From: Sindicatul Militarilor sindicatulmilitarilor@gmail.com
Date: 2011/11/10;
Subject: Comunicat al Presedintelui SCMD
To: Sindicatul Militarilor sindicatulmilitarilor@gmail.com
In atentia BO ale filialelor:
• Drobeta Turnu Severin
• Craiova
• Ramnicu Sarat
• Sector 5 Bucuresti
• Sectorul 6 Bucuresti
Domnilor colegi,
Va rugam sa va conformati punctului 7 al rezolutiei CNR de la Alba Iulia, votata in unanimitate, care prevede ca filialele teritoriale
“sa ia masuri imediate impotriva membrilor care au continuat si continua sa pericliteze, prin activitatea lor desfasurata in interes personal sau extern, imaginea si existenta sindicatului”.Strategia adoptata la Alba iulia are in vedere ofensiva fara precedent declansata, prin incalcarea oricaror norme de drept, impotriva pensionarilor, civili sau fosti militari, actualmente civili, de catre Puterea servila intereselor straine.
In acest context, permisibilitatea aratata pana acum unor indivizi care fac jocul Puterii, mimand interesele sindicatului nu se mai justifica.
In perspectiva bataliilor care ne asteapta si in care ne-am asumat rolul de organizatori si coordonatori ai Societatii Civile, nu mai avem nici timpul si nici resursele necesare sa mai jucam sotron cu agentii Puterii strecurati in interior.
Va rugam asadar sa treceti la indeplinirea hotararilor CNR. Sa declansam curatenia de toamna, prin indepartarea uscaturilor!...
Honor et Patria! Vae victis!
PRESEDINTELE SCMD,
Col. (r) Mircea DOGARU
SINDICATUL CADRELOR MILITARE DISPONIBILIZATE
Coordonator Secretariat General
Lt. col. (r) Rinciog Dumitru
Telefon 0736600961
Bucuresti, Bd. Poligrafiei, nr.4, cod postal 013705, Sector 1,
E-mail: sindicatulmilitarilor@gmail.com,
Site: http://www.sindicatulcmd.blogspot.com/
==================================================================
A.N.C.M.R.R.,
C O M U N I C A T
Biroul Permanent Central comunică :
Cu acordul conducerii A.N.C.M.R.R., în ziua de 16 octombrie 2011, generalul de brigadă (r) Aurel Vornicescu, şeful Departamentului Juridic al Biroului Permanent Central, a participat, ca invitat, la o reuniune a Consiliului Economic şi Social având ca obiect avizarea unei propuneri legislative de modificare a O.U.G. nr.1/2011.
Proiectul legislativ, iniţiat de un număr de senatori aparţinând P.N.L. şi P.S.D. şi depus la Biroul Permanent al senatului, a fost avizat de Consiliul Economic şi Social, cu contribuţia reprezentantului A.N.C.M.R.R., care a insistat pe explicarea sensului benefic al unor completări şi modificări propuse în iniţiativa legislativă respectivă.
În proiectul legii menţionate sunt propuse următoarele :
Art. 1 – Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr.1/2011 privind stabilirea unor măsuri în domeniul pensiilor acordate beneficiarilor proveniţi din sistemul de apărare, ordine publică şi siguranţă naţională, publicată în Monitorul Oficial al României Partea I, nr.81 din 31 ianuarie 2011, aprobată prin Legea nr.165/2011, se modifică şi se completează după cum urmează :
1. La articolul 1, alineatul (4) se modifică şi va avea următorul cuprins :
„(4) În cazul pensiilor prevăzute la alin.(1), pentru care nu pot fi identificate veniturile realizate lunar pentru anumite perioade, la stabilirea punctajului mediu anual se utilizează cuantumul soldei de grad şi al soldei de funcţie stabilite în conformitate cu datele din Memoriul personal al pensionarului, iar pentru perioada anterioară anului 1952 se utilizează salariul brut pe economie.
2 . La Articolul 4, după alineatul (1) se introduce un nou alineat, alin.(2), cu următorul cuprins :
„(2) În situaţia în care prin recalculare a rezultat un cuantum mai mic, se menţine cuantumul pensiei din luna decembrie 2010”.
3. La Articolul 6, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins :
„Art.6 – (1) Pensiile recalculate pe baza documentelor care atestă veniturile realizate şi a salariului mediu brut pe economie sau exclusiv pe baza salariului mediu brut pe economie pentru perioadele care constituie stagiu de cotizare şi ale căror cuantumuri sunt mai mici decât cele aflate în plată în luna decembrie 2010 se menţin în plată în cuantumurile avute în luna decembrie 2010 începând cu luna ianuarie 2011 până la data emiterii deciziei de revizuire, precum şi după data emiterii deciziei de revizuire”.
4. Articolul 7 se modifică şi va avea următorul cuprins :
„Art 7 – (1) În cazul pensiilor prevăzute la art.5, nu mai târziu de data de 31 martie 2012, se va efectua regularizarea acestora prin stabilirea sumelor de plată, în funcţie de cuantumurile rezultate după luarea în considerare a tuturor documentelor care atestă veniturile realizate pe întreaga durată a stagiului de cotizare şi după aplicarea prevederilor art.1 alin.(4).
(2) Sumele de plată se vor achita până cel târziu la data de 31 decembrie 2012”.
5. Anexa 1 se abrogă.
În lunile noiembrie şi decembrie a.c. proiectul de lege urmează a fi discutat de Comisiile permanent ale Senatului şi Camerei Deputaţilor.
BIROUL PERMANENT CENTRAL
http://www.ancmrr.ro/index.php?id=17
http://www.ancmrr.ro/comunicate/Comunicat_modificare%20OG.1.pdf
Multumesc public pentru e-mail-uri!
V-am raspuns la intrebare (cum comentez), prin e-mail.
Aici trebuie sa fiu impartial!
Comentariile apartin vizitatorilor, celor interesati!
Admin
===================
RUGAMINTE re-ADRESATA unor COMENTATORI:
============================================
Va rog incetati cu atacurile la persoana!
Intelegem cu totii si gustam o gluma, dar depasirea unor limite
nu face bine nimanui. Mai ales unor persoane de varsta noastra!
Nu doresc sa fac nici pe "dirigintele", dar nici pe "militianul" blogului.
Va multumesc tuturor pentru intelegere!
Admin
Foarte multi sindicalistii sunt "loiali" atit SCMD cit si ANCMMR. Nu comentez aici moralitatea celor care lupta cu dosul in doua luntri si cu gindul doar la ONOARE si PATRIE.
RăspundețiȘtergereCred ca ordinul lui Dogaru se refera si la acesti loiali supusi care lupta concomitent in doua armate si care acum e cazul sa se decida unde mai platesc cotizatia, mai ales ca cei din conducerea ANCMMR sunt caracterizati drept "obedienti si senili".
Iata ce le impune ROF-ul supusilor lui Dogaru:
"e) să fie loiali Sindicatului şi să acţioneze împotriva atacurilor nejustificate lansate împotriva acestuia, indiferent din partea cui ar veni."
Se cuvin cateva precizari:
RăspundețiȘtergere1.modificarile la ordonanta de urgenta au legatura cu ANCMRR atat cat au si cu PDL.Aceste modificari sunt rodul discutiilor purtate de domnisoara Gorghiu cu pensionarii militari prin unele orase ala tarii, in mod special cu membrii SCMD si Ca formulare este si munca domnului Monac. Daca va amintiti celebra deja intalnire la care Domnul Dogaru recomanda militarilor sa mearga pe cont propriu.
