Pagini de larg interes! Click here:

duminică, 15 noiembrie 2020

Gabriel Oprea nu se lasă. Numai şi pentru asta merită mai multă atenţie...

 

Succes, Domnule General! 🔴 Ion Cristoiu: 'După cum era de aşteptat, Gabriel Oprea nu se lasă. Numai şi pentru asta merită mai multă atenţie din parte presei'

Publicat: 15/11/2020
 
🔴Publicistul Ion Cristoiu afirmă că fostul vicepremier şi lider al UNPR Gabriel Oprea nu se lasă intimidat de sistem şi candidează ca independent la Camera Deputaţilor din partea Uniunii Militarilor şi Poliţiştilor „Mihai Viteazul”, arătând astfel că vrea neapărat să revină în prim-planul politicii, relatează Mediafax.
 
🔴 🔴 🔴Redăm integral editorialul publicat pe cristoiublog.ro:
Joi, 22 octombrie 2020.Presa e ocupată cu Scandalul listelor electorale, mană cerească pentru tiraj şi reating o dată la patru ani, când politicienilor le tremură cămeşa, cum ar spune Creangă, la gândul că vor rămâne de data asta la poalele Dealului, uitându-se la clădirea Parlamentului cu jind, iar şefilor de partide le bate inima a Eu, Supremul, ştiind că de iscălitura lor depinde ca unul să fie sau nu pe liste.
 
 
Numai prin această concentrare a atenţiei asupra unui Scandal mediatic se explică trecerea sub tăcere a unui eveniment deopotrivă politic şi electoral.
Un Comunicat al Uniunii Militarilor şi Poliţiştilor „Mihai Viteazul” anunţă că Gabriel Oprea, preşedintele Uniunii, şi-a depus candidatura ca independent la Bucureşti, pentru Camera Deputaţilor. Un afiş difuzat ulterior ne dezvăluie şi sloganul de campanie al lui Gabriel Oprea:

Demnitate pentru România.

Parlamentarele sunt eminamente o întrecere pentru partide şi nu pentru partide de toată mâna, ci pentru partide mari. Campania costă din toate punctele de vedere. Un partid mic, fără bani şi prin asta fără bilet de intrare la presă, e descurajat din start să depună liste. Dar un independent? Un candidat independent presupune un curaj vecin cu nebunia pentru cel ce se angajează în cursă. Fie şi pentru aceasta anunţul privind candidatura lui Gabriel Oprea ca independent ar fi trebuit să stârnească interesul presei. Era vorba de un fapt interesant dacă nu de unul ieşit din comun. Un alt motiv pentru care gestul ar fi cerut mai multă atenţie din partea presei trimite la personalitatea lui Gabriel Oprea. Fireşte, fostul vicepremier şi fostul preşedintele al UNPR nu mai e în prim-planul politicii curente. Totuşi, ca şi în cazul marilor actori, chiar dacă nu mai joacă într-un spectacol de pe afişul acestor zile, Gabriel Oprea rămâne un nume. Un nume familiar opiniei publice, fie şi pentru adevărul c-a născut o sintagmă celebră a postdecembrismului:
 
