Google Translate

vineri, 17 ianuarie 2014

Farfuria zburătoare a pensionarului focșănean Aristide Balcu, a primit Brevetul de Invenție

 
Aristide Balcu, focșăneanul care a inventat o „farfurie zburătoare”, a obținut Brevetul de Invenție. Titlul invenției sale este „Aeronavă cu dislocarea fluidului prin învârtire”, conform celor înscrise pe Brevet. Odată cu obținerea Brevetului de Invenție, el are drepturi exclusive de inventator. Acum, bărbatul își dorește ca cineva să fie dispus să aloce bani pentru construirea efectivă a „farfuriei zburătoare”.

    Aristide Balcu, focșăneanul care a inventat o „farfurie zburătoare”, a așteptat mult timp până când visul i s-a împlinit, iar acum speră ca o persoană cu bani sau chiar reprezentanții statului să aloce bani pentru construirea „aeronavei cu dislocarea fluidului prin învârtire”, titlui invenției pentru care a obținut Brevetul de Invenție. „Am avut milioane de piedici, dar până la urmă am reușit. Acum, am obținut Brevetul de Invenție și trebuie să se găsească un om cu bani sau chiar statul, care să aloce sumele necesare pentru construirea ei. Această invenție este unică pe glob”, ne-a spus Aristide Balcu.

    Monitorul de Vrancea a scris despre Aristide Balcu și invenția sa, în luna februarie a anului 2010. Focșăneanul, care acum este pensionar, ne-a povestit atunci că încă din tinereţe i-a venit în minte o idee ieşită din comun şi de atunci s-a tot chinuit să arate lumii că tehnica aerospaţială are foarte multe goluri, iar farfuria zburătoare făcută de el ar putea creşte siguranţa zborului. Ideea de a construi o farfurie zburătoare i-a venit încă de la 18 ani. Acesta a povestit că era al patrule copil al familiei. Fraţii lui au reuşit să facă şcoală, el nu. Văzând că viaţa nu-i oferă prea multe posibilităţi, bărbatul a încercat să afle în ce domeniu „aţa este mai subţire“, după cum spunea el. „Aveam 18 ani cînd mi-a venit ideea să fac ceea ce am reuşit să fac astăzi (în 2010-n.r).  La şcoală nu au avut părinţii posibilitatea să mă ţină şi atunci m-am gândit că trebuie să fac ceva. Am încercat să văd în ce domeniu, aţa este mai subţire. Am încercat multe, dar m-am oprit la aviaţie“, ne-a povestit în februarie 2010, Aristide Balcu.

     Bărbatul ne-a mai spus că totul a pornit de la o bucată de tablă pe care a aruncat-o prin rotire. În acel moment şi-a dat seama că ideea lui ar putea revoluţiona tehnica aerospaţială. Prin invenţia aparatului asemănător unei farfurii zburătoare, bărbatul a vrut să arate lumii întregi că aparatele de zbor actuale nu fructifică din plin principiile aerodinamicii şi mecanicii fluidelor, motiv pentru care accidentele aviatice sunt atât de frecvente. Bărbatul a avut nevoie de zeci de ani pentru ca ideea lui să capete contur şi pentru  a-şi lua brevetul de inventator.
I-a scris lui Nicolae Ceaușescu despre ideea sa
 
    După ce i-a venit ideea cu farfuria zburătoare, focşăneanul a avut nevoie de cineva care să-l ajute. Schiţa aparatului a fost făcută de tatăl său, pictor de meserie. Cum ideea care îi încolţise în minte nu-i mai dădea pace, în anul 1970, bărbatul i-a trimis o scrisoare lui Nicolae Ceauşescu în care i-a cerut să-l primească în audienţă pentru a-i aduce la cunoştinţă un proiect cu caracter militar, economic şi strategic.
 
A primit răspuns la scrisoare, dar nu a mai primit răspuns şi după ce a trimis documentația. O vreme a renunțat la idee, dar în anul  1987 şi-a găsit un aliat şi s-a concentrat şi mai mult asupra a aceea ce vroia să facă. Aristide Balcu a reuşit să-l atragă de partea lui şi să-l convingă de viabilitatea aparatului său de zbor şi pe comandorul Ioan Botez, de la o unitate de aviaţie din Focşani. Cei doi au colaborat la pregătirea documentaţiei pe care au trimis-o pentru brevetare la Oficiul de Stat Invenţii Mărci (OSIM). Balcu spunea atunci că lipsa studiilor l-au afectat foarte mult şi multă lume a fost împotriva lui.

