Pagini de larg interes! Click here:

miercuri, 17 august 2011

UPDATE. Incompetenta ministrului Igaş, face din Romania rasul lumii! Politistii au protestat in lanturi in fata MAI. Protestul este suspendat


Liderii sindicalisti ai agentilor de politie au protestat in fata Ministerului Administratiei si Internelor din Bucuresti, nemultumiti de conditiile de munca, de faptul ca se vor face concedieri si avertizeaza ca actiunile de protest vor continua pana nu le vor fi luate in serios cererile. Marti, politistii au ales un mod inedit de a protesta:
s-au legat cu lanturi in fata MAI.


Principalele nemultumiri ale liderilor sindicalisti, care protesteaza deja de mai multe zile, se refera la conditiile de munca, la faptul ca Ordinea Publica si Politia Rutiera ar putea trece in subordinea primarilor si la anuntatele disponibilizari in masa. Politistii sunt hotarati sa protesteze in continuare in fata Ministerului Administratiei si Internelor atat cat este necesar.


Politistii au mai organizat actiuni de protest fata de anuntatele masuri de disponibilizare. Insa Ministerul Administratiei si Internelor a anuntat ca isi va continua planul de concediere a 10.000 de angajati din MAI si structurile din subordine. Ministrul de interne, Traian Igas, spunea recent ca daca nu se vor face disponibilizari angajatii MAI vor primi salarii mai mici cu 30% in luna decembrie.


Traian Igas sustine ca, potrivit unei analize, in ultimii 13 ani au fost angajati din surse externe 63.500 oameni care nu au o pregatire militara. Ministrul a mai adaugat ca din cele 63.500 de persoane angajate in ultimii 13 ani in MAI din surse externe, fara pregatire militara, jumatate au ajuns pe posturi cu pile.

===================


"Am facut o analiza: pe ultimii 13 ani de zile, din surse externe au fost angajati 63.500 oameni care nu au o pregatire militara, au fost angajati oameni care nu erau familiarizati si a doua zi i-au instalat la birou si i-au pus sa faca munca politieneasca. Unii au dat un examen corect, dar au fost si oameni intrati sprijiniti de x sau y care nu aveau experienta, dar care nici nu vor sa acumuleze si sa se dedice profesiei",
a declarat marti seara ministrul de Interne, Traian Igas, la Realitatea TV.


"Atata timp cat exista o portita laterala pe care pot intra fel si fel de oameni, fel si fel de nepoti, nepoate, cei care pot uza de acest lucru, au facut-o pe parcursul anilor. Au intrat in ultimii 13 ani 29.000 pregatiti in scolile noastre si 63.500 din surse externe. Oare cati au intervenit pe ici pe colo? Din ceea ce cunoastem, cred ca undeva catre jumatatea cifrei au beneficiat de anumit sprijin. Mi-e teama ca aici ajungem. Sunt oameni angajati din sursa externa", a spus Traian Igas.

Ministrul a aratat ca isi continua planul de concediere a 10.000 de angajati din MAI si structurile din subordine.
"Suntem in grafic si pana la sfarsitul lui septembrie, cei 10.000 de angajati pe care nu ii mai avem in plata de la inceputul lui aprilie vor fi indreptati spre alte locuri de munca",
a spus ministrul, adaugand ca aceia care vor pleca "vor beneficia de somaj si un plan de reconversie profesionala".

Intrebat cate persoane din MAI vor fi date afara, Igas a raspuns: "Intre 5.000 si 6.000, intr-o luna si jumatate". "Dupa incheierea acestui proces de reorganizare, in cadrul MAI vom avea sub 1.000 de angajati. Din sistemul central pleaca peste 2.500 de oameni. Nu s-a mai intamplat ca la nivel central sa avem un aparat atat de suplu. Noi ne-am orientat in special spre birouri, dar e adevarat ca vor fi si oameni din operativ", a spus Igas.


Igas, nu a probat cele afirmate!
Tara, colcaie de infractori, gasti si clanuri mafiote!
Incompetenta, prostia si coruptia, la cote inimaginabile!
Si totusi Igas, nu si-a dat demisia!
Primul Ministru, incremenit in proiecte, nu a vazut, nu a auzit nimic!
Comandantul Suprem, e chiar fericit! Doarme linistit, alaturi de sotie!
Hei, voi astia de la PUTERE: am ajuns de rasu' plansu' lumii!
Admin
================
UPDATE
20 august 2011
=========================

După două săptămâni de proteste, ministrul Traian Igaş i-a primit pe reprezentanţii Sindicatului Naţional al Agenţilor de Poliţie. În cadrul discuţiilor, ministrul i-a asigurat pe sindicalişti că avansările se vor face numai pe criterii profesionale iar ordinul 400 privind sancţiunile va fi verificat.


Ministrul Administraţiei şi Internelor, Traian Igaş, le-a promis reprezentanţilor Sindicatului Naţional Agenţilor de Poliţie (SNAP) că vor fi modificate în cel mai scurt timp ordinele privind decontarea cheltuielilor cu naveta şi regimul disciplinar al personalului din MAI.
“În cadrul discuţiilor avute în această dimineaţă cu ministrul Traian Igaş am fost asiguraţi că specialiştii Departamentului Juridic din cadrul ministerului au început deja să lucreze la modificarea Ordinului nr. 400. De asemenea, ni s-a promis că va face demersurile politice pentru modificarea Ordinului nr. 136 privitor la decontarea cheltuielilor cu naveta. În prezent, poliţiştii care folosesc pentru navetă un autoturism achiziţionat în leasing, unde numele de pe certificatul de înmatriculare al maşinii nu corespunde cu numele utilizatorului, nu primesc banii de navetă. Acest lucru este inacceptabil, deoarece majoritatea autovehiculelor utilizate de agenţii de poliţie sunt cumpărate în leasing, foarte puţini dintre ei având o maşină proprie cu care să facă naveta spre locul de muncă”,
a declarat Iulian Surugiu, preşedintele Sindicatului Naţional al Agenţilor de Poliţie.


Avansările pe criterii profesionale
Liderul sindical a precizat că speră ca noul Statut al Poliţistului să intre în vigoare cel mai târziu la începutul anului 2012, până atunci actul normativ urmând să treacă printr-o serie de modificări, să ajungă la nivelul comisiilor parlamentare, iar în cele din urmă să fie supus, timp de o lună, consultării opiniei publice. Acesta a făcut referire, totodată, şi la Ordinul MAI nr. 400 privitor la regimul disciplinar al personalului din MAI.
“În acest moment, dacă un poliţist face un accident uşor cu maşina personală se iau măsuri de suspendare temporară din activitate, iar în paralel se formează o comisie compusă din cinci comisari de poliţie care anchetează împrejurările în care s-a produs accidentul. Ca urmare, cel puţin şase oameni sunt scoşi temporar din regimul normal de lucru, ceea ce are repercusiuni asupra ritmului general de desfăşurare a activităţii din secţiile de poliţie, în condiţiile în care personalul este oricum insuficient. De aceea, i-am solicitat ministrului să ia măsuri pentru modificarea acestuia”,
 a mai spus preşedintele SNAP.
Acţiunea de pichetare a sediului MAI din Piaţa Revoluţiei este momentan suspendată, însă va fi reluată dacă vom constata să promisiunile făcute de ministrul Traian Igaş şi de specialiştii domniei sale nu vor fi respectate”,
a încheiat preşedintele SNAP. Totodată, ministrul Traian Igaş i-a asigurat că în timpul mandatului său, poliţiştii vor avansa numai pe criterii profesionale şi nu politice.
Sursa: Igaş a dispus verificări privind nemulţumirile polițiștilor sindicaliști

Dialogul - calea solutionarii multor probleme!
Felicitari politistilor!
Felicitari Ministrului Igas, care spre deosebire de altii,
intelege si aplica regulile democratiei. Dialogul s-a dovedit eficient!
De vazut acum, punerea in opera a celor convenite!
Admin

143 de comentarii:

  1. cine a distrus invatamantul militar ( politienesc ) ?
    cei care l-au distrus , plang astazi cu lacrimi de crocodil .
    cine sunt cei 65.000 ?
    pilele lor . vezi inregistrarile de prin vami , vezi CV-urile unor sefi din politie ...
    politia copie fidela a societatii romanesti .
    sindicalistii acestia penibili si-au tradat colegii . plang acum , dupa ce au fost deja disponibilizati politistii ???
    cat despre trecerea ordinii publice si a politiei rutiere la primarii , nu asta si-au dorit sefii politiei atata timp ? pentru a pasa munca murdara altora . dar , odata cu munca , vor pleca si politistii ( disponibilizati ) . doar naivii cred faptul ca , in politia locala ( aservita primarilor ) , isi vor gasi locul politistii adevarati . acolo angajarile se fac pe criteriile cunoscute . iar salariile , la minimum pe economie .

    tupak amaru

    RăspundețiȘtergere
  2. Slabă activitate, numai o muşcătură...Văd că Cezar nu trage la rîmă băloasă...ia să încerc la viermuşti. Cezare sper să-ţi placă viermuştii?

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa-mi suji viermusul!!
    PS. Ai dreak bagabonzi toti cu ,,profil indisponibil"!!De ce nu vreti ba sa va cunoasca lumea ,ca doar ca voi ceva ..mai rar!! Czar

    RăspundețiȘtergere
  4. Uite-l ca a aparut mormolocul. Aduceti repede minciogul! Al nostru esti strapazane!

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  7. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  8. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu lasati blogul la indemana copiilor.Pericol!!!
    D-le Burcu pe cine gazduiesti?Las-o dracului de libertate!
    leul.

    RăspundețiȘtergere
  10. DA.
    Este pacat ca se ajunge aici!
    Retineti: injuraturile, trivialitatile ...
    Direct la cos!

    RăspundețiȘtergere
  11. @tupak amaru,
    Iti multumesc pentru comentariu!
    Este regretabil pentru MAI, dar ai dreptate!
    Si ce s-a intamplat in MAI, se intampla si se va mai intampla, le apartine LOR, Guvernantilor! Incompentei, prostiei si coruptiei de care au dat dovada si nu pot sa se dezbare! De aceea, nu le este permisa nicio scuza! Sunt principalii, singurii vinovati!
    Orice ar spune, este impotriva lor!

    RăspundețiȘtergere
  12. Stelian P.
    @Admin.
    Am inteles ca ai lucrat in MAI. Spune sincer, tu nu ai semnat pentru angajarea nici unei singure pile in MAI ? Nu ai avut nicio obligatie fata de un sef care te-a rugat frumos sa ai grija de un baiat bun sau de o nepotica minunata ?
    Daca raspunsul e afirmativ atunci nu crezi ca o infima vina ai si tu inaintea guvernantilor ?
    Crezi ca Igas minte cind vorbeste de angajari pe pile, crezi ca minte cind spune ca absolventii de scoala militara sunt din ce in ce mai rari in MAI ?

    RăspundețiȘtergere
  13. domnule stelian P ;
    ca de obicei , rau intentionat si cu o logica stramba .

    igas si predecesorii au angajat pe pile . evident ca este adevarat ce spune igas . intrebarea este : daca stiau , in amanut , de ce nu au facut nimic ?
    reamintesc , celor cu memorie scurta , ca si tine : cei cu pregatire "militara" ( politieneasca ), din MAI , au fost dati afara dupa ce , in prealabil , la Realitatea tv , in anum 2006 , s-a facut o campanie sustinuta , impotriva "vechilor generatii de militieni " , celor scoliti inainte de 1989 , "jandarmilor prosti" , etc.
    blaga , PDL-ist si el , sustinea , cu tarie , faptul ca UE cere acest lucru . era o minciuna . toti stiam ca in locul lor vor veni copiii , nevestele , amantele LOR ...
    cei dintre noi , care au vorbit mai mult , au plecat din sistem . fortat .

    daca esti sau ai fost militar , RUSINE !
    daca esti civil , ai politia si armata , pe care o meriti .

    tupak amaru

    RăspundețiȘtergere
  14. Stelian P.
    Domnule anonim,
    Daca este adevarat ce spune Igas atunci de ce tocmai pe el il injurati ? El e primul care are curajul sa spuna asa ceva si tocmai el e acuzat de incompetenta, el e vinovat de spectacolul pe care il fac o mina de sindicalisti, el e vinovat de angajarile care s-au facut pe pile din 2001 si pina in prezent.
    Tocmai pe el il intrebi de ce nu a facut nimic ?
    In 2006, pe timpul campaniei de la Realitatea el era ministru ? Mie imi spui ca am memorie scurta, mie sa-mi fie rusine ?
    Daca toti stiam si asa este, nu tot noi am semnat pentru angajarea pilelor, a semnat Igas ?
    Tu ai semnat pentru cineva, ai refuzat sa semnezi ? Daca din cauza asta ai plecat din sistem poti acum sa dai exemple concrete si sa-l ajuti pe Igas. Tu taci si mie sa-mi fie rusine ?
    De ce ?

