Pagini de larg interes! Click here:

duminică, 29 august 2010

Pensii recalculate la comandă. Video

Click aici, link video:
Pensii recalculate la comandă
Si altii sunt ingrijorati ...
Mai putin Oprea, Blaga, Predoiu ...
Ei sunt deasupra Legii!
Ei doar ... FAC legea.
Legea lor: FĂRĂDELÉGE!
Admin, V.Burcu
P.S.: FĂRĂDELÉGE, fărădelegi, s. f. (Înv. și pop.)
Faptă rea; nelegiuire, ticăloșie, mișelie.
(conform Dexonline.ro).

27 de comentarii:

  1. Stau si ma tot intreb: sa vrea guvernantii sa ne faca BINE cu de-a sila, iar noi, ignorantii, sa nu dorim? Cineva, este clar si limpede: se inseala in aprecieri, in opinii, in fapte! Problema este: c i n e ?
    Noi, fostii militari, sau ... ei guvernantii!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai pune-ti intrebarile astea anonimule si vei afla .

    RăspundețiȘtergere
  3. Vadim dă cu flit PDL! ... Conducerea Partidului România Mare a decis să rupă toate alianţele locale pe care le are cu PDL. Formaţiunea condusă de Corneliu Vadim Tudor vrea ca de acum încolo să coopereze pe plan local doar cu Opoziţia şi propune izolarea partidului aflat la guvernare.

    http://www.puterea.ro/news7866/Vadim-da-cu-flit-PDL-.htm

    RăspundețiȘtergere
  4. Casa de Pensii a terminat prima etapă de recalculare a pensiilor speciale şi va trimite deciziile prin poştă. Drept urmare unii români se vor trezi cu un venit micşorat chiar şi cu 80%. Curios e faptul că foştii militari sunt puşi să ceară singuri Guvernului recalcularea, adică o pensie mai mică.

    Au fost recalculate până acum peste şase mii de pensii speciale, într-o singură lună. Săptămâna acesta cei mai mulţi vor primi deciziile cu noua pensie şi, în unele cazuri, sunt scăderi drastice. Cei mai dezavantajaţi sunt piloţii.

    Un aviator de exemplu, cu o vechime de 39 de ani şi cu o pensie de 6.930 de lei, va primi, începând din luna septembrie 1.912 lei. Omul pierde de fapt pensia de serviciu, care era calculată ca 80% din ultimele trei lefuri. Şi rămâne cu o pensie obişnuită, socotită în funcţie de vechime şi de veniturile din toţi anii de muncă, informează incont.ro.

    Urmează ca până la sfârşitul anului să se socotească şi celelalte pensii, ale militarilor, politiştilor sau angajaţilor din penitenciare.În total, 180.000 de români au beneficiat până acum de pensii speciale, cele mai multe calculate în funcţie de veniturile realizate în ultimele luni de activitate. Prin recalcularea lor, Guvernul speră să facă o economie de până la 800 de milioane de euro, anual.

    http://www.cotidianul.ro/123320-6000_de_pensii_speciale_au_fost_recalculate_Unele_s-au_redus_cu_80

    RăspundețiȘtergere
  5. Am iesit la pensie in anul 1998 ,pilot militar cu o vechime de 42 de ani ,am pensia in valoare de 1830 ron.Pana in urma cu 3 ani aveam 750 ron,.Daca vi se pare logic si corect in contrapagina cu aviatorii civili sau cau cei iesiti la pensie dupa 2001 [care aveau pensiile duble-in comp .cu mine]Sa fiti iubiti ,nu vreau capra vecinului dar nici nu vreau sa mulg berbecul.!

