Google Translate

sâmbătă, 25 septembrie 2010

SCMD, la ora adevarului! Marine, chiar daca voi fi suspendat din nou, chiar daca va fi ultima postare, te sustin!

SCMD - puncte de vedere
ATENTIE, STIMATI PROVOCATORI !
Tovarasul Pricina si-a precizat punctul de vedere vizavi de evenimentele de azi din Bucuresti . Cei care doresc sa participe la demostratii alaturi de politisti sunt PROVOCATORI.

Cititi si va cruciti . Suntem indemnati la calm.

"Le amintim membrilor nostri de sindicat ca avem stabilita o strategie de actiune, adoptata prin consultari cu filialele si conducerile acestora." Care consultare ? Cu care filiale s-a consultat domnul Pricina ? Cu domnul Comanici pe care il tot cheama pe la sedinte ca sa le improspateze memoria?

"Nu putem sa acuzam conducerea politica a tarii de actiuni neconstitutionale, de masuri ilegale, si noi, la randul nostru sa procedam in aceiasi termeni."

Ia uite domnule , acuma nu putem sa acuzam conducerea politica a tarii ? Dar pana acuma ce ati facut domnule Pricina ? Cand ii injurati si ii balacareati pe pagina principala ce termeni foloseati ? Acuma insa cand e nevoie de actiune , dumneavoastra cereti calm . De ce ? Pentru ca sunteti incapabili de a organiza ceva ? Sau ati primit cumva indicatii de la PC sa stati deoparte ?

“Avem incredere in justitia tarii, avem incredere in aceia care, in randul sindicatului, si-au asumat sarcina de a castiga salubru aceasta batalie.”

Ma faceti sa rad domnule Pricina . De cand are sindicatul atata incredere in justitia care si-a tras spuza pe turta ei, si-a pastrat pensiile neatinse pe spatele apropierii de armata pe care apoi a lasat-o de izbeliste si a considerat ca este constitutional sa se umble la pensiile militarilor ?Pana acuma strigati CEDO , acuma aveti incredere in justitia romaneasca ? DE CAND DOMNULE PRICINA? DE CAND NU STITI CUM SA VA MASCATI INCAPACITATEA ?

“Suntem, in principiu solidari cu colegii nostri din Politia Romana.”

Frumos spus , elegant, dar gaunos . Nu de principiu aveau ei nevoie acuma ci de noi langa ei . Dar “in principiu” am fost toti acolo nu ?

Meritam sa ne tabaceasca fundurile pe 25 cand vom organiza SINGURI iar ei vor asigura paza si ordinea . Meritam sa nu ne aprobe actiunea, asa din principiu . Sa spuna si ei , “in principiu, suntem de acord cu dumneavoastra , dar … mai bine stati acasa , nu contati pe noi “ .

“28 septembrie, in Piata Victoriei – vor participa numai filialele SCMD din Capitala”

De ce domnule Pricina doar cele din capitala ? Hai sa incerc sa ghicesc :

1. nu sunteti capabili sa stapaniti mai mult de 6 oameni, cate unul din fiecare filiala;

2. ati primit “indicatii “ sa nu va implicate prea mult, ca sa nu se intample doamne fereste ceva cu guvernul sau scumpii nostri politicieni ;

3. nu va place sa va alaturati “ celor multi” , noi suntem elita , noi nu ne “manjim “ ;

4. Nu mai sunt bani la pusculita si nu puteti deconta deplasarea oamenilor la Bucuresti de doua ori , si pe 28 septembrie si pe 25 octombrie .Eu zic sa renuntati la mascarada de pe data de 25 si sa chemati toti oamenii pe 28 in Bucuresti . Cu mici demostratii de cate 10 oameni prin orase nu ne baga nimeni in seama . Si mai ales singuri . Ne vor arata cu degetul ca vrem” pensii nesimtite” cand lor li se micsoreaza salariile de 12 milioane . Pe 25 va fi cea mai mare lovitura pe care am putea sa o primim si culmea e ca ne-o dam singuri . Eu am sa denumesc aceasta operatiune “CALUL TROIAN “ pentru ca va declansa daramarea SCMD din interior .

“ 28 septembrie – 7 octombrie – vor participa sindicalistii militari din judete, la actiunile declansate pe plan local in principalele garnizoane ale tarii, conform graficului pe care filialele il vor primi pana luni, 27.09 a.c.”

Pai bine domnule Pricina , daca oamenii primesc indicatiile si “planul de actiune “(doamne frumos trebuie sa sune sintagma asta , “plan de actiune” in gura unuia care habar nu are ce e ala un plan de desfasurare) pe data de 27, cand mai au timp sa anunte oficalitatile si colegii din celelalte sindicate ca vor participa si ei pe data de 28 ?

Ce faceti domnule sabotati si actiunea din 28 ? Asta numiti dumneavoastra “ plan de actiune “ cu informari pe ultima secunda , dupa ce a plecat trenul ? Asta numiti planificare si organizare ? Domnule Pricina , poate la “una mica “ puteti sa va anuntati prietenii in 5-10 minute , dar pentru actiuni de genul asta , e nevoie de mai mult . Umblati la timing , ca iara ramanem pe dinafara si iara ne indemnati la calm , dupa ce a trecut . Ce ati zice dumnevaostra daca ati anunta din timp asa cam o saptamana , ca de aia v-ati adunat pe 22 sau a fost doar o intalnire obisnuita , (ca sa nu spun ordinara ) cu degustari si felicitari ?

Apropo, daca cei care au vrut sa fie azi la demostratie langa colegii de la interne sunt numiti PROVOCATORI , cei care ne cheama pe 25 OCTOMBRIE CUM SUNT ? Nu vorbim de acelasi lucru ? Sau toti cei care nu va impartasesc inactivitatea si lenea sunt provocatori, destabilizatori , dusmani de clasa ?

RUSINE E CUVANTUL CEL MAI POTRIVIT PENTRU ACTIUNEA SCMD DE ASTAZI .
25 septembrie 2010

_________________________
REMEMBER:
_____________________
A CRITICA SAU A NU CRITICA
RATIUNEA SI SCOPUL CRITICII

Am citit recent un material legat de criticile aduse pe blogurile SCMD conducerii sindicatului si indemnul la unitate al unei filiale active , cu puncte de vedere deseori impartasite pana la identificare . Materialul, facut cu inima dar si cu cap, reprezinta 90% si punctul meu de vedere , mai putin un aspect legat de critica .

Mie personal, criticile aduse unor persoane din conducerea sindicatului(si nu sindicatului ca entitate ) nu mi se par crime de les majestate ci reactii firesti ale unor oameni vizavi de anumite asteptari. Daca incercam sa facem o analiza vom observa ca nu critica e paguboasa ci lauda nejustificata . Si daca analizam ceva mai profund , si incercam cu adevarat sa intelegem ce si de ce critica fiecare , dam si peste realele intentii ale celor care critica . Pentru ca toti avem discernamant, toti putem vedea daca ceea ce se spune este adevarat sau nu, daca se sprijina pe fapte reale si –dupa tonul si termenii folositi- daca intentia este de a indrepta o greseala , sau pur si simplu se face doar din “placerea “ de a lovi in cineva . De aceea, si reactiile sunt diferite pentru ca uneori si critica si receptarea acesteia sunt trecute mai mult sau mai putin prin filtrul sentimental, sau mai clar exprimat, au o doza mai mare sau mai mica de subiectivitate .

