Pagini de larg interes! Click here:

miercuri, 6 iulie 2011

Proiect, propuneri. In atentia tuturor fostilor militari rezervisti, altor persoane interesate

_____
Stimati colegi pensionari militari,
Pentru evitarea oricaror derapaje, interpretari tendentioase,
iata, concis, PROPUNEREA mea:
UNIFICAREA TUTUROR FORMELOR DE ASOCIERE ALE REZERVISTILOR.
- ASOCIEREA NATIONALA -

Stiind ca SEFII actualelor structuri asociative nu vor fi de acord, va propun tuturor celor din filialele teritoriale sa le explicati URGENT NECESITATEA VITALA, iar daca o tin precum Guvernarea, de-a-n boulea, efectiv sa va transferati si asociati intr-o  veritabila  ASOCIATIE NATIONALA. Transparenta, Legala si Democratica.
Numai UNITATEA, poate da FORTA.
In "afara unitatii", vor fi doar interese meschine, de grup mai mare sau mai mic!
Aveti de ales! Voi cei multi, sau ei, SEFII, cei putini!

Legile actuale permit aceasta asociere! Modalitatile de realizare, sunt simple!
Formati urgent un GRUP DE INITIATIVA, care sa realizeze acest proiect in cel mai scurt timp: maxim 30 de zile! Evitati discutiile sterile, coloraturile politice!
Preluati pe toate Blogurile militarilor aceasta initiativa, deveniti cu totii platforme de initiativa si discutii constructive! Nu-mi rezerv niciun drept.
Am facut doar o propunere!
Puneti mai presus de orice, interesul comun!
Unde-i unul, nu-i putere!
Admin
_________

OK!
Voi puteti da drumul la comentarii, propuneri!
Cineva spunea, undeva: va fi o noapte fierbinte!?
(Spune tu, TOP GUN, de nu-i asa?!)
Buletinele meteo, asta spun pentru viitorul apropiat!
(zile si nopti fierbinti - peste 30 ºC)
Admin
__________
Apropo de ... PROPUNERI cu ceva vechime:
Click si aici:
______________________

UPDATE
miercuri, 6 iulie 2011
ora 12, fara 5 minute
________________________________
"Iacta alea est".
„Zarul este aruncat”.
Admin
_________________
recomanda acest video-interviu tuturor celor cu ochii larg deschisi,
tuturor celor obisnuiti sa gandeasca cu mintea lor,
tuturor celor care sunt proprii lor stapani:
RO - Interviul Ineliei Benz cu Bill Ryan (20 aprilie 2011)


Nu este recomandabil celor "adormiti",
predispusi a fi sluga credincioasa celor care conduc!
Admin

47 de comentarii:

  1. O zi buna, tuturor!
    DA, a fost o noapte ... de Epoca de Piatra!
    Pana de curent electric, in cartier!

    RăspundețiȘtergere
  2. TOP GUN
    Admin,
    Eu spuneam de o 'noapte furtunoasa 'ca sa-l parafrazez pe nenea Iancu,o 'noapte fierbinte' din Lunga vara fierbinte, urmata de o vara indiana a hormonilor,asa de distractie!!!!
    Tare-i faina limba romana cu multele ei conotatii,dvs ziceti de mere,eu de pere si ne intelegem minunat,unii spun de card, altii de carti de identitate,seamana dar nu rasare!!!!!!
    Vorbim amandoi ,dar ne intelegem separat,cam asa-i si in banalul cotidian!!!!!
    Noi in capitala nu ne confruntam cu pene de curent,poate cu altele!!!!!!
    O ZI EXCEPTIONALA TUTUROR!!!!
    P.S. E o gluma,tratati-o ca atare!!!!!,asta asa, sa spargem gheata (la fierbinteala asta??) si sa ne antrenam ptr.lucruri serioase!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. TOP GUN,
    Dar vreo propunere ... nica?
    Tu cum vezi viitorul nostru, al fostilor rezervisti? Valabil tuturor celor care citesc aceste randuri! De remarcat ca nu as vrea sa fac eu pe desteptul neamului! Mi-ar place mai mult sa PROMOVEZ cele mai PERTINENTE, utile PROPUNERI.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Admin
    ,,Dormi linistit'' , "Viitorul e stralucitor. Viitorul e oRANGE".
    optimistu'

