Google Translate

duminică, 5 august 2018

Consemnam pentru istorie: 'Voi scrie noi pagini! Mergem cu Dumnezeu înainte!' dixit Gabriel Oprea. Spre stiinta prietenilor si luare aminte tuturor!





Gabriel Oprea vine cu replica pentru toți contestatarii: 'Voi scrie noi pagini! Mergem cu Dumnezeu înainte!'

Gabriel Oprea, președinte fondator UNPR, subiectul mai multor atacuri mediatice, a scris, pe Facebook, ''Adevărul despre Gabriel Oprea''. Oprea și-a prezentat CV-ul profesional, militar și politic și a anunțat că decizia de a reveni în politică e definitivă.

''Pentru ca sunt constant subiectul unor atacuri mediatice, pentru ca exista tot felul de informatii false si comentarii rau-voitoare referitoare la persoana mea, pentru ca unora le este teama ca pot coagula in jurul meu o forta care sa lupte pentru binele si pentru progresul Romaniei, vreau sa prezint, in randurile de mai jos, adevarul despre parcursul meu profesional, militar si politic.

In 1980, am fost admis la Scola Militara de Ofițeri Activi Sibiu, secția Intendenta. In acea perioada, in scoala militara cel mai greu se intra la aviatie, intendenta și finante. Erau mai mult de 20 de candidati pe loc la fiecare dintre cele trei arme.

In 1983, am finalizat cei trei ani de studiu cu cea mai mare medie din promotie si m-am situat pe locul al doilea dupa sustinerea examenului de stat. Asadar, in 1983 deveneam ofiter de intendenta - logistica militara.

Am fost preocupat de pregatirea continua. Astfel ca, in anul 1985 am dat examen de admintere la faculatea de drept din cadrul Universitatii Bucuresti, unde erau inscrisi peste 25 de candidati pe loc. Am fost admis al treilea, cu media 9.75.

Din 1990, am fost ofițer de justitie militara pana in anul 1993 cand am trecut in rezerva la cerere.
In perioada 1993 – 2000 am fost asociat in mai multe firme comerciale.
Vreme de sase luni, in 1997, am urmat cursurile Colegiului National de Aparare.
In perioada 1999 – 2000, am fost director adjunct al Colegiului National de Aparare.
Am fost avansat in rezerva la gradele de maior, locotenent-colonel si respectiv colonel, intre anii 1993 – 2000.

Fiind director adjunct al Colegiului National de Aparare, in anul 2000 am fost decorat cu Ordinul National Steaua Romaniei în grad de Cavaler, acordat de catre presedintele Emil Constantinescu.

In anul 2001 am devenit secretar de stat, Presedinte al Administratiei Nationale a Rezervelor de Stat, functie prevazuta cu gradul de general de trei stele. In perioada mandatului am fost activat cu gradul de colonel de justitie militara de catre ministrul apararii Mircea Pașcu si avansat la gradul de general de brigada cu o stea, de Ziua Nationala a Romaniei, la 1 decembrie 2001.

In 2002, am fost numit, prin Hotarare a Guvernului, in functia de prefect al municipiului Bucuresti. In acelasi an, am fost decorat, de catre președintele Ion Iliescu, cu Ordinul National Serviciul Credincios in grad de Cavaler.

In iunie 2003, am fost numit in functia de ministru delegat pentru administratie publica si trecut in rezerva cu gradul de general-maior cu doua stele.

In anul 2004, am intrat in politica si am fost ales vicepresedinte al PSD si presedintele organizatiei PSD Ilfov.

La alegerile din 2004, am fost ales deputat PSD si desemnat membru al Comisiei Parlamentare Permanente a Camerei Deputatilor si Senatului pentru exercitarea Controlul Parlamentar asupra Activitatii SRI.

In perioada 2006 – 2008, am condus Departamentul de aparare, ordine publica si siguranta nationala al PSD.

In decembrie 2008, am fost ales, pentru al doilea mandat, deputat si Membru al Comisiei de Apărare, Ordine Publică și Siguranță Națională a Camerei Deputaților.

