Scrisoarea a III-a
From: Tanase Susanu Date: 2011/5/13
To: "SCMD-Secretar.Tehnic-lt.col Rinciog Dum." sindicatulmilitarilor@gmail.com,
"SCMD-Dep. Juridic-col. Caloian Monica" scmdjuridic@yahoo.com,
Pricina Valeriu doleanu@gmail.com
Stimate Domnule dr. Mircea Dogaru,
Apreciez mult stradania dvs. de a-mi raspunde si de a fi suficient de analitic. Impartasim, cu siguranta, aceleasi idei. Sunt de acord intru totul cu tot ceea ce mi-ati expus, cu un mic amendament. Eu, ca si dumneavoastra si ca toti camarazii nostri, cu siguranta am fost mintiti. Dar asta nu inseamna ca n-am constientizat minciuna, asta nu inseamna ca m-am lasat manipulat. Ba chiar, dimpotriva, poate stiti si dumneavoastra ca am luat pozitii ferme impotriva bandei de talhari aflata vremelnic la putere, desi de vreo 6 luni sunt la distanta mare de tara.
In alta ordine de idei, eu nu fac parte din categoria celor care se lasa mituiti si se multumesc, cum spuneti dumneavoastra, "cu cele cateva milioane obtinute acum, nu printr-o cinstita reevaluare a activitatii si drepturilor" mele. Intai, ca nu ma multumesc doar cele cateva milioane obtinute in plus. Am si facut contestatia prin care am solicitat si retrocedarea proprietatii mele: gradul militar. In al doilea rand, o cinstita reeevaluare a activitatii si drepturilor mele nu a avut loc in 2001 cand am iesit la pensie. Atunci, dupa mai mult de 10 ani de sporuri avute (spor de comanda, salarii de merit etc.), eu n-am beneficiat de nici un spor in cuantumul pensiei. S-a intamplat aceasta prin falsificari de documente si abuzul a patru amirali, printre care si "amiralul Garinus" care, dupa ce am fost ales prorector, m-au "avansat" intr-un domeniu paralel cu ceea ce stiam eu sa fac mai bine. Astfel ca in luna in care am iesit la pensie nu aveam nici un spor. Deci legea de atunci nu mi-a permis ca sporurile mele anterioare sa fie luate in seama la calculul pensiei. Cu alte cuvinte, legea de atunci care a avantajat pe majoritatea dintre noi, inclusiv pe cei cu pile care si-au ingramadit toate drepturile financiare posibile in ultima luna de activitate, pe mine nu m-a putut apara impotriva abuzurilor. A nu se intelege ca reclam vechea lege in totalitatea ei, ci numai o parte din ea. Doar in acest sens afirm acum ca noua lege de revizuire mi-a facut putina dreptate. In schimb, nu pot trece cu vederea ca mi s-a confiscat gradul si statutul de militar. Din acest punct de vedere si eu si dumneavoastra suntem pe acelasi culoar.
Eu, insa, sunt doctor intr-o stiinta inginereasca. Incerc sa reduc la minimum disiparea energiilor noastre pe multiple si uneori inutile planuri, directii. Daca urmarim respectarea unor principii care sa acopere global interesele legitime ale tuturor sindicalistilor, nu vad unde ar putea fi discordanta dintre noi. Eu nu mai vreau o lege care sa avantajeze pe majoritatea, asa cum a fost vechea lege, iar unul dintre noi sa fie in continuare nedreptatit fara ca majoritatii sa-i pese in vreun fel. SCMD-ul, sustinand obiectivele avocatului Gilca, ma poate aduce in situatia sa ma trezesc ca guvernul Basescu-Boc, in prostia lui, pe baza vreunei H.J. care admite cererile av. Gilca, ar putea sa anuleze legea unica, inclusiv drepturile mele in sfarsit castigate. Si perspectiva asta nu-mi convine, cu toate asigurarile dvs. Chiar daca intentiile dumneavoastra sunt bune, atacand dusmanul pe prea multe directii, la un moment dat veti scapa haturile din mana. Si cei ca mine vor ramane din nou cu buza umflata.
Pe cand daca sustinem:
- principiul neretroactivitatii legilor, principiu conform caruia un drept castigat nu mai poate fi anulat sau micsorat (prin care pensiile rezultate din calcul mai mici sa ramana la fel ca inainte de recalculare, iar pensiile rezultate din calcul mai mari sa nu mai poata fi micsorate niciodata);
- principiul inviolabilitatii proprietatii (prin care sa obtinem retrocedarea gradelor noastre militare),
toate interesele noastre colective ar putea fi satisfacute.
Atat am spus si nimic mai mult.
Sigur, asta presupune si un compromis: sa acceptam noua lege, cu amendamentul introducerii unui capitol separat cu pensiile militare. Eu cred ca ar fi un pas inteligent din partea noastra si am da si posibilitatea guvernantilor sa faca si ei un pas inapoi.