2.Comunicatul dat de domnul Dogaru si postat aici are legatura cu comunicatul ANCMR cat am eu cu familia regala. Acest comunicat este de fapt un mail trimis de domnul Dogaru unui numar de 5 filiale unde s-au manifestat atitudini " nesportive" vizavi de persoana sau activitatea sa si a CD. Printre cele vizate , carora li se recomanda sa isi puna oamenii la punct, este si Craiova si Mehedinti in urma publicarii celor doua articole cu Procesul verbal de constituire a SCMD.Ceea ce nu stia sau uitase domnul Dogaru este faptul caBurcu nu mai este membru de sindicat, asa ca filiala Mehedinti nu poate decat sa fluiere.. cand vrea domnul Dogaru, dar a paguba. Tot respectul pentru membrii filialei, eu ma refeream strict la greseala domnului Dogaru.
3. Interventia domnului Stelian mi se pare ... sa zic rautacioasa. SCMD si ANCMRR sunt doua organizatii cu statut diferit, una ONG, asociatie profesionala, alta sindicat, care nu se exclud si nu se contrapun iar membrii acestora nu se urasc, nu se razboiesc, nu se exclud, nu se lupta unii cu altii, dimpotriva sunt toti militari, fosti colegi de unitate. Ideal ar fi sa existe conlucrare intre aceste doua forme de asociere. Daca conducerile acestora inteleg sa le invrajbeasca una impotriva celeilalte, cei care le compun trebuie sa aibe intelepciunea sa isi pastreze capul pe umeri si sa inteleaga ca nu dezbinarea , ci unirea eforturilor ne poate ajuta. Deci domnule Stelian cei care sunt inscrisi si colo si colo, nu sunt nici tradatori nici cu dosul in doua luntri, ci oameni cu capul pe umar.
@Neacsu- Apreciez pct. 3. Asa este. Cat despre dl. Stelian P., dumnealui nu este nici membru de sindicat, nici membru ANCMRR. Pana se gandeste la ce organizatie sa adere, daca are dreptul, se baga in seama, mai bine zis, se baga ca musca in curu calului...
RăspundețiȘtergereSi Dogaru si Iliescu sunt doi vanitosi, orgoliosi, macinati de ambitii, fara nici o intentie din partea unuia sau altuia de a uni eforturile militarilor ci doar de a conduce ei , de a fi considerati salvatorii patriei. Fiecare se impauneaza cu cate o victorie care de fapt nu ii apartine si invrajbesc membrii asociatiilor lor unii impotriva celorlati asa cum Basescu invrajbeste militarii impotriva magistratilor, profesorii impotriva politistilor, politistii impotriva serviciilor secrete toate categoriile sociale una impotriva celeilalte. Toti vor sa conduca ei. Atat.
RăspundețiȘtergere@Neacsu
RăspundețiȘtergereMie mi se pare ca loialitatea, mai ales la militari, ar trebui sa fie un lucru sfint. Un militar care este loial fata de doua organizatii este ca si sotul care ii jura loialitate sotiei apoi pleaca la amanta. Una dintre organizatiile de mai sus este sub patronajul ministrului apararii iar cealalta face din acelasi ministru un dusman de moarte. Cum poate fi un militar loial fata de ambele organizatii ?(inteleg diferenta dintre ele si nu insist asupra ei). Cind merge la ANC....loialul il lauda pe Oprea (cu litera mare) iar cind merge la SCMD il injura tot pe oprea (dar cel cu litera mica). Asa intelegi tu loialitatea ?
Din cauza asta sunt eu rautacios, ca inteleg sa fiu loial doar unei organizatii, nu fata de doua sau mai multe ?
Daca sunt "loiali" fata de doua organizatii acei militari nu pot fi loiali si fata de doua armate sau tari ? Ce conteaza, onoare si patrie sa fie, asa-i domnule Neacsu ?
discutam , ca niste prosti , despre lucruri marunte . de parca ne-ar interesa , pe noi , de liderii celor doua organizatii , ce apara propiile interese si orgolii . despre militari , nimic .
RăspundețiȘtergerenimeni nu se intreaba de deciziile de revizuire ? au trecut deja doua saptamani !
chiar asa naivi suntem ? nu vedem cum sunt "aruncate' numai subiecte de doi bani?
tupak amaru
tupak amaru
Stelian P
RăspundețiȘtergereOamnii din ambele organizatii gandesc la fel.
Lideriilor gandesc diferit. Ce vezi in comunicate reprezinta asa cum am spus punctele de vedere ale liderilor. CELE DOUA ORGANIZATII NU SE DUSMANESC, NU SE EXCLUD PENTRU CA SUNT FORMATE DIN MILITARII ACELEIASI ARMATE, DIN FOSTI COLEGI DE SERVICIU CARE AU MANCAT O PAINE IMPREUNA. A SE RESPECTA SI SPRIJINI IN CONTINUARE UNII PE ALTII MI SE PARE MIE CA INSEAMNA LOIALITATE, NU A URMA INDEMNURILE LA DEZBINARE A UNUIA SAU ALTUIA.
Tupat Amaru
Nici eu nu am primit decizia si desi stiu ca pensia mi se va diminua cu 30% nu fac din asta subiectul numaru unu. Cand va veni voi face ceea ce voi considera necesar. Daca strig aici ca nu a venit va veni mai repede ? Sau va deveni cineva mai intelept ? Eu cred ca e bine sa discutam lucruri care pot ajuta la ceva sau macar lamuri niste lucruri. Dar faptul ca inca nu a venit decizia la unul sau la altul, nu lamureste si nici nu ajuta la nimic. Asa gandesc eu, poate gresesesc.
este evident , pentru mine , ca va deranjeaza subiectul . pe toti , cei ca dumneavoastra .
RăspundețiȘtergerehai sa nu ne mai prostim . intelegeti foarte bine ce am spus . nu eu sau dumneavoastra , noi toti , nu am primit deciziile de revizuire ( si nu de recalculare ) , desi termenul curge de 13 zile .
discutam despre situatia noastra , a tuturor militarilor . si , pun pariu , subiectul acesta este mai important decat toate celelalte .
anul trecut ,"sfaturile " scmd so ancmrr , au lasat in ofsaid 80% dintre militari .
nu vi se pare interesant fatul ca , desi avem doua organizatii , nimeni nu intreaba (nici macar retoric ) MApN si MAI , : ce se intampla cu deciziile de revizuire ? nu de alta , dar cred ca or sa apara pe la sfarsitul lunii decembrie , iar unii dintre noi isi vor prinde urechile prin hatisul legislativ ( ma refer la contestatarea lor ) .
in rest ... sanatate si campanie electorala placuta , indiferent de stapan .
Continuati, continuati baieti...
RăspundețiȘtergereHa, ha, ha v-am ciuruit, mai ales pe Cashu de-l facui cash caval!
Tupak Amaru
RăspundețiȘtergereNu o lua personal, dar daca e sa spunem lucrurilor pe nume, deciziiile trebuiau sa vina de la inceputul anului si procesul sa se incheiei la sfarsitul anului. Indiferent ce vom discuta noi aici, Oprea va face tot ce vrea el, dupa un plan gandit si indeplinit dupa intersesul sau nu al nostru. Nu se fereste nimeni aici de acest subiect, nici nu il ascunde , nici nu il evita. Asa este, cei mai multi , adioca cei carora le scad pensiile, le vor primi la sfarsitul lunii Decembrie, mi se pare normal din punctul lor de vedere sa ne puna bete in roate cat vor putea. Unii, mai optimisti spun ca aceste decizii intarzie pentru ca insusi Oprea ar dori ca nici acestea sa nu scada si face toate eforturile in acest sens, de aceea intarzie aceste decizii, ale celor caora le scad. Oricare ar fi adevarul, oricat am discuta subiectul, ele vor veni cand si cum va dori Oprea. Ce ar mai fi de discutat sau lamurit aici ?
oprea face ceea ce vrea el doar pentru ca SCMD si ANCMRR mimeaza lupta impotriva sa .
