Directivele NKVD. 1947:
Directivele NKVD pentru ţările din orbita sovietică.
Moscova 2-6-1947
(Strict secret) K-AA/CC113, indicaţia NK/003/47.
Directivele NKVD din
1947 si realitatile de dupa
Revolutia din 1989.
Textul care urmează pare prea cinic ca să fie adevărat, dar şi prea exact ca
să fie ignorat.
Directivele emise de NKVD în 1947 pentru guvernarea ţărilor proaspăt intrate
în sfera de influenţă sovietică.
[Documentul, strict autentic, elaborat de NKVD la 2 iunie
1947, a fost descoperit în biroul lui Boleslaw Bierut, preşedinte al Poloniei
(1945-1952) şi publicat pentru prima dată în ziarul polonez "Novi
Dzienic", în 1981. Acelaşi document a mai fost descoperit şi în
Cehoslovacia, Germania , Bulgaria . În mod sigur a fost
aplicat şi în România, deşi SRI nu a confirmat existenţa lui în arhivele
Securităţii.]
In iunie 1947, NKVD-ul distribuia, in regim strict secret,
setul de directive destinat sovietizarii tarilor proaspat intrate in sfera de
influenta a Moscovei si dezinformarii strategice a Occidentului, actiune care
continua si azi cu succes
Stalin a hotarit in 1943 desfiintarea Internationalei III -
Kominternul - pentru a dovedi Vestului ca Rusia nu mai reprezinta
coordonatoarea "miscarii internationale" lasand fiecare tara sa actioneze independent. In realitate fusese
insarcinat bulgarul Gheorghi Dimitrov sa circule prin tarile cu partide
subordonate si sa le convinga ca e o schimbare doar de tactica, unirea
proletariatului din toata lumea ramanand preocuparea permanenta a Moscovei, iar
Stalin i-a scris lui Tito explicandu-i "ca acolo unde armata rosie pune
piciorul se impune si sistemul social comunist".
In acest context, de intoxicare a opiniei publice mondiale,
si a tarilor care inca sprijineau masiv economic Rusia bolsevica, inclusiv
Statele Unite, au aparut directivele elaborate de Lavrenti Beria, cunoscute sub
indicativul "Moscova 2-6-1947 (Strict secret) K-AA/CC113, indicatia
NK/003/47".
Primii care s-au referit intr-o lucrare stiintifica la Directivele de baza ale NKVD - Comisariatul
poporului pentru Afaceri Interne - pentru tarile din orbita sovietica din 2
iunie 1947, au fost britanicii care au publicat cartea istoricului Andrew si a
fostului ofiter KGB Gordievski: "KGB. Istoria secreta a operatiunilor sale
externe de la Lenin la Gorbaciov", Londra 1990.
In iunie 1947, NKVD (precursorul KGB) distribuia, in regim
strict secret, setul de directive
destinat sovietizarii tarilor din sfera de influenta a Moscovei.
Interesant, pentru Romania , ar fi de urmarit
rezultatele acestei politici folosind in paralel Directivele NKVD din 1947 si realitatile
de dupa Revolutia din 1989. Printre directivele NKVD-ului exista referiri
la activitatea activistilor de partid: acestia
erau indrumati sa nu dea niciodata termene precise, sa nu formuleze niciodata
responsabilitati precise, iar toate programele sa fie cit mai stufoase, cit mai
generale, lipsite de orice claritate.
Linia generala de formare a activistilor PCR a urmat firul
Directivelor. In ani si ani de zile acest tip de formare a determinat o
atitudine si o mentalitate specifice insusite in plan politic si regasita la
membrii clasei politice post-comuniste, proveniti din acelasi tip de
"bazin formativ"; al PCR-ului. Mentalitatea politicianista a devenit
in schimb folositoare intereselor de grup ale clasei politice actuale, care
si-a regenerat randurile recrutand noi reprezentanti pe baza acelorasi
principii. Asa zisele noi generatii politice de astazi sunt pline de exemple
ilustrative.
Lavrenti Beria si edificarea Uniunii Sovietice dupa acordul
secret Hitler - Stalin
Beria a fost unul dintre cei mai cumpliti (si eficienti)
calai comunisti. Numele sau este indisolubil legat de "victoria
sovietelor". Lucrand in sistemul represiv sovietic inca din 1921, a fost
numit de Stalin sef al NKVD-ului in 1938 unde a functionat pana in 1953. Este
direct responsabil de uciderea a milioane de oameni. Sub directivele lui s-au
organizat serviciile represive in toate tarile din Estul Europei, cazute ca
urmare a pactului Ribentrop-Molotov in aria de influenta sovietica.
Milioane de polonezi si romani dar si alte popoare au fost
luati ca ostateci in granitele sovietice si deveneau o problema. Stalin a dat
ordin NKVD-ului, trecut acum in mana lui Beria, sa rezolve problema.
"Problema" s-a rezolvat partial prin marele macel din 1938-39 dupa
care au continuat arestarile, executiile si deportarea populatiei din Basarabia
si Bucovina si din Tarile Baltice. Barbaria a
avut caracter masiv, fiind exterminate aproape in totalitate elita popoarelor,
conducatorii spirituali, cei care ar mai fi putut trezi constiinta nationala.
Dupa 1940, intr-un singur an, peste 200.000 romani basarabeni si bucovineni au
fost deportati pe intinsul Rusiei, pana la Vladivostok , pierzandu-li-se urma.