Am fost ministru al administratiei si internelor, din decembrie 2008 si pana in 13 ianuarie 2009, cand, in urma numirii lui Virgil Ardeleanu la sefia DGIPI – pentru ca il consideram un profesionist – conducerea PSD mi-a cerut demisia din functie. 

Am demisionat din functia de ministru de interne, asa cum mi s-a cerut, am demisionat si din PSD, devenind parlamentar independent. Am fost urmat de senatorul Anghel Iordanescu si de primarul Neculai Ontanu, care au demisionat, la randul lor din PSD. Ulterior, am creat grupul parlamentarilor independeți care a ajuns sa numere 25 de parlamentari.

In decembrie 2009 deveneam ministru al apararii nationale in Guvernul Boc, functie ocupata si in Guvernul Ungureanu, pana in mai 2012.

La aparare si mai tarziu, la interne, am sprijinit din toata inima, moral si financiar, din surse proprii, vaduvele eroilor cazuti la datorie in teatrele de operatii, luptand pentru pacea lumii, pentru linistea noastra. Le-am asigurat acestor femei greu incercate un loc de munca sigur, stabil si am facilitat accesul urmasilor eroilor in institutiile de invatamant ale celor doua ministere, pentru ca acesti copii, ramasi fara un parinte, sa aiba un viitor linistit asigurat. 

Tot la aparare, am considerat ca soldatii si gradatii voluntari merita sa devina profesionisti si sa aiba aceleasi drepturi cu ceilalti militari, inclusiv dupa iesirea din activitate. De aceea, am facut modificari importante de legislatie pentru ca ei sa beneficieze astazi de aceste drepturi asigurate. Cand am preluat mandatul de la aparare, soldatii si gradatii voluntari ieseau din sistem la 40 de ani. Prin modificarea Statutului, le-am redat acestor oameni demnitatea, transformandu-i din soldati si gradati voluntari in militari profesionisti si prelungind la 55 de ani varsta pana la care pot lucra in Armata, cu drept de pensie.

Am fost inaintat la gradul de general-locotenent cu trei stele in rezerva si ulterior general cu patru stele in rezerva - onorific, de catre presedintele Traian Basescu.

In anul 2010, am lansat Uniunea Nationala pentru Progresul Romaniei, partid pe care l-am condus, ca presedinte ales, pana in 2016.

La alegerile din decembrie 2012 am fost ales Senator UNPR.

Am detinut functia de viceprim-ministru pentru securitatea nationala, in perioada decembrie 2012 -2014, iar in perioada ianuarie 2014 – noiembrie 2015 - vicepremier pentru securitatea nationala si ministru de interne.

In iunie si iulie 2015, am indeplinit functia de prim-ministru interimar.

In aceasta perioada, am realizat, impreuna cu sindicatele din politie si armata, legea 223/2015 privind pensiile militare de stat, pentru intregul sistem de aparare, ordine publica si siguranta nationala si am asigurat, prin masurile adoptate, drepturile pentru personalul militar si civil activ din toate institutiile din domeniu.

In noiembrie 2015, am demisionat din guvern, in acelasi moment cu premierul Victor Ponta.
Au urmat dosare politice pe numele meu.
Un dosar legat de un accident in care, nevinovat fiind, am ajuns sa fiu singura persoana aflata pe bancheta din spate a unui automobil neimplicat in accident, trimisa vreodata in judecata pentru ucidere din culpa. Intr-un alt dosar politic, am fost acuzat pentru achizitionarea de catre DIPI a unui autoturism, la ministerul de interne.

Pentru ca sunt militar, pentru ca am onoare, in acele circumstante in care eram acuzat, desi eram nevinovat, am ales sa demisionez din functia de senator, chiar daca Senatul a respins, in mod corect, cererea de incepere a urmaririi penale. Am demisionat atunci si din functia de presedinte al UNPR, pentru a nu periclita imaginea partidului pe care l-am creat.
La Congresul UNPR, am fost ales presedinte fondator, pozitie pe care o detin si astazi.