RăspundețiȘtergerechiar nu vreau sa lungesc prea mult discutia .
totusi , daca ma intrebati ce ar mai fi de lamurit :
- cele doua organizatii , de ce exista ? nu pentru a apara drepturile militarilor ?
- NU oprea trimite deciziile , casele sectoriale de pensii le trimit ; si cineva semneaza ( adica raspunde juridic ) ; oamenii aceia semneaza ilegalitatile pentru ca nimeni nu ii trage la raspundere ;
cam asta ar fi de discutat si de lamurit .
am luat-o personal , cum personal au luat-o( cred ) toti militarii . anul trecut , ne-am petrecut sarbatorile cu sufletul la gura , asteptand deciziile de recalculare . pe care le-am primit . stim noi cum . anul acesta , dupa tot ce am patit , asteptam , la fel ca anul trecut , deciziile de revizuire , sperand la "buna credinta " a leprelor de la PDL - UNPR . cata naivitate . si asta ar mai fi de spus .
eu fac parte din categoria celor care ar dori sa -i vada in instanta pe cei care si-au batut joc de noi .
inclusiv pe cei care , purtand aceiasi uniforma cu noi , au uitat ce sunt si au savarsit ilegalitati .
ilegalitati pe care , SCMD si ANCMRR , se prefac ca nu le vad .
tupak amaru
@Tupak amaru -SI CAM CARE AR FII ILEGALITATILE??!!
RăspundețiȘtergere@NEACSU-LOIÁL adj. v. cinstit, credincios, devotat, fidel, neprefăcut, nestrămutat, sincer, statornic. -DEX>-Czar
RăspundețiȘtergereSunt în jur de 10000 de fosti militari, din structurile de apărare, cărora L.119 le diminuează drastic din pensii. Cea mai mare parte din ei nu vor accepta această situaţie şi nu vor sta pasivi. Cei de la putere ştiu că, deşi puţini raportat la celalţi foşti militari, pot încurca destul de mult jocurile politice de anul viitor. Cred că noile decizii, cel puţin marea lor majoritate, vor fi trimise abia în partea a doua a lunii decembrie. Cât despre ANCMRR şi SCMD recomand două articole din „Linia de miră” a lui Ion Petrescu, „La loc comanda…” şi “Mi-e scârbă"
RăspundețiȘtergere@Neacsu -Poti sa ne explici si noua cum de se intampla tragedia asta -sa pierzi 30%? Ce ai ciupit si dumneata in ultimele 3-4 luni?!
RăspundețiȘtergere@tupak amaru, @all,
RăspundețiȘtergere1. INFORMATIE OFICIALA: deciziile de revizuire, tuturor pensionarilor fosti militari, indiferent de arma, casa sectoriala apartinatoare, vor fi expediate beneficiarilor in luna DECEMBRIE a.c.!
2. Nu judecati pripit si fara temei Casele Sectoriale! Nu au nicio vina! Aici se calculeaza si emit DECIZIILE DE REVIZUIRE, strict in baza Legii, a DOCUMENTELOR "primite". Casele Sectoriale nu "scad", nu "adauga" nimic! Trebuie sa intelegem bine ce se intampla, deoarece in caz contrar, unii vor actiona in instante potentiali vinovati... "dupa ureche"!
3. Multe ADEVARURI s-au scris si comentat pe acest Blog la timpul lor, chiar daca s-au ADEVERIT in timp, chiar mai tarziu decat ne-am fi dorit, asteptat! Nu suntem NOI de vina ca nu ati citit, ca nu URMARITI consecvent si aceasta SURSA de INFORMATII! De retinut ca multe si foarte utile, pertinente informatii, se regasesc in miile de COMENTARII. Multumesc comentatorilor!
Anonim 12.56
RăspundețiȘtergereCum nu am fost nici parasutist, nici aviator, nici comandant de unitate nici profesor platit cu ora, ca sa imi adaug sau planific pensia dupa pofta inimii, cum au facut unii, repet unii nu toti cei care au iesit la pensie cu ordonanta, am iesit la pensie de la UNAp CRP, ma iesit de pe functia de sef de Birou, fara salariu de merit. Deci insinuarea dumitale nu se confirma. E adevarat ca a, iesit in anul in care fusesem avansat, dupa ce pierdusem un an . Mai ai si alte intrebari ?
@steclutza cu vitriol
RăspundețiȘtergereAVPS si Asociatia Proprietarilor au lovit grav in loialitatea ...celor proveniti din sistemul militar...
Anonim 12.40
RăspundețiȘtergereCunosteam definitia, si cred ca aplicarea ei nu intra in contradictie cu apartenenta la doua organisme sau forme de organizare care la nivel principial lupta pentru aceleasi drepturi. Ca sefii lor se bat cap in cap, nu are nici o legatura cu loialitatea membrilor lor. Membrii acestor organizatii trebuie sa fie loaili principiilor pentru care lupta asociatiile si nu sefilor vremelnici.Banuiesc ca stiai asta, dar dumneata faci parte din cei care sunt loiali sefilor sau cum spunea un coleg, se supun orbeste deciziilor indiferent ca sunt bune sau proaste. Este treaba dumitale, nu suntem obligati sa gandim la fel.
@Neacsu
RăspundețiȘtergereCred ca nu ai citit cu atentie prima mea postare dar nici pe cele cele urmatoare. Eu m-am referit foarte clar la loialitatea membrilor si nu la cea a sefilor. Am scris clar si romaneste ca un membru in AC....care este loial il lauda pe Oprea (cu litera mare) si acelasi "loial" cind merge la adunarea SCMD il injura pe oprea (cu litera mica de data asta caci la sindicat se aplica si alte reguli gramaticale).
Asta e loialitatea la care am facut eu referire si care este prevazuta si in ROF-ul pe care l-ai dezbatut tu.
Intelegi acum ce am vrut sa scriu ? Asta intelegi tu prin loialitate, sa vorbesti doua limbi diferite in functie de organizatia la care cotizezi ?
Stelian P
RăspundețiȘtergereSe pare ca dumneata nu ai inteles ce am spus eu. Eu am spus ca:
1. declaratiile la care faci referire, apartin sefilor celor doua organizatii.
2. Organizatiile sunt de natura diferita, nu se excud.
3. Membrii ambelor organizatii au dreptul la opinii personale care pot contrazice punctele de vedere oficial exprimate.
4. Prin prisma celor enuntate mai sus nu este considerata lipsa de loialitate apartenenta la ambele organizatii.
Eu am inteles prea bine unde bati dumneata si tocmai de aia am tinut sa intervin. Si si cei care mai citesc pe aici au simtit. Nu le jigni inteligenta. Dumneata insa te faci ca nu intelegi, licitand pe un cuvant cu care vrei sa ii jignesti pe cei care fac parte din ambele asociatii. Deoarece nu ai nici o legatura cu haina militara iti inteleg atitudinea, dar nu pot fi de acoed cu ea. Studiaza cu atentie statutele celor doua asociatii, si spune-mi unde gasesti diferente de principiu. INCA ODATA SI PENTRU ULTIMA OARA, ITI SPUN CA DECLARATIIILE DE (NE)SIMPATIE POLITICA APARTIN CONDUCERILOR ANCMRR RESPECTIV SCMD SI NU IMPLICA OBLIGATORIU ACCEPTUL SAU ADEZIUNEA TUTUROR MEMBRILOR. Daca insa dumneata gasesti pe cineva care declara una la o asociatie si alta la lata, si poti face dovada , poti face afirmatia pe care ai facut-o dar numai referitor la persoana respectiva. Altfel pot interpreta afirmatiile dumitale ca rauvoitoare, tendentioase si -mai ales -total nefondate.