    RăspundețiȘtergere
  15. Stelian P.
    @tupak amaru
    Scuze, abia acum am vazut semnatura.

    RăspundețiȘtergere
  16. @steclutza cu vitriol
    Mai ,,apa regala'',bag de sama ca esti ultimul virgin .Usturoi n-ai mincat,da-ti pute gura!
    Cine partea corpului dintre cap si trunchi la masa a modificat si rasmodificat legislatia privind statutele cadavrelor? Acidulatule,incadrarile se puteau face la Bucuresti si apoi ,,minunatii''erau translatati la lo0cul faptei.
    Am asistat fara voie la discutii intre ...studenti,atit dela academie,cit si dela subofiteri.Se discuta despre ,,investitii'' de mii de marci.
    Cum nu se intra in faliment?Recuperam ,,investitia'' in mod accelertat si continuam ,,functionind pe profit''.
    Regret ca majoritatea sunt corecti si intra la gramada,dar avanseaza cei care ,,greseaza''.Dar ,,investitia'' trebuieste sa ramina ,,pe profit''.
    Stelica(nu tzapul),oxigeneaza-ti cortexul!

    RăspundețiȘtergere
  17. @ADMINISTRATOR
    de LA NICU, ma bucur pentru postarile (unele excelente) de pe acest blog. Subscriu, ca si cei de la M.I., au fost FRAIERI ca si noi.Am avut niste comandanti DE TOT CA..UL! S-au dat cu "politica' s-au 'fraierit' INTENTIONAT SI AU DESFINTAT FARA SCRUPULE ARMATA. NIMENI NU LE-A SPUS CA ARMATA ACTIVA TREBUIE SA RAMANA 60 DE MII SAU 100 DE MII. EI SI-AU LUAT ANGAJAMENTUL FATA DE POLITRUCI (in schimbul gradelor si alte ...stim noi)ca vor "defrisa" armata SI ACUM URLA PE LA TOATE COLTURILE. SPER SA AJUNG ZIUA IN CARE SA-I PUTEM PUNE LA ZID PENTRU DISTRUGEREA ARMATEI. Acum vreo 2 zile am fost la o unitate operativa,in care mi-am desfasurat si eu activitatea. Un maior (cu scuzele de rigoare) mi-a spus: "D.le colonel,sa nu va suparati DAR TOTI CEI CARE A-TI AVUT FUNCTII MARI PRIN ARMATA SUNTETI RESPONSABILI CA I-ATI LASAT PE NEMERNICI SA RUPA ARMATA SI SA O ADUCA IN ACEST HAL. SA NU AVETI ILUZIA CA VOM SARI SA FIM ALATURI DE VOI IN CEEA CE INTREPRINDETI. In conditiile in care suntem , cu soldele defrisate ,cu amenintarile de zi cu zi NU PREA AVEM CHEF SA NE IMPLICAM IN ACTIUNI DE SCHIMBARE". NU M-AM BLOCAT DEOARECE STIAM CA EXISTA UN ASEMENEA CURENT IN RANDUL ACTIVILOR. NU-I ACUZ PENTRU CA IN MARE MASURA SUNT DE AORD CU EI. In rest ,astept toamna ,sa treaca caldurile SI POATE NE VOM TREZI SI-I VOM CONVINGE SI PE CAMARAZII ACTIVI CA TREBUIE INCA SA AIBA INCREDERE IN NOI. Acelasi lucru e si la MI. Am prieteni care imi spun niste probleme din sistem de te crucesti. DAR SI EI...CA SI NOI!

    RăspundețiȘtergere
  18. @Stelian P.,
    OK! Te vad TARE! OK!
    Pune o PILA la Ministrul IGAS sa ma ia consilier pana la Craciun, si iti PROMIT ca se va face ORDINE DEPLINA! NU GLUMESC!
    Curatam TARA de BANDITI, NU MAI FACEM NICI DISPONIBILIZARI, MARIM SALARIILE + PENSIILE!
    Daca nu realizam PROIECTUL,AVETI PE CINE INJURA!
    VERIFICAM ASTFEL SI BUNA CREDINTA A PDL+PUNR!
    Hmmm ... ce zici? Se poate? Te prinzi?

    RăspundețiȘtergere
  19. Stelian P.
    Mai.....
    Incearca sa-ti amintesti de cei 7 ani de acasa si dupa aia mai vorbim. "Argumentele" pe care le folosesti merg la satra iar eu nu mi-am desavirsit educatia acolo. "Cortex" nu e un termen care te depaseste ?

    RăspundețiȘtergere
  20. Stelian P.
    @Admin.
    Nu pot sa ma prind deoarece nu am pile la Igas, dar te cred ca ai putea face ceva.
    Ai uitat sa-mi raspunzi la intrebari. Eu recunosc ca am semnat pentru multi nepotei dar daca acuma pleaca nu mai e raspunderea mea.

    RăspundețiȘtergere
  21. @Stelian P.,
    La o cafea cu tine, mai multi colegi de "suferinta" de pe acest Blog, va voi povesti o multime de INTAMPLARI de mare spactaculozitate!Pe Blog, nu se poate! Doar fata in fata! Ehee ... cate nu ar fi de vorbit!

    RăspundețiȘtergere
  22. @steclutza cu vitriol(Stelica,nu tzapul)
    La 19.03 cu cine ,,lupti''? Incerca ceva soda(caustica),poate vei deveni ,,sare si apa''!
    Cultul moroilor

    RăspundețiȘtergere
  23. @NICU,
    Multumesc si aici!
    Am spus de zeci de ori:
    IMPREUNA, VOM RAZBI!

    RăspundețiȘtergere
  24. Interesant! Nu prea vad sa se arunce in ..lupta"cu exceptia lui Tupak rezervistii sau activii de la M. A .I
    Care sa fie ...pricina/?

    RăspundețiȘtergere
  25. @19.34
    Pricina!Sau ...Dogaru?
    Kaput dulcegul

    RăspundețiȘtergere
  26. Sal-tare tuturor şi mai ales lu unchiu, Stelian!
    1. Tupak are dreptate. Ne merităm soarta. Armată kk, poliţie kk, viitor de aur ţara noastră are.
    2. Este interesantă poziţia acestui Simeon Templar alias Igaş. Cîtă competenţă emană acest tîmplar, probabil insuflată de naşu cel chior de la Cotroceni. Ruşine, ruşine, ruşine! Au ajuns toţi analfabeţii şi hoţii să conducă această ţară...
    3. Buba acestei ţări nu va putea fi tratată decît prin cauterizare...şi nu prin consiliere.
    Hai s-auzim de bine! Multe salutari de ruda noastră comună Capra cu 2 iezi, unchiule!

    RăspundețiȘtergere
  27. simplu , in general , politistii nu urmaresc aceste bloguri , ale militarilor .
    ii gasiti pe politisti.ro
    si acolo , doar pe cei carora le pasa , cat de cat .
    terminati cu pricina si dogaru . chiar nu au nicio legatura .
    iar la MAI , asa cum spune igas , multi "civili" , nu exista acel spirit de corp , ca la armata .
    ma bag la "lupta " aici , desi am lucrat o viata in MAI , fiind militar ca formatie . nu voi uita asta si toata cariera mea ca activ MAI , am accentat acest lucru (chiar daca militarii nu sunt suportati de cei de la interne ) . asta , ca sa lamuresc pe cei care au indoieli .
    intrebarea d-nului stelian p , repetata la nesfarsit , am auzit-o prea mult si cand eram activ . incercarea de a culpabiliza pe toti , de a arunca vina asupra tuturor . metoda banala , pentru noi , atat militari , cat si politisti .
    dar , sa raspund : am semnat zeci de demiteri
    ( desfaceri ale contractelor de munca ) , ale celor angajati cu pile . nu mi-a fost "cald" , dar nici nu am murit din asta . nu am plecat din minister din acest motiv si nu am fost dat afara . dar, nu am dormit multe nopti dand declaratii sefului corpului de control al MAI ( cei din MAI , cunosc metoda ). asa ca nu primesc lectii de morala de la stelian P & co.
    spre surprinderea unora , exisatu la MAI , pana acum 2-3 ani , multi politisti adevarati , corecti si inteligenti .
    au plecat in masa , multi in 2009 , cand imbecilul de boc a amenintat cu pensiile nesimtite . evident , au plecat cei care puteau pleca (adica aveau vechime) .
    in rest , numai de bine si...particip la orice discutie serioasa , fara injuraturi si cel mai important , fara politica .

    tupak amaru

    RăspundețiȘtergere
  28. @tupak amaru
    Va respect opiniile si sunt sigur ca nimeni nu a fost ,,iertat'',indiferent de ministerul din care a facut parte.In armata posturile vizate de ,,vampiri''au fost initial cele prevazute pentru ,,civili''.
    Ulterior,urmare ,,alinierii'' la legislatia NATO,EU sau a nasului, au intrat absolventii de SHPRITZUL HALIT,pe functii militare,in ,,corcondanta''cu studiile loazelor.
    ,,Indirectii'' erau apoi mutati,dupa prima apreciere de serviciu,pe o functie libera sau ELIBERATA,...in esaloane superioare,pe bani sau ,,beneficii'corespunzatoare ,,pregatirii''.
    Fara injuraturi!
    Sa fim sanatosi (sa supravetuim viitoarelor alegeri)!
    Kaput dulceagul

    RăspundețiȘtergere
  29. Stelian P.
    @tupak amaru
    Te felicit sincer ca ai semnat zeci de demiteri. Eu nu am avut curajul asta.
    Apropo de morala:
    -eu mi-am cerut scuze ca nu ti-am vazut semnatura. Tu crezi ca e cazul sa-ti ceri scuze pentru
    "ca de obicei , rau intentionat si cu o logica stramba .celor cu memorie scurta , ca si tine...daca esti sau ai fost militar , RUSINE !
    daca esti civil , ai politia si armata , pe care o meriti . ",
    sau e prea mult pentru tine ?

    RăspundețiȘtergere
  30. @tupak amaru,
    Nu esti singur! Acest Blog este tinut in viata EXACT in acest scop: participarea la orice discutie serioasa, libera, fara injuraturi! Fara discriminari, fara pumni in gura (cenzura)!
    Fara atacuri descalificante, la persoana!
    Sigur, a fost si este spatiu suficient pentru o gluma, un banc bun ... si chiar mici harjoneli.
    Totul si toate, in limita bunului simt!
    Va multumesc tuturor!
    Iata, se poate!

    RăspundețiȘtergere
  31. Admin "nu zi hop pina nu sari gardul"! Indata apar moroii-mai ales ca de vreo saptamina este numai Luna Plina si probabil asta-i face mai activi.

    RăspundețiȘtergere
  32. Asta este viata, prietene!
    Cu multe, foarte multe lumini si umbre!

    RăspundețiȘtergere
  33. Apropo ...
    Stii ca si dracul a fost inger?
    Ehee ... si nu unul oarecare!

    RăspundețiȘtergere
  34. Ma refer la Dracul Sef!
    Tartorul cel mare! Seful celorlalti draci!
    Cu totii au fost, pana la RAZVRATIRE ... ingeri!
    "Cum este sus, asa este si jos!"~ ca organizare!

    RăspundețiȘtergere
  35. Ia aveţ voi oleacâ grijâ câ şî io am oleacâ di sîngi di Luciferi în mini. Nu tre sâ mâ scărchinaţ pre mult întri coarni câ-ndatâ vâ-npung! Ci zîci moşuli Stelian grăit-am drept, au ba? Behhei, da uni-s ceilalţ clienţ ai stabilimentului, Cezar, Neacsu, 8-timistu, Tigri2, Nicuţu, Icâ şî ciilalţ? Mari bandiţ! Ş-o luat pensioarili re,re...şî cum le-o mai zîci ş-or tăiet-o pi Coasta di Azur...ci le-aş zîci iou ceva cari sâ rimezî, da ni-i fricâ c-o sâ-mi tundâ Admin comentariu...

