Google Translate

vineri, 13 ianuarie 2017

Cum se calculează noile pensii. E bine de stiut



Cum se calculează noile pensii:

 Stabiliti impozitul pe venit si CASS datorate de un pensionar care obtine un venit lunar brut din pensii de 2.300 lei si calculati venitul net cuvenit acestuia.

Inainte de 1 februarie 2017 (de exemplu, ianuarie 2017):
CASS = (2.300 lei - 918 lei) x 5,5% = 76 lei
Impozit pe venit = (2.300 lei - 1.100 lei - 76 lei) x 16% = 180 lei
Venit net din pensii = 2.300 lei - 76 lei - 180 lei = 2.044 lei

Dupa 1 februarie 2017:
CASS = 0 lei
Impozit pe venit = (2.300 lei - 2.000 lei) x 16% = 48 lei
Venit net din pensii = 2.300 lei - 48 lei = 2.252 lei

----------------------------------------------

59 de comentarii:

  1. La foarte molț si nesfarsiti ani Bozile, fara tiutiun !
    Doamne feri, doar dake nu te-i hi apocat ear de dohanit !
    5 ani bre, 5 ani ! Ce mai trece timpul !
    ==================================

    Admin, Romania Megalitica 7 august 2012, 02:52

    Mie insumi, mesaj:
    ================
    Felicitari, prieten drag!
    In noaptea de ianuarie 14, a.c., ora 1:00,
    ai fumat 1/2 dintr-o ... ultima tigare!
    Nu stiai atunci, ce va urma!
    Brusc, cu mult calm, ai stins-o si ai spus:
    A fost ... ultima! Ultima tigare!
    Si ULTIMA a ramas!
    =================
    P.S.: Periodic, mai treceam pe aici ...
    Ma uitam, citeam ... nimica nu ziceam!
    Pana intr-o noapte ... de ianuarie!
    Va spun: si voi puteti! Trebuie doar sa vrei!
    Scurt, concis, la obiect! Fara alte metode si mijloace!"

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. PMT, multumesc!
      Sunt un om de onoare!
      Am spus 'GATA cu tigarile'/GATA a ramas!
      Niciodata... nici macar... 1/2 !!! :) :)

      Ștergere
  2. Buey Bozile, cum dreq ai calcolat tu colo sea penziile alea, ca mie nu-mi da bre !
    Pentru cazul cu inainte de 1 febroare mi-a esit cu fractie subunitara si paranteze, iar pentru cazul cu dupa 1 febroare imi da cu radical !
    A dreaq aritmatica asta, nu-mi da rezoltatu si gata, in zda ma-sii !
    Da las ca vine el coponu...

    RăspundețiȘtergere
  3. 15 ianoare- zioa poetulu nepereche !
    Sa ne aducem aminte ce poezii miscatoare o scris neperechea ?
    Ia, ia:
    ========================

    MPT15 ianuarie 2014, 07:07
    Uai, azi e ziua de nastere a lu poetul nepereche !
    Buey, eo cre ca trebo cinstita memorea lui, printr-un recital poietic adegvat !
    Ia-n sa vedem ce gasim, asea potrivit, ca pentru 155 de anisiori de la nastere.
    Eote:
    =====================

    ["Cum mă trece..."]
    (1871 – 1872)

    Cum mă trece cald şi frig
    Când mă ţii de bumburig.
    Tu dă-ncoace mascarara
    Să mi-o joace bumbarara.
    Cum mă trece-nfiorează
    Când mă ţii de bumbarază,
    De tăşulca care-ţi suge
    Tot vânatul care fuge
    Şi din pulă şi din coi
    Când dai curul înapoi.

    =======================
    Ioi, si din pula si din coi,
    Vai si ioi si ioi !

    Mare poet !


    MPT15 ianuarie 2014, 07:12
    Pese: iar in versurilii de mai jios se poate optserva muza de neconfundat a lu Veronica Meclea !
    Eote bre:
    =============================
    ["Măi jupân fanaragiu"]
    (1871 – 1872)

    Măi jupân fanaragiu
    Na-ţi pizdă şi dă-mi rachiu,
    Dă-mi rachiu nde-l prefăcut
    Să stau bine la futut.
    (…)
    Mai slăbeşte-mă din pulă
    Că-mi dă rachiul pe gură.
    Ba măcar să-ţi dea pe nas
    Că din pulă nu te las.
    *
    Fata mare stă călare
    Pe-o pulă lată-n spinare
    Şi se vaită şi se plânge
    Vai de ea că nu-i ajunge
    Şi se plânge şi se vaită
    Vai de ea că nu-i mai lată
    ==============================

    Mare idiot si prifesoru ala al meu de romana, din leme !
    Auzi frate, in loc sa ne predea asemenea bunaciuni, ne futea la macaz cu nush ce scrisori !
    Pai, uai, cu asemenea poiezie loam 10 la bocoloreat, fara sa copiez un rand !