@Stelian P
RăspundețiȘtergereCe i-ai tras-o lui neacsu!!
@neacsu
cand ajungi la episodul 3000 si ceva?? ca incepe sa semene cu Young&Restless
PLICTISITOR!!
Uauuu ...
RăspundețiȘtergereCe ii roade pe unii invidia, neputinta, impotenta! Marine, nu te lasa! Noi te citim cu placere si MAXIM INTERES! O ZI EXCEPTIONALA!
@Neacsu
RăspundețiȘtergereDaca zici ca nu am nicio legatura cu haina militara m-ai convins. Daca foloseai alte argumente mai putin logice poate mai dialogam. Scuze ca te-am supus la un efort asa de mare.
@Anonim 15:02
Ai dreptate, e plictisitor.
Precizare:
RăspundețiȘtergereImpotenta intelectuala, lipsa de idei, de argumente! Nu va ganditi... la alte cele ...
Stelian, daca ma insel, imi cer scuze, dar din cate stiu nu esti militar. Inca odata, daca gresesc si am inteles eu gresit, imi cer scuze. Nu era un atac la persoana, nici un repros, era doar o incercare de a explica neintelegerea fenomenului militar dinauntrul lui.Indiferent insa de mediul din care vii sau parerile dumitale, nu inseamna ca nu te respect sau nu iti respect punctele de vedere chiar daca nu le impartasesc pe toate si spun asta cu toata sinceritatea.
RăspundețiȘtergere@steclutza cu vitriol
RăspundețiȘtergereIncearca niste sodaa ...caustica!
pentru anonim 12.17 ,
RăspundețiȘtergereilegalitatile le-am prezentat de mai multe ori , in postarile mele . desi , ca fost militar , trebuia sa le fi stiut .
pentru admin :
multumesc pentru informatiile "oficiale" , pe care le primesc de la dumneavoastra si de plano 10 .
daca sunt oficiale , cine le sustine ( as dori sursa ) si cine si le asuma ?
legea spune noiembrie si decembrie , nu dupa 25 decembrie .
multumesc pentru promtitudine . sunt convins ca ati fi in masura sa imi precizati si cuantumul pensiei mele , daca as prezenta nr. mandantului .
dar nu este nevoie .
spuneti-i anonimului ca , atunci cand am prezentat ilegalitatile , au aparut probleme cu postarea ( cei drept si pe alte bloguri ) .
ilegalitatile , spre deosebire de SCMD si ACMRR , le-am prezentat institutiilor statului ( parchet ). poate sunt singurul militar care am facut acest lucru . daca am fi fost mai multi , ar fi stat altfel lucrurile . asta apropo de onoare , asumarea raspunderii , demnitate , curaj ...
tupak amru
13 noiembrie 2011, 15:44
Don Neacsu-esti de tot KK cu argumentele tale! E grav ca un fost militar care a iesit la pensie de la UNAp si care culmea pierde 30% poate gandi asa! Ai ca tine incurajeaza delatiunea,oportunismul si tradarea!JENANT
RăspundețiȘtergerePS. Cei care s-au inscris in cele doua asociatii concomitent ,au facut-o pe principiul-ba iese ceva acolo ,sa fiu si eu !Iese dincolo -sa fiu iarasi si eu !
Neacsu cavalerul dreptatii aproba si incurajeaza acest comportament! Inca odata JENANT
@ Tupak-laude de fanfaron care se bate cu caramida in piept!!
RăspundețiȘtergerePrecizeaza cu liniuta 3 ilegalitati in aceasta speta!
...
RăspundețiȘtergerereferitor la casele de pensii :
este de-a dreptul o obraznicie sa sustineti ca acestea au calculat pensiile "strict " conform legii .
chiar asa ?!?
ati uitat cum au fost calculate 155.000 de decizii , "din "burta " , pe baza salariului mediu brut /economnie ? indiferent de documentele primite sau nu . indiferent de ceea ce spunea legea. indiferent daca au bagat in pamant oameni ( la propriu ) .
ati uitat de comunicatele mincinoase ale directorului casei e pensii a MApN ? la MAi , nu exista nici macar un telefon , la care sa-ti raspunda cineva .
ati citit vreo intimpinare , trimisa in instante , de cele doua case de pensii ( in care nu se recunoaste nimic din ilegalitatile comise ) ?
casele sectoriale , au condus , prin liderii lor : lupu si nuta , bataia de joc - la adresa cadrelor militare .
tupak amaru
@tupak amaru,
RăspundețiȘtergereSursele nu se divulga!
Important este ca pana acum, Admin nu ne-a intoxicat cu informatii false si nici imbatat cu apa de Izvorul Minunilor! De apreciat!
@tupak amaru,
RăspundețiȘtergereRegretabil! Dincolo de faptul ca nu stii carte, nu intelegi nimic, mai esti si rau, foarte rau! Jignesti aiurea buna-credinta, faci "obraznici" fara sa ai habar! Vorbesti doar ca sa te bagi in seama! Nu te mira omuletule, ca nimeni, niciunde, nu te baga in seama!
Anonim 15.52
RăspundețiȘtergereEste posibil ca cei care s-au inscris in sindicat sa se fi inscris pentru ca ANCMRR este mai putin activ si nu poate apela la formele luptei sindicale. Iar atata vreme cat apartenenta la ambele asociatii nu este ilegala care ar fi problema ? Uite eu fac parte din amandoua si nu am tradat pe nimeni, nu ocup functii de conducere si nu urmaresc decat sa imi fie aparate drepturile alaturi de colegi.Tu insa esti prea prost sa pricepi asta.
CARE DREPTURI PRECIZEAZA NAROADO!
RăspundețiȘtergereCe drepturi mai ai in afara de-o pensie calculata conform legii in vigoare ? hai glasuieste inteligenta sclipitoare
RăspundețiȘtergerePai vezi ca esti prost ingramadit ? Despre astea vorbeam si eu stralucitorule. Alea pe care vor altii sa le ia.
RăspundețiȘtergere@Neacsu
RăspundețiȘtergereIti accept scuzele si le cer scuze celor pe care ii plictisesc acuma.
Am scris de sute de ori ca am absolvit la UM 01512 Sibiu sub comanda gen.lt. Stanescu Spirea, am fost coleg de promotie cu Mircovici si chiar am concurat cu el pentru gradul de elev plutonier-major (a cistigat el, pe bune). Am purtat cascheta 32 de ani (nu includ aici si sporurile). Am vrut sa ma inscriu si eu in sindicat acum aproape un an si jumatate dar dupa ce m-am informat si am vazut cine il conduce am preferat sa ma lupt singur cu sistemul. As putea sa scriu o carte despre modul cum facea la mine emisiuni de propaganda comunista Pricina si cum ii instruia pe soldati dar si cadrele ce sa spuna si cu cit patos in vorbire si asta in timp ce clantaneam cu mantalele pe noi de frig.(cind ne filma le dadeam jos, evident).
Mai bine pierd ceva la pensie decit sa-i fiu loial unui asemenea conducator.