E adevarat ca pe paginile filialelor mai pot intra si altii care nu sunt membri de sindicat si "nu da bine la imagine " sa vada gunoiul nostru, dar in loc sa ii certam pe cei care il arata , mai bine nu l-am mai produce . De cand a aparut pagina interna , uite ca au aparut critici si aici mai multe si mai diversificate .Si sunt facute de oameni a caror buna credinta nu poate fi pusa la indoiala . Si toti au cam aceleasi remarci, toti au sesizat aceleasi deficiente . Unele din ele au mai fost spuse , (coincidenta ) si de cei ce critica pe alte bloguri . Si ? Ce s-a intamplat ? S-a schimbat ceva ? Ati vazut vre-o schimbare de atitudine , de stil, de abordare ? Slatina , Sibiu, Satu Mare ,Craiova , Severin , sunt numai cateva filiale care au avut curajul sa spuna ce gandesc , chiar daca punctul lor de vedere a fost diferit de al “Conducerii “ pe diferite aspecte . S-a schimbat ceva ? Se fac propuneri, pe pagina interna , cu adresa , cu fapte si date concrete , planuri de masuri, idei. Cine in afara de Rinciog, Elena, Apostol, la baga in seama ?

Se fac afirmatii fara acoperire , care implica alte asociatii sau formatiuni care habar nu au despre ce e vorba , in baza unor idei sau intentii nici macar enuntate sau aduse la cunostiinta celor in cauza .S-au mai facut astfel de afirmatii, va amintiti, la bilantul din martie si apoi cand s-a sesizat anomalia, bilantul a fost retras si inlocuit cu altul, cu modificarile de rigoare .Vazand atunci acest lucru mi-am spus , “ da , se fac greseli, dar uite ca se si accepta criticile si se iau masuri . Dar uite ca greselile se repeta .Si atunci cum sa nu critici, sa nu fii perseverent sa nu fii vehement, cand vezi ca vorbesti cu peretii?

” Pe data de 25.10.2010, impreuna cu aliatii nostri in uniforma si cu cei din structurile de justitie, vom picheta Palatul Cotroceni, Ministerul Apararii Nationale, Ministerul Administratiei si Internelor, Ministerul de Justitie”. Are vre-o acoperire aceasta afirmatie ? S-a discutat ceva , s-a stabilit ceva ? Daca da , trebuiau instiintate filialele. Este insa doar o dorinta a domnului Dogaru, care probabil se va realiza sau nu ,dar e prea putin important, ceea ce conteaza, e sa aratam “ cat suntem de periculosi “ Va amintiti Alba Iulia ? M-am simtit penibil sa aflu cat sunt de periculos, pentru ca in final sa se spuna , dar nu suntem decat 3200, desi pe blog se vehiculase cifra de 4000 si nu suntem reprezentativi, nu ne baga nimeni in seama . Adevarul este ca suntem NEREALISTI, ne imbatam cu apa rece . Sunt un dusman al SCMD daca spun asta ? Am ceva personal cu cineva daca spun lucrurilor pe nume si spun ce gandesc ? De obicei cam asta e interpretarea .

Si hai sa mai vedem ce inseamna sa vorbim , doar ca sa impresionam . A fost postat un articol din ziarul Puterea, care citeaza declaratia domnului Dogaru .

Titlul articolului pe blog la noi este “ preluare din ziarul “Puterea “ cand de fapt este o preluare din comunicatul domnului Dogaru, aparut in ziar , dar ia sa vedem ce titlu poarta articolul in ziar ?

“ Militarii se pregătesc să atace Guvernul, de Ziua Armatei”. Ce spuneti domnilor ? Va place cum suna ? Vedeti ce interpretari se dau cuvintelor fanfaronistice si indemnurilor nechibzuite ? Iar in continuare ziarul reproduce tot ceea ce a spus domnul DOGARU, cu mici interventii.

Un alt ziarist , rau intentionat , ar putea face un mic articol legat doar de titlul de mai sus si Armata , nici macar sindicatul, armata deci, ar putea fi invinuita de o eventuala lovitura de stat pentru ca titlul nu face referire la militarii rezervisti, nici macar la SCMD . Iata insa ca „AM DEVENIT REPREZENTATIVI , SUNTEM IDENTIFICATI CU INTREAGA ARMATA” . Din pacate numai cu conotatii negative sau interpretari fortate. Armata nu are nevoie de astfel de asocieri, SCMD –ul nu va creste in ochii populatiei cu astfel de titluri de articole cu care iata , noi ne laudam .

Si mai e ceva domnilor, Avem atatea zile , in care sa protestam sa facem interventii in presa, in media , pe toate posturile care ar fi dispuse sa ne primeasca , dar daca ajungem sa mergem la OTV , cum s-a avasat propunerea , sa urmam dupa subiectul „senzational, Madalina Manole se intoarce numai la OTV –votati cu da sau nu , daca credeti ca il va vota pe Dan Diaconescu ca presedinte „ atunci sa imi fie cu iertare , ne meritam locul in care ne baga guvernantii . As propune domnului Dogaru sa mearga la OTV in tinuta de ceremonie, cu eghileti, ca e doar un post de interes national . Pe cand un contract cu Nicolae Guta pentru o manea cu SMCD ? Nu e de ajuns ca isi bat altii joc de noi, ne mai batem si noi, mergand la Dan Diaconescu in direct, printre suti si cocalari, criminali si bisnitari si asta numai si numai pentru ca au rating si trecere ? Pai la fel a gandit si Basescu . Poftiti in caruta Domnule Dogaru .

Doamne si urmeaza cireasa pe tort, bomboana pe coliva , opera de 3 parale , masurile propuse de Domnul Dogaru , una mai tare ca alta . Pentru posteritate , merita citate ;

1 • Nimeni sa nu dea girul, prin cereri semnate, aberatiilor legislative ale Basescului si compania;

2 • SCMD sa declanseze rapid in justitie cele 3 procese stabilite la Alba Iulia;

3 • Pe data de 25.10.2010, impreuna cu aliatii nostri in uniforma si cu cei din structurile de justitie, vom picheta Palatul Cotroceni, Ministerul Apararii Nationale, Ministerul Administratiei si Internelor, Ministerul de Justitie. Vom face astfel incat atasatii militari straini si canalele media straine, invitate la mascarada anuala a “”cinstirii”” sangelui varsat de catre martirii neamului, sa constate pe teren situatia reala;

4 • Prin toate mijloacele vom alerta sindicatele militarilor activi si ONG-urile militarilor in rezerva din toate statele membre UE si NATO, atragandu-le atentia ca un precedent creat in Romania va deschide larg poarta umilirii si batjocoririi lor intr-un viitor apropiat.

