Google Translate

vineri, 4 februarie 2011

SCMD, in pragul unui scandal urias! Un General acuza, intreaba, propune! Presedintele SCMD Dogaru, da COMUNICATE aiuritoare! UPDATE!

Stimati camarazi !
Au trecut aproape doua luni de cand am avut indrazneala sa va tulbur linistea cu o informatie, potrivit careia la varful organizatiei noastre sindicale (a se citi Comitetul Director) se produc lucruri necurate in legatura cu cheltuirea bugetului. Imediat dupa e-mailul meu, de la vremea respectiva, liderul maxim a simtit nevoia sa ia atitudine in stilu-i caracteristic si contactand telefonic pe majoritatea liderilor locali a infierat cu manie proletara elementele destabilizatoare, cozile de topor si agenturili straine infiltrate in structurile sindicale, indemnand la vigilenta si la unitate in jurul conducatorului iubit.


Mesajul acestui guru a prins la majoritatea liderilor locali, dovada fiind pasivitatea multora dintre acestia si reactia unora, ce-i drept, putini la numar, care au simtit nevoia sa-mi dea ceva sfaturi precum ca nu ar fi indicii de frauda, ca prezumtia de nevinovatie trebuie sa prevaleze, ca situatia este sub control si ca nu ar fi motive de ingrijorare.


Pledoaria acestora din urma mi-a provocat ceva disconfort dar m-am bucurat ca, nefiindu-le prin preajma, am scapat fara sa fiu urecheat pentru indrazneala de a fi deconspirat asemenea aspecte. Pentru mine a ramas totusi o enigma: sa fi adulmecat oare si ei osul? Cei putini la numar, de data asta ii exclud din preocuparile mele si ma voi adresa celor de buna credinta care realmente sunt preocupati de soarta si buna functionare a sindicatului.


Dupa cum probabil stiti, pe fondul zvonurilor in circulatie, la vremea respective, la presiunea unor membri ai Comitetului Director si a unor lideri din teritoriu, liderul maxim al sindicatului a acceptat initierea si derularea unui audit intern, audit care, sub presiune si in conditii de ostilizare generala din partea unor membri ai Comitetului Director, a trebuit sa faca serioase eforturi si sa sape adinc pentru scoaterea adevarului la lumina.


Vremea a trecut si apele s-au limpezit, asa incat azi situatia financiara a organizatiei sindicale este bine cunoscuta la centru si mai putin la noi, in teritoriu, fiindca un civil (nu are nici o legatura cu institutia militara decit prin portul temporar de uniforma), instalat prin propria-i vointa in fruntea organizatiei, nu este dispus sa faca public raportul comisiei de cenzori, desi a promis acest lucru la constituirea echipei si declansarea operatiunilor de auditare (a se vedea comunicatul SCMD din 6 ian.2011).


Motivul principal pentru care se opune difuzarii acestui document este, probabil, amploarea dezastrului (jafului) produs in vistieria sindicatului, de care se pare ca nu este strain nici el si nici aplaudacii de-a stanga si dreapta sa. Le este foarte greu sa iasa in public cu minariile si nenorocirile financiare produse bugetului organizatiei pe parcursul a un an si ceva. Probabil ca acum gandesc la o strategie de masluire a concluziilor din raport, cu care sa iasa in public si sa ne anestezieze inca o data.


Asadar, acest civil (militar doar prin asociere cu uniforma militara), de un maxim tupeu si o inimaginabila obraznicie atenteaza frontal la inteligenta si buna noastra credinta. Nu stiu ce simtiti dumneavoastra, dar eu, personal, ca simplu membru de sindicat, ma simt discreditat,umilit si injosit cu un astfel de individ in fruntea organizatiei, care depasindu-si atributiile si limitele bunului simt ne sfideaza si ne trateaza ca pe niste pubertini intarziati.


Am ajuns intr-un regretabil impas, daca din marea masa de rezervisti, oameni de mare valoare si caracter, care chiar au facut ceva pentru armata si care chiar au condus ceva la viata lor, nu gasim niste lideri autentici si ne lasam condusi de astfel de indivizi si aplaudaci, aflati in paralel cu ceea ce inseamna organizarea si conducerea, care realmente nu au comandat la viata lor decat mici si bere pe la carciumi si care, acum, stapaniti de un total amatorism, se fac ca ne conduc, ne mint si hotarasc discretionar in numele a zeci de mii de oameni, adevarati militari.


Cred ca a sosit timpul sa punem capat la astfel de apucaturi si sa dam dea azvarlita cu cei ce le practica. Organizatia noastra nu traieste, nu se hraneste si nu este puternica datorita vocalizelor practicate de liderii centrali in fata camerelor de luat vederi pe la diverse posturi TV.


In speranta ca o sa va sensibilizez, catusi de putin, in legatura cu cele mai sus afirmate, dar mai ales in legatura cu determinarea dumneavoastra pentru reforma (termen la moda) si schimbare in organizatia noastra, am sa va prezint, in avanpremiera, cateva aspecte rezultate din raportul de audit, ca sa nu fiti socat la primirea versiunii oficiale (daca o veti primi vreodata), si daca o veti primi, va sa fie cea a comisiei de audit si nu a trezorierului( contabilului, auditorului si inginerului financiar) al SCMD.


Am mari rezerve ca veti beneficia de varianta ORIGINALA a raportului de audit. Cel mai probabil veti primi raportul intermediar al comisiei sau in cel mai fericit caz, o varianta scurta, parafrazata, a raportului final, in care vor fi evidentiate si cateva gainarii marunte, produse ca urmare a nepriceperii sau stingaciilor, specifice oricarui inceput de drum, vor zice ei, apartinand cu siguranta unui contabil care, pe deasupra, nici nu era specializat pe domeniul respectiv.


In situatia in care, Comitetul Director are o alta versiune, chiar si numai, in legatura cu elementele de mai jos, il somez sa o prezinte public (pe site-ul filialelor) in maxim 24 de ore. Alta varianta insemnand, de fapt, raportul original si integral al comisiei de audit. In caz contrar, inteleg ca elementele prezentate in cele ce urmeaz, sunt veridice, ca liderul maxim si aplaudacii din juru-I isi asuma raspunderea pentru ele, motiv pentru care pot fi, oricand, actionati in justitie pentru recuperarea prejudiciului si sanctionarea vinovatilor.


Asadar, daca veti primi varianta reala a raportului de audit veti constata ca nu pot fi justificati 4,5 miliarde lei, bani proveniti din cotizatii, contabilizati intr-un fel sau altul, si inca 2,5 miliarde lei, disparuti dar cu tot cu aproximativ 2000 membri de sindicat. Deci, 2000 membri de sindicat nu au fost luati in evidenta la nivelul structurii centrale, iar cotizatia acestora a luat alta cale decat cea a bugetului. Este ca sunt creativi si mari specialisti baietii astia de la Bucuresti, intr-ale ingineriilor financiare? Sa nu fiti surprinsi daca, procedand la o confruntare a propriei dumneavoastre evidente de personal cu cea de la centru, vor aparea neconcordante.


Disparitia fara urma a unor mari sume de bani din cotizatia sindicatului a fost posibila datorita faptului ca acestia s-au cheltuit pe un card bancar personal, dupa bunul plac si interesele a 1-2 persoane (probabil ca intuiti care ar putea sa fie acestea).


Pana aici a fost vorba de cota parte, cash, a cotizatiei care a disparut fara urme. Exista insa si o alta metoda de “siluire” a bugetului, aplicata cu mare succes de liderii nostri de la centru, cea a cheltuielilor neeconomicoase si inoportune. Pentru o parte din acestea s-au straduit sa prezinte niste documente justificative, mare parte din ele vizibil dubioase, ca sa nu zic, dea dreptul false.


Ce parere aveti, de pilda, despre un consum de carburant, in valoare de 29 mil. lei, realizat intr-o luna, de un singur automobil, care il tira pe liderul maxim, pe la ospete si cumetrii prin tara, pe la supusi. Asadar, 29 mil. lei impartiti la 2-2,5 mil.lei/ plin, rezulta 12-15 plinuri/ luna.


Ca sa fie in siguranta pe timpul plimbarilor prin tara, pe banii nostri, liderul maxim a aprobat (sau poate nu, urmeaza sa ne faca precizari) achizitionarea de anvelope si jante auto in valoare de peste 90 mil. lei.


Si pentru ca masa sa fie si mai bogata, iar cheltuiala pe masura, au achizitionat, fara numar calculatoare si laptopuri, sa aiba toata lumea scule, inclusiv membrii lor de familie, si sa ne calculeze cu acuratete bugetul. Credeti ca s-au oprit la niste scule de medie performanta?. Da de unde, le-au cautat si gasit pe cele de inalta performanta si de aproximativ 35 mil.lei/bucata. Ca sa nu se lase mai prejos, fiindca nu are ce face cu laptopul, unul din vicelideri, fost regizor-scenarist, produs al PRO PATRIA, si-a tras o camera video, tot ultra performanta, ceva mai scumpa cei drept, dar nu prea mult, aproximativ 12.000 EURO ( 500 mil. lei). S-a plictisit veteranul nostru reporter de razboi de aparatul foto smena-6, pe care l-a utilizat o viata intreaga si a achizitionat o scula la care si el se uita cu uimire, din moment ce a angajat si un cameraman (tot pe banii nostri), care sa ne faca filmulete de pe la mitinguri, demonstratii si alte cumetrii pe la care mai participa liderul maxim si acolitii.


Mai au si o alta categorie de cheltuieli: pe alimente si bauturi. Acestea au fost achizitionate pe vremea cand liderul maxim si viceliderii luptau la incercuire cu boc si basescu in Piata Victoriei si la Cotroceni. Asa ca au facut si pe acest domeniu o investitie de peste 30 mil. lei preponderant pe bauturi. In afara acestora au mai achitat de pe cardul personal, invocate anterior, peste 36 mil.lei pe mesele individuale (a se citi chiolhanuri) servite de liderul maxim, impreuna cu acolitii, pe timpul peregrinarilor acestuia prin tara si chiar prin Bucuresti.


Ca sa nu se rataceasca si sa nu depaseasca viteza legala pe timpul marsurilor organizate de sindicalisti prin Bucuresti au facut investitii in GPS-uri si detectoare radar (si nu e vorba de cate un exemplar din fiecare, ci de mai multe, ne vor spune ei, daca vor fi binevoitori, cate si la ce sunt utile miscarii sindicale aceste scule).


Pentru a se pune la adapost fata de riscurile la care sunt supusi zi de zi, iubitii nostri conducatori si-au tras si cate o asigurare de viata. Cine (ce personalitati) si pentru ce motive s-au asigurat ne vor explica tot ei (daca vor catadicsi). Cert este ca si la acest capitol “bugetar”, au tras o investitie de peste 80 mil. lei. Si lista faradelegilor ar putea fi continuata, dar ii las sa-si aduca si ei partea de contributie la prezentarea si justificarea matrapazlicurilor.


Astea sunt doar citeva aspecte ale fraudei, dar nu si cele de maxima senzatie. Detalii mai multe veti obtine la primirea raportului de audit, repet, daca-l veti primi vreodata si daca-l veti primi, va sa fie varianta autorului si nu a traducatorului.


Asa stand lucrurile, eu m-am cerut afara de la comanda filialei de Neamt, lucru pe care nu va sfatuiesc sa-l faceti si dumneavoastra. Pe dumneavoastra va sfatuiesc sa cereti in regim de urgenta, si daca se poate, toti o data, raportul comisiei de audit, asa cum a fost redactat de aceasta. Nu acceptati nici o varianta intermediara, revizuita si adaugita de inginerii financiari ai CD.


Pasul doi: incetati a mai vira cotizatia filialei catre CD, pana la elucidarea deplina a situatiei


Pasul trei: cereti convocarea de urgenta a Consiliului National al Reprezentantilor pentru alegerea noilor organe de conducere la nivel central, analiza situatiei financiare si adoptarea unei hotariri pentru recuperarea prejudiciului produs.


Cu tot dezastrul produs si probat de comisia de audit, nici macar acum, acesti indivizi rapaci, nu se potolesc, continuand seria minariilor de tot felul, cu presiuni si incitare la fals si uz de fals asupra personalului specializat incadrat in compartimentul financiar.


Pasul patru: (in ordinea prioritatilor ar trebui sa fie primul) formularea si depunerea plingerii penale impotriva abuzurilor si ilegalitatilor comise la nivelul Comitetului Director in ce priveste gestionarea bugetului organizatiei


Stimati camarazi,

In final va adresez o intrebare, care n-as vrea sa ramana retorica. Dumneavoastra va simtiti comfortabil condus de niste amatori in ale managementului organizational, care nu au nimic, sau aproape nimic comun cu institutia militara, care n-au comandat la viata lor nici macar un pluton si care conjunctural ajunsi in fruntea acestei structure de sindicat patroneaza, daca nu si participa la potlogariile mai sus amintite.


Mentinand aceste personalitati in fruntea SCMD ne decredibilizam total si irevocabil, atat in fata membrilor de sindicat, dar si mai grav, in fata societatii civile.


Credeti oare ca reprezentantii societatii civile, unii deocamdata, nu se intreaba cum a ajuns o structura militarizata, mustind de genrali si ofiteri de toate armele si calibrele sa fie condusa de arhivari si regizori-scenaristi de desene animate? Cu siguranta ca da. Drept dovada stau pozitiile si atitudinile unor politruci agramati de genul: canacheu, talmacean, tinel, calian, popoviciu etc..


