Google Translate

miercuri, 22 iulie 2015

Chemtrails, dârele morții – otrava din cer. ▶ CHEMTRAILES - Controlul populatiei prin otravire - YouTube

 
Daca ne vom uita astazi pe orice strada importanta a unui oras vom constata ca Farmaciile au rasarit la aproape fiecare suta de metri.
 
Acest lucru arata ca populatia este bolnava,
ca aproape fiecare om merge cu regularitate la farmacie ca sa incerce sa isi trateze o problema de sanatate.
 
Ceea ce va reusi, in cele mai multe cazuri, va fi sa gestioneze un simptom, fara a ajunge la adevarata cauza si, cu fiecare an, va lua tot mai multe medicamente, intr-un cerc vicios care se va termine la cimitir, cu multi ani mai repede decat ar fi trebuit.

Lumea in care traim astazi este una in care profitul marilor companii primeaza in fata intereselor celor multi, in care nevoia de a reduce populatia Terrei, trambitata de multi apologeti ai Noii Ordini Mondiale, da liber intoxicarii populatiei pe toate fronturile – mancare, apa, poluare electromegnetica, chemtrails...

O populatie bolnava nu poate fi creativa si este dependenta de sistemul care ii controleaza resursele de hrana si apa, de sistemul care o obliga sa faca toate tranzactiile prin banci, pentru a-i controla banii.

In toata aceasta schema, un rol important in otravirea si controlul populatiei pare sa il joace celebrele CHEMTRAILS, substanțele aruncate în atmosferă prin intermediul avionelor.

Chiar dacă agenții sistemului vor pretinde că aceste “chemtrails” sunt rodul paranoiei adepților teoriei conspirației, dovezile sunt clare si arata la ce nivel se incearca controlul populatiei.

In emisiunea de mai jos veti afla lucruri foarte importante despre CONTROLUL POPULATIEI PRIN OTRAVIRE, lucruri care ne privesc pe toti!

Vizionare cu folos!

 
Sursa:
======================================
============================================================
 
Mărturii zguduitoare privind dârele morţii [chemtrails] care apar pe cer în urma unor avioane (spre a răspândi pe ascuns boli, suferinţă şi moarte)
de George Preda

Vă oferim un prim articol dintr-o serie de articole prin care dorim să vă punem la curent cu un fapt extrem de îngrijorător şi, totodată, incontestabil. Tot mai multe avioane care zboară chiar şi la mică altitudine lasă în urma lor  dâre ale morţii [chemtrails, dâre alcătuite din substanţe chimice, care nu au nicio legătură cu carburantul sau sistemul de propulsie al avioanelor]. În acest mod, sunt răspândite pe ascuns anumite substanţe care provoacă bolile, epidemiile, suferinţa şi moartea. Acest articol cuprinde o mărturie cutremurătoare a unui mecanic care a văzut echipamentul tehnic folosit pentru dispersarea unor substanţe toxice şi mărturia unui funcţionar superior al unei companii aeriene, care a avut acces la documentele unui proiect guvernamental secret prin care se realizează această dispersare a unor substanţe în atmosferă.

În ultimii ani, clinicile medicale şi sălile de urgenţă ale spitalelor sunt mereu înţesate, de multe ori umplute la dublul capacităţii lor, de oameni suferind de boli al căror nume până acum câţiva ani nici nu exista. De ani de zile există bănuiala că starea proastă a sănătăţii oamenilor, simptomele noi, maladiile nou apărute, greu de explicat de lumea medicală, ar avea drept cauză dârele anormale pe care din ce în ce mai multe avioane în zbor le lasă în urma lor. Autorităţile, însă, nu par să se îngrijească de un astfel de detaliu … care pare banal!

La început, doar extrem de puţine avioane lăsau în urma lor astfel de dâre. Astăzi, au devenit extrem de numeroase, brăzdând cerul în cruciş, în paralel şi chiar în formă de „S“ sau de cercuri. Privim pe furiş cerul şi atunci când zărim aceste dâre, ni se pare normal ca un avion care trece să lase în spatele lui urme care se întind de la un capăt la altul al orizontului. Ele se lărgesc continuu, amestecându-se cu alte dâre, ajungând să formeze un adevărat nor, care acoperă cerul ore în şir.

Nu este oare legitim, în acest caz, să ne întrebăm dacă aceste dâre nu sunt cumva una dintre cauzele problemelor de sănătate care ne lovesc de câţiva ani încoace? Dăm ca exemplu valul de bronhiolite care afectează din ce în ce mai mulţi nou-născuţii, în fiecare an. În urmă cu două decenii, acest cuvânt nici măcar nu exista în dicţionar! Alte probleme care au apărut sunt: recrudescenţa astmului, leziuni ale căilor respiratorii, leziuni pulmonare, dureri în gât ciudate, angine care dispar la fel de pe neaşteptate cum apar, gripe care nu sunt cu adevărat gripe, maladii ale ochilor, ale pielii şi organelor interne... Lista este lungă, şi fiecare dintre aceste afecţiuni poate degenera şi duce la moarte.

Analizele efectelor chemtrail-urilor, adevărate dâre ale morţii, sunt dintre cele mai neliniştitoare. Soluţia oficială care ni se oferă: vaccinuri noi şi antibiotice super-tehnologizate, în condiţiile în care s-a demonstrat că supraconsumul de vaccinuri şi de antibiotice de tot felul nu a făcut decât să reducă iremediabil capacitatea sistemului imunitar de a răspunde la atacuri subite.

Explicaţia cu care, iniţial, responsabilii civili şi militari ai forţelor aeriene i-au liniştit pe observatori, a fost aceea că ar fi vorba doar de dâre de condensare. La întrebarea de ce aceste urme nu existau cu mai mulţi ani în urmă răspunsul a fost că atunci avioanele nu zburau atât de sus încât să permită formarea acestor dâre. În anumite cazuri, aceste dâre, au spus ei, pot rezulta ca urmare a aruncării restului de carburant, în vederea unei posibile aterizări forţate. Cu toate acestea, înmulţirea acestor dâre (nu toate avioanele care zboară riscă să se prăbuşească, din câte se ştie...) şi aspectul lor face să fie ridicol şi inadmisibil acest gen de justificare... În urma amplitudinii pe care fenomenul a luat-o şi în lipsa unor explicaţii plauzibile, soluţia pe care autorităţile au găsit-o a fost să îl transforme în „legendă urbană”, împiedicând orice studiu ştiinţific serios. Folosindu-se de tragicele atentate din 11 septembrie 2001, au îngropat definitiv chestiunea. Ca urmare a aşa-zisei ameninţări internaţionale a terorismului, a fost impusă, sau cel puţin se urmăreşte să fie impusă, obligativitatea sprijinului şi încrederii absolute faţă de guverne. Chestiunea dârelor morţii [chemtrails] a ajuns, deci, să facă parte rapid dintre subiectele pe care mass-media le evită cu orice preţ... Dezbaterea a continuat însă pe internet.

Autorităţile militare şi guvernamentale iau în derâdere aceste afirmaţii ca fiind conspiraţioniste sau le denunţă drept zvonuri lipsite de fundament. S-a mers chiar până la a vorbi de propagandă teroristă antiguvernamentală, pentru a închide, o dată pentru totdeauna, gura celor băgăreţi.

Ar trebui, cu toate acestea, să se realizeze o anchetă serioasă şi independentă şi să se dispună realizarea unor analize la laboratoare controlate de servicii neguvernamentale, dacă mai există aşa ceva... Deşi sunt destul de mulţi cei care au observat acest fenomen alarmant, numărul celor care au întreprins o campanie activă pentru informarea populaţiei este foarte mic. Agenţiile guvernamentale contează pe apatia oamenilor şi, de fapt, ele au ajutat din plin la crearea acestei stări de conştiinţă, începând din anii 1950, prin fluorizare, aspartam şi drogurile vândute pe stradă.

Este binecunoscut faptul că guvernele anumitor ţări experimentează tehnologii noi asupra populaţiei lor de zeci de ani. Există rapoarte care au fost făcute publice care o dovedesc. Pentru a opri acest genocid tăcut trebuie trezit spiritul oamenilor şi mass-media cu privire la acest flagel invizibil care ne copleşeşte de câţiva ani! Dacă un procentaj atât de mic de oameni este preocupat de acest fenomen, conducătorii acestor agenţii au motiv să creadă, analizând situaţia, că se găsesc deasupra oricărei bănuieli şi că nu există nimic de care să se teamă.


Dâre de condensare sau dâre ale morţii?

Dârele de condensare [contrails]


De la apariţia avioanelor cu reacţie, ne-am obişnuit să vedem pe cer dâre albe în urma lor, atunci când trec pe deasupra noastră, la mare altitudine. Aceste dâre albe – în engleză contrails, [dâre de condensare] – depind în special de doi factori: umiditatea ambiantă şi temperatura, foarte scăzută la acea altitudine. Ele pot să fie alcătuite din fine picături de apă condensate sau din cristale de gheaţă şi de zăpadă.

