Pagini de larg interes! Click here:

vineri, 30 septembrie 2011

SCMD, Filiale. Propunerile D-lui Marin Neacsu


Am trimis acum cateva zile acest mail unei personae din Bucuresti care a participat pana acuma la organizarea unor actiuni ale SCMD. Am facut-o cu intentia de a ajuta si a pune umarul la organizarea urmatoarei actiuni din 7 octombrie. M-am ferit sa fac orice comentariu sau critica vizavi de unele idei total gresite, cum ar fi cea vizavi de depunerea unor corane “la misto“ , tocmai pentru a nu crea din start impresia ca doresc altceva . Raspunsul primit pe care initial voiam sa il postez aici ca exemplu de cooperare a celor din conducerea SCMD, m-a determinat sa postez aceste propuneri aici, poate unele filiale vor considera ca ceva e bun si vor pune in aplicare pe plan local.
Poate nu toti vor sa se faca de ras. Iata mailul cu intregul continut :

Domnule ……
In primul rand te salut si iti doresc sanatate si bucurii dumitale personal si celor dragi !
Iti scriu dumitale pentru ca deocamdata imi pari unul din putinii oameni cu capul pe umeri pe care ii cunosc de pe langa Conducerea SCMD.

Stiu ca te-ai implicat in organizarea si desfasurarea celorlate manifestatii din Bucuresti( FELICITARI, ORGANIZAREA A FOST OK, DIN CATE AM VAZUT SI AUZIT EU), stiu ca esti receptiv la propuneri si nu respingi o idee numai si numai pentru ca vine de la o persoana neagreata, sau pentru ca nu ti-a venit dumitale mai inainte. Te apreciez pentru aceste calitati care sunt destul de rare printre sindicalistii militari.

Introducerea fiind facuta sa trecem la subiect.

Am vazut ca pe 7 Octombrie este planificata o actiune a SCMD care intamplator sau nu, coincide cu sesiunea parlamentara NATO. Nu stiu care va fi pana la urma decizia oficialitatilor vizavi de actiunea noastra. Nici nu comentez acest obicei al domnului Dogaru de a se lega de toate datele si sarbatorile nationale sau internationale , pentru a se remarca dansul sau .. ma rog, sindicatul .

Dar daca aceasta manifestatie se va aproba si se va desfasura, cred ca trebuie avute in vedere niste aspecte:

Care este scopul acestei manifestatii ?

Sa aratam conducerii NATO situatia in care se afla armata ROMANA si pensionarii militari . Ei bine, daca asta vrem, avand in vedere cui ne adresam, va trebui ca mesajul si forma sa fie pe masura tintei. Pentru aceasta va trebui sa fie organizat totul la nivelul destinatarului mesajelor. Si cautate metode si forme corespunzatoare.

 A. Manifestatia trebuie sa fie pasnica, fara fanfare, fara tipete, fara scandari antiguvernamentale, doar cu banere si mesaje bilingve, dar fara jos Basescu, ” iesi afara javra ordinara “ si altele de genul acesta ... Nu pentru ca nu ar merita, ci pentru ca ar da o nota proasta pentru noi in fata celor din afara. La ei, demonstratiile sindicatelor nu seamana cu ale noastre. Vom arata astfel ca ne respectam statutul de organizatie sindicala, luptand pentru drepturile noastre, nu pentru obiective politice Sa le aratam ca suntem civilizati.

 B. Mesajele trebuie sa fie demne , civilizate, scurte si bine tintite. Uneori un cuvant bine spus face mai mult decat 10 injurii urlate.

 C. Sa se scandeze si sa exista banere in limba engleza, pentru ca televiziunile vor prelua, (inclusive cele internationale) si trebuie ca mesajul sa fie receptionat “in direct“ de catre cei din afara fie ei membrii NATO, sau telespectatorii de pe posturile straine care vor prelua stirile.

 D. Participantii la eveniment sa aibe o tinuta decenta, nu neaparat cravata, dar decenta iar manifestarile sa fie de bun simt, sa aibe in vedere ca vor fi urmariti tot timpul, iar televiziunile puterii vor selecta si vor prezenta orice aspect care ne-ar dezavantaja .

 E. Sa se renunte la sabloane, patetisme si invective. Mesajele trebuie sa fie simple, concise, de efect dar mai ales civilizate. Altfel nu vom capta nici atentia si nici respectul celor carora ne adresam .

 F. Mesajul care va fi prezentat de catre Dogaru, sau cine il va citi sa aibe aceleasi caracteristici prezentate mai inainte.

 G. Acelasi mesaj sa fie tradus in engleza si franceza si sa fie – daca va fi posibil - transmis prin unul din senatorii USL eventuali membrii ai comisiei de aparare daca vor participa la lucrari, (macar unul, ca invitat) , catre presedintele Organizatiei. Daca nu se poate astfel, sa se caute o alta modalitate de a inmana acest mesaj, mergandu-se pana la a-l trimite pe mail, pe adresa oficiala, dar inainte de a incepe lucrarile, si a cere eventual o intrevedere, daca este posibil.

 H. Sa se revada si aplice masurile care au fost luate la celelalte actiuni, cum ar fi cea din Octombrie anul trecut, bineinteles , cele care se pot aplica, in functie de specific.

 I. Sa fie pregatiti pentru orice eventualitate militari care sa poata face fata unui eventual interviu in engleza, daca vre-o televiziune straina ar solicita.