    RăspundețiȘtergere
  36. Asa-i romanul. Cum i se ofera subiect de cearta, cum se aurunca, sa nu zica lumea ca e fraier. De ce va certati oameni buni ? Tupac Amaru cu Stelica? Nu ma refer la dulcegariile dintre Cezar si toti prietenii pe care si i-a castigat prin stilul si caracterul sau. Ma refer la cei care dezbat un subiect . Adevarul il cunoastem toti. Toti am trait in acest sistem, toti am profitat sau am sarjat la anumite compromisuri mai mult sau mai putin. Toti am inchis uneori ochii la unele rezultate mai putin laudabile ale unor pilosi, toti am semnat cate o caracterizare a unui subordonat mai putin dotat,dar. ”baiat cuminte” ruda cu cineva mai sus pus. Ceea ce spune Iglas este adevarat. Cine nu o recunoaste nu a trait in Romania. Daca as fi insa convins ca aceasta curatenie este totala, m-as angaja gratis la guvern, numai sa se purifice odata sistemul asta corupt pana la maduva. Din pacate curatenia se face numai pe o parte, vor fi inlaturate numai pilele din partidele din opozitie, pentru a face loc celor din partidele aflate la guvernare. Normal se va veni cu exemple, cu cazuri reale, asa cum s-a venit si cu exemplele cu pensiile nesimtite sau cu cei carora le-au crescut pensiile dupa recalculare. Nu se va mentiona insa ca cei prezentati sunt de fapt pilosii dusmanilor. Ceea ce se urmareste nu este o purificare a sistemului ci o curatire de ”elemente incomode” fie sindicalisti, fie fideli ai altor partide. Cine se indoieste de asta, sa aibe rabdare sa vada.Acest joc de-a ”schimbarea la fata ”cu adevaruri cunoscute,dar nerecunoscute pana acuma are rolul sau bine definit, de a convinge o parte din oamenii cinstiti ca domnul Basescu e pus pe fapte mari si vrea cu adevarat sa schimbe lucrurile in bine . De fapt vrea sa schimbe lucrurile in favoarea sa. E o vanatoare de vrajitoare mascata sub sloganul purificarii sociale. Nu cadeti in plasa, nu va certati degeaba. vedeti mai deaprte de declaratii de principii.Toate partidele declara ca vor binele romanului si drumulspre iad e pavat tot cu intentii bune. Cel putin declarativ. Dar unde duce ?

    RăspundețiȘtergere
  37. Boc, chinezii si investitiile
    ========
    Chinezii au fost invitaţi de premierul Emil Boc să investească în ţara noastră în proiecte precum canalele Siret-Bărăgan şi Bucureşti-Dunăre.
    ========
    Din nou, gandim cu picioarele!
    In loc sa facem AUTOSTRAZI, vrem canale!
    Alooo...., Domnu'Boc! E "bune" si "canalele", dar trebuie refacuta industria! Ce transporti nana pe ele? Smecherii cu salupele + iahturile de milioane euro/bucata??? Le ajunga Snagovul, Herastraul, Delta, etc.l!
    =========

    RăspundețiȘtergere
  38. Stelian P.
    Vad ca domnul care nu suporta morala a disparut de pe ecran. Probabil ca acuma cauta motive ca sa-mi explice ca daca intr-un inspectorat lucraza familii intregi, vinovat e ministrul. Bietul domn comisar a fost obligat de ministru sa-si aduca linga el si sotia si fiul si nora si probabil si nepoteii, mama lui de ministru incompetent si corupt !

    @neacsum
    De ce trebuie sa politizezi totul ? De ce nu vrei sa accepti faptul ca daca ministrul asta scoate din MAI rudele celor din USL, viitorul ministru o sa scoata rudele portocaliilor si poate peste un an scapam de nepotisme si facem asa cum fac in general companiile straine, unde sefii nu vin cu familia la lucru. De ce nu vrei sa accepti ca avem in fata primul ministru din istoria moderna care indrazneste sa spuna un adevar si poate sa ia si masuri ? Trebuie injurat pentru asta sau cei care il injura ramin fara nepotei cu grade pe umar ?

    RăspundețiȘtergere
  39. Stelian P.
    @Admin.
    Daca vrei cu adevarat sa faci ce spui "iti PROMIT ca se va face ORDINE DEPLINA! NU GLUMESC!
    Curatam TARA de BANDITI, NU MAI FACEM NICI DISPONIBILIZARI, MARIM SALARIILE + PENSIILE!" de ce nu publici aici sfaturile pe care i le-ai da ministrului doar daca te face consilier ?
    Publica-le, hai sa le discutam si iti promit si eu ca iti pun pila necesara dar da-mi argumente forte ca sa-mi conving pilele.
    Pe baza de "garantez eu pentru el" nu merge.

    RăspundețiȘtergere
  40. @Stelian P., dixit:
    .... de ce nu publici aici sfaturile pe care i le-ai da ministrului ....
    ============
    M-am gandit si la aceasta varianta!
    Nu este posibil! Fiind vorba de MEGA-OPERATIUNI care vizeaza CRIMA ORGANIZATA & INCRENGATURA CU GULERELE ALBE + SPECTRUL POLITIC DE TOATE CULORILE ... etc ... ai inteles ...!
    Trebuie LOVIT rapid si totul in desavarsit secret! Iti dai seama: nu pot fi operatiuni gen celor de ieri/azi! Arestari in direct, cu TV-urile dupa ei vineri, si puneri in libertate luni! Asta asa ... cate ceva ... de incalzire!
    Trebuie respectata/intronata Legalitatea!!!!!!
    De la Vladica, pana la Opinca. PUNCT.
    P.S.: Multi dintre voi stiti bine: SE POATE!
    Iar foarte multi, inca sunteti BUNI de munca!

    RăspundețiȘtergere
  41. Stelian P.
    @Admin.
    Public eu un sfat pe care il practica israelienii:
    - pensionarii lor sunt folositi (cu mijloacele tehnice necesare) pentru a incerca sa-i mituiasca sau sa-i traga de limba pe agentii de politie din diferite locuri (circulatie rutiera, protectie, aeroporturi etc.) Metoda nu e secreta si activii o cunosc foarte bine, chiar o studiaza la scoala. Secreta este data si directia pe care actioneaza persoanele respective.
    Metoda fiind cunoscuta sti care este rezultatul ? Incearca sa mituiesti un politist israelian chiar si in gluma. Eu nu recomand asta nimanui. La noi insa merge fara probleme.
    Eu ti-am cerut sa publici metodele nu datele si locurile de folosire.
    In plus mai apare o problema:
    - probabil ca tu ai metode bune, probabil ca le am si eu, probabil ca le au si alti colegi de blog. Daca ai fi in locul ministrului, pe cine dintre noi ai angaja sau chema macar la interviu daca nu ai pe masa propunerile respectivului ?
    Crezi ca tu care il faci albie de porci ai vreo sansa, chiar si cu pile ?

    RăspundețiȘtergere
  42. ce spun eu si ce intelegeti dumneavoastra , domnule stelian p ?
    nu am ce motive sa caut si ar fi inutil sa va explic ceva . fiecare om cu fixurile lui .
    hai sa judecam politicienii si guvernantii , nu sa ne judecam intre noi .
    in situatia de fata , noi suntem victimele . militari sau politisti .
    am spus si repet ( intr-o mare masura , cetatenii au politia si armata pe care o merita ).
    comparati reactia fata de abuzurile politicienilor cu reactia fata de "pensiile nesimtite " .
    un alt exemplu recent prezentat : toata lumea radea de cei 2 politisti care , ramasi fara bateria la masina , o impingeau .
    era de ras sau de plans ?!
    ca sa fii angajat , din sursa externa , trebuie aprobarea ministrului ( asta ca sa fiu rautacios , din nou ) . oricare ministru , indiferent de partid .

    tupak amaru

    RăspundețiȘtergere
  43. Anonimule de la 18 august 2011, 02:04 ... maestre (asa iti spunea cezar pe vremea cind erati 'preteni', si iti multumea ca il ajuti cu 'bloaga') ... Dunare-Bucuresti , dar , mai ales , Siret - Baragan , sint pentru irigatii ; asta-i chestia aia cu apa pentru agricultura ; daca n-ai auzit de o criza alimentara care s-ar apropia

    RăspundețiȘtergere
  44. E de greata stelip-ul asta ... Se zice ca ar fi fost in concediu , de aia a fost oarecum liniste prin blogurile 'fostilor' din sistemul de aparare si ordine publica ... A fost pe dracu' in concediu ... a fost la 'actualizarea cunostintelor si deprinderilor' de 'curopupist porcotalist'... Inainte de 'concediu' se mai prezenta drept 'neutru' , 'obiectiv' ... dar acum este 'si pe fata si pe dos' 'limbocurist' ; e mai ceva ca porele , oajdele , visanii , si toata haita de bashino-boccii ...

    RăspundețiȘtergere
  45. Stelian P.
    @tupak amaru
    Pentru angajare din sursa externa trebuie (sau trebuia pe vremea cind eram eu activ) aprobarea ministrului dar ea se facea pe o propunere. Cine face propunerea respectiva, ministrul sau seful de inspectorat ? Cine semneaza la seful de inspectorat tabelul cu propunerile si rezultatele examenelor, ministrul sau sefii de birouri care sunt rugati de colegii sau secretarele lor sa ajute un baiat bun ? Eu nu sunt rautacios, spun ce am facut.
    De acord sa judecam guvernantii dar de ce sa-i judecam exact pe putinii care spun adevarul ? Hai sa-i judecam pe ministrii de la MAI care au aprobat propunerile noastre.
    Va rog sa-mi dati citatul si il rog si pe Admin. s-o faca, in care Boc sau un alt demnitar spune ca pensiile militarilor sunt nesimtite. Cer treaba asta de mult dar nu primesc raspuns. Imi amintesc ca spunea ceva despre pensiile "unor militari" si il dadea exemplu pe Geica, care nici macar nu este militar.
    Daca imi da cineva citatul ala il dau eu in judecata pe Boc.
    Raspunsul civililor e o reactie la corul de bocitoare care plingeau la TV ca li s-a furat 3-4000 de lei din pensie si abia se mai descurca cu 2-3000 de lei. Daca inteligentii trimisi la TV de fuhrer-ul dogarian vorbeau despre procente, alta era reactia civililor.
    Noi suntem de vina ca scoatem in fata toate scursurile ca sa ne reprezinte, nu civilii care ne judeca dupa prestatia dogarienilor.
    Haideti sa scoatem in fata oameni inteligenti (macar cu "un dram de creier") si civilii o sa-si schimbe parerea despre noi.

    RăspundețiȘtergere
  46. @Stelian P
    V-am raspuns eu: personal, l-am vazut pe dl. Boc pe Realitatea sau pe B1 (si, anterior, fusese Berceanu pe Realitatea, sigur), dand exemple de pensii nesimtite (asta o stiu ca asa s-a nascut Roarmy230!!!). Enumerarea incepea cu militarii, politistii.... Sunt vreo 2 ani de atunci, dar nu pot uita. E CEVA CE MA/NE ATINGE DIRECT.

    @all
    Ce/cum gandesc despre ce se intampla acum in MAI nu pot sa va spun deoarece as declansa o intreaga reactie ... in lant! Sau poate o explozie!
    Vreau sa va dau doar un singur exemplu, de AZI dimineata: cobor din masina la 7.20, in fata unui coafor (+ altele asemenea cu specific femenin/femeiesc). La 5 m de intrare in salon, un grup de 4 politisti (3xEL+1xEA) care fumau si isi beau linistiti cafeaua luata de la dozatorul din colt. OK, zic, se trezesc oamenii, desi "tabloul" nu dadea deloc bine pe imagine in fata contribuabilului roman (si, contributia mea, raportata la salariu, nu e deloc mica). Ies peste cca 1h si 1/2, iar grupul era in acelasi loc, in plus un morman de chistoace zacea la picioarele lor... Ma intreb, oare astia sunt adevaratii absolventi de scoala militara?