 
Sufrageria lui Oprea.
Să reamintim, pentru reîmprospătarea memoriei, că Sufrageria lui Oprea desemnează chiar o sufragerie – o sufragerie reală – care e chiar sufrageria lui Gabriel Oprea. Dezvăluirile lui Dan Andronic din 31 decembrie 2017 au indicat sufrageria lui Gabriel Oprea ca locul în care, în noaptea de 6 - 7 decembrie 2009, noaptea când s-au anunţat exit-poolurile celui de-al doilea tur al prezidenţialelor, s-au strâns George Maior, directorul SRI, Florian Coldea, prim-adjunctul SRI, Laura Codruţa Kovesi, procurorul General al României, sub pretextul unei cine private organizate de Gabriel Oprea. Deşi despre acest moment s-a discutat mult timp după aceea în spaţiul public, nici azi nu e limpede cum şi de ce s-au adunat la Gabriel Oprea acasă şefii principalelor instituţii de forţă din România, dependenţi în chip capital de obţinerea unui al doilea mandat de către Traian Băsescu.  
Din toate punctele de vedere, ei trebuiau să se afle, fiecare, la locul de muncă într-o astfel de noapte. Să-şi aranjeze ploile dacă Traian Băsescu pierdea? Să pună la cale contracararea acţiunii lui Mircea Geoană, la CCR pe motiv că alegerile au fost fraudate? Pentru a sărbători o victorie de care ştiau ca fiind sigură, chiar dacă la televiziuni Mircea Geoană desfăcuse sticla de şampanie? Dovedind că e un om de onoare, Gabriel Oprea, singurul în măsură să dea răspuns la aceste întrebări, pentru că în Sufrageria lui s-a petrecut reuniunea, s-a mulţumit pînă acum cu explicaţii de complezenţă. Spun om de onoare, pentru că onoarea, dacă trece înaintea politicii, reclamă ca gazda să păstreze în veci discreţie despre oaspeţii invitaţi de ea la o cină privată.
Acestea ar fi cele două motive pentru care anunţul privind candidatura lui Gabriel Oprea merita mult mai multă atenţie din partea presei decât a primit-o.
 
Sunt însă motive strict politice.
Există însă şi un alt motiv, al treilea, mai puţin politic şi mai mult omenesc.
Gabriel Oprea a fost la un moment dat – în 2015, mai precis – unul dintre cei mai puternici oameni din România.
 
Preşedinte al UNPR, partidul de care depindea supravieţuirea Guvernului Ponta în Parlament, ministru de Interne, vicepremier pentru securitatea naţională. În volumul său de memorii, alcătuite sub forma unui lung interviu, Gabriel Oprea îşi aminteşte de puterea dată de această funcţie, o premieră în postdecembrism. A fost, de altfel, prima şi ultima în ultimii 30 de ani:
„Deci această măsură a ajutat sistemul de securitate naţională, m-a prins în cel mai important moment al carierei mele, eram vicepremier pentru securitate naţională, ministru de interne, eram preşedintele unui partid parlamentar care era hotărîtor pentru coaliţia de guvernare. Primul-ministru mă asculta, ca să spun aşa şi îl trăgeam de mînecă referitor la aceste probleme. Toţi membrii guvernului mă respectau şi mă sprijineau şi atunci am reuşit împreună cu toţi ceilalţi, cu sindicatele, cu asociaţiile ceea ce părea imposibil”.
 
Mult mai important, Gabriel Oprea conduce, în 2015, Comitetul Naţional pentru Situaţii de Urgenţă. Funcţia îi sporea urieşeşte puterile în stat, după cum el însuşi recunoaşte:
„Se crease prin lege Comitetul Naţional pentru Situaţii Speciale de Urgenţă unde în afară de principalii miniştri din Guvernul României, şeful, preşedintele acestui comitet eram eu, în calitate de vicepremier pentru securitate naţională. Aici erau invitaţi permanent şefii de structură: şefii SRI, SIE, STS, SPP, Procurorul General al României. Era un fel de CSAT mai mare, care a avut rolul de a crea un flux de comunicare operativă între Guvern şi serviciile de informaţii, cu rezolvări rapide ale multor probleme”.
 
Nu lipsit de abilitate politică, Gabriel Oprea îşi sporeşte puterea în cadrul Sistemului prin crearea domeniului de securitate şi informaţii în Academia Naţională de Informaţii, dominând în sine şi instituţia conducătoare de doctorate. Aşa ajunge să fie conducător de doctorat pentru şeful SRI, Radu Timofte, pentru prim adjunctul Florian Coldea, pentru adjuncţii Marin Ionel şi Dumitru Zamfir.
 