In acest sens as vrea sa fie interpretata interventia mea. In rest, stati linistit, nu sunt atat de naiv cum poate vi s-a parut. E greu sa ma duca cineva de nas. Diferenta dintre mine si multi altii este ca eu stiu sa ma sacrific pe mine atunci cand se pune problema sa respect un principiu (crezul meu fiind ca un barbat adevarat are principii, nu interese). Dar nu inteleg rostul sacrificiului daca, respectand niste principii, nu se afecteaza interesul nimanui. Nu sunt foarte convins ca multi oameni gandesc ca mine. De regula, majoritatea oamenilor se limiteaza la interese marunte, de azi pana maine. Ca sa nu mai spun cat de mult ma deranjeaza perfidia umana. Rog sa-mi scuzati pesimismul.
Sper ca de data asta m-am facut bine inteles.
Cu aceeasi consideratie,
Prof. Univ. Tanase Susanu, Ph.D.
-----------------------------------------------------------------------------
Scrisoarea a II-a
Date: Fri, 13 May 2011 15:10:35 +0300From: sindicatulmilitarilor@gmail.com
To: .......@hotmail.com
CATRE DOMNUL PROF.UNIV. DR. TANASE SUSANU - CONSTANTA
Domnule Profesor,
La mesajul dumneavoastra, pentru care va multumesc, va raspund ca dialogul este absolut necesar si problemele trebuie bine intelese.
In ceea ce priveste pensia dvs., noi va aparam dreptul la noul cuantum. Atacam incalcarea Constitutiei, a legislatiei europene, aplicarea retroactiva a unor legi etc. dar consideram ca o pensie aflata in plata, obtinuta in baza unei legi strambe sau nu, declarata de Curtea Constitutionala intr-o anumita perioada de timp a fi valabila, trebuie aparata in noul cuantum, deoarece, potrivit legislatiei europene (Protocolul 1, art. 3, 6, si 14 la Conventia Europeana), este ""un drept castigat"", ""un drept patrimonial"" (adica un drept de proprietate legal dobandit) si orice viitoare diminuare a sa inseamna ""discriminare"". Noi luptam asadar ca pensiile scazute sa revina la cuantumul normal, iar cele care au crescut (si va atragem atentia ca nu exista o baza de calcul aplicabila), sa ramana in noul cuantum. Cu alte cuvinte sa nu fie reduse din nou prin ""revizuire"", (adica prin OUG1/2011) si, mai ales, prin ""regularizare"", care va urma ""revizuirii"". Avem deja cazuri de membri si nemembri de sindicat, in special subofiteri si maistri militari, dar si ofiteri de marina si aviatie carora le-au crescut considerabil pensiile in ianuarie 2011, in baza ""recalcularii"" dar carora le-au scazut si fata de decembrie, prin noile decizii de revizuire, urmand ca, din ianuarie 2012, sa restituie esalonat banii obtinuti suplimentar, prin ""regularizare"", ca ""foloase necuvenite"".
Va atrag respectuos atentia ca din ianuarie 2009, pana in sept. 2010 cand am invins la CA Cluj, nu a fost nici o secunda vorba ca vreunuia dintre noi sa-i creasca pensia sau sa i se faca dreptate. Am fost pur si simplu declarati nesimtiti, cu ""pensii nesimtite de 20 milioane (desi media era la noi de 1493 lei si la politie de 1440 ) si aruncati oprobiului public. Lupta si victoriile SCMD i-au obligat sa-si schimbe tactica. Uitand ca ne-au facut ""nesimtiti"" pe toti si ca ne-au destinat urii publice, au pretins din 28 sept 2010 ca vor sa faca dreptate in interiorul sistemului. Au mai mintit si mint ca nu aplica retroactiv legile, ca deciziile Curtilor de Apel, referitoare la actele administrative nu sunt ""erga omnes"", ca vor respecta deciziile ICCJ, etc.
In concluzie, daca au marit din burta, aleatoriu, niste pensii, in scop diversionist, pentru a ne dezbina dar si propagandistic, pentru imagine, noi ii vom obliga sa-si respecte decizia si aceste pensii crescute in cuantum sa ramana asa, marite, fie si numai pentru faptul ca suntem curiosi pe unde-si vor scoate camasa, neprevazand in buget cresterile respective!
Problema grava este insa nu jongleria cu cuantumul pensiilor ci incalcarea altui drept-gradul militar! Transformandu-ne in civili dependenti de punctul de pensie, care poate oricand sa scada, pe motiv ca nu sunt bani, abrogandu-ne Legile ocupationale, ne taie orice legatura cu soldele de grad si functie ale activilor. Prin urmare, in perioada 2012-2015, cand soldele activilor se vor alinia obligatoriu la soldele militarilor din statele membre NATO, pensiile noastre nu se vor mai alinia la nimic, decat la punctul de pensie, care va fi la bunul plac al premierului. Din punctul nostru de vedere sunteti liber sa va multumiti cu cele cateva milioane obtinute acum, nu printr-o cinstita reevaluare a activitatii si drepturilor dumneavoastra, asa cum sunteti propagandistic mintit, sau sa luptati pentru apararea proprietatii dvs numita grad militar, a legilor care coreleaza cresterea acestei proprietati a dvs cu veniturile activilor si sa primiti pensia NATO pe care ati merita-o, si care la datele dvs, s-ar ridica la circa 3000 euro.