    Elena

    RăspundețiȘtergere
  47. Unchiule Stelian, ce surpriza sa te stiu PDL-ist! Daca afla bunicul, tzapul cel negru, chiar ca ai dat de DRACU!

    RăspundețiȘtergere
  48. Stelian P.
    @ELENA
    "Exemple de pensii nesimtite" inseamna ca TOTI pensionarii au asemenea pensii ?
    Sunteti sigura ca politistii de care vorbiti aveau scoala militara ?
    Pe ce va bazati ?

    RăspundețiȘtergere
  49. Stelian P.
    @ELENA
    PS
    Din "cauza" scolii militare eu nu am nici acum curajul sa fumez pe strada. Dvs. nu tot asa ati fost instruita ?

    RăspundețiȘtergere
  50. Da Steliane, cunoastem ca la GAZ fumatul era interzis!

    RăspundețiȘtergere
  51. NEWS. United States of Europe!
    ============
    Băsescu vrea Statele Unite ale Europei: Fără cedarea de suveranitate, Europa nu va mai fi o putere.

    Preşedintele Traian Băsescu a susţinut, joi, la Sulina, necesitatea realizării Statelor Unite ale Europei, el precizând că acesta este punctul său de vedere şi avertizând că "numai prin cedarea masivă de suveranitate Europa mai poate rămâne o putere economică şi militară".

    "Numai prin cedarea masivă de suveranitate Europa mai poate rămâne o putere economică şi militară. (...) Altfel, Europa va rămâne o carte de istorie a lumii, în care vei putea citi despre cele mai sofisticate culturi", a avertizat Traian Băsescu.

    "Când nu ai forţă economică, nu poţi să fii nici forţă militară. Degeaba ataci Libia, că nu câştigi războiul, iar securitatea este fundamentală. Securitate nu se poate decât cu bani, iar banii nu pot fi făcuţi decât cu o economie performantă. O economie fragmentată cu politici diferite în 27 de state nu ne face competitivi din punct de vedere economic. Trebuie să decidem repede, în următorii 2-3 ani, dacă vom crea Statele Unite ale Europei sau nu", a declarat Traian Băsescu.

    Şeful statului a apreciat că viitorul Uniunii Europene ca structură politică de forţă este "incert" dacă nu se iau "deciziile care trebuie luate pentru funcţionarea UE".

    El a susţinut necesitatea realizării "Statelor Unite ale Europei".

    Traian Băsescu a precizat că este vorba despre punctul său de vedere, că nu sunt "decizii subterane" luate la nivelul UE, ci este "viziunea" sa cu privire la evoluţia Europei în continuare.

    El a mai spus că subiectul este extrem de delicat şi de dificil, pentru că trebuie asigurat un leadership formidabil la nivel european care să convingă cele 27 de state, 28 şi cu Croaţia, că Europa poate rămâne o mare putere economică şi o putere militară pe măsură.
    Mediafax.ro

    RăspundețiȘtergere
  52. Roberta Anastase: Crearea Statelor Unite ale Europei, o propunere bună
    ========
    Propunerea președintelui Traian Băsescu privind realizarea Statelor Unite ale Europei este bună, care se suprapune peste viziunea părinților Europei, a susținut prim-vicepreșdintele PDL Roberta Anastase.

    Potrivit Robertei Anastase, încă din momentul în care a fost construită Uniunea Europeană, acest concept era unul diferit faţă de cel al Consiliului Europei, Consiliul Europei fiind mai degrabă văzut ca un concept interguvernamental, în timp ce părinţii fondatori ai UE au văzut această construcţie ca şi Statele Unite.

    "Toate evoluţiile ulterioare ale UE au fost în acest sens cu paşi mai mici sau mai mari. Astăzi, în mod evident, contextul este cel care poate să favorizeze accelerarea acestui proces şi ne arată că e nevoie de o politică integrată şi omogenă la nivel european", a spus Roberta Anastase.

    Preşedintele Traian Băsescu a declarat astăzi că este necesară realizarea Statelor Unite ale Europei.
    ================
    Cu toate ca nimeni nu ne-a cerut parerea,
    Ca de obicei, ne oferim singuri!
    Pe tava, cu catel si purcel!
    Traiasca Basescu! Traiasca PDL si toti ceilalti!
    =================
    Noua Ordine Mondiala !
    Uauuu ... si ziceau cu ani in urma ca nu-i adevarat, ca sunt teorii conspirationiste etc.
    =================

    RăspundețiȘtergere
  53. Bashinescu ca de altfel toti politrucii de dupa 89 TREBUIE sa ajunga la CANALUL SIRET-DUNARE! Asa sa ne-ajute Dumnezeu! Ne-a trebuit UE? Ei o bine o avem! Cind spunea Rugina de "leul de argint", toti prostanacii din Ro au ris. Cand au spus unii din UE sa mai asteptam cu aderarea, noi ca berbecii, nu si nu!
    Robespierre

    RăspundețiȘtergere
  54. Vai de mama noastra, de asa zisi urmasi ai dacilor! La un moment dat, am "importat" un rege, sa ne conduca! Acum, "exportam" o tara, un popor (cat o mai fi ramas nevandut),in vadit utopica SUE ! Basescu vrea sa faca istorie!
    Nu vede, nu aude ce se intampla pe la altii!
    Probabil, cand ai multe si mult in "conturi", kilograme de ceasuri si bijuterii etc., nici ca te mai intereseaza ce vor face amaratii!

    RăspundețiȘtergere
  55. In curind Bashinescu s.a. vor face cunostinta cu mine!
    Drujba!

    RăspundețiȘtergere
  56. Casa memoriala Mihai Eminescu a fost pradata
    =======
    Obiecte de patrimoniu in valoare de 80.000 de lei au disparut din casa memoriala Mihai Eminescu de la Ipotesti. O parte dintre obiecte au fost inlocuite cu unele fara valoare.
    =======
    Disparitia obiectelor de patrimoniu din casa memoriala Mihai Eminescu a fost sesizata de actualul director, care a chemat expertii muzeografi pentru verificari. La un inventar care a fost facut in 2011 in conacul ce a apartinut familiei Eminovici, s-a descoperit ca 32 de bijuterii si obiecte au fost inlocuite.

    "Au fost substituite niste bunuri culturale. Iar un medalion de circa 20 de milioane lipseste din gestiune. Doua persoane sunt direct implicate. Inventarierile care au fost facut inainte de numirea mea au fost niste inventarieri facute de suprafata", a declarat Jijie Miluta, directorul Memorialului, citat de realitatea.net. Toate obiectele de patrimoniu din casa memoriala Mihai Eminescu vor fi analizate de un expert adus de Consiliul Judetean, institutia care administreaza muzeul. Cazul a ajuns si in atentia politistilor. "Deocamdata desfasuram cercetari fata de persoane necunoscute urmand ca la final sa dispunem procedural", a declarat purtatorul de cuvant al Inspectoratului de Politie al Judetului Botosani, Daniela Darea.
    =========
    Si te-ai dus, dulce minune ....

    RăspundețiȘtergere
  57. Stelian P
    Nu eu politizez totul. Actuala guvernare a reusit sa politizeze totul: si armata si politia si regionalizarea , si economia si invatamantul si sanatatea, si justitia si Curtea Constitutionala. Mai e ceva nepolitizat ?Eu nu politizez, doar constat. Daca dumneata nu vezi acest lucru, cu tot respectul nu e vina mea. As putea avansa cateva motive dar nici unul nu te avantajeaza si nefiind rautacios, nu vreau sa aalunecam pe discutii inutile. In definitiv e treaba dumitale ce partid sustii sau cumvezi lucrurile. Ar fi pacat insa daca ai face-o din interes. Sper ca esti insa destul de obiectiv in sinea-ti pentru a sesiza ca acest proces indiferent cum ar fi numit nu urmareste decat schimbarea unor oameni cu altii. Iar pe mine ca cetatean simplu nu ma incalzeste cu nimic faptul ca azi PDL demite oamenii PSD, maine PSD demite oamenii PDL sub deviza purificarii morale cand de fapt este vorba de o purificare politica. Stii ce se va intampla? Toti cei demisi acuma vor actiona statul in instanta si vor castiga la curtile europene . Stii cine va pierde ? Platitorul de rand din ale carui taxe guvennul va plati salariile retroactiv , apaoi doi oameni pe aceeasi functie si apoi daune interese sau morale. Cei demisi vor fi mercic bine , guvernul va amana platile sau va plati din buzunarul nostru si asta in numele reformei.Sa fii chiar atat de orbit de promisiunile si propaganda seaca a guvernului ? Unde se va ajunge ? Pai in 2012 cand probabil vor pierde alergerile, vor preda tara cu datoriile la FMI si banca mondiala, plus salariile majorate ale profesorilor neplatite pe 4 ani, plus salariile micsorate cu 25 % ale bugetarilor de recuperat, plus pensiile si ajutoarele taiate ilegal care vor incepe sa fie recastigate in instanta, plus datoriile la firmele si sponsorii din campania electorala, plus...ce vor mai achizitiona pana atunci. Si atunci vor deveni capitanii dreptatii, urland din opozitie ca noul guvern nu acorda restantele salariale si pensiile amanate si neplatite de ei timp de 4 ani de zile. Frumoasa perspectiva. De la dumneata cum se vede ?

    RăspundețiȘtergere
  58. In curand, stire de stire:
    Statul roman, a rscumparat "obiectele de patrimoniu, bijuteriile" furate din casa memoriala Mihai Eminescu de la Ipotesti.
    Pretul este confidential!
    Pai ... nu stim noi ???
    Doar am invatat bine lectia!
    Bratarile dacice, nimeni nu mai stie cu cat au fost ... "rascumparate"! Iar de "tezaurul" plecat in "EXCURSIE" (sub patronajul lui Basescu) la Roma, nimeni nu sufla o vorba!
    Baaaa .... treziti-va! Ne fura astia cu totul!

    RăspundețiȘtergere
  59. Daca a ajuns si o 'dansatoare din buric' sa-si dea cu pre(su)putul despre ce au gindit 'parintii fondatori ai Europei' ... apoi ne-am dus dracului ...

    Chiar daca individa are dreptate ... intentia Europei catolice fiind revigorarea Sfintului imperiu roman de natiune germana ... lucru pe care l-au mai dorit si napolica si hitlerica ... de ce n-ar incerca si sarcozica (Nicolas Paul Stéphane Sárközy Nagy Bócsai, în franceză de Nagy Bócsa ... frantuz sadea) sau merkelica ...

    RăspundețiȘtergere
  60. Stelian P.
    @neacsum
    Ai cuvintul meu de onoare ca nu am niciun interes si nu sunt platit de nimeni (cu exceptia pensiei). Pur si simplu spun ce cred si cred ca am dreptul asta fara sa fiu jignit si injurat.
    Daca as crede ca totul e doar politizare atunci nu crezi ca nu are rost sa facem ceva ? Nu crezi ca totul e bine asa cum este si nu trebuie schimbat absolut nimic deoarece intotdeauna cei aflati la putere doar politizeaza totul ?
    Oare de ce au facut unii revolutie in 1989 (sau cum vrei sa-i spui), ca sa schimbe totul degeaba ? Nu asta e rolul partidelor, sa ajunga la putere si sa-si aplice programul ? Nu era mai bine in 1989 cind toti politicienii erau cinstiti si nu furau nimic ?
    Asta vrei, sa nu se faca nimic deoarece totul e politizare ?
    Vreau sa-i vad pe demisi cum explica ei la CEDO ca e normal ca sotul sa lucreze in acelasi birou cu sotia si cu fiul iar patronul (adica statul) nu are voie sa se opuna. Vreau sa-i vad cum o sa explice ca statul nu are voie sa reduca numarul de functii fara aprobarea lor.
    Vreau sa vad cum o sa explice cei care au picat examenele ca totul a fost politizat iar statul o sa prezinte lucrarile si inregistrarile video. (stiai ca toate verificarile au fost inregistrate ?)
    Tot asa ii astept si pe dogarieni sa explice, tot la CEDO, ca principiul LA MUNCA PUTINA, PENSIE MARE e legal, constitutional....si ca fraierii care cred ca LA MUNCA MULTA PE ACELEASI FUNCTII CU DOGARIENII AU DREPTUL LA PENSIE MAI MICA sunt doar niste slugoi pedelichelisti care o sa infunde si puscaria daca il supara pe fuhrer-ul suprem.
    Tu chiar crezi ca o sa cistige sau ai un simt al umorului mai dezvoltat ?
    Sa-ti mai spun cum se vede de la mine ?