Pe plan militar e general cu patru stele, făcut în 2009 de Traian Băsescu, cel mai înalt grad în Armata Română, cu excepţia celui de mareşal.
Prin decretul din 22 iunie 2015, semnat de preşedintele Klaus Iohannis, Gabriel Oprea devine primul premier interimar din istoria postdecembristă cu putere egală cu cea a unui premier în exerciţiu. Pentru că refuză să-l trădeze pe Victor Ponta, cu care se împacă prin intermediul unei emisiuni istorice, la care am fost moderator, cea de la B1Tv, din 28 iunie 2015, devine ţinta Sistemului. Tragicul accident din 22 octombrie 2015, pentru care Gabriel Oprea era cel mult responsabil moral, în nici un caz penal, a fost pretextul pentru declanşarea Operaţiunii Eu te-am făcut eu, eu te omor!
 
La capătul ei, în 2016, Gabriel Oprea e scos din toate jocurile. Un timp el lasă impresia că s-a resemnat, învins de Sistem. Gabriel Oprea, aşa cum îl arată cartea de Memorii în curs de apariţie, căreia îi semnez Prefaţa, nu e însă un tip care să se lase îngenuncheat de viaţă. Lăsat fără UNPR, partidul pe care l-a înfiinţat, pe 30 iunie 2019, lansează la Cercul Militar Naţional, Uniunea Militarilor şi Poliţiştilor „Mihai Viteazul”, „asociaţie profesională ce reuneşte, pentru prima dată, militari, poliţişti, poliţişti de frontieră, pompieri şi jandarmi – aproximativ 500.000 de rezervişti şi activi din întregul sistem de securitate naţională”. În 2019, înaintea prezidenţialelor, semnează, ca preşedinte al Uniunii Militarilor şi Poliţiştilor „Mihai Viteazul”, cu preşedintele de atunci al PSD, Viorica Dăncilă, un Protocol. Potrivit memoriilor, Protocolul „prevedea că preşedintele UMPMV devine vicepreşedinte al PSD pe domeniul apărării, ordinii publice şi siguranţei naţionale şi coordonează domeniul acesta şi tot el îl nominalizează pe şeful departamentului. Mai prevedea ca, în cadrul alegerilor parlamentare din anul 2020, PSD să acorde 8 locuri eligibile pe listele acestuia pentru reprezentanţii Uniunii Militarilor şi Poliţiştilor «Mihai Viteazul», respectiv 5 locuri la camera Deputaţilor şi 3 locuri la Senat”.
Nu s-a realizat nimic din acest Protocol.
 
Ar fi fost de aşteptat ca Gabriel Oprea să abandoneze eforturile de revenire în prim planul politicii.
El însă nu se lasă.
Iată-l candidând ca independent pentru Camera Deputaţilor în numele Uniunii Militarilor şi Poliţiştilor „Mihai Viteazul”.
Ce mai încolo şi încoace!
Gabriel Oprea nu se lasă!
Numai şi pentru asta – pentru refuzul de a ţine cont de Sfatul Stai în banca ta! candidatura lui Gabriel Oprea merita mai multă atenţie din partea presei.
NOTĂ: Acest editorial este preluat integral de pe cristoiublog.ro. /

După cum era de așteptat, Gabriel Oprea nu se lasă!

marți, 10 noiembrie 2020

Ce vină au ACUM pensionarii... CA ASA AU FĂCUT UNII/ori alții.../de la Cuza încoace... LEGILE?

 


SUPRAIMPOZITAREA ,,SPECIALILOR”, MILITARI, POLIȚIȘTI, MAGISTRAȚI și alții, precedentul suprataxării populiste
  •  

Precedentul creat este cel mai periculos virus care poate afecta democrația.
Fara a fi ipocrit, cu referire la supraimpozitarea pensiilor in general, dar în special la militari/polițiști, mi-am pus o serie de întrebări legate de logica moralității in procesul de legiferare. Mă rezum la moralitate, nu la tehnica legislativă ori argumente de neconstituționalitate. Ca să fie clar, opinia mea este că legea a fost inițiată, redactată, votată rapid doar pentru capital electoral, politicienii cu ceva școală știind că riscul de neconstituționalitate este major, iar vinovăția se va abate asupra CCR.
Înainte de a emite vulgarități și injurii, de preferat a fi citit articolul în întregime.
 