    RăspundețiȘtergere
  5. Stelian P.
    @Admin.
    Inca nu stiu ce propuneri ai in plan asa ca mi-e cam greu sa discut.
    Daca vorbim de viitorul nostru, al "fostilor"(?!) rezervisti eu as vrea sa il vad asemanator cu al actualilor rezervisti din armata israeliana (mi-am amintit ca vine azi la noi seful lor, un om care si-a pierdut fratele - lt.col. extrem de tinar- la Entebe in Uganda)
    Putem vorbi mai multe dar mai intii da-ne o baza de discutii.

    RăspundețiȘtergere
  6. Stelian P.,
    Este o pagina in constructie!
    Ieri, eram dispus sa expun DIRECT punctul meu de vedere, dar am realizat spre seara, ca vorbeam aproape singur ... lumea plecase la triscoteca!
    Azi, imi propun sa realizam aici un FOR DE DISCUTII, de gandire pragmatica colectiva!
    Sa analizam impreuna, sa facem propuneri, iar apoi, cele mai bune, sa faca OBIECTUL transferarii intr-un material sinteza in prima pagina! Este ceva gresit? Nu crezi ca este cea mai buna solutie? Daca suntem interesati, preocupati de VIITORUL nostru, eu cred ca se merita sa depasim momentele de lene, de mistocareala tipic romaneasca, de apatism, letargie etc.etc.
    P.S.: Atentie! Putem analiza si ce este bun sau rau in ACTUALA configuratie a fostilor rezervisti militari (asociatii, ONG-uri, Fundatii, sindicat etc.), ce merge si ce nu merge, ce ar trebui faCut sa ... mearga!
    De fapt, asta e problema, subiectul discutiei!

    RăspundețiȘtergere
  7. Stelian P.
    @Admin.
    Ideea e foarte buna dar pentru comentatori e mult mai usor sa discute pe niste idei gata enuntate decit sa le aduca ei. Ieri intram aici din ora in ora asteptind sa vad ce propui si am vazut comentariul acela suparat. Mergem la CEZAR, venim aici, mergem altundeva, dar tot revenim aici cu placere si cu interes.
    Uite, eu nu prea ma descurc cu engleza juridica, dar iti propun sa cauti pe site-ul armatei israeliene si sa vezi ce statut au acolo rezervistii lor. Poate il traduci si avem o baza de discutii. Ii rog pe altii sa caute ce fac rezervistii din Legiunea straina, cum traiesc, unde si daca mai executa misiuni in folosul armatei franceze, mai ales cind pleaca in excursii.
    Poate ne aduc altii informatii din alte armate, avem colegi iesiti mai recent la pensie care au facut cursuri in strainatate, care au date mai noi.

    RăspundețiȘtergere
  8. @Admin
    Eu sunt un pic mai ... grabita! Desi e vacanta (pentru unii), eu ma gandesc la o propunere legislativa. As vrea sa o finalizam pana pe la 15 septembrie si eu promit ca voi gasi cel putin o persoana (senator sau deputat) care sa o promoveze.
    Nu as vrea sa ajungem ca in filmuletul cu Hitler - iar isi dau astia mass-uri si o pun de o petitie pe net ca nu e bun sistemul etc. Da, sistemul nu e bun, dar nu putem pune situatia actuala din invatamant si educatie numai in carca actualilor guvernanti. Catastrofa actuala este SI rezultatul guvernarilor anterioare, de ce sa nu o recunoastem?