S-a elaborat un "Plan de munca" in anuarie 1941,
care a sistematizat si organizat la modul cel mai monstruos sistemul de
deportare. Metoda de elaborare a listelor nominale era diabolica: "Este
necesar sa deportam fiecare membru al familiei, ca pe un principal deportat,
impreuna fara sa-i informam de separarea care urmeaza. Toata familia in aceiasi
masina, pana la vagoane. Abia acolo il separam pe capul familiei, apoi pe
ceilalti, sub pretextul inspectiei sanitare."
Dupa Stalingrad, in 1943 au fost deportati Karacii din
Caucaz, iar in Decembrie 1943 a venit randul Kalmucilor. In Februarie 1944 toti
Ingusii au fost exterminati iar in Aprilie acelasi an a venit randul Balkarilor
ca sa fie deportati. Au urmat executiile din Armenia
urmate de masive deportari (1938), precum si deportarea Tatarilor din Crimea in
Asia Centrala si Siberia (1944).
***
*************
********************************
1. Este interzisă primirea pe teritoriul ambasadelor a
autohtonilor contactaţi de noi ca informatori. Întâlnirea cu aceşti oameni este
organizată de serviciul special desemnat în acest scop, iar întâlnirile pot
avea loc doar în locuri publice. Informaţiile sunt preluate de către ambasadă
prin organele serviciilor speciale, în speţă cu predarea lor ofiţerului nostru
cu cel mai mare grad în ambasadă.
2. Se va umări ca între soldaţii noştri şi populaţia civilă
să nu se producă legături de nici un fel. Este inadmisibil ca ofiţerii noştri
să viziteze autohtoni la locuinţele lor; este, de asemenea, inadmisibil ca
simplii soldaţi să stabilească relaţii cu femei din rândul băştinaşelor. Nu se
admite stabilirea de relaţii între soldaţii noştri şi populaţia civilă,
respectiv soldaţii autohtoni.
3. Se va accelera lichidarea cetăţenilor care întreţin
legături neiniţiate de către noi cu Partidul Comunist Polonez, Partidul
Socialist Polonez, cu interbrigadiştii, cu Organizaţia Tineretului Comunist
Polonez, cu Armata de Acasă şi alte asociaţii. În acest scop trebuie folosite
elementele opoziţiei militare.
4. La acţiunile militare vor lua parte acei soldaţi care au
stat pe teritoriul ţării noastre (se are în vedere Uniunea Sovietică n.n.)
înainte de a intra în Armata Kosciuzsko (Armata poloneză ce lupta de partea
Armatei Sovietice pe teritoriul U.R.S.S. n.n.). Se va ajunge la distrugerea ei
totală.
5. Trebuie realizată în mod accelerat unificarea tuturor
partidelor într-un singur partid, având grija ca toate rolurile cheie să revină
acelor oameni care aparţin serviciilor noastre secrete.
6. Unificarea organizaţiilor de tineret trebuie facută
rapid. De la conducatori de organizaţii locale în sus, în poziţii de conducere
se vor repartiza oameni desemnaţi de serviciile noastre speciale.
7. Se organizează şi se urmăreşte ca funcţionarii aleşi ca
deputaţi la congrese să nu-şi poată păstra mandatul pe întreaga perioadă ce le
stă în faţă. Deputaţii nu pot convoca în nici un caz şedinţe între
întreprinderi. Dacă nu există altă soluţie şi o asemenea şedinţă trebuie
convocată, se vor îndepărta acei oameni care au activitate în legătură cu
proiectarea concepţiilor şi avansarea revendicarilor. Iniţiativele particulare
trebuie eliminate cu desăvarşire. Pentru fiecare congres se vor pregăti oameni
noi şi doar cei vizaţi de serviciile noastre secrete.
8. Se va acorda o atenţie deosebită persoanelor cu capacităţi
organizatorice şi cu şanse sigure de popularitate. Aceşti oameni trebuie
cooptaţi, iar în cazul în care se opun, se va bloca accesul lor la posturi
ierarhic superioare.
9. Se va urmări ca funcţionarii de stat (exclusiv organele
de securitate şi din industria minelor) să aibă retribuţii mici. Aceasta se
referă îndeosebi la sfera sănătăţii, justiţiei, culturii, respectiv la cei care
deţin funcţii de conducere (documentul găsit în Cehoslovacia adaugă: mai puţin
cadrele de conducere alese pe baza lealităţii faţă de regimul socialist).
10. In toate organele de guvernământ, respectiv în
majoritatea uzinelor, trebuie să avem oameni care conlucrează cu serviciile
noastre speciale, fără ştirea organelor administrative locale.
11. Se va urmari cu stricteţe ca presa autohtonă să nu
transmită date privind calitatatea şi sortimentul mărfurilor ce ni se
transportă. Nu este voie ca această activitate să se numească comerţ. Trebuie
neapărat menţionat faptul că e vorba de schimburi de mărfuri.
12. Se vor exercita presiuni asupra serviciilor publice în
sensul că acestea să nu acorde acte doveditoare a proprietăţii asupra
pămantului; actele vor arăta doar calitatea de lot dat în folosinţă, dar
niciodată pe aceea de proprietate a deţinătorului.
13. Politica faţă de mica gospodărie ţărănească urmează
acest curs pentru a face gospodăria particulară nerentabilă. După aceea,
trebuie începută colectivizarea. În cazul în care ar interveni o rezistenţă mai
mare din partea ţăranilor, trebuie redusă împărţirea mijloacelor de producţie
repartizate lor, concomitent cu creşterea obligaţiilor de predare a cotelor.
Dacă nici aşa nu se ajunge la rezultatul scontat, trebuie organizat ca
agricultura să nu poată asigura aprovizionarea cu alimente a ţării, astfel ca
necesarul să trebuiască acoperit prin import.