    RăspundețiȘtergere
  61. Sa-ti mai spun cum se vede de la mine ?
    ===========
    Eheee ... daca ar spune fiecare ...
    Chiar am pricepe, ca trebuie facut ceva!
    Daca si la alegerile din 2012, o dam in bara,
    totul va fi pierdut! Pe veci si irevocabil!
    Daca vom alege PARTIDE si nu OAMENI, ne va lua dracu pentru totdeauna! Iar OAMENII, trebuie responsabilizati. Trebuie sa stie ca vor da socoteala. Inclusiv penala! Predarea puterii, trebuie facuta precum o gestiune! Cu acte in regula si raspundere pe masura! Altminteri, furaciunile vor continua la nesfarsire!

    RăspundețiȘtergere
  62. Alegind OAMENI (?) , nu PARTIDE , au ajuns toate jigodiile in parlament ... visan , oajdea , gunoieru , ala cu citeva clase ... care-i seful comisiei de aparare la deputati , numaratoarea , etc. , etc. Dau tare din clanta , cotizeaza unde 'trebe' , populimea e dornica de circ ... si gata ... ai un parlament 'de risul curcilor' ...
    Cit despre "responsabilizare" ... ii doare-n c.r de responsabilizarea ta

    RăspundețiȘtergere
  63. Tocmai de aceea!
    Nenorocitii aia au ajuns in PARLAMENT pe liste de partide, propulsati de faldurile si culorile pe care le stim cu totii! De aceea, nu este buna LISTA! Permite unor TEMBELI NUMERIC, sa reprezinte/sa fie interfata unor NEMERNICI care COMANDA apoi, dupa cum le vor muschii si interesele! Atentie cui dati votul si de ce!

    RăspundețiȘtergere
  64. Sa spunem pe BLOGURI, oriunde online, cine ne sunt candidatii, cum sunt ei cunoscuti!
    Sa stie tot leatul, cu cine sa voteze!

    RăspundețiȘtergere
  65. Anonime din 18.08 18.11 ...
    Ori ai uitat , ori n-ai stiut niciodata , ori asa ti s-a spus sa spui ... "Nenorocitii aia au ajuns in PARLAMENT pe liste de partide ..." . Nu ... respectivii au ajuns in Parlament , alesi UNINOMINAL , in COLEGII (nu in circumscriptii) electorale . La ultimele alegeri pentru Parlament nu s-au mai folosit "listele de partid" pentru candidati ... fiecare candidat avea "casuta" lui pe buletinul de vot ... iar alegatorul a pus stampila pe un nume de individ , nu pe un nume de partid cu o lista de indivizi ...

    RăspundețiȘtergere
  66. Stelian P nu ti-e rusine? De unde stii tu ce au facut unii si altii ca sa afirmi din creierul ala al tau de melc ca:"ii astept si pe dogarieni sa explice, tot la CEDO, ca principiul LA MUNCA PUTINA, PENSIE MARE e legal, constitutional....si ca fraierii care cred ca LA MUNCA MULTA PE ACELEASI FUNCTII CU DOGARIENII AU DREPTUL LA PENSIE MAI MICA sunt doar niste slugoi pedelichelisti care o sa infunde si puscaria daca il supara pe fuhrer-ul suprem".
    Bai baiatule ia vezi-ti tu putin de lungul nasului! Sa stii ca nu toti numarau gainile, porcii si ouale din GAZ si "scurgeau" mincarea soldatilor de la depozitul de alimente pina la cazanul bucatarului, invocind tot felul de scazaminte din FI-urile alea ale voastre violet. Ce chestie...pina si epoletii ii aveati violet, culoarea curvelor!
    PS. Nu-ti permit sa faci aprecieri asupra muncii pe care au depus-o unii. Daca tu ai trait ca-n Pampas acest lucru nu denota ca toti haleam friptane si trimiteam acasa soldatii cu sarsanalele pline de cartofi, pe poarta din spate a unitatii.
    Ion din Rascoala

    RăspundețiȘtergere
  67. TUPAK, ce politist esti ???Unde ai activat, unde ai terminat scoala militara, specialitatea ????
    Intr-un coment, nu foarte vechi ,indemnai cititorii sa nu-i planga pe politisti.
    Stiai ca politistii sunt functionari publici cu statut special?? Ce militarie vrei sa le bagi pe gat?? TU NU AI FOST POLITIST, GUSTERE!!!

    RăspundețiȘtergere
  68. @Ano 18:20 ,
    Esti prost crescut si ma jignesti gratuit!
    Habar nu ai ce vorbesti! Habar nu ai ce inseamna actuala GOGOASA a VOTULUI UNINOMINAL!
    Mai intai te rog sa te documentezi bine, apoi sa iesi la a da lectii altora! Pe cine aperi tu?

    RăspundețiȘtergere
  69. sintagma "pensii nesimtite " apartine , intradevar , numitului dan voiculescu . aici ai dreptate d-le stelian p.
    campania impotriva militarilor a inceput la realitatea tv si antena3 , in anul 2008 , luna octombrie .
    ulteror , functie de ineresele electorale , s-au schimbat taberele : basescu si boc au preluat aceasta lozinca si initiatorii , adica PC - PNL si PSD , au inceput sa ne planga de mila .
    dar , referitor la verificari , abtineti-va . habar nu aveti . nu au fost verificari ci teste grila .
    ar trebui sa va explic mult mai multe lucruri legate de legislatie , statut politisti , statut functionari publici , ordine privind evaluarea anuala , etc. , pentru a intelege ca totul a fost conceput spre frauda .
    de ce ? tocmai pentru a salva pe cei din sursa externa . acum , pleaca din minister , ultimii politisti fara pile si cu pregatire reala .
    mla nivel minister au fost stabilite ( functie de oamenii cu pile ) ce posturi sau compartimente se desfiinteaza .
    exemplu de logica : se desfiinteaza compartimentul cercetari penale . ofiterii specialisti ( cei mai buni , cei care instrumenteaza cauzele , pleaca acasa ) . desfiintandu-se tot compartimentul , nu mai dau niciun examen . clar? pleaca direct acasa .
    din respect pentru profesie si pentru MAI , nu vreau sa pun o intrebare cutremuratoare ( legat de modul cum au fost pusi la dispozitie cei 46.000 de politisti ) .
    si inca ceva , TOTI politistii disponibilizati sunt din operativ . concursul se da pe compartimente ( cu alte cuvinte , un politist care obtine nota 9,90 , pleaca acasa , daca , colegullui , a obtinut nota 10 .
    la alt compartiment , un politist , cu nota 5,00 poate ramane in sistem , desi , profesional este cu mult sub cel care a obtinut 9,90 .
    tupak amaru

    RăspundețiȘtergere
  70. Stelian P.
    Bai Ion din Rascoala
    Nu am motive absolut de loc sa-mi fie rusine. Am muncit peste 30 de ani (efectivi) in armata si nu am purtat niciodata epoleti violet.
    Daca ma confunzi fa bine si informeaza-te inainte de a-ti demonstra inalta cultura in halit injuraturi si in culoarea curvelor.
    PS Tu sa-i dai permisiuni lui Dogaru nu mie despre ce am voie sa vorbesc.

    RăspundețiȘtergere
  71. Anonime de la 18.08 18.42 ... Vai , tu Mitzo , las' ca vine conu bashe si-ti 'repereaza' onoarea ... Ia spune tu cum a fost la ultimele alegeri parlamentare , daca n-a fost asa cum am spus eu ... hai , documenteaza-ma , da tu lectii , apara-i tu . Spune ca n-a fost asa cum am spus eu !

    Ca este 'gogoasa' ... ai dreptate ... dar asa a cerut si a sustinut , in principal , "telighentia" romaneasca ... cred ca nu vrei sa te pui rau cu licuriceanu , pirtapeviciu , madama ilona murgiu pisidi , plescu ... si toata haita lor de lingai ...

    RăspundețiȘtergere
  72. Stelian P te-au "izolat" cumva cu ampicilina cei de pe INFOM cum l-au izolat de altfel si pe pe Cezar de-ai "trecut fraudulos frontiera" aici? Asculta baiete, dogarian sa-i spui tu lui tac-tu ai auzit? Ti-am spus si ti-o repet ca nu-i permit unui coate goale, matze fripte sa faca aprecieri asupra cantitatii, calitatii si importantei muncii pe care a desfasurat-o fiecare. Dar, apropos, poate ne spui tu "inteligentule" munca ai prestat in folosul acestei tari-munca concreta filfizonule nu abureli de genul "invatamintului politic".
    Ion din Rascoala

    RăspundețiȘtergere
  73. Stelian P.
    @Ion din Rascoala
    Asculta baiete, nu m-a izolat nimeni pe INFO, pur si simplu nu postez deocamdata acolo.
    In rest, nu mai plonjez la nivelul tau.

    RăspundețiȘtergere
  74. Unchiule Stelian ti-a spus bunelu nost cel negru sa nu mai vorbesti cu necunoscuti. Parca zicea ceva de academicieni, adica sa vorbesti numai cu academicieni ca de alde Pleashca, Partzapievici, Limbriceanu si era sa uit de ala cu Scirtza Pirza.

    RăspundețiȘtergere
  75. Stelica , lasa stelip-ul in pace ... ca acuma "ii curg balele" pe la cezarel , unde s-a "bagat" marfa noua ... prospatura numai buna pentru limbopizdist ...

    RăspundețiȘtergere
  76. Stelian P.
    @PLANO10
    Vad ca ti-au crescut numarul de postari vertiginos. Spune-mi cu cit il platesti pe Horvath ca din septembrie m-as angaja si eu.

    RăspundețiȘtergere
  77. Stelip-ule , interesanta dorinta ta ... mai ales ca intre nivelul de inteligenta al postarilor tale si al celor ale lui robert h nu prea este mare deosebire ...

    RăspundețiȘtergere
  78. Alo,luati-va galetusele si valea !Scuturati-va si nisipul de pe putze.Ciocul mic!Mergeti la mamicile voastre...

    RăspundețiȘtergere
  79. Oameni buni , nu-l mai asteptati pe cezarel ... el sta , sarmanul , si-si pazeste bloaga , si sterge toate comentariile care nu-i convin ... acum isi pazeste prospatura furata de prin nu stiu ce ziar ... sa nu cumva sa i-o limbopizdeasca si altii ... numai el are acest drept ...

    RăspundețiȘtergere
  80. Ti-am luat-o de sub nas ,firai al dracu!Czar

    RăspundețiȘtergere
  81. Ii urasc din suflet pe ticalosii portocalii care au facut praf tara si o vor face in continuare, caci poporul e destul de ticalosit si de primitiv incat sa se lase cumparat cu pungi verzi si cu cutii de chibrituri.
    Dar v-ati pus vreodata intrebarea daca nu cumva armata activa tine capul plecat si nu are curajul sa miste un milimetru in front, de frica sa nu fie si ea pusa sa dea “lucrare de control”, la fel ca politaii? Va dati seama ce dezastru ar fi? Multe unitati ar ramane pustii. Am lucrat intr-o arma tehnica de elita (zice-se) 20 de ani, intr-o functie in care eram obligat sa ma confrunt in fiecare zi cu bagajul de cunostinte profesionale ale cadrelor, si va asigur ca acesta era departe de calificativul “satisfacator”. Sunt sigur ca nu s-a schimbat nimic de atunci, eventual in rau. De aceea, o astfel de posibilitate cred ca da fiori reci pe sira spinarii la cel putin 75% din efectivul activ. Prin urmare, sunt sigur ca daca vor primi(in gluma, zic) ordinul sa arunce cu pietre in fostii lor colegi, actualmente pensionari (fosti) militari cand ii vor intalni pe strada, vom avea toti capetele sparte si multi dintre ei se vor duce la sefii ierarhici sa le spuna ca ei au dat de doua ori cu piatra, sa-i aibe in vedere, la o adica.