    Dosarul i-a fost respins pe motiv că nu a arătat autonomia de zbor. După mai multe încercări, dosarul a fost înregistrat şi după spusele inventatorului a primit valoarea  maximă „strict secret cu importanţă deosebită“. Cu toate acestea, bărbatul spunea că nu a reuşit să facă nimic. În anul 2007 a reușit să scoată dosarul din patrimoniul statului. Ca să poată fi depus din nou, inventatorul trebuia să-şi completeze dosarul şi îi trebuia o imagine cu silueta unui motor cu reacţie.
 
Necazurile inventatorului focşănean nu s-au oprit aici. După ce şi-a luat dosarul din patrimoniul statului, acesta trebuia să mai facă unele completări. A mers la bibliotecă să caute o imagine cu silueta unui motor cu reacţie. Discuţia pe care a purtat-o în bibliotecă a fost ascultată de un bărbat care, ulterior s-a oferit să-l ajute la tehnoredactarea lucrării. Zis şi făcut. Bărbatul i-a cerut inventatorului să-l treacă pe el ca solicitant desemnat pentru corespondenţa cu OSIM. Mai tîrziu, omul cu intenţii bune s-a dovedit a fi un colaborator fals deoarece s-a trecut şi ca inventator.
 
Aparatul are o parte mobilă și una fixă
 
    Aparatul de zbor inventat de Aristide Balcu cuprinde o parte mobilă şi una fixă. Partea mobilă conţine un ansamblu de trei turbine montate pe un singur ax. În concepţia inventatorului, două dintre aceste turbine conlucrează, pe lângă imprimarea mişcării de rotaţie, şi pentru dirijarea aerului absorbit din partea superioară a aparatului înspre partea inferioară. Cabina pilotului poate fi rotită numai cât să asigure necesităţile de vizibilitate. În partea inferioară a cabinei, proiectantul farfuriei a plasat o contragreutate, al cărei rol este legat de schimbarea direcţiei de zbor. Ansamblul de turbine este pus în mişcare de două motoare cu reacţie.

    Inventatorul ne-a spus în 2010 că nu a zburat niciodată cu un avion şi că nici nu ar face asta. De avion îi era teamă, atât lui cât şi soţiei. Cu farfuria inventată de el ar zbura fără probleme deoarece aceasta nu s-ar putea prăbuşi niciodată. Bărbatul susţinea că aparatul inventat de el are şi foarte multe avantaje. Poate atinge o viteză de cel puţin două ori mai mare decât un elicopter, stabilitatea este foarte mare pentru că intervine forţa centrifugă. De asemenea, schimbarea direcţiei de mers se poate face foarte repede, în comparaţie cu aparatele de zbor clasice. Totodată, farfuria zburătoare decolează şi aterizează pe verticală şi astfel nu este nevoie de pistă, se poate deplasa şi în apă şi are o capacitate mare de transport. Potrivit bărbatului, aparatul poate fi folosit în aproape orice situaţie.
 
===============================
=============================================
============================================================

24 de comentarii:

  1. Uai, parca ni-l si inchipui pe Jean Liuc Picarrr la mansonul acestui castron zburator, dand ordin lu lt. ing, sef Jiordi La Forj de survol a scutului de la Deveselu, cu Uărp 5 !
    Mai nashpa e ca nu are armament si-l baga pe clingonianul ala de Uorf in disponibilizare, cu Ordonanta 7 !

    Engheigi, tovarasi !

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca fonctioneaza cu oarece motorina Efix, ori Alto, cu alimentare obligatorie numa de la statiile MOL !
    Oare dom ministrul Dobritescu, de la aparare, stie de inventea asta ? Ca poate renunta la ef16 si se apuca sa construiasca farfurii. Ca nu-i greu, numa trebo sa transforme oleaca hala Aretemeului de la Flotila de la Fetesti si s-o doteze cu oarece strunguri noi si-i gata ! Avem aviatie pe farfurii supersonice, de moare amerlocii de necaz !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pese: oleaca daca se straduieste dom ministru Dobriteanu, impreuna cu seful Mestemeului, care0i de aviatie exact la fix, de Ziua Nateonala putem deja vedea pe ceriul patriei, pentru prima data in lume, cum defileaza farfuriile ! Intercalate cu Hercule's si Spartan's !

      Ștergere
    2. Pese: poate-l ajuta cu sponsorizarea domnul baron local de la Vrancea, Maiestatea Sa Oprisan von Deniken !

      Ștergere
    3. Pese: ce casto ar suna Regimentul 77 Farfurii Interceptare-Vanatoare-Bombardament Giarmata !
      Ioi !

      Ștergere
    4. Bai MPT de ce nu l-ai propus pe Mircea Dusa? Era cel mai potrivit, strain total de aviatie, dar deja s-a eliberat din functie.