Așadar:

  1. Legile in baza cărora s-au pensionat ,,specialii”, militarii și polițiștii, au fost inițiate, dezbătute și votate tot de parlamentari, mare parte dintre ei, ipocriți, fiind oripilați acum de consecințe? De ce nu au votat împotriva legislației ,,pensiilor speciale” atunci când s-a inițiat fiecare? Concluzia simpla este că ipocriții au generat legislație, astfel încât toate pensiile aflate în plată sunt acordate legal. Deci, problema aparține ipocriților prosti și nevertebrati
  2. Care este logica juridică a pragului de 7000 lei? De ce nu 3000, 5000, 10000? Fără o logică juridică a acestui prag, legiferarea nu reprezintă nimic altceva decât un ,,decret comunist”. Pe o logică neaoșă, in scurt timp vor stabili că oamenii nu au nevoie de mai mult de 10mp spațiu de locuit și vor supraimpozita diferența cu 100 lei mp. De ce 100 lei/mp? Pentru același motiv pentru care s-a stabilit limita de 7000. La fel și pentru alte elemente care compun viața materială a românului. Dacă un parlamentar haiduc are părerea că românul trebuie sa trăiască într-o limita gândită de mintea lui proasta, atunci legiferează haiducește.
  3. Cine se face vinovat că militarii și polițiștii nu au beneficiat de legislație pentru a plăti contribuții la nivelul civililor de la Cuza Vodă încoace? Ar fi vrut cu siguranță si militarii salarii mari, astfel încât să poată beneficia de o pensie decentă, neimputabilă social,, ori să poată avea încă un loc de muncă să își suplimenteze veniturile, ori o afacere proprie. Era ideal, dar legea nu i-a permis, nici măcar supraimpozitat. Cine îi plătește așadar sporul cuvenit la pensie pentru interdicții și privațiuni? De ce să aibă o pensie similară cu un terț care a muncit același număr de ani fara interdicții și privațiuni? Vă va răspunde ipocritul, parlamentarul de carton, prost și rău.
  4. Dacă țara e democrată, de ce pragul nu se aplică tuturor, salariați și pensionari, mai ales că se spune că țara are nevoie de bani? Și poate pragul se duce spre 3000-5000, astfel încât din economia rezultată să se construiască infrastructura pentru generațiile ce vin. Hm… Masă electorală prostă și rea, simplu de manipulat. Așa gândește parlamentarul ce va cere votul despre cei ce preferă să moară capra vecinului, decât să ceară să îi fie lui mai bine.
  5. De ce 85% și nu 50% sau 99%? Care e logica bunului simț? La un astfel de procent, dreptul obținut legal și stabilit de legislația europeană ca fiind unul real, adică de proprietate, e golit de conținut.. Altfel spus, pentru votanții ipocriților, răi și proști, dacă vreun parlamentar haiduc constată că același spațiu de locuit e limitat la 10mp de persoana și ar dispune ca 85% din ce depășește suprafața de 10mp/persoana din imobil să fie confiscat de stat, o fi bine, o fi democrat și constituțional? Dar, uzând de precedent, să legifereze supraimpozitarea anumitor afaceri cu același 85%, comerț sau service auto spre exemplu, o fi bine? Mda… Întreb și eu… De aici până la neocomunism distanța e mică și se pare că prinde la masa electorală, masă incapabila sa își ceară un drept la viață mai bun, mai aproape de ,,speciali”. Mda… E mai simplu să fie mai mulți cu venturi mai mici, decât mai mulți cu venituri mai mari. De aceea nu are ursul coadă, iar statele din Europa civilizată trăiesc altfel. Acolo preocuparea este cum să își obțină fiecare o viață mai bună, nu să trăiască la fel, doar, doar să simtă și alții greutățile lor, iar performanța și răspunderea se plătește cu bani mulți.