Credeti oare ca din miile de membri de sindicat nu se gasesc 5-10 ofiteri in rezerva, pur sange, care au facut ceva in cariera lor si care ar putea sa faca ceva si pentru organizatia noastra sindicala, cu siguranta, infinit mai mult decat liderii contemporani?


Continuand cu ei, nu avem decat o singura cale: pierzania. Frontul luptei noastre s-a mutat acum in justitie. Daca si pe acest front vom adopta decizii, vom actiona cu acelasi amatorism ca pana in prezent, avem toate sansele sa esuam si aici.


Cine trebuie sa vorbeasca, de acum inainte, sunt avocatii si nu liderii amatori. Dar ca sa vorbeasca bine, acestia trebuie sa fie retribuiti bine. Pe acest criteriu am mizat, mizam toti si suntem dispusi la orice efort atunci cand avem siguranta ca oameni (avocati) de forta ne reprezinta in instanta.


Din actiunile in justitie de pana acum, initiate de CD am avut parte mai mult de esecuri. De ce oare? Din motive financiare. Liderul maxim si aplaudacii nu au fost preocupati sa angajeze o Casa de Avocatura prestigioasa, care in schimbul unui onorariu consistent ne-ar fi adus si succese. Au angajat avocati de mana a doua, pe onorarii reduse si prestatii pe masura ,ca sa le ramana suficienti bani din cotizatia noastra pentru dezmatul financiar, doar punctat mai sus.


Daca nu actionam acum, maine va fi prea tarziu. Orice zi de intarizere este in defavoarea noastra.


Convocarea Consiliului National al Reprezentantilor in regim de urgenta este singura solutie pentru a pune capat arbitrariului si voluntarismului la nivel central, recuperarea prejudiciului financiar produs si sanctionarea vinovatilor.


Pentru initierea actiunilor de convocare a Consiliului National al Reprezentantilor este nevoie ca unu-doi lideri locali sa preia intiativa. O buna parte din presedintii de filialele ii cunosc bine, ii stiu oameni de isprava si de mare caracter si am convingerea ca ar putea si vor face acest lucru. As face-o chiar eu insa starea de sanatate nu-mi permite acest lucru.


Va sunt alaturi cu sufletul si cu gandul.
Cu stima,
Gl. mr.(r) Ioan ZAPOR


03.02.2011
Subiect: 1 martie 2011

In primul rand, imi cer scuze, domnilor colegi, pentru toate disfunctiile intervenite in sistemul de transmitere a sumelor de bani cheltuite de dvs. pentru actiunea din 24 Ianuarie! A fost o sincopa datorata trecerii la un nou sistem de contabilitate, in urma recomandarilor echipei de control intern. Toate sumele restante vor fi trimise rapid si, in urma deschiderii subconturilor de filiale, pe viitor nu vor mai fi disfunctii.

S-au luat deja toate masurile care se impuneau transformarii SCMD dintr-o structura romantica intr-o institutie care ne va permite apararea conditiei noastre de militari si implinirea sperantelor pe care romanii si le pun in militari pentru supravietuirea Romaniei si apararea democratiei constitutionale. Si se vor lua in continuare masuri, astazi si in zilele urmatoare, mai ales in conditiile in care s-a decis ”accidentarea” mea si a altor lideri ai sindicatului.

SCMD trebuie sa devina forta care lipseste Romaniei de 22 de ani.

Va atragem atentia ca actuala Putere a incalcat brutal din nou Constitutia, a anihilat puterea judecatoreasca, nerespectand pe fond Hotararea ICCJ prin introducerea tuturor punctelor defunctei HG 735/2010 cu ajutorul recentei OUG nr 1/2011, direct in blocata Lege 119/2010. In aceste conditii statutul nostru de militari in rezerva este inmormantat si indiferent de cate milioane ne-ar da in plus (ceea ce nu este cazul, ca o fac doar demonstrativ, ca investitie in imagine, atragand caracterele slabe sau pe cei fara de caracter, sa dea declaratii de loialitate) vom fi pe viitor civili – ‘’beneficiari” ai unei pomeni de stat. Iar ceea ce dau unora in plus astazi vor recupera cu varf si indesat, dovada ca au introdus in noul lor limbaj juridic expresii gen ”reglementare”, ”regularizare”, etc. Iar cand punctul de pensie va scadea, vom canta “Hora Unirii’’, uitandu-ne de pe marginea santului la militarii activi detinatori ai fostelor noastre functii, care vor avea salarii NATO, in timp ce in locul nostru vor aparea ca ”rezervisti” generalii si coloneii inventati peste noapte (alde Ontanu, Talmaceanu, Diaconescu, etc.).

Luptam in continuare pentru restabilirea statutului nostru de militari in rezerva si a legilor noastre ocupationale 164/2001 si 179/2004 fara prorogarea carora nu este posibila revenirea la pensiile din decembrie. Si, in ciuda promisiunilor, nici nu intentioneaza sa o faca, devreme ce au dat drumul la al doilea val de decizii datate intre 31.12.2010 - 07.01.2011. Luptam in continuare pentru abrogarea OUG 1/2011, a Legii 119/2010 si, in interesul tuturor pensionarilor civili sau militari, a legilor staliniste ale genocidului si subminarii economiei nationale, care ne interzic tuturor dreptul la munca, la viata, la sanatate, la batranete linistita: 329/2009 si 263/2010.

Vom avertiza din nou Puterea sa respecte democratia constitutionala, manifestand in Capitala pe data de 1 martie a.c. Ne-am asigurat sprijinul opozitiei in ceea ce priveste abrogarea legilor mentionate si respingerea OUG 1/2011 ramanand deschisi si persoanelor din arcul Puterii pe tema dialogului in acest sens.

Pe data de 1 martie am solicitat sprijinul sindicatelor aliate, Federatiei sindicatelor si ONG-urilor pensionarilor civili.

In ceea ce priveste filialele SCMD, solicitam deplasarea spre Bucuresti a tuturor membrilor disponibili de la filialele care se pot incadra intr-un interval de afluire-defluire de 4,5 ore. Cheltuielile de deplasare vor fi suportate de catre SCMD. Rugam ca pana la 20.02.2011, BO ale Filialelor sa ne transmita numarul de participanti.

Pana la data desfasurarii mitingului, atragem atentia ca Puterea si-a activat toate dejectiile de presa, vizand prin cele mai bizare si dementiale scenarii, compromiterea liderilor si in special a avocatilor SCMD. Acestea sunt preluate rapid de “”napoleonii”” si infiltratii nostri, care le mesteca si le scuipa de pe marginea santului. Sa nu-i bagam in seama!...

In ceea ce priveste masurile extreme luate de betivii nationali, in situatia in care vreunul din membrii SCMD implicati in organizarea manifestatiei de la 1 martie, de la subsemnatul la gornist, pateste ceva, ii acuz de pe acum, anticipat, de incitare la omor calificat si crima cu premeditare.

Ori isi baga mintile in cap si respecta Constitutia, ori vom atrage atentia factorilor decizionali din UE si NATO ca au luat-o rau de tot pe urmele lui Ceausescu!

Honor et Patria! Vae victis!
PRESEDINTELE SCMD,
Col. (r) dr. DOGARU MIRCEA
Publicat de Sindicatul Militarilor

Incredibil, dar adevarat!
Ieri, 3 februarie a.c., in diverse locatii de pe net, a aparut e-mail-ul D-lui General dr.Ioan ZAPOR, publicat initial pe blogul MARIN NEACSU. De citit si aici: SCMD: Comisia de audit si-a pierdut raportul inainte de a-l publica , by Plano10. CD al SCMD, in loc de explicatii, lamuriri ale acuzatiilor, vine cu ... acest comunicat aiuritor:
Subiect: 1 martie 2011
Deosebit de grav, este si faptul ca avocatii de serviciu ai cd-scmd, au inceput a arunca tone de mizerii, la adresa D-lui Gl. mr.(r) dr. Ioan ZAPOR,  fost Presedinte al Filialei SCMD Piatra Neamt!
Rusine, domnilor!
Admin, V.Burcu
______________________
04.02.2011

Din acest moment, orice explicatie legata de domeniul finantelor sindicatului va fi data oficial de noul responsabil cu aceste probleme, domnul Gl. mr. (r) Constantin Nastase, fostul sef al directiei de specialitate din MApN.

Nu este vorba de nici o frauda, ci de 2,3 miliarde lei cheltuiti sau nu in anul 2010 de catre filiale, si pentru care rapoartele cu actele justificative abia au inceput sa vina catre Departamentul economico-financiar.

Fostii responsabili in acest domeniu au primit sarcina intocmirii documentelor depunerii bilantului la Administratia Fiscala, la sfarsitul lunii martie.

De la 01.01.2011, contabilitatea sindicatului a trecut in partida dubla si este executata de catre angajati ai SCMD, specialisti in domeniul financiar, proveniti din MApN.

Toate balacarelile domnului general Zapor si eventualele nereguli legate de lipsa unor formulare (tipizate) justificative, provin dintr-o sursa legata direct prin nume de domnia sa. Sper ca aceasta atentionare sa-i mai potoleasca zelul si sa nu mai raspandeasca veninul unor persoane meschine si iresponsabile. In caz contrar il vom actiona in justitie.

Pentru moment, domnul general Zapor ar face bine sa ne explice de ce a blocat intrarea in Filiala Piatra Neamt a SCMD a 150 de rezervisti de la Interne si de ce blocheaza activitatea necesara actionarii in justitie, in dauna intereselor membrilor filialei, pe care s-a autopropus sa o conduca.

In ceea ce priveste demisia domniei sale, aceasta a fost acceptata fara regrete.

Spre stiinta domniei sale, un sindicat nu este un regiment de pifani, teatrul de operatii este politic si, in acest domeniu, asa cum a demonstrat de-a lungul anilor, in actiunile intreprinse in favoarea Armatei, impotriva unor presedinti ai tarii, unor ministri ai Apararii si a unor lichele politice, mult hulitul de catre basescieni, Col. (r) Mircea Dogaru, cercetator stiintific si publicist militar, este nu general ci maresal!...

Intrucat lantul celor care se impotrivesc actiunilor sindicatului in justitie si in strada, vis a vis de Puterea criminala, se va activa la Piatra Neamt, Bacau, Ramnicu Sarat, Craiova, Drobeta Turnu Severin sau aiurea, in numele Departamentului Media si Comunicare al SCMD, se va da un raspuns global de catre domnul Col. (r) Valeriu Pricina.

Ii avertizam, inainte de a pune cartus pe teava, ca vorbesc ilegal in numele unor filiale, ilegal in numele sindicatului, si vom cere filialelor din care fac parte sa ia impotriva lor masurile prevazute de statut.

Nu avem timp de pierdut, avem de pregatit procesele juridice in tara si in afara, manifestatii in Capitala si in tara, pentru ca esentiala este batalia pentru a nu se pierde statutul de militar in rezerva. Cine are alta opinie, se poate alatura generalilor de paie, care au adus public multumiri din inima partidului si conducatorilor iubiti ... Se vor trezi si ei la anul, cand salariile activilor vor deveni salarii NATO iar pensiile lor de civili, dependenti de celebrul punct, vor ramane comparabile cu ale muncitorilor si tehnicienilor. Sa nu indrazneasca atunci sa se intoarca bazaind la noi!...

Honor et Patria! Vae victis!
PRESEDINTELE SCMD
Publicat de Sindicatul Militarilor
“Mare e grădina Ta, Doamne !” ...
Admin, V.Burcu

101 comentarii:

  1. Ăştia din CD trebuie daţi jos cu toţii! Mamă, mamă ce scandal iese cu banii cheltuiţi aiurea. Nu era suficient faptul că ne-am ridicat poalele-n cap pe la TV-uri...Asta ne mai lipsea...
    Stau şi mă crucesc de unde dracu au apărut cei 2 birlici-şi ştiţi despre cine vorbesc. Cred că dacă s-ar fi dat concurs pentru aceste "calităţi" şi n-am fi găsit alţii mai "reprezentativi"! Sunt convins că presa şi "prietenii" de-abia aşteaptă un asemenea subiect de scandal. Cu D&P suntem terminaţi "la propriu"!

    RăspundețiȘtergere
  2. @PKM, te salut!
    Vad ca nici tu, nu ai somn!
    Cu adevarat, iata, problema devine grava!
    Nimeni, indiferent de cat il duce sau nu mintea,
    nu poate ramane indiferent la ce se intampla cu cateva mii
    de pensionari militari, ajunsi se pare, pe mana unora care
    in loc de "lamuriri", o tin otova, pe drumurile cunoscute lor!
    Cred ca vremea ADEVARULUI, clarificarilor responsabile, a sosit!
    Astept de ceva vreme, un ofiter superior, in onoarea si profesionalismul caruia am crezut! Astept punctul de vedere al col.r. Dragos Icleanu! Domna E.C., m-am lamurit! Nu are expertiza necesara, pentru a face lumina in cele intamplate cu banii oamenilor!
    Admin, V.Burcu

    RăspundețiȘtergere
  3. Domnule comisar şef în primul rând:Bună dimineaţa şi cele mai sincere salutări! Cred că noi (şi mai ales domnia ta) suntem "Rondul de noapte" din vestitul tablou cu acelaşi nume al lui Rembrandt (sic). Este de apreciat abnegaţia/munca pe care o depuneţi cu acest blog şi ţin să vă mărturisesc că puţini (inclusiv eu) ar face ceea ce faceţi dumneavoastră aici. Cred că este mult mai complicat să fii arbitru în mijlocul terenului decât spectator/comentator anonim în spatele tastaturii...
    Revenind la subiectul în cauză cel postat de dumneavoastră, păcat că numele sindicatului şi a membrilor acestuia sunt terfelite prin noroi de către unii care au avut de-a face mai mult sau mai puţin cu onoarea-indiferent de ce fel.
    Foarte mulţi ne-am pus speranţe în acestă asociaţie, speranţe care pe măsură ce trece timpul se transformă în dezamăgiri crunte şi care, în mod paradoxal sunt create tocmai de cei care ar trebui să fie "luminaţi" la minte. Tare aş vrea să cred că SCMD-ul nu va rămâne doar o "fabrică de vise"...
    Cu stimă ,
    NB/BD

    RăspundețiȘtergere
  4. Daca nu as cunoaste tehnicile de manipulare si sabotaj as zice ca dl Zapor este arhanghelul drepratii, ingerul nepatat ce se ridica in apararea celor multi si prosti...