Sa le luam pe rand ?

1. Lipsa de realism, si lipsa de informare, lipsa de consultare . A cata oara i se reproseaza asta ? Cand toti oamenii cu capul pe umeri cel putin pe blog, spun ca nu e bine , se pare ca chiar si Elena , domnul Dogaru se arunca inainte .

2. Care procese ? LUCA SI MATEI ? Cititi comunicatul de dupa Alba –Iulia si incercati sa aflati care sunt procesele .Eu nu am gasit.

3. Care aliati ? Ati vorbit cu cineva ? V-a promis cineva ceva ? Aveti vre-o certitudine , vre-un angajament ? Si mai e un aspect, pe 25 OCTOMBRIE , E ZIUA ARMATEI. De voie de nevoie , militarii isi serbeaza ziua , iar noi, fostii militari activi, mergem peste cei ce vor fi pusi sa defileze si facem contramanifestatie . De ce ? Ca sa ne vada ambasadorii , ca sa afle lumea buna dspre noi, ca sa facem impresie si sa stricam munca colegilor nostri, care vor transpira voit sau nevoit pentru a pregati aceasta zi . Domnule Dogaru, organizati manifestatii la toate ambasadele din Bucuresti, , Paris , Londra , unde vreti dumneavoastra ,cate 3 ambasade pe zi pana la 25 Octombrie , dar lasati Ziua Armatei in pace .

Si va intreb si eu ca in anecdota aia cu fata –mare „si pana atunci, nimic ?„

4. Prin care mijloace , ce organizatii, ce ONG-uri ? Aveti o lista , ati contactat pe cineva pana acuma ? Sau asta va propuneti asa cum v-ati propus si sa dati un comunicat de presa dupa Alba Iulia ?

Va jucati cu cuvintele domnule Dogaru.

Stimati colegi, toate aceste lucruri le cunoasteti si dumnevoastra . Unele le-ati exprimat, altele le-ai ascuns , jenati, sperand ca se indreapta sau e numai ceva de moment . Cat timp sa mai procedam asa ? Cat timp sa mai lasam sa mergem asa ca orbetii, fara cap ? AVEM MAINI, AVEM PICIOARE , AVEM INIMA , NU AVEM CAP .

Eu ma simt jenat sa ma las condus asa dupa ureche . De aia ne merge asa bine . Cand trebuia sa iesim in strada , alaturi de alte sindicate , ni s-a recomandat sa asteptam invitatie la nunta . Acuma , cand am avea nevoie de sprijinul sindicatelor , nu prea avem la cine sa apelam , pentru ca asteapta ei invitatie . Acuma cand trebuie sa chibzuim ce sa facem , ne aruncam cu capul inainte ca berbecii, pe 25 Octombrie, ca vom avea rating si asistenta internationala .

Va mai mira ca nu vine lumea in sindicat ? Va mai mira ca tragem unul hais si unul cea ?

NU ESTE UN SINGUR OM IN SINDICAT CARE SA NU-I RECUNOASCA DOMNULUI DOGARU ISTORICUL ROL DE INFIINTARE A ACESTUI SINDICAT (CHIAR SI NASCUT CU FORCEPSUL) DAR CAM ASTA E TOT .Pacat de atatia oameni inimosi, sufletisti, muncitori, din comitetul director si filiale .

Hai sa incercam in final, cinstit , curajos, fara patima , fara rautate , fara rea intentie , fara ura , fara prejudecati, sa raspundem la o intrebare :

CE ESTE MAI PERICULOS PENTRU SINDICAT, SA LASI ACESTE GRESELI (lipsa de orientare , lipsa de coordonare , lipsa de colaborare , lipsa de informare , lipsa de realism , infatuare , ingamfare , orgoliu) SA CONDUCA MAI DEPARTE doar pentru ca „nu e momentul, nu e timpul, avem altceva mai important de facut , ne ataca dusmanii” SAU SA PUNEM DEGETUL PE RANA , CHIAR DACA DOARE SI SA VINDECAM BOLNAVUL ?

DACA NU NOI, ATUNCI CINE , DACA NU ACUMA , ATUNCI CAND ?

O sa mi se reproseze ca vin cu acest material tocmai acuma cand sindicatul este mai lovit si e nevoie de liniste si unitate . EI BINE TOCMAI DE AIA VIN ACUMA CU ACEST MATERIAL , PENTRU CA SE PERSISTA IN ACELEASI GRESELI TOCMAI ACUMA CAND SINDICATUL ARE NEVOIE DE DECIZII SI HOTARARI INTELEPTE , GANDITE , DE COEZIUNE , DE CONSULTARE IN GASIREA UNOR SOLUTII, DE PARTICIPAREA TUTUROR LA GASIREA CAILOR DE URMAT , NU DE DIRECTIVE EMOTIONALE , LUATE IN PRIPA , FARA CONSULTATEA ALTORA .

PROPUNERILE SIBIULUI MI SE PAR PANA ACUMA CELE MAI BUNE SI CRED CA DOMNUL DOGARU AR TREBUI SA SE GANDEASCA SERIOS LA APROPIEREA RELATIILOR CU DOMNUL TUDOSIE CA SI CU DOMNUL STRAMB SAU DOMNUL CHIRICA SAU DOGARU Dumitru , SAU MARIN DE LA SECTORUL 6 SAU BURCU SI FORMAREA UNUI COLECTIV DE CONSULTANTA PE LANGA COMITETULUI DIRECTOR PENTRU SITUATIILE DE URGENTA . Sper sa nu se supere ceilalti presedinti de filiala , am spus ce mi-a venit mai repede in minte , fara intentii de a face deosebiri, pana acuma acestia s-au manifestat mai activ . Nu contest pregatirea sau calitatile nimanui sau meritele si activitatea vreunei filiale.

Cu speranta
Col.Neacsu Marin
27.07.2010

FCMD
Am urmarit aseara pentru prima oara in viata mea OTV , de cand m-am lamurit ce subiecte senzatonale dezbate . Aseara insa , m-am postat la ora 20 , asa cum fusesem informat, pe OTV si timp de doua ore , m-am uitat ca prostul in gura femeilor alora , care isi povesteau necazurile .Bine ca nu a fost iarasi serialul cu Elodia sau Madalina Manole, sau farsele alea tampite ale nu stiu cui , ca muream pana sa apara domnul Dogaru .

Si a aparut , dupa doua ore in care i-am facut fara sa vreau rating viitorului presedinte .

Domnul Dogaru este un istoric. Este clar ca nu putea vorbi 5 ore despre sindicat . Este clar ca subiectul nu putea fi doar pensiile noastre . Este clar ca a venit cu lectia pregatita si pentru prima oara de cand il urmaresc , nu s-a facut de ras. Nu s-a facut de ras cat a vorbit ca istoric .

