Google Translate

miercuri, 9 noiembrie 2011

UPDATE. Consemnăm, spre aducere aminte: Sorin Ovidiu Vîntu, nu este ce pare a fi


Instanţa Tribunalului Bucureşti a decis, marţi, arestarea preventivă pentru 29 de zile a lui Sorin Ovidiu Vîntu şi Liviu Luca, precum şi a altor opt persoane, acuzate de delapidarea Petromservice.

În cazul lui Vîntu, instanţa a decis că termenul de 29 de zile va curge din momentul în care acesta va fi dus efectiv în arestul Poliţiei Capitalei, el plecând de la Tribunalul Bucureşti în jurul orei 14.00, după ce i-a expirat ordonanţa de reţinere.

Srin Ovidiu Vîntu a fost dus, marţi seară, în arest cu o maşină a Poliţiei, în urma deciziei instanţei de arestare preventivă pentru 29 de zile. El a fost adus de poliţişti în arest pentru că a plecat de la instanţă înaintea pronunţării deciziei de arestare.

Decizia a fost contestată de cei nouă acuzaţi, rămaşi în sala de judecată în aşteptarea deciziei.

Recursul se va judeca la Curtea de Apel Bucureşti.


Procurorii Secţiei de urmărire penală şi criminalistică din cadrul Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie i-au reţinut în acest dosar pe Sorin Ovidiu Vîntu, Liviu Luca, omul de afaceri moldovean Octavian Ţurcan, fostul director general al Petrom Service Gheorghe Şupeală, fostul director financiar al Petrom Service Zizi Anagnostopol, omul de afaceri prahovean Mihai Sorin, Mihai Viorel Râmboacă, Răzvan Florin Râmboacă, Daniela Braşoveanu şi Ioan Bohâlţeanu, pentru 24 de ore, acuzaţiile fiind de delapidare, complicitate la delapidare şi spălare a banilor.

Procurorii au mai dispus faţă de Rino Graziano Raicovich, cercetat în acelaşi dosar, măsura preventivă a obligării de a nu părăsi ţara.

Procurorii PICCJ au cerut arestarea preventivă a celor 10 persoane reţinute în cazul Petrom Service, între care Liviu Luca şi Sorin Ovidiu Vîntu, argumentele fiind valoarea extrem de ridicată a prejudiciului, numărul persoanelor prejudiciate şi abilitatea acuzaţilor de a îngreuna tragerea la răspundere.

În plus, caracterul transnaţional al operaţiunilor financiare desfăşurate de inculpaţi a făcut extrem de dificilă administrarea probatoriului în cauză, fiind necesară efectuarea a trei comisii rogatorii internaţionale, în state în care secretul bancar este protejat prin numeroase formalităţi, ceea ce a determinat trecerea unui interval semnificativ de la data săvârşirii faptelor până la momentul la care au fost obţinute date temeinice cu privire la participarea inculpaţilor. Astfel, unele dintre autorităţile judiciare au transmis răspunsul la comisia rogatorie internaţională în luna iulie 2011, iar ultimele relaţii comunicate de alte autorităţi judiciare au fost transmise la sfârşitul lunii octombrie 2011.

"Modul de operare al inculpaţilor denotă specializare şi o abilitate sporită de a folosi metode care să îngreuneze eventuala identificare şi tragere la răspundere penală, împrejurare care trebuie coroborată cu datele referitoare la alte infracţiuni comise de aceiaşi inculpaţi în modalităţi similare. Din probele cauzei rezultă că inculpaţii deţin numeroase companii şi conturi bancare în străinătate, iar recuperarea prejudiciului presupune identificarea activelor acestora, care poate fi îngreunată de inculpaţii aflaţi în stare de libertate", se mai arată în referatul cu propunerea de arestare preventivă a persoanelor reţinute în dosarul Petrom Service.