Am convingerea ca, impreuna cu romanii patrioti, cu cei din domeniul aparare, ordine publica si siguranta nationala, cu oamenii care iubesc aceasta tara la fel ca mine, voi scrie pagini noi in aceasta biografie, pe care o voi si publica, la momentul oportun. Mergem cu Dumnezeu inainte!'', a scris Gabriel Oprea pe pagina sa de Facebook.

12 comentarii:

  1. Pfoaaaa, față de habarniștii zilei, Găbuțu e un zeu ! Orice milițian intrebat despre cine a fost cel mai bengos ministru al acestui mileniu, va răspunde, invariabil, dom Găbuțu clipitoru ! Cu tilicarii de armata e ceva mai complicat.
    Trăiască conducerea !
    =========================================================
    Iară noi? noi, epigonii?... Simţiri reci, harfe zdrobite,
    Mici de zile, mari de patimi, inimi bătrâne, urâte,
    Măşti râzânde, puse bine pe-un caracter inimic;
    Dumnezeul nostru: umbră, patria noastră: o frază;
    În noi totul e spoială, totu-i lustru fără bază;
    Voi credeaţi în scrisul vostru, noi nu credem în nimic!

    RăspundețiȘtergere
  2. MARE SĂRBĂTOARE pe 6 august pentru CREȘTINII ORTODOCȘI. SCHIMBAREA LA FAȚĂ este însoțită și de SUPERSTIȚII. CE E BINE să faci si ce nu.

    În această zi nu e bine să te cerți cu nimeni și nici să fii certat de cineva, că așa vei fi tot anul, până la următoarea sărbătoare.

    Fetele sunt sfătuite să nu se pieptene în această zi, pentru că nu le mai crește părul.

    În această zi, se interzice scăldatul, așa a rămas în tradiție, de pe vremea când apele râurilor începeau să se răcească, în luna august.

    Schimbarea la faţă constituie, de asemenea, un moment important în calendarul viticol: în această zi nu se lucrează și la biserică se duc poame din noua recoltă, se binecuvântează și se împart.
    Nu se spală în această zi deoarece o să fiţi năpădiţi de ploşniţe şi păduchi; femeile însărcinate, dacă vor posti în această zi, vor avea parte de o naştere uşoară şi de copii sănătoşi; este bine de evitat călătoriile deoarece se spune că vă veţi rătăci; pentru spor şi sănătate, în această zi se duc la biserică ofrande, în special struguri, care se sfinţesc şi se împart în memoria rudelor decedate.

    Tot in aceasta zi nu este bine sa dai la buci, pana la asfintitul soarelui. Se zice ca cine încotoiește până la apus, va avea tot restul anului ștromeleagul neînvârtoșat.

    RăspundețiȘtergere
  3. 8 august- Ziu Internationala a Pisicii !
    Ii doare la bașkeți pe mitici de mâțe ! La noi primeaza, fara echivoc, stirile despre spânzurați, injunghiați, inecați, drogați, crapați in accidente de tot felul, evadați si alte căcănăreli gen M_ _ E PSD, care ruleaza la nesfarsit pe toate posturile !

    RăspundețiȘtergere
  4. Glorie marinarilor militari ! Celor adevarati, care trag toata ziua la rame, si nu ingamfatilor de Bucuresti, care stau toata ziua cu parama in mana, impingand aerul cu keptul pe holurile lu em o 100 !

    RăspundețiȘtergere
  5. La Multi Ani Maria, Marin si derivatilor !
    =============================================
    În această zi, în Transilvania, există obiceiul ca femeile măritate să ducă la biserică, dis de dimineaţă, fructe din recolta de struguri şi de prune, pentru a fi sfinţite de către preoţi şi împărţite apoi credincioşilor. De asemenea, fetele nemăritate culeg flori din grădină, pe care le duc la biserică, aşezându-le la icoane. În modul acesta, se crede că familiile acestora vor fi protejate de boli şi de necazuri.