Aceste dâre pot să apară la altitudine joasă, aproape de nivelul solului, doar în zone cu un climat extrem de rece (Antarctica, Arctica) şi constituie un serios handicap pentru circulaţia aeriană. La altitudine, aceste condiţii se manifestă regulat începând de la 9000 de metri. Dârele pot rămâne vizibile mai multe minute înainte de a fi dispersate de vânt, gradat, până când dispar complet. Aceste dâre de condensare, nefiind formate decât din molecule de apă, sunt aproape inofensive, mai ales prin comparaţie cu poluarea pe care o singură turbină de avion o generează, datorită arderii carburanţilor şi ai altor agenţi chimici. Dârele de condensare [contrails], fiind compuse din vapori de apă, se disipă după o scurtă perioadă de timp. Conform meteorologului Thomas Schlattes de la Administraţia Naţională Oceanică şi Atmosferică a Statelor Unite, ele nu se pot forma decât la temperaturi de - 60°C şi mai mult, la niveluri de umiditate relativă de 70% şi la altitudini foarte mari.

Ca incident separat şi distinct în ansamblul acestor evenimente, norii se pot forma dacă temperatura, umiditatea relativă şi condiţiile de vaporizare sunt favorabile dezvoltării lor. Dacă vedem pe cer dâre de condensare [contrails] – considerate aşa după aspectul lor – care se transformă în „nori“ , putem concluziona că nu sunt alcătuite din vapori de apă şi deci este vorba de altceva!
Timpul prevăzut pentru disiparea dârelor de condensare [contrails] este relativ scurt, două minute sau mai puţin. Aceasta presupune că dâra respectivă este alcătuită în special din vapori de apă, cel puţin conform definiţiei sale clasice (condensation trail sau dâră de condensare). Nivelul de disipare a dârelor de condensare [contrails] depinde mult de mărimea particulelor cristalelor de gheaţă şi de cantitatea de raze solare. Dependenţa de umiditatea relativă nu este evidentă. Un nor care se formează în urma trecerii unui avion, atunci când se produce aceasta, depinde în principal de temperatura, de umiditatea relativă, de tipul şi de mărimea particulelor (nucleelor) de aerosol care sunt introduse.

Formarea şi disiparea dârelor normale de condensare [contrails] şi formarea de nori trebuie să fie recunoscute ca fiind două procese fizice separate care rezultă ca urmare a unor condiţii diferite şi variabile în cele două cazuri.

Dâre ale morţii [chemtrails]

De la mijlocul anilor 1990 încoace, în SUA a început să fie observată înmulţirea unor dâre de un tip nou. Ele apar la altitudine mai joasă decât cea a dârelor de condensare [contrails], uneori chiar aproape de nivelul solului, pot să fie albe sau colorate şi se estompează foarte lent, lăsând să treneze o ceaţă în care pot fi detectate diverse particule sau filamente. Uneori, ele formează nori longitudinali care se taie brusc, lăsând un gol în respectiva dâră. Apoi norii par a se forma din nou pentru a se termina la câţiva kilometri mai departe. Sau, dimpotrivă, dâra taie cerul de la un capăt la altul al orizontului. Aceşti nori nu sunt întotdeauna situaţi la mare altitudine, după cum pretind autorităţile militare sau cele ale controlului aerian. Foarte adesea, îi putem sesiza la înălţimi cuprinse între 1000 şi 5000 metri, dar şi mai sus de 9000 de metri, care este altitudinea culoarelor de zbor ale avioanelor comerciale.

În unii dintre aceşti nori putem discerne curcubeie sau o culoare portocalie. Alţii sunt pătaţi de mase mai închise în interior, sau tivite cu negru. Aceste mici dâre se expansionează destul de rapid (în funcţie de viteza vântului) şi produc pene fine sau plase în evantai. Spre deosebire de dârele de condensare [contrails], dârele morţii [chemtrails] sunt adesea scindate, cu un gol sau o întrerupere în traseu, ca şi cum ar fi fost schimbat rezervorul din care au fost pulverizate.

Fapt important: cei care au observat aceste fenomene nu sunt cârcotaşi profesionişti sau ufologi de salon. Ei sunt mai degrabă pasionaţi de aviaţie, medici, oameni de ştiinţă, poliţişti, jurnalişti integri... şi oameni cărora aceste împrăştieri le provoacă iritaţii oculare sau bronhice, alergii şi oboseală. Ei aparţin tuturor claselor societăţii. Plecând de la criterii de sănătate publică, s-a creat o reţea de observatori ai dârelor morţii [chemtrails], care este extrem de activă pe internet.

Scrisoarea unui mecanic de aviaţie

Vă oferim în continuare o scrisoare extrem de interesantă, care a fost publicată pe site-ul lui Clifford Carnicom, apoi afişată pe site-ul lui Jeff Rense (ambele site-uri sunt dedicate acestui subiect legat de crimele realizate prin intermediul „dârelor morţii” [chemtrails]), scrisă de un mecanic de aviaţie. Chiar dacă unii pot obiecta că provenienţa acestei misive este incertă, ea coincide cu multe alte mărturii, inclusiv cu scrisoarea unui director al unei linii aeriene, ca răspuns la declaraţiile mecanicului anonim.

Chemtrail-uri. Un mecanic de aviaţie s-a împiedicat de adevăr?

„Din motive pe care le veţi înţelege pe măsură ce veţi citi ceea ce urmează, nu-mi pot divulga identitatea. Sunt un mecanic de aviaţie şi lucrez pentru o linie aeriană importantă. Muncesc într-o bază de întreţinere situată într-un mare aeroport şi hazardul a vrut să descopăr ceea ce nu-mi era vizibil destinat.

Mai întâi, trebuie să vă explic în două cuvinte cum funcţionează ierarhia în lumea mecanicilor din domeniul aeronautic. Acest lucru este important pentru înţelegerea relatării mele şi pentru cauza căreia îi consacraţi o mare parte din energia voastră. Mecanicii de aviaţie îşi doresc să lucreze în trei domenii: avionica, motoarele şi comenzile de zbor. Se consideră că mecanicii care lucrează pe aceste sisteme au atins cele mai înalte grade ale scării ierarhice. Vin apoi mecanicii care lucrează la sistemele hidraulice şi aparatele de climatizare. Următorii sunt cei ataşaţi sistemelor subalterne.

În sfârşit, pe treapta cea mai de jos a acestei scări, se găsesc mecanicii care lucrează la sistemele de golire a fluidelor. Niciun mecanic nu vrea să lucreze la pompe, rezervoare şi sistemul de conducte care servesc la înmagazinarea deşeurilor toaletelor din avioane. Totuşi, în fiecare aeroport unde am lucrat eu, există întotdeauna doi sau trei mecanici care se oferă voluntari pentru acest serviciu, oricare ar fi aeroportul. Ceilalţi mecanici sunt foarte fericiţi să-i lase să facă aceasta. Nimeni nu acordă cu adevărat atenţie acestor oameni şi niciun mecanic serios nu are o legătură veritabilă cu aceşti mecanici de zona a doua. De fapt, nu m-am aplecat niciodată cu adevărat asupra acestui aspect, până foarte de curând.

Majoritatea companiilor aeriene au acorduri de servicii reciproce cu celelalte companii care utilizează acelaşi aeroport. Aceasta înseamnă că dacă o companie are o problemă tehnică, de ea se va ocupa unul dintre mecanicii noştri. În schimb, dacă unul dintre avioanele noastre este în dificultate acolo unde îşi are baza de întreţinere o altă companie aeriană, avionul nostru va fi reparat de ei.

Într-o zi, acum aproximativ o lună, am fost chemat la bază pentru a lucra la avionul unei alte companii. În momentul în care m-a chemat, controlorul nu ştia care era problema şi nu putea să-mi dea niciun detaliu. Atunci când am sosit la faţa locului, am descoperit că pana se situa la nivelul înmagazinării deşeurilor. Nu existau alte soluţii: trebuia să mă strecor în interiorul carlingii pentru a rezolva problema. Pătrunzând în compartiment, mi-am dat seama că ceva nu e în regulă. Avionul avea mai multe rezervoare, pompe şi tuburi decât erau menţionate în caietul de sarcini.

La început, am presupus că sistemul fusese modificat. Nu mai lucrasem pe un aparat de acest tip de mai bine de zece ani. Urmărind să găsesc problema, am realizat rapid că tubajul şi rezervoarele suplimentare nu erau legate la sistemul de evacuare... Tocmai descoperisem acest lucru, când un alt mecanic de la compania mea a apărut subit. Era tocmai unul dintre mecanicii care lucrau în mod obişnuit pe aceste sisteme. I-am predat lucrul cu mare plăcere. Plecând, l-am întrebat despre acea echipare suplimentară. El mi-a răspuns: Vezi-ţi de treaba ta şi lasă-mă să mă îngrijesc de a mea!

A doua zi, lucram la calculatorul firmei ca să văd un plan de cablaj. Pentru că tot eram acolo, am decis să fac o cercetare cu privire la echipamentul suplimentar pe care îl găsisem în avion. Spre marea mea surpriză, manualele nu făceau nicio referire la echipamentul pe care îl văzusem în ajun. Am căutat în dosarele producătorului şi nu am găsit nimic nici acolo. Curiozitatea mea era atinsă în punctul sensibil: eram cu adevărat hotărât să descopăr natura acestui echipament.