Apreciez eleganta si conciziunea voastra.Cum sa pierd asa ceva,acum,cind ,,URZICA''-i moarta?!
RăspundețiȘtergereobserv multa ura ... la anonimi .
RăspundețiȘtergeredesi nu am jignit pe nimeni . nu fac decat sa prezint niste situatii reale . de ce va deranjeaza ?
ce este fals in ceea ce spun ?
un argument l-am prezentat mai sus , refertitor la cele 155.000 pensii , calculate la ordin (ilegal).
al doilea : cate pensii au fost calculate corect , pana in prezent (intr-un an )?
al treilea :cine a dat ordin sa nu fie eliberate adeverinte de venit , pana in decembrie 2010? buletinele de pensie fiind tiparite in noiembrie .
al patrulea : cum au crescut pensiile , in conditiile in care nu au fost identificate veniturile reale , la marea majoritate a pensionarilor ( asa se sustinea );
al cincilea :daca totul este minunat , de ce miltarii nu inteleg ce se petrece in instante ?
al saselea : daca pana la 28.12.2010 , au fost transmise toate datele , catre casele de pensii , conform declaratiilor oficiale , ce date au fost retransmise , dupa 31.01.2011 , catre aceleasi case de pensii ?
in final , de unde au unii informatii oficiale , cand ele nu exista ?
raspundeti punctual sau injurati . dupa mintea pe care o aveti si ...caracterul de anonim .
p.s.
nici nu urmaresc sa ma bage cineva in seama .
reveniti la discutia despre politica , sindicate , bancuri si , bineinteles , injuraturi .
tupak amaru
Stelian P .
RăspundețiȘtergereInca odata scuze, pobabil ca fie te-am confundat, fie am citit ca nu esti membru de sindicat sai am avut impresia acuma ca te referisei la faptul ca nu esti militar. Erare Humanum est. Imi cer scuze inca odata , nu a fost decat o festa a memoriei. Inchei in speranta ca asta nu va afecta cu nimic relatia de pana acuma chiar daca, asa cum spuneam, nu avem mereu aceleasi opinii.
Eu sunt inscris in sinduicat dar nu i-am jurat loialitate nici lui Dogaru , nici lui Pricina si nici altuia .Am dreptul la opinie si pot spune ca am facut uz din plin de acest drept.
Plano10 spunea...
RăspundețiȘtergere13 noiembrie 2011, 16:58
@Anonim
Nu stiu daca au primit decizii dar am auzit ca, incepand cu luna noiembrie, pensiile in plata sunt cele conform deciziei de revizuire.
Tupak Amaru
RăspundețiȘtergereToate intrebarile tale sunt corecte, pertinente si de substanta. Asa cum spuneai, acestea trebuiesc ridicate in fata autoritatilor si instantelor. Numai ca pe cei din conducerea sindicatului nu ii intereseaza un astfel de proces, pentru ca nu ...aduce cotizatii. Daca initiaza un proces in numele sindicatului, asta inseamna UN SINGUR PROCES, care nu ar insemna cheltuieli mari deci nu ar avea motiv sa ceara cotizatia in avans si nici alti bani de la sindicalisti. Deschizand insa 20000 de procese la care sindicatul sa contribuie cu o parte din suma iar sindicalistul cu marea parte a sumei, asta justifica solicitarea cotizatiei in avans pe tot anul, si eventual si o alta contributie extracotizatie. In plus, acesta ar fi un proces in care avocatii ar trebui sa stie sa isi sustuina punctul de vedere, pledoaria. Sa nu le cerem prea mult. Lor le trebuie procese la care pot sa nici nu se duca, cum au facut recent si scrie si pe blogul filialei sector 6. Cred ca in curand vom vedea un birou operativ de filiala desfiintat pentru ca au indraznit sa puna intrebari departamentului juridic si domnului avocat.
Despre conducerea ANCMRR ce sa mai spun ? Ar fi absurd sa le cerem sa isi dea in judecata conducatorul iubit.
@NAROADA SRALUCITOARE-fii linistita .Vei primi dreptul tau conform contributiei. Nu ti=l ia nimeni ingramadito!!
RăspundețiȘtergere@tupak amaru
RăspundețiȘtergereIncerc eu un raspuns chiar daca nu sunt anonim.
-un argument: pensiile nu au fost calculate ilegal ci in baza HG 735/2010. Problema reala este aceea ca multi au trimis adeverintele la sfirsitul lunii dec. cind timpul efectiv de calcul era inexistent. Calculul pe salariul mediu era relativ usor deoarece pentru fiecare an calendaristic sumele erau identice la mii si mii de persoane.
-al doilea: cine stie asta ? Eu cred ca nici cei care le calculeaza.
-al treilea: ordinul este dat de OUG 1/2011 si de ministri de resort.
-al patrulea; s-au calculat multe pensii intre timp si astfel au aparut si mai multe variante de tabele. Este imposibil sa faci un calcul al bugetului de stat daca nu ai aceste date chiar si estimativ, iar bugetul pentru pensiile militare creste (asa scrie pe Info)
-al cincilea: asta depinde de nivelul de informare si intelegere al fiecarui beneficiar.
-al saselea: Pina la 31.01.2010 nu au fost transmise toate datele (tabele). Casele de pensii au dosarele noastre in care scrie cel putin data intrarii in sistem, data iesirii, gradul....deci aveau toate datele sa ne calculeze pensiile pe baza salariului mediu.
-in final: informatii oficiale se pot obtine de la persoanele care le detin cu conditia ca numele lor sa nu fie divulgat.
Don Neacsu-esti de tot KK cu argumentele tale! E grav ca un fost militar care a iesit la pensie de la UNAp si care culmea pierde 30% poate gandi asa! Ai ca tine incurajeaza delatiunea,oportunismul si tradarea!JENANT
RăspundețiȘtergerePS. Cei care s-au inscris in cele doua asociatii concomitent ,au facut-o pe principiul-ba iese ceva acolo ,sa fiu si eu !Iese dincolo -sa fiu iarasi si eu !
Neacsu cavalerul dreptatii aproba si incurajeaza acest comportament! Inca odata JENANT
@haliorul de virgule
RăspundețiȘtergereFoame mare la tine.
,,Nu ti=l ia nimeni ingramadito!!''
,, hai glasuieste inteligenta sclipitoare ''
,,CARE DREPTURI PRECIZEAZA NAROADO! ''
.
Numara pina la trei si vezi ce faci.
Desigur cu curu in 2 luntre stie toata lumea!!
RăspundețiȘtergereaveti argumentele casei de pensii .