    DIVERSIUNE + SANTAJ + CALOMNIE = ZAPOR (bine zis FOST SCMD!)

    Tehnica este tipica pentru cei de varsta si pregatirea lui si a celorlalti ce stau cu telefoanele la ureche si au state vechi la "ochiul si timpanul"...

    Succesuri va doresc!!! ca prosti sa se bage sunt destui...

    RăspundețiȘtergere
  5. Stelian P.
    @4 februarie 2011, 07:41

    "Succesuri va doresc!!! ca prosti sa se bage sunt destui... "

    Te-ai bagat si tu sau esti doar in trecere ?

    RăspundețiȘtergere
  6. Si mai este careva de partea lui Zapor? Mai Zapor dar de ce nu mergi dumneata la sediul central al SCMD sa clarifici lucrurile face to face, asa ca un gheneral de elita ce te afli? Ca sa stim si noi aia manipulati care este treaba. Dar pentru care fapte de vitejie esti dumneata gheneral si cam citi ghenerali din acestia are armia romana?

    RăspundețiȘtergere
  7. Categoric exista semne de intrebare asupra gestionarii fondurilor ,categoric pot fi comentate unele actiuni si modul de abordare a acestora .Dar ce nu inteleg nici in ruptul capului este folosirea in ,,analizele'' a monedei defuncte la 31 dec.2006.Probabil se mizeaza pe socul celor patru zerouri in plus.La data infiintarii SCMD moneda curenta era leul=1/4 EU si nu 10.000 lei=1/4 EU.
    In aceasta situatie pot sa ma intreb ,,cui foloseste''? Un automobil a consumat benzina in valoare de 2.900 lei intr-o luna.Deci 2.900/30 =96.66lei/zi,insemnind la 4.50lei/litrul 21.48 litri benzina/zi ,adica ,la un consum de 7.50litri/100Km,286Km/zi.Este plauzibil,dar consumul sigur este mult mai mare pe 100km datorita traficului in urban si a monstruozitatii marcii care probabil nu este WV1L!
    SCMD nu avea patrimoniu imobiliar neevaluat la nivelul noii valute ,deci cui foloseste folosirea sutelor de milioane si a miliardelor ? Adevarul este pe undeva ,pe aici.EL NU POATE FI ASCUNS LA INFINIT .Rabdare.

    RăspundețiȘtergere
  8. ... incet ...incet sunt unii care se mai trezesc din amorteala si gandesc!
    Este bun calculul facut pentru ca mai "demonteaza" din vijelia produsa de dl Zapor...
    Manipulanti, franari si alarmisti se gasesc cu duiumul pe aici, asa ca domnu' Stelian, sunt mai mult in trecere pe aici, ca sa nu ma molipsesc de "febra cinstei si interesului sindical" si sa ma "porcai" cu alde Neacsu, dapix, tnt etc... etc... ca daca te amesteci... te papa talibanii luptei si onoarei sindicale, ex-militare si prezent civic-portocalie!
    Numai de bine si sanatate mintala tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  9. Te doare bulbul rahidian
    Domnilor, Este incredibil. Ne mai miram ca ne conduce un Boc sau Basescu ? Nu avem de ce atata vreme cat unul ne baga mana in buzunare iar noi il invinovatim pe cel ce il vede si ne face atenti ca am fost jefuiti. Este culmea . Mergi in autobuz, vine un manglitor si iti subtilizeaza bani din buzunar, un alt om vede , iti atrage atentia iar tu desi vezi ca nu mai ai banii in buzunar il certi pe cel ce te-a facut atent, si spui ca nu are nici o dovada .
    Asa ceva nu credeam in viata mea ca voi apuca sa vad. Vin si comenteaza tot felul de anonimi spunand ca nu e adevarat, domnul Dogaru da un comunicat in stilul caracteristic , impersonal, fara a spune lucrurillor pe nume , fara a face referire directa la articolul domnul general Zapor, fara sa spuna daca e adevarat sau nu , in felul acesta nu poate fi invinuit ca a negat ceea ce nu poate nega , dar nici nu se poate spuna ca nu a dat raspuns , vorneste in termeni arhicunoscuti despre " dusmanul de clasa care loveste miseleste" ne invita sa nu bagam in seama ce spun altii, si sa ne vedem de treaba . Doarmiti linistiti cum ar spune Ioana Vlas si Sorin Vantu. Si bineinteles , din anonimat , de undeva din fundul gropii cu bani raspunde "anonimii" lovind in domnul general, fara sa clipeasca si fara sa se intrebe macar daca are dreptate sau nu, si fara sa se intrebe macar DE CE NICI UNUL DIN CEI VIZATI DE MATERIAL, NU APARE OFICIAL PE BLOG SA DEA O REPLICA ? DE CE NU SE DISCULPA NICI UNUL, DE CE NU IL DA NICI UNUL IN JUDECATA PENTRU CALOMNIE ? DE CE NU II TRIMITE NICI UNUL UN MAIL SA II CEARA SOCOTEALA SAU O SCRISOARE DESCHISA , PRIN CARE SA INFIRME DATELE SI SA CEARA SOCOTEALA ? CINE POATE SA DEA RASPUNS LA ACESTE INTREBARI ? DE CE ELENA ATAT DE PREZENTA DE FIECARE DATA , ACUMA TACE ? DACA A VAZUT SAU CITIT RAPORTUL IN INTEGRALITATE, DE CE CU CINSTEA-I BINECUNOSCUTA NU VINE ACUMA SA SPUNA , " DOMNILOR, DRAGI COLEGI, EU , CARE AM VAZUT RAPORTUL VA SPUN CA TOT CE A SPUS DOMNUL GENERAL ESTE O MINCIUNA " DE CE ELENA ? DE CE , DOMNUL ICLEANU, SECRETARUL COMISIEI CARE PANA SA INCEAPA CONTROLUL LUA APARAAREA DOMNULUI RINCIOG, ACUMA TACE ? ESTE CEL MAI IN MASURA SA SPUNA DACA CEEA CE A SPUS DOMNUL ZAPOR ESTE ADEVARAT SAU NU . ESTE DATORIA DANSULUI SI A TUTUROR SA PROTEJEZE IMAGINEA UNUI OM SAU A COMITETULUI DIRECTOR. DE CE NU O FACE NIMENI DIN CEI CARE CUNOSC ADEVARAUL ? ASTA ESTE INTREBAREA ADEVARATA . ESTE CINEVA PRINTRE EI CU ADEVARAT CINSTIT SI APARATOR AL ADEVARULUI ?

    RăspundețiȘtergere
  10. ... daca te doare bulbul rahidian dom' Neacsu, mai lasa dracului jos telefonul ala ca te-ai iradiat de tot si te mai miri de ce te doare!!!
    Daca nu e telefonul de vina incearca un tratament anti-prostie ca s-ar putea sa vina de acolo...
    ... Si mai am sfaturi dar nu te mai tin pe matale curelele...

    RăspundețiȘtergere
  11. @Anonim10.37-in enumerarea ta ai avut neobrazarea sa-l bagi si pe tnt-atul.(care nu este membru-cotizant voluntar sccd) Vrei sa evident. cand s-a bagat tnt in Porcaria voastra de lupta pentru pensii nesimtite si nemeritate-pardon sindicala? Ai grija ca daca vrei sun si-mi adun ostirea!!

    RăspundețiȘtergere
  12. @Akord-PERMISIUNE ACORDATA- Asupra tuturor celor care ne-au facut si ne fac de rasul curcilor blege 3(trei) Volhoave cu selectie activata pentru nimicirea nesimntitilor ,excrocilor si manipulatorilor de orice fel FOOOOC!

    RăspundețiȘtergere
  13. @tnt-ul
    alarmaaa!!SPL-1!!.Tnt-ule vrea unu sa-ti ia cinzeaca de sub nas.fii mai vigilent

    RăspundețiȘtergere
  14. @ano 11.47
    stai o tara sa inlocuiesc incarcaturile conventionale cu incarcaturi nucleare de 2KT(ca volhov stie si dastea)
    dupa care ....LANSARE!!(p-aia cu 'fooc!',n-o stie)

    RăspundețiȘtergere
  15. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  16. Stiri rutiere:

    Astazi a avut loc un accident intre o Dacie si un Bentley de 280 mii euro.
    Soferul Daciei a reusit sa moara la timp.

    I : Care este diferenta dintre un bou si o vaca ?
    R : Boul zambeste cand il mulgi !


    Nu-i atat de dificil sa-ti gasesti femeia visurilor tale.
    Dificil e s-o ascunzi de sotie



    - Draga, stii care-i diferenta dintre un minut de sex oral si un minut de sex normal?
    - Nu.
    - Ai doua minute sa-ti explic?



    - Fiica dumneavoastra, zice doctorul, are o nevroza. I-as recomanda multa distractie.
    - De ce gen?
    - De genul masculin!



    Era odata un copil urat. Atat de urat incat barza a venit de doua ori:
    o data sa il aduca si inca o data sa-si ceara scuze.



    - Draga, mi-am cumparat un costum de baie din 3 piese.
    - 3 piese?!?
    - Da, palarie, ochelari si slapi.


    La o firma se prezinta doi canibali pentru angajare.
    Prima data n-au vrut sa-i angajeze, dar, intr-un final, sunt angajati
    cu conditia sa nu manance oameni.
    La inceput, totul merge bine, insa dupa cateva luni se observa ca a
    disparut o frumoasa secretara.
    Se fac cercetari si ii iau la intrebari pe canibali.
    Acestia nu vor sa recunoasca, dar dupa un timp unul dintre ei recunoaste ca a mancat secretara.
    Normal, este dat afara. Al doilea canibal il conduce pana la poarta si ii zice:
    - Ce te-a apucat sa mananci secretara? ca eu de cateva saptamani mananc ingineri si nimeni nu le-a simtit lipsa.


    Viteza maxima in pat este 68 la ora, pentru ca la 69 te rastorni.

    RăspundețiȘtergere
  17. N-are rost să ne certăm aici de pomană între noi când cei din CD fac tot ceea ce ştiu ei mai bine/îi taie capu", adică "ursu" merge, câinii latră".
    Aşteptam şi eu(da" cred c-o s-o aştept mult şi bine) convocarea Consiliului Naţional al Reprezentanţilor unde să se dea raportul cu privire la activităţile desfăşurate de Sindicat în ultimul an, să se analizeze rezultatele obţinute, precum şi modul de cheltuire a banilor cotizanţilor-"raportul de casă". Ar fi atât de simplu...S-ar pune astfel capăt speculaţiilor/informaţiilor cu privire la necesitatea, oportunitatea şi legalitatea cheltuirii banilor.
    ...Până şi această întâlnire cu avocaţii putea să se desfăşoare în Bucureşti şi nu la Oarda concomitent cu lucrările CNR dar, după cum văd, unora le place grandomania, şampania şi icra de Manciuria deşi soclul pe care stau este cam moale şi urât mirositor!
    Electicianul de serviciu
    PS pt. şefu" meu Cezar:
    Şefu nu mi-ai plătit simbria pe luna asta! Vezi să nu rămâi singuru" negru pe plantaţie, că tractor n-ai cum să fii, poate doar MoBră! Acum mi-am dat seama de ce te-ai înegrit aşa la faţă în ultimele 2 săptămâni. Nu-i aşa că te afli într-una din aceste două situaţini?
    1. Te-a pârlit Puiac/Akord cu ajutajul de la MIG/VOLHOV;
    2. Un romeu se intalneste cu un sef de trib african:
    -Ma, mancati-as, cum faci da-ti ies tancii aia negri, ca io cum o dau tot cafenii ies...
    -Pai o ai aia lunga ca a mea?
    -Nu, mancati-as...
    -Da' asa groasa?
    -Pai... nu!
    -Mi-am anchipuit eu ca asta trebuie sa fie: intra lumina!

    RăspundețiȘtergere
  18. Liniste .