    DA, O DEZBATERE PE BLOG AR FI FOARTE NECESARA SI UTILA, DAR FINALITATEA? In urma acestor dezabateri / pareri / comentarii ce va ramane? De ce sa nu mergem putin mai departe? De ce sa nu avem curaj?

    De ce v-ati suparat ieri, nu pot intelege! Dar e optiunea Dvs. si o accept ca atare. Iar daca revenirea mea pe blogul Dvs. deranjeaza, va rog sa ma informati (eu am perceput ca NU!), pot sa imi pastrez doar statutul de cititor, ca si pana acum o saptamana.

    RăspundețiȘtergere
  9. Avem acum ... o baza de discutii!
    Si ce daca! S-a asternut ... linistea!
    Vin, "cetesc" ... si pleaca!
    Grea boala, frati romani!

    RăspundețiȘtergere
  10. "Aprob pozitiv!"
    Daca nu in aceasta viziune, macar o federatie, confederatie a actualelor organizatii; aceasta nu ar trebui sa insemna inca un rind de sefi peste sefii actuali (cu bunele si relele lor, cu orgoliile si frustrarile lor).
    Trebuie gasit numitorul comun in privinta scopului si a metodelor/mijloacelor de actiune pentru indeplinirea obiectivului comun. Din punctul meu de vedere asta este lucrul cel mai greu.
    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  11. TOP GUN
    Admin,
    Sper ca nu ne ceri sa cotizam,daca vrei sa -ti faci post tv,benevol,te-om ajuta,facem cheta,numa' sa mearga treaba bine,repede si eficient....... Subscriu la tot ce-a scris Stelica,scurt si la obiect,el e creierul.!El e, cu logistica si strategia!!! Admin.ti-ai ales cam gresit momentul, e perioada concediilor,lumea e nelinistita,agitata cu rezultatele odraslelor de la bac,ce sa-ti mai spun!!!!!Nu fi suparat pe noi,pe nimeni,mai mergem si la TRISCOTECA sa vedem ce mai face Cezarica,ei asa de control,ha,ha,ha!!!!
    ELENUSH,TU SUFERI DE MANIA PERSECUTIEI???
    Mie nu mi s-a parut ca Admin. e suparat de revenirea ta,cred ca-i face placere si in plus nu-i misogin!!!! Am senzatia, ca va dati un pic victima,cum ramane cu 'barbatia fetelor din army'????
    P.S. Daca nu va iese pasenta sa nu tunati ,sa nu fulgerati,valabil ptr.Admin si.....???????(O GLUMA!!!!!EVIDENT!!!!!!)

    RăspundețiȘtergere
  12. @Admin
    Suna bine! DAR ESTE ABSOLUT IMPOSIBIL DE REALIZAT! Unificarea, evident! Credeti-ma, stiu ce vorbesc! Oricum , merita incercat! Eu ma bag!
    @TOP GUN
    Nu sufar de nimic, numai ca vreau sa clarificam niste aspecte de la inceput. Ca dragoste cu forta nu se poate!

    RăspundețiȘtergere
  13. Stelian P.
    @ELENA
    Nu cunosc raspunsul asa ca intreb:
    -exista o lege a rezervistului sau ceva in genul asta ? Daca da, imi dati numarul si data ?
    Daca nu, poate ca acolo ar trebui sa gasim sau sa compunem elementele care sa ne uneasca.

    RăspundețiȘtergere
  14. @Stelian P.,
    Raspunsul il ai in detaliu pe acest Blog.
    Acum in romania, avem NORME LEGALE doar cu privire la Rezevistii Voluntari! Notiunea de "rezervist" pe care o stii tu si o cauti, a fost ... inmomantata de actuala putere!
    "Legea" interna, UE si internationala care ne uneste si ne poate unii pe noi, este cea privitoare la LIBERA ASOCIERE A PERSOANELOR!
    @ELENA,
    din suflet de rog: NU pune pe "NU" in mintea si bratele tuturor! NU "pune carul, inaintea boilor", ar spune taranul din mine, deoarece in veci nu-l vei urni din loc!
    Aceste fiind zise, cand aveti timp si dispozitia necesara, vizionati INTERVIUL postat acum cateva minute in aceasta pagina! poate fi o LECTIE pentru cei care vor sa mai INVETE cate ceva!