RăspundețiȘtergereHG 735 permitea calculul pe baza salariului mediu / economie doar in situatia in care nu au fost identificate veniturile .
emiterea deciziilor de recalculare , calculate astfel , pana la 27.12.2010 , in conditiile in care legea permitea , pana la 28.12.2010 , trimiterea adeverintelor , era ilegala .
nu beneficiarul , legiuitorul era obligat sa prevada timpul necesar efectuarii calcului pensiilor . deci cade si argumentul cu "timpul efectiv necesar " .
og 1 opereaza incepand cu 31.01.2011 nu in intervalul 28.12.2010 - 01.02.2011 .
in conformitate cu prevederile legale , pensiile trebuiau a fi recalculate ( pentru cei care au indeplinit conditiile impuse de lege ) pe baza hg 735 . clar . aici nu este de discutat .
fapta functionarului public , salariat la casa de pensii , care a luat la cunostinta de adeverintele de venit , pana la data de 28.12.2010 si nu a calculat pensia pe baza acestor venituiri , se numeste.... cum ?
lamuriti-ma si pe mine , care nu inteleg nimic .
eu cred ca este o fapta penala . duneavoastra , ce credeti ?
as mai aduce in discutie niste articole din hg 735 , care se regasesc si in og 1 , ambigue , dar imi este teama ca plictisesc .
le doresc la toti multa sanatate , repet , sa iasa bine pentru toti colegii ( atat cat se poate ) . in privinta iertarii celor care si-au batut joc de noi , am unele amendamente . nici nu are importanta cum a iesit , important este ceea ce au vrut sa ne faca .
si , ca o lamurire ,nu sunt "pensionar nesimtit " , cum m-a facut boc & co.
asta , ca militar ( fost), chiar ma doare .
nu le pot ierta nici un an si jumatate , petrecut prin instante (stres , munca , bani cheltuiti ) , pentru a-mi apara pensia .
tupak amaru
@haliorul de virgule- Tu vorbesti? se zice HALITORUL hi,hi,hi
RăspundețiȘtergere,, @haliorul de virgule- Tu vorbesti? se zice HALITORUL hi,hi,hi ''
RăspundețiȘtergere???????????????????????????????
MOMENT AL SOLIDARITATII NATIONALE , APEL CATRE SECURITATE !
RăspundețiȘtergereSERVICIILE SPECIALE IN SLUJBA ROMANIEI ,IMPOTRIVA DICTATURII.
MOMENT AL SOLIDARITATII NATIONALE
Romania se afla int-un moment prerevolutionar similar cu cel ce prevestea caderea lui Ceausescu. Elementul hotaritor in caderea lui Ceausescu la reprezentat reorientarea securitatii in favoarea dezideratului national. Elementele pragmatice au dus la caderea dictatorului. Securitatea nu poate sa joace pe un cal pierzator pentru ca a-si va frange gatul. Singura ei sansa de supravitui furiei care vine ,este sa se alinieze vointei populare.
APEL CATRE SECURITATE !
Nu am nici-o simpatie pentru aceasta organizatie ci dimpotriva. Am scapat de infernala ancheta securitatii dupa un an jumate de an fiind invinuit de inalta tradare, pentru transmiterea in occident a unui material filmat despre Ceausescu. Imediat dupa terminarea facultatii am fost trimis sa fac un film la Scornicesti . In sat a avut loc o nunta unde unde Ceausescu a vorbit in fata unor tovatasi despre .....o bomba atomica. Am scapat cu viata printr-o scrisoare adresata de Presedintele SUA. Carter. In ancheta ( securitatea era divizata din 1977 ) am cunoscut " securisti buni " care au incercat sa-mi salveze viata " si cei rai " care se pregateu sa-mi puna streangul pe gat. Cu alte cuvinte am cunoscut securitatea pe pielea mea atat la figurat cat mai ales la propriu. Cu toate acestea ma simt moral obligat sa spun doua mari adevaruri, fara de care socitatea romaneasca nu poate merge inainte, - Securitatea a reusit sa cuprinda cu anumite exceptii elita societatii romanesti. Fiecare valoare a cestei tari a avut intr-un fel sau altu relatii cu securitata. Acest lucru sa intamplat atat in Germania lui Hitler sau Rusia lui Stalin. - Securitatea a fost elementul hotarator in caderea si lichidarea lui Ceausescu. In aceste zile istoria se repeta, Basescu ca si Ceausescu a declarat razboi poporului roman. Asistam la o atmosfera prerevolutionara asemanatoare cu cea din ...1989. In serviciile romanesti se gasesc oameni de tote felurile....Gasim patroti si oportunisti, oameni tineri care nu au cunoscut comunismul alaturi de " vechea garda care are sansa de a-si sterge pacatele. Cunosc de la sursa faptul ca " securistii " sunt nemultumiti de faptul ca nu sunt lasati sa-si faca datoria devenind un fel de garda pretoriana a clicii Basescu. In concluzie ma adresez fiecarui om de bine din servicille romanesti sa arate demnitate si sa se alature poporului mereu jignit si acum infometat, exact ca in... 1989. .Cetateni acestei tari va vor recunoscatori si va vor strange mainile mainile iar copii vostrii vor fi mandrii de voi ! Dumnezeu sa va ajuta sa gasiti calea cea dreapta . Robert Horvath DEVA Cineast- New York
@Robert Horvath ,
RăspundețiȘtergereai gresit adresa omule. aici nu lucreza nimeni de prin servicii . noi suntem pensionari . avem alte procupari decat serviciile.
@tupak amaru
RăspundețiȘtergereDeciziile de recalculare pe baza salariului mediu puteau fi facute inca din iulie deoarece casele de pensii aveau toate datele necesare. Data pusa la sfirsit nu inseamna ca toate au fost calculate intr-o zi.
Da, legiuitorul trebuia sa prevada o data realista dar atunci nu vad de ce ii acuzi pe cei de la casele de pensii de abuz. Sunt pasibili de un proces penal dar cererea de chemare in judecata trebuie s-o faca cel care a suferit abuzul. Ai dat in judecata pe operatorul de la casa de pensii ?
Poti sa aduci in discutie tot ce doresti si sunt sigur ca cineva o sa-ti raspunda.
Daca tot ai deschis discutia te rog sa-mi dai un link din care sa vad si eu ca Boc&co a spus ca esti (suntem) TOTI pensionarii militari nesimtiti (sper sa nu ma trimiti la discursurile lui Dogaru, vreau un link catre copia discursului sau imagini video cu afirmatia respectiva). Cer chestia asta de citeva luni si nimeni nu vrea sa ma ajute.
Da-mi link-ul si iti dau cuvintul de onoare ca eu il chem in judecata.
Steliane "cap ai minte ce-ti mai trebuie"!
RăspundețiȘtergere@Anonim 14 noiembrie 2011, 07:36
RăspundețiȘtergereMintea imi trebuie ca sa gindesc cu ea. Daca imi pui asemenea intrebare banuiesc ca tu nu o folosesti, nu ai nevoie de ea.
inchei discutia , fiind convins ca nu va pot convinge de nimic .
RăspundețiȘtergerevad ca prevederile legale , foarte precise , nu reprezinta mare lucru , pentru dumneavoastra .
chestia cu link-ul , despre boc , s-a discutat prea mult , ar fi penibil sa o reluam . daca domnia voastra considerati ca boc nu ne-a numit niciodata pensionar nesimtiri , asta este ...
in privinta faptelor penale , savarsite de cei de la casele de pensii ( si nu numai ) , eu tocmai asta spuneam : am facut plangere penala impotriva functionarului responsabil si impotriva directorului casei de pensii . sa stiti ca nu mi-a respins parchetul plangerea ( adica nu au primit NUP ).
dovezile pe carele-am prezentat parchetului , le-am prezentat si unor sefi din scmd ( care mi-au spus ca nu ii priveste ) . deasemenea am sesizat si unele partide ( mi s-a raspuns ca nu cunosc subiectul ).
posturile de televiziune , la sugestia scmd , au ignorat subiectul .
am incercat sa fac atat cat am putut , atat cat m-am priceput . singur .
fara sa injur pe nimeni . si fara s afiu mistocar . spun doar atat : am fi putut fi mai uniti si mai curajosi . am fost militari , nu activisti de partid . sau poate gresesc .
scmd , nu ma intereseaza . si nici ancmrr . nu merita .
tupak amaru
@ anonimi si stelica p......- Ba anonimilor, bai steliac p......, expirati mai sunteti. ANCMRR s-a constituit dupa 1990 iar sindicatul dupa 2009. Majoritatea membrilor de sindicat sunt si ancmrr. fiind inscrisi in sindicat dupa 2009. Schimbarea de orientare au facut-o cei din conducerea ancmrr, cand i-a cumparat oprea la "Haiducul" cu o cafea, un pahar cu apa minerala si niste sticksuri. Atunci, marele conducator generalul iliescu si-a vandut membrii organizatiei. Daca u stiti, nu va bagati. Ciocu' mic si joc de glezna.