    RăspundețiȘtergere
  6. @apropo de aviator--ce tot tipam eu pe aici? Si cati ca el?@STRAMBU-apropo de ,,prostioarele lui Cezar"--raspunde-ti aviatorului,ev. mangaiati-l pe crestet si sa-i spuneti sa nu fie suparat ca nu da bine

    RăspundețiȘtergere
  7. @cezar, nu tu esti de vina! Nici aviatorii militari! Nici altii ca noi! Vinovatii, sunt in alta parte, stim cu totii unde. SCMD va trebui sa depaseasca FAZA ACTUALA de aparator "exclusiv" al "nesimtitilor"!
    Va trebui sa COBOARE in mijlocul celor multi, celor cu adevarat napastuiti de PUTERE, si chiar deseori de soarta/destin! SCMD va trebui sa COAGULEZE toate RESURSELE, sa intocmeasca si sa puna in APLICARE PROIECTE, menite sa aduca REZOLVAREA, macar a o parte, din problemele cu care se confrunta membrii sai! Daca nu va intelege acest DEZIDERAT, imperios necesar, SCMD va dispare, se va autodesfiinta! Admin, V.Burcu

    P.S.: In opinia mea, Decizii URGENTE trebuie sa ia CD SCMD si cu privire la:
    1.: actualul cuantum al COTIZATIEI! Problema este complexa, iar daca nu va fi tratata cu intelepciune, va aduce enorme prejudicii.
    2.: o mai buna si transparenta COMUNICARE cu membrii sai. Nu trebuie sa ne ascundem, sa fugim de dialog, sa boicotam, anulam initiative corecte!
    3.: elaborarea imediata a unor STRATEGII de actiune VIABILE, pe termen scurt, mediu si lung!
    4.: gasirea si a altor SOLUTII, de COMUNICARE cu PUTEREA! Si altceva, decat pana acum! Altminteri, riscam decredibilizarea noastra! ( Va las si pe domniile voastre, sa CONTRIBUITI in continuare cu alte propuneri, initiative, masuri considerate a fi utile, necesare scopurilor si obiectivelor SCMD. ) Admin.

    RăspundețiȘtergere
  8. @BURCU-asa este,mare dreptate aveti de data asta.DOAMNE AJUTA

    RăspundețiȘtergere
  9. @Anonim 30 august 2010, 09:23 :
    Deci :
    - aveti vechime ca ofiter de 26 ani , plus 3 ani - sc.milit.
    - pensie neta de 1830 lei inseamna 2046 lei brut
    - avind vechime de 42 ani rezulta un procent de calcul a pensiei de 100% din baza de calcul (60% pt. 25 ani ; 34% pt.ceilalti 17 ani ; 6% pt.contributia la pensia suplimentara)
    - in 2009 ati fi avut solda (baza de calcul) de 2046 lei (fara norma de hrana , sporurile specifice , premiile - recompensele banesti - trimestriale , premiul anual - a 13-a solda)
    - cu solda de 2046 lei in 2009 ati fi avut 1,14 pcte.pensie/luna (salariul mediu brut pe economie in 2009 a fost in jur de 1800 lei)
    - consideram ca acest punctaj l-ati avut in toti cei 26 ani ca ofiter ( desi e greu de crezut ca tinarul lt. avea asa ceva...)
    - pentru contributia la pensia suplimentara veti primi 0,17 pcte./luna (media ponderata a majorarii punctajului lunar , datorita acestei contributii , este de 15,13%)
    - pentru ca ati lucrat in conditii speciale (fosta grupa I-a de munca) mai primiti 0,57 pcte./luna (majorare de 50%)
    - pentru ca ati luat premii trimestriale (recompense banesti) si premiul anual (a 13-a solda) mai primiti 0,11 pcte./luna ( a 13-a solda este 8,3%/luna ; iar premiile trimestriale admitem ca sint 2%/luna)... dar ati luat chiar toate premiile trimestriale...iar a 13-a solda s-a 'inventat' prin 90 si ceva...
    - acum adunam punctajul :
    1,14 + 0,17 + 0,57 + 0,11 = 1,99 pcte. anuale
    - 1,99 pcte. x 26 ani + 3 (pcte.pt.sc.milit.) = 54,74 pcte. in total
    - 54,74 pcte. / 20 ani (stagiu prevazut in L.119/2010) = 2,737 (punctaj mediu anual)
    - 2,737 pcte. x 732,8 (valoare pct.pensie) = 2006 lei (pensie bruta)
    adica 1799 lei net (dupa impozitarea actuala...daca se va impozita toata pensia , vor mai ramine 1592 lei net)
    - calculul este facut pentru valoarea pct.pensie de 732,8 lei...dar va mai creste acesta intr-un viitor previzibil?...in contraPARTIDA cu soldele activilor care vor creste (a se vedea noul proiect al legii salarizarii unitare)
    - au ramas "nefructificate" primele de clasificare (8-30% din solda) , de zbor (pina la 10% din solda orara a cdt.escadrila)...si mai stiu eu ce alte prime se plateau la piloti...Incercati sa va amintiti cam cit erau acelea si corectati calculele...