    RăspundețiȘtergere
  15. BUN!
    O luam de la cap!
    Primul pas: formarea GRUPULUI DE INITIATIVA!
    Primul inscris, primul mentionat:
    1. ELENA. (sper ca a si renuntat deja la scepticismul manifestat in postare!);

    Lista ramane deschisa, diseara AFISAM pe cei care s-au inscris azi! Extrem de UTIL ar fi sa acoperim rapid toata tara! Pentru asta, suficient doar un NUME si localitatea, judetul!
    Acest grup de iitiativa, va propun ca in maxim 10 zile sa se intruneasca pentru asi alege o ECHIPA DE NEGOCIERE cu Liderii Asociatiilor existente in urmattoarele 10 zile. Iar in ultimele 10 zile din cele 30 anuntate, FORMALITATILE LEGALE ce trebuie intocmite!
    Asta ar fi totul!
    P.S.: Apropo de bani, cotizatii, denumiri, sefi si sefuleti etc. etc.Lasati-va de glume proaste!
    Suntem oameni seriosi, majori si responsabili!
    Nu pierdem vremea cu mizerii, nimicuri!

    RăspundețiȘtergere
  16. Cativa s-au inscris si ieri!
    Intrebare: ramane valabila inscrierea?
    Intreb, deoarece AZI stim despre ce este vorba:
    GRUPUL DE INITIATIVA!

    RăspundețiȘtergere
  17. Wowwww.....
    Mi s-a umplut INBOX-ul cu e-mail-uri de 2 lei!
    Probabil ca si multora dintre voi!
    Baietii, s-au pus pe treaba lor!
    Vor neaparat sa abata ATENTIA!
    Daca vor reusi, vom vedea!
    Oricum, eu azi nu mai deschid e-mail-ul!
    Ce am avut de spus, am scris aic!

    RăspundețiȘtergere
  18. http://www.legestart.ro/Hotararea-467-2010-instituirea-Zilei-rezervistului-militar-(MzUzNDM0).htm

    RăspundețiȘtergere
  19. @Ano 17:59,
    Cu toate ca esti cinic, ai dreptate!
    Atat a mai ramas: crucea si coroanele!

    RăspundețiȘtergere
  20. Uauu...
    Ce de comentarii ....
    Ce multi s-au inhamat la munca ...

    RăspundețiȘtergere
  21. @admin,elena,biliuta si altii,nu prea am inteles ce doriti sa faceti,dar un sfat prietenesc tot imi permit sa va dau:mai lasati din "fumurile"ce va caracterizeaza in discutiile cu noi[muritorii de rand] ca fara implicarea noastra nu aveti nici o sansa -se va naste mort.Eu chiar m-am simtit jignit ca am "latrat"una /alta pe diferite bloguri si nu mi s-a raspuns[am fost lasat cu ochii in soare fara ochelari,nu va cer sa stati de vorba cu orice muritor dar nici nu suport umilirea de oriunde sau de la oricine va veni ea.tigri2

    RăspundețiȘtergere
  22. @.tigri2
    Vezi ca trebuieste sa-ti dai din nou cu FLIT.
    Iar ai paraziti pe... piele.
    Judex

    RăspundețiȘtergere
  23. @Avram Iancu,
    Nu-mi vine a crede ochilor!
    Dar inca mai vad, inca inteleg ce CITESC!
    Ma ingrozesc! Atat ai inteles?
    Intre altele, ca EU as vrea ceva ???????
    Prietene, nu vreau sa te JIGNESC, dar capacitatea ta de intelegere, este GRAV afectata!