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa mai dam si din arhiva cenaclulu literar din 2013, pe cand, aciu pe Mehedinti, ne-o tragem cu tonti la dinti !
    Ca merita neperechea !
    Eote:
    =================================

    PMT15 ianuarie 2013, 19:19
    Eote aciulea, ce-am avut eo la BAC !
    Analiza lu' lindik-mic !
    ==============
    "Alei puică"...] (1871 – 1872)

    Alei* puică mişcă-ţi gura
    Să se vadă muşcătura.
    Cum puicuţă* nu te-nduri
    Să mă klaşi să-ţi văd de curi.
    De curi albi ca şi omătul,
    De lindicul sperietul.
    Să-l punem la rânduială
    Cu niţică zgândăreală.
    Vin * colea * şi-oi şti să lupt
    Crăpătura * să ţi-o-nfrupt
    Că destul am stat pe post
    Sub pecete cât a fost.
    Sub pecetea cea de fată
    Când pişai * ca o săgeată.
    De când dragă te purcişi *
    Urlă valea când te pişi.
    Merge drumul din lindic
    Până chiar pe sub buric
    Şi buricul frică n-are
    Că el merge tot călare.
    Da lindicu-i mânios
    Că el merge tot pe jos
    Pe spetezea * pizdii late
    Pe bucile afumate.
    Mult mă mir şi mă badur *
    Cum stă pida lângă cur,
    Şi nu moare
    De putoare.
    ________________
    Mihai Eminescu, Opere, vol. XIV, ediţie critică de Dimitrie Vatamaniuc şi Petru Creţia, Ed. Academiei, Buc, 1993, p.1017

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. PMT15 ianuarie 2013, 19:24
      Eote, pe asta o invatasem chiar si cand nu stiam a ceti !
      ==============
      ["Şezi călare..."] (1880 – 1882)

      Şezi călare drept în dop
      Şi să mergem în galop
      Ohohoi cum salt [cu] gust
      Şi te zvârl din pulă-n sus
      Şi te prind în pulă iar,
      Dilce fată ca un dar.
      Stai, drăguşă, iar mă salt!
      C-acu vine celălalt
      Moment dulce când de rod
      Tu mă sugi, eu mă slobod
      Oh, apără-te, cum nu pot
      S-intru-n tine, dragă, tot,
      Să mă bag în pizdă-adânc,
      Dinăuntru să te mânc
      [Să mă bag în pizda ta
      Dulce fată, fata mea!]
      __________________
      Idem, Op. cit., p.1014