 J. Mesajele ce vor fi transmise la tv, la talk showri si dezbateri, sa fie mai decente, fara laude inutile, fara injurii la adresa unei personalitati sau alteia, pentru ca cei ce vor urmari sau vor fi informati cu ceea ce se discuta, auzind mesaje si expresii suburbane sau injurioase, nu ne vor mai acorda nici o atentie. Va trebui ca inclusiv tonalitatea si temperamentul sa fie cenzurate, sa se dea dovada de respect,(respecta, pentru a fi respectat ) si ponderatie, sa eliminam patetismul si plangerile, lamentarile si invinuirile lungi si inutile.

 K. Mesajele sa contina si propuneri nu doar cereri, pentru a arata celor ce vor urmari ca suntem deschisi la dialog si oferim solutii, nu doar pretentii si cereri.

 L. Cei care vor participa in zilele acelea inainte si dupa eveniment, la dezbateri, sa nu se lase provocati si tarati in discutii nedemne, sa nu cada in capcanele ce vor fi intinse, sa evite aspectul financiar sau sa il mentioneze doar tangential, altfel iara se vor inflama categoriile sociale defavorizate, pentru ca asta se va urmari de catre unii moderatori.

 M. Sa fie cautati si alti reprezentanti ai SCMD care sa participle la emisiuni, nu unul si acelasi pe toate posturile. Nu vreau sa fac acuma aprecieri, dar si de miere te saturi la un moment dat, daca nu mai mananci si altceva. Asa este si cu telespectatorii. Ce e prea mult, strica. Avem in randul nostru militari adevarati, oameni cu pregatire, cu prestanta ca militari, cu o tinuta care impune, fosti profesori universitari, fosti comandanti, dar sa fie din cei apreciati in randul armatei, sa fie scosi in fata. Daca nu vor sa apara, este vina celor celor ce nu stiu sa ii convinga. Nu cred totusi ca nu putem gasi in tot Bucurestiul cativa rezevisti de calibru, respectati, demni, buni oratori , decenti. Daca nu se vor gasi, va fi ori din cauza ca nu se doreste si cineva vrea sa detina monopolul, ori din cauza ca acestia nu vor sa reprezinte un sindicat in care s-au inscris doar din nevoie, nu din convingere, ori din cauza ca nu vor sa colaboreze cu cei care ii solicita.

Deocamdata astea sunt unele propuneri. Este posibil sa mai fie si alte aspecte, sunt sigur ca fiind mai multi veti si vom gasi si alte prouneri. Ti le trimit dumitale pentru ca inca mai consider ca cu dumneata se poate discuta si colabora, Cu ceilalti m-am dumirit definitiv. Sper sa nu ma dezamagesti si sa imi spui si dumneata ca nu le poti lua in considerare pentru ca nu au fost trimise pe cale ierarhica. Te cred mult mai intelept si undeva peste ambitii, orgolii si prejudecati copilaresti.

Neacsu Marin

 PS. Daca vei gasi ceva ce vei considera ca merita atentia din tot ce am scris, sau ce merita corectat, sunt deschis discutiilor. As recomanda chiar sa nu mentionezi sefilor de unde vin propunerile pentru ca sunt in stare sa le refuze pentru simplul motiv ca vin de la mine. S-a mai intamplat, stiu ce spun . Pe mine nu ma intereseaza sau deranjeaza ca nu sunt mentionat la capitolul multumiri, multumirea mea este sa se faca ceva ca lumea si daca pot sa contribui o fac cu placere. Ti-am trimis aceste propuneri doar dumitale. Daca nu voi primi nici un raspuns, le voi posta pe blogul meu, poate altcineva va fi interest. Deocamdata nu tin neaparat sa arat “ cat de destept “ sunt asa cum ar spune altii cu ghilimelele de rigoare.

Vizavi de ideea continuta pe blogul SCMD de a depune coroane “ la misto “ privind decesul Armatei Romane si altor instituitii ale statului, ce pot sa mai afirm ?  Doar ca CINEVA, nu stiu cine, doreste neaparat sa socheze si neavand cu ce sa mai impresioneze societatea civila, propune actiuni care nu numai ca nu ne ajuta cu nimic, dar vor crea si indignare in randul colegilor activi si a societatii civile. Monumentul din fata Academiei Militare reprezinta un omagiu, o pioasa recunostiinta fata de Eroii Patriei. Acest monument nu are nici o legatura cu partidele, sau conducatorii vremelnici ai acestei tari, reprezinta respectul nostru fata de toti cei care s-au jertfit pentru ca noi sa ne putem inca numi romani. Sa vii tu organizatie militara, condusa de un istoric si sa depui in bascalie o coroana care sa marcheze decesul ARMATEI ROMANE, este nu numai o lipsa de respect fata de toti cei pe care ii reprezinta acel monument dar si o lipsa de respect fata de cei care inca mai inseamna Armata Romana. Ce vrea domnul Dogaru cu acest gest, sa marcheze teritoriul ? Nici cainii comunitari nu sunt lasati sa vina si sa-si marcheze zona de influenta acolo, dar o facem noi cu gesturi prin care aducem atingere simbolurilor nationale si ne jignim inaintasii.

NIMENI SI NIMIC NU NE DA DREPTUL SA DEPUNEM COROANE LA MISTO LA MONUMENTELE EROILOR NEAMULUI !
E DEGRADANT !

57 de comentarii:

  1. ADMIN,
    Noi, cititorii dvs., credem ca ar fi timpul ca denumirea blogului sa fie schimbata, adica actualizata la continutul articolelor postate si al comentariilor.
    De pilda un titlu ca "NEACSU MARIN - framantari si insomnii sindicaliste" sau "NEACSU MARIN - cum sa constituim un SCMD, mai curat si mai uscat" s.a.m.d., ar fi mult mai potrivit decat "MEHEDINTI Blog online - Open Access publishing".
    Parol!...