    RăspundețiȘtergere
  24. Si inca ceva!
    In exercitiul limitat al intelegerii de care ai dat dovada si m-ai EXECUTAT GRATUIT, ca asa vor muschii tai, inclusiv in numele mai multor colegi, imi poti spune despre ce "fumuri, jigniri si umilinte" din partea mea catre ORICINE, este vorba? la ce te referi?
    Poti da un singur exemplu?
    Incredibil, unde am ajuns!
    Ce a putut iesii, dintr-o prpunere CORECTA!

    RăspundețiȘtergere
  25. Admin,
    Nu te necajii prea tare!
    Este un betivan retardat, de prin Urziceni!
    Il cunosc! Sa ne spuna tuturor, de ce a fost dat afara, apoi sa vorbeasca despre altii, in numele altora!Sa inteleg ca cine se aseamana, se aduna?

    RăspundețiȘtergere
  26. Nea Vasile.
    Am inteles ca tu ai propusun grup de initiativa pentru a contacta toate asociatiile militarilor.Fara a dori sa te dezamagesc ,grupul de initiativa se poate concretiza, dar initiativa ba . Aproape toate asociatiile militarilor , au aparut si doresc cam ce vrea si conducerea SCMD . Sa fie considerati reprezentativi pentru segmentul pe care spun ei ca il reprezinta. Orice idee sau propunere de colaborare, daca vine din partea altcuiva li se va parea o incercare de a-i pune sub tutela si vor refuza , pentru ca de fapt ii doare in spatele garii de orice alta initiativa care nu le apartine si nu ii scoate in fata . Punct.
    Eu personal am sa incerc sa creez un grup de initiativa pentru a forma UDRM si chiar daca o sa o fac cu pusti de 20 de ani, tot o pun pe picioare.
    Oricum , poti sa ma consideri intrat in acel grup de initiativa .

    RăspundețiȘtergere
  27. Marine,
    Nu chiar asa am propus!
    M-am adresat miilor si zecilor de mii de membrii ai acestor ASOCIATII! Ei sa fie cei care sa VREA UNITATEA/UNIREA, nu eu! Ei sa impuna SEFILOR "conduita", nu SEFII celor multi! Asta am propus eu! Grupul de initiativa, ar intra in ACTIUNE, daca SEFII ar merge in continuare, de-a-n boulea, cu interesele lor mici, meschine si mai nou, COLORATE POLITIC! Dar .... ai vazut cu ce m-am ales ??? Pana si prietenii... ma ataca!

    RăspundețiȘtergere
  28. @Admin
    Care-s prietenii care ataca ?
    optimistu'

    RăspundețiȘtergere
  29. Deci, la ora aceasta, 22:15, GRUPUL DE INITIATIVA are 2 membrii + cativa de ieri! Va rog sa va intrati in ATRIBUTIUNI! Eu raman, FIX ce sunt: un blogger oarecare, dispus sa va ajut cu toata priceperea si forta mea! Absolut gratuit! Spor la munca!

    RăspundețiȘtergere
  30. @anonim de la 21.53,de ce jignesti gratuit,eram loctiitor cdt.esc.regimentul era in cura de desfiintare,unde p.m.am fost dat afara mai moldovene,stiu exact cine esti ,un soptiric al sefilor,si am sa fac cercetari pe blog sa vad exact locatia de unde transmiti iar daca esti tu Conelus ai cam sfeclit-o.Ce-am avut de spus am spus.tigri2

    RăspundețiȘtergere
  31. Nene comisare ... uite pe cine te bazezi matale sa faci 'unirea' militarilor :
    -----------------------------

    Avram Iancu spunea...

    @Cezar,lamureste-ma si pe mine,ce grup de initiativa ,ce vreti sa faceti ca din postarile Admin nu am inteles nimic.ori o fi el mai sofisticat ori sunt eu "paralel".
    6 iulie 2011, 20:47
    CEZAR spunea...

    @Tiger-Two- caaaalm colega! Fiecare isi face numarul cum crede.