"Inculpatul Vîntu Sorin Ovidiu participa la întâlniri ca reprezentant al S.C. Petromservice S.A. şi angaja societatea în faţa partenerilor străini, aşa cum rezultă din mesajele de poştă electronică identificate cu prilejul percheziţiei informatice efectuate în cauză, care atestă şi că directorul general Şupeală Gheorghe îi era în fapt subordonat funcţional. Totodată, a rezultat că inculpatul Vîntu Sorin Ovidiu se implica direct în activitatea S.C. Petromservice S.A. şi îi dădea indicaţii inculpatului Luca Liviu cu privire la deciziile pe care urma să le ia, reproşându-i dacă acesta adopta o altă conduită", susţin procurorii.

În aceste împrejurări, la scurt timp după ce în patrimoniul părţii vătămate a intrat suma de 323.059.381 euro obţinută din vânzarea activităţii de servicii petroliere, inculpaţii au acţionat pentru a transfera lichidităţile în patrimoniul unor companii pe care le controlau, în special SC Realitatea Media SA (14.200.000 de euro), SC Imobiliar Network 2002 SA (6.725.000 euro) şi SC GM Invest SA (1.300.000 euro).

Probele obţinute în urma comisiei rogatorii internaţionale solicitate în dosarul fraudării Petromservice arată că cele 22 de companii offshore prin intermediul cărora s-au realizat achiziţiile de acţiuni şi fraudarea patrimoniului companiei sunt controlate de Vîntu Sorin Ovidiu şi Ţurcan Octavian.

"Din declaraţiile depuse la deschiderea conturilor bancare şi din evidenţele departamentului de înregistrare a societăţilor din străinătate înscrisuri transmise de autorităţile judiciare cipriote în urma comisiei rogatorii internaţionale solicitate în cauză rezultă că toate companiile offshore prin intermediul cărora s-au realizat achiziţiile de acţiuni şi fraudarea patrimoniului S.C. Petromservice S.A. sunt controlate de Vîntu Sorin Ovidiu şi Ţurcan Octavian, care au contribuit astfel în mod nemijlocit la săvârşirea infracţiunii de delapidare", scriu procurorii în referatul prin care cer arestarea preventivă a zece persoane, între care Sorin Ovidiu Vîntu, Liviu Luca şi Octavian Ţurcan.

Dintre cele 22 de companii offshore, 13 îl au ca beneficiar real pe omul de afaceri moldovean Octavian Ţurcan, trei pe Sorin Ovidiu Vîntu, cei doi fiind beneficiari reali şi la o altă companie offshore.

Alte două companii, una înfiinţată în 2003 şi alta în 2006 îl au ca beneficiar real pe Liviu Luca.

Procurorii au mai stabilit că suma de 14,2 mil. de euro a ajuns în contul Realitatea Media prin trei operaţiuni, în 2007, 2008 şi 2009, când de la Petromservice au fost virate sume de bani prin conturile mai multor companii offshore, potrivit referatului prin care procurorii PICCJ cer arestarea preventivă a lui Vîntu.
Sursa: Mediafax.ro



Sorin Ovidiu Vîntu
a fost retinut din nou. Si ce dacă.
Subiectul Secolului, va deveni curand o biata banala stire.
Omul acesta, niciodata nu va fi condamnat cu executarea pedepsei.
Sorin Ovidiu Vîntu, nu este ce pare a fi.
Extrem de important, niciodata de unul singur.
Puterea nu are vointa, CAPACITATI pentru a rezolva cazul SOV, cap-coadă!
Si nici atatea locuri, in spatiile de detentie!
Am consemnat, spre aducere aminte.
Admin
========================
UPDATE
==============


Aceasta sa fie explicatia noilor evenimente?
Eventual o schema "imbunatatita" ?
Hmmm... Am putea avea zile fierbinti!
Explozii in lant! Dar ... Traim in Romania!
Admin

11 comentarii:

  1. SOV, A ţintit şi pensiile private
    =========================
    "Evenimentul Zilei" a mai dezvăluit intenţia lui Sorin Ovidiu Vîntu de a intra pe piaţa pensiilor private obligatorii (Pilonul II), prin intermediul MKB Romexterra Fond de Pensii, în care Delta Asigurări avea o participaţie de 40%. Aceasta era deţinută în proporţie de 82,8% de către Tabor Project Ltd, care avea, la rându-i, acţiuni la Ranhold Ltd, cea din urmă având acelaşi sediu declarat cu Elbahold Ltd. Ultima dintre ele a fost acţionar în Petrom Service SA care deţinea, la rându-i, participaţii la Delta Asigurări. Toate controlate de Vîntu direct sau prin interpuşi. Adică aceeaşi oameni arestaţi astăzi alături de Vîntu: sindicalistul Liviu Luca, prim-vicepreşedinte al CNSLR Frăţia şi omul de afaceri moldovean Octavian Ţurcan.

    Aşadar, SOV pregătea o nouă afacere pe banii românilor, de această dată una care viza direct Ţbătrâneţile" acestora. Acelaşi SOV care aseară, la ora închiderii ediţiei noastre, încă se juca de-a şoarecele şi pisica, căci, deşi teoretic fusese arestat preventiv în jurul orei 14,30, practic încă nu se prezentase, încă, la sediul Poliţiei. Asta după ce please din Tribunalul Bucureşti, în timp ce magistraţii deliberau asupra arestării sale preventive, profitând de faptul că ordonanţa de reţinere, emisă de procurori pe termen de 24 de ore, expirase cu 15 minute înainte ca procesul să se termine. Într-un final, Vîntu avea să fie adus, aseară târziu, cu maşini de Poliţie, în arest.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sorin Ovidu Vîntu și-a finanțat apropiații cu banii sindicaliștilor. Mircea Dinescu a primit 100.000 de euro... cica imprumut!!!!!
    ==============
    Hopaaaaaaa ....
    Dar "Mircea fa-te ca lucrezi...",
    membru in Colegiul CNSAS, (functie asimilata celei de secretat de stat, cu sofer la scara platit de NOI + secretara etc.etc.) ...
    ce da maestrului Vintu? Sa fie oarece informatii de prin dosarele securitatii ???!!!! Vai tie tarisoara, pe mainile cui ai putut ajunge!

    RăspundețiȘtergere
  3. Stenograme; SOV - Mircea Dinescu:
    ...............
    SOV: Deci, câte-ţi trebuie? Zi!

    MD: Câte poţi tu, coane ....

    SOV: Hai, tati, zi câte-ţi trebuie, cincizeci, o sută, câte vrei ....

    MD: Cât?

    SOV: O sută, cât îţi trebuie? Ce să faci cu cincizeci ... cât ...

    MD: Bă, adu-mi cât poţi tu. Dar cât mai repede, te rog!

    RăspundețiȘtergere
  4. buna dimineata !?
    poate si din aceasta cauza dinescu era un ff bun "analist" la rtv si toata ziua era invitat sa "combata obiectiv"
    ceilalti invitati/moderatori(nu radeti ca faceau cu schimbul intre ei)probabil erau la fel de bine platiti/manjiti, ca "formatori de opinie"

    stelian tanase,cretzuleasca....samd???
    Desigur ca la antene 1, 2,3, nu eswte ca la rtv e cu totul alta situatie.ei sunt absolut "NEPATATI" hi,hi

    RăspundețiȘtergere
  5. SOV a inselat, platit si cumparat tot!
    A inselat milioane de naivi, a devalizat tara, dar si-a "cumparat" protectia! De la politicieni la procurori (ex.cazul "celebrului" procuror IRINEL PAUN - cel care l-a spalat bine si foarte bine pe SOV -, promovat apoi pentru serviciile facute in fruntea Serviciului Secret al MAI), tot ce era nevoie.
    Mafia caracatitei personale, transpartinica, transfrontaliera, este absolut impresionanta! In solda SOV au fost si sunt nume grele! Indivizi care NU SUPORTA puscaria!
    [Ii dor cumplit testicolele!].
    Banul, ochiul dracului!