      Ștergere
  5. Ziua Culturii Naționale, "care se suprapune în mod fericit cu numele lui Mihai Eminescu", e menită să ne reconecteze, încă din primele zile ale Anului Nou, cu rădăcinile noastre de identitate culturală, afirmă premierul Sorin Grindeanu, într-un mesaj transmis duminică.
    ===============================
    Da, da, dake tot e Zioa Colturii Nateonale, eo prepun un moment coltoral, adica sa reiteram cateva radacini de astea de identitate nationala, de o inalta tinuta emotional-profesionala !
    Ca de exemplu eo zic sa revenim la opera inegalabilului nostru Mircea Cacarescu ! Cum care Cacarescu ? Ala bre, de’a scris, printre alte opere de-o valoare intrinseca, esentiala si imanenta, romanul fluviu „Orbitor” ! Scriitorul nostru bre, ala de-a fost prepus chiar si pentru premiul Nobel de catre Gabrel Limbriceanu si pe care, insusi Bashinescu Suspendatu’ l-a decorat cu Ordinul Meritul Coltoral in Grad de Cacanar !
    Eote bre, ca tot e Zioa Colturii Nateonale ! Hai sa ne coltoralizam nitel, din cartea Cacarescului, publicata si tradusa pe bani publici !
    Ia, ia, uite ici sea radacini de identitate coltorala:
    ==========================================================
    Din romanul „Orbitor. Aripa dreaptă”, apărut la Editura Humanitas:
    - “Îmi bag pu… în regina Angliei” (pag. 241).
    -“Mă fu… în ea de Casa Albă?” (pag. 241).
    - “CIA ce căcat e” (pag. 242).
    - “Îi placea să-şi pună degetul pe fund şi să-l miroase apoi” (pag. 84).
    - “Uite cum e cu ţara: cică limbricul iese cu fi-su dintr-un cur plin de căcat, ca să-i arate cum e afară (…). Limbricu-ăla mic se gîndeşte ce se gîndeşte şi dup-aia zice: “Păi, tăticule, dac-aici e atît de frumos, de ce trebuie să trăim noi în gaura aia păroasă?, în duhoarea aia de căcat, în bezna aia groaznică?” Da’ taica-su-i zise răstit: “Fiule, să nu mai vorbeşti aşa! Aia-i Patria!”” (pag. 58).
    - “Îi plăcea să-şi pună degetul pe fund şi să-l miroase apoi” (pag. 84).
    - “Dragule… dă-mi-o… te rog, te implor, dă-mi-o şi-n popou…aaaaah! aaaaah!” (pag. 185).
    - “Căci sfînt era să lingi cu devoţiune scrotul iubitului tău” (pag. 339).
    - “La rîndul ei, femeia primea-n gura caldă, rujată, tumefiată de dorinţă, capul umed al penisului, pe care-l sugea amintindu-şi sfircul matern, din care supsese odată certitudine şi ocrotire” (pag. 339).
    - “Vrei să ne futem în cur? Mi-am amintit, fulgerător, din bancuri şi din pălăvrageala copiilor. Homosexualii. Poponarii. Curiştii (…). Unii oameni nu şi-o băgau în gaura femeilor, ci în fundul altor bărbaţi. Erau cei mai răi dintre toţi, căci oamenii mari făceau prostii cu nevestele lor ca să aibă copii, dar poponarii şi-o băgau acolo, în caca, pe unde trăgeai pîrţuri, de unde-ţi ieşeau, cîteodată, cînd te mîncă, viermişorii” (pag. 381).
    - “Fesele barbatului izbeau acum ritmic, neiertator. Ouale, vizibile prin punga lor de piele, loveau anusul si fesele femeii, care-ncepu sa scoata strigate aspre si indemnuri obscene, spuse brutal” (pag. 341).
    - “Am avut milioane de tirfe, in masa lor colcaitoare de tite, cururi si vulve” (pag. 519).
    “Am exersat sodomia” (pag. 519).
    ========================================
    Adevarata coltura, nu ?
    Deh, acusica cum vrea fiecare sa vada coltura asta a noastra, nateonala ! Si, mai ales, care parte din ea ar vrea s-o vada ! Mie, de egzenplu, partea asta imi place mai mult, pentru ca imi produce vibratii adanci la corazon si simt o emulatie profunda la curul izmenelor !
    Ioi !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pese: Ar mai hi si grandiosul Patapevici, ala de-a condus ICR, pretin bun cu Limbriceanu si Cacarescu !
      Eote bre ce radacini de identitate coltorala are si asta:
      ==========================================================

      Patapievici despre români și dragostea de țară:
      • „Radiografia plaiului mioritic este ca a fecalei: o umbră fără schelet, o inimă ca un cur, fără șira spinării”,
      • „un popor cu substanța tarată. Oriunde te uiți, vezi fețe patibulare… guri vulgare, trăsături rudimentare”,
      • „Românii nu pot alcătui un popor fiindcă valorează cât o turmă”
      Despre limba română:
      „Româna este o limbă în care trebuie să încetăm să mai vorbim sau ... să o folosim numai pentru înjurături ... ”
      —H. R. Patapievici, Politice, ediția 1996, pag. 64
      Istoria românilor:
      „Toată istoria, mereu, peste noi a urinat cine a vrut. Cînd i-au lăsat romanii pe daci în forma hibridă strămoșească, ne-au luat în urină slavii: se cheamă că ne-am plămădit din această clisă, daco-romano-slavă, mă rog. Apoi ne-au luat la urinat la gard turcii: era să ne înecăm, așa temeinic au făcut-o. Demnitatea noastră consta în a ridica mereu gura zvîntată, iar ei reîncepeau: ne zvîntam gura la Călugăreni, ne-o umpleau iar la Războieni și așa mai departe, la nesfîrșit. Apoi ne-au luat la urină rușii, care timp de un secol și-au încrucișat jetul cu turcii, pe care, în cele din urmă, avînd o bășică a udului mai mare (de, bețiile...) i-au dovedit.”
      —H. R. Patapievici, Politice, ediția 1996, pag. 63
      Cultura românilor:
      „Puturoșenia abisală a stătutului suflet românesc... spirocheta românească își urmează cursul pînă la erupția terțiară, subreptice, tropăind vesel într-un trup inconștient, pînă ce mintea va fi în sfîrșit scobită: inima devine piftie, iar creierul un amestec apos.”
      —H. R. Patapievici, Politice, ediția 1996, pag. 49