  6. Daca tot a stabilit ipocritul, parlamentar român, supraimpozitarea ,,pensiilor speciale”, de ce nu aplica același procent de supraimpozitarea și multinaționalelor? Ar obține mult mai mulți bani la buget, dar și bani pentru majorarea veniturilor celor aflați în nevoi. Riscul, însă, ar fi să supraimpoziteze cu astfel de procente categorii de afaceri românești, că tot nu mai contează textul constituțional privind discriminarea. La fel de bine, diferențiind tipurile de pensionari prin lege, în același regim de logică elementară, pe viitor se vor putea stabili suprataxe bazate pe gen, adică să plătească doar bărbații, femeile rezumâmdu-se la simpla taxă. Oare un impozit similar pe dividendele ce depășesc 70000lei/an nu ar fi tot o măsură decenta, sumele rezultate facandu-se compensatie pentru salariații cu minim pe economie? Ar fi tot o justiție sociala, nu e asa, ipocritule?
  7. Care este beneficiul la bugetul asigurărilor sociale? Hm… Mai deloc… De ce? Simplu. Exemplific cu militarii/polițiștii. Salariile și pensiile militare sunt plătite din bugetul ministerului de resort, deci nu se întoarce niciun bănuț la cetățeanul oripilat de pensiile nesimțite. Cum se cheltuie banii ministerelor din sistemul de apărare și ordine publică? In general pe contracte ale prietenilor miniștrilor vremelnici, parlamentari și ei de obicei. Iată că cetățeanul oripilat nu se alege cu nimic altceva decât cu ură și venin, dar și cu o prosteala ieftină, care mai aduce un mandat ipocritului, parlamentar român.
  8. Daca tot supraimpoziteză ,,pensiile speciale”, nu ar fi normal atunci ca și acestea să fie iincluse în masa pensionarilor care vor fi beneficiarii majorării cu 40% de la 01 septembrie 2020, așa cum precizează legea? Normalitatea ar fi să fie aplicabil și lor procentul. Nu poți să îi nedreptățești de doua ori, cu atât mai mult cu cât veniturile inițiale, obtinute legal, li s-au înjumătățit aproape. Cu siguranță, majorare de 40% ar trebui să li se aplice si celor care au pensii sub pragul de 7000 lei. Că dacă tot vorbim de nedreptăți sociale, atunci să le mai și îndreptăm legal și constitutional.
  9. Oare, supraimpozitul de 85% nu reprezintă dublă impozitare? Nu mă pricep. Specialiștii pot avea păreri pertinente.
  10. Dacă drepturile de pensie au fost obținute legal, iar ipocritul, parlamentar român, nu vrea să mai taie ca pe vremea PDL, nu era mai simplu să aplice majorări diferențiat în anii ce urmează, astfel încât să îndrepte erorile, pe care tot el le-a făcut legiferând prost? Adică, majorarea anuală să fie aplicată diferentiat, mai mult la cei cu pensii mici, până la plafonare pentru cei cu pensii mari? In 2-3-4 ani, scopul dreptății sociale ar fi atins. Exemplu: majorare venit din pensie ,,specială” până la 3000 lei cu 20%, până la 7000 cu 10%, până la 10000 cu 3%, iar peste acest prag aplicare plafonare sau o majorare onorifică de 0,1%. E mai simplu de găsit calea constituționalității in acest mod și beneficiază și cel cu capra de o viață mai bună.
  11. Dupa supraimpozitare se va mai păstra ierhizarea responsabilităților și responsabilizării din activitate? Toate statele civilizate din lume, democrate sau nu, își plătesc oamenii care în viața profesională au fost pe funcții ce implică răspundere și responsabilitate. In Romania anormală… După supraimpozitare nici măcar ierarhiile militare nu se vor mai păstra ierarhizarea, adică un general, fost șef al armatei române va fi diferențiat cu câteva zeci de lei de un simplu comandant de unitate, iar răspunderile fiecăruia au fost radical diferite în viața profesională.
  12. Nu cumva economiile făcute din supraimpozitare se duc spre contractele ce fac obiectul obligațiilor asumate față de NATO? Salariile și pensiile militarilor sunt incluse in cei 2% din PIB, procent ce reprezintă obligația României față de NATO. In aceste condiții, supraimpozitarea impusă militarilor nu se întoarce la cetățean, nici măcar ca TVA încasat din pensia cheltuită in Romania, ci se duce spre țări partenere care ne vând armament. O fi mai bine așa, ipocriților, parlamentari români?