    CITITORUL FIDEL SI NEDUMERIT

    RăspundețiȘtergere
  2. Test proba comentarii...
    Daca apare ... totul este OK!
    Inseamna ca nu aici sunt problemele!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce poate sa iasa din mintea unul dogit ? Doar idei tampite de paranoic. Dogaru asta zice ca apara interesele armatei ? Care armata ba copil tampit , daca tu spui ca nu mai exista ? Neacsu are dreptate, asta isi bate joc de statut. Acolo spune ca apara onoarea armatei, aici ne spune ca armata a murit. Atunci tu ce mai aperi tampitule ?

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi cer scuze pentru termenii folisiti, dar papusarul asta din fruntea sindicatului e dus cu capul. Cum il accepta militarii ? Inseamna ca e plina rezerva armatei de pupindogisti.

    RăspundețiȘtergere
  5. Titlul si deviza declarata a acestui blog:
    _____________________________________________
    MEHEDINTI Blog online - Open Access publishing
    Deviza noastra este : Patrie si demnitate ! Libertate comunicarii pe internet! Admin blog, V.Burcu_______________________________________

    Asta de ochii lumii, caci dl Burcu sterge vartos mesaje cat se poate de civilizate, dar care nu concorda cu "linia" si scopul adevarat - lupta impotriva SCMD si a liderilor sai!...

    De pilda, am postat o propunere cat se poate de pertinenta, si anume aceea ca numele blogului ar trebui actualizat la specificul celor mai multe articole postate si al celor mai numeroase comentarii, sugerandu-i urmatoarele titluri:

    "NEASCU MARIN - insomnii si framantari sindicaliste" sau "NEASCU MARIN versus SCMD" sau "NEACSU MARIN, spre un nou sindicat: SCMD - aripa principiala", s.a.m.d.

    Rusinica, domnule Burcu!...Unde este libertatea comunicarii, pe care o clamezi, impreuna cu prietenul Neacsu?

    OCHIUL SI TIMPANUL TRIST
    Lucrator, Schimbul 1

    RăspundețiȘtergere
  6. Si inca ceva, domnule ADMIN:
    Daca recidivezi si stergi din nou o opinie absolut civilizata, referitoare la ceea ce se scrie pe blogul domniei tale, te anunt ca am facut o captura, pe care o voi expune tuturor, pentru a-ti devoala adevarata fata, in contradictie cu imaginea de Alba ca Zapada pe care doresti sa o induci cititorilor neinitiati!
    Eventual voi mai numi si alt schimb de paza, de la cooperativa noastra!...
    In ceea ce-l priveste pe Neacsu, ne-am edificat. Il lasam in voia Domnului, sa se lamenteze cat vrea. Daca situatia lui se va inrautati, SCMD va avea totusi grija si de el in viitor, desi nu ar merita: il va primi intr-un camin de batrani curat, civilizat, administrat de catre militari,unde va putea, in continuare, sa-si duca lupta impotriva SCMD si a liderilor sai.

    OCHIUL SI TIMPANUL
    Dispecer sef

    RăspundețiȘtergere
  7. Jupînescule de la 19:51, tu chiar n-ai treabă? Chiar vrei să ne strici sfîrşitul de săptămînă? Nu ai şi tu nimic de făcut bun pe-acasă, în sînul familiei eventual? Ce vrei de la Caşu? Omul are dreptate!
    Ţaru Kirov ot Bg

    RăspundețiȘtergere
  8. @All,
    Reamintesc inca o data TUTUROR:
    ===============================
    Admin nu STERGE comentariile decat fff rar, cand acestea vadit o iau razna in continut sub aspectul trivialitatilor sau unor jigniri a unora sau altora, cu totul nefondate!
    In rest, propriile PC-uri sau platforma Blogger sunt cele care produc disfunctionalitatile!
    Cea mai frecventa - dar si asta destul de rar - este trimiterea comentariilor in SPAM. De aici insa, ori de cate ori le gasesc, le PUBLIC imediat. In rest, doar carcoteli tendentioase!

    RăspundețiȘtergere
  9. Pai daca boul(sa-mi fie iertata expresia) NU VEDE ca a aparut coment-ul lui PRIMUL e chiar BOU
    Pare rau dar atata prostie si lipsa de pricepere rar se vede

    RăspundețiȘtergere
  10. Cooperativa ochiul si timpanul.
    Ironia ta vizavi de ..ultimele postari de aici este susinuta, ai dreptate, si sunt primul care o recunoaste. Ce e prea mult strica, enerveaza, streseaza deci iti inteleg reactia. Am sa il rog si eu pe domnul Burcu sa schimbe subiectul pana nu incep sa ma injure si prietenii.
    In ceea ce priveste cenzura insa te inseli. Sunt probleme nu stiu daca la site sau blogul lui, sau in Google , dar si ei i-am sesizat ca nu pot posta la el, si azi dimineata am facut chiar cateva teste impreuna. Satai linistit, din cate il stiu eu , nu cenzureaza, chiar daca e ceva ce nu ii convine. Au fost atacuri mai murdare la adresa lui sau a mea care au fost afisate, e o simpla problema tehnica ce nu tine de Burcu.
    In ceea ce priveste azilul, daca tot il aveti la dispozitie, asa, in gluma, sper sa fie folositor celor din conducere, probabil stiu ei de ce il pregatesc. Banuiesc ca esti aceeasi persoana care se ingrijora acum cateva zile de sanatatea mea. Daca nu, citeste raspunsul pe care i l-am dat lui pe blogul meu si incearca sa te linistesti.
    Oricum faptul ca un grup de oameni care ar trebui sa stea cu nepotii lor ma urmaresc pe mine ca sa mai muste cate ceva carnita, imi intareste sentimentul ca sunt si eu folositor. Dar va rog, pe rand, nu va inghesuiti. Daca spuneti cati sunteti, o sa va cumpar eu scaune.. poate voi nu aveti, exista semne.