    Presedintii de filiale se ocupa acuma de intocmirea listelor pentru premiere . Altii cu dosarele pentru avocati. Nu stau ei acuma sa compuna scrisori. Ar fi trebuit sa se intalneasca la Alba Iulia cu avocatii . Domnul Dogaru a avut grija sa lase intalnirea numai pentru avocati, de teama sa nu fie intrebat acolo de raport. Nu este culmea ironiei? Nu sunt bani pentru intalnirea cu sefii de filiale , dar se dau prime prin anumite birouri operative , pe la filialele cu “succesuri mai mari in aducerea de noi membri “ . Domnii din Bucuresti au purces la premierea unor anumite BO ale unor filiale, nu toate , bineinteles, cele care nu prezinta risc sau nu au adus suficienti membri platitori in sindicat, habar nu au de aceste premieri. Presedintii de filiala asa cum spuneam si alta data ori sunt obedienti, ori fricosi, ori delasatori ori scarbiti. Rezultatul din partea lor e acelasi Nici o reactie, la ceea ce s-a intamplat cu cotizatiile in anul 2010. De ce ? pai uite de ce :

    Unii din presedintii de filiala au fost contactati de cei din conducerea CD pentru a infiinta filialele si s-au autolaes si ei mai mult sau mai putin, ca initiatiatori si membri fondatori ai filialelor. CEI MAI MULTI TAC , PENTRU CA LE E TEAMA CA DACA IESE SCANDAL, SINDICATUL SE DARAMA, DOGARU ARE DREPTUL SA LICHIDEZE SINDICATUL SI ATUNCI OAMENII RAMAN FIE FARA AJUTOR IN PROCESELE CARE ORICUM NU VOR DUCE NICAIERI, DUPA CUM SUNT INSTRUMENTATE , FIE ISI PIERD FUNCTIILE SI IMPORTANTA . Unii dintre ei au fost neica nimeni in armata si acuma s-au vazut pusi in fruntea filialeleor si se bucura de oarece notorietate, apar la tv locale, prin presa, ii saluta lumea pe strada , ii intreaba fostii colegi ce sa faca iar ei se bucura ca pot in sfarsit sa arate lumii cine sunt ei . O parte din cei din conducerea filialelor sunt astfel de oameni, Cu ei credeti ca se va schimba ceva? NICI O SANSA . Si atunci, unii din comoditate, altii din lasitate , altii din interes, altii din prostie si alti din scarba stau si se fac ca nu vad si nu aud .

    Multi nu vor sa creada , altii chiar nu cred ca tot ce a scris domnul general e adevarat. Si pe asta au contat si cei ce au produs jaful. Cu cat va fi mai mare , cu atat mai greu de crezut si de dovedit. Oamenii vor refuza sa creada ca e adevarat si se vor speria atat de tare incat vor sta muti, privind tamp si incercand sa se autoconvinga ca nu e adevarat. In acest moment de perplexitate stau toti incremeniti , atii scarbiti, altii tematori si nu stiu ce sa faca . Decat sa ia atitudine , mai bine sa ase, ca poate rezolva altii si ei nu isi pun pielea in saramura. Este aceeasi titudine ca si a romanilor in fata conducerii lui Boc si Basescu. ASTEAPTA FIECARE SA FACA ALTCINEVA CEEA CE TREBUIE, EI STAU SI PRIVESC PENTRU CA LA SFARSIT SA IASA SI SA APLAUDE SI SA SPUNA : ERAM SIGUR CA ASA ESTE , EU AM FOST LANGA DUMNEAVAOSTRA , ATI VAZUT , CA NU AM FOST DE PARTEA CELORLALTI. ASA E STIMATI COLEGI, NU ATI FOST DE PARTEA NIMANUI, V-ATI COMPLACUT IN TACERE SI LIPSA DE ATITUDINE SORA CU LASITATEA.

    Nici nu stiu cine este mai vinovat. Avem 3 categorii
    Pagubitorii -care au vina ca le-a placut mierea.
    Constataorii -care au vina ca tac si nu spun ce au constatat facandu-se astfel complici
    Pagubitii – care tac si nu iau atitudine din varii motive care insa duc tot acolo. Mana libera si jaf linistit.

    RăspundețiȘtergere
  19. @neacsu
    .....si categoria a 4-a

    Statea Ion pe deal cu un bumerang in mana si cu fatza plina de sange.
    Se apropie Vasile:
    - Ce faci Ioane?
    - Stau...
    - Da' ce tii in mana?
    - Nu stiu...
    - Pai si de ce il tii? Arunca-l!
    - Arunca-l tu, ca eu m-am saturat...

    RăspundețiȘtergere
  20. ELECTRIFICATULE-cum te las eu fara slujba!!iti permiti sa razi cu(de sefu)? mare greseala! PS. Mig-ul lui puiak e fara scaun si motor;2 Volhoavele -dupa cum vezi se lanseaza la ordinul meu -personal PSS- cred ca-n selectia data lui Akord ,trebuia sa includ si ..cotizantii voluntari. sa scapam lumea si de fraieri-compri?tnt-atul

    RăspundețiȘtergere
  21. Akord -ultima-i tare si se potriveste. drept urmare 2(doua) Volhoave cu selectie pt. FRAIERI-lansare(daca foc nu stie) tnt-atul

    RăspundețiȘtergere
  22. papagalu a scris:
    4 Februarie 2011 la 11:27 am

    am citit pe plano10 -auditul despre cum au cheltuit sindicalistii banii,treceti pe plano10 si va cruciti,ce parere aveti stimati sindicalisti?si buliti si cu banii luati din toate partile,v a tras o istoricul,voi marii strategi,a ti pierdut lupta,sa vad ce i faceti lu dogaruu-nici macar sa l pupati undeva nu l mai vedeti la culoare,v a pus o urit de tot,. v ati facut de ris si a ti pus armata in pozitie proasta fata de civili.cu ce va ti ales?mare fraereala.v a pus o bosorogul din toate pozitiile.

    RăspundețiȘtergere
  23. Da Akord si categaoria a 4-a, cei care fac treaba murdara , in folosul celor din categoria 1, cei care umplu blogul cu comentarii de doi bani, cu poante rasuflate, cu copy-paste de pe alte bloguri, doar ca sa se treaca cu vederea adevaratele probleme si sa nu se dezbata adevarata problema a sindicalistilor. Scuza-ma ca am uitat de acesti "sanitari", care se hranesc cu dejectiile celor mari, lasand locul curat in acvariu. Le doresc activitate intensa.

    RăspundețiȘtergere
  24. Papagalule ,
    Pai acelasi material e si aici sau nu ai vazut? De ce sa mergem acolo, i s-au terminat cititorii ? Mergi tu, daca esti papagal .

    RăspundețiȘtergere
  25. ...cu ardeleni


    Un ardelean in Bucuresti, la semafor, pe timp de ploaie. Trece o masina si ii stropeste pe toti din cap pana-n picioare. Bucurestenii incep sa injure, in timp ce ardeleanul e calm.
    - Apai, domnule draga, la noi la Cluj nu-i ase, zice el.
    - Da' cum?
    - Pai, daca te stropeste o masina, soferul opreste, da inapoi, te urca in masina, te duce acasa la el, faci dus, manânci, dormi la el, si asta timp de trei zile, iar la plecare iti da 100 de euro.
    - Ai patit tu asa ceva??
    - Nu eu. Nevasta-mea.

    RăspundețiȘtergere
  26. @neacsu
    io zic 'ca cam' te-ai incrancenat.
    mai usurel....sau faci aluzii la unii care posteaza bancuri in loc sa-si dea sufletul pt o cauza 'mareata'.Se poate rezolva si cu calm fara prea multa ura ca strica tenul.oricum timpul va rezolva si inca repejor(si pe blogu tau nu vin uite-asa de-al dreak,ca numai aici pot sa beau o tarie cu tnt-ul,la tine e ceai de musetel

    RăspundețiȘtergere
  27. @neacsu
    e clar n-ai inteles nimic din talcul bancului.sa-ti traduc;categoria a 4-a sunt prostii.da esti prea chitit pe o treaba si nu mai vezi si in jurul tau

    RăspundețiȘtergere
  28. Buna ziua tuturor!
    Pentru inceput un zimbet:
    "Sexul este pretul pe care femeile il platesc pentru casnicie.
    Casnicia este pretul pe care barbatii il platesc pentru sex."

    Te simţi adesea abătut?
    Te simţi singur şi abandonat?
    Tu eşti convins că nimeni nu este interesat de tine?
    Crezi că nu ne pasă de eşecurile şi de problemele tale?
    Că viaţa sau moartea ta nu interesează pe nimeni?
    Te înşeli!!!!!!!!!
    Există cineva care este foarte interesat de viaţa ta şi de ceea ce faci...
    Când toţi te abandonează, NOI suntem singurii care ne gândim întotdeauna şi constant la TINE….
    MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE AGENTIA NATIONALA DE ADMINISTRARE FISCALA

    Cum îţi mai merge căsnicia? îl întreabă un bărbat pe altul la cârciumă.
    - Foarte bine, dar ceva parcă mă pune pe gânduri: ne-am mutat de la
    Oradea la Constanţa şi avem în continuare acelaşi poştaş!

    - Ieri am fost în pădure şi am cules ciuperci pentru mama soacră...
    - Şi dacă sunt otrăvitoare?
    - Cum adică „dacă”?
    Tuturor, cu stima

    RăspundețiȘtergere
  29. Asa copii, postati bancuri, lasati dracu cotizatiile , onoarea , rspectul , cititi bancuri si uitati de cei care va baga mana in buzunare. Nu mai fiti incrancenati, zambiti si lasati-i pe cei ce va fura sa isi vada in continuare de treaba . Intrati in cea de-a 5-a categorie , cea de care spunea Akord. El face parte din categoria 4.

    RăspundețiȘtergere
  30. ,,Tu cit timp pierzi zilnic la toaleta?"

    RăspundețiȘtergere
  31. Alo don Neacsu! care onoare,care respect? ati platit sa lupte cineva pentru pensiile voastre multe imorale si nemeritate.acum ce mai vrei,banii inapoi. scartarule. aia pe care i-ati platit sau stresat asa degeaba. vinovatii sunteti voi ,care ati cotizat fara sa va oblige cineva -resp. cu cazanul

    RăspundețiȘtergere
  32. @neacsu
    Nu ma asteptam sa cobori atat de jos si sa apelezi la jigniri.
    dar pentru ca nu m-am asteptat e mult mai bine ;acum stiu cu cine am de a face
    Esti demn de...ignorat si nimic mai mult

    P.S. care cotizatii??daca tu ai platit ca un fraier n-ai decat sa plangi si du-te si cere-ti banii inapoi,noi spunem bancuri si mai si radem din cand in cand.-incrancenatule!!Viata mai are si alte aspecte despre care putem discuta.Nu doar despre banalitatile scrise de neacsu cu majuscule de parca el a descoperit apa calda si ceilalti sunt prosti.Faci 'arogante' degeaba

    RăspundețiȘtergere
  33. Tare ciudat . "Sindicalistii" acuma , fac scandal ca le apara cineva onoarea si pesniile . Este incredibil cat de departe pot merge in dorinta de a combate pe cei ce doresc sa afle adevarul despre cotizatiile lor. Haideti domnilor,asta e tot ce puteti? Anonimul de la 14.19 este de-a dreptul ridicol. Pe de o parte ma cearta ca pun intrebari vizavi de cotizatii, pe de alta parte considera ca avem pensii nesimtite. Concluzia este totusi ca de vina suntem tot noi cei care am platit cotizatia, ca am platit-o, nu cel ce a mancat-o. Din ce directie vine anonimul este clar. Din categoria 4 dar ar putea fi si din 1. O combinata des intalnita pe acest blog. I-as spune categoria 1.4.

    RăspundețiȘtergere
  34. s?mare fraereala.v a pus o bosorogul din toate pozitiile.-hi,hi,hi
    4 februarie 2011, 13:28

    RăspundețiȘtergere
  35. Băi ia terminaţi cu gălăgia! Ce-aveţi? Vi s-a umflat tărâţea-n voi, sau berea? Îndată vă bagă mandea pe fotoliul electric (ultima inveţie) de-o să dârdâiţi ca iarna când ieşiţi afară numai în izmene.

    RăspundețiȘtergere
  36. Akord75. La care jigniri ? Pe cine am jignit eu ? Pe dumneata in nici un caz. Fiecare intra in categoria in care ii place iar intrarea este libera. Eu poate sunt incrancenat dar oricum nu imi bat joc de subiectele serioase, nu le evit, nu incerc sa le"pasez" sa le bagatelizez. Daca ar fi vorba doar de bani, nu ar fi nimic , au fost , s-au dus ca atatia altii. E vorba insa de o atitudine , de modul in care cei din fruntea sindicatului isi trateaza colegii si isi bat joc de munca si sperantele lor. Daca asta dumitale ti se pare un subiect de gluma , acoperind spatiul blogului cu 1000 de bancuri , peste care oamenii sa treaca indiferenti la cazul in sine , atunci esti ori manipulator, ori inconstient. Acuma e dreptul dumitale sa spui in care categorie intri dar nu sa spui ca te-am jignit, pentru ca eu nu te-am jignit mai mult decat ma jignesti dumneata crezandu-ma atat de naiv incat sa nu-ti inteleg jocul. Daca esti cu adevarat macinat de intentii bune (si iadul e pavat cu intentii bune nu ?)pastreaza glumele pentru ora de ras, acuma cu jaful provocat nu prea e de ras.

    RăspundețiȘtergere
  37. Curat murdar!
    Nu ne mai facem bine, veci!
    Cum este sus, asa este si jos!
    Si reciproca, la fel de valabila!
    Mizerie, furaciune, lipsa de onoare!
    Suntem atrofiati! Nici macar mamaligari!
    Demni urmasi ai lu'Traian! Duduie, ai fost mare!