      Ștergere
  6. `mna seara la Zoo+9+APV P!
    Petre Ţuţea: „Eminescu este suma lirică de voievozi.”
    Hai ca se poate!

    RăspundețiȘtergere
  7. Acusica sea vazui si eo contoru de sait, ca tot ajunseram cu comentariile in dreptul dansului !
    Sa dea dreq, ca trecu de mult de un meleon !
    Imi aduc aminte ce vremori ierea odata, bre ! Cum statea bagabontii la panda ca sa inpuste Cupa de Chiele si cum o beleam de epiderma de hiecare data din caoza lu Danila ! Si la 250 de mii, si la jiuma de meleon, si la trei sferturi, si la toate jubilarile alea zpeceale, de-or mai fost organizate, toate cupile le-o suflat Danila !
    Moamaaa, si ce de premii...
    Vremuri bre, vremuri, mai radea lumea, isi mai dadea cate o muie reciproca...

    RăspundețiȘtergere
  8. `Mna seara la ZOO+9+APV P...!
    De curiozitate aruncati un ochi aciulea: http://www.art-emis.ro/
    Hai PA si PU!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am uitat!
      Hai ca se poate!

      Ștergere
    2. Napoi eo ce sa mai zic ! Domnu ista Smotorcea e doctor in arte-fara plagiat, stie sa scrie si sa distinga esenta ! Eo sunt doar un sinplu doctor in muie, am alte viziuni artistice ! Dake, sa zicem ca s-ar mai potea in asta lume, prifesoru meu de romana din leme m-ar pune sa trag concluzea finala la articolul cu Geneza Eminescului, eo as sintetiza cam asea chintesenta esentei sintetizatoare: "Neperechea le-a dat muie pochilor". Indirect, insa le-a dat. De mai multe ori, nu numai in poeziea Demonism, interzisa de catre bor !
      Pfoaiii, pai cum poti sa scrii ca Sefu'al Mare, care a facut omul dupa kipul si asemanarea lui, este nashpa, LOL si rau, precum creatiile lui, care, de cand s-or inmultit ca lacustele, o tin numai prin razboaie, se macelaresc pe unde apuca, se extermina prin lagare, o tin tot dintr-un atentat in altul si isi dau in cap, unii altora, pana si pentru o banala tigara ? N-asa, adica, cacum ar zice romanul, asa tata, asa fiu, nu ?

      Ștergere
    3. Pese: am cetit de fro 3 ori poieziea Demonism, pe bucati, pe fragmente, pe dreaq s-o ea ! Cu toate ca mi-e destul de greu sa inteleg geniul poetulu nepereche, concluzea e aceeasi: muie pochilor si fanatismului lor religios !
      Muieeee baaaa si astora din zilele noastre, ca vi se pliaza perfect gandirea shopenhauriana a eminescului, peste scremetele voastre obscure !
      Pfoai, doamne feri, da ce texte de arta ies din mine....

      Ștergere
    4. Pese: Ioi, se vede ca am facut romana cu Jebeleanu...
      Ba nu, ca asta ierea la Breaza, nu la Canpu Lung...e rau sa imbatranesti...

      Ștergere
    5. LM DC
      Jebeleanu; Giumanca; Tudoran(Zira); Valsanoiu; Stanciu (Dopulet);
      Carte pe vremea aia, nu "FaceBoc" si "Goagal" ca acu`.
      Hai ca se poate!
      PA si PU!

      Ștergere
  9. Buna dimigreatza, cracanatilor !
    O fromoasa, binecovantata zi de mercuri, tutulor !
    Hop si hop...