    RăspundețiȘtergere
  82. @czar
    ...."fir-ai" ...tot analfabet ai ramas??
    Intr-adevar nu mai poti recupera clasele primare la varsta ta.Macar abtine-te si nu mai repeta ca un papagal....tastatura e de vina.De vina e berbecul analfabet care posteaza
    Ti-au spus-o atatia de atatea ori ca deja devine plictisitor

    RăspundețiȘtergere
  83. Omu ista dinaintea me di la 22,49 ari perfectâ dreptati. Sî ieu cîn lucram în Armatâ, sus, sus di tăt aginsăsâm sî-mi fii ruşîni câ lucram în asămenea instituţii. Uiti di aia am hotărât sî-mi ieu traista-n băţ, bulendrili di pi mini cu chiriaş cu tăt şî s-o tai cît oi vide cu ochii. Vine amiralu fărâ flotâ(nu vâ gîndiţ la Horty) ci la Marin şî sâ uita dacâ avem tăţ iecusoanili la videre şî papucuii disprăfuiţ. Ţara arde şî Marin cu Gunter Costi şî tractoristu di Barbu beu şî chefuieu di-i lua boala...Şî tătă zîua tăt schimbau cerinţîli operaţonali la avioani-la solicitarea ezpresâ a lu Băshînescu (la multirol di vreo 7 ori, la frigăţi di vreo 12 ori, la TAB-uri di vreo 6 ori...pînâ şî la armament di infanterii di nu ştiu cîti ori, di parcâ în ţărişoara aiasta nu sî mai făceu puşcoaci)şî trebuie sâ li luăm pi tăti dinafarâ. Hai câ nu mai zîc ninica ca sânu mâ urmăreascâ cei di la Ochiu şî Timpanu cum ghini zîce un băitan mai amu o zî, doauâ.

    RăspundețiȘtergere
  84. Bre Corleoni dacâ Cezar o făcut grădiniţa cu fătuca ceia di ciorde din casîli oaminilor di-o prezîntâ pi blugu lui...ci vrei? Nu tre sâ fii pre pretenţios cu iel. Ie-l încetişor ca sâ nu ameţascâ...

    RăspundețiȘtergere
  85. Peste 5.000 de angajaţi ai Ministerului Administraţiei şi Internelor nu au promovat examenele de evaluare pentru stabilirea numărului de cadre disponibilizate în cadrul procesului de reorganizare a instituţiei, a declarat, joi, ministrul Traian Igaş.

    Traian Igaş a spus că aceste concursuri s-au desfăşurat sub supravegherea şi coordonarea şefilor de arme şi că cel mai probabil evaluările se vor încheia la mijlocul lunii septembrie.

    Ministrul a spus că au fost scoase la concurs 38.850 de posturi pentru care au fost puse la dispoziţie aproape 47.000 de persoane.

    La examene s-au înscris aproape 42.000 de angajaţi, iar 36.069 au promovat probele de concurs. Alţi 5.105 nu au promovat examenul, iar peste 700 nu s-au prezentat. În urma evaluărilor au fost depuse aproape 250 de contestaţii, din care 187 au fost respinse, 30 au fost admise, iar 25 sunt încă analizate.

    Ministrul Igaş a subliniat că după încheierea concursurilor la începutul lunii octombrie Ministerul Administraţiei şi Internelor va avea un număr de angajaţi mai mic cu 10.000.

    RăspundețiȘtergere
  86. Pensiile poliţiştilor au crescut
    =========
    Pensia medie din Ministerul Administraţiei şi Internelor a crescut cu 515 lei în urma procesului de revizuire, astfel că a ajuns la 2.367 de lei. Totodată, ministerul a fost reformat, în prezent având doar 38.850 de posturi. Ofiţerii din MAI vor fi doar cei care termină Academia de Poliţie.

    Potrivit ministrului de interne, Traian Igaş, mai mult de jumătate din pensiile celor care au lucrat în MAI au fost revizuite, iar dintre acestea, 82,55% au crescut cu 661 de lei în cazul ofiţerilor şi 488 de lei în cazul subofiţerilor. Restul fie nu s-a modificat, fie a scăzut cu peste 400 de lei în cazul ofiţerilor şi 122 de lei în cazul subofiţerilor. Până acum, a precizat Igaş, pensia medie a crescut cu 515 lei, ajungând în momentul de faţă la 2.367 de lei.

    RăspundețiȘtergere
  87. Noul statut al poliţistului interzice desfăşurarea altor activităţi de către angajaţii MAI
    =============
    Potrivit noului statut al poliţistului, propus de conducerea Ministerului Administraţiei şi Internelor (MAI), poliţiştii nu vor avea voie să desfăşoare o altă activitate aducătoare de venit, cu excepţia activităţii de profesor.

    Ministrul Administraţiei şi Internelor, Traian Igaş, a declarat, joi, că vor fi efectuate schimbări majore la statutul poliţistului şi şi-a exprimat speranţa ca la începutul lui 2012, cel târziu, acestea să intre în vigoare.

    "Nu dăm posibilitatea poliţiştilor să desfăşoare şi alte activităţi", a spus Traian Igaş.

    RăspundețiȘtergere
  88. Tupak, spune-mi un IPJ unde s-a desfiintat biroul sau serviciul CP!!!!UNUL SINGUR!Un singur exemplu.
    Dupa examenele sustinute in cursul acestei luni, s-au pus la dispozitie , in general, cei care indeplineau conditiile de pensionare si care nu se lasau dusi altfel, si unii care cam taiau frunza la caini , neavand niciun rezultat.
    Politia , fiind o institutie DEMILITARIZATA,functionari publici, evident ca a deschis portile oricarui roman care a dorit sa intre in acest sistem si care a intrunit conditiile.

    RăspundețiȘtergere
  89. vad ca , dupa postarile mele , anonim(i), publica comunicate pe banda rulanta , referitor la pensii care cresc exploziv ( desi MAI nu a dat nicun comunicat , pana in prezent si , in instante , a sustinut ca nu are personal sa revizuiasca pensii) , despre examenele exemplare desfasurate in MAI , despre faptul ca nu au fost desfiintate compartinmente ( birouri , servicii ) .

    - examenele s-au desfasurat ilegal , stiti bine
    ( fara respectarea legilor enumerate de mine ) ;
    - la examen , nu se poate prezenta decat personalul din serviciul sau compartimentul respectiv si nu cum sustineti dumneavoastra ;
    - toate inspectoratele de politie de frontiera isi desfiinteaza birourile CP ( va sta in gat CP-ul desi , daca dispare , stiti foarte bine , va fi jale cu dosarele penale );
    - mintiti atunci cand spuneti ca dispar functiile celor care ies la pensie ; mai mult decat atat , dati afara oameni pe criterii de competenta sau pe criterii de varsta ? ;
    - si , daca tor ma provocati , caz care demonstreaza "competenta " dumneavoastra si a juristilor de la MAI : PUNEREA LA DISPOZITIE A POLITISTILOR , ADICA 46.000 de oameni , A FOST REALIZATA INAINTE DE EXAMENELE
    ( TESTELE ) MULT TRIMBITATE ; CONFORM LEGII , ESTE LEGAL ? CINE A IESIT PE STRADA , IN MISIUNI , TIMP DE 30 DE ZILE ???

    faptul ca cititi blogurile rezervistilor ( politisti sau militari) , face parte din atributiunile de serviciu ale domniilor voastre . nu va condamn . dar , sa nu uitati ca sunteti politisti ( militari , ofiteri de informatii ) .... sau sunteti tot din sursa externa ?

    tupak amaru

    p.s. pe vremea mea , cand se facea scoala militara , ofiterii erau invatati sa nu minta . este cel mai descalificant lucru penntru un politist .

    RăspundețiȘtergere
  90. Anonimule de la 19.08 07.43 :
    Stelip-ule ... de ce nu te mai semnezi ? Cindva , peste tot , te laudai ca oricind iti semnezi maretele ziceri ! ...

    RăspundețiȘtergere
  91. Stelian P.
    @Anonim 19 august 2011, 09:20
    Nu ma laudam, chiar asa faceam si fac in continuare.
    Nu eu am scris comentariul la care faci trimitere.
    Ce as cistiga daca nu as semna ?

    RăspundețiȘtergere
  92. Don Curleone isi deschide BLOG- SA-l sprijinim cu totii!!Nu va speriati de ..CONCURENTA!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  93. Stelip-ule ... ce ai cistiga ? ... ai crea impresia ca sinteti mai multi ... sa inteleaga prostimea ca sinteti multi cei care ii vreti binele , si ca ei (prostimea) trebuie sa se supuna vrerii voastre ...

    Al dracului si cu limba asta romaneasca ... "ii vreti binele" ... poate fi inteles si ca doriti sa-i fie bine cuiva , dar si ca doriti sa luati putinul bine pe care il are cineva ... Tu pe care dintre variante o alegi , o subintelegi , o doresti ?

    RăspundețiȘtergere
  94. Stelian P.
    @19 august 2011, 09:50
    Am crea impresia ca suntem multi ? Pai suntem multi, suntem 90% dintre pensionarii militari asa ca prostimea poate face ce vrea, nu ne mai afecteaza. Voi folositi anonimatul iar tu esti doar un exemplu. Voi vreti sa pareti mai multi dar va pacaliti singuri. Voi va amagiti ca cineva moare de frica voastra si mai nou, aduce forte din strainatate sa lupte cu voi.(!!!)
    Ti-as spune mai multe dar mie imi este rusine de lipsa voastra de rusine.
    Unde am scris eu ca vreau binele cuiva, de ce folosesti ghilimelele ?
    Faceti-va binele singuri.

    RăspundețiȘtergere
  95. Pentru curatarea mintii si a sufletului
    Decît să trăim în genunchi mai bine murim în picioare!
    Cum a rămas mănăstirea Putna în graniţele României
    Anul 1940, cînd României i se răpesc mai multe ţinuturi istorice (Basarabia, Bucovina de Nord, Herţa), va consemna la mănăstirea Putna una din cele mai strălucite fapte de arme ale militarilor români.
    După ultimatumul sovietic din 28 iunie 1940 are loc retragerea trupelor române din Bucovina de Nord care intră astfel sub ocupaţia sovietică. Deşi pe harta cu noua delimitare a frontierei româno-sovietice comuna Putna dimpreună cu chilia Sfîntului Daniil Sihastrul şi cu mănăstirea figurau în interiorul statului român, totuşi, în ziua de 6 iulie trupele ruseşti au ocupat aceste locuri sfinte pentru orice român. Numai hotărîrea, curajul şi dragostea de ţară a cîtorva militari ai Grupului de Cavalerie-Recunoaştere nr. 25 au făcut ca acest “Ierusalim al neamului românesc” să rămînă în limitele graniţei actuale.

    Informaţii despre intenţia ocupării satului Putna sosesc la statul major al Divizei 13 Infanterie comandată de generalul Dăscălescu încă din dimineaţa zilei de 6 iulie. Numeroşi localnici au sesizat autorităţile române despre acţiunea de incitare la revoltă a populaţiei de către patronul fabricii de sticlă din localitate (situată în vecinătatea mănăstirii), care prin noua linie de demarcaţie a frontierei îşi vedea cea mai mare parte a forţei de muncă (ce provenea din satele recent înstrăinate) în imposibilitate de a veni la lucru.
    Sensibilizată de faptul că, în urmă cu cîteva zile, printr-o provocare asemănătoare, ţinutul Herţa – despre care nu se amintise nimic în ultimatul U.R.S.S. – fusese ocupat ilegal de trupele sovietice, conducerea diviziei ordonă Grupului de Cavalerie 25 “marş galop la Gura Putnei şi satul Putna care este ameninţat”. În după amiaza zilei bolşevicii deja ocupaseră mănăstirea Putna, satul şi zona chiliei Sfîntului Daniil Sihastrul. Sosiţi la faţa locului după ora 20, militarii români conduşi de căpitanul Ioan Tobă (Hatmanul) angajează imediat lupta cu inamicul. După luptele din timpul nopţii, spre dimineaţă agresorii sunt dezarmaţi şi alungaţi peste limita noii graniţe. În documente se menţionează faptul că pentru partea română aceste ciocniri au dus la rănirea a 4 ostaşi, în timp ce de partea sovietică au existat mai multe pierderi, morţii fiind îngropaţi pe malul rîului Suceava, iar răniţii fiind predaţi armatei roşii.
    Importanţa acestui act de bărbăţie şi curaj al militarilor români este cu atît mai mare cu cît ţinutul Herţa, pierdut printr-o lipsă de fermitate şi hotărîre, a rămas pînă astăzi înstrăinat de România. Oare ce-ar fi fost în inima românilor care ar fi trebuit să treacă graniţa cu paşaport ca să se poată închina la mormîntul marelui Ştefan? Şi oare unde ar mai fi ajuns tezaurul de carte veche şi broderie medievală păstrat cu atîtea sacrificii de către călugări? Comandantul grupului ce a eliberat mănăstirea Putna în acele zile fierbinţi a suferit pentru acest act de curaj deportarea în ţinuturile Siberiei între 1948-1964. Redăm mai jos o serie de mărturii-document, deosebit de emoţionante, referitoare la această pagină de istorie militară scrisă la mănăstirea Putna.