    Ciobanii, în ziua de Sfântă Mărie, îşi coboară turmele de oi de pe munte, semn că anotimpul călduros este pe sfârşite.

    În multe sate româneşti nu se aprinde focul cu două zile înainte de această sărbătoare. Se spune că, în caz contrar, oamenii riscă să se îmbolnăvească, să le ia foc acareturile şi să ia boli care pocesc pentru cei ce mănâncă gătit la foc în aceste zile.

    Gospodarii vor avea recoltele blestemate şi fără roade dacă vor lucra în această zi mare, iar vitele li se vor îmbolnăvi şi gospodăria se va destrăma.

    De Sfânta Maria Mare, fetele nemăritate, care doresc să îşi găsească ursitul, trebuie să poarte în sân de-a lungul întregii zilei un fir de năprasnic (feriga în unele zone) şi să se roage la icoana Maicii Domnului, ţinând candela aprinsă. Se spune că năprasnicul are puterea de a aduce dragostea fetei care îl poartă de Sfânta Maria Mare.

    De Sfânta Maria Mare fetelor le este interzis să îşi taie părul şi să-l arunce la gunoi. De asemenea, este interzis scăldatul în ape curgătoare.

    Dupa lasarea intunericului, fetele nemaritate si-o pun de-o bucifaleala . Se zice ca cine nu si-o ia la buci in aceasta zi, ramane nemaritata pana incep sa-i cada dintii !

    Nu se tunde părul de Sfânta Maria Mare. Conform unei superstiţii vechi, în ziua de Sfânta Maria Mare credincioşii ar trebui să evite tunderea părului şi aruncarea lui la gunoi. De asemenea, în această zi de sărbătoare se spune că nu este bine să mergi înapoi, întrucat atragi tristeţea Maicii Domnului.

    Nu se aprinde focul în sobă. O altă superstiţie legată de ziua Adormirii Maicii Domnului spune că nu este bine să se aprindă focul în sobă, acesta fiind un gest care atrage boala şi ghinionul.

    RăspundețiȘtergere
  6. Pfoaaaa...cica se poate trai si din amintiri...

    Eote ezagt amu 5 ani, ce fecalizam, pe orijinalul de aici http://mhblogonline.blogspot.com/2013/08/iti-place-cafeaua-iata-14-beneficii.html
    ===========================================
    PMT25 august 2013, 13:31
    Uai, nenea Basile al nost, alias Decebalus per Scorilo, cred c-o dat in mintea infantililor, de-o agiuns sa-si bage muia prin cestile de cafea !
    Doamne feri !

    Răspundeți
    Răspunsuri

    Admin, Romania Megalitica25 august 2013, 13:41
    O zi buna tuturor!
    Special facut, special efect!
    Cand bei cafele "fara numar", aminteste-ti de mine!
    De cele scrise "aciulea" (asta daca si citesti)!
    Face bine la sanatate! La "motor", la "tartacuta" ...!


    PMT25 august 2013, 13:49
    Uai, acusica nush daca m-or afectat cafelele la motor, insa la dibla sigur mi-a ramas niste zat in instalatie !

    Răspundeți

    Anonim25 august 2013, 13:42
    Ce mi-e dor de Cezarika ca sa-i dau o mooie mika.

    Răspundeți

    PMT25 august 2013, 13:46
    Moaaaamaaa, cat nechezol am bagat in mine ! O punga de fro 200 de grame costa cam 8 lei. Vechi. O punga imi ajungea, la serviciu, cam 4 zile, X 3 nechezoale/zi, cate o juma de oala de 2 litri ! La fiecare cana de nechezol bagam, oblij, 4-5 carpaturi, fara filtru ! Iar zatul care ramanea in oala si in cana, se umfla ca hameiul ! Iar de-l uscai la soare, mai puteai sa-ti tragi o cafa, de second hend !

    Răspundeți

    Anonim25 august 2013, 13:47
    Dom comisar,cum ai lasat tutunul asa lasa si cafeaua. Sau poate o cultivi in spatele casei? O cafea buna se face doar din struguri!