    RăspundețiȘtergere
  10. Au !… Cu Ordinul Meritul Mlitar … corect… (desi s-ar putea sa fi avut doar cl.II – 15%)…cu 20% rezulta pensie bruta 2407 brut (2117 net actual , sau 1911 la impozitare totala ).
    Cu pensia suplimentara … mi-am zis ca peste tot fac vorbire ca pensiile se recalculeaza conform algoritmului din L.19/2000… Dar aveti dreptate…daca nu se aplica este si mai frumos…

    RăspundețiȘtergere
  11. ESTE GRESIT CALCULUL,NU-L BAGATI IN SEAMA. DINTR-UN FOC VA OMIS MERITUL MILITAR DE 20% PLUS ALTE SPORURI PE CARE LE-ATI AVUT.

    RăspundețiȘtergere
  12. Cum sa iti faci o adresa de gmail pentru logare - este un material VIDEO foarte explicit, postat de mine azi in AJUTORUL anonimilor, care inca nu si-au facut o adresa de e-mail (gmail), pentru a se putea loga la acest blog, ori altul similar (ca platforma blogger)!

    Va rog sa comentati si sa precizati: sunt utile, va ajuta asemenea materiale? Ce altceva ati dori sa mai gasiti in aceste pagini? Cu ce probleme - tehnice - va mai confruntati? Vom cauta sa sprijinim pe toti cei aflati in dificultate, in masura in care si eu ... pot/ma pricep!

    Pentru Admin-ii Bloguri-lor SCMD, alte persoane interesate, vin cu o PROPUNERE: este UTIL sa fac un BLOG separat, doar cu probleme "tehnice" ... de "bloguiala"? Aveti nevoie de asa ceva? La ce fel de probleme cautati solutii?

    RăspundețiȘtergere
  13. Dupa cum se stie este in discutie (cu ordin de la ‘femei’ sa fie adoptat cit mai urgent) proiectul unei noi legi a salarizarii unitare a personalului bugetar…
    Iata un aspect pe care il consider interesant :
    - la militari scade mult diferenta intre cei care beneficiaza de solda de merit si indemnizatie de comanda si cei care nu au aceste sporuri.

    In sistemul vechi (L.138/99) :
    - lt.col. , cu solda de merit si indemnizatie de comanda , gradatia a 7-a are un coeficiant de ierarhizare total de 16,0815
    - lt.col. , fara solda de merit si indemnizatie de comanda, gradatia a 7-a are un coeficient de ierarhizare total de 11,1825 ; reprezentind 69,54% din solda (pensia) celuilalt

    In sistemul nou (proiectul de lege a salarizarii)
    - lt.col. , cu solda de comanda (cea de merit dispare) , gradatia a 7-a are un coeficient de ierarhizare total de 8,186
    - lt.col. , fara solda de comanda , gradatia a 7-a are un coeficient de ierarhizare total de 7,266 (reprezentind 88,76% din solda (pensia) celuilalt.

    Nemaispunind ca va creste valoarea 1 a coeficientului de ierarhizare (de la 197,3387 lei , in prezent , la (?) posibil 600 lei , salariul minim) , iar prevederile L.164 spun ceva despre legatura dintre pensii si soldele militarilor in activitate…iar cele spuse mai sus vor conduce si la o substantiala micsorare a diferentelor intre pensiile celor doua categorii de pensionari.