Săptămâna următoare am primit trei dintre avioanele noastre, în hangarul principal, pentru inspecţia periodică. În timpul acestor inspecţii, în jurul avionului forfotesc peste tot o mulţime de mecanici. Tocmai îmi terminasem treaba şi am decis să mă duc să văd sistemul de evacuare pe unul dintre aparate. Cu toţi mecanicii din jur, eram sigur că nu avea să mă observe nimeni. Spre marea mea surpriză, avionul pe care am ales să-l inspectez avea şi el acel tip de echipare suplimentară!

Am început să urmez sistemul conductelor, pompelor şi rezervoarelor. Am descoperit ceea ce părea a fi unitatea de comandă a respectivului sistem. Era o cutie de comandă standard folosită în aviaţie, dar fără cea mai mică inscripţionare. Puteam urma firele de la cutia de comandă la pompe şi la valve, dar niciun alt circuit de comandă nu era conectat la această unitate. Singurele fire care erau racordate la această unitate erau legate la sistemul operaţional al comenzilor avionului.

Sistemul avea un rezervor mare şi două mai mici. Era dificil de văzut datorită îngustimii compartimentului, dar mi s-a părut că rezervorul mare ar fi putut cuprinde 200 litri. Rezervoarele erau legate la o supapă de golire şi de umplere care trecea prin fuzelaj, chiar în spatele supapei de golire a sistemului fluidelor uzate. Căutând unde ducea acest racord sub avion, am văzut că era ascuns în spatele unui fals panou, sub un alt panou care, la rândul lui, ajungea la sistemul canalului de golire. Am început să urmăresc tubajul pompelor. Aceste tuburi conduceau la o reţea de conducte mai mici care se terminau în marginile din spate ale aripilor şi ale stabilizatoarelor orizontale ale avionului.

Dacă priviţi cu atenţie aripile unui avion mare veţi vedea un mănunchi de fire, aproximativ de grosimea unui deget, care iese din marginea din spate a aripii. Acestea sunt tije de descărcare statice. Ele sunt folosite pentru a disipa sarcina de electricitate statică care se acumulează pe un avion în zbor. Am descoperit că acele conducte duceau la una din trei dintre aceste tije de descărcare electrostatică. Iar aceste false tije de descărcare electrostatică fuseseră găurite ca pentru a lăsa să scape un produs oarecare prin ele.

Trecuse o vreme de când eram cocoţat pe aripă. Dintr-o dată, unul dintre supraveghetori mi-a ordonat să părăsesc hangarul. El mi-a spus după aceea că treaba mea era terminată şi că nu eram autorizat să fac ore suplimentare. Cele două zile care au urmat au fost foarte încărcate şi nu am găsit niciun minut liber pentru a-mi continua mica anchetă. Două zile după descoperirea mea, am fost chemat să înlocuiesc un detector de temperatură pentru un motor de avion care se pregătea să decoleze. Am terminat lucrul şi m-am întors la hârţogărie.

Aproximativ 30 minute mai târziu, am fost convocat de directorul general. Atunci când am intrat în biroul său, mă aşteptau acolo reprezentantul sindicatului nostru şi alte două persoane, pe care nu le cunoşteam. Directorul mi-a spus că a fost descoperită o problemă serioasă. Eram suspendat pentru o greşeală gravă. Mi-a spus că scrisesem intrări false în raportul meu de lucru în legătură cu detectorul de temperatură pe care tocmai îl instalasem cu câteva ore înainte. Eram consternat şi am început să protestez. Am spus că era ridicol şi că făcusem cât se poate de conştiincios acea treabă. Reprezentantul sindicatului s-a interpus. El a recomandat să aruncăm un ochi la avion, pentru a lămuri situaţia. Atunci eu am întrebat cine erau ceilalţi doi oameni. Directorul general mi-a indicat că erau inspectori de securitate ai companiei aeriene, dar că nu erau obligaţi să-mi dea numele lor.

Ne-am înapoiat deci la avion, care ar fi trebuit deja să decoleze, dar care era încă garat la rampa noastră de întreţinere. Am deschis capota motorului şi reprezentantul sindicatului a scos detectorul de temperatură. A verificat numărul de serie şi a constatat că era piesa veche. Atunci ne-am dus la magazia de piese şi reprezentantul sindicatelor a verificat raportul meu. De pe o etajeră, el a luat o cutie sigilată. A deschis-o şi a scos un detector de temperatură având acelaşi număr de serie cu cel pe care îl instalasem. Imediat, el mi-a spus că sunt suspendat pentru o săptămână fără salariu.

M-am odihnit acasă în prima zi a suspendării mele, întrebându-mă ce s-a petrecut. Seara, am primit un apel telefonic. Vocea mi-a spus: „Acum ştii ce păţesc mecanicii care îşi bagă nasul acolo unde nu au nimic de făcut. Data viitoare când o să te amesteci să lucrezi la sisteme care nu te privesc, o să-ţi pierzi slujba! Cum mă simt generos astăzi, cred că o să te poţi întoarce la treabă curând.“ CLIC. Am făcut imediat apropierea între ceea ce tocmai se produsese şi faptul că descoperisem acel tubaj misterios.

În dimineaţa următoare am fost chemat de directorul general. El mi-a spus că datorită excelenţei dosarului meu suspendarea fusese redusă la o zi. Trebuia deci să mă reapuc imediat de treabă. Singurul lucru la care mă puteam gândi era: Ce încercau „ei” să ascundă şi cine sunt aceşti EI?

Revenirea la treabă a fost ca şi cum nu s-ar fi petrecut nimic. Niciunul dintre ceilalţi mecanici nu a amintit de suspendarea care îmi fusese dată. Reprezentantul sindical mi-a spus de altfel că era inutil să vorbesc despre aceasta. Dar în noaptea aceea am căutat pe internet pentru a urmări să găsesc răspunsuri. Nu-mi amintesc cum am ajuns aici, dar am găsit site-ul vostru. Atunci situaţia a devenit din ce în ce mai clară. A doua zi dimineaţă la serviciu, în interiorul dulapului meu, care era încuiat, am găsit o notă tipărită. Ea spunea: „Curiozitatea a ucis pisica. Nu te uita pe site-urile internet care nu te privesc.” Mi-am spus: „Ia te uită! EI mă observă.”

Nu ştiu ce produse pulverizează ei prin intermediul acelor sisteme ciudate, dar pot să vă certific că o fac. Îmi imaginez că utilizează camioanele cisternă pentru a încărca acele rezervoare. E vorba de camioanele care golesc deşeurile rezervoarelor de vidanjare a toaletelor. În mod obişnuit, aeroporturile încredinţează unor sub-contractori acest gen de lucru şi nimeni nu se apropie de aceste camioane. Cine ar vrea să urmărească un camion umplut de fecale? Golind rezervoarele fluidelor uzate, aceşti oameni umplu rezervoarele sistemului jicloarelor de vaporizare.

Cunoscând planurile de zbor ale avioanelor, ei programează probabil unitatea de comandă cu scopul ca ea să înceapă să pulverizeze o anumită cantitate din respectivul produs după un anumit timp, îndată ce avionul a atins o anumită altitudine sau atunci când el se găseşte deasupra anumitor zone locuite. Ciocul jicloarelor (elemente al carburatorului sub forma unor tuburi cu unul sau mai multe orificii prin care se pulverizează în carburator debitul de combustibil necesar) falselor tije electrostatice este atât de mic încât nimeni din avion nu ar putea remarca acest lucru.

Dumnezeu să ne ajute pe toţi,
un cetăţean căruia îi pasă.“

Răspunsul unui funcţionar superior al unei linii aeriene, postat pe site-ul lui Clifford Carnicom

„Domnule Carnicom,
Citind scrisoarea pe care aţi primit-o de la mecanicul anonim, m-am simţit obligat să-i răspund. Şi eu muncesc pentru o linie aeriană, cu toate că la un nivel ierarhic superior. Nu voi numi linia aeriană, nici oraşul în care mă aflu, nici postul pe care îl ocup, din motive evidente de securitate. Aş vrea să pot documenta tot ceea ce sunt pe punctul să vă dezvălui. Dar este practic imposibil să o fac, întrucât aceasta ar putea în cele din urmă să antreneze consecinţe fatale pentru mine.

Elementele conţinute în scrisoarea mecanicului anonim mi se par autentice. În SUA există companii aeriene care au participat la un proiect numit Project Cloverleaf [Proiectul Frunza de treflă], timp de câţiva ani. Unii îşi amintesc că au primit consemne în această direcţie în 1998. Personal, am fost avizat în 1999. Cei câţiva funcţionari ai liniilor aeriene care au primit instrucţiunile în ceea ce priveşte proiectul Cloverleaf au fost supuşi cu toţii unor controale de securitate severe cu privire la antecedentele lor personale şi, chiar înainte să putem primi aceste instrucţiuni, am fost puternic presaţi să semnăm un acord de ne-divulgare, care declară în esenţă că, dacă spunem ceea ce ştim, indiferent cui, riscăm închisoarea.