    RăspundețiȘtergere
  11. corleoane,
    O fi acelasi bou care nu vedea ca neacsu i-a raspuns ? Nu m-ar mira. Sunt putine aparitii de genul asta aici si nu m-ar mira sa fie aceasi persoana. Deci nene, casca ochii, ca sa nu spun altfel. Pana cresti mare, priveste , invata si taci.Chibiteaza si tu un pic, dar stii ce trebuie sa faca chibitul nu ? SA TE SPELI PE PICIOARE SI .. MUCLES!

    RăspundețiȘtergere
  12. Corleone
    Indemnul cu privitul era adresat boului, nu tie.

    RăspundețiȘtergere
  13. Prieteni, calm!
    Sa o luam metodic, matematic!
    Sunt publicate 528 articole; 390.000 vizite!
    In TOP 10. Cele mai citite postări,
    D-l Marin Neacsu ocupa primele locuri!
    Deci: care este problema?
    Pe cine punem la colt?
    Cui nu convine?
    De ce anume?
    Admin

    RăspundețiȘtergere
  14. O carte veche de 1.000 de ani, păstrată la Budapesta, răstoarnă toate teoriile istorice despre cultura strămoşilor noştri...
    http://www.infobraila.ro/2011/01/o-carte-veche-de-1-000-de-ani-pastrata-la-budapesta-rastoarna-toate-teoriile-istorice-despre-cultura-stramosilor-nostri/

    RăspundețiȘtergere
  15. Sa ne radem pe noi30 septembrie 2011 la 21:37

    Domnul Dogaru, infiinteaza o noua filiala si participa la prima sedinta.
    Am inteles ca la marea majoritate v-au scazut pensiile prin recalculare.- Daaaaa, raspund sindicalisti.. - Nu face nimic, sindicatul se va zbate pentru voi, noteaza domnule presedinte, sa initiem procedurile. Sa nu va fie teama , sindicaltul va va da pensiile inapoi. Presedintele de filiala sa faca o lista cu toti cei carora le-au scazut pensiile.
    Mi-a mai spus domnul presedinte de filiala ca unii dintre voi nu mai aveti nici unde locui, ca nu mai aveti bani pentru intretinere. - Asa e, raspund pensionarii. Nu face nimic, am luat masuri, vom cumpara spatii, si vom face orfelinate pentru batrani. Sindicatul va va da locuri in camine de batrani. Presedintele de filiala sa faca o lista cu toti cei care sunt in situatia asta .
    Si am auzit ca nu prea mai merge treaba .. ati ramas fara ...- Daaaaaaaa, raspund pensionarii cu ochii stralucind ..
    Nici o problema, sindicatul va va da o p... Domnul presedinte sa faca o lista , sa spuna fiecare unde o vrea.

    RăspundețiȘtergere
  16. TAREEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!Am ras cu lacrimi.. mai vino pe aici nene ..

    RăspundețiȘtergere
  17. Domnu Burcu,
    Articolele lui cashu sunt pe primul loc pentru ca subiectele sunt pentru pensionarii militari sau despre sindicat iar marea majoritate a cititorilor sunt probabil sindicalisti sau militari. Este adevarat ca tot ceea ce spune e de fiecare data argumentat si documentat, de aici curiozitatea si numarul mare de cititori. Cei care nu agreaza ce scrie el sunt cei care se simt vizati direct sau indirect si ar dori sa nu se mai scrie pentru ca nu au cu ce sa il contrazica decat cu lovituri pe la spate, si invinuiri nefondate.Acesta este stilul comunist, iar CD e plin de oameni instruiti temeinic, politruci de profesie. Deci vedeti-va de treaba.
    Cititorul

    RăspundețiȘtergere
  18. PENTRU ADMIN SI PRIETENUL NEACSU, CARE NE ASIGURA CA:

    @All,
    Reamintesc inca o data TUTUROR:
    ===============================
    Admin nu STERGE comentariile decat fff rar, cand acestea vadit o iau razna in continut sub aspectul trivialitatilor sau unor jigniri a unora sau altora, cu totul nefondate!
    In rest, propriile PC-uri sau platforma Blogger sunt cele care produc disfunctionalitatile!
    Cea mai frecventa - dar si asta destul de rar - este trimiterea comentariilor in SPAM. De aici insa, ori de cate ori le gasesc, le PUBLIC imediat. In rest, doar carcoteli tendentioase!

    V-ati speriat, nu-i asa, ca va vom da de gol, in legatura cu adevarata voastra fata?!...

    Pai, dragilor, cand postarea apare pe blog, apoi, dupa o ora dispare, chiar ne credeti asa prosti sa ne spuneti ca s-a dus singura in spam?

    Atentie! Nu suntem prosti, deci, nu mai stegeti, ca...PAC, la razbel!...

    Si, totusi, cum ramane cu discrepanta dintre titlul blogului si continutul sau? Este un conflict natural sau o manipulare a naivilor calatori pe Internet?

    OCHIUL SI TIMPANUL
    Lucrator, Schimbul 2

    RăspundețiȘtergere
  19. INFORMARE PENTRU TOTI CITITORII ACESTUI BLOG:

    Neacsu = Corleone = Scorpio = n Anonimi = neacsum, etc.