Din nefericire, populismul dus în zona neocomunistă, va poziționa statul în arealul autocrat din Europa și va creea precedente periculoase pentru democrație, greu de înțeles de masa electorală căreia i se adresează populismul. ATENTIE: DACA SUPRAIMPOZITUL NU ESTE IMPOZIT, FIIND BOTEZAT TAXA, PLATITORII ACESTEI TAXE ASTEAPTA O PRESTATIE A STATULUI IN SCHIMBUL ACESTEIA. Așa e cu taxele, se plătesc doar pentru o prestație ulterioara.

Cât despre sesizarea CCR de către Avocatul Poporului și ICCJ, ipocritul, parlamentar român, ar trebui sa se bucure și să încurajeze practica, pentru a beneficia de un control de constituționalitate real. Amenințările la adresa celor două instituții fundamentale, motivat de faptul că nu reacționează la comenzi politice sau la frustrările sociale, nu poate decât să slăbească democrația. Referindu-mă la constituționalitatea legilor emise de parlament, de reformarea CCR și a instituției Avocatului Poporului, s-ar impune ca inițiatorii și votanții legilor constatate neconstituționale sa fie demiși din Parlamentul României, fără drept de înlocuire cu in alt politruc neșcolit. Într-o astfel de ipoteză, astăzi aveam un parlament format din maxim 15-20 persoane.

RESPECTAREA PREVEDERILOR CONSTITUTIEI, MAI BUNE SAU MAI RELE, REPREZINTA ESENTA DEMOCRATIEI. DACĂ AR FI SĂ ÎMI EXPRIM O PĂRERE, TOATE PARTIDELE V-AU MINȚIT. AU ȘTIUT DE LA ÎNCEPUT CĂ SUPRAPOZITAREA ESTE LEGIFERATĂ NECONSTITUȚIONAL, IAR ÎNAINTE DE ALEGERI CAUTĂ UN VINOVAT PE CARE SA ÎȘI DESCARCE ACȚIUNILE IPOCRITE, RESPECTIV CCR, ICCJ SI AVOCATUL POPORULUI. Concret?

 Anularea, legiferarea tăierii pensiilor ,,speciale” nu poate acționa decât pentru viitor, iar impozitarea se va raporta și la societate, nu la o categorie socială. Așa e în democrație. In dictatura se poate legifera oricum, dar acolo nu e nevoie de ipocriți, parlamentari răi și prosti. Următorii, prin raportare la precedentul creat, vă vor promite supraimpozitarea tuturor veniturilor unei persoane fizice peste pragul de 3000 lei, o sumă cu care se poate trăi în România și care pauperizează poporul astfel încât să îl facă ascultător și supus. Cât despre înjurăturile emanate de masa electorală, după citirea articolului, țin să fac precizarea că implică valoare zero. Aceasta nu înseamnă că nu respect păreri diferite, dar exprimate decent și argumentat. Agramații și analfabeții își pot exprima un punct de vedere asupra articolului doar după ce respectă limba romana, limba maternă.

 https://m.adevarul.ro/locale/sibiu/la-varsta-bani-ies-pensie-militarii-statelor-membre-nato-1_5992dd0a5ab6550cb802bb42/index.html https://m.youtube.com/watch?v=AGidTIoEaDY&feature=youtu.be 


Tuturor, inclusiv celor cu capra vecinului, vă doresc o viață prosperă în democrație reală. POATE ROMÂNIA VA DEVENI PROSPERA CU PLĂTITORI DE IMPOZITE MICI SAU ZERO. MDA…