    Cu grupul de initiativa -NU STIU! Nici eu nu am INteles si deci nu coment. mai mult
    Auguri
    6 iulie 2011, 21:12

    RăspundețiȘtergere
  32. @ti griu2
    Ti s-au aburit geamurile pe dinafara ,mai ,,scandal'' . Chiar nu observi ca esti sigurul ,,erou veteran ''si geniu militar autoproclamat ?
    Conelus?

    RăspundețiȘtergere
  33. @Don Corleone
    Nu,la parul de pe picioare !
    Astai rics

    RăspundețiȘtergere
  34. @Don Corleone ,
    Esti MORTAL!!!!!!
    Ai punctat, ca in BOX!
    Cea mai buna GLUMA, pe ziua de azi!
    Pacat ca RELECTA..... realitatea cea cruda!

    RăspundețiȘtergere
  35. Personal, ii spuneam si domnului NEACSU!
    Am iesit din joc! Pacat ca un CEZAR .... apreciaza tendentios ... ca mi-am facut numarul!
    Care NUMAR CEZAR ?????
    ce a fost asa greu de inteles?????
    Cuvantul UNITATE/UNIRE este asa greu de priceput?

    RăspundețiȘtergere
  36. M-am convins!
    Multi au creierii spalati!
    Unii de METODELE manipularii, dezinformarii,
    Alii de prea multa bautura, si destui
    Din cauza prostiei congenitale!
    Am irosit timpul citind idioteniile multora!
    La revedere, admin! Pe aici, nu mai trec!
    In general, nu voi mai citii niciun blog al militarilor! M-au dezamagit cat cuprinde!
    Plini de ifose, plini de smechereala de gang!
    Baieti de cartier, rau famat!
    Vai tie, ostire romana!
    Si ne miram de-a proasta!

    RăspundețiȘtergere
  37. @anon23.33
    Mergi linistit pe blogul lui vishAn.
    Si nu te mai mira ca proasta!

    RăspundețiȘtergere
  38. @Admin
    Buna dimineata si sa aveti o zi superba in continuare, ca se pare ca eu voi avea!
    S-o luam sistematic:
    La postarea cu rezultatele de la Bac "se naste" ideea de a trece la actiune in sensul de a schimba ceva (in sistemul educational romanesc, evident!). Se inscrie Stelian P, ma inscriu eu (in mintea mea se contura cam ceea ce as putea sa fac eu), se mai inscriu unii, altii (sau nu?) si totul pare a fi OK. Mai tarziu (ieri) constat ca, de fapt, proiectul e de unire a tuturor rezervistilor. OK!!! Nu stiu ce legatura o fi intre a schimba ceva in sistemul educational si unirea rezervistilor sub aceeasi umbrela, imi exprim punctul de vedere (scepticismul), dar NU ma retrag. Chiar am zis ca "ma bag". (In naivitatea mea ABSOLUTA, chiar imi facusem planuri sa merg si sa discut cu anumite persoane, inclusiv gl. Iliescu, dar si cu unii de la alte structuri ale militarilor in rezerva cu care am mai discutat in ultimile 6 luni). Lipsesc o anumita perioada de timp de pe-aici, dar nu prea mult, azi dimineata deschid calculatorul si vad ca abandonam totul. Admin pleaca! Altii vin si ne fac de 2 lei. Incerc sa pricep ce s-a intamplat si de ce un proiect "moare in fasa", dar nu reusesc!
    @Avram Iancu
    Nu stiu cu ce am gresit fata de Dvs. Eu zic ca nu am gresit cu nimic. Am, totusi, o rugaminte - LUMINATI-MA si sunt gata sa imi cer scuze!

    RăspundețiȘtergere
  39. Avram Iancu spunea...