În biroul nostru, aproximativ douăzeci de funcţionari am primit aceste instrucţiuni, care ne-au fost date de doi funcţionari oficiali din cadrul unui organism guvernamental. Nu au revelat care. Au spus că guvernul avea să remunereze linia noastră aeriană şi, de asemenea, şi altele, cu scopul de a pulveriza anumite produse chimice speciale prin intermediul avioanelor comerciale.

Atunci când au fost întrebaţi care erau aceste produse chimice, unde şi de ce urma să le pulverizăm, ei ne-au indicat că informaţia ne-ar fi oferită dacă ar fi nevoie... Au precizat că noi nu aveam de ce să aflăm mai mult în această direcţie. Şi au continuat atunci să afirme că acele produse chimice erau inofensive. În cele din urmă, au concluzionat că programul era de o asemenea importanţă, încât el trebuia să fie finalizat cu orice preţ.

Atunci când noi i-am întrebat de ce nu desemnau numai avioanele lor militare pentru a pulveriza aceste produse chimice, ei au declarat că nu există suficiente avioane militare disponibile pentru a elibera aceste produse chimice pe o scară atât de mare. Acesta este motivul pentru care proiectul Cloverleaf a fost lansat, pentru a permite unor linii aeriene comerciale să ajute la răspândirea acestor produse chimice în atmosferă. Apoi, cineva a întrebat de ce tot acest secret... Reprezentanţii guvernului au declarat atunci că dacă marele public ar şti că avioanele care zboară deasupra capetelor lor împrăştie produse chimice în aer, grupurile de ecologişti ar cere încetarea pulverizării.

Cineva a pus unuia dintre oamenii guvernului întrebarea următoare: Dacă produsele chimice sunt inofensive, de ce să nu se facă publică natura lor şi motivul pentru care le pulverizăm? El a părut derutat de această întrebare şi a răspuns pe un ton autoritar că publicul nu are nevoie să ştie ce se petrece, dar că acest program a fost conceput numai pentru binele său. El a declarat de asemenea că noi trebuie să păstrăm tăcerea şi să nu mai punem întrebări în această direcţie. După care, şedinţa de informare a fost încheiată.

În biroul nostru, toate documentele în ceea ce priveşte proiectul Cloverleaf sunt păstrate în seifuri. Nimeni nu are dreptul să scoată aceste documente. Foarte puţini funcţionari au acces la ele şi ei nu vorbesc niciodată despre conţinutul lor.

Domnule Carnicom, eu nu sunt deloc imbecil. Ştiu că se petrece ceva şi sunt sincer înspăimântat. Mă simt foarte vinovat că ştiu de existenţa acestei operaţiuni, dar sunt obligat să tac. Sunt tulburat ştiind că firma pentru care muncesc ar putea fi pe cale să-i otrăvească pe americani. Sper că această scrisoare va deschide ochii anumitor persoane asupra a ceea ce se produce, în acest moment, pe cerul nostru. Vă repet că aş vrea să pot să vă ofer o informaţie documentată, dar înţelegeţi de ce trebuie să păstrez anonimatul absolut.

Mulţumesc.“


Vă recomandăm să vizitaţi site-urile www.rense.com şi www.carnicom.com pentru informaţii de ultimă oră despre acest subiect extrem de interesant, despre care vom continua să vă oferim diverse articole.
===========================
Acţiunile criminale de intoxicare a populaţiei prin intermediul chemtrails-urilor s-au intensificat în ultima perioadă

de Mihai Vasilescu
 Dezvăluirile incendiare care s-au făcut în ultima vreme despre chemtrails (aşa-zisele „dâre ale morţii” pe care le lasă în urma lor unele avioane) nu au reuşit să oprească acţiunile criminale ale celor care se folosesc de orice mijloace, oricât de abjecte, pentru a reduce populaţia globului la 1 miliard de oameni. Pentru aceasta, printre alte metode criminale de intoxicare, otrăvire şi îmbolnăvire a oamenilor, sunt răspândite pe cale artificială, de exemplu prin pulverizare din avioane, substanţe toxice, virusuri şi germeni patogeni. Am primit de la un cititor al site-ului yogaesoteric din Bristol, Anglia, nişte fotografii extrem de elocvente ale unor chemtrails-uri apărute recent în zona respectivă.
 
Fenomenul nu este singular, ba din contră. Nici în România nu suntem feriţi de aceste acţiuni criminale. În ţara noastră se pot observa deseori aceste dâre chimice deasupra mai multor oraşe. De exemplu, în luna martie a acestui an, în mai multe oraşe din sudul ţării a căzut din cer o pulbere cărămizie ce conţinea fier, cupru, plumb şi alte metale grele. Acest praf a putut fi observat în săptămânile care au urmat şi în Bucureşti, în judeţul Constanţa, în Bărăgan. Specialiştii Agenţiei de Protecţia Mediului spun că în mod normal, în aer nu ar trebui să existe nicio urmă de astfel de metale şi că inhalarea lor este deosebit de periculoasă.
 
În Dobrogea, de exemplu, ploaia de pulbere conţinea crom, plumb, nichel, arseniu şi cadmiu, metale care se găsesc în mod normal în sol şi nicidecum în aer. De asemenea s-a eliminat ipoteza că aceste prafuri au fost aduse de la mare depărtare de curenţii de aer, deoarece în acea perioadă meteorologii nu au constatat nicio mişcare a curenţilor de aer care să fi venit din nordul Africii, aşa cum au presupus cei de la Mediu. Această ipoteză nu a fost decât „praf în ochi” (de data aceasta, la propriu) pentru naivii care se lasă prostiţi de declaraţiile sforăitoare ale autorităţilor.
 
Multe persoane au observat aceste prafuri chimice ce cad din cer sub formă de ploaie sau se depun pur şi simplu pe lucrurile aflate la sol. Unii spun că după ploaie, frunzele au fost acoperite de negreală şi de atunci tufele de flori nu mai înfloresc. Alţii spun că legumele se ofilesc şi florile arborilor fructiferi se scutură înainte de vreme, în urma unor astfel de ploi otrăvite. La fel se petrece cu viţa de vie, care pare arsă.
 
Fostul primar Peter Vereecke din Evergem, Belgia a făcut unele afirmaţii legate de ceea ce el numeşte „o industrie a morţii – Chemtrails” , într-un interviu luat de Willy De Buck în ziarul De Gentenaar, 26 iulie 2009. Aici citiţi varianta online:
http://chellow.blogspot.com/2009/07/former-mayor-crusade-against-white.html
Redăm fragmente din acest interviu:
„…Chemtrails sunt nori de chimicale şi germeni cauzatori de boli  care intenţionat sunt împrăştiaţi peste noi pentru a ne îmbolnăvi şi a ne manipula comportamentul.”
Opinia mea este următoarea: toate procesele globale implică bani, putere şi control. Creierele din spatele Chemtrails se află la vârful industriilor farmaceutice şi chimice. Acum 100 de ani de exemplu, 1% din oameni aveau cancer. Astăzi a ajuns să aibă cancer unul din trei oameni. Acest fapt este foarte convenabil pentru unii. Industria curativă a cancerului este o afacere de miliarde de dolari. La fel ca şi tratamentul atâtor boli  „spreiate din avioane” în ultimii 10-15 ani. Alzheimer, Parkinson, autism, ADHD, astm, diabet, alergii… niciodată nu am fost atât de bolnavi ca şi acum. Psihicul nostru, sănătatea emoţională şi intelectuală sunt sistematic subminate. Cum explicaţi asta?”
Priviţi. Cu certitudine ei joacă un rol în asta pentru că avioanele care împrăştie substanţe sunt folosite mult mai intensiv în ultimii câţiva ani. Puteţi observa fenomenul în ţara noastră (Belgia) cel puţin 10 zile pe lună. De ce nu vedeţi aceste Chemtrails deasupra Saharei sau Amazonului? Pulverizarea chimicalelor asupra acestor zone menţionate ar fi o acţiune lipsită de sens atâta timp cât acolo nu trăiesc oameni. Întregul nostru mediu este infestat chimic: mâncarea, sistemul de sănătate, totul este bazat pe chimie.
Nimeni nu face nimic…
Pentru că procesul nostru de gândire este condiţionat. Priviţi ochii oamenilor de pe stradă, sunt sedaţi şi se plimbă ca nişte zombi. Priviri plictisite lipsite de „bucurie de viaţă” şi fără o perspectivă a vieţii. De aici începe cruciada mea: oameni treziţi-vă, deschideţi-vă ochii, acţionaţi, înainte să fie prea târziu
!”
 
==========================================
===========================
Un genocid planetar. Zguduitorul secret dezvăluit al dârelor morţii (chemtrails-uri) pe care anumite avioane le fac să apară pe cer (I)
de profesor yoga Gregorian Bivolaru
Dacă privim cu multă atenţie şi luciditate la tot ceea ce se petrece actualmente pe această planetă, descoperim că lumea în care trăim devine pe zi ce trece din ce în ce mai periculoasă pentru fiecare dintre noi. Urmărim să dezvăluim cu mult curaj adevărul zguduitor despre fenomenul aşa-numitelor „dâre ale morţii“ (chemtrails-uri), pe care mass-media îl trece cu obstinaţie sub tăcere, iar în SUA efectiv li se închide gura tuturor acelora care cer în mod insistent explicaţii, ei fiind acuzaţi nici mai mult, nici mai puţin decât de... propagandă teroristă antiguvernamentală.
 