    RăspundețiȘtergere
  14. @cezar 30 august 2010, 20:27 :
    De ce sinteti rautacios ?... Postarea se incheie cu :
    "- au ramas "nefructificate" primele de clasificare (8-30% din solda) , de zbor (pina la 10% din solda orara a cdt.escadrila)...si mai stiu eu ce alte prime se plateau la piloti...Incercati sa va amintiti cam cit erau acelea si corectati calculele... " , iar in postarea urmatoare am indreptat 'scaparea' cu Ord.M.M....
    Si-apoi...eu incerc sa prezint un SISTEM de calcul , nu calculul bazat pe datele reale...date pe care dracu' stie cind le vom avea...

    RăspundețiȘtergere
  15. Stimati viitori frustrati,sa nu ne ascundem dupa deget,in urma recalcularii toti vom pierde.Procentele mari de pierderi vor fi la cei iesiti la pensie in urma Legii 164incepand cu cei din grupele speciale.Nu vreau sa fiu rautacios dar,sa ne ierte D-zeu;diferenta intre un lt.col[cpt.c-dor]--identici ca situatii de munca ,,intre unul iesit inainte de 2001 si unul dupa este de 69%iar aceasta tampenie s-a pastrat timp de 7 ani si inca vreo 25% si acum APOI???EU AM SIMTIT-O PE PIELEA MEA.tigri 2.Nu vreau zazanie,tot ce as dori este macar o reparatie dar nu prin stricaciune ci prin adaugire.AMIN !

    RăspundețiȘtergere
  16. @Anonim 30 august 2010, 09:23 :
    Spuneti : "Daca vi se pare logic si corect in contrapagina cu aviatorii civili"...
    Problema cu aviatorii civili s-a rezolvat...incepind cu 01.09 au fost "capotati" ... Faceti citeva zboruri pe internet si veti vedea ce pensii le-au mai ramas...
    A mai ramas cealalta problema ..."cau cei iesiti la pensie dupa 2001" .
    Fiti increzator...se rezolva si asta

    RăspundețiȘtergere
  17. REMEMBER:
    _________

    Pensiile militare de stat si pensile de stat ale politistilor si ale functionarilor publici cu statut special din sistemul administratiei penitenciarelor:

    Art 8 din legea nr 119/2010 –
    Pentru perioadele ulterioare datei de 1 aprilie 2001 care reprezinta stagiu de cotizare realizat in conditii deosebite, conditii speciale sau alte conditii de munca se acorda perioade suplimentare la vechimea in munca sau la vechimea in serviciu, care constituie stagii de cotizare in conditii normale:

    - 3 luni pentru fiecare an lucrat in conditii deosebite de munca;
    - 6 luni pentru fiecare an lucrat in conditii special de munca;
    - 12 luni pentru fiecare an lucrat in alte conditii de munca, asa cum sunt reglementate in domeniul apararii nationale, ordinii publice si sigurantei nationale, pe baza criteriilor prevazute in H.G. 1.294/2001 si H.G. 1.822/2004;

    Art 11 din legea nr 119/2010 prevede:
    Beneficiarii pensiilor care au desfasurat activitati in locuri de munca incadrate in grupele I si II de munca , potrivit legislatiei anterioare 1 aprilie 2001 , cele care au desfasurat activitati in locuri de munca incadrate in conditii deosebite, conditii special sau alte conditii de munca, confrm legii, beneficiaza de majorarea punctajelor lunare realizate in perioadele respective astfel:

    - Cu 25% pentru perioadele in care au desfasurat activitati in ocuri incadrate in grupa a II a de munca conform legislatiei anterioare 1 aprilie 2001, sau locuri de munca incadrate in conditii deosebite;
    - Cu 50% pentru perioadele in care au desfasurat activitati in locuri incadrate in grupa I de munca, potrivit legislatiei anterioare 1 aprilie 2001, sau in locuri de munca incadrate in conditii speciale;
    - Cu 50% pentru perioadele in care au desfasurat activitati in locuri incadrate in alte conditii de munca, potrivit legii.