    @Cezar,lamureste-ma si pe mine,ce grup de initiativa ,ce vreti sa faceti ca din postarile Admin nu am inteles nimic.ori o fi el mai sofisticat ori sunt eu "paralel".Cat priveste comentariile chiar o sa ma retrag caci vad ca marii"mahari"in ale scrisului nici nu se sinchisesc sa-ti dea vre-un raspuns darmite sa continue un dialog in care se implica si cate un "fraier"precum eu.Ca sa nu ma fac de cacao nu am sa mai scriu nimic si va las in lumea voastra inalta sa"ganguriti"intre voi.Ma simt de parca as saluta si nu ca nu mi-ar raspunde dar m-ar privi ca pe un...tigri2
    6 iulie 2011, 20:47
    CEZAR spunea...

    @Tiger-Two- caaaalm colega! Fiecare isi face numarul cum crede. Cred ca-i cazul sa incepi sa pregatesti si tu ceva ..meserias.
    Vineri intra Don Stelian si apoi Urmezi tu. Nu uita ca in sondaj ai fost umar la umar cu don Stelica!
    Cu grupul de initiativa -NU STIU! Nici eu nu am INteles si deci nu coment. mai mult
    Auguri
    @ADMIN-dupa cum se vede aceasta-i discutia completa intre mine si T-2. Anonimul a fost tendetios-din greseala desigur!
    1. ...numarul ....se referea la Elena si postarea ei ! e clar ce urmeaza ..Stelian ...T-2 etc.
    2 Ca nu am inteles initiativa ....este evident ca nici Elena nu prea a priceput. Ea insa ,,se baga"oricum ,eu am invatat sa analizez mai mult!
    Se pare ca toti sunteti foarte suspiciosi,sensibili si un picut cam rupti de realitate!! O zi buna
    PS. Sa fiti convins ca va realiza Plano! Sa-i uram spor la treaba!!

    RăspundețiȘtergere
  40. Subţirel ... ca intotdeauna , cezarusule ... Las-o balta , n-o mai fleoscai cu incercari de 'dres busuiocul' ... Ai gindit-o , ai spus-o ... Sa stie 'maestrul' cu cine are de-a face ...


    Vezi ca astea nu se sterg de pe blog , asa cum faci tu cu postarile care nu-ti convin ...

    RăspundețiȘtergere
  41. OUG 1/2011 privind pensiile foştilor militari este constituţională

    RăspundețiȘtergere
  42. Stelian P.
    @Admin.
    Mi-am pierdut putin timp si am aflat urmatoarele:
    - In "Legea privind statutul rezervistilor voluntari" se spune ca acestia actioneaza doar pe timp de pace.In caz de stare de asediu, mobilizare, razboi, contractele lor se suspenda si se aplica prevederile "Legii privind regimul starii de mobilizare partiala sau totala a fortelor armate si al starii de razboi".
    In concluzie, statutul nostru este acelasi si raminem si cu gradele pe care le avem.
    Rog sa fiu contrazis, nu ma supar.
    Legile enuntate de mine se gasesc foarte usor cu Google.

    RăspundețiȘtergere
  43. Acum CEZARE, nu vorbim de PENSII.
    Vorbim de un concept mult mai inalt, pe care din pacate va dati loviti ca nu-l pricepeti, nu-l intelegeti etc. Acum vorbim de UNITATE, de UNIREA tuturor pensionarilor militari, cum erau cunoscuti pana a pus CRUCE (BOC), acestei denumiri. Ce nu inteleg eu, este faptul ca nu se vrea! Ce este asa greu? Fiecare filiala, va cere asta! Daca SEFII nu vor, nu le ramane decat sa se ASOCIEZE NATIONAL, intr-o alta structura, cu organe de conducere liber si democratic alese!
    Ce este asa greu de priceput si facut ?????

    RăspundețiȘtergere
  44. Vasile@
    N-ar fi mai bine, sa avem un partid al nostru, al militarilor rezervisti? Am vazut undeva in comentarii aceasta idee, si mi s-a parut interesanta. De ce sa-i lasam pe civili sa ne reprezinte? Cei cativa militari din Parlament, sunt "imprastiati" in diferite partide si sustin interesele acestora, nu pe ale noastre. Promit sa sustin orice initiativa in acest sens!
    S-auzim numai de bine!

