Google Translate

duminică, 17 aprilie 2016

Marian Munteanu, candidatul PNL la Primăria Capitalei, a declarat că nu a făcut niciodată declarații antisemite

Munteanu: 
Înțeleg cel mai bine tragedia Holocaustului; indivizi care primesc bănuți sunt nemulțumiți 

Candidatul PNL la Primăria Capitalei, Marian Munteanu, a declarat joi că nu a făcut niciodată declarații antisemite și că înțelege cel mai bine tragedia Holocaustului, de pe urma căruia a suferit și familia sa, punctând că sunt "indivizi care primesc bănuți și vorbesc în numele Bucureștiului".

 "Eu nu am făcut declarații antisemite, dimpotrivă. Eu am condamnat întotdeauna orice atitudine extremistă, nu mai spun antisemitism, orice formă xenofobă. Eu sunt om profund pașnic, profund iubitor de oameni și am fost pe poziții non-violente cred că dintotdeauna. Gândiți-vă că sunt dintr-o familie care a stat în lagăre de concentrare. Eu înțeleg cel mai bine ce înseamnă să fii târât într-un lagăr din cauza calității tale etnice. În Basarabia, de unde este familia mea, peste 100.000 de oameni, dintre care și bunicul meu, au fost arestați, puși în trenuri, duși în Siberia. Bunicul a stat 16 ani și a murit acolo. Eu înțeleg cel mai bine tragedia Holocaustului, pentru că eu însumi, ca familie, am fost afectat de ceva asemănător. Nu numai că nu este vorba de a nega, ci dimpotrivă, mie mi se par lucruri odioase, abominabile și trebuie frânte și oprite orice situații care ar putea vreodată genera asemenea fenomene", a spus Munteanu, care a participat la ședința PNL sector 1.

El a subliniat că la adresa sa au existat acuzații de legionarism și că în acest context a scris și un studiu.

"Am scris un studiu în care eu cred că am reușit să arăt că, după părerea mea, nu există mișcare legionară, că nu este posibil așa ceva și am recomandat tuturor tinerilor să nu abordeze o asemenea poziție vreodată, pentru că ea este contrară intereselor noastre. Am scris negru pe alb lucrul acesta", a arătat candidatul liberalilor la Primăria Generală.

Munteanu a susținut că în toate activitățile sale a militat explicit în acest sens, și "nu așa la modul acesta pe net".

"Noi, când vorbeau de euro-atlantism acum 25 de ani, ăia semnau cu Moscova și acum vin ăștia să-mi spună mie că — vezi Doamne — eu sunt adversarul integrării României în UE. Nu le e puțin rușine? Eu am stat la închisoare pentru chestiunea asta. Știți cum am ieșit de la închisoare? Pentru că au venit congresmeni americani, deputați și i-au cerut lui Iliescu să mă elibereze pentru că sunt nevinovat. Tot sunteți cu netul. Puneți mâna și citați netul și vedeți ce declarau congresmeni americani. Pentru că asta am făcut să duc țara asta în UE și în NATO și vin trei indivizi care primesc niște bănuți de nu știu unde și sunt nemulțumiți că niște bugete acum o să dispară și ei spun că vorbesc în numele Bucureștiului. Nu le e rușine puțin?", a afirmat el.

El a subliniat că nu îl demobilizează acest "atac din partea societății civile", ci îl amuză, "pentru că se vehiculează prostii".

"Indică o spaimă, spaima că oamenii își dau seama că este foarte probabil ca PNL, în această formulă, să câștige tot, toate sectoarele, Primăria Generală. Cred că oamenii vor înțelege, mai clar, cât de mizerabile sunt anumite zone în care, în pofta de a obține anumite beneficii, și își imaginează că ei reprezintă totul în țara asta și că reprezintă tot și cuvântul lor. Societatea civilă este un organism mult mai vast, sunt zeci de mii de oameni care activează în diferite zone, preocupați de mai binele acestui oraș, și am convingerea că în număr mare vor susține această inițiativă", a spus Munteanu.