RăspundețiȘtergereTupak Amaru
RăspundețiȘtergereASTA SPUNEAM SI EU, PROCESELE ADEVARATE CARE AR TREBUI INTENTATE DE SCMD SUNT OCOLITE CU GRIJA PENTRU CA NU SUNT ADUCATOPARE DE BANI. MAI BINE 20000 DE PROCESE PE CARE SA LE PIERZI SAU SA LE AMANI DECAT UNUL PE CARE SA IL CASTIGI.nICI ACUMA , DUPA 2 ANI CONDUCEREA SCMD NU A CATADICSIT DESCHIDA PROCES PE LEGEA 80 SI PE DREPTUL LA ASISTENTA MEDICALA GRATUITA A MILITARILOR, DE EXEMPLU. ACUMA, DUPA CE STATUTUL CADRELOR MILITARE A FOST SCHIMBAT, DOMNUL DOGARU SE GANDESTE SA DEA STATUL IN JUDECATA PE ACEST SUBIECT. cA SA POATA LUNGI UN PROCES PANA LA SFINTELE CALENDE GRECESTI. IMI FACE IMPRESIA CA SCMD NU INCEPE DECAT PROCESE PE CARE E SIGUR CA LE PIERDE . E SI ASTA O STRATEGIE.
Anonim 08.20.
Ai dreptate, dar pe unii nu ii intereseaza .
Tupak Amaru-le ... Nu te mai chinui degeaba cu steli p-ulea ... El face parte din acea categurie de limbisti din care facea parte si individul care raspunde la apelativul "Hoara" ... Hoara , dupa ce "a luat-o pe cocoasa" s-a retras si-si vede de afacerile lui ... dar steli p-ulea "nu se da batut" ... el moare , dar nu-i lasa sa vorbeasca pe cei care nu-i "preaslavesc" pe iubitii lui sefi ...
RăspundețiȘtergereBei, bei o sa spuneti ca sunt rau, dar daca tot sunteti asa de "tari" si vad ca unii au timp liber berechet, de ce nu faceti voi o asociatie, asociatie in care va promit ca ma inscriu si eu. Eventual o AGVPS (Asociatia Generala a Vinatorilor si Pescuitorilor-in ape tulburi Sportivi)...Sau dati lovitura de stat si debarcati-i pe cei din virful ANMCRR si SCMD!
RăspundețiȘtergerePescarul amator
.......Tupak zice.. , ca militar ( fost), chiar ma doare .
RăspundețiȘtergerenu le pot ierta nici un an si jumatate , petrecut prin instante (stres , munca , bani cheltuiti ) , pentru a-mi apara pensia .
tupak amaru ""
_Cred ca exagerezi!! Ti-a LUAT CINEVA TIE PENSIA?
E plina TARA de procesomani!!
RăspundețiȘtergereBei, bei iar o sa spuneti ca sunt rau...credeam ca pe acest blog , precum si pe celelalte pe care mai misca ex-militaurii se vor discuta niste propuneri constructive privind pensiile si nu teorii de genul "cine-a-nfipt laleaua-n brinza"!
RăspundețiȘtergereAsta este! Se verifica inca odata ca "fiecare-i cu ...aia a ma-sii", ca suntem romini si asta ne ia tot timpul s.a.
Membru AGVPS
PS. "romei" nu romini!
RăspundețiȘtergerepentru cei anonimi :
RăspundețiȘtergerenu sunt procesoman . este prima data cand am un proces.
nici unul dintre noi nu credea ca o saajunga sa se judece cu statul , pentru pensie . procesomani sunt cei care pierd timpul , prin instante , pentru cereri aiuristice , nu pentru drepturi de asigurari sociale .
daca mi-a luat cineva pensia ?
da stimabile .
nu stiu care este situatia ta .
a mea este urmatoarea : odecizie , pe legea 164 , care nu mai este valabila ( fiind provizorie ) ; tin sa iti aduc la cunostinta faptul ca , in lege , nu exista termenul provizoriu ; mai am o decizie de recalculare , pe baza salariului mediu brut . faptul ca primesc , PROVIZORIU , aceiasi bani , ca in decembrie 2010 , nu ma linisteste deloc .
conform legii , casa de pensii ( oricare ar fi ea ) nu poate anula o decizie de pensie emisa ( ma refer la cea de recalculare ) ; cu alte cuvinte , decizia tebuia contestata de mine , ca beneficiar . in lege spune ca , daca nu o contesti , in termenul legal , ramane definitiva .
domnia ta nu ai decat sa stepti bunavointa politicienilor , in speranta ca iti vor da inapoi ceea ce ti-au luat . eu , mai "procesoman " , am considerat mai logic sa ma duc in instanta .
militarii si politistii , au platit asigurari de sanatate , pana in 2004 . la MAI , s-au deschis actiuni in instanta , pentru recuperarea banilor . sindicatele au abandonat proiectul . nu ma mira .
casa OPSNAJ si-a declinat raspunderea , motivand lipsa calitatii procesuale . in fapt , au aruncat pisica in curtea CNAS. ma indoiesc de buna intentie si competenta a SCMD , ( si ) in aceasta problema .
dar , daca vrei sa-ti aperi drepturile , esti injurat si facut procesoman .
asigurarile de sanatate si cele de viata , ale militarilor si politistilor , raman o himera , in actualul context .
tupak amaru
BINEEEE ca ti-ai rezolvat tu toate problemele! Om vedea si noi ce-i de facut !!
RăspundețiȘtergere@tupak amaru,
RăspundețiȘtergerePrietene, mai multi colegi (unii cu rabdare, altii mai grabiti si un pic rautaciosi), au incercat sa-ti explice unele aspecte de natura juridica. Nu ai inteles. O tii pe a ta. Nu este nicio problema, vei intelege si tu, dar mai tarziu. Asta daca nu te vei imbolnavi!
PROCESELE DECLANSATE SUNT INUTILE!
TOTUL SE VA REZOLVA ACUM, IN DECEMBRIE, PRIN EFECTUL LEGII. Abia dupa, cine se CONSIDERA nedreptatit, are TEMEI LEGAL sa CONTESTE, apoi sa actioneze in INSTANTA. Daca are PROBE, in favoarea sa. PROBELE sunt altceva decat DORINTELE. P.S.: In EROARI similare sunt si "dogarienii", dar ei si-au pus sperantele in Marele Sef! Vor realiza, ca si tine, ce spun SI eu, acum, aici! Oricum, nimic nou! S-a mai spus pe aici, de multe ori, aceleasi lucruri! Cine a citit, inteles, si-a vazut de treaba! Cine nu, a mai platit un an COTIZATIA+alte sume cerute, inclusiv ONORARIUL DE SUCCES unor avocati!!??!!
O ZI EXCEPTIONALA, TUTUROR!
Ei ai vazut colega? Daca nici acum nu ai inteles...e o problema!! Poti sa-i multumesti lui T.G. pentru amabilitate!