Dârele morţii (chemtrails-uri), ce constau atât din felurite substanţe chimice extrem de nocive pentru sănătate, cât şi din mai mulţi viruşi mortali ce au fost creaţi în anumite laboratoare secrete prin manipulări genetice, sunt pulverizate în atmosferă cu ajutorul avioanelor şi constituie unul dintre mijloacele prin care aşa-zişii „iluminaţi“ (capii ascunşi ai sectei satanice mondiale a Francmasoneriei) profită de apatia, de inconştienţa şi de ignoranţa marilor mase de oameni, pe care se străduiesc să le manipuleze, să le îndobitocească şi să le împuţineze prin anumite căi. Ei încearcă la ora actuală să-şi ducă la îndeplinire planul criminal de reducere drastică a populaţiei globului până la 1 miliard de fiinţe umane.
 
În urma analizelor independente la care au fost deja supuse substanţele chimice din care sunt formate aceste dâre chimice ale morţii (chemtrails-uri), există la ora actuală anumite dovezi incontestabile că multe dintre noile maladii şi epidemii ce au apărut în ultima vreme şi pentru care lumea medicală nu a oferit deocamdată explicaţii oficiale, au drept cauză aceste dâre suspecte pe care le lasă în zbor în urma lor avioanele. Efectele dăunătoare ce sunt generate de aceste „dâre ale morţii“ sunt multiple, iar unele dintre ele sunt extrem de alarmante.
 
La ora actuală, există dezvăluiri că aceste dâre ale morţii (chemtrails-uri) conţin, totodată, şi microcipuri
 
La ora actuală, se ştie că au fost create deja microcipuri ce se bazează pe nanotehnologie şi sunt incluse în unele tipuri de computere. De curând, compania Hitachi a dezvăluit un nou proiect despre ceea ce managerii ei numesc un minuscul cip (ce măsoară numai 0, 05×0,05 mm) şi au declarat că o să-l scoată pe piaţă în viitorul apropiat, peste numai doi sau trei ani. Dincolo de aparenţe, adevărul este că, dacă o astfel de companie vorbeşte deschis despre ceva care va ieşi pe piaţă „în viitor“, aceasta arată că tot ceea ce ea afirmă că va apărea exista în realitate anterior, fiind descoperit în cadrul proiectelor secrete ce se desfăşoară în bazele subterane despre care am făcut dezvăluiri substanţiale în cadrul cărţii „Cel de-al treilea secret de la Fatima dezvăluit“. Noi suntem siguri că astfel de nanocipuri fac deja parte din amestecul chimic şi metalic, care este cunoscut în zilele noastre sub numele de „chemtrails-uri“.

Actualmente, se ştie că chemtrails-urile conţin multe componente chimice care sunt extrem de toxice
 
Scriitorul şi cercetătorul William Thomas susţine că în urma analizei realizate în laborator a unor astfel de substanţe ce provin din chemtrails-uri, au fost descoperite în ele germeni patogeni extrem de toxici, printre care şi mycroplasma fermentans (incognitus). Ceea ce este însă foarte semnificativ şi totodată uluitor este faptul că aceşti germeni patogeni au fost descoperiţi de către dr. Garth Nicholson la aproximativ 45% dintre foştii soldaţi care acum suferă de misterioasa şi vlăguitoarea maladie ce este denumită Sindromul Războiului din Golf. În plus, la ora actuală se ştie că printre simptomele ce sunt întâlnite în zonele în care au fost răspândite o anumită perioadă de timp aceste chemtrails-uri, apar deficienţe respiratorii şi unele simptome stranii, asemănătoare cu cele de răceală, iar uneori fiinţele umane mărturisesc despre o stare ciudată de confuzie mentală şi împrăştiere cu care se confruntă după aceea.
Dincolo de aparenţe, aceasta este, la ora actuală, o modalitate secretă pe cât de criminală, pe atât de eficientă, prin care elita satanică a aşa-zişilor „iluminaţi“ poate răspândi, cu ajutorul complicilor săi supuşi, bolile şi viruşii pe care chiar ei i-au creat în prealabil în laborator. Aceste chemtrails-uri conţin, totodată, şi cantităţi considerabile de bariu şi aluminiu. Sub această formă, bariul este chiar foarte toxic pentru fiinţele umane şi le slăbeşte sistemul imunitar, iar după aceea generează în multe fiinţe umane efecte dezastruoase, care în plus sunt recurente. De asemenea, atunci când este pulverizat sub forma unor particule extrem de fine, bariul dezactivează receptorii limfocitelor T şi îi face să nu mai reziste la feluriţii agenţi ce cauzează bolile.
 
Dacă avem în vedere sinistrele planuri criminale ale elitei satanice ale aşa-zişilor „iluminaţi“, nu ar trebui să ne surprindă acest război biologic secret, pe care ei l-au dezlănţuit deja împotriva populaţiei, cu toate că o mulţime de scandaluri de acest gen au fost aduse la cunoştinţa opiniei publice de mai multe ori, începând cu anii ’40. La ora actuală, există o mulţime de dovezi irefutabile că adeseori comunităţi întregi de fiinţe umane au fost folosite într-un mod criminal pe post de cobai, pentru a fi testaţi în felul acesta anumiţi agenţi chimici extrem de toxici, ce urmau să fie folosiţi în cadrul războiului bacteriologic, ce reprezintă o adevărată formă de bioterorism.
 
Investigaţiile ce au fost realizate în cadrul Congresului SUA de către unii senatori oneşti şi curajoşi au demascat aproximativ 20.000 DE ASTFEL DE EXPERIMENTE SECRETE CE AU FOST REALIZATE ASUPRA POPULAŢIEI CIVILE DIN STATELE UNITE ÎNTRE ANII 1910-2000! Ştiind aceasta, putem să ne dăm seama că aceleaşi experimente criminale s-au petrecut şi continuă să se petreacă în Anglia, în Israel, în SUA şi în alte locuri, iar dacă această letargie în care ne complacem va persista, astfel de experimente criminale vor continua nestingherite în multe alte ţări ale lumii şi vor lua amploare în curând şi în România, deoarece avioanele americane de la baza NATO au început deja să răspândească sub ochii noştri chemtrails-uri pe teritoriul României.
 
Ca urmare a acestor experienţe criminale ce s-au desfăşurat în strict secret, un număr incredibil de mare de fiinţe umane au fost ucise sau mutilate pe viaţă, inclusiv copiii evrei aşa-numiţi „sefarzi“ (care nu erau ashkenazi). La ora actuală, se ştie că astfel de copii evrei sefarzi au fost subiecţii inconştienţi ai experimentelor ce au fost realizate cu anumite radiaţii, care au fost realizate în strict secret de către guvernul israelian timp de 10 ani, începând cu anul 1951. Astfel de experimente asemănătoare s-au petrecut şi în Statele Unite ale Americii. În Statele Unite ale Americii au existat situaţii când unele fiinţe umane ce proveneau din armată, cât şi prizonierii din închisori, au fost adeseori folosiţi în secret în cadrul unor astfel de experimente criminale, tocmai datorită faptului că ei erau nişte grupuri ce puteau fi controlate şi totodată erau foarte uşor de testat şi de observat, fără să existe riscuri prea mari ca cineva să protesteze şi să le ia apărarea, spre a se constata ulterior efectele unor astfel de cercetări monstruoase.

La ora actuală, se ştie că există o evidentă legătură între chemtrails-uri şi declanşarea explozivă a cumplitei maladii Morgellons
 
La ora actuală, câţiva cercetători au făcut deja conexiuni între fenomenul chemtrails-urilor, nanotehnologie şi maladia Morgellons, ajungând la concluzia că toate acestea sunt strâns legate între ele. Se ştie, totodată, că îngrozitoarea maladie Morgellons a fost identificată prima dată în anul 2001, la aproximativ 3 ani după ce chemtrails-urile au început să apară, iar oficial, cauza ei este un „mister“. În viziunea acestor cercetători, în schimb, această cumplită maladie (Morgellons) nu este chiar deloc un mister. Simptomele înfricoşătoare ale acestei cumplite boli includ senzaţia că ceva ciudat se târăşte pe tine şi totodată includ senzaţii de înţepături îngrozitoare, de muşcături fără o cauză vizibilă.
 