      Ștergere
  3. care vinzi bai tigaia draicucar pe site.....bahmuteanca stie???

    RăspundețiȘtergere
  4. deja Diusa a si postat pe feisbuci.E ca si gata cumparata:):) Da no treboia sa apara pe siteuri dastia speciale.Daca vad chinezoii, de maine le cumparati de la dragonu' rosu

    RăspundețiȘtergere
  5. Si cand ma gandeam ca am oaresice iexperienta in rachete aa si aviatie!.....am o pula si nici p'aia:):)

    RăspundețiȘtergere
  6. oaiii ce bine suna! ca si 'pusca si cureaua lata.
    Can ieream io tanar parca am mai auzit "sinergia" asta cu citez:
    "orificii prevazute in partea superioara pentru aspirarea fluidului..." Oaiii ce frisoane aveam,ca-i vedeam si ajutajul inferior,pe undeva pe sub turbinele numite popular ţâţe.....daaaa numai la sugiuc

    RăspundețiȘtergere
  7. Fusei pe saitu cu petitea de demitere a strambului national si completai si eo formularul ala. Ca sa ma aflu in treaba, ca un roman responsabil ce sunt !
    Baba n-o vrut, ca ea o zis ca a votat deja, la referend, si ca kiorul, pentru ea, e suspendat in continuare !
    Uai, da cum navigai eo p-acolea, mai dadui de-o petite !
    Si-o completai si p-aia, asea, sa moara dusmanii mei !
    Eote:
    ==========================

    Demisia Premierului Victor Viorel Ponta

    Aceasta petitie este un gest simbolic!

    Eu unul, ca roman semnatar al acestei petitii, nu pot sa accept ca un mitoman(mincinos patologic), vezi masteratul de doua luni din Italia, un plagiator dovedit, un ciocoi sluga la baroni locali si alti mafioti(vezi autostrazile la Alexandria si Focsani si atacurile la justitie), un las(vezi neasumarea legii minelor trimisa de el insusi in parlament), si un tradator al intereselor Romaniei(vezi indepartarea tarii de valorile UE si apropierea de China si Rusia), sa fie prim ministrul tarii mele,

    si de aceea solicit demisia acestui INDIVID DE CEA MAI JOASA SPETA din functia pe care o ocupa fara nici un merit si care aduce grave atingeri onoarei si imaginii poporului Roman!!!

    http://www.petitieonline.com/demisia_premierului_victor_viorel_ponta
    =========================

    Ioi !
    Uai, eo m-am decis sa semnez tot ce inseamna jos si huo ! Jos Iliescu, jos Kingu Mihai, jos Besescu, jos Daniletz, jos Muica Macavei, jos toti, jos ministrul sanatatei, jos !
    Semnez tot !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce tot ii trageti voi cu valorile UE? Dar care sunt valorile UE? Fa o lista. Colonialistii astia care s-au aliat si au inventat UE ca sa exploteaze la comun prostii care s-au baga si ei in UE crezand ca vor fi in rand cu lumea? Astea sunt valorile UE? Romania astazi este mai saraca si mai distrusa decat inainte de a se baga in troaca cu porci care este asa zisa UE.

      Ștergere
  8. Uai, maine merg, de dimineata, la Dedeman, ca sa-mi procur, prin achizitie directa, fara cerere de oferta, oarece materiale pentru gardul de la mosie !
    Ca ma amendeaza dom premar de acolea, de nu-mi refac gardul de la strada !
    Ase ca lipsesc, motivat !
    Am gasit si-o echipa de meseriasi, formata din fro 3 betivani, care mi-or facut proiectul pe loc, ca sa nu-mi mai fure gardul: sefu, aici stalp de beton, aici la fel, si acolea, iar zidim cu becea de 20, dam un strop si-i gata ! Nu ti-l mai fura sefu !
    Degeaba am incercat sa-i conving ca inca n-am otorizatie de la Primarie, pentru Zidul Berlinului ! Da-i in pula, cica sa dau si eo de-o tuica si se rezolva !!!
    Sa dea dreaca !
    Da, pana la urma, cred ca au dreptate meseriasii astia !