    RăspundețiȘtergere
  38. spunea...

    s?mare fraereala.v a pus o bosorogul din toate pozitiile.-hi,hi,hi

    RăspundețiȘtergere
  39. Da mata de ci iesi iarna in izmene afara de stii cum este? si apoi cred ca vareferiti la Nea Neacsu ca el ii tare suparat amu ,ca i-o puso din toate pozitiunile hodorogul ala(figurativ vorbind)

    RăspundețiȘtergere
  40. @neacsu
    Da' n-ai putea sa faci un efort si sa ne lasi si pe noi sa traim ca tu ai concluzionat;citez din neacsu
    'Concluzia este totusi ca de vina suntem tot noi cei care am platit cotizatia, ca am platit-o, nu cel ce a mancat-o'
    eu raspund;Sa fii sanatos;Pai da iepuras,acu te dai mistret? si te faci ca te doare de mila amarastenilor si cand colo interesu'tau e pe primul loc.De fapt esti tot un fel de dogaru dar defazat la 180grade;numai ca tu ai ramas si f...t si cu banii luati.domnia si prostia se platesc,dar nu toti pot fi domni
    repet din 'cugetarile' lu'neacsu(a zis-o cu tastatura lui)
    'Concluzia este totusi ca de vina suntem tot noi cei care am platit cotizatia, ca am platit-o, nu cel ce a mancat-o'

    RăspundețiȘtergere
  41. @neacsu
    da' n-ai treaba pe acasa pe la blogu lu' mata?? ca ma suna clientii disperati sa-ti ceara sfaturi(si e lacatu' pus pe blog) si mata o arzi aiurea prin vecini pe la nea burcu.Lasa ca daca ne-o face placere venim noi pe acolo,nu te mai deranja ca eu aici imi beau cinzeaca cu TNT-ul,nu ceaiul tau de musetel

    RăspundețiȘtergere
  42. acusi vin de la Tv
    nea dogaru mai bine se facea vames(politist de frontiera)ca avea mai mult succes cu moaca lui(ii recomand PCTF siret ca sa lucreaza tot cu galeata...cu bani)

    RăspundețiȘtergere
  43. Ca simplu spectator,consatand cu cata determinare se duce aceasta lupta ,va sugerez sa infiintati o ,,Asociatie a cadr. milit. jecmanite de scmd "si gata, puteti lupa de la egal la egal. CZar

    RăspundețiȘtergere
  44. Noua Ordonanta in Anexa 1 prezinta cuantumul soldelor de grad şi al soldelor de funcţie minime corespunzătoare gradelor militare deţinute.
    Ex:1991...Cpt/functie Cpt...valoare minima = 16500(sa notam: grad Cpt = A;functie Cpt = B)
    Solda este compusa din:valoare grad(A) + valoare functie(B) + sporuri(C) + gradatii(D)...adica:A+B+C+D
    In adeverinta mea pt anul 1991 este trecuta valoarea 12733/toate lunile din acest an(adica:A+B+C+D = 12733)
    Pt 1991 intra in calcul valoarea bruta a venitului.
    Va intreb cum A+B este mai mare fata de A+B+C+D ?
    PS
    Aceasta situatie(A+B mai mare fata de A+B+C+D) o intalnesc pt toata perioada de pana in 2000.
    Cu siguranta daca dv comparati minimul dat in Ordonanta cu valoarea trecuta in adeverinta...constatati...o noua artimetica...
    Cu respect.
    parere personala

    RăspundețiȘtergere
  45. Akord,
    concluzia respectiva era cea trasa din logica celor din SCMD. Dar dumneata te faci ca nu intelegi. De , ai sarcina sindicala. Ti+ai facut o adresa la repezeala acusica in februarie sa te creada lumea om serios. Dar uite ca te da de gol disperarea cu care il sustii pe Dogaru, facand misto de cei ce nu ii aproba practicile. Fugi repede ca se dau prime .

    RăspundețiȘtergere
  46. @neacsu
    hai c-am plecat...ca ti-ai prajit creierii cu telefonul ala
    Ai ajuns la cea mai idioata concluzie posibila.eu sustinatorul lui dogaru?!hi hi esti VARZA!!

    RăspundețiȘtergere
  47. Schimba-ti id-ul si mai trage odata .

    RăspundețiȘtergere
  48. SA VINA IGLEANU ACUMA SI SA SPUNA ADEVARUL!
    In toamna trecuta, era marele specialist economico-financiar si nimeni nu avea dreptul sa-l contrazica. Cum sa-l intrebam noi pe marele auditor al armatei de finante. Atunci ne dadea cu tifla la toti,pe nedrept dar, sa apara acum!!!!
    A intrat in control a inceput sa sape si cand a vazut ca situatia finaciara a sindicatului PUTE a inceput sa maraie, acarcotit, comentat, a dat dreptate unora iar dupa ce a terminat auditul s-a dat la fund!
    Foarte bine sa se dea la fund pentru ca daca nu vor publica raportul in forma originala devin complici si mergem cu ei in instanta, cu absolut toti.
    Chiar ma intreb..unde sa fie, unde sa fie, Igleanu!!!!! O fi intrat in sacul cu bani a lui Apostol sau poata a lui Ranciog, Pricina sau Dogaru marele mahar!
    Vai Dogarule draga ce casa ti-ai tras in sos Alexandriei din banii sindicalistilor fraeri., ca bine te-ai asezat, numai ca pe langa tine stau si colegii de-ai nostri fosti ofiteri care vad si spun si ne arata casa ta infloritoare!
    Deh, ai sarit din consilier parlamentar, in Spiru Haret, de unde Bondrea ti-a dat cu sutul in popou ca deh, Romania de maine TV nu era postul sindicatului pe care-l l-ai recut sub aripioara ta si ai inceput sa-l patronezi dupa bunul tau plac, ai ramas cu pensia militara si cum nu-ti ajungea, ai bagat manuta in stupul cu miere dulce al sindicatului. Si tot ai lins pana ce sacul s-a golit de 8 miliarde de leuti!!!!!
    Ca sa cazi in picioare ai latrat peste tot ca Oprea si portocalii te-au dat afara de la Spiru Haret dar nu ai avut curajul raspunderii si nici nu-l ai!
    Rusine sa-ti fie ca minti ca o muiere!!!! Ai fost dat afara pe faras ca un netrebnic! Asta este adevarul, Bucurestiul este mic si oamneii se cunosc si adevarul iese la suprafata.
    Toti sindicalistii de buna credinta iti cerem sa publici de urgenta raportul de audit, iar in caz ca nu o faci vom iesi in toata presa si vom da in vileag toate neregulile.
    Nu mai da comunicate urlatoare ca nu ne impresionezi, ne-am saturat de aceleasi vorbe, schimba si tu placa!
    CAINELE DE PAZA

    RăspundețiȘtergere
  49. mod de gandire a'la neacsu

    O femeie vine acasa si-i spune sotzului, "Iti amintesti de toate durerile de cap pe care le-am avut in toti acesti din urma ani? Ei bine, nu le mai am." "Nu mai ai dureri de cap?" intreaba sotzul, "Ce s-a intamplat?"
    Sotzia ii raspunde, "Una din prietenele mele mi-a recomandat un hipnotizator. Acesta mi-a recomandat sa stau in fatza unei oglinzi, sa ma holbez la mine insami si sa-mi repet 'Nu am nici o durere de cap; Nu am nici o durere de cap; Nu am nici o durere de cap.' A mers! Durerile de cap au disparut." Sotzul a replicat, "Ei bine, este
    extraordinar." atunci sotzia-i spuse, "Stii, tu nu ai prea fost un "macho" in pat in ultimii ani. De ce nu te duci si tu la acest hipnotizator si vezi daca nu poate sa te ajute in aceasta problema?" Sotzul a fost de acord sa
    incerce. Dupa consultatzie, sotzul vine acasa, isi rupe hainele, isi ridica in bratze sotzia si o duce in dormitor. O pune pe pat si-i spune: "Nu misca, ma intorc imediat." Se duce in baie, se reintoarce dupa cateva minute si sare in pat si face dragoste pasional cu sotzia sa asa cum nu o mai facuse niciodata. Nevasta-sa spuse, "Baiete, a fost minunat!" Barbatul ii spuse, "Nu misca, ma intorc imediat." Se intoarce in baie, sta cateva minute, se intoarce in dormitor si runda a doua a fost mai buna chiar si decat prima oara. Sotzia lui ramane ametzita si extaziata. Barbatul ii spune din nou, "Nu misca, ma intorc imediat." Si se intoarce iar in baie. De data asta, sotzia il urmeaza in liniste si acolo, in baie, il vede stand in fatza oglinzii si repetand, "Ea nu este sotzia mea. Ea nu este sotzia mea. Ea nu este sotzia mea..!

    RăspundețiȘtergere
  50. pai daca dogaru a lucrat la Spiru Haret,trebuie urgent schimbata denumirea in -Spritzu Haret

    RăspundețiȘtergere
  51. Stelian P. a scris:
    4 Februarie 2011 la 4:17 pm

    2M
    Eu nu las oamenii in pace ?
    Eu am trimis la TV corul de bocitoare cu fluturasii in mina care ne-au facut de ris (inclusiv deci si pe mine) ?
    Eu i-am trimis la Iasi pe derbedeii care fluierau si in numele meu pe timpul Imnului national ?
    Eu i-am instruit pe primitivii care ardeau portrete ca in evul mediu inclusiv in numele meu ?
    Eu am spus ca revolutia ne-a eliberat de Romania sau derbedeul care urla ca vorbeste in numele tuturor pensionarilor militari ?
    Eu vorbesc in public ca un sef de banda sau cel care se erijeaza in reprezentantul meu ?
    Eu vreau desfiintarea unor institutii fundamentale ale statului ?
    Nu eu am ceva cu voi ci voi imi murdariti imaginea in numele meu. Cine va permite sa vorbiti in numele meu ?tnt-atul

    RăspundețiȘtergere
  52. @ano.17.28
    E durere ce scrie omu ala.

    RăspundețiȘtergere
  53. Tnt-atule
    tu ori treaz ori tnt-at le spui chiar pe bune.

    RăspundețiȘtergere
  54. Un pusti spiona o pereche care facea dragoste intr-un boschet dintr-un parc. Dupa ce termina cei doi treaba, pustiul se duce dupa barbat si ii spune:
    -Nene, acum stiu unde stai, am vazut ce ai facut, si daca nu-mi dai 100.000 lei ii spun sotiei tale. De voie, de nevoie, omul ii da banii ceruti si scapa de pusti. Dupa ce ajunge acasa, pustiul ii povesteste mamei cele intamplate. Mama il cearta si ii spune sa mearga la biserica sa se spovedeasca. La biserica il intampina popa:
    - Ei, pustiule, care-i treaba?
    - Hopa, acum stiu si unde lucrezi!

    RăspundețiȘtergere
  55. Mei Akord, mei:
    Stai, fă-mă să-nţeleg ori eşti Volhov/Dvina ori eşti Cânele de pază şi dacă eşti câne de care: Doberman, Rottweiler, Ciobănesc german sau cumva Grivei ăl mic de pe blogul lu" PLANOX de dă din codiţă şi buric?
    Doar ţi-am zis ieri să nu mai umbli prin vecini după ciordit "găini". Ai văzut că te-a găbjit PlanoX. Aşa-ţi trebă dacă nu eşti cuminte...Vezi Planox te-a pus să-nghiţi un ou fierbinte! Ce credeai că la el pe toloacă merge ca pe-aici în democraţie? Vezi că acolo-i ca acu în Eghipet...ai grijă!
    Da" să nu uit de ăla de mă-ntrebă de la 15:39: Bre tataie eu umblu iarna în izmene din blană de oaie să-mi ţină cald la...şale!
    Gerilă de le plânge unora de milă

    RăspundețiȘtergere
  56. Stelian P.
    Iata inca o dovada despre sanatatea mintala a fuhrer-ului sindicalist:

    “….mult hulitul de catre basescieni, Col. (r) Mircea Dogaru, cercetator stiintific si publicist militar, este nu general ci maresal!...
    Honor et Patria! Vae victis!
    PRESEDINTELE SCMD”
    04.02.2011

    RăspundețiȘtergere
  57. Domnilor , stiu ca nu este locul ... dar , va rog , CITITI CU ATENTIE cele aratate aici de "Anonim 4 februarie 2011, 16:49" ...
    Dupa ce va linistiti ... verificati-va 'adeverintele' primite de la CMJ-uri , comparativ cu sumele (grad+functie minima) din ordonanta 1/2011 . Eu am verificat ...si la 5 (din 26) ani , am media 'veniturilor' inscrise in adeverinta cu 15-20% mai mici decit sumele (grad+functie la minim) inscrise in ordonanta ... E ceva de groaza cum s-a lucrat la colectarea datelor inscrise in adeverintele noastre...
    Difuzati stirea aceasta la cit mai multi dintre colegi ...

    RăspundețiȘtergere
  58. Bri Gerila-da tare le mai rasucesti -minciulesti matale care amu ai zis ca ne pui pre astia care vorovim pe aicilea la migiesu Burcu pi tambalu buleftric sa topaim ca atunci ca cand sintem in izmana pe tapsan. amu eu fac intrebare la matale de ce iesi in izmana pe tapsan,ca cum un om sanatos la glagorie nici c-ar face aist lucru-Varu Nica al Tnt !

    RăspundețiȘtergere
  59. Ba da Moş Alecu este loc şi pentru "neata aici. Te ştim om serios şi la plaivaz meticulos!