    ( In loc sa-l certam pe nedrept pe mos alecu, un om extrem de bine intentionat, caruia ii multumesc special pentru efortul depus, cred ca este mai util sa REAMINTIM mereu drepturile legale ce ni se cuvin, chiar ciuntite, cum vor muschii celor de la putere!
    Nu toti avem pregatire juridica, iar avocatii sunt ca lupii!) Admin.

    RăspundețiȘtergere
  18. @cezar 30 august 2010, 20:27 :
    Deja sintem cel putin 2 pe care ne preocupa problema ... nu numai la nivel de 'clampaneala'

    http://scmdfiliala1constanta.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  19. Domnilor nu vă înteleg! Orice intenţie de bună credinţă a unora dintre noi care „cu creionul în mână” încearcă să argumenteze „ceva” este criticată în genul „chibiţului”. Dacă tot suntem aşa de „frumoşi şi deştepţi” hai să aducem contraargumente pertinente celor care postează comentariile – tot „cu creionul în mână”! Dacă Moş Alecu s-a chinuit să facă nişte simulări – şi a recunoscut că nu sunt întrutotul riguroase, nu văd de ce comentatorii „de pe marginea şanţului” nu ar veni cu completările necesare, dar „la obiect”. Ştiţi măi fraţilor...de – aia am ajuns unde am ajuns: că suntem prea deştepţi! Hai să postăm pe blog problemele care ne interesează şi să le „combatem” în limita competenţei, profesinalismului şi bunului simţ al fiecăruia – indiferent de grad, funcţie, minister ş.a. Atunci când vom depăşi aceste handicapuri şi ne vom respecta trecând peste faptul că unul a fost pilot, altul marinar, altul infanterist şi altul poliţist totul va fi bine! Deşi am trecut în rezervă în 2008 cu gradul de colonel la vârsta de 45 ani (ing. - cc.şt.princ. - drd.. – vă place?) şi aş putea „reclama” unele bonusuri suplimentare sunt întrutotul de acord ca toţi „ai noştri” să beneficieze de aceleaşi drepturi – acestea actuale în vigoare. Haideţi să dăm dovadă de un pic de maturitate, corespunzătoare vârstei, sau oare...

    RăspundețiȘtergere
  20. PS pt.a nu da nastere la comentarii detaliez: "toti ai nostri sa beneficieze de aceleasi drepturi, cele in vigoare in acest moment"

    RăspundețiȘtergere
  21. @Nikk 30 august 2010, 22:52 :
    Daca n-ati fi orbit de subiectivism , si daca ati citi (mai intii) ceea ce aveti in plan sa contraziceti , ati fi observat ca tot ceea atacati a fost reconsiderat (corectat)...Iar chestia cu "la vre-o 16 miliooane lei vechi cand in relitate dupa recalculare cuantumul BRUT al pensiei ,, tigrului " ar fi undeva la 24 milioane lei vechi. " (spusele dvs. 'ad-litteram')...vedeti ca sint aratate toate valorile , deoarece chiar 'tigrul' a pornit de la valoarea neta...

    RăspundețiȘtergere
  22. @Anonim 30 august 2010, 21:15
    Chiar daca ceea ce spuneti :"diferenta intre un lt.col[cpt.c-dor]--identici ca situatii de munca " , este cava de genul "radio Erevan"...va propun sa cititi ce am spus mai inainte de zisele dvs (mos alecu 30 august 2010, 20:55 )

    RăspundețiȘtergere
  23. @Nikk 30 august 2010, 22:52
    Spuneti ca : "In anul 1981 punctajul luat de d-voastra reper in simularea pe care ati facut-o este valabil gradului de Locotenent / functia Cdt.Pl. " . Cred ca ar fi trebuit sa fiti nemultumit de faptul ca in 2009 acel ofiter ar fi avut 1,14 + 0,11 (pentru premii) pcte. pensie ( a se citi 'cu creionul in mina'... mos alecu 30 august 2010, 18:33 )... Asta in legatura cu asertiunile guvernantilor precum ca 'militarii au avut solde mari'...