14. Trebuie făcut totul ca hotărarile şi ordinele - fie
acelea cu caracter juridic, economic sau organizatoric - să fie nepunctuale.
15. Trebuie făcut totul ca anumite cazuri să fie discutate
concomitent de mai multe comisii, oficii şi instituţii, însă nici una dintre
ele să nu aibă drept de decizie înainte de a se consulta cu celelalte (fac
excepţie cazurile ce vizează industria minelor).
16. Sindicatele din uzină nu pot exercita nici o influentă
asupra activităţii din uzină. Ele pot lucra doar la punerea în practici a
hotararilor şi atât.
17. Sindicatele nu au dreptul de a se împotrivi conducerii
în nici o problemă. Sindicatele trebuie să fie ocupate cu alte probleme minore
ca de exemplu: organizarea odihnei în concedii, discutarea cererilor de pensii
şi împrumuturi, programe culturale şi distractive, organizarea de excursii,
repartizarea mărfurilor deficitare, justificarea unor puncte de vedere şi
decizii ale conducerii politice.
18. Trebuie organizat ca numai acei conducători să fie
avansaţi care execută impecabil problemele cu care au fost însărcinaţi şi care
nu le analizează depăşind cadrul activiităţii lor.
19. In legătura cu activitatea băştinaşilor care sunt
purtători ai unor funcţii de partid, de stat sau administrative trebuie create
asemenea condiţii, ca aceştia să fie compromişi în faţa angajaţilor, astfel
încât să devină imposibilă întoarcerea lor în anturajul iniţial.
20. Cadrelor militare autohtone li se pot încredinţa poziţii
de răspundere în locuri unde deja sunt plasaţi oamenii serviciului special.
21. In cazul fiecărei actiuni armate si cu ocazia
tragerilor, cantitatea munitiei va fi controlată permanent si cu seriozitate,
indiferent de tipul de armă.
22. Trebuie ţinut sub observaţie fiecare institut de
cercetare şi laborator, consemnându-se orice cercetare valoroasă.
23. Trebuie acordată o mare atenţie inventatorilor,
inovatorilor, respectiv dezvoltată şi sprijinită activitatea lor, dar fiecare
invenţie trebuie înregistrată cu consecvenţă la centru. Este permisă doar
realizarea acelor investiţii care au aplicabilitate în industria minelor sau
cele care au indicaţiile noastre speciale. Nu este permisă realizarea acelor
invenţii care ar asigura creşterea producţiei de produse finite şi, în paralel
cu aceasta, scăderea producţiei şi a extragerii de materii prime , sau ar
împiedica îndeplinirea deciziilor. Dacă o invenţie a devenit cunoscută, trebuie
organizată vânzarea acesteia în străinătate pe valuta vest, pe motiv că e prea
costisitoare în ţară . Documentele cuprinzând
datele cu privire la valoarea şi descrierea invenţiei nu se publică. Toate
datele şi documentele privitoare la valoarea şi descrierea amănunţită a
invenţiei vor intra in posesia noastră.
24. Punctualitatea transporturilor de orice gen trebuie
perturbată (mai puţin cele cuprinse în îndrumările din N.K. - 552-46).
25. În uzine trebuie iniţiate diferite şedinte şi conferinţe
profesionale, trebuie notate propunerile, observaţiile ce au fost expuse, respectiv
autorii acestora.
26. Trebuie popularizate discuţiile cu muncitorii care se
ocupă de probleme actuale legate de producţie, respectiv cele care critică
trecutul şi problemele locale. Nu se vor înlătura cauzele fenomenelor în
discutie.
27. Luările de poziţie ale conducerilor băştinaşe pot avea
coloratura naţională sau istorică, dar acestea nu pot duce la unitatea
naţională.
28. Trebuie acordată o mare atenţie ca nu cumva în oraşe să
existe reţele de apă nelegate la reţeaua principală în cartierele în curs de
reconstrucţie sau nou construite. Canalizările vechi neracordate şi fântânile
trebuie lichidate sistematic pe parcurs.
29. Reconstrucţia obiectivelor industriale şi construcţia
celor noi se va face având în vedere ca materialele reziduale să fie dirijate
în depozitele de apă ce ar putea folosi drept rezerve de apă potabilă.
30. În orasele reconstruite sau nou construite nu se mai
admit în locuinţe spaţii excedentare, care ar putea folosi la adăpostirea pe o
perioada mai lungă a animalelor sau depozitarea rezervelor de alimente.
31. Întreprinderile proprietate personală, micii meseriaşi
şi micii industriaşi să primeasca doar astfel de materii prime şi utilaje
inferioare şi care să împiedice producţia de calitate. Preţul acestor mărfuri
să fie mai mare decât preţul produselor similare ale întreprinderilor de stat.
32. Trebuie extinsă birocraţia statului în cel mai înalt
grad în toate domeniile. Este admisă critica activităţii organelor
administrative, însa nu se admite nicidecum scăderea numerică a personalului şi
nici funcţionarea normală a aparatului birocratic.
33. Trebuie avut o mare grijă de toate proiectele de
fabricaţie în industria minieră, respectiv în întreprinderile indicate în mod
special. A se împiedica aprovizionarea bună a pieţei interne.
34. Trebuie acordată o atenţie deosebită bisericilor.
Activitatea cultural-educativă trebuie astfel dirijată ca să rezulte o
antipatie generală împotriva acestora. E necesar să fie puse sub observaţie
tipografiile bisericeşti, arhivele, conţinutul predicilor, cântecelor, al
educaţiei religioase, dar şi cel al ceremoniilor de înmormântare.
