noi!

    RăspundețiȘtergere
  79. Am citii zilele astea un banc, nu mai stiu unde.. poate chiar aici, dar mi-a placut. Cineva da telefon la politie si cere ajutor, spunand ca cineva da tarcoale casei sale. E intrebat daca a fost agresat sau s-a intamplat ceva si raspunde ca nu. Atunci e ok, i se raspunde, nu putem veni, nu avem efective.
    Dupa o jumatate de minut, tipul suna din nou la politie si anunta sa nu mai trimita pe nimeni ca l-am pimpuscat pe tip in timp ce incerca sa intre in casa.
    Dupa un minut sosesc 5 masini ale politiei, salvarea , smurdul, pompierii, procuratura si un judecator... si il surprind pe hot in flagrant incercand sa intre in casa omului.
    Seful politiei locale , prezent si el il intreaba pe tipul care sunase, de ce a mai sunat a doua oara si tipul spune: Eram curios sa vad cate efective aveti disponibile !
    Dapix, dupa disponibilizari, nici cand anuntam crimele nu o sa mai vina nimeni, asa sa ii spui colegului.. si tuturor colegilor. Politia se va concentra pe confiscarea masinilor celor care claxoneaza si se cearta in trafic.

    RăspundețiȘtergere
  80. @Neacsu
    da chiar aici l-ai citit

    RăspundețiȘtergere
  81. @admin si @neacsu nu vreau sa cred ca asta este tara in care traiesc si ca nu mai este nimic de facut, ar fi prea trist. Am facut concediul in afara tarii si am constatat ca nu ei au evoluat foarte mult ci noi am involuat, cand eram mici toata lumea stia ca avem cheia de la apartament sub pres sau de la casa pe stalpul portii, ei o mai au si acum noi avem ziduri de 2 metrii cel putin, deci?

    RăspundețiȘtergere
  82. @neacsu nu cred ca ai dreptate, acum trei saptamani ma aflam la Valcea, erau zilele orasului, parcasem masinain parcarea de la Mall, in momentul in care ieseam (la verde evident) a demarat un BMW din dreapta (cred ca sti topografia) si a trecut peste toate cele trei semafoare pe rosu. Precizez ca in fiecare intersectie erau politisti, adica trei si toti trei s-au intors cu spatele, de rusine probabil.

    RăspundețiȘtergere
  83. Dapix,
    S-au intors cu spatele sa nu ii traga curentul si sa raceasca. Asa a recomandat doctorul unitatii pentru astfel de cazuri. Nu au bani de medicamente. Iar masina aia pe care au cumparat-o acuma, meseriasa aia cu 280 km pe ora este in rodaj la minister, pana ii vine randul la Valcea, mai este.

    RăspundețiȘtergere
  84. Mei, mei ...
    Cata dreptate aveti toti, cata durere razbate...
    Mei, mei ...
    Dar nu cred ca trebe sa ne dam batuti!
    Trebe doar sa catam solutii, sa ne unim fortele!
    Nu va este clar? Astia nu vor stii decat de frica! Frica, teama de ce ar putea pati maine!
    Trebe sa stie ca vor da socoteala!
    Ca vor raspunde in nume propriu!
    Ca orice ar face, nu vor scapa!
    Toate astea, de noi depind!
    De forta si consecventa noastra!
    Putem urca indivizi, dar si da de pamant cu ei!
    Mei, mei ... spuneti voi, de nu-i asa!

    RăspundețiȘtergere
  85. 1-1 = Scorul alegerilor de duminica!
    ============
    Candidatul USL Florin Tătaru a câştigat alegerile din Colegiul uninominal 2 Maramureş, conform rezultatelor oficiale finale comunicate, în noaptea de duminică spre luni de către Biroul Electoral de circumscripţie Maramureş.

    La Neamţ, candidatul PDL Adrian Rădulescu a câştigat alegerile din Colegiul uninominal 6, conform rezultatelor oficiale parţiale comunicate duminică noaptea de autorităţile electorale locale.
    ==============

    RăspundețiȘtergere
  86. Să ne pregătim de revolte? Nouriel Roubini: Capitalismul a ajuns la un punct critic, revoluţia mondială se va extinde
    ==================
    Capitalismul se autodistruge, spunea Nouriel Roubini în urmă cu o săptămână. Asta se ştie deja, dar s-a trecut prea uşor peste o altă afirmaţie a celui supranumit Doctor Doom pentru previziunile pesimiste pe care le-a făcut în trecut.

    Anume că mişcările de protest care au lovit Asia, Orientul Mijlociu şi Europa vor continua să macine întreaga lume.

    Într-un editorial scris pe Economonitor, economistul americanscrie că: "Recentele demonstraţii populare, din Orientul Mijlociu până în Israel şi Marea Britanie, furia populară din China - şi destul de curând şi din alte economii dezvoltate sau în curs de dezvoltare - toate au la bază aceleaşi probleme şi tensiuni: inegalitatea tot mai mare, sărăcia, şomajul, lipsa de speranţă. Chiar şi clasele de mijloc simt apăsarea veniturilor şi oportunităţilor în scădere.
    ===============
    Uauu ... dar cu noi cum ramane?
    Veniram in capitalism ... la spartul targului?
    La ce dreak am mai daramat socialismul?
    Sa aiba doar astia, ce fura la greu?
    Urata treaba, vericule!