    RăspundețiȘtergere
  24. @MOS ALECU-acum imi dau seama ca v-am confundat cu cineva mai ,,suuus pus""Dupa cum manifestati obstinatia de a tot invarti niste calcule- uneori chiar voit gresite imi dau seama ca v-ati petrecut viata cu creionul in mana prin birouri financiar -contabile.IN acesta ordine de idei v-as intreba :asa cum pilotul a spus public ce pensie are ,dvs. cam cum stati? si 2.recunoasteti ca aveti indemn. de comanda+sold. de merit in calcul. Eu care am fost la trupe la comanda nu am.Asa cum v-a sugerat cineva pe alt blog UitatiL164 ca nu mai exista si nu mai faceti simulari inutile. DACA vreti sa faceti ceva CONSTRUCTIV incercati sa gasiti principial posibilitati de imbunatatire a L119si transmiteti unde trebuie sa poata respectivii sa ,,LUPTE" documentat. asta daca o exista cineva ,daca nu dati la politisti caci se pare ca ei sunt mai pragmatici. cu stima

    RăspundețiȘtergere
  25. Pe 15 Septembrie se voteaza in Parlament Legea unitara a pensiilor. Noi ce facem ? .Noi pregatim in surdina manifestatiile de pe data de 25 Octombrie, cand ne vom "produce " in fata presei si a invitatilor din Diplomatie . Teribila lovitura de imagine vom produce , si mai ales inutila , dupa ce se voteaza legea in forma actuala .

    RăspundețiȘtergere
  26. Una dintre propunerile mele pentru ca legea 164 sa ramana valabila (capitol separat in legea unica) este un lobby pe langa deputatii de orice factura politica (acestia sunt interitoriu) si mai ales atragerea de partea noastra a deputatilor foste cadre militare (generali).
    1.Unul dintre cei mai stimati este dl. Mircovici (comunitatea bulgara, oare are colegi care-l pot contacta?), cel care s-a zbatut pentru noi, ar putea influenta si pe cei de la minoritati (sunt si acestia ceva in Camera Deputatilor).
    2.Alt exemplu ar fi Badalan (PDL) pe langa care ar putea interveni colegi/subordonati/neamuri - cu care a impanzit garnizoana Braila. 3.La Alba Iulia - fratele (presedinte de filiala) i-ar putea da o "scatoalca" deputatului Dobra (PDL).
    Dumnezeu sa binecuvanteze Armata!
    Nu am treaba cu nici un partid politic (PDL - ul il urasc din tot sufletul) dar se pare ca PSD, prin vocea presedintelui sau a aparat pensionarii militari, politisti astazi in cadrul unui interviu.
    Chiar ieri am semnat "motiunea de cenzura populara", nu stiu ce va iesi.
    Sa nu uitam ca 25.10 este dupa 15.09 ..........
    Am onoarea domnilor si doamnelor!

    RăspundețiȘtergere
  27. Plinius
    Ai dreptate , asa ar fi bine, cu Legea 164 (MODIFICATA REPARATOR PENTRU TOTI PENSIONARII MILITARI INDIFERENT DE DATA PENSIONARII ) capitol separat la legea unitara .
    Dar in afara DOMNUL MIRCOVICI(laudat sa-i fie numele) nimeni din fostii militari, actuali parlamentari nu ne va mai sprijini . Si e de inteles , cand ai obtinut gradele ca Ontanu, Oprea , Iordanescu, cand iti tradezi fratele ca Dobra , cand ai ditamai dosarul la DNA , oprit de PDL, ca Badalan , cum sa votezi cu pensionarii militari ? Hai sa fim seriosi . Sa nu ne imbatam cu apa rece . NU MAI CONTATI PE VISE .

    RăspundețiȘtergere

Liber... la comentarii! Responsabilitatea continutului, revine fiecaruia.
Comentariile injurioase, obscene, atacurile suburbane la persoana, nu vor fi publicate! Nu doresc sa creez 'probleme'... unora sau altora! Admin!