 Sursa: https://sorintroteablog.wordpress.com/2020/06/21/supraimpozitarea-specialilor-militari-politisti-magistrati-si-altii-precedentul-suprataxarii-populiste/

duminică, 8 noiembrie 2020

In ATENTIA REZERVISTILOR - pensionarilor militari

Președintele Partidului Mișcarea Populară (PMP) a anunțat azi în cadrul unei conferințe de presă că partidul său este de acord cu condiționalitățile impuse candidaților la aceste alegeri parlamentare de Biserica Ortodoxă Română:
---------------------
”Am observat că voci credibile din Biserica Ortodoxă au transmis un mesaj către alegători, mă refer aici la Arhiepiscopia Sucevei și Rădăuților, care stabilește niște criterii pe care consider că politicienii care își respectă țara și prețuiesc alegătorii ar trebui să le îndeplinească.
----------------------
Îi asigurăm că în ceea ce privește Partidul Mișcarea Populară colegii noștri nu au o problemă în a respecta Biserica și nu au o problemă în a ține cont de regulile care sunt firești într-o societate democratică așa cum e a noastră care respectă tradițiile.”
, a spus europarlamentarul Eugen Tomac, șeful PMP la întâlnirea cu presa. ---------------------------


Când și noi REZERVIȘTII/pensionari militari vom avea măcar una/ori câteva VOCI... de luat în seama??? PROBLEMA este gravă... și trebuie sa ne frământe! Trebuie găsite SOLUȚII!

joi, 5 noiembrie 2020

MANIFESTATII S.C.M.D. – 4 NOIEMBRIE 2020

 


MANIFESTAȚII S.C.M.D. – 4 NOIEMBRIE 2020

-         In atenția tuturor celor interesați –

joi, 5 noiembrie 2020

-------------------ATENTIE,  REZERVIȘTI --------------------

Pentru S.C.M.D. este limpede ca ”strategii” de la M.Ap.N., vinovati fata de noi inca din 2010, ne pregatesc o surpriza similara cu aceea facuta pensionarilor civili. Acestora li s-a dat o lege, fara obiect definit, in 2018 cu aplicare in 2021, adica niciodata, fiindca se lucreaza deja la o noua lege. Noua ni se baga pe gat ”amendamentele M.Ap.N.” la Legea 223/2015, sustinute si de tucalarii de serviciu ai ministrului Apararii, cu aplicare din 2026, adica la pastele cailor, intrucat lucreaza in secret la o noua lege care sa ne decupleze cu totul pe noi, cei vinovati ca ne-am nascut, cand ne-am nascut, de camarazii in activitate.

Fata de cele de mai sus, C.N.R. al S.C.M.D. a decis anul trecut sa facem lobby in Parlament, printre deputati si senatori, indiferent de culoare politica, pentru revenirea, prin amendamente, la forma initala a Legii 223/2015. Manifestatia din 25 octombrie, de anul trecut, a incununat aceasta actiune, majoritatea parlamentara de atunci fiind de acord. Dar Guvernul a cazut si am reluat actiunile, o mare pondere avand-o, pe langa Bucuresti, filiala 1 Constanta si dl. vicepresedinte al zonei 2 SCMD – cdor. (r) Ilie Truta. Drept dovada, majoritatea parlamentarilor care au initiat amendamente in sprijinul rezervistilor au fost si sunt senatori si deputati de Constanta.

Razboiul nostru cu reprezentantii M.Ap.N., inceput in Camera Deputatilor, in decembrie 2019, la Comisia de Munca, continuat si castigat in martie a.c. la Comisia de Aparare a Senatului, inca in derulare astazi la Comisia de Aparare a Camerei Deputatilor, a dus in urma negocierilor, la o noua forma a amendamentelor pe care le sprijinim si pentru care facem lobby pe langa deputati, inclusiv in strada, in aceste zile.