    RăspundețiȘtergere
  87. Vericule, asta de la noi nu-i capitalism. E un fel de feudalism multilateral dezvoltat.
    Mad Marx

    RăspundețiȘtergere
  88. Nea PlanoX nu te supăra de întrebare: Matale nu ai avut loc în guvernul ala din umbră al USD? Nimic, nimic, nici măcar un ministruleţ mai mic?
    Stai liniştit că sunt anti PDL, PSD,PNL...şi tot neamul lor!

    RăspundețiȘtergere
  89. Toata lumea face bagaje?
    ,,Ultimul stinge lumina''?
    8

    RăspundețiȘtergere
  90. Analizele lu'Ponta:
    ===================
    Presedintele PSD, Victor Ponta, a atacat luni, a doua oara intr-o singura zi, PDL, pentru alegerile partiale de duminica, aratand cu degetul mai ales spre ministrul de Interne, Traian Igas, si spre ministrul Dezvoltarii Regionale, Elena Udrea, considerand ca cei doi "conduc politia".

    "Nu m-a deranjat, cred ca trebuie sa ne deranjeze pe toti ce e ilegal. Sa dai clipul candidatului la Tv Stefan e ilegal, sa dai pachete e ilegal, sa obligi toti transportatorii sa aduca oameni la vot (...) Singurul lucru pe care putem sa-l face - sa sanctionam public lipsa de bun simt a domnului Igas, care spune ca "daca au dovezi, sa le aduca". Doamna Udrea si domnul Igas conduc politia, sa aduca dovezi ca Pinalti e de la USL. Pentru ei, ilegalul a devenit normal. Au castigat cu un candidat care a zis ca el nu e de la PDL", a spus Ponta, in direct la Realitatea TV.

    Liderul PSD s-a mai aratat de parere ca PDL a dus "o campanie mizerabila" si ca acest lucru se va intampla si la alegerile din 2012.

    El spune ca doi primari USL de la Maramures au tradat, de aceea victoria candidatului USL e de apreciat.

    "PDL n-a castigat aceste alegeri, PDL a castigat si a fraudat o multime de voturi", a mai spus Ponta.
    ===============

    RăspundețiȘtergere
  91. *****Ha, ha, ha,
    PlanoX, la loc comanda! Auzi ce spune Ponta:
    --------------
    Ponta: USL nu pregateste Guvernul, e pacaleala de presa
    --------------
    Presedintele PSD, Victor Ponta, a negat, intr-o declaratie de vineri, informatiile aparute in cotidianul Gandul, cum ca USL pregateste deja lista cu viitorul Guvern, considerand-o "pacaleala" si "informatie falsa".

    "N-am discutat despre ministri si nici n-o sa discutam prea curand. Jurnalistii pot sa dea in bobi, e doar o pacaleala de presa (...) Eu nu sunt sursa, sunt presedintele PSD-ului si va garantez ca nu am discutat niciodata in USL. Deocamdata am avut alegeri, avem alegeri, sa discuti despre pielea ursului poate fi pentru ziaristii de la "Gandul", nu pentru noi", a explicat Ponta.

    Intrebat daca lista Guvernului va avea mai putin de 11 ministri, cum au scris jurnalistii, Ponta spune ca vor fi de fapt mai multi de atat, pentru ca e nevoie de un specialist pentru fiecare domeniu.
    ----------------------

    RăspundețiȘtergere
  92. Ponta si Antonescu s-au facut de ras. Aroganta, incapatanarea, lipsa de orientare, ingamfare, nerecunoasterea greselilor ii vor duce la dezastru. De fapt , cred ca nici nu vor sa castige alegerile, le e groaya de guvernare. Se vor sfasia intre ei pentru ministere, va fi macel inca inainte de a intra la grvernare, inca inainte de a ... pierde alegerile din 2012. 30 la suta prezenta in Maramures? Doar atat au putut scoate doua partide ? Jalnic. Dezastru. Nu conteaza cine a castigat ci cati oameni au reusit sa convinga. 15% din electorat. Asta e scorul USL 15% din electorat au votat pentru ei, 13 la suta pentru PDL iar 72 % nici nu i-au bagat in seama nici pe unii nici pe altii si asta intr-o zona in care oamenii urasc partudul de guvernamant. DEZASTRU !

    RăspundețiȘtergere
  93. Lăzăroiu: Dacă în cele mai favorabile colegii USL ia 45%, care e probabilitatea să aibă 50%? Zero!
    Ministrul Muncii, Sebastian Lăzăroiu, le-a adresat, luni, ziariştilor "două întrebări de perspicacitate", el arătând că probabilitatea ca USL să obţină 50% la alegerile parlamentare este zero.

    "Dacă ieri au fost alegeri în cele mai favorabile colegii ale USL şi scorul maxim pe care l-au obţinut a fost 45%, care e probabilitatea ca USL să fi luat 50%, ieri, dacă erau alegeri?", a fost prima întrebare a lui Sebastian Lăzăroiu.