Ulterior, atunci când maladia Morgellons se declară, apar leziuni ale pielii care nu se mai vindecă, survine o stare de oboseală extremă, se instalează o confuzie mentală severă, apar pierderi de memorie, la început de scurtă durată, apar dureri ce se localizează mai ales la nivelul încheieturilor, se instalează o scădere considerabilă a vederii, survin mâncărimi atât de puternice, încât unele victime se gândesc să se sinucidă şi se instalează apoi, în timp, tulburări neurologice din ce în ce mai serioase. Totuşi, cel mai şocant simptom în cazul instalării maladiei Morgellons sunt leziunile ciudate din care cresc nişte filamente colorate. Aceste filamente pot fi smulse cu forţa din trup, dar acest lucru nu le va opri după aceea proliferarea şi creşterea. Ele vor apărea chiar şi după aceea, generând suferinţe cumplite. În astfel de cazuri, avem fără îndoială de a face cu o nanotehnologie criminală ce face ca astfel de procese să se declanşeze şi să se reproducă şi la ora actuală nu există nicio îndoială că această cumplită maladie vine din văzduh prin intermediul chemtrails-urilor. Ceea ce este cumplit pentru fiecare dintre noi şi pentru noi toţi este că acum nu va mai fi vorba ca cineva să ne introducă un nanocip într-o anumită parte a trupului, deoarece toate acestea devin cu putinţă prin inhalarea unor astfel de nanocipuri ce sunt răspândite în văzduh prin intermediul chemtrails-urilor.

Având în vedere aceste aspecte, tragem semnalul de alarmă şi totodată arătăm că dacă Serviciile secrete, Armata şi toţi cei care sunt învestiţi să apere populaţia vor continua să rămână în letargie şi vor accepta să fie complicii acestui genocid planetar, chiar şi ei vor fi în curând afectaţi de toate aceste boli cumplite care sunt răspândite prin intermediul chemtrails-urilor. Citind aceasta, sperăm că toţi cei care fac parte din astfel de servicii secrete îşi vor da seama că a tăcea şi a rămâne complicii unui astfel de genocid planetar îi expune, totodată, atât pe ei înşişi, cât şi pe familia şi pe copiii lor, unor cumplite consecinţe, ce nu vor întârzia să apară.

La ora actuală se ştie că există anumite brevete ce fac posibilă existenţa şi manifestarea chemtrails-urilor
 
Chiar dacă cei sceptici nu cred aceasta, la ora actuală se ştie că există anumite brevete ce fac posibilă existenţa şi manifestarea chemtrails-urilor, care în realitate sunt atacuri bioteroriste permanente ce se desfăşoară aproape pe întreaga suprafaţă a globului pământesc.
Există la ora actuală dovezi conform cărora au fost depuse unele brevete referitoare la folosirea acestor tehnici de răspândire a feluritelor substanţe chimice cu ajutorul unor aparate ce sunt montate pe unele avioane care pulverizează efectiv astfel de substanţe chimice atunci când se deplasează cu o viteză foarte mare.

În cadrul brevetelor lui Bernard Eastlung se menţionează că este posibilă cu uşurinţă dispersarea bariului în straturile superioare ale atmosferei şi se specifică faptul că aceasta este de natură să mărească foarte mult conductivitatea, favorizând în felul acesta declanşarea anumitor fenomene de rezonanţă ce permit folosirea sistemelor secrete de tip HAARP („Method and Aparatus for Altering a Region in the Earth’s Atmosphere, Ionosphere, and/ or Magnetosphere“, Unites States Patent 4.686.605/eastlund/11aug1987).
Un alt brevet este acela ce se referă la răspândirea atomilor de bariu liber şi a ionilor de bariu pentru a crea în felul acesta nori ionizaţi în straturile superioare ale atmosferei. Această informaţie a fost deja difuzată şi a început să circule în anul 1969. În cazul acestui brevet, se specifică folosirea drept carburant a hidrazinei (N2H4) sau a amoniacului lichid (NH3). (United States Patent:-US 3813875/issued/filed dates: 4 iun 1974 / 28 apr 1972).Un alt brevet descrie modalitatea de dispersare a polimerilor în spaţiul aerian. În timpul furtunilor, vântul agită amestecul respectiv, iar polimerii ajung în felul acesta să absoarbă ploaia („Method of Modifying Weather“, United States Patent 6.315.213/cordani/13 noi 2001). Un alt brevet se referă la un aparat sau instrument al cărui sistem de pulverizare este conectat în prealabil la motorul avionului pentru vaporizarea anumitor produse sau substanţe lichide. Acest sistem se ajustează în funcţie de viteza motorului („Liquid Atomizinig Apparatus for Aerial Spraying“, United States patent/4.948.050/picot/14 aug 1990, http://patft.uspto.gov).
 
Anumite analize ce au fost realizate în laborator pentru a se constata compoziţia chemtrails-urilor au evidenţiat că ele conţin substanţe chimice extrem de toxice, bacterii exotice şi chiar anumiţi viruşi. Este important să reţinem că chemtrails-urile nu trebuie să fie niciodată confundate cu contrails-urile. Contrails-urile sunt determinate de condensarea sau îngheţarea bruscă a vaporilor de apă din reactoare. Avioanele cu reacţie obişnuite lasă şi ele unele urme albe, dar aceste urme dispar foarte repede. Efectele profund nocive ale chemtrails-urilor sunt cu uşurinţă observabile de către fiinţele umane care se află în zonele unde au loc astfel de dispersări şi este necesar să reţinem că substanţele ce alcătuiesc chemtrails-urile au fost analizate în laborator în mai multe rânduri.
 
Astfel de analize de laborator, au fost efectuate în Ontario (Canada) în anul 1999 şi ele au evidenţiat prezenţa unor particule de aluminiu de 10μ (microni) – exact acelaşi tip de particule precum acelea care sunt specificate în cadrul  de compania Hugues Aircraft în anul 1991 şi care după aceea a fost depus în vederea atestării unei astfel de metode de „însămânţare“ a norilor. Majoritatea testelor de laborator indică prezenţa polimerilor foarte fini de aluminiu şi a altor substanţe „materiale“ care de îndată ce sunt absorbite la nivelul căilor respiratorii se dovedesc a fi extrem de nocive pentru sănătate. Ceea ce este şi mai grav este faptul că unele cercetări de laborator întreprinse cu privire la astfel de substanţe ce sunt răspândite atunci când apar chemtrails-uri au scos, în final, la iveală prezenţa a numeroase bacterii exotice, şi chiar a unor viruşi cum ar fi virusul gripei aviare (H1N1), cât şi prezenţa deocamdată inexplicabilă a unor celule sanguine uscate.
 
În cazul avionului Statelor Unite ale Americii ce a fost sabotat înainte să decoleze în timp ce se afla pe teritoriul Chinei, s-a efectuat analiza de laborator a substanţei ce se afla în recipientele metalice. Analiza de laborator ce a fost realizată asupra substanţei ce se afla în recipientele metalice din interiorul avionului respectiv a evidenţiat că era vorba despre o soluţie contaminată cu virusul modificat al gripei porcine. Aceste rezultate, care au fost evidenţiate în urma unor cercetări riguroase ce s-au realizat în mai multe laboratoare de pe glob, evidenţiază într-un mod indubitabil că deja chemtrails-urile conţin nu numai substanţe chimice care sunt extrem de toxice pentru fiinţele umane, ci şi unele bacterii exotice, precum şi unii viruşi foarte periculoşi, cum ar fi virusul gripei aviare (H1N1), precum şi virusul gripei porcine.
 
De curând, unii cercetători au semnalat că aceste chemtrails-uri conţin, totodată, anumite microcipuri sub formă de „praf“, iar unele cercetări extrem de recente au evidenţiat că chemtrails-urile răspândesc, totodată, particule extrem de nocive pentru sănătatea fiinţelor umane şi care sunt rezultatul a ceea ce se numeşte la ora actuală nanotehnologie. Toate aceste aspecte sunt extraordinar de grave şi ele evidenţiază că asistăm la declanşarea unui genocid planetar ce este programat să apară pe întreaga suprafaţă a globului. La ora actuală se ştie că programatorii din umbră ai acestui genocid planetar sunt membrii la vârf ai elitei satanice planetare a aşa-zişilor „iluminaţi“, care acţionează în cârdăşie cu Francmasoneria mondială.

O şocantă ştire ce dovedeşte şi totodată confirmă că informaţiile şi probele din ce în ce mai numeroase despre realitatea înfricoşătoare a chemtrails-urilor se adevereşte!!!
Un avion din SUA ce realiza o misiune secretă care fusese plănuită de CIA a fost sabotat pe teritoriul chinezesc, fiind astfel împiedicat să decoleze
 
Anumite rapoarte ale serviciilor secrete de la Kremlin dezvăluie faptul că un avion SUA care realiza o misiune secretă ce fusese plănuită de CIA a fost sabotat în China pe aeroportul din Pudong, fiind astfel împiedicat să decoleze. Potrivit rapoartelor respective, acest avion era echipat pentru a face pulverizări ale anumitor substanţe în timpul zborului şi el transporta mai multe recipiente metalice ce erau umplute cu soluţii contaminate cu virusul modificat al gripei porcine. Cercetările ulterioare au arătat că toate acele substanţe urmau să fie pulverizate în zbor deasupra anumitor zone din Asia. Aceste împrejurări şi mai ales conţinutul acestor recipiente metalice dovedesc la ora actuală, fără nicio îndoială, că  realitatea înfricoşătoare a acţiunilor ce sunt realizate de elita satanică mondială a aşa-zişilor „iluminaţi“ care acţionează prin intermediul Francmasoneriei mondiale este o zguduitoare realitate.

