Google Translate

vineri, 9 aprilie 2010

Nu o sa reuseasca sa ne cumpere pe toti!

PSD va vota in mod sigur impotriva legii prin care urmeaza sa se recalculeze pensiile militarilor, indiferent de cati parlamentari va mai avea la momentul respectiv, a declarat Victor Ponta,
presedintele social-democratilor.
"Doi daca ramanem, avem curajul sa ne exprimam in Parlament, doar nu o sa-mi fure microfonul doamna Anastase (n.r. Roberta Anastase, presedintele Camerei Deputatilor) (...)
Nu o sa reuseasca sa ne cumpere pe toti",
a precizat ieri Ponta la Realitatea Tv.
________________________

PSD, inca o data, "pentru" militari!
PNL, de asemenea!
Se abtine cineva?
Impotriva?
Vom trai, si vom vedea!

Col.(r) Vasile Burcu

2 comentarii:

  1. Nu mai am incredere in nimeni, mi-e lehamite de mincinosi, escroci pusi pe capatuiala, e gru de facut deosebirea intre majoritatea rea si putinii de buna credinta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Va multumesc pentru comentariu! Pacat de cei care vin,citesc si pleaca! Mi-as fi dorit ... opinia lor!

    RăspundețiȘtergere

Liber... la comentarii! Responsabilitatea continutului, revine fiecaruia.
Comentariile injurioase, obscene, atacurile suburbane la persoana, nu vor fi publicate! Nu doresc sa creez 'probleme'... unora sau altora! Admin!

Dialog între doi gemeni nenăscuţi

MOTTO-ul... unui grup de tineri... si frumosi!

Search mehedinti blog online:

Lista mea de bloguri