    Acest baiat lucreaza din greu pe net. Oare ce-l mana in lupta, incat se dedubleaza, tripleaza, s.a.m.d?
    Si de ce numai impotriva SCMD si a liderilor sai?
    Sa fie oare bolnav?
    Sa fie oare in barca inamicilor SCMD?
    Sa fie oare doar o dorinta bolnava de publicitate cu orice pret?

    Asteptam informatii la dispeceratul nostru.

    OCHIUL SI TIMPANUL
    Dispecer sef

    RăspundețiȘtergere
  20. Esti tare prost ochiul scos si timpanul spart. Mergi de te drege !In cate schimburi ziceai ca lucrati? Ai ramsa asa cu lucrul in schimburi de pe vremea cand lucrai in fabrica ?

    RăspundețiȘtergere
  21. Păăăăă... mine m-a enervat boul cu postarea(aia de kkt prima)cu urmatoarele cuvinte

    permiteti sa citez si cu majuscule
    "NOI????, cititorii dvs., credem ca ar fi timpul sa"......bla,bla,bla
    Adica pe scurt boul in numele cui vorbeste????
    Asta numai la BOB partid a invatat-o da' uite ca pe mine ma infurie la culme sintagma asta cu "Noi cititorii dvs"

    RăspundețiȘtergere
  22. Admin, te rog da putin cu praf de pureci sau cu Flit...poate scapam de gindacii de bucatarie care-au aparut pe-acilea.
    Grivei

    RăspundețiȘtergere
  23. INFORMARE PENTRU TOTI CITITORII ACESTUI BLOG:

    Neacsu = Corleone = Scorpio = n Anonimi = neacsum, etc.

    Acest baiat lucreaza din greu pe net. Oare ce-l mana in lupta, incat se dedubleaza, tripleaza, s.a.m.d?
    Si de ce numai impotriva SCMD si a liderilor sai?
    Sa fie oare bolnav?
    Sa fie oare in barca inamicilor SCMD?
    Sa fie oare doar o dorinta bolnava de publicitate cu orice pret?

    Asteptam informatii la dispeceratul nostru.

    OCHIUL SI TIMPANUL
    Dispecer sef

    RăspundețiȘtergere
  24. ADMIN,
    Te anunt ca am executat deja captura!...
    Nu mai merge sa spui ca postarea s-a dus, singura, in SPAM!...
    Doar prostii te-ar mai putea crede!

    OCHIUL SI TIMPANUL
    Schimbul 2

    RăspundețiȘtergere
  25. Vad ca nu-i bun Flit-ul; sa incercam cu DDT!
    Ochiosule tu esti cumva organul lipsa al lui El Comandante?

    RăspundețiȘtergere
  26. "te anunt ca am executat deja captura"
    Asta-i "p.. ingramadit" rau,rau de tot
    Deja m-am convins inca o data.
    Daca asa sunt si ceilalti......Dumnezeu cu mila,n-au nici o sansa!
    P.S.Poti sa juri ca-i RH da si ala e mai destept

    RăspundețiȘtergere
  27. Baieti, cred ca ar fi bine sa discutati numai intre voi, scorpioni, corleonii, neacsum-ii...
    De ce sa va mai supere si altii, cu opiniile lor contrarii?...

    Furcuta 3

    RăspundețiȘtergere
  28. Anonim spunea...
    Uitati cum este cu captura:

    ADMIN,
    Te anunt ca am executat deja captura!...
    Nu mai merge sa spui ca postarea s-a dus, singura, in SPAM!...
    Doar prostii te-ar mai putea crede!

    OCHIUL SI TIMPANUL
    Schimbul 2
    30 septembrie 2011, 22:48
    Anonim spunea...
    Vad ca nu-i bun Flit-ul; sa incercam cu DDT!
    Ochiosule tu esti cumva organul lipsa al lui El Comandante?
    30 septembrie 2011, 23:06
    Don Corleone spunea...
    "te anunt ca am executat deja captura"
    Asta-i "p.. ingramadit" rau,rau de tot
    Deja m-am convins inca o data.
    Daca asa sunt si ceilalti......Dumnezeu cu mila,n-au nici o sansa!
    P.S.Poti sa juri ca-i RH da si ala e mai destept
    30 septembrie 2011, 23:12
    Anonim spunea...
    Baieti, cred ca ar fi bine sa discutati numai intre voi, scorpioni, corleonii, neacsum-ii...
    De ce sa va mai supere si altii, cu opiniile lor contrarii?...

    Furcuta 3
    30 septembrie 2011, 23:13
    Trimiteţi un comentariu
    NOTA: Va rugam sa folositi un limbaj decent in comentariile pe care le lasati.Folosirea de cuvinte obscene,atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului,afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri,trivialitati,injurii se vor sanctiona prin stergerea integrala a comentariului,sau chiar interzicerea dreptului de a posta,prin blocarea IP-ului folosit. Admin. http://mhblogonline.blogspot.com/, nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.P.S.: Orice problema legata de postari-comentarii,va rog sa fie SESIZATA catre Admin.

    RăspundețiȘtergere
  29. Nu, baga 2 furcute daca zici ca esti tare! Da cu timpanu ai probleme de la prea mult exercitiu cu furcutele?
    2 linguritze

    RăspundețiȘtergere
  30. Băi fraţilor da unde-i Czar? Mi se făcu dor de el aşa dintr-o dată! Să ne fi părăsit oare guvidele, ori poate-i în Catalunia la cules de cur cubitacee cu dosul pe 2 rînduri?
    Zarzavagiu

    RăspundețiȘtergere
  31. @Sa ne radem pe noi
    Da' chiar aveti simtul umorului.
    Sunteti tareeee!!!