Sincer, am urmarit cu interes toata emisiunea , pentru ca sunt pasionat de istorie si in materie de istorie, ce e al lui , e pus deoparte . Dar cand a inceput sa dea sfaturi " daca ne vedeti pe noi in strada , sa nu iesiti ! Nu iesiti in strada! Noi stim ce facem , noi suntem specialisti! Vom lupta noi, armata din rezerva ! Aveti incredere in noi ! " Toate aceste lozinci pe langa ca sunt lipsite de fond , nu au nici macar girul filialelor . De cand isi permite domnul Dogaru sa dea declaratii de genul acesta in numele tuturor sindicalistilor, cand are semnale clare ca filialele nu sunt de acord cu actiunea pe care o viseaza dansul pe 25 Octombrie ? PE CINE ATI CONSULTAT DOMNULE DOGARU CAND ATI LUAT O ASTFEL DE DECIZIE ?

Nu stiu de ce , dar imi face impresia ca e o boala a presedintilor. Toata tara se plange de domnul Basescu, carea ajuns la 7% in sondaje , toti striga ca aduce oamenii in pragul dispararii, el merge mai departe , ca un nesimtit , se face ca nu aude , (ca de vazut il cred ca nu vede bine ) ba mai mult , din zi in zi vine cu cate o bomba . Domnul Presedinte Dogaru, s-a molipsit. Toti spun ca nu e bine ceea ce propune , chiar si Elena (probabil ca a spus prea vehement ) dar el merge inainte , nu tine cont de parerea nimanui, el este seful , el centreaza el da cu capul . Avem o dictatura in tara , de ce nu am avea una si in SCMD ?

Stau si ma intreb , cat sa mai suportam ideile si deciziile unor oameni care nu gandesc , care –asa cum se exprima cineva aseara- au dat in betia puterii .Apropierea dintre Basescu si Dogaru, nu e numai asta . Amandoi au sesizat ,-atunci cand aveau nevoie- imensul potential al OTV-istilor in castigarea unui electorat sau simpatizanti . Sa ne fie cu iertare , domnule Dogaru, dar sper sa nu ne scoateti la demonstratii, alaturi de noii dumneavoastra prieteni, manelistii –OTV-isti . Unii inca mai avem demnitate , cu sau fara pensie .

Am ramas insa siderat cand am aflat ca suntem 60000 de membri de sindicat si in fiecare zi se infinteaza cate 2-3 filiale . Pai intr-o luna , o sa avem filiala si pe marte . De ce trebuie sa mintim ? Nu ne-am saturat de minciuna ? Pe cine mintiti domnule Dogaru, pe cei ce va ascultau si va urmareau la OTV, sau pe sindicalisti ? SAU PE TOTI ? SI BOMBOANA PE COLIVA , AVEM O NOUA TITULATURA . Imi amintesc ca pe Ceauseasca o chema ADINA( academician doctor inginer si nimic altceva ) pe domnul Dogaru, mai nou , il cheama FCMD,(fostul colonel Mircea Dogaru?????!!!!!?????) dupa cum s-a autointitulat aseara singur . Trimiterea la SCMD e atat de groasa , incat ma intreb speriat daca nu cumva a intrat intr-o faza superioara a bolii . Acest om se identifica cu sindicatul . Imi amintesc fara sa vreau(tot suntem la istorie nu ?) ce spunea un Ludovic , pe vremuri "statul sunt eu !"

SCMD = FCMD
DE AIA DOREA DANSUL SA FACA O FEDERATIE , PENTRU A SE IDENTIFICA PANA LA CONFUNDARE: FCMD = FEDERATIA CADRELOR MILITARE DISPONIBILIZATE = FOSTUL COLONEL MIRCEA DOGARU .
Sa ne traiti stimate si iubite conducator .

Materiale preluate de pe Marin Neacsu Blog
________________________
Cred ca a venit si ZIUA clarificarilor in SCMD!
Ma alatur si subscriu punctelor de vedere,
exprimate mai sus de colegul nostru, D-l Neacsu!
Nu va fi nicio PAGUBA, daca voi fi SANCTIONAT
de BOC, fost CD al SCMD, prin ... ridicarea dreptului de ...
Admin al acestui Blog!

Poate, cu manie proletara, se vor gasi cativa sa
spuna ca "doi olteni" au luat-o razna! Poate!
Dar ... daca avem dreptate ?!
Admin, V.Burcu

29 de comentarii:

  1. Stimati camarazi si colegi de provocari. Eu cred ca la sediul central al SCMD este chef mare. Vreunul a scapat la tastatura si....poc. A dat cu bata in balta de/au sarit picaturi pana la Severin in Dunare. Auzi care e problema lor. Noi care strigam , care cerem actiune suntem instigatori. Bai, eu nu mai pot am ragusit , am obosit sa tot cer un comandant adevarat, un om care sa stie sa ne organizeze, sa ne conduca.
    In alta ordine de idei, chestia cu pichetarea mai multor institutii e o grava si fatala greseala. Cei in drept studiati si va rog sa intelegeti ca faramitarea fortelor , imprastierea lor prin Bucuresti ne v/a face abordabili dpdv al inamicului.
    1. Alegeti o conducere ferma a SCMD
    2. Stabiliti care este cel mai important obiectiv
    3. Studiati obiectivul si imprejurimile ca pe buzunarul vostru....
    4. Estimati fortele utilizate si planificati operatiile in cel mai bun mod...
    Asigurati paza perimetrului pentru a evita instigatorii.
    Dar ce fac eu va dau lectii ?
    Domnule Dogaru, va respect ca om, va respect ca istoric , va respect faptul ca a/ti creat SCMD. Sunteti un om integru si inteligent. Deci consider o misiune usoara faptul ca eu cred ca nu este nimic jignitor ca atunci cand nu poti sa recunosti. De dragul SCMD ori preluati conducerea si planificati ceva serios si puternic, ori ....

    RăspundețiȘtergere
  2. @micutzul, colegule instigator/provocator, Multumesc! Pana dimineta, cred ca inca mai suntem pe aici! De maine, cum o vrea Domnul, adica ... BOC al SCMD! Sa stii totusi ceva: ieri, dupa ce am citit si recitit de cateva ori KOMUNIKATUL, ... am cazut la pat si ... am adormit ... bolnav! Am revenit la PC, sa vad ... reactii... NIMIC! Exceptia: col.r. Neacsu!

    Acesta a fost inceputul sfarsitului, vorba colegilor nostri politisti! Cred ca pentru toti cei care vor binele acestui SCMD, a venit vremea clarificarilor! Trebuie sa ne cautam si sa hotaram: cine suntem si ce vrem! Este clar ca nu mergem pe drumul cel bun! Nu tin sa mi se dea dreptate, aiurea! Va rog sa ganditi, sa analizati si sa luati atitudine! Pentru binele general!

    Iar daca noi am luat-o razna, acelasi lucru: spuneti cu voce tare, sa se auda clar aceasta, iar eu ma retrag definitiv! Va rog, curaj si responsabilitate! Admin, V.Burcu

    RăspundețiȘtergere
  3. Apropo de ... BOC al SCMD! Nu este inventia mea! Vedeti cine semneaza acest comunicat: 19.09.2010
    Anunt privitor la participarea SCMD la actiunile sindicale preconizate de Cartel Alfa
    CATRE TOTI PRESEDINTII FILIALELOR SCMD

    SCMD isi va respecta obligatiile asumate prin Protocolul de colaborare cu SNLP si PUBLISIND. In Bucuresti vom sprijini manifestatia organizata pe data de 28.09.2010 si toate manifestatiile organizate in tara, ulterior acestei date.