Potrivit lui, adeziunea la PNL a fost semnată din momentul în care și-a dat cuvântul.

"Eu sunt un om independent, un candidat independent pe listele PNL, dar ceea ce vreau să știți este că sunt un om loial și corect și că, prin venirea mea, nimic din gândirea, logica și activitatea PNL nu vor fi modificate, ci voi încerca să aduc un spor la această organizație puternică. (...) Eu sunt în acest moment candidat independent la Primăria Generală pe listele PNL și am semnat adeziunea necesară la PNL", a mai spus Munteanu.

De asemenea, el a precizat că a semnat și declarația de integritate.

AGERPRES/(A — autor: Florentina Peia, editor: Florin Marin, editor online: Simona Aruștei)

Sursa: http://www.agerpres.ro/politica/2016/04/15/munteanu-inteleg-cel-mai-bine-tragedia-holocaustului-indivizi-care-primesc-banuti-sunt-nemultumiti-20-09-37
----------------------------------------------------------
 Click here:
 ==========

EXCLUSIV/ Foști colegi din Liga Studenților, DEZVĂLUIRI EXPLOZIVE despre Marian Munteanu 

=======================

Un comentariu:

  1. SCANDAL ÎN PNL. Săftoiu, despre candidatura lui Munteanu: Colegii mei vor "dovezi" pentru ceea ce se spune că ar gândi! Textele lui Munteanu li se par insuficiente.
    ----------------------
    Adriana Săftoiu a revenit, pe pagina sa de Facebook, cu lămuriri în privinţa candidaturii lui Marian Munteanu la Primăria Capitalei, ea spunând că nu a avut nicio legătură cu această numire.

    Răspunsul meu pentru colegii mei de generatie la bănuiala că as fi avut vreo legătură cu această numire(de vazut postarea Romanitei Constantinescu): "Nu, n-am nici o legatura cu aceasta numire. E deja asumată persoana care l-a condus in birourile PNL. Ba din contră, in sedinta unde a fost validat - COU- am fost singura persoana care am spus ca nu e cazul sa fie prezentat ca o persoana reprezentând "societatea civilă", ca a candidat fara succes in 1992 si nu a avut nici o rezervă să devină candidatul partidului lui Măgureanu, drept urmare are un aspirant trecut politic", a scris Săftoiu, pe Facebook.

    Ea a adăugat, ironic, că probabil textele lui Munteanu par insuficiente pentru liberali.

    "Despre cat de ametitoare a fost promovarea lui din seful ASCR - asa l-am cunoscut inainte de 1989, fiind anul II, el anul III- seful Ligii Studentilor, pănâ în ziua de astăzi nimeni nu a clarificat misterioasa "transformare". Când spun clarificat, am in vedere faptul că, din păcate, colegii mei ( adaug aici, PNL) vor "dovezi" pentru ceea ce se spune că ar gândi. Textele lui M Munteanu li se par insuficiente. Vor fapte, probabil! Din fericire, până acum nu s-au materializat aceste "texte"", a mai spus Săftoiu.

    http://www.evz.ro/saftoiu-despre-candidatura-lui-munteanu-colegii-mei-vor-dovezi-pentru-ceea-ce-se-spune-ca-ar-gandi-textele-lui-munteanu-li-se-par-insuficiente.html

    RăspundețiȘtergere

Liber... la comentarii! Responsabilitatea continutului, revine fiecaruia.
Comentariile injurioase, obscene, atacurile suburbane la persoana, nu vor fi publicate! Nu doresc sa creez 'probleme'... unora sau altora! Admin!

Dialog între doi gemeni nenăscuţi

MOTTO-ul... unui grup de tineri... si frumosi!

Search mehedinti blog online:

Lista mea de bloguri