    RăspundețiȘtergere
  10. Acu` vazui la tembelizor: a mai plecat un actor cu care am crescut - Ion Besoiu.
    Dumnezeu sa - l ierte si sa - l odihneasca in pace!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa-l ierte ! A suflat in lampa si asta, parca prea devreme ! Mai sunt cativa din generatia lui, ii numeri pe destele de la manuri.
      Asta e, ramanem cu alde Firicel, Celentano si Aspirina !

      Ștergere
    2. Pese: o seara linistita, o noapte minonata tutulor ! Fiecare cum il trece !

      Ștergere
  11. Buna dimigreatza, cracanatilor !
    O excelenta, binecovantata zi de jioi, tutulor !
    Hop si hop...

    RăspundețiȘtergere
  12. Buey, am venit cu buna seara !
    O seara linistita, o noapte binecovantata, cracanatilor !
    NB la ZOO+9 !

    RăspundețiȘtergere
  13. Buna dimigreatza, cracanatilor !
    O excelenta, mirobolanta zi de vineri, tutulor !
    Hop, si hop...

    RăspundețiȘtergere
  14. Si uite asa, probabilitatea ca o noua zguvernare sa inceapa fara scandaluri, framantari si interese obscure de gasca, tinde catre zero absolut, in aceasta colonie subbananiera de rangul 3, posibila viitoare gubernie, libera si independenta !
    Batranii ne mor de foame si de frig, intr-o saracie lucie, tinerii ne fug ca impuscati sa hamaleasca prin cele lanuri de capsuni, ori la sters de cururi de macaronari, spitalele colcaie de mizerie, bla-bla, ca m-am saturat de cand tot le reiau, iar pe noi, astia de-am mai ramas sa imputim plaiurile mioritice, ne fute grija, pana la fanatism, de puscariasii patriei !
    Popor de prostani ne-am nascut, dintr-o grava dereglare hormonala, si asa ne vom chinui existenta, pana la disparitia finala !
    Nu ne mai facem bine. Zau daca nu a avut dreptate Patapulevici cand a comparat radiografia poporului cu o fecala, fara coloana, cu inima ca o buca de cur si cu un muian patibular !
    Efectiv, imi vine sa ma cac pe initiativele astea cu gratierea si amnistia derbedeilor. Nici nu mai are rost sa dezvolt, ca borasc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pese: la fel m-am amagit si cu zguvernarea USL, ca o sa rupa zgura targului si ca va treboi sa-mi pun doape in urechi, ca sa nu-mi creape timpanele, de la duduitul economiei ! Fix pula, daca a tinut o saptamana fara scandaluri zguvernul Dottore-Plagiatore -Kakarau 1, dupa care s-a intrat in zguvernul Dottore-Plagiatore 2, pana la destructurarea finala !
      La fel ca acusica sea: o tot futem de fro doo saptamani cu gratierea golanilor, in loc sa-i trimitem pe toti la ocna, ori in carierele de piatra, ori la taiat stuful din grindurile DD !

      Ștergere
    2. `Mna ziua la Zoo+9+APV P...!
      Ia de aici:
      ROMÂNIA
      MINISTERUL APARARII NATIONALE
      CASA DE PENSII SECTORIALA

      06.01.2017

      COMUNICAT DE PRESA


      1. ....
      2. ....
      3. Casa de pensii sectoriala a Ministerului Apararii Nationale a achitat în data de 06.01.2017 indemnizatia aferenta lunii ianuarie, în cuantum de 161 lei/persoana pentru toti cei 384 de veterani de razboi aflati în evidenta proprie, în baza Ordonantei de urgenta nr. 92/2016 pentru modificarea art. 1 din Legea nr. 49/1991 privind acordarea de indemnizatii si sporuri invalizilor, veteranilor si vaduvelor de razboi si pentru stabilirea unor masuri privind drepturile prevazute la art. 11 din Legea nr.44/1994 privind veteranii de razboi, precum si unele drepturi ale invalizilor si vaduvelor de razboi

      Casa de pensii sectoriala a Ministerului Apararii Nationale

      Pentru conformitate : https://cps.mapn.ro/

      Ștergere
    3. Pese: sa-mi aduca cineva un lighean, ca borasc...