    Graficul actiunilor si modalitatile de sprijin concret vor fi comunicate dupa sedinta Comitetului Director al SCMD planificata miercuri, 22.09.2010.

    BIROUL OPERATIV CENTRAL
    Publicat de Sindicatul Militarilor

    http://sindicatulcmd.blogspot.com/2010/09/anunt-privitor-la-participarea-scmd-la.html

    RăspundețiȘtergere
  4. Dis-de-dimineata, la ora 04:12 ADMIN ne spune ce a mai spus si altadat' " ma retrag definitiv " 13/14 august a.c. A doua zi, anunta ritos motivele si posteaza doar o parte din comentariile "rautacioase" dintre care il ascunde pe cel din urma : " VAI, VAI, VAI si iarasi VAI !!! Ce ne vom face noi, cei "anonimi “, multi si neinsemnati, vis-a-vis de maria-sa d-l ADMIN !!!!Chiar credeti ca " automutilarea " practicata in plin razboi trebuie sa starneasca valuri de rugaciuni de revenire pe front ( blog ) din partea conducerii scmd ? Dupa asa -zisul abandon , solicitat expres de maria-sa ? ...abandon care nu poate fi , si nu va fi acceptat, de catre sponsorii domnului ADMIN ?... Pana maine dimineata, trecand peste onoarea cea mult clamata, d-l Burcu isi va relua misiunea de divizare a pensionarilor militari sedusi de o falsa dezbatere, manipulatoare si diversionista….asta in situatia in care CD al SCMD accepta jocul de-a alba-neagra !!!
    O singura ingrijorare ma apasa : unde se vor “muta “ partenerii ?"
    CONCLUZIE : Si acu' ar vrea da' NU SE POATE desi a luat-o razna !

    RăspundețiȘtergere
  5. @anonimule 25 septembrie 2010, 07:54 : te apasa ... prostia! Eu nu am plecat, eu nu plec niciunde! Altii m-au exclus, sau ... ma pot din nou exclude! Fii linistit! Altele sunt PROBLEMELE puse in discutie, dar tartacuta ta este plina cu altceva decat neuroni ... ganditori! Unde nu e, nici Dumnezeul nu cere! Admin, V.Burcu

    RăspundețiȘtergere
  6. Admin . Faci o mare greseala intrand in polemica pe subiecte si cu comentatori care nu au ce spune . Vei mai avea parte de multe interventii d egenul asta . Nu le baga in seama .Altfel vei cadea in plasa lor, vei folosi expresii si calificative care chiar daca sunt indreptatite , nu te caracterizeaza. Fara jigniri, fara lovituri sub centura , fara aprecieri neonorabile . Pentru astfel de priecieri , indiferenta e cel mai bun raspuns .

    RăspundețiȘtergere
  7. Stimati colegi,
    Dupa cum stiti sau nu eu sunt cu prezentarea unor propuneri la care unii in mod pertinent sau nu si-au exprimat opiniile.
    le multumesc pe aceasta cale.
    1. Actiunea din 25.10 este prea departe ca timp si s-ar putea sa fie prea tarzie. Haideti sa ne alaturam politistilor la urmatoarea lor actiune din 7 sau 9 octombrie. Ati vazut ce impact a avut in media faptul ca au demonstrat imbracati in haina statului? Ce ziceti de faptul ca Armata si Politia ar fi impreuna impotriva Guvernului, Presedintiei? Cred ca Politia va fi scanteia care va dezamorsa "mamaliga romanesca" si nu Armata, asa cum a spus dnul. Pricina la o emisiune TV.
    2. Cand vom manifesta in 25.10 populatia nu va fi solitara cu noi (aseara a fost cu populatia) deoarece vor spune: "ce mai vor si astia care au deja pensii nesimtite si ministrul lor le-a spus ca le mai si cresc?". Sprijin ioc, impact zero.
    3. Cu toate riscurile ce reies din acest lucru, in ziua cand ies politistii in strada ma gandesc sa ma imbrac militar (desi nu am dreptul, sunt prea tanar - maior) si sa fiu alaturi de ei. Nu cred ca jandarmii se vor lua de un ofiter, chiar si in rezerva, al Armatei Romane. Impact media pozitiv, voi fi o pata de culoare kaki intr-o mare albastra. Mentionez ca nu sunt din Bucuresti. Am facut comanda si de o vuvuzea.
    4. Pentru diversii anonimi: sub masca anonimatului va legati de cei care scriu aici (zorro macar era curajos .....).
    Propuneri pentru diverse nume:
    Base dictachiorul;
    Boc cel mic si prost;
    Oprea tradatorul;
    Oprea traseistul;
    Oprea 7 grade in 7 ani (ca in filmul muzical "7 baieti pentru 7 fete");
    Nuti case pentru specialisti.
    O zi buna domnilor.

    RăspundețiȘtergere
  8. Erata.
    La pc.2 in paranteza: Politia in loc de populatia.

    RăspundețiȘtergere
  9. Plinius
    Ma vad nevoit sa iti scriu a doua oara, sunt probleme tehnice probabil .
    Personal nu as fi de acord cu participarea la demonstratii a militarilor in uniforma pentru ca :
    1. s-ar crea confuzia si impresia ca participa militari activi si presa ostila ca si oficialitatile ar interpreta acest fapt drept o provocare . Am crea si am induce o atitudine negative la adresa armatei .Sa nu dam ocazia la interpretari , si asa abia asteapta sa se lege de noi cu ceva , cum s-au legat de politistii care au aruncat caschetele pe motiv ca purtau insemnele suveranitatii nationale si e o profanare .
    2. nici cei care au dreptul sa poarte uniforma la pensie , nu o pot face decat in ocazii festive , cand participa la festivitati oficiale, ori demonstratiile nu sunt bagate pe lista asta . Sa nu dam ocazie sa se spuna ca am abuzat de dreptul la uniforma . Sa nu ne trezim apoi (in urma unui antecedent creat sau a unei motivatii intemeiate ) ca ne ridica si acest drept .
    3. personal te sfatuiesc sa nu o faci . NU TREBUIE SA DAM SUB NICI O FORMA OCAZIA SA PLANEZE NICI CEL MAI MIC SEMN SAU UMBRA DE ANTIPATIE VIZAVI DE ACTIUNILE NOASTRE . Singur ai spus ca in media si o anumita parte a polpulatiei exista resentimente vizavi de noi . Sa nu le adancim, sa nu le amplificam , sa nu dam nastere altora , care sa fie in cazul asta justificate . SA NU INCALCAM LEGEA SA NU ABUZAM DE UN DREPT . SE VA INTOARCE IMPOTRIVA NOASTRA .
    4. Problema se rezolva prin confectionarea unor veste pentru demonstratii din material de camuflaj care sa poarte si insemnele SCMD . Asa vom fi foarte usor identificati si recunoscuti . Craiova are astfel de veste . Intra pe blogul Craiovei si vezi in pozele facute la ultima demostratie .Cu aceste veste toata lumea stie si va sti ca e armata .
    5. Si eu sunt decis sa particip la toate demostratiile organizate de politisti, mai ales ca avem un protocol semnat cu ei . Imi pare rau ca nu am facut-o si acuma , am asteptat prea mult si degeaba un semn de la CD. Dansii au alte idei, alte ganduri, nu raspund la “provocari “ .Eu voi raspunde la chemarile colegilor din MI dar imbracat civil nu militar. Raman la cele afirmate mai sus si te-as ruga sa reflectezi si dumneata .
    6. Filmul se numea “ 7 mirese pentru 7 frati “ .L-am vazut si eu , mi-a placut .
    7. Lasa anonimii sa vorbeasca . Cine ii baga in seama . Si mai ales, nu le vorbi urat. Niciodata nu stii cine se ascunde in spatele anonimatului si te trezesti ca ai dat in vreun mare mahar din SCMD . Doamne fereste , iti faci dusmani personali si nu e bine .Parerea mea !Eu am deja 6 (4 mai mari si2 mai mititei dar cu perspective ) pe lista si lista e deschisa .