35. Din şcolile elementare, de specialitate, dar mai ales
din licee şi facultăţi trebuie să fie înlăturaţi profesorii de valoare care se
bucură de popularitate. Locurile lor trebuie să fie ocupate de oameni numiţi de
noi, având un nivel de pregătire slab sau mediocru. Să se analizeze diferenţele
dintre materii, să fie redusă cantitatea de material documentar, iar la licee
să se opească predarea limbilor latină
şi greacă veche, a filozofiei generale, a logicii şi geneticii. În manualele de
istorie nu trebuie amintit care dintre domnitori a servit sau a vrut să
servească binele ţării. Se va insista pe lăcomia şi răutatea oricărui rege, pe
efectul nefast al monarhiei şi pe lupta poporului asuprit. In şcolile de
specialitate trebuie introdusă specialitatea îngustă.
36. Trebuie să fie iniţiată organizarea unor acţiuni cu
caracter artistic sau sportiv care să sarbatorească lupta băştinaşilor
împotriva cotropitorilor (exclusiv ruşii, îndeosebi nemţii) şi care să
popularizeze lupta pentru socialism.
37. Pe plan local este interzisă apariţia unor opere despre
acei băştinaşi care înainte de revoluţie şi în perioada celui de-al doilea
război mondial au trăit la noi (în U.R.S.S., n.n.) sau au luptat alături de noi
în timpul războiului. .
38. Dacă se constituie o organizaţie care ar sprijini
alianţa cu noi, dar totodată ar stărui asupra controlului activităţii economice
a conducerii oficiale, imediat trebuie pornită împotriva ei o campanie de
acuzare a naţionalismului şi şovinismului. Aceasta trebuie făcută în felul
următor: profanarea monumentelor ce ne aparţin, distrugerea cimitirelor,
difuzarea unor manifeste din care să rezulte ponegrirea naţiunii şi culturii
noastre şi îndoiala faţă de înţelesul contractelor încheiate cu noi. În munca
de propagandă trebuie implicaţi şi băştinaşii, folosindu-ne de ura care există
împotriva acelor organizaţii.
39. Se va da o atenţie deosebită construcţiei şi
reconstrucţiei drumurilor, podurilor, a căilor şi reţelelor de legătură,
indiferent cât de îndepărtate sau inaccesibile ar fi, ca, in cazul în care este
nevoie pe o intervenţie armată, locul rezistenţei sau al concentrării forţelor
reacţionare să fie accesibil din toate părţile.
40. Trebuia ca reprezentanţii opoziţiei politice să fie
închişi. Se va încerca prin toate mijioacele racolarea acelor opozanţi care se
bucură de stima populaţiei băştinaşe. Dacă nu cedează, trebuie compromişi prin
campanie de denigrare. Înainte ca ei sa se întipărească în conştiinţa maselor,
trebuie lichidaţi prin aşa numite "întâmplări neprevăzute" sau
închişi sub acuzaţia de crimă de drept comun. Numai în cazuri cu totul speciale
se admit procese politice, care vor fi ţinute sub acuzaţia de "înaltă
trădare"
41. Trebuie împiedicată cu orice preţ reabilitarea celor
condamnaţi în procese politice. Dacă această reabilitare devine inevitabilă, se
admite doar cu condiţia ca acel caz să fie considerat o greşeală
judecătorească, condamnatul nu va fi judecat, ci doar graţiat; nu va avea loc
reluarea procesului, respectiv autorii judecăţii greşite nu vor fi convocaţi.
42. Se interzice judecarea sau chiar criticarea publică a
acelor conducători numiţi de către partid, care prin activitatea lor au produs
pierderi sau au trezit nemulţumirea angajaţilor. În cazuri drastice se recheamă
din funcţie, fiind numiţi în poziţii similare sau superioare. La sfârşit,
trebuie puşi în funcţii de conducere şi ţinuţi în evidenţă drept cadre de
rezervă pentru perioada schimbărilor ulterioare.
43. Se aduc la cunoştinţa publicului procesele acelor
persoane cu poziţie de conducere (în primul rând din cadrul armatei,
ministerelor, serviciilor importante, cadrelor didactice) care sunt învinuite
de atitudine împotriva poporului, socialismului, industrializării. E o acţiune
ce atrage atenţia maselor populare.
44. Se va căuta ca acei care lucrează în diferite funcţii
indiferent cât de mici, să fie schimbaţi şi înlocuiţi cu muncitori cu cea mai
mică pregătire profesională, necalificaţi.
45. Trebuie ca la facultăţi să ajungă cu prioritate sau în
mod exclusiv, cei ce provin din cele mai joase categorii sociale, cei care nu
sunt interesaţi să se perfecţioneze la nivel înalt, ci doar să obţină o
diplomă.
TEXT care circula pe NET:
=======================================
===================================================
=============================================================
News Item: : Ministerul Afacerilor Interne, dovada romaneasca a teoriei potrivit careia timpul este relativ.
Instructiunile NKVD pentru Europa de Est (Category: Misc)
Posted by webmaster03 December 2013 : 14:18
Ministerul Afacerilor Interne, dovada romaneasca a teoriei potrivit careia timpul este relativ.
Instructiunile NKVD pentru Europa de Est.
Einstein a demonstrat că timpul care se scurge pentru un observator aflat pe un corp ��n mi��care, este mai scurt dec��t timpul care se scurge pentru un corp ��n repaus.