    RăspundețiȘtergere
  9. Uai, gugustiucul nostru de administrator mai manareste blogul ista ? Ori l-o vandut, contra-cost, pe la frun securist, ceva, de vorbesc acusica direct cu cine stie ce organ !
    Uai, astia care navigati si pe feisbucul lu Burcubista, stiti ceva ?
    Ca parche prea s-a dat la cur !
    Inteleg ca iar se apropie pastele si isi aduce, din nou si iarasi, aminte ca trebo sa ne invite la Trompeta, la butoiul cu vin, la protap, la doua peste fripte...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Taci uai, ca acu-i cu Sf. Antonie! A mers la popa sa-l sfinteasca pe Cezar, sa nu-i mai curga astuia mucii pe mooyan,

      Ștergere
  10. @pmt
    Vezi "las fierbinti" de aseara.Ti se potriveste fix in gard.Pe bune ;merita

    RăspundețiȘtergere
  11. Ai di pula me, ear e sambata ! Dimineata-ceata-greata !
    Numa sa se deschida la Prakticostore, c-am si fugit la marchet ca sa-mi achizitionez materiale de constrictii gard !
    Ioi ! Daca ni-l fura derbedeii si pe asta, ma cac pe ea mosie, ca numa belele mi-o adus ! Mai bine platesc amenzile, ori spagile pe la primarie !

    RăspundețiȘtergere
  12. Neatza Buna la Zoo + 9, iar Cezar, babuinele batrin, oriunde s-ar afla, pe la 2 sa ne zuga la oaua!

    RăspundețiȘtergere
  13. Uai, hai salutemus, bosoroges !
    Gau de Anus igitur
    Sa v-o trag la cur !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uai, da s-o'ntrerupt lumina, de-ati fo asea de activi, azi ?
      Ioi !

      Ștergere
  14. Uai, rezolvai si cu gardul !
    Gada, am predat materialele, la echipa aia de meseriasi, care-s beti aproape non-stop !

    RăspundețiȘtergere
  15. Mai bini punei sirmi ghimpoasi, ca-n filmili amerlocilor.

    RăspundețiȘtergere
  16. Aristide Balcu, imaginatia ta este un OZN pentru cei fara imaginatie! Cetateanul din Alimpesti, jud, Gorj, Golgota, cu motorul de mobra, prin anii 1974-1975, de profesie mecanic auto, Nicolae Stancioiu cu Ion Brabete, prin idei ingineresti de la H. Coanda, din Giubega-Perisor, jud. Dolj, cu motor electrico-mecanic (nerealizat inca) nefinantat din anii 2010, iar acum tu din Focsani, cu ABRO-1, prin „aeronava cu dislocarea fluidului prin învârtire” avand la baza probabil tot principiul oltenesc din aceeasi perioada, se evidentiaza traseul spre identificarea mijlocului de transport-teleportare a unei parti din materia universului numita OZN sau . Adevarul este ca ne-am apropiat de aceasta tinta, desi in spatiul aerian chiar romanesc isi fac aparitia astfel de nave care fac deliciul secretomaniei strategice. Eu din 1974 am schitat un astfel de vehicul bazat pe principiul electrostatic avand ca mijloc de navigare laserul, iar propulsia pentru iesirea din atmosfera terestra sa fie efectuata de forta antigravitationala generata de un ''catiionic-motor-anionic'' terestru. Interplanetar sau/si interstelar, prin sisteme de navigatie laser-antifotonic, face ca nava sa ''dispara'' intergalactic, dar prin ''clik-uri laser-anti-fotonic'' se pozitioneaza in univers avand ca baza de reper receptorul TERRA,ca CENTRU AL UNIVERSULUI. De fapt se produc suprapuneri de Big-Bang-uri, sau mai bine zis curbarea traseului fotonic si ''oprirea timpului''. Teleportarea rezulta din segmentatia luminii curbate si oprirea la un punct din univers prestabilit. Pot oamenii sa fie pasageri ai acestor nave? Eu zic DA! Nava, prin capsula-habitat, ofera vietuitoarelor un mediu ermetic antigravitational fara afectarea fiziologicului si dupa iesirea din spatiul terestru, constienta ramanand neafectata, iar celelalte functii ale organelor interne pastrandu-se in parametrii normali. O mare parte din pamanteni raman ademeniti de stralucirea si zornaitul monezilor, iar cativa zaresc ''farfurii zburatoare'' inconjurate de efectul Corona sau/si lumini multicolore din spectrul ROGVAIV, generatoare de AVC-uri si pierderi ale constientei, multi decedand de forta demonica generata de stralucirea ochiului dracului. AMIN de la Sabin

    RăspundețiȘtergere

Liber... la comentarii! Responsabilitatea continutului, revine fiecaruia.
Comentariile injurioase, obscene, atacurile suburbane la persoana, nu vor fi publicate! Nu doresc sa creez 'probleme'... unora sau altora! Admin!

Dialog între doi gemeni nenăscuţi

MOTTO-ul... unui grup de tineri... si frumosi!

Search mehedinti blog online:

Lista mea de bloguri