    RăspundețiȘtergere
  10. Pricina are dreptate!_______________MUKK

    RăspundețiȘtergere
  11. @PRECIZEZ PENTRU ANONIMUL MAGAR SI CU DERANJ LA ETAJELE SUPERIOARE CARE SEMNEAZA CU PSEUDONIMUL DE MUKK< CA NU_I MUKK ORIGINALUL CI UN AMARAT DE FALS. CONTRASEMNEZ LA TOT CE AU SPUS MAI SUS COLEGII ADAUGAND FARA FALSA MODESTIE CA AM SUSTINUT TOT TIMPUL RESPECTIVELE IDEI CU ALTE CUVINTE POATE. DESI IMI PARE RAU NU VOI MAI SEMNA CU PSEUDO>MUKK

    RăspundețiȘtergere
  12. Bre MUKK=cezar... nu era mai bine sa o faci de la inceput si sa ai curajul opiniilor si exprimarilor pe blog??
    Te scuteai si pe tine si pe noi de atatea interventii sublime, stralucite si inaltatoare... nu ne ridicam pe inaltele culmi ale putului gandirii tale ca apoi sa ne prabusim in mocirla gandurilor noastre cotidiene cand am aflat ca esti totusi numai "cezar"... eram linistiti in ieslea noastra...
    Lectia de manipulare cred ca a prins si la altii, nu numai la MUKK...
    Aviz amatorilor!!!
    MUUKK... o sa ne fie dor de tine!!!

    RăspundețiȘtergere
  13. Dragi tovarasi si voi FA,cu anumite scuze,...chiar va credeti "buricul pamantului",oricine ar spune ceva,sau ar face ceva voi "GICA CONTRA" parca ati fi niste "centuriste"care in noaptea nuntii se dau fete mari si fac si nazuri.Pe d-l Col Dogaru il criticati pentru orice miscare sa-u actiune,pe d-l col Pricina ,la fel.Vorbind despre actiunile politistilor,de ieri,bravo lor,dar noi de ce sa ne bagam ca musca-n lapte,ne-au cerut ajutorul,sau mai direct"ne-au respectat"s-au "inghitit vreodata",vreun sg.maj.de politie a salutat vreodata un colonel de armata???Bine ,acum, toti luptam sa readucem normalitatea in tara ,dar pentru asta ar fi cazul sa se aseze cu toti la masa discutiilor,dar de ,unii sunt GOMOSI iar pe dvs:micutzul,d-l Neacsu si alti doritori de scaun domnesc ii inteleg vor sa acceada la "varf" prin barfa-remarcati-va domnilor si prin fapte si veti fi OBSERVATI de multime,va intreb :dvs ati fost vreunul la Bucuresti ,ieri-ATUNCI CIOCU'MIC-si vedeti ca centrul tarii ,sau [inima tarii] nu bate la Severin.Aceasta-i parerea mea.tigri2

    RăspundețiȘtergere
  14. tigri2: ai dreptate cu politistii!
    La revolutie nu mai stiau cum sa se ascunda dupa cei din armata si apoi, repede-repede au inteles ca tot la ei este "legea si pulanul".
    Consecinta s-a vazut imediat: amaratii de la armata trebuie striviti pe unde-i apuci, ca pe niste gandaci, ca nu au coloana vertebrala si nu misca in front.
    Este corect cum planifica si conduc actiunile cei de la CD SCMD, chiar daca in majoritatea dintre noi fierbe sangele sau dau pe dinafara hormonii... si nu ne convine mutenia lor.
    Esential este ca atunci cand vor zice ACUM sa fim acolo unde este nevoie si nu pe bloguri, oricat de interesant ar fi.
    Apropo: la Cotroceni, chiar in primele randuri, era si un aviator in uniforma, tanar si destul de vioi. Am fost mandru de el! chiar daca nu avea aprobare si sprijin.

    RăspundețiȘtergere
  15. Azi la Satu Mare am avut o intalnire cu d-nul Col. Dogaru,impreuna cu membrii filialei.Mitingul politistilor ,a fost una din teme.Eu cred in ratiunile care au stat la hotararea de-a nu participa-politistii nu si-au dorit-o.Am aflat si o parere despre continua contestare a hotararilor C.D al S.C.M.D.de catre uni colegi -aceeasi-ai nostri!Inclin sa-i dau dreptate presedintelui-evident, de sindicat.
    Am cerut parerea unor colegi privind unele probleme de dezbatut-profitand de prezenta dumnealui in zona.Refuz total de pronuntare,dar pe comentarii sunt apocaliptici.Am senzatia ca cine vb.mult este incapabil de actiune-dovada-faptul ca se alatura putini unor initiative una mai nazdravana decat alta.
    Revin la o mai veche propunere-aceea de-a acorda credit pentru moment C.D.

    RăspundețiȘtergere
  16. D-le GhStramb: corecta postarea si suficienta in informatii ca sa se inteleaga ce a fost acolo si cum se vad lucrurile in realitate.
    Cat despre blog-isti asa este de cand lumea: anonimi sau nu vehementi si extremisti in vorbe, ca la fapte nu se ajunge niciodata.
    Asa ceva (ma refer) la scurta dumneavoastra postare) ar trebui sa apara dupa fiecare intalnire sau sedinta a CD SCMD si s-ar reduce simtitor toate "zvapaielile" unora sau a altora.

    RăspundețiȘtergere
  17. Gresiti cu politistii .nu au contactat pe cei care nu ii doresc . La Craiova am luat legatura cu ei , ne-au intrebat daca dorim sa participam dar nu aveam dezlegare de la imparatie . Cina da vina pe sindicatul politistilor ca nu ii baga in seama sa arate sa dovedeasca ca au vrut si nu au fosat bagati in seama . E usor sa sui, nu domnilor, nu am participat pentru ca nu ne-au chemat . Dar ce e nunta ? Tu ca lider de sindicat , nu iei legatura cu fratii mai mari ? sauiti cad galoanele daca intrebi ? Nu asa se soopereaza , asteptand sa fii invitat la nunta .
    Cine vea s afaca ceva , face cine nu, asteapta sa fie invitat .