    RăspundețiȘtergere
  6. @13:10
    adevar graita-i!
    dar de ce nu te loghezi??(desi eu te cunosc dupa stil)

    RăspundețiȘtergere
  7. Cum se face ca PDLei nu prea vezi prin listele acelea? Tartorul tartorilor, tatucul base, cat si ce i-a promis lui Vantu, ca sa-l cheme la baie pe Geoana? He-he-he-he! Daca vom afla intr-o zi!

    RăspundețiȘtergere
  8. he-he SORIC?? mai sunt multi.....elena ce zici??

    RăspundețiȘtergere
  9. TOT DESPRE ,,ECHIDISTANTA,, MASS-MEDIA! E GREU SA GASESTI O STIRE ADEVARATA, CA DE INFORMATII NICI VORBA !
    analizati,analizati,analizati!!!!!!!!









    Caror servicii secrete apartin televiziunile din Romania, de la TVR si Pro TV la B1 TV, Antene si Realitatea TV: MOSSAD, SIE, ex-KGB, SRI

    Intr-un interviu realizat in cursul zilei de ieri, realizatorul TV Radu Moraru afirma despre el si echipa emisiunii Nasul, tocmai executati de la postul 10 TV, dupa ce au fost dislocati de la B1 TV, ca “Am fost pulverizati de o gasca transpartinica din politica si serviciile secrete”. Este vorba de o “trupa”, “de multe ori de nevazut”, “in care sunt implicati si oameni care au legatura cu serviciile secrete si cu politicieni din toate partidele”, dezvaluie Radu Moraru. Problema este, mai spune Moraru , ca “noi avem servicii secrete si avem oameni care actioneaza in numele serviciilor secrete, dar care n-au nici o legatura nici cu serviciile secrete nici cu Romania”.
    Chestiunea cu serviciile secrete si presa e de cand s-a inventat cea de a doua. Penetrarea, controlul, apararea sau, dupa caz, manipularea – in functie de originea serviciului care actioneaza – sunt printre prioritatile oricarui serviciu secret in relatia cu mass media. Dar, pentru a usura aceasta activitate si pentru a reusi sa arunce o tara in directia dorita la momentul potrivit, anumite servicii secrete, predominant straine, s-au gandit sa infiinteze chiar ele, prin intermediari, adevarate edificii ale manipularii opiniei publice, atrofierii simturilor si lobotomizarii natiunii.

    Cui apartin, de fapt, televiziunile din Romania?, este o intrebare pe care ar trebui sa si-o puna fiecare telespectator inainte de a apasa pe butonul telecomenzii care il teleghideaza pe el si mintea sa. Pentru a da cat de cat raspunsul la aceasta intrebare o sa ne folosim doar de logica, luand la ochi principalale televiziuni, in special de stiri, din Romania. Asadar:

    Despre postul care tocmai l-a mazilit pe Radu Moraru nu e foarte greu sa-ti dai cu presupusul. Patronul 10 TV se numeste Zoltan Teszari iar grupul RCS-RDS – care intentioneaza sa lanseze o noua televiziune de stiri – are sediul central la Budapesta.

    Despre Realitatea TV, televiziune care tocmai a ramas fara 600 de angajati, la fel, raspunsul e destul de cunoscut. Personajul Sorin Ovidiu Vintu apare in rapoarte ale ofiterilor de informatii romani ca o interfata a intereselor rusesti in Romania si Republica Moldova. Deci, sa spunem, generic, Realitatea a apartinut ex-KGB-ului, fie ca e vorba de FSB, SVR sau GRU.