    Răspundeți
    Răspunsuri

    Admin, Romania Megalitica25 august 2013, 14:26
    Prietene, CORECTA OBSERVATIA!
    Am LASAT DEFINITIV tutunul si sa vedeti minune!
    Mi-a scazut INSTANT pofta de cafele... fara numar, fara numar si "tari" de crapa si-un "bou"! Acum beau dintr-o ceasca... de cand imi dau desteptarea si pana la ora stingerii! O ceasca... potrivita!
    P.S.: Iar de "BAUT", n-am baut niciodata! Nu beau alcool!


    PMT25 august 2013, 17:46
    Uai, Curleoane, la niatale, acolea in fundul curului, se aude ?
    Eote bre cum trebo trait: nema tiutiun, nema halcool, nema futireaza !
    Doar holeaca de cafe, cu parfum de muiere !
    ====================

    Ioi, doamne feri, cata condescendenta !

    RăspundețiȘtergere
  7. La Multi Ani Republica Moldova, de Ziua Nationala !
    M-a invitat pretinu Voronin la o votca si o mahoarca, dar din cauza codului portocaliu n-am avut coraj sa trec Prutul.

    RăspundețiȘtergere
  8. 1 septembrie - Ziua Informaticienilor Militari


    La 1 septembrie 1963 s-a înfiinţat, prin ordinul Marelui Stat Major, Grupa de Automatizări din Direcţia Generală a Înzestrării - primul organism cu atribuţii de concepţie, coordonare şi înzestrare în domeniul informaticii militare şi automatizării conducerii trupelor.
    ========================================
    La Multi Ani tutulor tilicarilor din arma Com. Infm. !
    O arma mai tinerica, insa deosebit de utila dupa Rascolutia din 89, pentru toti beneficiarii de calculatoare de prin unitati, care se uitau la tasta shift, ca boul la poarta noua !
    Moaaaa, cand imi remembăr cum mai tipau comandantii si loctiitori toata ziua, sa vina ala de la Com.Infm. ca sa le deblocheze tasta esc ! Ca astia aveau primii calculatoare, ca sa se poata instrui temeinic cu cate un soliter !
    Acusica toti e instruti din academii ca s-o frece onlain, ce pula noastra ! Porthartul cu carnetul cdt.pl.+glaja cu Alb 50 or ajuns obiecte de muzeu !

    Cinste lor, traiasca conducerea !

    RăspundețiȘtergere
  9. La tăți prezenți si viitori, un La Multi Ani pentru Lităl Sf. Mery, care o fo dăjea si pentru tătii Anele, Anișoarele, Anicuțele samd, care e in plina desfasurare !
    Traiasca conducerea !

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce bocoros ieream, acu jde si de ani in urma, ca se aprochia inceputul anului scolar ! Vorbesc de anii 2,3 si 4, pentru ca, in primul an de liceu, pana m-am dezmeticit ce-i cu dunga aia rosie la nadragi, dejea trecuse trimestrul !
    Pfoaaa, alergam ca disperatul ca sa ma tund, ca sa-mi cumpar alea-alea, ca sa-mi adun materialul pentru labă in noptile lungi de plantoane peste rand, ca sa ma gresez bine la găoz pentru pulile ce urma sa le iau ca n-am citit si conspectat jde nuvele si romane, ca tema de vacanta, bla-bla, bla-bla !
    Trecut-au anii, zguvernele m-au futat, rand pe rand, la copon...
    Ura, traiasca conducerea !

    RăspundețiȘtergere

Liber... la comentarii! Responsabilitatea continutului, revine fiecaruia.
Comentariile injurioase, obscene, atacurile suburbane la persoana, nu vor fi publicate! Nu doresc sa creez 'probleme'... unora sau altora! Admin!

Dialog între doi gemeni nenăscuţi

MOTTO-ul... unui grup de tineri... si frumosi!

Search mehedinti blog online:

Lista mea de bloguri