    RăspundețiȘtergere
  60. UN MARINAR BALBAIT ESTE PUS PE CATARG SUS PENTRU AI ANUNTA PE RECUPERATORI CAND VEDE O COMOARA.
    PRIMA ZI: re re re re re re re re re recuperatorii
    Iar recuperatorii sar toti in apa si i-au comoara.
    A DOUA ZI: re re re re re re re re recuperatorii
    Iar recuperatorii sar repede in apa si i-au comoara
    A TREIA ZI: re re re re, atunci sar toti in apa dar balbaitul continua re re re rechinii baa.
    PS: Fraţilorrrrr daţi-l jos de soclu pe D!!!!!!!! Nu vedţi că-i glumeţ băiatul?

    RăspundețiȘtergere
  61. Război în sindicatul militarilor. Acuzaţii de furt.
    .... ceva e putred în Danemarca şi până la urmă cineva va trebui să explice militarilor ce s-a întâmplat cu câteva miliarde de lei care se pare că au cam dispărut din visteria Sindicatului pe articole care nu au tangenţă cu activităţile sindicale sau cheltuieli care s-au făcut discreţionar, fără bază legală, fără o documentaţie şi discuţie prealabilă în cadrul conducerii sindicatului. Păcat de acest sindicat care la un moment dat părea singurul neatins de otrava lăcomiei liderilor. Se pare că totuşi în România nu poţi să desfaci borcanul cu miere fără să te lingi pe degete. Ce va urma ? Cum se va termină povestea? Greu de prevăzut, ....
    http://www.ziuaveche.ro/top-secret/armata-2/razboi-in-sindicatul-militarilor-acuzatii-de-furt-19052.html

    RăspundețiȘtergere
  62. Dupa stilul caracteristic in ale scrisului, Pricina a sarit in ajutorul lui Dogaru ca doar banii i-au facut praf impreuna. Arunca cu noroi spre filiale si mai si ameninta. RUSINE! RUSINE SA VA FIE!
    Normal ca acum premiaza filialele ca sa le inchida gura si arunca vina pe acesteA, ca ele au cheltuit banii, numai ca, acel card desfiintat era la APASTOL. Vetificati acel raport de gestiune publicat in toamna de mdam Winzer si veti vedea ca acolo se cerea pe primja pagina desfiintarea unui cont, era tocmai acel CARD, manevrat de Apoatol, copil finantist sugubas!!
    Vai, cata ipocrizie si cata nemernicie din partea lor, si-n acest comunicat compus de Pricina si cum se mai impopotioneaza si ne spune noua ..prostilor - asa suntem numiti cei din teritoriu- ce titluri remarcabile are acest nastrusnic istoric, scapat tot timpul de la balamuc cand apare la TV cu paru-i valvoi, de zici ca este nebunul sef de la Spitalul 9, numai a militar nu arata, mai ales cand filozofeaza aceleasi cuvinte de lemn, a la NATO, si cand isi da ochii peste cap de zici ca isi supla zulufii zbenguiti pe fruntea- i ingusta. Vai sa nu pic in fund, cand aud ce titluri istorice, de rahat, are Dogaru, marele limbric, contestat de toti istoricii pe care Romania ii are. Dogaru isi neaga originile istorice si aare acest derbedeu, Pricina, fiu de politruc militar din echipa lui ILIE CEAUSESCU, fost slugarnic comunist la Propatria si ne invata el filozofoia sindicatului. Vezi-ti domnule de Bragadiru tau ca daca nu era taicata-un in Consiliul Superior al armatei era un jurnalist de doi bani, fara grade, fara pensie militara, habar nu ai, n-ai condus in viata ta o grupa de militari si vii cu nerusinare si ne arunci vorbe-n vant.
    Dupa ce ati mancxat banii sindicalistilor mai aveti curajul sa iesiti si sa amenintati.
    Nu aveti pic de rusine, nerusinatilor ce sunteti! Mai aveti curajul sa scoteti capetele incornorate si sa va laudati cu titlurile voastre ca sa distrageti atentia de la haosul pe care l-ati produs in cotizatiile noastre. RUSINE!
    Ne-am saturat de voi netrebnicilor si de comunicatele voastre paranoice! Peste tot vedeti numai intrusi, diversionisti, tradatori si atat! Voi sunteti cei drepti, curati, demni, destepti, numai ideile voastre sunt cele mai bune, voi sunteti p soclu si nu va uitati in jos la turma ca va pica nasul, noi nu suntem de rangul istoricilor, noi suntem talpa, voi sunteti cei mai frumosi dar care v-ati infruptat din banii nostri!
    Nu credeam ca puteti fi atat de ipocriti, perversi, murdari, hamesiti si dusmanosi!
    Nu sunteti mai prejos decat BOC, Basescu sau Oprea.
    Sunteti lichele ca si ei si ne-am saturat de voi!
    Ne vrem cotizatiile inapoi chit ca ajungem in instanta cu voi.
    Vom scoate adevarul la iveala, fie ca vreti, fie ca nu vreti.
    Cainele de paza

    PS
    SUNT CU OCHII PE VOI

    RăspundețiȘtergere
  63. Atenţie acest Dogaru are haru" mai mult cu paharu
    Şi tot ce-atinge pe dată se stinge!
    Vai de gl.Năstase dacă a ajuns să fie condus de acest gOajdea al nostru! Auzi la el mareşal...Domn Dogaru, dom"le mai scurtează coada la vulpe că nu de alta da" s-ar putea să-ţi facă ăia de la glumeţi costum de gumă.

    RăspundețiȘtergere
  64. Da, Dogaru este:.......cercetator stiintific si publicist militar, este nu general ci maresal!...in CHELTUIREA COTIZATIILOR SINDICALISTILOR; DA,MARESAL LA FUNDUL SACULUI!.. va ajunge Dogaru maresal sau general cand /.....va face plopul mere/si rachita micsunele..poate in iad, acolo va fi maresal peste demoni!
    Sindicatul este condus de un paranoic maladiv!!!!!

    CAINELE DE PAZA

    RăspundețiȘtergere
  65. @Anonim 4 februarie 2011, 12:49
    Calul moare de drum lung si prostul de grija altuia. Ba, nenicule, nu ti se pare cumva ca Alba Iulia e cam in centrul Tarii? Asta a fost logica, sa fie mai usor accesibila locatia. Poate ca unii s-au saturat sa tot bata drumul Bucurestiului. Vezi ca ai un scurt pe undeva. Ori scoate-ti sigurantele sa nu mai spui prostii ori deconecteaza-te... doar esti electrician. Priceputule...

    RăspundețiȘtergere
  66. O fi, nu o fi...?!

    Etimologic, termenul “paranoia” deriva din limba greaca si inseamna "para" = alaturi , "noia" = judecata.

    Paranoia se dezvolta pe terenul unei predispozitii constitutionale in care egocentrismul si inadaptabilitatea sunt trasaturi innascute servind ca premise si explicatie pentru intreaga structura deliranta.

    Bolnavii au urmatoarele trasaturi: inadaptabilitate, hipertrofia eu-lui, eroare de rationament si suspiciozitate.

    Cum se manifesta ?

    In cele mai multe cazuri este vorba de persoane cu un comportament apparent normal, bine orientate si capabile sa-si realizeze scopurile propuse.
    Structura morbida pare sa apara tocmai pe linia obiectivelor si scopurilor personale. Aceste scopuri nu sunt insa in concordanta cu posibilitatile reale ale subiectilor, cu situatia lor sociala sau cu raporturile lor cu cei din jur.

    Structura personalitatii lor este caracterizata prin rigiditate, orgoliu, neincredere, egocentrism. Pe acest fond, orice traire emotionala sau dorinta nerealizata focalizeaza nejustificat intreaga lor activitate in scopul satisfacerii acestor dorinte. Orice piedica este interpretata ca o nedreptate, ca ostilitate.

    Unii ajung sa creada ca au de indeplinit misiuni importante, altii ca sunt iubiti de persoane distinse sau ca sunt inselati.

    Pacientii devin impenetrabili, nu receptioneaza si nu retin din realitate decat acele evenimente care se potrivesc cu interpretarile lor. Astfel se creeaza sistemul delirant, caracterizat prin premise false si impenetrabilitatea la critica. Cele mai fecvente premise false sunt furnizate de interpretari si intuitii deliranteale prezentului sau ale trecutului sub forma iluziilor de memorie.

    Raspunsul bolnavilor la atitudinea potrivnica pe care o iau cei din jur fata de comportamanetul lor patologic determina inadaptarea lor progresiva si recurgerea la actiuni antisociale.

    Bolnavii nu pot intelege neconcordanta ideilor lor cu ale celorlalti si ajung sa se considere persecutati, urmariti, inselati.

    RăspundețiȘtergere
  67. Dl. col.Neacsu
    D.P.D.V. financiar - contabil SCMD este in ilegalitate. Legea 82/1991 republicata si Ordinul M.E.F. 1969/2007 nu sint incalcate, sint nesocotite. Citeva precizari cu referire la comunicatul SCMD:
    1. Contabilitatea in partida dubla era obligatorie de la infiintarea S.C.M.D;
    2. Situatia financiara anuala (Bilantul) se depune la Adm. Financiara de persoanele juridice care tin contabilitatea in partida dubla. Bilantul este generat de aplicatia pusa la dispozitie de A.N.A.F.;
    3. Fara Balanta de verificare sintetica/analitica aceasta operatiune nu este posibila;
    4. Situatiile financiare anuale(bilanturile) se depun la Adm. Fin. insotite de rapoarte ale administratorului si ale Comisiei de audit/de cenzori, DUPA CE AU FOST APROBATE IN ADUNAREA GENERALA;
    5. Un posibil raspuns la nelinistea provocata de lipsa de reactie a dlui. Icleanu si poate si a altora:
    "Efectuarea cu ştiinţă de înregistrări inexacte, precum şi omisiunea cu ştiinţă a înregistrărilor în contabilitate, având drept consecinţă denaturarea veniturilor, cheltuielilor, rezultatelor financiare, precum şi a elementelor de activ şi de pasiv ce se reflectă în bilanţ, constituie infracţiunea de fals intelectual şi se pedepseşte conform legii." (L82/1991 art. 43);
    6. OMEF 1969/2007 "art 222: (1) Raportul auditorilor financiari cuprinde:
    ......
    c) o opinie de audit care exprima in mod clar opinia auditorilor financiari potrivit careia situatiile financiare anuale ofera o imagine fidela conform cadrului relevant de raportare financiara si, dupa caz, daca situatiile financiare anuale respecta cerintele legale; opinia de audit este fara rezerve, cu rezerve, o opinie contrara sau, daca auditorii financiari nu au fost in masura sa exprime o opinie de audit, imposibilitatea exprimarii unei opinii;
    d) o referire la aspectele asupra carora auditorii financiari atrag atentia, printr-un paragraf distinct, fara ca opinia de audit sa fie cu rezerve;
    e) o opinie privind gradul de conformitate a raportului administratorilor cu situatiile financiare anuale pentru acelasi exercitiu financiar."
    7. Exista o multime de aplicatii de evidenta contabila integrata (financiar + gestiune) gratuite si cu actualizari mult mai ieftine (achizitionare program de contabilitate = 800 lei);
    8. Alte probleme legate de contabilitate si fiscalitate ar fi contributiile si impozitele datorate statului pentru sumele incasate sub forma de salarii (asimilate salariilor), indemnizatii, prime, alte bunuri si servicii supuse impozitarii, etc.
    Se pare ca este nevoie sa refaca toata contabilitatea. Le doresc succesuri si spor la treaba!
    Tuturor, cu stima

    P.S Gluma face parte din viata:
    Medicul ginecolog după consultaţie:
    - Doamnă, am o veste bună!
    - Domnişoară!
    - Domnişoară, am o veste proastă!

    RăspundețiȘtergere
  68. bai cotizanti -voluntari, nu mai macaniti atata ca faceti praf. platiti cotiatiile pe anul in curs si -MUCLES

    RăspundețiȘtergere
  69. Pt. espertul de 20:48
    După "logica probabilă" la care faci referinţă şi care văd că-ţi prisoseşte ar trebui să v-adunaţi în fiecare târg. Poate chiar la iarmaroace tataie că tot sunteţi unii dintre voi circari de prima mână. Lumea discută aici de cheltuirea cu folos a banilor sindicaliştilor şi el îi tot dă cu centrul ţării. Până la urmă eu cred că eşti unul dintre aiă de-ţi ghiorţăie maţul de foame şi te ţii şi tu de Dogaru pentr-o friptură precum Grivei. Uite cum stă treaba îţi fac 2 propuneri:
    1. zi-i lui Dogaru să faceţi întrunirea la LasVegas;
    2. vin-o şi-ţi schimb placa de bază şi siguranţa de la „unitatea centrală” gratis!
    Electricianul

    RăspundețiȘtergere
  70. @Anonim de la 21.30
    Felicitari!
    Afirmatiile d-voastra sunt exacte si la obiect!
    Constat cu placere, nu va coplimentez! :))

    RăspundețiȘtergere
  71. @armashul
    si descrierea+simtomele =diagnostic FB

    RăspundețiȘtergere
  72. Ii avertizam, inainte de a pune cartus pe teava, ca vorbesc ilegal in numele unor filiale, ilegal in numele sindicatului, si vom cere filialelor din care fac parte sa ia impotriva lor masurile prevazute de statut.
    ______________________
    P.S.: Cu manie proletara, sa fie Judecati,
    Condamnati si trimisi la Ocna! Sa dati izamplu cu ei!
    Semneaza: Maresalul

    RăspundețiȘtergere
  73. Vai de noi , ne vor judeca in BOB si ne vor da vot de blam cu avertizment. Ce ne facem ? Doamne cat de penibili pot sa fie. Nu isi da seama ca se comporta ca Basescu, cand da ordin guvernului pe cine sa aresteze, cine trebuie sa isi faca mea culpa , cui si cat sa-i taie pensia? Acuma va da sarvici filialaleor sa ii discute pe cei ce ridica glasul si sa ia masuri impotriva lor pentru ca au indraznoit sa intrebe unde sunt banii. ESTE PUR SI SIMPLU INCREDIBIL. Dar si mai incredibil este ca sunt atatia care il susstin si nu vad manifestarile pana la confundare cu ale domnului Basescu. Vom avea dictatura in cadrul dictaturii. In romania fiecare sef se crede stapanul absolut al celor care sunt sub el si ii trateaza ca pe turma proprie de oi . Unde esti Becali, si tu iti iubesti mai mult oile decat si respecta oamenii astia colegii.