    RăspundețiȘtergere
  32. @furcuta 3
    Pai astea sunt opinii??Te credeam om serios.Cum poti sa incepi cu porcarii de genul
    "NOI(?) cititorii dvs" ......bla,bla

    RăspundețiȘtergere
  33. @neacsum
    Eu zic ca e "pestrit" din severin.Aud???

    RăspundețiȘtergere
  34. Uite va dau un capat de fir.Nici nu e departe,ci doar in pagina anterioara


    Anonim spunea...
    Baieti, la Turnu Severin, este totul OK!...
    Nu va infierbantati, nu sunt nemultumiri fata de conducerea centrala a SCMD, scandaluri si alte asemenea fapte dragi voua, detractorilor SCMD. CD al SCMD nu a "musamalizat" nimic acolo, s-au redistribuit doar sarcinile in cadrul BO al filialei.
    Pentru a nu va mai obosi dand clicuri aiurea pe bloguri, va fac serviciul de a va prezenta situatia de acolo:

    Col. (r) Caileanu Paul - Presedinte
    Telefon: 0735310191, 0736601091
    E-mail: paul_caileanu@yahoo.com

    Lt. Col. (r) Marin Mircea - Vicepresedinte
    Telefon: 0740839109,0736601092
    E-mail: mircea.marin7@gmail.com

    Mr. (r) Balaita Ionel - Vicepresedinte
    Telefon: 0740681877

    Mr. (r) Blujdea Petrisor Dorin - Vicepresedinte
    Telefon: 0744208440

    Lt. Col. (r) Pistritu Gabriel - Administrator blog
    E-mail: gabipist@gmail.com

    Daca mai doriti si alte clarificari, va stau la dispozitie!

    Ochiul si timpanul vesel

    RăspundețiȘtergere
  35. Bai fratilor ....
    Sunteti tari! Tari de tot!
    Rad, rad si iar rad! Va spun... o sa mor de ras!
    Cred ca va fi un weekend de numa'numa!
    Admin,sa nu schimbi "subectu", ca dai de dracu'!

    RăspundețiȘtergere
  36. TOP GUN
    Asadar ,colectia toamna iarna a deschis stagiunea si cap de afis cin' sa fie de vreun trimestru incoace,inegalabilul domn Neacsu.Domnule Neacsu,eu nu ma numar printre prietenii dvs.,aia care ziserati ca se plictisira si ei,dar stimabilule,iata ce zic eu:
    Scoate-ti un permis de port arma,sau daca-l aveti deja,mai bine,cumparati o BERETTA de 9 mm,nu Carpatiul de 7,65 ca da cu virgula si eu n-am incredere in virgule ca sunt interpretabile,asa si lichidati-i odata pe DOGARU,PRICINA,RANCIOG,CD,secretariatul,domne eu zic ca si pe membrii si cotizanti si simpatizanti,ca daca s-o gasi unu' mai destept....Nu vrem sa mai intrati domnle in conflicte cu nimeni,pai se poate!!!!!Domnule Neacsu,daca va obositi sa-mi raspundeti,va rog eu frumos sa puneti domne avatarul ala,cu hainuta kaki......HAI SI NU UITATI DE BERETTA ,MA OFER VOLUNTAR,n-oi nimeri eu tinta,dar ce mai conteaza,sa lichidam cat mai multi,sa ramanem doar noi,ca vad ca ne intelegem asa cat de cat spre deliciul publicului!!!!!!!
    WEEKEND EXCELENT SI O TOAMNA FRUMOASA SI INSORITA SI CU MULT ZAIBAR!!!!!1

    RăspundețiȘtergere
  37. Pai daca se supara "ochiul cu albeata si timpanul spart" si pleaca,noi cum ne mai distram???
    Io zic ca tipu' in prostia lui e chiar "bun"
    Cred ca tipu' pur si simplu nu are simtul ridicolului
    "N"- administratori de bloage-luate cate "k"

    RăspundețiȘtergere
  38. @Don Corleone ,
    E unul si acelasi cu captura?
    Dom'le ... atat am putut rade ...
    Captura in sus, captura in jos!
    Acu' se pare ca vad p'aici si vestita captura!
    Iar eu credeam ... ca ce mesaj important s-o fi dus dreakului si noi nu stim! E de rasu'rasului!
    P.S.: TOP GUN ... te mananca ... "pelea"?
    Vezi ca vine imediat omu' cu DDT-u'!

    RăspundețiȘtergere
  39. @tg unsurosul(ca tot zice ca nu conteaza daca nimereste tinta-poate o baga in pliul paturii) via scmd

    Se aduna toate organele corpului uman la adunare… sa hotarasca cine sa iasa la pensie…
    Plaminii: -Dati-mi mie ca toata viata am suportat fumul de tigara si nu numai….
    Ficatul: -Dati mie pensie ca toata viata a baut ca un porc….
    Stomacul: -Dati-mi mie pensie ca a mincat toate prostiile de pe lume si am avut mereu de lucru….
    Inima: -Dati-mi mie pensie ca…..
    Dupa ce trec toate organele pe la comisie, aceasta intreaba :
    - Mai este cineva in sala care vrea sa iasa la pensie?
    Penisul din fundul salii: "DA,si eu vreau sa ies la pensie !!"
    Comisia: "Pai scoala frate de acolo si vino aici !"
    Penisul: "Daca m-as putea scula, crezi ca m-as mai pensiona? "

    RăspundețiȘtergere
  40. Salut baieti!
    Uite ca se mai intampla si la Cooperativa noastra: plantonul schimbul 3 a adormit si nu a mai raportat nimic la dispecerat.
    Cred insa ca nu ati lansat noi atacuri. Contam pe transparenta si dragostea voastra fata de libertatea comunicarii!...
    Nu-i asa ca ne veti spune daca veti planui noi atacuri la adresa SCMD?!
    In fond, suntem, cu totii, in misiune, si nu are rost sa ne certam si sa ne pacalim, pentru ca sefii sa ne pedepseasca si sa ne taie din salariu!...