    Tot el a dat şi răspunsul: "Având în vedere că media întotdeauna este mai mică decât maximul, probabilitatea era zero. Probabilitatea ca USL să ia 50%, când în cele mai bune colegii ia 45%, este zero".

    El a precizat că a doua sa întrebare se referă la postul Antena 3 care, în opinia ministrului, s-a implicat activ de partea candidaţilor USL în campania electorală.

    "Antena 3 s-a implicat activ de partea candidaţilor USL în campania asta. A vrut să arate utilitatea pe care o are în obţinerea celor 50%, dar şi pentru cele 20 de locuri pe care PC le-a negociat. La ce a fost utilă Antena 3 şi de ce USL le dă 20 de locuri celor de la PC?", a întrebat Lăzăroiu, după care a plecat la şedinţa BPN al PDL fără a răspunde întrebărilor jurnaliştilor.

    RăspundețiȘtergere
  94. Nu Ponta si Antonescu s-au facut de ras ci romanii care s-au umilit pentru o punga de faina, un litru de ulei si o plimbare cu telegondola pinalti.
    Toate fapte infractionale, conform legii electorale.
    Ne-am obisnuit sa invinovatim pe cei care incearca sa respecte legile.
    Ce asteapta Politia, Serviciile si Parchetele? Acum nu se autosesizeaza din oficiu?

    RăspundețiȘtergere
  95. Ppalno 10. Desi am promis sa ma fac ca nu iti vad comentariile, imi cer scuze si fac o exceptie.
    Cand am spus ca cei doi s-au facut de ras, nu ma refeream sub nici o forma la ce s-a intamplat in Neamt, ci la ce s-a intamplat in Maramures.De fapt dincomentariul meu rezulta clar la ce anume faceam referire, numai ca dumneata urmezi politica lui Ponta si Lui Antonescu si te faci ca nu pricepi realitatea, dand vina pe oricine numai pe propria incapacitate nu. Eu consider ca acest 15 % din electorat care a votat cu USL in Maramures este un DEZASTRU PENTRU USL. RUSINE ESTE CUVANTUL CU CARE TREBUIE SA SE ACOPERE CEI DOI.

    RăspundețiȘtergere
  96. Domnule Plano în guvernul meu, cînd eu voi fi prim-ministru, domnia voastră veţi avea sigur portofoliul justiţiei.
    Cu stimă şi aleasă consideraţie

    RăspundețiȘtergere
  97. Dacă stau bine şi mă gîndesc...cu certitudine la Ministerul Telecomunicaţiilor îl pun pe don Neacşu, că-i cel mai tare dintre noi în telefonie, atît cea cu fir cît şi cea fără.

    RăspundețiȘtergere
  98. Guvern? Facem Guvern?
    Uauuu ... da'mie, mie ce-mi dati?
    IO fiind raprezintantul anonimilor de p'aici!
    Astept si Io, acolo, un mic, mic ciolanas!
    P.S.: Daca ma pun si pe mine, las'ca va iau pe tati, tati anonimii. Cu sau fara "poza"!
    Vericule, nu ma uita!

    RăspundețiȘtergere
  99. Pe tine te facem ministru la Ministerul Mediului. Munca deloc, bucurii cit cuprinde...Ne asiguri iesirile la gratare si un mediu placut; stii tu...lasa-ti imaginatia sa zburde!
    PS. Pe nepotul Cezar il fac ministrul muncii, ca-i place...ii place cum ii place ciinelui a linge sare.

    RăspundețiȘtergere
  100. plano 10 , nu-l mai apara pe dl. ponta .
    este penibil .
    nu poti castiga alegerile , chiar si in neamt , daca nu faci campanie electorala . si PSD nu face campanie in neamt de 3 ani . este adevarat , pana acum a castigat . dar , totul are un sfarsit . nu telegondola si nici plasele au fost hotaratoare ci blatul PDL - PSD -PNL , de la nivel local .
    fiind baiat citit , consulta presa locala .


    tupak amaru

    RăspundețiȘtergere
  101. @Cezar uncle
    Vezi pe cine-ti pui ,,purtatoare de cuvinte''!
    Zicsieu

    RăspundețiȘtergere
  102. @Cezar uncle,
    Sa traiti Don Pramier!
    IO multamesc! E bun si vreau "mediul"!
    E cum zici matale, e si "mediul" plin de relatii si banii ... UE. Angajez pe toti!
    Unii cu gratarele, altii cu micii, tava, berea, carbunii, suflatu etc. Uauu ... da binii o sa hie, vericule!

    RăspundețiȘtergere

Liber... la comentarii! Responsabilitatea continutului, revine fiecaruia.
Comentariile injurioase, obscene, atacurile suburbane la persoana, nu vor fi publicate! Nu doresc sa creez 'probleme'... unora sau altora! Admin!

Dialog între doi gemeni nenăscuţi

MOTTO-ul... unui grup de tineri... si frumosi!

Search mehedinti blog online:

Lista mea de bloguri