    RăspundețiȘtergere
  18. D-le Neacsu,intre a-mi crede presedintele de sindicat si un bun amic ce cred ca-mi esti,prefer vocea cea mai autorizata.
    Cu toata consideratia ,dar nu cred ,ca sindicatul se invarte intre cei cativa care spunem unele lucruri pe nume crezand ca sunt adevaruri de necontestat.Repet,parerea mea,trebuie renuntat in acest moment la contestarea conducerii sindicatului,la gasirea unor personalitati care sa ne conduca ,atunci cand nimeni nici macar nu i-a consultat.
    Altfel apreciez verbul colegilor,inteligenta creatoare pentru literatura contemporana,dar atat!

    RăspundețiȘtergere
  19. DOMNILOR ---SUNTETI MILITARI!
    NU BABORNITE ! RUFELE SE SPALA IN FAMILIE.AVETI IDEE CATI SUNT CU OCHII PE NOI?
    DACA NU SUNTETI DE ACORD SA MANIFESTATI ALATURI DE POLITISTI( CA NU V-AU SALUTAT SAU ALTCEVVA..) E OK.ABTINETI-VA SI GATA .CA AU FOLOSIT UN ANUME LIMBAJ CARE CONVINE SAU NU ,E ALTA PROBLEMA .PROBABIL NICI LOR NU LE CONVINA SA FIE NUMITI SLUGI.
    IN CE PRIVESTE PROPUNERI CU VESTE , CHILOTI,SEPCI ARUNCATE,SAU PUSE IN COSCIUG,,,VA ROG SA FITI MAI REALISTI..SUNETM O PATURA DE OAMENI CU UN GRAD RIDICAT MAI RIDICAT DE IQ..CRED CA PUTEM MAI MULT DE ATAT...DACA NU SUNTETI DE ACORD CU ACTUALA CONDUCERE A SCMD
    CRED CA SE POATE REZOLVA CAT SE POATE DE DISCRET...DACA SUNTETI ASA DE NEINCREZATORI...FARA A LASA IMPRESIA CA SUNTEM DEZORGANIZATI.MULTA LUME SI-A PUS INCREDERE IN NOI.MULTA LUME COMENTEAZA
    UNII PRO ALTII CONTRA. MULTA LUME NU CUNOASTE ADEVARUL.IAR DUMNEAVOASTRA LE DATI APA LA MOARA .IN MOMENTUL DE FATA E CAZUL SA NE INDREPTAM ATENTIA LA CEEA CE AVEM DE FACUT SI SA INVATAM DIN GRESELILE ALTORA.NIMENI NU SA NASCUT INVATAT.SI SA NU NE FIE RUSINE SA INVATAM.
    VA ROG COMUNICATI-CA ASTA E CALEA SPREA REZOLVARE-DAR PASTRATI-VA DEMNITATEA.SI ONOAREA. NU SUNTEM GOLANI,RAIVOITORI,---NOI SUNTEM GARANTUL PASTRARII PRINCIPIILOR DEMOCRATICE ....SUNT MULTE LUCRURI CARE NU NE CONVIN...AVETI DREPATATE IN MULTE MULTE PRIVINTE...DAR DOMNILOR VA ROG ...LASTI IMPRESIA CA SUNTETI O CLASA PRIVILRGIATA DIN PUNCT DE VEDERE AL EDUCATIEI,INTELIGENTEI,.VA ROG..SII EU FAC PARTE DIN RANDUL MILITARILOR REZERVISTI ...NU MA CONSIDER SUPERIOR NIMANUI ..DAR IMI PLACE IDEEA SA MA COSIDER UN PILON AL RESPECTULUI CUVENIT...CARE AVETI "PRIZE"
    LA ALTE TELEVIZIUNI..FACETI-VA SIMTITA PREZENTA ! SI SPUNETI LUMII INTREGI ADEVARUL...SI NU UITATI CA LUPTAM PENTRU PASTRAREA IDENTITATII NOASTRE ..
    NU UITATI CA "PRESEDINTELE" BASESCU A SPUS CA SA TRECUT DE LA O ARMATA DE NEPROFESIONISTI LA O ARMATA DE PROFESIONISTI CU PRILEJUL ZILEI DE 25 OCTOMBRIE ANUL TRECUT...CE SPUNETI?
    ASA ESTE?

    DYN-SCMD MORENI

    RăspundețiȘtergere
  20. Cu convingerea că reprezint un punct de vedere obiectiv ca al multor "anonimimi" cred că ar fi mai utilă o iniţiativă constructivă cu propuneri concrete decât critici sterile menite să dezbine. Nu cred că poliţiştii nu ne-ar fi acceptat alături de ei dacă am fi vrut cu adevărat să le fim alături. Şi noi şi ei vom reuşi mai lesne împreună. Apropo, ştiţi că SPP şi SRI nu au pierdut nimic la salariu, deoarece, lor le-au crescut soldele cu 25% cu o lună înainte, iar în iulie le-au revenit la vechiul nivel. Iată cum ştiu să lucreze adversarii noştri. Jandarmii mascaţi din dispozitiv erau de la SPP. Noi ne ridicăm la nivelul srategiei lor ? Numai atunci vom învinge.Dacă dezavuaţi părerile altora veniţi cu altele în loc,alfel....

    RăspundețiȘtergere
  21. @Anonim,17:21 Citez din postarea ta: Numai atunci vom învinge. Dacă dezavuaţi părerile altora veniţi cu altele în loc, alfel ....

    Mai mult decat adevarat, corect gandit, bine exprimat! Multumesc! Ce scriam eu ieri? Simplu, la obiect: era un APEL la SOLIDARITATE, macar in COMENTARII, cu protestatarii, cu Liderii de Sindicate, amenintati de ministrul Blaga cu masuri dure!

    Ce a iesit in final? Cateva comentarii de bun simt, cateva, putine, mai inflacarate, dar, cel mai GRAV, un KOMUNIKAT semnat de d-l Pricina de toata jena! Atat eu cat si d-l Neascu, ne-am desolidarizat de acest KOMUNIKAT, solicitand retragerea lui din spatiul public! Din pacate, nu am CONTAT in ecuatia BOC SCMD! Asta e tot! Nimic mai mult!