RăspundețiȘtergere@TG. ....unii mai cu graba -Da ,caci se zice ca am fost cadre militere care trebuiau sa priceapa repede in timp ce bombele cadeau stanga,dreapta ...cu rautate Nu sub nicio forma ! O ZI EXCEPTIONALA SI SA FII IUBIT LA MAXIM !! Czar
Dogarienii, pot fi multumiti!
RăspundețiȘtergereUrmariti mass-media, Realitatea lu'Vantu, "pretena" lu'Dogaru, varf de lance impotriva "pensiilor speciale", cu trimitere directa la pensiile militare! Bravos baieti!
multumesc anonimule ,
RăspundețiȘtergeredar , intre timp, asa cum prevedeam demult , a reinceput campania impotriva "pensiilor nesimtite " . bineinteles , ale militarilor , politistilor ( militienilor ) , securistilor - expresia nu imi apartine , este a jurnalistului de la ziarul financiar .jurnalisa este o fatuca , din suceava , dar interesant este cine este redactorul sef .
imi vorbesti de lege ? nici nu ai citit-o vreodata . efectul legii , in decembrie ?
cititi bine datele prezentate in ziarul financiar "specialistilor " anonimi ,vedeti inexactitatile si combateti pe marginea subiectului . acolo este inamicul nostru . asta daca sunteti militari , nu comisionari vamali .
tu vorbesti de procese , eu vorbesc de hotarari si decizii ale instantelor .
o zi la fel de buna , tuturor .
scmd este la originea acestui scandal penibil , lansand in presa acuzatiile , inca de acum 2 luni .
de aceea ma "imbolnavesc" .
nu vedeti ca se reia campania impotriva noastra ?
fara ca cineva sa riposteze .
un exemplu :
cum au crescut pensiile , in 2011 , fata de 2010 , cand , conform legii " se mentin in plata , la nivelul lunii decembrie 2010"?
se invoca specialii , dar in articol se vorbeste numai de MAI , MApN , SRI .
credeti ca informatia a fost lansata intamplator , initial de Casa de avocatura Galca - vezi SCMD Iasi , SCMD , ulterior SCMD Craiova si SCMD sector 5 , PNL Dolj , Ziua Veche , Ziarul Financiar ?
tupak amaru
Intuitia imi spune urmatoarele-SE pregateste terenul pentru plafonare la ..N puncte!!
RăspundețiȘtergere"Reforma pensiilor a vizat includerea pensionarilor care provin din armată, poliţie şi SRI în sistemul public de pensii. Prin recalcularea pensiilor speciale, a rezultat că aproximativ 80% din pensionari nu au avut scăderi ale pensiilor, ci unora chiar le-au crescut, pentru că au avut venituri mari atunci când au fost activi. Era normal ca bugetul de pensii să crească, evident, dar nu la asemenea nivel (cu 21% pentru pensiile speciale - n.red.), pentru că nu văd de unde", a spus Mihai Şeitan, fost ministru al muncii şi unul dintre iniţiatorii reformei pensiilor.
RăspundețiȘtergereCezarus, Cezarus si de broaste si de usi, s-ar putea s-o iei in mina. Pensia frumosule, pensia nu te gindi cumva la prostii,,,
CioCioLina Sulfina
... ziarul financiar????
RăspundețiȘtergereSigur ca da, proprietatea mogulului de la Antene, alti prieteni ai Marelui Sef Dogaru. DOGARU, omul caruia se pare ca 90% + ceilalti 10%, ii vor "MULTUMI" din suflet, deorece va CONTRIBUI PRIN TOT CE A SPUS SI FACUT, LA REALIZAREA PLANULUI INITIAL al lui Boc si Basescu, de REDUCERE drastica a PENSIILOR SPECIALE! Stati aproape!
Vin vremuri de urgie!
Bei mi-e dor de Robert Horvath si de Curleone!Ehe...de-ar apare cei doi, sa vedeti cum ia viteza contoarul blogului!
RăspundețiȘtergereziarul financiar nu este al mogului de la antene ci al mogului de la pro tv - sarbu . nu ca ar fi o mare diferenta intre ei .
RăspundețiȘtergeretupak amaru
@tupak amaru,
RăspundețiȘtergereIar dai dovada de habarnism !!!!!!!
@ CioCioLina Sulfina- daca eu o voi lua in mana(ce urat vorbesti in public draga) altii si nu putini ,o vor lua in partile dorsale si fara vaselina!
RăspundețiȘtergereS-au facut doua greseli(Intentionate) in L119 in ideea de a-i proteja totusi pe cei cu vechime redusa !Acestea au dus la cresterea spectaculoasa a unor pensii.
Probabil se gandesc la remediere! Czar
alo , SCMD ! alo , ANCMRR ! aparatori ai valorilor ostasesti ! si ai tuturor militarilor !
RăspundețiȘtergereiesiti public si explicati civililor unele aspecte :
1. nu se poate compara pensia medie a civililor , cu pensia medie a militarilor , din urmatoarele motive :
- pensia medie a civililor include toti pensionarii , indiferent de nivel de studii , pregatire - comparativ cu militarii , pentru care nivelul minim este liceul + sc. de subofiteri ;
- marea majoritate a civililor , nu au lucrat in conditii deosebite sau speciale - comparativ cu militarii , care au lucrat in aceste conditii ;
- salarizarea in armata si la interne , difera de salarizarea din alte institutii :
- militarii primesc doar solda , civilii ( cel putin unii ) , primesc si alte venituri salariale
( substantiale ) , dar care nu se iau in considerare la pensie ...
doar cateva exemple .
2. dogarului , care au lansat aceasta idee , servind pe tava argumente pdl-eprelor , ar trebui sa-i crape obrazul de rusine .
tupak amaru
Cezare dar ce vechime ai tu mei MatuSalamule de te tot dai asa rotund? Stim, cunoastem ca ai reusit ca pina la iesirea la pension sa te aburci cu greu in ierarhie de la comandant de grupa pina la cea de comandant de pluton, dar poate ai mai lucrat ca vatman sau acar pe undeva de ti s-o fi adunat vechime girla. Ia lamureste-ne un pic...
RăspundețiȘtergereSe pare ca nu ai inteles absolut nimic distinsule Anonim!!Nu-i de mirare!!
RăspundețiȘtergereVatman zici ? Cu L.M. La baza? Ma abtin sa-ti spun ce gandesc
Ca vechime- am nici prea prea, nici foarte foarte !Czar
Pai vatman e o meserie buna. "Tramvai 1, tramvai 2, Scoala c-a fatat Doina, masuratori de precizie cu batul de chibrit s.a." Zici "cu L.M. la baza?" Cezare de-ai sti citi dintre noi sunt paznici si nu vatmani...Dar cred ca tie ti-ar sta bine De Veghe in Lanul de Secara, ce zici?
RăspundețiȘtergereHarashpuc
Ia priviti voi aici ce nazdravanii mai face Cezar si fratii lui:
RăspundețiȘtergerehttp://verticalnews.ro/incredibil-maimuta-care-impusca-oameni/
PE DATA DE 23.03.2012 FEDERATIA MILITARILOR DIN ROMANIA ORGANIZEAZA O SEARA DE SOCIALIZARE INTRE CADRELE MILITARE IN REZERVA SI IN RETRAGERE DIN BUCURESTI CU PARLAMENTARI DIN COMISIILE DE APARARE ALE PARLAMENTULUI.DORITORII SE POT INSCRIE LA ADRESA DE MAIL: federataimilitarilor@ymail.com pana cel mai tarziu vineri 02.03.2012 orele 16.00 timitand gradul,numele si prenumele , sectorul de domiciliu si adresa de mail unde vor primi detalii despre intalnire.
RăspundețiȘtergere