    RăspundețiȘtergere
  74. Ia uite se culcară toţi! Nicio suflare. Dorm ca popândăii. Ce-ar fi să le fur bocancii că şi-aşa nu văd nici un "plancton".

    RăspundețiȘtergere
  75. Woww....
    vineri, 4 februarie 2011
    Catre cei 400 de membri ai Filialei Arad a SCMD

    In situatia in care ati fost abandonati de catre conducerea Filialei, care nu intelege sa fie mai intai de partea sindicalistilor si in al doilea rand in slujba partidului unic, de partea intereselor dumneavoastra si nu a intereselor domnului Falca si a celebrului sau nas, pana la adunarea generala si alegerea unei noi conduceri care sa reprezinte interesele SCMD, va recomandam pentru contestatii si procese, pentru parcurgerea pasilor 1a si 1b din Ghidul de procedura pentru membrii de sindicat, sa va adresati de urgenta presedintilor filialelor apropiate: Timisoara, Jimbolia, Ineu, eventual Buzias.
    Batalia pe care o purtam este pentru pastrarea statutului de militar, a legaturii cu vechile functii detinute. Daca alinierea salariilor activilor la NATO ne gaseste in postura de “”civili”” (“”asistati””, actualmente “”beneficiari””) totul s-a terminat, vom fi paria societatii!
    Celor care se bucura azi ca au luat 2-3 milioane in plus, li se va “reglementa” situatia, in sensul ca li se vor lua banii retroactiv, esalonat. Si noi toti vom fi dependenti de punctul de pensie care poate oricand sa scada.
    Nu ne intereseaza partidele, dar uram d-lui Falca, Basescu, si acolitilor lor sa ajunga acolo unde le este locul, potrivit Constitutiei, legilor umanitatii si a celor ale lui Dumnezeu!

    Honor et Patria! Vae victis!
    PRESEDINTELE SCMD
    Publicat de Sindicatul Militarilor
    ______________
    Imi poate TRADUCE si mie cineva???
    Despre ce este vorba ?? KOMUNIKATUL Maresalului ce vrea sa spuna?
    Prea este un AMESTEC de aiureli. Ce s-a intamplat totusi la ARAD?
    S-a RASCULAT vestul?
    Se aplica principiul: cel mai destept cedeaza?
    P.S.: Mai sa fie! Alti tradatori, alti vanduti! ...

    RăspundețiȘtergere
  76. From: George Hainagiu
    Subject: Re: [roarmy230] REPLICA "MARESALULUI" catre "PIFAN"
    To: roarmy230@yahoogroups.com
    Date: Friday, February 4, 2011, 8:14 PM

    Buna seara!
    Doamnelor, domnilor, sau mai simplu dragi camarazi,
    Citesc si ma minunez, ma minunez si nu ma pot opri din citit. De ce? Voi incerca sa ma explic.
    1. Cine semneaza acest anunt? De fiecare data, atunci cand s-a dat un anunt important si a fost implicat presedintele SCMD, numele dlui. col. Dogaru a aparut imediat sub acest anunt. Unde este acum stipulat numele dansului? Citesc alin. 8 din aces anunt si nu cred ca dl. col. Dogaru s-ar fi ridicat singur in slavi si apoi ar fi semnat acest articol. Intr-o atare situatie ar semana cu "Lauda de sine nu miroase a bine", si daca totusi a avut loc o astfel de greseala, este mai mult decat regretabila.
    2. Din acest moment, cand am vazut ca de finantele SCMD-ului raspunde dl. genaral Nastase, pot sa dorm linistit. Daca il aduce pe linie de personal si pe varul sotiei dansului, dl. col. Mihalache, totul va fi mai mult decat normal. Poate ca prin experienta domniei sale, dl. general isi va aduce aminte cu cata abnegatie a luptat pentru drepturile noastre banesti, cand semna taierea tuturor sporurilor militare - poate isi aduce aminte de sporul pentru lucru cu documente NATO. Si ca totul sa intre in normal, ca la Directia Financiar Contabila a M.Ap.N. poate o aduce si pe "dna. general" pe functie de sef nu stiu unde si poate intareste biroul juridic prin aducerea blondei de la DFC, care sincer nu stiu daca mai este. Oricum, cand armata Romaniei, fie-mi scuzata expresia, putea de ofiteri, maistri militari, subofiteri si SC-ei absolventi ai Facultatii de drept, domnisoara, adusa din sistemul civil, a avut o ascensiune mai mult decat fulminanta. Ma intreb singur, ca prostul care nu are ce face, "Oare chiar nu am gasit ofiteri de finante cu coloana vertebrala care sa se ocupe de trezoreria SCMD?".
    3. Fara nicio legatura cu ceea ce am expus mai sus.
    Am citit ultimul numar din Observatorul Militar si sunt de-a dreptul siderat. Isi dau cu parerea despre binefacerile recalcularii pensiilor militare, un colonel - Maresi Nicolae (Comandamentul Logistic) si un gral. Gheorghe Dumitru Ianculescu (DFC), care dupa iesirea la pensie nu au mai avut loc altii de ei, pentru ca s-au intors pe aceleasi functii dupa care au plecat, e adevarat, ca civili? - pe ceilalti nu-i cunosc. In locul dumnealor - cei nominalizati, as fi mai rezervat. Ale cui interese le servesc? Pe ale pensionari militari sunt sigur ca nu. Azi avem pensie calculata dupa punctul de pensie de 700 si nu mai stiu cati lei - in sistem civil de asistati, pentru ca guvernul are sustinatori ca cei de mai sus, si maine ne vom trezi cu o pensie calculata pe 400 de lei, pentru ca statul, asa cum spune matelotul chior si piticania hidoasa, nu mai are resurse sa ne plateasca pensiile. Ale cui interese le serviti domnilor ofiteri? Cati arginti aveti in punga pentru a ne vinde? Rusine... rusine ... rusine....
    Daca cele de mai sus nu prezinta importanta, considerati-le simple ganduri de noapte ...
    ___________
    Ehee ....
    Nu ai somn nana! Acu sa vezi, ce-o sa incasezi!
    Dreak te pune sa ataci KOMUNIKATUL Maresalului???
    Oricum va fi, aici ai GARANTAT un loc!
    Liga vandutilor, tradatorilor ... de Maresal ... te asteapta!

    RăspundețiȘtergere
  77. Stelian P.

    Dogaru&Pricina – doua pete pe izmenele armatei…Suparati pe fiorosul dictator de la Cotroceni care a decis sa-i coboare din inaltele sfere ale „specialilor” in sferele de jos ale „tuturor”, doi colonei scursi din latrina armatei au pus de un sindicat. Primul este dl. col. (rez.) dr. Dogaru Mircea. Principala sa legatura cu armata este in patul conjugal, dinsul fiind ginerele generalului-colonel Vasile Petrut, fostul comandant al trupelor de graniceri ale RSR (inaintasii mult mai saraci ai politistilor de frontiera de azi). Fiind in aceasta situatie de exceptie, armata romana a considerat ca nu mai este nevoie sa aibă tangente cu scoala militara asa ca domnul Dogaru a fost imbracat in uniforma urmind ca ulterior sa invete si cum se incheie nasturii de la veston. Calitatile sale deosebite de militar (cu gura) l-au propulsat din „exceptional” in „exceptional” pina la gradul de colonel si numai mizeria aia din 1989 l-a privat de steaua de general. Profitind de o lege bine ticluita a incasat o valiza cu bani si a iesit la pensie la o virsta cind alti barbati muncesc din greu pentru sume mult mai mici. Un doctor in stiinte se exprima pe masura asa ca redam doar citeva dintre perlele vocabularului domnului colonel: „fanfaroni manipulati, canalii santajabile, idioti, ordin imbecil, timpiti in masa, hai sictir ba !, hai sictir fa! ,minti slabe care pun botul, latratul cotarlelor, Jigodia cea mica….” ( Toate sunt extrase dintr-o scrisoare publicata in 22.11.2010) Intelectual la intelectual trage asa ca domnul colonel se lauda ca are deja in formatie peste 10.000 de alti intelectuali.
    Mina dreapta a domnului Dogaru este tot un colonel fara scoala militara dar cu alte calitati importante: pupatul dosurilor prezidentiale. L-ati recunoscut, este inegalabilul Pricina, spaima emisiunilor TV si a comandantilor de unitati care nu mai stiau la ce mese imbelsugate sa-l invite ca sa-i adoarma vigilenta revolutionara. Frustrarea sa, care ii lasa si acum urme maro pe limba, ii permite azi sa se razbune. Cu toate ca este numai vice, adica ocupa locul 2 dupa fuhrer-ul militaro-sindical, exprimarile sale publice sunt intotdeauna „EU si Mircea” .
    La 25 Oct. 2010 sindicatul a dat prima proba de virilitate. Reusind sa adune 1000 de derbedei bine hraniti (din cei 20.000 promisi la TV) domnul Dogaru a organizat un dans razboinic la umbra portretului prezidential in flacari stirnind invidia justificata a colegilor din jungla ecuatoriala.
    La 24 Ian. a.c. profitind de ajutorul nesperat dat de guvernanti, un alt grup de dogarieni si-au dovedit inalta educatie patriotica fluierind si huiduind copios pe timpul intonarii Imnului national. Avind ceva si impotriva bunului Dumnezeu, manifestarile de inalta educatie au continuat si pe timpul rugaciunii „Tatal nostru”, care evident ca nu a figurat in programul de educatie al unor pensionari militari.
    Colonelul urit mirositor nu s-a multumit cu ultima victorie asa ca a anuntat cu surle si trimbite o noua convocare: 6 milioane de pensionari plus „natia romana” au primit ordin sa se prezinte in piata Victoriei la 1 martie pentru batalia finala. La 04.02 colonelul s-a autoproclamat maresal asa ca circul e deschis in continuare. Alo, ambulanta ?

    RăspundețiȘtergere
  78. Domnule Stelian esti pe langa subiect. Citeste si comentariul pe care ti l-am dat la mine pe blog. Sa stii ca aici nu este clubul celor care lovesc in Dogaru sau mai ales in Sndicat, ci clubul celor care spun si vor sa afle adevarul Dumneata faci confuzie. Aprecierile dumitale nu si-au gasit locul. Nici ca stil, nici ca si continut. Sory.

    RăspundețiȘtergere
  79. Domnului Dogaru ii place sa se inconjoare de generali pe care sa-i puna sub comanda sa. Nu conteaza cine e , ce a facut , cat de cinstit sau priceput e, general sa fie . La o emisiune tv , il punea sa domnul general Popescu sa spuna ca e membru de sindicat, ca sa vada lumea toata pe cine are el in subordine . Pe domnul Abraham l-a facut seful departamentului juridic, dar fiindca nu face cum vrea dansul il tine acolo cu numele si il foloseste pe domnul Pielmus, care e mai obedient si ii face voile. Oare ce legatura o fi intre domnul Pielmus si actualul mahar de la interne cu acelasi nume? Pe domnul Nastase il pune in fruntea compartimentului financiar, dar nu spune nimic de Apostol, pentru ca au papat banii impreuna si de , nu e frumos sa il infiereze desi mai e prin sindicat numai cu numele . Nu mai da comunicate, nu se mai lipeste de conturi, nu mai are drept de semnatura la trezorerie. Si atunci ce face? Probabil i s-a dat o pensie viagera , pentru merite deosebite in paparea cotizatiilor. Traiasca SCMD locul in care toti nemancatii pot sa papa o paine alba

    RăspundețiȘtergere
  80. Stelian P.
    D-le Neacsu,

    Va respect punctul de vedere si va rog sa luati cunostinta de al meu.
    Daca faceti efortul sa cititi cu atentie comentariul meu o sa observati ca nu am jignit TOTI sindicalistii ci doar pe cei care s-au comportat ca niste primate (va dau citeva citate, sper lamuritoare: "1000 de derbedei bine hraniti (din cei 20.000 promisi la TV),un alt grup,al unor pensionari militari.... )
    Sper ca intelegeti macar acum diferenta. Oricum eu le cer scuze CELORLALTI sindicalisti la care nu am facut trimitere.
    Singurii pe care i-am jignit sunt cei doi "colonei" de la virful SCMD pentru un motiv foarte simplu: de peste un an si jumatate isi permit sa vorbeasca in numele tuturor pensionarilor militari (deci si al meu) folosind cuvinte pe care educatia mea precara nu le cunoaste, lansind sentinte irevocabile pe care eu nu le accept, cerind cu tupeu moartea unei institutii (FMI), jignind la gramada oameni si institutii si toate astea si IN NUMELE MEU.
    Daca dvs. le permiteti sa-si bata joc de imaginea TUTUROR pensionarilor militari va priveste. Eu nu le permit si cum derbedeii nu cunosc decit argoul mi-am permis sa le vorbesc pe limba lor.