      Ștergere
    4. Bine ca pentru veteranii patriei indemnizatia e de 161 de lei (ioi, abia am putut clapaci aceasta colosala suma), aproape cat un ajutoar social bentru un betivan, care refuza sa munceasca si care nu a facut absolut nimic la viata lui ! Ca sa nu mai zic de pomana sociala pe care o primeste o familie de tigani cu jde puradei, a carei singur scop in viata a fost ciordeala !
      Asta da recunostinta ! Caldarea, ca borasc !

      Ștergere
  15. Seara buna si bun lucru, cracanatilor !
    Si hop, si hop...

    RăspundețiȘtergere
  16. Ceremonia de predare-primire a fonctiei la Uait Haus. S-a predat mobilieru, starea de fixatie, consumabilele si calculatoarele ! Trebo sa mai vina financiarul cu listele de inventariere si cazarmarul cu indexurile de la contoarele de la lomina si apa. Muine se preda steagul si keile de la boambele atomice !
    Nais !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deh, "S-au" predat si se "predau" ! Ce de muie imi furam acusica sa de la Jebeleanu...ba nu ca asta o fo la LM DC...

      Ștergere
  17. Inainte de NB la ZOO+9, stau sa ma gandesc dake ceremonia de depunere a juramantului de catre Shtramp o fo, ori nu, valabila, fara un sobor de fro 500 de pochi, care sa zghiere care mai de care, AMIN ! Vorghesc, bineinteles, de ghiavolii aia cu lanturi de aur la gat, cat lanturile pentru tzugarit bustenii in padure si cu galetile alea pe cap, batute in pietre pretioase ! Ca asa este morala crestineasca prostodoxa !
    Hai, NB la ZOO+9 !
    Un lighean repede, ca borasc !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pese: am venit cu buna seara, cracanatilor !!
      O seara minunata, o noapte linistita, tutulor !
      Nu uitati, de azi traim o alta istorie .
      Hop si hop...

      Ștergere
  18. Am venit cu seara buna, cracanatilor !
    Si hop...

    RăspundețiȘtergere
  19. Românii, un popor de contrarevoluționari!

    „Românii sunt un popor fără istorie, destinați să piară în furtuna revoluției mondiale. Ei sunt suporteri fanatici ai contrarevoluției și vor rămâne astfel până la extirparea sau pierderea caracterului lor național, la fel cum propria lor existență, în general, reprezintă prin ea însăși un protest contra unei mărețe revoluții istorice. Dispariția lor de pe fața pământului va fi un pas înainte.”

    Karl Marx și Friedrich Engels, OPERE COMPLETE, vol. 8, pag. 229
    ===================================
    lindikul: http://ioncoja.ro/romanii-un-popor-de-contrarevolutionari/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pese: EXTIRPÁ, extirpez, vb. I. Tranz. A distruge complet, a smulge din rădăcini; a nimici, a stîrpi.
      ====================================
      Mie me-a placut intotdeauna de domnul Engăls Fridrih si de materialismul sau dialectic si istoric !
      Un sut in cur, un pas inainte, pentru omenire !
      Ura.

      Ștergere
  20. Abea acu m-am intors si eo la cuibar, de la predarea-primirea fonctiei la Uait Haus !
    Gata, s-a dat si OZU, s-au predat si stampulele-cu indicativ in clar si numeric. Mai greu o fo la depozitul de boambe atomice, ca s-au predat bucata cu bucata, pe loturi si serii !
    Gata, muine face adonare FOZ, dupe care la treaba, nineaca !
    Ura. Traiasca.

    RăspundețiȘtergere
  21. Am venit cu Sara Buna, cracanatilor !
    Tre sa fug in Peata Victoriei ca sa scandez sa pice zguvernul Ponta, ca nu mai pot !
    Ura ! Jos ! Traiasca !

    RăspundețiȘtergere
  22. PMT, felicitari si multumiri!
    Stii si tu... ca si mine...
    'Ei' sunt aici... rad/citesc/rad... dar.../inca NO COMMENT!
    'INDICATOARELE'... 'e la mine'/si vad ce arata!!!
    'TERMOMETRELE'... indica o CRESTERE CONSTANTA/zi de zi!
    Suntem pe DRUMUL cel bun.../ chiar daca om pierdut ceva timp!

    RăspundețiȘtergere
  23. Am venit cu buna dimigreatza, cracanatilor !
    O zi mirobolanta, tutulor !
    Si hop, si hop...