In timp ce administratia publica din tarile civilizate (acelea referite de politicienii nostri sub denumirea " partenerii europeni") a ajuns in anul 2014, administratia publica romaneasca, si, in particular, dragul nostru minister de interne, sta in repaus.
Mai precis bate pasul pe loc, blocata undeva, in anii '50-'80, ani in care orizonturile nostre erau toate, rosii.
Cum am ajuns la acesta concluzie? Foarte usor, fara sa facem calcule matematice.
Am luat una bucata din faimoasele Instructiuni NKVD pentru tarile Europei de Est ( emise in 1947) si am comparat starea actuala din tara, particular din MAI, cu continutul acestor instructiuni.
Rezultatul ne-a confirmat ca MAI a ramas in anii '50 si ca desi, aparent, ministerul este condus de un ministru liberal, in realitate este condus de fantomele comunismului.
Mai jos, vom prezenta, "brief", istoria acestor instructiuni faimoase si un extras din document, cu acele reguli relevante care sustin concluzia noastra.
Astfel, potrivit informatiilor oferite de dl. Google, Instructiunile in cauza au fost elaborate de Lavrenti Beria la 2 iunie 1947si au primit indicativul "Moscova 2-6-1947 (Strict secret) K-AA/CC113, indicatia NK/003/47". Documentul, considerat autentic, a fost descoperit ��n biroul lui Boleslaw Bierut, preşedinte al Poloniei (1945-1952) şi publicat pentru prima dată ��n ziarul polonez "Novi Dzienic", ��n 1981. Acelaşi document a mai fost descoperit şi ��n Cehoslovacia, Germania, Bulgaria. În mod sigur a fost aplicat şi ��n Rom��nia, deşi SRI nu a confirmat existen��a lui ��n arhivele Securită��ii. La aceste instructiuni, se face referire in cartea: "KGB. Istoria secreta a operatiunilor sale externe de la Lenin la Gorbaciov" (Londra, 1990, autori Andrew si Gordievski) si in cartea lui Bogdan Ficeag, " Tehnici de manipulare".
Extras din
In timp ce administratia publica din tarile civilizate (acelea referite de politicienii nostri sub denumirea " partenerii europeni") a ajuns in anul 2014, administratia publica romaneasca, si, in particular, dragul nostru minister de interne, sta in repaus.
Mai precis bate pasul pe loc, blocata undeva, in anii '50-'80, ani in care orizonturile nostre erau toate, rosii.
Cum am ajuns la acesta concluzie? Foarte usor, fara sa facem calcule matematice.
Am luat una bucata din faimoasele Instructiuni NKVD pentru tarile Europei de Est ( emise in 1947) si am comparat starea actuala din tara, particular din MAI, cu continutul acestor instructiuni.
Rezultatul ne-a confirmat ca MAI a ramas in anii '50 si ca desi, aparent, ministerul este condus de un ministru liberal, in realitate este condus de fantomele comunismului.
Mai jos, vom prezenta, "brief", istoria acestor instructiuni faimoase si un extras din document, cu acele reguli relevante care sustin concluzia noastra.
Astfel, potrivit informatiilor oferite de dl. Google, Instructiunile in cauza au fost elaborate de Lavrenti Beria la 2 iunie 1947si au primit indicativul "Moscova 2-6-1947 (Strict secret) K-AA/CC113, indicatia NK/003/47". Documentul, considerat autentic, a fost descoperit ��n biroul lui Boleslaw Bierut, preşedinte al Poloniei (1945-1952) şi publicat pentru prima dată ��n ziarul polonez "Novi Dzienic", ��n 1981. Acelaşi document a mai fost descoperit şi ��n Cehoslovacia, Germania, Bulgaria. În mod sigur a fost aplicat şi ��n Rom��nia, deşi SRI nu a confirmat existen��a lui ��n arhivele Securită��ii. La aceste instructiuni, se face referire in cartea: "KGB. Istoria secreta a operatiunilor sale externe de la Lenin la Gorbaciov" (Londra, 1990, autori Andrew si Gordievski) si in cartea lui Bogdan Ficeag, " Tehnici de manipulare".
Extras din
Directivele NKVD pentru ��ările din orbita sovietică
Moscova 2-6-1947 (Strict secret) K-AA/CC113, indica��ia NK/003/47
Moscova 2-6-1947 (Strict secret) K-AA/CC113, indica��ia NK/003/47
(...)
"8.Se va acorda o aten��ie deosebită persoanelor cu capacită��i organizatorice şi cu şanse sigure de popularitate. Aceşti oameni trebuie coopta��i, iar ��n cazul ��n care se opun, se va bloca accesul lor la posturi ierarhic superioare.
9. Se va urmări ca func��ionarii de stat (exclusiv organele de securitate şi din industria minelor) să aibă retribu��ii mici. Aceasta se referă ��ndeosebi la sfera sănătă��ii, justi��iei, culturii, respectiv la cei care de��in func��ii de conducere (documentul găsit ��n Cehoslovacia adaugă: mai pu��in cadrele de conducere alese pe baza lealită��ii fa��ă de regimul socialist).
(...)
14. Trebuie făcut totul ca hotărarile şi ordinele - fie acelea cu caracter juridic, economic sau organizatoric - să fie nepunctuale.
15. Trebuie făcut totul ca anumite cazuri să fie discutate concomitent de mai multe comisii, oficii şi institu��ii, ��nsă nici una dintre ele să nu aibă drept de decizie ��nainte de a se consulta cu celelalte (fac excep��ie cazurile ce vizează industria minelor).
16. Sindicatele din uzină nu pot exercita nici o influentă asupra activită��ii din uzină. Ele pot lucra doar la punerea ��n practici a hotararilor şi at��t.