    RăspundețiȘtergere
  96. PREA FERICITE PĂRINTE PATRIARH,
    Subsemnatul Ion Tobă-Hatmanu, Lt. Colonel-pensionar domiciliat în Braşov pe str. Poarta Scheii nr. 25, cu filială şi creştinească supunere rog respectuos să binevoiţi a cunoaşte cele mai jos expuse:
    în calitate de Căpitan-Comandant al Escadronului 25 Călăraşi mă aflam în primele zile ale lunii iulie 1940 în oraşul Rădăuţi-Bucovina când am primit ordin din partea Comandantului Diviziei 13 Inf. Colonel Dăscălescu, să inspectez noua linie de frontieră trasată pe baza actului de la 28 iunie 1940 intervenit între noi şi Moscova, deoarece s-au semnalat incidente cu încălcări de frontieră şi depăşiri de teritoriu în dauna noastră.
    Ajuns în regiunea Putna, am întîlnit un grup de ţărani în frunte cu numitul Bivolaru Ilie fugiţi din Putna care mi-au spus că trupe răzleţe ruseşti au ocupat localitatea cu Mănăstirea cu mormîntul lui Ştefan cel Mare şi chilia lui Daniil Sihastrul.
    Din spusele ţăranilor şi din informaţiile culese, acele trupe fuseseră invitate fără ştirea autorităţilor superioare sovietice să înainteze peste frontiera trasată de o delegaţie de evrei în frunte cu fabricantul Fischer, proprietarul fabricii de sticlă din Putna, deoarece evreimea din partea locului îşi vedea situaţia ameninţată din cauza stării de spirit creată de activitatea curentelor de dreapta din acea vreme care îşi aveau conducerea locală în oraşul Rădăuţi în persoana fostului Comandant legionar Iaşinschi, membru în senatul legionar.
    În faţa acestui act abuziv, necunoscut de oficialitatea sovietică, am ordonat ofiţerilor şi ostaşilor subordonaţi să restabilească imediat frontiera respingînd efectivele sovietice pe poziţiile iniţiale. Am predat apoi frontiera consolidată posturilor de grăniceri din Regimentul 3 Grăniceri fost cu sediul în Cernăuţi cum şi unui pluton de vînători de sub comanda Lt. Andronic Titus.
    Ajungînd la concluzia că odoarele Mănăstirii, valorile de artă cum şi celelalte obiecte de preţ nu erau în siguranţă, le-am încărcat pe toate în două maşini militare aşa după cum sunt ele specificate în Dos. Nr. 1/940 fila 77-80 dispunînd expedierea lor sub pază la Cozia.
    Ele au fost astfel salvate şi se află de cîţiva ani din nou la Mănăstirea Putna.
    Rog respectuos a reţine că un incident similar s-a petrecut în aceeaşi perioadă cu circa 26 de comune din nordul fostului judeţ Dorohoi rămase şi astăzi în afara frontierelor noastre, datorită unei invitaţii asemănătoare, fără ştirea autorităţilor superioare sovietice, făcută de o delegaţie din târgul Herţa în frunte cu Dr. Max Weissman, medic veterinar şi Carol Pomîrleanu, negustor de manufactură.
    În dovedirea acţiunii de mai sus aduc următoarele:

    RăspundețiȘtergere
  97. PROBE:
    Copie-extras din Registrul Escadronului 25 Călăraşi cu o schiţă a teritoriului încălcat şi o fotografie a unora dintre ofiţerii şi ostaşii care au participat la acţiune.
    Declaraţia săteanului Bivolaru Ilie şi a călugărului pensionar Schipor Damaschin din Putna.
    Scrisoarea fostului S.Lt. Constantinescu-Ghiocel, azi pensionar domiciliat în Ploieşti, str. Em. Zola nr. 2, et. I.
    Declaraţia scriitorului Ion Larian Postolache, fost soldat T.R. din unitate, domiciliat în Bucureşti, str. A. Ipătescu 11 A.
    Menţiunea asupra valorilor inventariate în Dos. 1/940 al Mănăstirii Putna fila Nr. 77-80.
    PREA FERICITE PĂRINTE PATRIARH al TUTUROR ROMÂNILOR,
    Prin fapta mea nu mi-am făcut decât datoria de supus credincios al Bisericii strămoşeşti şi de ostaş al Ţării.
    Drept aceea pentru salvarea acestui pămînt, pentru salvarea acestui lăcaş, pentru salvarea acelui mormînt şi pentru salvarea acelor odoare, am păstrat în suflet o pioasă mulţumire de creştin şi de român timp de aproape 35 de ani fără să zic nimic.
    Nici acum, Prea Fericite Părinte Patriarh, n-aş fi cutezat să ajung pe nici o cale în faţa Prea Fericirii Voastre, însă cei 72 de ani rostogoliţi peste mine şi peste soţia mea bolnavă şi prinsă în ghipsuri, mă apasă cu greutatea şi cu mulţimea lor şi ca să nu ne înăbuşe rugăm uşurarea lor aşa cum Prea Fericirea Voastră va hotărî cu înaltă înţelepciune.
    Al Prea Fericirii Voastre prea supus şi credincios fiu,
    Ioan Tobă Hatmanu

    RăspundețiȘtergere
  98. Stelip-ule ... cum dracu se face ca si la politisti tot despre vreo 90% cresteri se vorbeste ? ... Nu ti se par suspecte aceste proportii atit de asemanatoare ?

    "Voi folositi anonimatul ..." ... dar tu ce PM folosesti ? Ca nu vei spune 'ca chiar' stelip-ul te cheama ? ...

    RăspundețiȘtergere
  99. @cezar
    Ce blog care blog??
    De ce inventezi lucruri nespuse??
    Te-ai lovit la cap,sau dai dovada inca odata de binecunoscuta-ti parsivitate?

    RăspundețiȘtergere
  100. Don Corleone alte vremuri dom-le, alte vremuri...Acum cu cine?

    RăspundețiȘtergere
  101. PS. Nu va mai legati atit de frac-miu! Ce-aveti cu sufletelul lui de copilash inocent shi zglobiu?

    RăspundețiȘtergere
  102. INTAMPLARE ADEVARATA

    Cum sa suni la Politie cand esti batran si lipsit de mijloace:

    Georges PHILLIPS, un barbat de o anumita varsta, care traia in VANCOUVER, se pregatea de culcare cand sotia ii spuse ca a lasat lumina aprinsa in curte.

    Cand Georges s-a dus s-o stinga, a vazut ca hotii ii furau din curte si din gradina.

    A sunat repede la Politie si a fost intrebat daca hotii au intrat in casa si l-au atacat.
    ''Nu, raspunde el, dar continua sa-mi fure din curte si din gradina. ''

    Operatorul ii raspunse:
    ''Ne pare rau, dar toate masinile de patrulare sunt pe teren. Incuiati-va in casa si vom trimite pe cineva cand se intoarce la sediu''

    Georges spuse:
    "O.K " si inchise. A stat vreme de 30 secunde si a sunat din nou la Politie:
    -Buna seara, tocmai v-am sunat inainte sa va spun de hotii din curte ... Nu va mai faceti griji si nu mai trimieti pe nimeni sa verifice.
    Tocmai i-am impuscat'' si inchise telefonul.

    In urmatoarele 5 minute, 6 masini de Politie, o echipa de tragatori de elita, un elicopter, 2 camioane de Pompieri, o Salvare si Seful Politiei locale erau la fata locului, reusind sa prinda hotii in flagrant delict.
    Un politist ii spuse: "Credeam ca i-ati impuscat ..."

    La care Georges raspunse: " Si eu credeam ca nu aveti pe nimeni disponibil "...

    RăspundețiȘtergere
  103. Stelian P.
    @19 august 2011, 12:37
    Explicatia e simpla. Si politistii sunt romani iar proportia de "sacrificati" este aceeasi ca si in MApN deci nu e nimic suspect.
    Daca esti amabil, ce inseamna PM ?
    Prescurtarea pe care o cunosc eu din AN-7 (sau din noul regulament cu semne conventionale) nu are ce cauta aici.

    RăspundețiȘtergere
  104. Stelian fiule, tu cu FI16, cu FI16. N-ai tu treaba cu AN-7 care-i prea tare pt.tine.

    RăspundețiȘtergere
  105. Don Curleone isi deschide BLOG- SA-l sprijinim cu totii!!Nu va speriati de ..CONCURENTA!!!!! Doar ne ameninta de peste6luni ca ne arata el cum se face! Hai don Curleone-suntem cu tine!!!!

    RăspundețiȘtergere
  106. Stelian P.
    @.....
    Si totusi ce inseamna PM sau te lasa memoria ?

    RăspundețiȘtergere
  107. @Stelian -la pifanterie PM= pusca mitraliera-Czar

    RăspundețiȘtergere
  108. Stelip-ule ... daca ai fi fost militar-militar ai fi cunoscut 'terminologia' ... mai ales cind 'coloristica' obisnuita a limbajului , folosit preponderent intr-un mediu barbatesc , se intimpla sa trebuiasca a fi folosita si in prezenta unor persoane sau personaje mai 'gingase' la urechi ...

    RăspundețiȘtergere
  109. Lume , lume , dati navala la bloaga cezarelului ... s-a bagat marfa noua ... eh , nu-i chiar noua , ca a mai prezentat-o si alta data ... dar asa face el : ori copie ceva de pe altundeva si prezinta ca fiind "opera lui" ... ori repeta ceva ce a mai aratat si altadata , ca lumea sa se minuneze de 'dasteptaciunea' lui ...

    RăspundețiȘtergere
  110. Stelian P.
    La pifanterie stiu ce insemna deoarece am terminat la 01512 Sibiu si am concurat cu gen. Mircovici la gradul de elev plutonier-major (a cistigat el, pe bune)
    Cunosc si coloristica celor militari-militari dar credeam ca in spatiul public militar-militarii se comporta mai civilizat, mai pe masura educatiei (daca o au).
    Acuma am o alta intrebare: militari-militari sunt cei cu scoala ca iar am nedumeriri ?

    RăspundețiȘtergere
  111. @ano;19 august 2011, 16:41
    Am fost 10 sec. am vazut si gata.
    Concluzia?

    Ufff.....iarasi copy/paste???

    RăspundețiȘtergere
  112. Don Curleone isi deschide BLOG- SA-l sprijinim cu totii!!Nu va speriati de ..CONCURENTA!!!!! Doar ne ameninta de peste6luni ca ne arata el cum se face! Hai don Curleone-suntem cu tine!!!!

    RăspundețiȘtergere
  113. Ia vedeti cum minte el pe rahatul ala de blog,da mergeti repede ca asta stie doar sa stearga,al dreak mincinos.Da nu stie aritmetica nici de-a 4-a.Hai ca ma grabesc cand e vorba de ciumeti!!

    Buuun!!!
    Deci 1(unu)distractiv+3(trei)extraordinar!!!wow!=4
    Daca scadem 2cezar+1 don corleone din total 5=2comment ramase!
    Atunci cum dracu a scos 4(PATRU CALIFICATIVE SUPER)
    Bai frate asta e chiar mai parsiv decat l-am dibuit eu,da si proooost...de impunge.
    19 august 2011, 17:11

    RăspundețiȘtergere
  114. Măi fraţilor dacă stau bine să mă gîndesc şi Cezar frac-miu are dreptate. Ar trebui ca toţi cei care postează pe-acilea să-şi tragă blog. Ia aduceţi-vă aminte cînd Cezar a pornit-o pe drumul scriitoricesc...cît talent la el şi...cîte în cur ajări din partea noastră...
    Dar una peste alta are meritul de fi fost prezent în spaţiul virtual, indiferent de răutaţile pe care i le-am făcut noi şi mai ales de răutăţile pe care ni le-a făcut el nouă. Aşa că bun, rău e de-al nostru; mergem înainte.
    PS. Cred că mai trebuie dresat puţin pentru a atinge perfecţiunea din toate punctele de vedere ...