    COOPERATIVA OCHIUL SI TIMPANUL
    Dispecer sef

    RăspundețiȘtergere
  41. Un pic de infuzie de mushetel pt. ochian si ulei de ricin pt. trompa lui Eustache!
    ORL-istu

    RăspundețiȘtergere
  42. "NEACSU MARIAN Spune:
    octombrie 7, 2010 la 10:48 am

    Buna ziua, si eu sunt interesat de cresterea viperelor, as dori si eu sa mi trimiteti inform necesare , si de asemeni as dori un numar de contact al D lui ANDREI TINU."

    Bre Nea Cashule da vaz ca vrei sa ne hotravesti pe totzi! Ia zi ai demarat afacerea? Iti merge? Daca da vin si io sa-mi vinzi 4 vipere:
    Una sa i-o bag in izmene lui Curleonu, una lui Czar, una in curu lu Dogaru si una in Timpanu. Asta asa ca sa nu se supere nimeni de pe aici si sa zica ca fac discriminari...
    Shoareciu de cimp

    Va multumesc . Cu multa stima .

    RăspundețiȘtergere
  43. Sory, nu era mesajul meu. Spre stiinta dumitale numai in Craiova eu mai cunosc inca doi de Neacsu Marin si Marian. Nici nu stiu cati or mai fi in tara. Deci nu tot ce semneaza neacsu marin sau marian e semnat de mana mea. Mai e unul care vinde porumbei. Aia nu te intereseaza ? Ca sunt buni la casa omului, sunt ca parlamentarii. Cand sunt jos, iti ciugulesc din mana, cand s-au saturat sau nu mai ai ce sa le dai zboara si de acolo de sus, se gainateaza in capul tau.

    RăspundețiȘtergere
  44. Pe blogul SCMD, pe pagina juridica este postata o decizie judecatoreasca in favoarea unui pensionar militar, pe legea 329.
    Din pacate nu se da nici o explicatie si nu stim ce sa intelegem. Este vorba de un nou succes al juristilor nostri, sau doar o postare asa ca sa vedem si noi, ca daca mergem pe cont propriu, avem sanse sa castigam ? Cine ne poate da o lamurire? Cu semnatura, nu asa din anonimat !

    RăspundețiȘtergere
  45. Cash-ule zi-ne odata, te ocupi ori nu de balauri? Asta ca sa stim de cine ne ferim...Cit despre juristii SCMD, io zic ca fiecare sa-si gaseasca snguri leacu!
    ...Da pt. cei APV-isti io-te ce gasi mandea (asta ca sa vedeti cine v-a condus si de la cine asteptati mura-n-gura): Fostii generali Badalan si Pintza sunt membri ai unei loji masaonice....
    Franc-tiroru

    RăspundețiȘtergere
  46. MASONI CELEBRI!
    La pozitia 62 din:
    http://www.curentul.ro/2010/index.php/2010110551037/Actualitate/Curentul-continua-seria-dezvaluirilor-despre-masonii-din-Romania-Masonii-la-ora-alegerii-unui-nou-sef.html
    ,,,,,,,,,,,,,
    62. Florian Pinta (Loja Giuseppe Garibaldi) – general-locotenet în rezerva, fost sef de stat major al Armatei 1 (1998-2000), fost sef al Corpului 1 Armata Teritorial - noua denumire a Armatei 1 (2000-2001), fost comandant al Brigazii 282 Mecanizate (2001-2003), fost director al Statului Major al Fortelor Terestre (2003-2004) si loctiitor al sefului Statului Major General (2004-2006), fost comandant al Comandamentului 2 Operational Întrunit "Maresal Alexandru Averescu" (fosta Armata a II-a), dislocata în Buzau (2006 – 2008)"

    E destul de clar pentru unii cine v-a condus si va pastoresc inca?
    Bara Bula

    RăspundețiȘtergere
  47. "EUGEN BĂDĂLAN

    „Eu zic să păstrăm discreţia“

    Fost şef al Marelui Stat Major al Armatei Române, generalul (r)
    se eschivează când vine vorba despre apartenenţa sa la mişcarea masonică. El candidează, din partea PDL, la Camera Deputaţilor în Colegiul 2 Brăila. Bădălan invocă discreţia, unul dintre principiile de bază ale MLNR, atunci când e întrebat de cât timp a primit lumina masonică. Mai mult nu vrea să comenteze.