Toti deputatii, indiferent de culoare politica, au fost si sunt contactati de filialele S.C.M.D., care le inmaneaza oficial tabelul cu amendamente si documentele probatorii anexate. Oficial inseamna cu confirmare de primire, cu numar de inregistrare la ministerul, prefectura sau biroul teritorial al deputatului ori senatorului destinatar.

Domnul cdor. (r) Ilie Truta ne-a anuntat incheierea operatiunii, cu Braila, ieri 4 noiembrie, in intreaga Zona 2 (sud-est). Tot ieri, au incheiat operatiunea pe Zona 4 (sud-vest) filialele coordonate de dl. vicepresedinte col. (r) Butiu Marin.

La fel pentru Zona 6 si filialele bilingve, dupa cum ne informeaza dl. vicepresedinte col. (r) Adrian Deac de la Targu Mures.

Cu o activitate deosebita, pe langa vechiul Guvern si pe langa deputatii si senatorii locali, Filiala 2 Targu Jiu, ne informeaza prin dl. presedinte col. (r) Munteanu Vasile, ca a inclus in actiune si Prefectura si a asociat demersului filialele locale ale ONG-urilor rezervistilor. La Ramnicu Valcea, actiunea se incheie astazi, sub coordonarea presedintelui de filiala, dl. col. (r) Dumitru Copaceanu. Restul filialelor continua actiunea.

La Bucuresti, conform aprobarii, a avut loc mitingul din fata Ministerului de Interne, d-lui Vela cerandu-i-se sa inceteze, sub pretextul ”reformei”, indepartarea profesionistilor, desfiintarea gruparilor mobile de jandarmi, etc. si sa nu mai sprijine demersurile ticaloase ale juristilor si finantistilor de la M.Ap.N., impotriva rezervei. Asa cum s-a intamplat peste tot in tara, documentele au fost inregistrate la minister cu nr. 53422/04.11.2020.

A urmat marsul protestatarilor spre Camera Deputatilor la mitingul de acolo, cerandu-se presedintelui Camerei sa admita supunerea la vot a amendamentelor propriilor colegi si sa respinga, in prezent si pe viitor, orice presiune si manipulare din partea M.Ap.N. Documentele au fost inregistrate la Registratura Generala a Camerei Deputatilor cu nr. 1354/04.11.2020. De aici, manifestantii s-au deplasat spre sediul M.Ap.N., ocupand, pentru prima data, trotuarul dinspre Hotel Mariott, din fata intrarii principale in minister. Speriati, trepadusii ministrului, prin vocea ”autorizata” a unui oarecare col. Opris, au cerut delegatiei S.C.M.D. sa lase documentele fara inregistrare oficiala. Intrucat stim dintr-o veche practica, noi cei din S.C.M.D., ca nici scrisorile inregistrate si trimise personal ministrului, nu ajung la acesta (vezi cazurile rapoartelor noastre catre ministrii Corneliu Dobritoiu si Mircea Dusa) dupa ce a incercat, in zadar, sa explice posibilitatile de inregistrare, seful delegatiei noastre dl. gl.fl.aer. (r) Iosif Balan, vicepresedinte/secretar general (i) al sindicatului, a refuzat, pe buna dreptate, sa lase documentele. Daca prin subordonatii, supraplatiti pentru asta ai ministrului, nu se poate, intrucat, indiferent de culoare politica, ministrii Apararii sunt manipulati si strict controlati, exact de calaii nostri, S.C.M.D. se va adresa d-lui gl. (r) Nicolae Ciuca, prin superiorii domniei sale, presedintele si premierul Romaniei. Oricum, a avut dl. ministru ocazia sa auda ieri, pe viu, opiniile pe care le au rezervistii despre promisiunile facute si neonorate in ceea ce ne priveste.

Televiziunile si radioul au fost prezente. S-a filmat, s-au luat interviuri si, ca de obicei, de cand s-a instaurat ”democratia progresista”, s-a pus batista pe tambal!

Actiunile SCMD vor continua pentru ca acum este momentul! Pana in alegeri!

Honor et patria! Vae victis!

Presedintele SCMD

Col. (r) dr. Mircea DOGARU