    RăspundețiȘtergere
  24. Buey, ma tot chinuiesc de dimineatza, ca sa prin telefonu rosu de la Coatroceni, sa vad daca mai iese comandantu'nost'suprem diseara in Peata Rascolutiei, ca vrau sa-i raportez ceva ! Nici la Ileana Cobuz nu raspunde nimenea...buey, astia s-or fi uskit, cu tot cu sepepe la Iasi, la hora !
    Ioi !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. `Mnaziua la ZOO+9+APV P`!
      Nu mai iese! Trebuie sa-si faca bagajul si sa intocmeasca raportul pentru "Brusel" si pentru tanti Merkela. Problema nu e ca pleaca. Problema e ca se intoarce!
      Hai ca se poate!
      PA si PU!

      Ștergere
  25. Asta zi se implinesc 95 de ani de la nasterea generalului parasutist Bastan ! Un adevarat erou, un super men- airon men in toata regula !
    Bine ca se gargariseste, cat e ziua de lunga, pe toate posturile de stiri, despre toti labagiii patriei, despre toti retardatii si tradatorii de neam, despre toti cacanarii oportunisti, bla-bla, insa, despre oamenii adevarati, ceocu mic !
    Asteptam, cu interes Ora rejelui, de duminica, poate-poate...
    Huooo, re-ati ai dreaq de balabuste, care ati balosit de tot sticlele televizoarelor !

    RăspundețiȘtergere
  26. Am venit cu Sara Buna ! Sa ma loati umpic de mana !
    Fug la coibar ca, muine, de Lităl Iunion, tre sa hiu fresh, pentru Hora Onirii !
    Ura, traiasca sarmarii si miticii !
    Ura Cuza Voda, tradat miseleste de Monstroasa Coalitie ! La fel cum or fo tradati si Mihai Viteazul, si H.C. si C, si Craisorul, si T.Vladimirescu, si Antonescu, si Ceausescu !
    De asta e poporul rupt in Nspe, din cauza limbricilor si a veneticilor, facuti din laba ! Stiti voi care !
    Hai, NB la ZOO+9+APVP !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pese: la inchiderea editiei, ca sa nu se supere halitorii de clisa si jumari:
      -Sus sta Iancu pe statuie
      Si le da la bozgori muie,
      Doamne, ocroteste-i pe romani !

      Ștergere
  27. Am venit cu Buna Dimigreatza, cracanatilor !
    O zi de marti mirobolanta, tutulor !
    Si hop, si hop...

    RăspundețiȘtergere
  28. La Molti Ani de Zioa Onirii Mici !
    Moaaaamaaa, ce ditamai hora se incingea in liceu, pe platoul mare, din interior !
    Imediat dupe ce ieseam de la masa de dimineata. Mozica fonfarei trombonea sus, pe scarile din fata salii cu mese si scaone, iar noi incingeam hora mare, in frunte cu dirigii, secretarul de partid si utecistul sef pe liceu ! Numa Ceistul nu dansa, ca el ne optserva, sub acoperire, de dupa perdeaoa din sala de festivitati.
    Dupe care bagam urjent cate un Carpati Fara, cam din 6 fumuri succesive rapide si la ore, nineaca ! Ni-aduc aminte ca, intr-un an, cand am incercat sa mai trajem de timp ca sa scapam de Chimie, ne-o futat Gibonul un extemporal, de ne-am cacat fro 3 zile numa hidrocarburi benzenoase cu nuclee aromatice ! Ioi !
    Cum care Gibonul, bre ? Gibonul, sotul lu' Vaca !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pese: pfoai, cre ca ieream peste 800 de bagabonti ! Amu, daca-s fro 100, cu tot cu pizdipoance ! Alta viata bre, pe vremea mea nu gaseai material de laba, plus ca ne imbuibau de bromura ! Acusica, xxx la discretie, pizda laiv cat doresti. Altfel iti satisfaci nevoile fundamentale, in special nevoia de a te futa !
      Ioi !

      Ștergere
  29. Ce oameni bre, ce oameni ! Mai exista, pe ici sea, un blog de ala partener care se chema, parca, PULAno 10, rezugravit Cufurez Roz, de unde mai aflam si eo cand me-o mai mareste, cand me-o mai freaca...
    Am vrut sa intru si eo oleaca, sa vad cum me-o baga luna viitoare, insa e carantina totala acolea, bre ! Ca pe vremuri, la Lupus Intercraci, inde aveai dreptul doar sa taci !
    Uai cracanatilor, astia care falfaiti flagul Romanistanului pe ici sea, ai fro unul ideie cum ne-o baga in febroare ?