    RăspundețiȘtergere
  45. Victore, unde ai fost atunci ???
    ___________
    marți, 10 august 2010
    Dragi prieteni, stimati colegi fosti militari.

    http://partidulcontribuabililorromani.blogspot.com/2010/08/dragi-prieteni-stimati-colegi.html

    _____________
    Sa fi vazut cu cata manie PROLETARA m-au luat o gramada, la berbeceala! Sa fi vazut KOMUNIKATE oficiale, de infierare a subsemnatului!
    (Istoria o regasesti si pe acest Blog, in Arhiva 2010). Iar acum, la aproape un an de la aceasta PROPUNERE, se trage concluzia finala:
    DA, ar fi bun un PARTD! Sa facem PARTID!
    Preconizez: FIX asa va fi si cu apelul la UNITATE, UNIRE a tuturor asociatiilor rezervistilor! Peste un an, va fi ...
    SOLUTIA OPTIMA!
    Asta este, Victore! Suntem in CONTRATIMP unii cu altii! Unii ne-am nascut prea devreme, altii prea tarziu! Iar in final, suferim laolalta!

    RăspundețiȘtergere
  46. Iata ce spuneam atunci:
    ...........
    Infiintarea unui nou partid!
    Acesta este unica solutie de indreptare a raului facut! Puterea de AZI, ceilalti care ne diriguiesc viata, sunt DIABOLICI! Au gasit variate SOLUTII sa scape de NOI, de cei multi si napastuiti!

    Dar ... avem si noi, norodul, o posibilitate de cotracarare: UNICA LEGALA SI RAPIDA: noi, fostii militari, care DORIM-PUTEM-VREM, sa trecem IMEDIAT la constituirea unui nou partid! Un partid curat, fara hotii de neam si tara! Doar POLITIC, cu sprijinul MASIV al poporului, se poate indrepta raul facut! Altminteri, nimeni nu va lua in seama pe nimeni! Noi ramanem tot ca prostii!

    Vor trece ani si ani de zile, vom merge din rau in mai rau! Daca vrem, sunt sigur ca ne putem mobiliza! In cateva luni, vom strange semnaturile necesare, vom actiona cu acte in regula. Trebuie sa fim constienti, ca numai POLITIC, vom avea castig de cauza! Restul ... vorbim discutii, pierdem vremea!

    Blogul acesta, se vrea a fi doar scanteia!
    In doua saptamani, putem avea sute de bloguri!
    In trei luni, strangem semnaturile necesar legale! Trebuie sa HOTARAM: vrem ori nu! Putem sau nu! De aceea, va rog, cititi si dati mai departe!

    Nu vom primi alaturi pe oricine!
    Dati sfoara in tara! Chemati generalii, pe adevaratii COMANDANTI in care aveti incredere, colegii, prietenii, rudele, oameni cunoscuti integrii, valorosi, profesionisti, cu competente si expertiza intr-un domeniu sau altul!

    Punctele dumneavoastra de vedere, opiniile, propuneri si critici, le puteti pune la COMENTARII. Nu este obligatoriu sa fiti de ACORD cu mine! Nu TIN sa va determin sa subscrieti la ceva, in care sa nu credeti! Important este sa gandim si sa hotaram impreuna:
    PARTID sau nu! Iar daca NU, asta e! Ne ducem crucea!
    Propunerea aceasta, ramane ... spre amintire!
    V.Burcu

    RăspundețiȘtergere

Liber... la comentarii! Responsabilitatea continutului, revine fiecaruia.
Comentariile injurioase, obscene, atacurile suburbane la persoana, nu vor fi publicate! Nu doresc sa creez 'probleme'... unora sau altora! Admin!