    RăspundețiȘtergere
  10. Pentru a sparge aceasta unitate masiva antiromaneasca a intrat in scena, dupa cum stiti, Sebastian Ghita cu Asesoft. Acum, tinand cont ca Asesoft este o companie strict romaneasca nu putem, tot asa, decat sa presupunem ca are o oarecare tangenta cu SRI.

    Penalul Vintu, ca sa abureasca serviciile romanesti, l-a bagat in scena insa pe Elan Schwartzenberg. In aceasta formula, cuplul Vîntu-Schwartzenberg vrea sa-si pacaleasca partenerii si creditorii prin metoda FNI, afirma managerul Asesoft, Sebastian Ghita. Elan (Emilian cum figureaza in actele oficiale, sau Mimi cum era alintat de prieteni) este originar din Harlau iar familia sa a emigrat in Israel in anul 1980. Parintii sai ar rezilia in prezent in statiunea balneara Netanya. Bazandu-ne tot pe logica, nu putem crede ca Schwartzenberg ar fi afiliat in vreun fel serviciilor secrete arabe… Sa spunem, deci: MOSSAD.

    Asa ajungem la principala televiziune de stiri a Romaniei, practic formatoarea celorlalte: Pro Tv, cu satelitii aferenti – posturile de televiziune Acasa, Pro TV International, Pro Cinema, Sport.ro si MTV Romania. Infiintata de Adrian Sarbu, fostul sef de cabinet al lui Petre Roman, televiziunea apartine in prezent grupului Central European Media Enterprises (CME). CME, prin canalele sale aflate in Romania, Cehia, Slovacia, Slovenia, Croatia, Bulgaria si Ucraina, acopera o piata de 97 de milioane de telespectatori si se afla in proprietatea miliardarului Ronald S. Lauder. Lauder este si presedintele Congresului Mondial Evreiesc.

    Ce a mai ramas? Ah, Antenele si B1 TV. Aici avem de a face cu ceea ce Radu Moraru numea “trupa invizibila” – personaje corupte din politica si economie cu relatii in serviciile secrete romanesti dar fara a reprezenta de fapt nici serviciile nici Romania. Le iau la pachet pentru ca sunt la pachet. Despre Antenele turnarromului Voiculescu nu este cazul, cred, sa intru in vreun amanunt. Dar cazul noului B1 Tv, preluat de la familia Paunescu , altfel iubitoare a “stransei prietenii” romano-ruse (sau ruso-romane?), si aflat in prezent sub manageriatul fostului administrator al televiziunilor lui Voiculescu si sefulet la Grivco, Sorin Oancea, este mai interesant. Curatat de niste licheni aparuti prin coabitarea cu EvZ, ca Ioana Lupea si Mircea Marian, postul s-a pricopsit rapid cu personaje oarecum asemanatoare. Un Robert Turcescu, facut scapat de la Realitatea cu doar o zi inainte de arestarea lui Sorin Ovidiu Vintu – binefacatorul sau cu ceva milioane de euro – sau un Andrei Badin – alintat de presedintele Romaniei cu “Bai, caraghiosule!” -, o fosta portavoce anti-Basescu cu spume, pe cand era la Antena lui Voiculescu. Azi, cuminte, in bancuta lui. Despre acesta din urma, Ioan T. Morar afirma ca are legaturi cu SIE, care l-ar fi insarcinat cu misiuni pe langa Casa Regala si legionarii din exil, in timp ce altii amintesc relatia lui de subordonare cu Uly Valureanu alias Ulrich Friedberg Valureanu, redactor sef la ISRO-PRESS, “revista dedicata exclusiv universului evreilor nascuti in Romania si relatiilor de prietenie dintre Israel si Romania”. Luand acest caz aparent paradoxal – un element vehement anti-Basescu la un post presupus pro-Basescu -, drept referential in ce priveste B1 TV, intrebarea este: SIE sau MOSSAD? Daca mai observam si ca pe la EvZ – ziarul condus, se spune, de Dan Andronic si prietenii – unii cam intra in priza la stirile despre “poporul ales”, raspunsul e, asadar, undeva pe la mijloc.