    RăspundețiȘtergere
  81. Stelian P.
    D-le Neacsu,
    Cum sunt pe linga subiect ?
    Nu despre SCMD este vorba aici si despre conducatorii sai ?

    RăspundețiȘtergere
  82. Stelian P.
    D-le Neacsu,

    Va mai supar cu doua intrebari vis-a-vis de afirmatiile dvs. ("Sa stii ca aici nu este clubul celor care lovesc in Dogaru sau mai ales in Sndicat, ci clubul celor care spun si vor sa afle adevarul"):


    - Ce nu este adevarat in postarea mea ?
    - Unde este clubul celor care au voie sa il critice pe Dogaru ?

    RăspundețiȘtergere
  83. Eu am spus ca aici spunem adevarul, nu lovim de dragul de a lovi in cineva .
    1.afirmatiile dumitale suna a atac la persoana
    2 nu intereseaza ce a facut cand era la gradinita nici Dogaru nici altcineva
    3. cei care au fost pe 25 Octobrie la Bucuresti au fost tottusi sindicalisti militari, nu derbedei bine hraniti
    4. la iasi nu exista nici o dovada ca cei care au huiduit imnul au fost sindicalistii, chiar Simirad a spus asta .
    5.Daca n coboram la stilul de a vorbi al lui Dogaru, nu suntem cu nimic mai buni decat el sau Pricina .
    E suficient ?

    RăspundețiȘtergere
  84. Nici eu nu sunt de acord cu modul in care ma "reprezinta " domnul Dogaru si am spus-o de mai multe ori. Asta insa nu ma face sa ma cobor la nivelul expresiilor folosite de el si de Pricina. Cu asta nu am fost de acord in comentariul dumneavaostra, cu aprecierea ca cei 1000 de sindicalisti au fost catalogati asa cum au fost catalogati si cu aprecierea ca sindicalistii militari au fost cei care au huiduit imnul de stat , atata vreme cat chiar primarul a spus ca nu au fost militarii. Sunt niste aspecte foarte importante .

    RăspundețiȘtergere
  85. D. STELIAN-fiti linistit si nu-l luati in seama pe Neacsu. El vrea sa fie singurul ,unicul care critica ,lupta pe metereze. cum simte unul mai bun,cum e gata sa intoarca foaia. Numai El detine cheia adevarului universal,numai EL crede ca are dreptate.Fals.Dvs. aveti mare dreptate si ca dvs. gandesc si simt multi rez. Deci nu va autocenzurati ca nu-i cazul-Soimaru

    RăspundețiȘtergere
  86. Stelian P.
    D-le Neacsu,
    Pentru mine e mai mult decit suficient. Deoarece ati amintit de d-l Simirad caruia vad ca-i acordati tot creditul va mai intreb ceva:
    - va amintiti ce spunea domnul respectiv cind a infiintat Partidul Moldovenilor ? Si atunci ii acordati acelasi credit sau doar cind spune ce va convine dvs. ?

    RăspundețiȘtergere
  87. Stelian P. a scris:
    5 Februarie 2011 la 10:37 am

    Altfel
    “Nefiind membru al SCMD imi permit sa afirm ca pasul inapoi facut de guvern in problema pensiilor militare, chiar asa fals cum este (si pasul inapoi, si guvernul) se datoreaza EXCLUSIV SCMD.”

    Ca iti permiti se vede, dar gresesti (e “normal” daca gindesti altfel). Fa efortul intelectual (nu doare) sa citesti noua OUG 1 si ai sa descoperi ca e mai proasta pentru noi decit HG 735, cu exceptia favorului de a nu mai merge dupa adeverinte. Chestia cu plata ulterioara a banilor primiti in plus iti place ? E meritul EXCLUSIV AL SCMD asa-i ?
    Daca pina acuma aveam posibilitatea de a vedea din adeverinte ce solde se iau in calcul acuma multumita SCMD nu mai avem aceasta posibilitate (doar prin mila celor de la DFC daca ne trimit si noua adeverintele). Traiasca SCMD si cei care gindesc “altfel”.----------SI aici aveti maaaare dreptate.Am cerut eu ergo omnis? Nu eu am cerut sa se aplic intocmai HG 735. Cand s-a aplicat L164 au cam uitat de ergo omnis-papagalii!!! Soimaru

    RăspundețiȘtergere
  88. Stelian P.
    D-le Neacsu,
    Vad ca ati "uitat" sa-mi raspundeti la citeva intrebari:

    - Cum sunt pe linga subiect ? Nu despre SCMD este vorba aici si despre conducatorii sai ?
    - Ce nu este adevarat in postarea mea ?
    - Unde este clubul celor care au voie sa il critice pe Dogaru ?

    RăspundețiȘtergere
  89. Nu se ştie, nu se ştie...O să fie-o porcărie!
    Pt. a "legitima" cât de cât recalcularea pensiilor conform OUG1/2011, instituţiile parte ale acestui proces ar trebui să ataşeze noilor decizii de pensionare, datele complete privind veniturile în baza cărora s-a efectuat recalcularea, altfel iar va ieşi scandal...Şi uite aşa:
    "Racul, broasca si o stiuca
    Într-o zi s-au apucat
    De pe mal în iaz s-aduca
    Un sac cu grâu încarcat.
    Si la el toti se înhama:
    Trag, întind, dar iau de sama
    Ca sacul sta neclintit,
    Caci se tragea neunit.
    Racul înapoi se da,
    Broasca tot în sus salta,
    Stiuca foarte se izbea
    Si nimic nu ispravea.
    ...................."
    Gerilă

    RăspundețiȘtergere
  90. @puiac-dedicatie
    N-am vazut pilotul!La mansa o fi puiac??

    THE BEST AIR RACE PILOT EVER!!!
    http://www.youtube.com/watch?v=XRCbkBfdBrQ

    RăspundețiȘtergere
  91. SARACIA OMULUI DIN...TOPOR
    Ati avut dreptate domnule Zapor (pentru dvs. e chiar mai bine ca guvernul actual v-a luat gradul). Ma simt foarte nedreptatit de "marea pierdere financiara" pe care am suferit-o, deoarece intr-adevar am cotizat o suma "astronomica" la SCMD pe care, iata, ati aflat dumneavoastra ca am pierdut-o, pentru ca a fost cheltuita cum nu trebuie. Pentru ca sigur dumneavoastra stiti cum trebuia cheltuita. Iar cum va si intereseaza foarte mult buzunarele altora, ati venit sa faceti lumina si dreptate. Am si devenit un mare fan ZAPOR. Dumneavoastra, "marele justitiar Zapor" chiar ati reusit sa ne tulburati linistea cu niste penibilitati si absurditati absolut inutile privind cheltuirea "marelui buget" al SCMD. Eu nu stiu de unde ati aflat atatea detalii pretioase privind cheltuirea bugetului, dar banuiesc interesele ascunse care va calauzesc, pentru ca nu sunteti nici primul si din pacate nici ultimul care atunci cand nu poate cladi ceva incearca sa darame ceea ce fac altii. Si e perfect vizibil in solda cui va aflati. Eu va anunt, chiar daca nu ma veti crede, ca fac parte din cei de buna credinta, nu am "adulmecat osul" cum spuneati in articolul justitiar, insa ce e sigur e ca nu sunt "camarad" cu dumneavoastra si cu cei care va seamana. Eu nu stiu de unde gasiti atata ura si venin impotriva celor care fac ceva. De ce nu va retrageti decent, pentru ca nu v-a obligat nimeni sa deveniti membru al SCMD. Insa, apropo de cheltuielile SCMD, fara sa cunosc si alte detalii, pentru mine numai faptul ca am participat la manifestatia de 25 octombrie 2010 de la Bucuresti, pentru care transportul a fost asigurat de SCMD, justifica pe deplin cotizatia pe care am platit-o. Un drum pana la Bucuresti m-ar fi costat chiar mai mult decat atat. Asa ca lasati-o mai moale cu justitia si cu sfaturile de a nu plati cotizatia. Nu va convine, sunteti liber sa plecati, insa nu mai tulburati apele. Avem alte probleme importante de rezolvat.
    Nu va sunt alaturi nici cu gandul, nici cu sufletul.
    Viorel Georgiu, Brasov

    RăspundețiȘtergere
  92. Frumos spus domnule Georgiu. Va sfatuiesc sa mergeti pe strada si prin mijloacele de transport in comun cu buzunarele pline cu bani, legat la ochi si la maini, si la gura daca se poate , cu o pancarda pe piept, pe care sa scrie bun de furat, bagati mana ! Cred insa ca si daca ati face asa , si tot ati scapa mai ieftin , pentruu ca multi hoti s-ar gandi ca e o cursa. Avand insa pe Apostol , si ceilalti in fruntea sindicatului, e edevarat, aveti sanse mai mari . Asa ca tot mai bine in sindicat .

    RăspundețiȘtergere
  93. mai laso dracului neacsule! numai gura ta se aude pe toate blogurile. Vezi ,ca BAIETII DE LA "PRESA" ,nu-ti mai aproba aparitia comentariilor in diferite ziare. Ti-au contabilizat comentariile si injuriile pe acest blog SI AU ZIS CA "TREBUIE SA MAI LATRI" . NU E DE AJUNS NEACSULE. TOT CE SCRII TU,TREBUIE DEMONSTRAT. NU AI DEMONSTRAT NIMIC. ESI UN MARE FITILIST. CAT DE CURAND "ACTIUNEA TA VA FACE FIIIIISSSSSSS!'O SA REVIN CAT DE CURAND. OLTENII ,PE CARE-I RESPECT ,TREBUIE SA STIE CU CINE TE-AI INHAITAT.

    RăspundețiȘtergere
  94. e bine ca v-ati trezit acum sa vedeti ce se intimpla cu banii in SCMD... pe alte site-uri se scrie despre asta de mai bine jumatate de an... fara suparare, dar cind te-amesteci cu javrele sfirsesti inevitabil muscat...

    RăspundețiȘtergere
  95. inainte de toate aceste comentarii pt a intelege de ce au aparut scandalurile trebuie sa vedem cui foloseste dezbinarea unei miscari sindicale puternice si organizate .... si atunci vom intelege de ce si cine sunt cei care o provoaca/dezbinarea. cine are de castigat din aceasta rupere ?

    RăspundețiȘtergere
  96. nu neg faptul ca e posibil sa se foloseasca bani ai scmd si in alte scopuri, dar sa vedem si care sunt rezultatele de pana acum ale acestui sindicat : actiuni in instanta, angajari de avocati, iesiri in media cu privire la anularea L164, mentinerea statutului de militar .unii care au promovat aceste legi care nu recunosc statutul de militar au cam inghitit in sec, adica nu prea aveau raspunsuri. cui nu-i convine ca peste 140.000 de militari rezervisti sa aiba o atitudine contrara fata de L119/2000. pe langa acesti fosti militari mai sunt si membri familiilor lor si inseamna voturi nu gluma. ce se intampla daca sunt dezbinati?unde este/ era armata in preferintele electoratului? pe locul 2, din cate stiam.ce se intampla daca aceste preferinte sunt sustinute si daca se dovedeste ca armata a ramas totusi tot cam acolo? cine are de pierdut sau ale cui interese nu coincid politic?
    iata cateva intrebari pt a incerca sa vedem si alte fatete ascunse ale icebergului neancrederii generate de aceste scandaluri financiare care au ca efect dezbinarea

    RăspundețiȘtergere
  97. @ANONIM- bati campii si incerci sa dregi busuiocul. Marea majoritate a militarilor AGREEAZA L119. -asa ca nu mai fa spume. Dupa cum mai zice unul SSCMD-la-ti transformat intr-un cacat mare si imputit pe banii fraierilor. S-ar putea sa platiti n-aveti grija

    RăspundețiȘtergere
  98. chestia cu campii e relativa stimate @anonim. faptul ca majoritatea militarilor agreaza l119 este doar o gogorita portocalie.pt ca nu vad de ce un militar ar accepta sa i se schimbe statutul. calculele de acum privind aplicarea l119 face referire le o valoare de acum a punctului si nu ca perspectiva.mai concret atunci cand se va mari fct si grd la activi cei care cu bucurie au acceptat aceasta marire de moment cu l119 vor intelege, dar e prea tarziu.militarii au avut intotdeauna un statut spacial indiferent de epoca sau stat. numai acum se incearca o uniformizare pe care nu am cunostinta sa o fi facut altii.
    nu tin neaparat la acest sindicat sau la alta organizatie. tin cu orice organizatie care doreste sa pastreze nealterat acest statut de militar si respect al carierei militare.

    RăspundețiȘtergere

Liber... la comentarii! Responsabilitatea continutului, revine fiecaruia.
Comentariile injurioase, obscene, atacurile suburbane la persoana, nu vor fi publicate! Nu doresc sa creez 'probleme'... unora sau altora! Admin!

Dialog între doi gemeni nenăscuţi

MOTTO-ul... unui grup de tineri... si frumosi!

Search mehedinti blog online:

Lista mea de bloguri