    RăspundețiȘtergere
  115. Stelip-ule ... da' multe nedumeriri ai !...

    Ptiu , drace ... am inspirat aer care trecuse (si) prin plaminii tai ... ca n-oi fi avut ghinionul sa fi patit asa necaz si pe la liceul militar !...

    RăspundețiȘtergere
  116. Don Cur Leone ii prost facut gramada in ale compului! Va rog sa-i explice cineva Boului ca nu ai cum sa intervii in aprecieri sau sondaje!! Merge si in alta parte si ne face de ras pe toti!!

    RăspundețiȘtergere
  117. @cezar
    Zau??
    vrei sa-ti demonstrez cat esti de sarlatan?
    OK vei primi ceea CE MERITI
    Si mai lasa-ma cu big brother ca esti tot tu,sarlatanule!!
    Ce/pe cine vrei sa manipulezi?Te folosesti de alt ID pentru a ajunge la vorba......"Lauda-ma gura" ca eu CEZAR sunt prost cu "P" MARE!
    ASTA TI-E SOARTA!!
    P.S.Pentru inceput te voi face varza postand ca anonim;dar eu sunt cinstit si declar acest lucru in mod public,nu cum faci tu ca o curva masculina ce esti.Tu nu ai fost,nu esti si nu vei fi militar NICIODATA!!Caracterul NU TE LASA!!

    RăspundețiȘtergere
  118. @cezar
    ......Creatura visatoare

    RăspundețiȘtergere
  119. @all
    A dat dogaru "decizie" de control intern pe data de 22.07.adica dupa ce s-a furat cam totul,retineti 22.07(anul asta)?? CUM DRACU' e posibil??

    RăspundețiȘtergere
  120. Am uitat sa mentionez;
    E$ste dec$izia fuhre$rului nr.4(patru)at$t a reu$sit in d$oi a$ni


    Lasati semnul de "dolar " in pace e pus cum trebuie.Din pacate nu am pe tastatura semnul de euroi ca eu am lap-ul de prin alte parti

    RăspundețiȘtergere
  121. @Cezarel big brother spunea... Te rog fa ordine ca s-a trezit prostul si face spume la gura

    RăspundețiȘtergere
  122. vai, Don Corleone, se poate? la cultura dvs? de combinatia Alt+0128 n-auzisi meseriasule? tu care le stii pe toate... €€€

    RăspundețiȘtergere
  123. Don Corleone, frac-miu e nevinovat! N-are el treabă cu mine. Am fost plecat după banane şi de-abia acu am ajuns în culcuşul din baobab. Corleone cînd tu ai fost acuzat pe nedrept, auditoriul ţi-a sărit în apărare nu-i aşa? Ei bine Cezar e în aceeaşi situaţie cum ai fost tu. Deşi avem părinţi comuni şi rude de asemenea încă de la Adam şi Eva, Noe şi Avram, eu am serie la CI faţă de frac-miu, precum şi alt număr de cromozomi!
    PS. Şi în final nu vă mai luaţi de el...săracul!

    RăspundețiȘtergere
  124. @skiuc
    Ma scuzati
    Spuneti prostii...."Alt+0128";poate la abac.Oricum o iau drept gluma....deocamdata(de fapt se numeste altfel;prostie cumva??)

    RăspundețiȘtergere
  125. PS. Scuze..."eu am alta serie la CI..."

    RăspundețiȘtergere
  126. @Cezarel big brother=@CEZAR
    Daca ai probleme de dedublare a personalitatii deja e grav.
    De fapt ai probleme de multiplicare a personalitatii.
    Pe cand devii al doilea horvath?(ca asta e sinonim cu nebunia perfecta)

    RăspundețiȘtergere
  127. @anonimule "meserias" de la 21.51: ia tine mataluta apasata tasta Alt(o gasesti pe undeva prin stg jos) si, cat timp o tii apasata, apasa din secventa NumLock(daca stii ce e aia, undeva in dreapta) tastele 0, 1, 2, 8, succesiv; asa... acu poti elibera tasta Alt; nu stiu de ce imi dai impresia ca esti chiar impricinatul aka CurLeone si ai dreptate cu prostia; te uiti in oglinda? €€€

    RăspundețiȘtergere
  128. Ei Dorule, cîte pahare goale vezi acum? Dar pline?
    Ce ţi-e şi cu alter ego-ul ăsta...

    RăspundețiȘtergere
  129. Ba Cur Leone ce ti-a facut fratele meu!! E fratele meu,...E fratele meu.....
    Fugi ba ca ai dat de dracu...Cu fratele meu!!!!

    RăspundețiȘtergere
  130. Mei, mei ...
    N-ati gatat cu tavaleala???
    Mei, mei ... voi esti oameni batrani!

    RăspundețiȘtergere
  131. Din activitatea revolutionara a lui COUR DE BEU 69. Corbu a scris:
    19 August 2011 la 8:59 pm

    Huiduma de 1,98 si 100 kg ar fi bine sa ne lase in pace.Erau discutii purtate la subiect pana sa apara huliganul cu limbajul lui de haimana, cu insultele si atacurile la persoana.Peste tot este huiduit, scuipat si alungat.Lasa-ne!! Dispari.Converseaza cu cei de teapa ta, pune-te de ACORD cu ei…
    70. Marlon Juvet a scris:
    19 August 2011 la 9:03 pm

    @Don Corleone: ştii pe mă-ta, căcat cu ochi.
    71. Don Corleone a scris:
    19 August 2011 la 10:12 pm

    V-a iesit ura pe ochi si ochii din cap precum cepele.Se vede dupa halul in care scrieti.Puteti injura cat vreti.O sa fiti mai destepti?? mai frumosi??
    Nu; o sa fiti tot niste ratati bautori de cafele”imbunatatite” in timp ce altii chiar aparau tara asta buna/rea cum a fost.NU conteaza a fost/ESTE TARA mea.
    Voi ce stiti ce ati facut?? Va spun eu …NIMIC

    JUVETU TOT CIUMETE si se mai si lauda ca a fost ofiter.Mi-e rusine de asemenea politruci.Bagati capul in pamant ca strutul si ziceti merci ca va apara ultimul om de neanderthal fuhrerul dogaru(de fapt se apara pe sine insusi.Restul sunt fraierii cotizanti hi,hi)
    ” ştii pe mă-ta, căcat cu ochi.”
    72. Don Corleone a scris:
    19 August 2011 la 10:26 pm

    @JUVETU TOT CIUMETE&alti ciumeti
    Luati si saturati-va, ca banii au fost papati de mult,dar nu eu sunt vinovat ca va spun adevarul.Altii v-au dat tzeapa pe gatitza.Pofta mare!!

    @all
    A dat dogaru “decizie” de control financiar intern pe data de 22.07.adica dupa ce s-a furat cam totul,retineti 22.07(anul asta)?? CUM DRACU’ e posibil??
    19 august 2011, 20:47
    Don Corleone spunea…
    Am uitat sa mentionez;
    E$ste dec$izia fuhre$rului nr.4(patru).At$t a reu$sit in d$oi a$ni

    Lasati semnul de “dolar ” in pace e pus cum trebuie.Din pacate nu am pe tastatura semnul de euroi ca eu am lap-ul de prin alte parti
    Succes la al XII-congres(pardon …control) ca de auditul ala din iarna care a murit incet dar sigur IAR SI-AU LUAT-O FRAIERII!!!
    Ha ha ce ma distrez mai ceva ca la jocurile piramidale.
    Intr-adevar mama tampitilor e tot timpul gravida hi,hi

    Comentat

    RăspundețiȘtergere
  132. Mai ia terminati cu hirjoneala, va ajunge! Asha e frumos ca rezultatul meciului sa fie remiza. Dupa asta un mic, o tzuica, o bere...

    RăspundețiȘtergere
  133. Da skiuc recunosc AI DREPTATE in privinta €.Am mai invatat ceva ma bucur si iti multumesc pt. consultatia gratuita.Nu folosesc semnul € pt ca nu am de ce deci nici nu m-a interesat.Tu le stii pe toate?
    Daca DA ai respectul meu!
    Ce e drept e drept.
    Dar crezi ca asta era cel mai important lucru dintre toate??Chiar asta?

    RăspundețiȘtergere
  134. Stelian P.
    @Admin.
    Asta ma face sa-ti citesc blogul cu placere si anume faptul ca esti obiectiv (precizez pentru altii ca de data asta vorbesc serios).
    L-ai tavalit pe Igas in smoala si pene dar ai aratat ca face si lucruri acceptabile.
    Sper sa nu te considere unii mai democrati drept tradator al cauzei.

    RăspundețiȘtergere
  135. Asa cum fac intotdeauna porcotalistii pur-singe , si stelip-ul o 'invirte ca la Ploiesti' , 'trage spuza pe turta bashinestilor' , si nu uita sa sublinieze 'impartialitatea si obiectivitatea' cu care judeca lucrurile ... Au turcii o vorba ... ceva cu 'hai sic... !' .

    RăspundețiȘtergere
  136. Mari adivăr grăit-ai unchiuli Stelian! Di haram sâ-ţ fii!

    RăspundețiȘtergere
  137. Stelian P.
    @Stelica
    Frate-miu, m-ai trimis la DEX dar nu pricep la care definitie te referi ca sunt mai multe. Ma ajuti un pic ?

    @.....
    Hai sic...!

    RăspundețiȘtergere
  138. MApN--pensie medie dupa reviz.aprox.1700
    MAI--------------------------------2300
    Comentati asta?

    RăspundețiȘtergere
  139. @Ano 12:31,
    Pai ce sa comentam????
    Fiecare pensie inseamna cate un om, cu "viata si cariera" lui inconfundabile! Este normal ca la "oameni diferiti", sa fie si "pensii diferite"! Apoi .... lasa .... ti-am intuit rautatea! Asa au facut si ALTII, de au reusit sa ne incaiere in draci!

    RăspundețiȘtergere
  140. @Anonim 20 august 2011, 12:31
    In limitele in care legea 119 din 2010 ar fi normala , situatia se explica asa :
    -la MApN o mare , mare parte din pensionari sint cei care au fost disponibilizati (pe romaneste : "dati afara din armata pentru ca Romania sa fie primita in NATO si UE") ... iar dintre acestia marea majoritate sint ofiteri ... drept urmare aceasta parte dintre fostii pensionari miltari au vechime (care aduce imputitele de puncte de pensie) MICA ... rezulta ... pensie mica .
    - la MAI - politisti , jandarmi , pompieri , graniceri (aoleu ... politisti de frontiera) ... pentru intrarea in UE , a fost necesara cresterea numarului acestora pe cap de locuitor (la fostele lectii de pregatire politica ... un coleg spunea , in astfel de context : "pe cap de vaca furajata") . Ca urmare cei care erau in activitate au mai fost tinuti "si peste termenul de garantie" (pina cind s-au "produs" suficienti inlocuitori) ... ca urmare au realizat vechimi mari in serviciu (vechimi generatoare de puncte de pensie) ...chiar si cei care au fost pensionati la termenele normale , tot au vechimi mai mari ca "pacatosii" de disponibilizati din MApN ... in final punctaj mai mare = PENSIE MAI MARE ...

    RăspundețiȘtergere
  141. Cezarusule de la 12.55 ... las-o jos ca macane ... Pina acum sustineai ca te-au nedreptatit fata da alti lt.colonei din armata (deci nu mai erati
    " "oameni diferiti", sa fie si "pensii diferite"! " ... Acum , ca se insinueaza ca ai avea pensie mai mica decit agentul sef de post din Cocirlatii din Deal , gata ... " "oameni diferiti", sa fie si "pensii diferite"! " ...

    Dar despre fostul tau mecanic conductor TAB ... sau maistrul armurier ... ce parere ai ... ca precis te-au "intrecut" la pensie ... tot din motivele aratate mai sus de catre mos alecu ? ...

    RăspundețiȘtergere

Liber... la comentarii! Responsabilitatea continutului, revine fiecaruia.
Comentariile injurioase, obscene, atacurile suburbane la persoana, nu vor fi publicate! Nu doresc sa creez 'probleme'... unora sau altora! Admin!