    RăspundețiȘtergere
  11. Era sa uit tocmai de TVR! Postul national de televiziune nu mai apartine Romaniei de cand la conducerea lui s-a instalat o “gasca” nu transpartinica ci de-a dreptul neo-kominternista. Conducerea TVR este acaparata in totalitate de oamenii GDS-ului, organizatie infiintata in paralel cu FSN de Silviu Brucan, cu sprijinul financiar al condamnatului penal George Soros. Alexandru “Andi” Lazescu, fost vicepresedinte UASCR-Iasi, apoi sef al GDS-Iasi si asociat al unui alt renumit infractor penal, Sorin Ovidiu Vintu, a fost obligat in trecut sa demisioneze de la TVR, chiar in timpul scandalului FNI. Ulterior, a revenit in Consiliul de Administratie TVR pe baza sprijinului fostului presedinte Emil Constantinescu ot Tighina, la recomandarea consilierilor prezidentiali Zoe Petre si Dorin Marian, afiliati centralei GDS si, respectiv, serviciului de informatii al lui Dinu Patriciu, deservitor la randul lui al intereselor rusesti. Despre Rodica Culcer, sefa pensionara a stirilor TVR, nu cred ca mai este cazul sa amintesc ca, dupa o perioada de acomodare cu limbile straine la “Era Socialista ” si pe langa CC al PCR, a lucrat ca secretara la Ambasada SUA pe vremea Raposatului, cand orice cetatean roman care statea mai mult de o ora in incinta statului american era automat cadru al fostei Securitati. Ulterior, “tovarasa colonel” a urmat mai multe stagii de pregatire pe meleaguri straine, in institutii unde se calca pe bombeu atat agentii ex-KGB cat si cei ai MOSSAD. Viitorul acestei “trupe invizibile” a fost de altfel descris de insusi “Andi” Lazescu, in arzatoarea “Flacara Iasului”: “Suntem comunisti, sau viitori comunisti, si in orice moment trebuie sa ne comportam ca atare, sa privim spre viitor, care este al nostru”.
    Dupa cum vedeti exista totusi un numitor comun in toate aceste institutii formatoare de opinie:MOSSAD-ul. Putem spune, fara teama de a gresi, ca ei sunt intradevar echidistanti. Sunt permanent cu cei de la care pot castiga. Dar nu fac o munca aiurea, conform intereselor de moment. Isi pregatesc oamenii din timp, ii ajuta sa ajunga in functia dorita de ei si abia apoi il "pun la lucru". Si nu se multumesc cu atat, in timp ce il ridica pe unul, pregatesc si esaloanele II si III ce vor urma. Ce ziceti? E cam greu de scapat de ei!

    Sfatul meu: alegeti-va surse de informare din mediul online, dar si aici cu foarte mare atentie, militati pentru anularea abuzivei taxe Radio/TV si scoateti televizoarele din presa. Nu pierdeti nimic. In schimb, va recastigati pe dvs si, mai ales, va salvati copiii de la o moarte inceata a mintii umane si sufletului dumnezeiesc

    RăspundețiȘtergere

Liber... la comentarii! Responsabilitatea continutului, revine fiecaruia.
Comentariile injurioase, obscene, atacurile suburbane la persoana, nu vor fi publicate! Nu doresc sa creez 'probleme'... unora sau altora! Admin!

Dialog între doi gemeni nenăscuţi

Alegeri locale 5 iunie 2016. Veniti la vot! Click here:

MOTTO-ul... unui grup de tineri... si frumosi!

Search mehedinti blog online:

Facebook, Click here:

Lista mea de bloguri

COUNTERsite