17. Sindicatele nu au dreptul de a se ��mpotrivi conducerii ��n nici o problemă. Sindicatele trebuie să fie ocupate cu alte probleme minore ca de exemplu: organizarea odihnei ��n concedii, discutarea cererilor de pensii şi ��mprumuturi, programe culturale şi distractive, organizarea de excursii, repartizarea mărfurilor deficitare, justificarea unor puncte de vedere şi decizii ale conducerii politice.
18. Trebuie organizat ca numai acei conducători să fie avansa��i care execută impecabil problemele cu care au fost ��nsărcina��i şi care nu le analizează depăşind cadrul activită��ii lor.
19. In legătura cu activitatea băştinaşilor care sunt purtători ai unor func��ii de partid, de stat sau administrative trebuie create asemenea condi��ii, ca aceştia să fie compromişi ��n fa��a angaja��ilor, astfel ��nc��t să devină imposibilă ��ntoarcerea lor ��n anturajul ini��ial.
(...)
32. Trebuie extinsă birocra��ia statului ��n cel mai ��nalt grad ��n toate domeniile. Este admisă critica activită��ii organelor administrative, ��nsa nu se admite nicidecum scăderea numerică a personalului şi nici func��ionarea normală a aparatului birocratic.
(...)
42. Se interzice judecarea sau chiar criticarea publică a acelor conducători numi��i de către partid, care prin activitatea lor au produs pierderi sau au trezit nemul��umirea angaja��ilor. În cazuri drastice se recheamă din func��ie, fiind numi��i ��n pozi��ii similare sau superioare. La sf��rşit, trebuie puşi ��n func��ii de conducere şi ��inu��i ��n eviden��ă drept cadre de rezervă pentru perioada schimbărilor ulterioare.
(...)
44. Se va căuta ca acei care lucrează ��n diferite func��ii indiferent c��t de mici, să fie schimba��i şi ��nlocui��i cu muncitori cu cea mai mică pregătire profesională, necalifica��i.
(...)
45. Trebuie ca la facultă��i să ajungă cu prioritate sau ��n mod exclusiv, cei ce provin din cele mai joase categorii sociale, cei care nu sunt interesa��i să se perfec��ioneze la nivel ��nalt, ci doar să ob��ină o diplomă."
"8.Se va acorda o aten��ie deosebită persoanelor cu capacită��i organizatorice şi cu şanse sigure de popularitate. Aceşti oameni trebuie coopta��i, iar ��n cazul ��n care se opun, se va bloca accesul lor la posturi ierarhic superioare.
9. Se va urmări ca func��ionarii de stat (exclusiv organele de securitate şi din industria minelor) să aibă retribu��ii mici. Aceasta se referă ��ndeosebi la sfera sănătă��ii, justi��iei, culturii, respectiv la cei care de��in func��ii de conducere (documentul găsit ��n Cehoslovacia adaugă: mai pu��in cadrele de conducere alese pe baza lealită��ii fa��ă de regimul socialist).
(...)
14. Trebuie făcut totul ca hotărarile şi ordinele - fie acelea cu caracter juridic, economic sau organizatoric - să fie nepunctuale.
15. Trebuie făcut totul ca anumite cazuri să fie discutate concomitent de mai multe comisii, oficii şi institu��ii, ��nsă nici una dintre ele să nu aibă drept de decizie ��nainte de a se consulta cu celelalte (fac excep��ie cazurile ce vizează industria minelor).
16. Sindicatele din uzină nu pot exercita nici o influentă asupra activită��ii din uzină. Ele pot lucra doar la punerea ��n practici a hotararilor şi at��t.
17. Sindicatele nu au dreptul de a se ��mpotrivi conducerii ��n nici o problemă. Sindicatele trebuie să fie ocupate cu alte probleme minore ca de exemplu: organizarea odihnei ��n concedii, discutarea cererilor de pensii şi ��mprumuturi, programe culturale şi distractive, organizarea de excursii, repartizarea mărfurilor deficitare, justificarea unor puncte de vedere şi decizii ale conducerii politice.
18. Trebuie organizat ca numai acei conducători să fie avansa��i care execută impecabil problemele cu care au fost ��nsărcina��i şi care nu le analizează depăşind cadrul activită��ii lor.
19. In legătura cu activitatea băştinaşilor care sunt purtători ai unor func��ii de partid, de stat sau administrative trebuie create asemenea condi��ii, ca aceştia să fie compromişi ��n fa��a angaja��ilor, astfel ��nc��t să devină imposibilă ��ntoarcerea lor ��n anturajul ini��ial.
(...)
32. Trebuie extinsă birocra��ia statului ��n cel mai ��nalt grad ��n toate domeniile. Este admisă critica activită��ii organelor administrative, ��nsa nu se admite nicidecum scăderea numerică a personalului şi nici func��ionarea normală a aparatului birocratic.
(...)
42. Se interzice judecarea sau chiar criticarea publică a acelor conducători numi��i de către partid, care prin activitatea lor au produs pierderi sau au trezit nemul��umirea angaja��ilor. În cazuri drastice se recheamă din func��ie, fiind numi��i ��n pozi��ii similare sau superioare. La sf��rşit, trebuie puşi ��n func��ii de conducere şi ��inu��i ��n eviden��ă drept cadre de rezervă pentru perioada schimbărilor ulterioare.
(...)
44. Se va căuta ca acei care lucrează ��n diferite func��ii indiferent c��t de mici, să fie schimba��i şi ��nlocui��i cu muncitori cu cea mai mică pregătire profesională, necalifica��i.