Fotografia de mai jos înfăţişează interiorul avionului respectiv ce era echipat cu butoaie metalice care conţineau soluţii contaminate cu virusul modificat al gripei porcine. Este evident că substanţele contaminate cu virusul modificat al gripei porcine urma să fie pulverizate în timpul zborului asupra anumitor zone din Asia.

Această informaţie înspăimântătoare şi la prima vedere incredibilă (mai ales pentru cei naivi şi proşti, cât şi pentru cei sceptici şi obtuzi) este bine să fie corelată cu observarea chemtrails-urilor care au început să apară şi pe teritoriul României la scurt timp după înfiinţarea bazei NATO pe teritoriul acestei ţări. După cum putem observa cu toţii, aceste chemtrails-uri au început să brăzdeze din ce în ce mai des teritoriul României în lung şi în lat, semănând totodată din văzduh boli şi epidemii cumplite, ce îi vor conduce pe români către o moarte sigură, ce este dorită de elita satanică a iluminaţilor pentru a reduce populaţia acestei planete la aproximativ 1 miliard de fiinţe umane. Puteţi fi siguri că acest subiect este şi va fi întotdeauna de acum înainte cenzurat în mijloacele mass-media care sunt aproape toate controlate din umbră şi aservite intereselor sinistre ale acestei elite satanice mondiale a aşa-zişilor „iluminaţi“ care acţionează din umbră, întocmai ca o caracatiţă infernală, prin intermediul Francmasoneriei mondiale.

Demascarea unor atacuri sistematice ce au fost realizate prin intermediul chemtrails-urilor asupra Indiei şi a Nigerului
 
La data de 26 iunie 2009, două avioane Antonov 124 ucrainiene, ce erau însă pilotate de către militari americani, au pulverizat substanţe chimice toxice deasupra teritoriilor Nigerului şi Indiei. După o anumită perioadă de timp, avioanele respective au fost interceptate în timp ce îşi schimbau semnalul de pe modul civil pe cel militar. Forţele armate aeriene nigeriene şi respectiv forţele armate aeriene indiene au forţat fiecare, la rândul lor, avioanele respective să aterizeze, iar autorităţile nigeriene i-au luat chiar prizonieri pe piloţii avionului respectiv şi au reţinut, în baza lor aeriană, avionul ce era într-un mod atât de neobişnuit echipat cu recipiente metalice în care se aflau atât substanţe nocive pentru sănătatea fiinţelor umane, cât şi viruşi ai gripei aviare H1N1 şi viruşi ai gripei porcine.
 
Câteva ore mai târziu, un comando aflat sub conducerea Pentagonului a bombardat o conductă Shell care traversa teritoriul Nigerului. După ce li s-au adus la cunoştinţă aceste evenimente, fiind îngrijorate de operaţiunile americane de răspândire în atmosferă a unor agenţi biologici, ce sunt de natură să declanşeze epidemii de gripă aviară şi gripă porcină, autorităţile chineze au solicitat Serviciilor secrete indiene şi nigeriene informaţii cât mai precise despre acţiunea care a avut loc. În conformitate cu rapoartele secrete ce au fost puse la dispoziţie atât de către serviciile secrete ale Indiei, cât şi de către serviciile secrete ale Nigerului, s-a aflat că cele două avioane transportau: „sisteme speciale de evacuare ce erau capabile să pulverizeze până la 45 de tone de substanţe toxice, ce ar fi declanşat o «ceaţă» aeriană prin intermediul unei reţele de ţevi foarte subţiri ce erau amplasate de-a lungul aripilor celor două avioane.
 
Cele 45 de tone de agent biologic activ, ce s-au vădit ulterior ca fiind o extrem de periculoasă armă biologică, se aflau în containere metalice, care erau montate în interiorul ambelor avioane“. De curând, serviciile secrete chineze au declarat că au ajuns la culmea saturaţiei şi că deja sunt exasperate de atacurile biologice repetate pe care Statele Unite ale Americii le realizează deasupra teritoriului Chinei şi au dezvăluit că unele avioane americane realizează atacuri biologice şi cu acea ocazie pulverizează bacterii şi viruşi extrem de periculoşi, care sunt de natură să declanşeze epidemii de gripă aviară (H1N1) şi gripă porcină.
 
La ora actuală, se ştie deja că mai multe guverne, printre care guvernul Rusiei, guvernul Chinei, guvernul Indiei, guvernul Nigerului şi guvernul Israelului sunt în mod serios preocupate şi deja sunt conştiente de faptul că substanţele care sunt în felul acesta răspândite în atmosferă cu ajutorul anumitor avioane americane constituie de fapt un adevărat război biologic, al cărui punct culminant a fost atacul realizat asupra Ucrainei pe data de 30 octombrie 2009. Referitor la această situaţie, un reprezentant al guvernului Indiei a spus:

„TOATE STATELE DE PE ACEASTĂ PLANETĂ, CARE RESPECTĂ ANUMITE PRINCIPII, NU DERANJEAZĂ ŞI NU SUSŢIN DE BUNĂVOIE RĂZBOAIE. APROAPE TOATE RĂZBOAIELE REPREZINTĂ O GREŞEALĂ ŞI SUNT REZULTANTA UNEI MANIPULĂRI CE ESTE ORCHESTRATĂ DIN UMBRĂ DE ELITA SATANICĂ A ACESTEI PLANETE, ELITĂ CARE ESTE AVIDĂ DE PUTERE, CRUDĂ ŞI ORGOLIOASĂ. ACEASTĂ ELITĂ CREDE CĂ VOR PUTEA FI OBŢINUTE ANUMITE AVANTAJE ÎN URMA DEZLĂNŢUIRII UNUI NOU RĂZBOI, DAR NOI ÎNCLINĂM SĂ CREDEM CĂ DUPĂ UN ASTFEL DE RĂZBOI, TOATE ŢĂRILE CARE VOR FI IMPLICATE ÎNTR-UN ASTFEL DE CONFLICT MONDIAL VOR FI MAI NEPUTINCIOASE DECÂT ERAU ÎNAINTE DE DECLANŞAREA ACESTUIA“.
Ajungând aici cu lectura, unii dintre voi vă veţi întreba: „Reprezintă, oare, chemtrails-urile atacul unui stat ce este declanşat împotriva unui alt stat?“ La o astfel de întrebare, răspunsul nostru categoric este: „NU!” Atunci când privim cu atenţie şi luciditate, retrospectiv, descoperim că cele mai mari şi cele mai dese experimente biologice de pulverizare a unor agenţi toxici au fost realizate deasupra Floridei şi ele au fost plănuite şi efectuate chiar în Statele Unite ale Americii. Luând în considerare aceste aspecte perfect reale, mulţi dintre voi vă veţi întreba: „Dacă este aşa, atunci despre ce este, de fapt, vorba?!“ 

Iată răspunsul nostru: „Elita satanică a aşa-zişilor «iluminaţi», care acţionează din umbră prin intermediul Francmasoneriei mondiale, este aceea care se află în spatele structurilor vizibile, atât de la Casa Albă (SUA), cât şi de la Pentagon. Această elită satanică a aşa-zişilor «iluminaţi» este infiltrată şi foloseşte cu insolenţă drapelul de război al Statelor Unite ale Americii în lupta împotriva altor state ale lumii şi, pentru a-şi atinge scopurile criminale, instigă atunci când consideră că este necesar, cu o mare viclenie şi abilitate, anumite state ale lumii unele împotriva celorlalte. Dincolo de aparenţe, scopul lor esenţial este acela de a le distruge. Planurile lor actuale diabolice şi criminale prevăd o scădere prin genocid planetar a populaţiei până la aproximativ un miliard de fiinţe umane. Pentru a-şi atinge acest scop criminal şi totodată dement, această elită satanică a aşa-zişilor «iluminaţi» este capabilă de orice crimă, de orice mârşăvie şi consideră că scopul le scuză mijloacele abjecte, criminale la care recurg şi la care vor recurge şi de acum înainte în intenţia de a-şi finaliza sinistrele lor planuri abjecte şi criminale.

În cazul în care acest plan diabolic nu le va reuşi prin intermediul unor crize sanitare, prin intermediul unei crize economice de mari proporţii, prin intermediul unor epidemii, care ar putea decima zeci de milioane de fiinţe umane sau prin intermediul unui genocid planetar, pe care de altfel deja l-au dezlănţuit, această elită satanică a aşa-zişilor «iluminaţi» are în vedere posibilitatea declanşării celui de-al treilea război mondial. Cu toate acestea, dincolo de aparenţe, nu există decât două tabere:

         • tabăra mondialiştilor sclavagişti, ce este condusă din umbră de elita satanică a aşa-zişilor «iluminaţi», ce acţionează cu multă viclenie şi abilitate prin intermediul Francmasoneriei mondiale, şi
         • tabăra societăţilor civile ce există pe întreaga suprafaţă a acestei planete.
Diferenţele religioase, etnice, politice nu au niciun fel de importanţă în acest conflict. Ţinta vicleană a acestei elite satanice mondialiste a aşa-zişilor «iluminaţi» o constituie atât întreaga societate civilă, în ansamblul ei, cât şi toate statele acestei planete.