    RăspundețiȘtergere
  30. Cracanatilor, am venit cu Sara Buna ! Cineva sa ma tina umpic de mana !
    Dezbinatilor, naţ prea fo pe la Hora Onirii Mici, 're-aţ ai deq de mitici basinosi ! Ia'n sa hii dat primarele Gonţanu un castron de fasui, sa vezi cum se calcau miticii in picere, mai ceva decat la moastele sfintei Parascheva, ori la boasele sfantului Arsenic Moca ! Las ca va stiu eo, rapandulelor !
    Hai, pe la anul de amu, ca anu ista ati furat startul !
    Ura ! Traiasca ! Jos ! Huo!

    RăspundețiȘtergere
  31. Buey, vedeţ ca pe foaea meapeneulu s-a publicat siviul ministrulu ! Daca intereseaza pe cineva, cine o sa conduca ostirea poporului, activa si de rezerva, in urmatorii 4 ani !
    Eo l-am importat aseara si pe ici sea, ca fapt divers, insa mi l-o sters bagabontul ala de Florician Clodea, de la Falanga a 5a a Securitatii Statulu, care s-o infiltrat supt acoperire pana si pe bloaga asta !
    A dreq hecăr ! Pe foale, ca apa-i mica !
    Huooo, traiasca, jos !

    RăspundețiȘtergere
  32. LA MULTI ANI ROMÂNIA!
    LA MULTI ANI ROMÂNI!

    `Mna seara la ZOO+9+APV P`!
    Tare mi – e teama ca stranepotii nostri vor scrie “RROMANIA”.

    PA si PU!
    Hai ca se poate!

    RăspundețiȘtergere
  33. Am venit cu buna dimigreatza, cracanatilor !
    O zi de mercuri mirobolanta, tutulor !
    Si hop, si hop...

    RăspundețiȘtergere
  34. `Mna ziua la ZOO+9+APV P`!
    Cu supusenie, va rog domnule PMT,sa chemati la control "lighioanele", "pacientii" si "apevistii" care au trecut p`aci!
    Nu de alta, dar sa mai stim de unii, de altii, daca a mai suflat careva (Doamne freste!) in luminare...

    P.S. Admin, sintem deja 3 pe baricada! Poate e cazul sa schimbi tema!Zic si io!
    PA si PU!

    Hai ca se poate!

    RăspundețiȘtergere
  35. Buei, de azi mneatza imi pregatesc, necontenit, tinuta pentru muine, ca-i Zioa Tovarasulu Ceasca, erou intre eroii neamulu, mama iubitoare, cel mai iobit fiu al poporulu, conducator intre conducatorii lumii, lider de renume mondeal, universal si interstelar !
    Ura, traiasca ! Jos kingu tradator !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pese: me-am coratat caciula, aia de blana de oae "Calacur" (model Iliescu), mantaoa de ceremonie, la care e-am schinbat nasturii si e-am pus si dansei un guler de oae "Calacur", pantalonii de camgarn-pe care ni-i i-o dat un coleg de la marina si ghetele imblanite, cu fermoal !
      Moaaamaaa, ci aligant o sa hiu la mormantu conducatorulu iubit !
      Sa traiti toa comandant suprem !
      Ura !
      Jos kingu tradator si venetic !

      Ștergere
    2. Pese: oare sa-mi pun si centura de kele la manta, ca am una fromoasa, cu paftaua galbena, cu stema Resere ! O dau oleaca cu pasta de dinti si e giugiuc !
      Ioi !

      Ștergere
  36. Cracanatilor, am venit cu Noapte Buna ! Cineva sa ma gadile supt mana !
    Fug la coibar, ca muine e zi de sarbatoare nationala ! Mai repet inca oleaca Trei Colori, in zpecial la refren, si la colcare !
    Ura ! Traiasca ! Jos ! Huooo !

    RăspundețiȘtergere

Liber... la comentarii! Responsabilitatea continutului, revine fiecaruia.
Comentariile injurioase, obscene, atacurile suburbane la persoana, nu vor fi publicate! Nu doresc sa creez 'probleme'... unora sau altora! Admin!

Dialog între doi gemeni nenăscuţi

MOTTO-ul... unui grup de tineri... si frumosi!

Search mehedinti blog online:

Lista mea de bloguri