(...)
45. Trebuie ca la facultă��i să ajungă cu prioritate sau ��n mod exclusiv, cei ce provin din cele mai joase categorii sociale, cei care nu sunt interesa��i să se perfec��ioneze la nivel ��nalt, ci doar să ob��ină o diplomă."
Politistii au salarii mici, care nu compenseaza, echitabil, nici responsabilitatile muncii de politist si nici uzura psihica si fizica, provocata. (Nu va lasati pacaliti de norma de hrana ce se acorda lunar, in bani. Aceasta nu constituie salariu si nu se va lua in calcul, la pensie).
Politistul este fortat sa munceasca, pe gratis , ore suplimentare si in zilele de repaus saptamanal, ca brigadierii de la Canalul Dunare Marea Neagra sau ca sclavii din antichitate, obtinand, in contraprestatie, doar "timp liber". Munca contra timp liber ? " Arbeit macht Frei"? Oare politistii romani, la sfarsit de 2013, inceput de 2014, sunt prizonieri de razboi, intr-un lagar nazist?
Tampenia "munca contra timp liber" a fost inventata de Boc, in 2009, si trecuta prin Parlament prin asumarea raspunderii Guvernului. Pentru ca votand schimbarea , am schimbat niste politicieni defecti si infecti, cu altii de aceeasi teapa, aceasta reglementare cretinoida este pastrata in vigoare, si de catre USL. Doar cand le-au tremurat chilotii, acum cateva zile, de spaima grevei generale a personalului sanitar si a repercursiunilor nasoale in prag de alegeri, uselistii s-au oferit sa bage o ordonanta de urgenta prin care sa reglementeze un spor pentru munca prestata in zilele de repaus. Dar atentie, numai pentru cei care i-au bagat in sperieti, adica personalul sanitar ! Restul, ciuciu!
Salarii mari au doar politistii favoriti ai regimului, acei invidizi care au iesit, din haosul creat de legile defectuoase ale lui Boc, cu salarii de merit pe viata. La trei ani de cand ar fi trebuie sa inceteze plata acestor sume, acestea se acorda in continuare, ascunse in salariu, cu consecinta ca, milioane de euro, se pierd anual din bugetul MAI, in loc sa fie, acesti bani, directionati pentru a satisface nevoiele stringente ale politistilor, de mijloace de munca ( masini, benzina, agende, formulare, etc, etc.)
"Cosa Nostra" din Aparatul Central (dintre care multi sunt, ei insisi, beneficiarii acestor salarii de merit acordate fraudulos), organizata in jurul micii "Famiglia" de la Directia Generala Financiara , patronata de "Il Capo" Stelica Dragulin (proaspat avansat de Basescu, "questore", la propunerea lui Radu Stroe) ii protejeaza, pe acesti beneficiari fraudulosi, tinand secrete toate normele administrative prin care se stabileste procedura de calcul a salariilor si prin care li se acorda, favoritilor, salariile de merit, in forma ascunsa.
Modul obscur in care se ocupa functiile de conducere, prin smecheria imputernicirii pe functie sau prin organizarea netransparenta de concursuri, consolideaza perceptia ca doar politistii favoriti ai regimului politic la putere, sunt plasati in functiile de conducere.
In conditiile in care poporul suveran a impus prin art. 16 alin 3 din Constitutie, principiul egalitatii de sanse la accesul in functia publica ( care se aplica, in practica, prin procedura ocuparii functiilor publice, pe baza de concurs deschis si transparent), in conditiile in care Parlamentul, ca " organul reprezentativ suprem al poporului rom��n şi unica autoritate legiuitoare a ��ării", a stabilit prin art.18 din Legea 360/2002 ca "posturile de conducere se ocupă prin examen sau concurs", este absolut socant sa vedem ca, intr-un dispret total fata de Constitutie si de legea in vigoare, seful IGPR, titularul celei mai inalte functii de conducere din Politia Romana, este numit in functie, fara nici un fel de concurs sau examen, de catre primul ministru, la propunerea ministrului de interne.
Maine, daca-l oftica pe Radu Stroe sau pe Victor Ponta, chestorul Petre Toba, actualul sef IGPR, dispare din Politia Romana, fiind teleportat si inlocuit cu un altul ,care poate fi oricine ( agent de politie, ofiter de politie, taximetrist, guru Bivolaru, Adi Mutu, Nicolae Guta, ciobanul Ghita de la Vodafone, duhul din lampa lui Aladin) intrucat singura regula a ministrului, la alegerea sefului IGPR, este ca nu exista alte reguli, decat "pohta ce-a pohtit" (parafrazand pe Mihai Viteazul ) ministrul si coalitia politica din care face parte.
Din situatia de fapt indiscutabila de mai sus, se desprinde, inevitabil, concluzia trista ca, atunci e vorba de ocuparea functiei celei mai importante din Politia Romana, de oamenii "care trebuie", principiul legalitatii ocuparii functiei publice, principiul egalitatii de sanse in functia publica, principiul stabilitatii in functia publica, toate principii fundamentale ale administratiei publice, intr-un stat democratic, valoreaza mai putin decat un jet de pipi de hamster, pentru guvernantii nostri "care a fost, care este si care va fi", cum ar spune un agramat notoriu.
In partea din instructiuni, dedicata sindicatelor, vi se pare cunoscut? "Organizarea odihnei ��n concedii, discutarea cererilor de pensii şi ��mprumuturi, programe culturale şi distractive, organizarea de excursii, justificarea unor puncte de vedere şi decizii ale conducerii politice"? Cunoasteti sindicate mari sau care se pretind mari, din politie, care se ocupa cu asa ceva?