Atunci când, pe ici pe colo, apar dezvăluiri şocante despre această monstruoasă conspiraţie planetară, pe care a urzit-o şi urmăreşte să o implementeze la nivelul întregii planete elita satanică a aşa-zişilor «iluminaţi», ea recurge la mijloacele mass-media şi îi păcăleşte pe sărmanii naivi ignoranţi, făcându-i să creadă că toate aceste aspecte sunt nişte fantasmagorii paranoide, pe care ei le stigmatizează cu impertinenţă ca fiind «TEORIA CONSPIRAŢIEI».

Atunci când privim mulţimea faptelor zguduitoare şi profund semnificative care se acumulează pe zi ce trece, descoperim că aşa-zisa «teorie a conspiraţiei» se referă, de fapt, la o monstruoasă şi cât se poate de reală conspiraţie, ale cărei efecte şi urmări îşi fac din plin simţită prezenţa la nivelul acestei planete. Luând aşa cum se cuvine în consideraţie mulţimea faptelor şi a dovezilor care s-au acumulat deja, şi care continuă să se acumuleze pe zi ce trece, constatăm că eticheta păcălitoare «teoria conspiraţiei» ascunde, de fapt, o monstruoasă conspiraţie planetară criminală care depăşeşte prin amploarea şi prin pericolul ei tot ceea ce au născocit chiar şi cele mai criminale minţi demente ale regimului nazist de tristă amintire, ce a acţionat sub conducerea lui Hitler.“

Prin urmare, realitatea zguduitoare a chemtrails-urilor nu face decât să evidenţieze, într-un mod cât se poate de concret, prin intermediul faptelor, o altă crudă şi zguduitoare realitate. În acest moment, vrând-nevrând, umanitatea se află în pragul unei alegeri: fie vom face cât mai repede cu putinţă ca această planetă să fie cu adevărat a noastră, a tuturor, fie, dacă nu, vom deveni în viitorul apropiat sclavii acestor megalomani sadici şi criminali, ai acestor mafioţi deghizaţi care urmăresc să extermine o mare parte din populaţia acestei planete şi care, în nebunia lor, sunt convinşi că vor reuşi aceasta conducând către distrugere miliarde de fiinţe umane întocmai ca pe o turmă de dobitoace... inconştiente.
 
Material preluat din lucrarea „Un genocid planetar - zguduitorul secret dezvăluit al dârelor morţii (chemtrails-uri) pe care anumite avioane le fac să apară pe cer (spre a răspândi pe ascuns atât unele substanţe chimice ce sunt foarte toxice, cât şi bolile, epidemiile, suferinţa şi moartea)”
(va urma)    Ilustrații de David Dees.
 

10 comentarii:

  1. Jawol, jawol, cate o farmacie la fiecare suta de metri !
    Eo a isi zice ca, aproape, in fiecare scara de bloc, la mare concurenta cu bisericile, care apar ca ciupercile, la fiecare intersectie !
    La mine, aciulea in sectoru'lu' Vanghele care este, sunt ordonate cam asea: biserica-farmacie-cab dentar-farmacie-cab avocatura-farmacie-biserica !
    De aia suntem o tara multilateral dezvoltata, care produce plus-valoare la greu !

    Ura, traiasca !
    Cat despre gazele alea de esapament de la avioane....ma doare la basketi ! La 3 cioroiplane prafuite, fro 5 caricioptere si 1 mig 21 lensar modernizat cat mai are Romanistanul, abea de mai vezi cate o dara de aia pe ceriul senin al libertatii noastre !.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chemtrails-urile in Ro, putin probabil sa provina de la avioanele 'interne'!
      Nu uita, 'ceriul senin' al patriei este strabatut zilnic, de SUTE de AVIOANE ale altora!

      Ștergere
    2. Strabatut o pula de sute de avioane ! Iar alea streine, care mai trec p-aciulea, nu dau cu chimicale, ci fac trasee de cacat, un fel de shittrails !
      Ce dreaca bre, te crezi in orasiul ala din filmul Al cincilea element, cu Brus Uilis taximetrist printre zgarie nori ?

      Ștergere
  2. Fostul consilier prezidenţial Gabriel Berca a fost REŢINUT pentru trafic de influenţă - Mediafax

    Gabriel Berca, fost consilier prezidenţial şi fost ministru al Internelor, a fost reţinut joi, de DNA Bacău, care îl acuză de trafic de influenţă în perioada 2010-2012, după ce ar fi primit 180.000 de euro de la un om de afaceri, pentru a interveni la membri ai Guvernului să atribuie bani unei primării.

    Gabriel Berca, fost consilier prezidenţial şi fost ministru al Internelor, a fost chemat la audieri, joi dimineaţă, la DNA Bacău, într-un dosar privind fapte de trafic de influenţă care ar fi fost comise în perioada 2010-2012, în cauză fiind în atenţia anchetatorilor şi fostul deputat Mihai Banu.

    Surse judiciare au declarat, pentru MEDIAFAX, că fostul senator Gabriel Berca ar fi suspectat de trafic de influenţă, după ce, prin intermediul lui Mihai Banu, deputat în perioada faptelor, a pretins de la omul de afaceri Viorel Rusu şi a primit, atât pentru sine cât şi pentru partidul din care făcea parte, în mai multe tranşe, peste 180.000 de euro.

    În schimbul banilor, Berca, în calitate de senator şi preşedinte al organizaţiei judeţene Bacău a Partidului Democrat Liberal, ar fi promis că va interveni pe lângă membri ai Guvernului din acea perioadă, în vederea alocării unei sume de bani Primăriei comunei Ardeoani, judeţul Bacău, necesară achitării lucrărilor de construcţie, în valoare de aproximativ 5,6 milioane de lei, executate de firma omului de afaceri, în beneficiul comunei.

    Gabriel Berca a fost consilier prezidenţial în mandatul lui Traian Băsescu şi ministru al Internelor în Guvernul Ungureanu. El a fost şi secretar general al Guvernului, în perioada în care Executivul era condus de Călin Popescu Tăriceanu.

    Gabriel Berca a fost prefectul judeţului Bacău, în perioada 2005 - 2008, senator de Bacău, în legislatura 2008 - 2012 şi ministru al Administraţiei şi Internelor în anul 2012.

    La începutul lunii iunie, UNPR anunţa că fostul ministru de Interne Gabriel Berca s-a înscris în formaţiune. Berca a fost membru PMP, vicepreşedinte pentru regiunea Nord-Est, iar anterior a fost în PDL.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa zornaie lanturile, sa clincane catusele !
      Zeii fie cu noi !
      La incubator cu derbedeii, indiferent de haita de care apartine !
      Asteptam si nume mai sonore, cu o mare rezonanta emoteonala, ca Beshescu von Nana, boc ( boc=cacat in limba turca), etc si etc !

      Ștergere
    2. Pese: un labagist imbacsit, care s-a plimbat pe la partide, ca epiderma de pe putza !
      Insa, cu justitia noastra...e ca si rezolvat si Zberca asta !
      Daca pana si futalaii aia de Vaslui sunt in libertate, in loc sa taie dejea la stuf in Delta, ori sa sape la sare prin ocne, ani grei, apoi ce sa mai zicem de alde Zberca !

      Ștergere
  3. PMT23 iulie 2015, 17:19
    Comunicat de presă
    (23 iulie 2015)

    Ref.: Decrete semnate de Președintele României, domnul Klaus Iohannis
    Președintele României, domnul Klaus Iohannis, a semnat joi, 23 iulie a.c., următoarele decrete:

    • Decret pentru promulgarea Legii privind aprobarea Ordonanţei Guvernului nr. 6/2014 pentru modificarea şi completarea Art. 10 din Legea nr. 152/1998 privind înfiinţarea Agenţiei Naţionale pentru Locuinţe;
    • Decret privind promulgarea Legii pentru modificarea şi completarea Legii nr. 248/2013 privind organizarea şi funcţionarea Consiliului Economic şi Social;

    • Decret pentru promulgarea Legii privind pensiile militare de stat.
    Departamentul de Comunicare Publică

    Răspundeţi
    Răspunsuri

    PMT23 iulie 2015, 17:28
    Pese: tocma ce-am vorghit cu doamna Lupul si me-a reconfirmat ca in aogust me-o baga toata ! Plus ca-mi returneaza si banii furati de Roborta Ana Stase si boc (boc=cacat in limba turca).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pese: De emotie am publicat la dreaca, mai in spate !

      Ștergere
  4. Ha, ha, ha...
    Ilie Nastase se dedica "interesului national".
    Senatorul s-a inscris in UNPR, condus de generalul Oprea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alta hahalera, care a frecat-o toata viata si a umblat numai dupa fofoloance !

      Ștergere

Liber... la comentarii! Responsabilitatea continutului, revine fiecaruia.
Comentariile injurioase, obscene, atacurile suburbane la persoana, nu vor fi publicate! Nu doresc sa creez 'probleme'... unora sau altora! Admin!

Dialog între doi gemeni nenăscuţi

MOTTO-ul... unui grup de tineri... si frumosi!

Search mehedinti blog online:

Lista mea de bloguri