    Ca unii porniti pe mistocareala tipic romaneasca, cu samanta de scandal in vene, fac alte speculatii, e treaba lor! Fie ca asa vor, fie ca atat ii duce capul! Admin, V.Burcu

    RăspundețiȘtergere
  22. Am citit pe blogul SCMD ca deplasarea membrilor la Bucuresti s eva face pe cont propriu .DE CE ? A m inteles ca suntem 4000 de sindicalsti . Cotizatia fiecaruia e de 1200000X 4000. ne da o suma de 4.800.000.000. Asta scris in romana ar insemna 4 miliarde optsutedemilioane de lei . Unde sunt acesti bani?
    CINE POATE SA RASPUNDA ? S-A FACUT VREUN RAPORT FINANCIAR cu banii incasati si cheltuiti ? Patru miliarde si opt sute de milioane intrun an de existenta? Pe ce ? Cine poate sa raspunda ?Daca 20% adica aproximativ 800 milioane au revenbit filialelor , unde sunt cele 4 miliarde si cum i-a cheltuit Comitetul Director ? DOMNUL APOSTOL a prezentat cuiva vreun raport de cheltuieli ? Dar Comitetul Director ?S-a intrebat cineva pana acuma ce s-a intamplat cu acesti bani ?

    RăspundețiȘtergere
  23. Cine poate sa aduca pe drumul cel bun pe toti cei care au nascut si tin in in uz inselaciunea cu ,,seful statului”? In constitutie si pe buletinul de vot scria ,, presedintele ROMANIEI”. Cui foloseste CUTUMA? UNDE SUNT CEI PE CARE I-AM ALES CA PE ,,ADEVARATUL SEF “? Cine sunt toti acesti clovni manglitori?UNDE VOR SA NE DUCA?
    IMNUL NU TREBUIE CINTAT CA UN CINTEC DE LEAGAN !!!
    DESTEPTA- -REA!
    puiacu

    RăspundețiȘtergere
  24. Mai nou topoganul a devenit tigri2. Si eu care credeam ca s-a invatat minte . Masochist baiatul!

    RăspundețiȘtergere
  25. 1. "STATI LINISTITI LA LOCURILE VOASTRE!"
    M-am convins! Numai vorba e de noi. Ne "razboim" pe aceasta pagina oameni care ne aflam la sute de kilometri distanta, care sintem sau nu membri ai SCMD, care in garnizoanele de resedinta avem filiale ale SCMD, dar ale caror pagini sint goale de luni de zile. Eventual este postata copia actului de constituire. Si ma intreb de ce organizarea si conducerea acestui sindicat reprezinta obiectul atitor de controverse. "Noi avem strategia noastra", "Noi reprezentam disponibilizatii", "Noi .....". Noi CE ? Noi vrem sa "confiscam" si sa transformam ziua de 25 Octombrie intr - o zi de circ? Daca NOI nu respectam ZIUA ARMATEI ce pretentii sa mai avem de la altii si de ce mai clamam sus si tare ca modificarea legislatiei in domeniul salarizarii si al sistemului de pensii duce la disparitia noastra d.p.d.v. socio - profesional ? In acest fel nu mai este nevoie sa ne batjocoreasca altii. O facem singuri. Si o facem mai bine decit ei pentru ca "ce - si face omul cu mina lui nici dracu` nu desface." Sintem aproximativ 80 000 de pensionari M.Ap.N. Din diferite motive - virsta, sanatate, distanta, bani, timp, convingeri politice - 60% nu ar participa la o manifestatie de anvergura. Ar ramine 32 000. Nici macar nu - i mare lucru - 4 brigazi cu efective complete!!! Simpla prezenta ar pune in dificultate orice "dispozitiv de aparare". Dar pentru acest lucru trebuie sa existe oameni de actiune, capabili sa mobilizeze, sa organizeze, sa conduca si sa asigure actiunile de protest sindical, inclusiv cooperarea cu TOATE celelalte forte sindicale si organizatii ale pensionarilor. Deocamdata, in opinia mea, acest LIDER lipseste. Oricum, de la anul vom fi toti o apa si un pamint: pensionari care impovareaza bugetul statului.

    2. CRED CA ASA AR TREBUI SA FIE PAGINA PRINCIPALA A SCMD.
    Fara complimente inutile si cu usoara invidie(pozitiva) constat ca pe linga intepaturi mai mult sau mai putin colegiale aici este un "loc viu" in care schimbul de idei chiar poate duce la ceva concret.
    Despre momentul adevarului sint de acord. Spuneam mai sus de filiale ale SCMD. Nici nu se uscase cerneala pe HG 735, iar Ordinul M 101 abia se pritocea pe la minister si un presdinte de filiala trimisese cererea de recalculare. In concluzie, ASTIA sintem.
    Cu stima.

    RăspundețiȘtergere
  26. @Anonim de la 08:44
    Ai perfectă dreptate în tot ceea ce ai spus! Cine însă să ne asculte şi pe noi? Cumva CD al SCMD? Nu cred. Da, ne mai şi contrăm aici pe site-ul severinenilor câteodată unii, dar cred că nu din răutate. Avem noroc cu Administratorul, domnul com.şef Burcu care a pus şi pune suflet la păstrarea poziţiei de Nr.1 intre celelalte blogg-uri ale SCMD. Şi că tot veni vorba de site-uri, vineri seară urmând pas cu pas "procedura domnului lt.col.Rinciog" am incercat să trimit si eu un răspuns/propunere la "comunicatul" domnului col.Pricină. Din păcate nu s-a putut...Cred că "democraţia" atât de clamată în Statutul SCMD este valabilă "doar de sus în jos"..."nu este şi pentru căţei".

    RăspundețiȘtergere
  27. Domnilor, haideti sa nu ne mai "mancam" intre noi. Nu este frumos sa ne facem de ras in fata celor care intra pe blog si nu au nici in clin nici in maneca cu armata. Daca avem ceva de spus s-o spunem acolo unde nu ne poate judeca orice neavenit din afara structurii noastre. Nu stiu cat bine face sa ne balacarim intre noi si sa facem deliciul celor care nu vad cu ochi buni acest sindicat. Sunt de acord ca sunt foarte multe lucruri care trebuie indreptate, dar haideti sa le rezolvam intre noi. De ce trebuie sa ne stie toata lumea? Sunt sigur ca multi ma veti acuza de simpatie cu actuala conducere a scmd sau de mai stiu eu ce. Nu aveti decat. Eu nu vreau altceva decat sa facem in asa fel incat acest sindicat sa aiba un cuvant de spus si sa devina cu adevarat o forta de care sa se tina seama in aceasta tara condusa de cei care nu au nici un fel de consideratie pentru valorile acestei tari.

    RăspundețiȘtergere
  28. Nu e nici un pericol dacă ne mâncăm între noi pentru că nu ne înghiţim.
    Sindicatul va avea ceva de spus şi va deveni o forţă abia atunci când va cuprinde în rândurile sale majoritatea pensionarilor militari ( şi nu numai, pentru că ordonanţa 7 a scos mulţi oameni din sistemul militar fară drept de pensie) şi când aceştia vor depăşi condiţia statică a Gânditorului de la Hamangia.

    RăspundețiȘtergere

Liber... la comentarii! Responsabilitatea continutului, revine fiecaruia.
Comentariile injurioase, obscene, atacurile suburbane la persoana, nu vor fi publicate! Nu doresc sa creez 'probleme'... unora sau altora! Admin!

Dialog între doi gemeni nenăscuţi

MOTTO-ul... unui grup de tineri... si frumosi!

Search mehedinti blog online:

Lista mea de bloguri