Recunoasteti, in instructiuni, un articol care ar avea legatura cu isteria obtinerii de diplome cu orice pret, prezenta in special in randul personalului din unitatile bugetare? Avem, in randul ofiterilor care ne conduc, agronomi, zootehnisti, ingineri, etc, burdusiti cu diplome de master si doctorate in drept sau in ordine publica, la Academia de Politie, in conditiile in care acesti indivizi nu stapanesc nici macar principiile de baza ale dreptului. Daca s-ar utiliza un software, pentru compararea si detectarea plagiatelor, in lucrarile de master sau doctorat ale acestor postuniversitari necredibili, scoliti la Baneasa, rezultatul ar fi socant, credem noi. Ponta ar fi Alba ca Zapada, comparativ cu ce s-ar gasi in lucrarile stiintifice are inginerilor nostri agronomi, cu master si doctorate, in drept si ordine publica, facute la Academia de Politie.
Partea din instructiunile NKVD, in care se dispune cu privire la darea de hotarari si ordine nepunctuale, imprecise , are, la fel, o surprinzatoare coincidenta cu starea de fapt in MAI.
Functiile nostre de politie sunt enumerate intr-o hotarare de guvern clasificata "secret de stat" de niste paranoici al caror loc de " munca" ar trebui sa fie intr-un spital de boli nervoase si nu la Guvern. La documentul asta au acces real, mai putin de 0,001 din personalul MAI, chiar daca tot in hotararea asta sunt cuprinsi si coeficientii nostri de salarizare.
Normele administrative emise de ministru, privind procedura de salarizare a politistului sunt secretizate, emise doar in cateva exemplare, si sunt tinute toate, probabil, sub lacat, in sertarul sefului DGF, Stelica Dragulin. Cheia este tinuta la gatul lui Stelica ! Ordinele sunt perfect inaccesibile, marii majoritati a politistilor.
Alte sute de norme de ministru nesecrete, sunt secretizate "de facto", fiind sustrase de la regimul general de publicitate al actelor normative.
De abia recent, reprezentantii Ministerului au recunoscut, in sfarsit, oficial, dupa insistente nesfarsite (exclusiv din partea sindicatului nostru), ca au o mare problema cu aceste ordine si instructiuni nepublicate si si-au asumat, in scris, obligatia de a inlocui normele nepublicate cu noi norme, care vor fi publicate, dupa emitere, in Monitorul Oficial.
In acest sens, in scrisoarea adresata sindicatului sub nr. 134061 din 13.11.2013, sub semnatura subsecretarului de stat Lucian Guran, se mentioneaza:
"Exista asadar o situatie care genereaza un conflict cu politica dusa de MAI, in privinta asigurarii publicitatii actelor normative. Pentru a elimina aceasta vulnerabilitate, creata de mentinerea in vigoare a actelor normative emise anterior anului 2007, nepublicate, conducerea MAI a aprobat, recent ota DGJ nr.170176/2013 prin care s-a stabilit ca, pe viitor, structurile MAI care intentioneaza sa promoveze proiecte de ordine avand ca obiect modificarea/completarea unor ordine cu caracter normativ, nepublicate si neclasificate, emise anterior anterior intrarii in vigoare a Legii nr. 194/2007, sa intreprinda demersuri pentru promovarea unor proiecte de ordine care sa inlocuiasca integral actele normative nepublicate, urmand ca orice initiativa care nu respecta aceasta cerinta sa fie respinsa fara exceptie."
Ca sa ne intoarcem la ideea de la care a pornit acest articol ("timpul este relativ"), aceasta este dovedita de imprejurarea ca ministerul de interne, sub conducerea ministrului uselist Radu Stroe, bate pasul pe loc, in epoca comunista.
In incheiere, ne exprimam speranta ca, in anul care vine (2014), ministrul Radu Stroe ne va conduce, macar pana la "Primavara de la Praga" (1968).
Presedinte SPR "Diamantul"
Emil PASCUT
Sursa:
---------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
,,Lasa gura si treci la treaba, ca la poarta asteapta asteapta altii de lucru''
RăspundețiȘtergereRomanian stupid people!!!
RăspundețiȘtergere"REZULTATE SONDAJ. Dacă Traian Băsescu ar mai avea dreptul să candideze, l-aţi vota preşedinte?
DA (70,92% - 7584 voturi)
NU (29,08% - 3109 voturi)"
---------------------------------------------
http://www.gandul.info/voteaza/sondaj-daca-traian-basescu-ar-mai-avea-dreptul-sa-candideze-l-ati-vota-presedinte-12996523
Gandul.info???
ȘtergereUn abject ziar basist!
Interesant ar fi de stiut/vazut cu ce ii are la mana?
Care ar fi "scheletii" din dulapurile fostului ziar?
,,Functiile nostre de politie sunt enumerate intr-o hotarare de guvern clasificata "secret de stat" de niste paranoici al caror loc de " munca" ar trebui sa fie intr-un spital de boli nervoase si nu la Guvern. La documentul asta au acces real, mai putin de 0,001 din personalul MAI, chiar daca tot in hotararea asta sunt cuprinsi si coeficientii nostri de salarizare.
RăspundețiȘtergereNormele administrative emise de ministru, privind procedura de salarizare a politistului sunt secretizate, emise doar in cateva exemplare, si sunt tinute toate, probabil, sub lacat, in sertarul sefului DGF, Stelica Dragulin. Cheia este tinuta la gatul lui Stelica !''
Pai secretul trebuie pastrat, ca altfel afla Putin...