    „Nu cred că pot să vă dau detalii. Nu ştiu dacă ştiţi, dar Masoneria e o organizaţie discretă. Eu zic să păstrăm această discreţie“, spune Bădălan şi încheie discuţia râzând. Apartenenţa la Masonerie a generalului (r) se suprapune cu recenta sa carieră politică, dar şi cu ultima perioadă a celei militare. După ce, în 2006, a renunţat la şefia Marelui Stat Major şi a trecut în rezervă, „s-a înregimentat“ în PDL. Prima ţintă - fotoliul de primar al Brăilei - s-a soldat cu un eşec. Duminică trece din nou prin emoţiile unui scrutin electoral, în cursa pentru un loc în Camera Deputaţilor. În acelaşi timp este profesor universitar şi, din 2006, se află în vizorul DNA, în dosarul „Tofan“. Procurorii anticorupţie îl acuză de abuz în serviciu contra intereselor publice, acuzaţii pe care Bădălan le respinge. (Liviana Rotaru)

    Din Evenimentul Zilei:

    http://www.evz.ro/articole/detalii-articol/829578/Candidatii-masoni-scosi-la-lumina-de-EVZ/"
    Bara Bula

    RăspundețiȘtergere
  48. "
    ........Intersecţia intereselor politico-economice în sânul Masoneriei

    Între fostele cadre de rang înalt din masoneria română se numărau şi generalii Gheorghe Rotaru (fost şef al Direcţiei Generale de Informaţii a Armatei), Alexandru Grumaz (fost prim-adjunct al comandantului STS), Eugen Badalan (fostul şef al Statului-Major General), Gabriel Naghi şi Iulian Crainiceanu (foşti generali SPP), Dumitru Sorescu (fost la IGP), Gheorghe Carp (fost la Jandarmerie şi IGP), Ovidiu Soare (ex-SRI), colonelul Dănuţ Tanasie, Mare Secretar al MLNR, fost operativ în ex-DIE, diviziunea TS (telecomunicaţii speciale), acum slugă supusă a lui Dinu Patriciu şi Ştefan Masu, Mare preot al Ritului de York, provenit, de asemenea, din ex-DIE, Lucian Bolcaş (senator PRM), Ioan Rus (fost SIE), Florin Mihalache (DIPI/STS), Traian Drăguşanu, Constantin Dinculescu, Sebastian Telbitz, Constantin Mindru Macostrai, Daniel Serghi, Mircea Tănase, Antonio Iervolino, Eugen Zubcov, Dan Enescu, Dan Grigore Adamescu (preşedinte ASTRA ASIGURĂRI), Gheorghe Cirhoc, Ovidiu Drimba (istoric şi profesor universitar), Constantin Maximilian, Ioan Pecsi, Claudio Teseo, fostul ambasador al României la Moscova, astronautul Dumitru Prunariu, „cavaler templier“ şi Maestru Venerabil al Respectabilei Loji „Roza Vânturilor“ din Orientul Bucureşti etc.
    ......................."
    http://gandeste.org/francmasonerie/masoneria-romana-si-conducatorii-lojelor-pentru-prima-oara-la-vedere/12851
    Bara Bula

    RăspundețiȘtergere
  49. Da mai, o fi dar nimeni nu ajunge la nasul doamnnei Gratiela, casa de avocatura a sindicatului care e sefa de loja masonica . Ei .. ?

    RăspundețiȘtergere
  50. de fapt , nu este nicio victorie . analizand pagina filialelor , toate informatiile referitoare la dosarele aflate in instanta sunt ambigue .
    lipsa de interes a avocatilor "alesi" de scmd este evidenta , ca de altfel si prostia si rea credinta juristilor scmd . "sfaturile" juristilor se intorc acum impotriva pensionarilor . cum se explica , spre exemplu , 100 dosare respinse de instanta , la o singura filiala ??? cum se explica viciiile de procedura ??? asta in conditiile in care , in multe cazuri, MApN si MAi , nici macar nu s-a prezentat in instante .
    tupak amaru

    RăspundețiȘtergere
  51. Cazul de care vorbeam chiar este o victorie, nu un simplu certificat de grefa . De ce nu se spune care este meritul SCMD sau cum a fost obtinut ? Oamenii astia sunt cu fundul in sus.

    RăspundețiȘtergere
  52. Pai e clara, ce tot intrebi ?te credeam mai destept cashule. Pentru ca SCMD nu are nici un merit, dar l-au pus acolo ca sa faca lumea sa creada ca e meritul lor. Asa fara nici o explicatie, cine vede se poate gandi ca este obtinuta de SCMD si avocatii mult laudati.Iar ei sariacii nu au nici o vina. Este si asta o metoda de manipulare. Nu vei primi nici un rspuns la intrebarea ta.

    RăspundețiȘtergere
  53. Mei, mei, io v-am zis sa va cautati singuri leacuu(avocatii) ca ai ai scmd-ului e varza toti! Constatez pe zi ce trece che CD al acestui sindicat se transformeaza intr-o echipa de miutza, cu Dogaru hauptman si ceilaltzi alergind ca bezmeticii pe teren!

    RăspundețiȘtergere
  54. Unde e Rincigu? Sa vina Rinciogu sa ne lamureasca. Sa vina Riciogii si pielmustele sa ne spuna a cata victorie a scmd este asta.

    RăspundețiȘtergere
  55. Stati linistiti, la recursul pe care il va inainta casa de pensii , SCMD va invita cat mai multi sindicalisti sa participe, sa il sprijinim pe domnul Trandafir, apoi vom lua un certficat de grefa si ne vom lauda ca este procesul SCMD. Punem pariu ? Astea sunt victoriile juristilor SCMD

    RăspundețiȘtergere
  56. Domnu Trandafir de la Moldova cumva?
    Domnu Busuioc

    RăspundețiȘtergere
  57. Se tot intreba lumea , pe aici , ce-o fi cu Cezar ... de nu mai apare cu postari ...
    El are o intrunire de familie (la el pe bloaga) , cu neamuri tare dragi lui . Se vede treaba ca el este unul dintre putinii care nu "s-a terminat de tras din maimuta" ...

    RăspundețiȘtergere

Liber... la comentarii! Responsabilitatea continutului, revine fiecaruia.
Comentariile injurioase, obscene, atacurile suburbane la persoana, nu vor fi publicate! Nu doresc sa creez 'probleme'... unora sau altora! Admin!