Deci, cu tot respectul, nu avocatii nostri se inseala ci dumneavoastra ati fost mintit.
Uniti, ii vom dovedi, si ei stiu asta.
Honor et Patria! Vae victis!
Cu stima,
Al dvs. fost prof. univ. dr., fost cercetator gradul I dr., fost colonel dr., fost colonel (r) dr., actualmente doar ...
Beneficiar,
Dr. Mircea DOGARU
PRESEDINTELE SCMD
----------------------------------------------------------------------------
Scrisoarea I-a
În data de 12 mai 2011, 00:14, Tanase Susanu <.....@hotmail.com> a scris:
Domnule col. (r) dr. Mircea Dogaru,
Avocatii, in genere, au un singur scop: sa profite de situatia noastra si sa castige cat mai multi bani (vezi chiar si actiunile lui Ciorbea si la ce preturi!!!). Mai jos, insa, aveti concluziile orale ale avocatului Gilca, angajatul SCMD sa ne reprezinte interesele noastre ale tuturor membrilor de sindicat, nu? Ei, avocatii, nu inteleg un lucru: ca n-ar trebui sa procedeze ca Basescu, dezbinandu-ne.
Eu si toti cei ca mine (si am inteles ca nu suntem putini), fac parte dintre cei carora li s-a marit pensia cu ocazia recalcularii. Si nu cu putin. Abia acum am ajuns la valoarea pensiei pe care trebuia s-o am inca din iulie 2001 cand am iesit la pensie. Intr-un fel mie mi s-a facut dreptate pentru ca, prin abuz, eu am avut o pensie mai mica decat ale similarilor mei. Cu toate acestea, desi pensia mi-a crescut la 4000 lei, eu, din spirit de solidaritate am si depus o contestatie prin care cer recuperarea gradului de comandor.
Si pana mi-a venit decizia am fost de partea tuturor, sustinand principii sanatoase: neretroactivitatea noii legi pentru cei carora rezulta din calcul o pensie mai mica decat cea veche si, deloc de neglijat, lupta pentru recuperarea gradului militar (ca proprietate a noastra). Aceste doua principii ar trebui aparate de catre avocatii angajati de noi. Astfel, cu totii am iesi in castig si n-ar mai muri nici o capra a niciunui vecin. Sustinand, insa, lipsa temeiului juridic in recalculare, lipsa competenţei Ministerului (Apărării Naţionale sau Administraţiei şi Internelor) de a emite decizii de recalculare etc., acest avocat Gilca nu intelege ca ne dezbina. Cum as mai putea fi eu de acord cu asemenea obiective? Ar trebui sa fiu redus mintal ca sa sustin o cauza impotriva interesului meu. Chiar este asa greu de inteles?
Rog juristii de la SCMD, pe D-na Monica CALOIAN, pe Dl. col. (r) Emilian PIELMUS si dl. col. (r) Ioan STATE sa conduca fenomenul astfel incat sa nu fie afectat interesul niciunui sindicalist. Toti platim aceeasi cotizatie si facem parte din aceeasi organizatie. Ar trebui sa avem toti acelasi interes. Cum eu am fost de partea SCMD pana acum in lupta cu Guvernul si Presedintia, tot asa ma astept ca si SCMD-ul sa fie acum de partea mea. Renuntati la orice proces care are alt obiectiv decat cele doua de mai sus. Numai astfel putem iesi in castig cu totii. Si, astfel, nici nu se sparge unitatea noastra. Altfel, dezbinandu-ne, cu siguranta disparem in curand ca organizatie sindicala, gasindu-se destui care sa stimuleze scindarea noastra. Chiar nu vedeti pericolul? Am mai facut un apel la dvs. nu cu mult timp in urma. Nici o reactie pozitiva. Cainii latra, ursul merge linistit mai departe. Ba, mai mult, vine acum av. Galca si, fara sa ma intrebe si pe mine, sindicalistul de rand, stabileste el niste obiective impotriva mea, cel care sufar de 10 ani in urma unei nedreptati.
Domnule col. Dogaru, astept o luare de pozitie din partea dvs. pentru clarificarea drumului pe care vrea SCMD-ul sa-l urmeze in noua situatie. Trebuie sa aflu si eu daca alaturi de dvs. lupt pentru mine sau impotriva mea.
Cu toata consideratia,
Prof. Univ. Tanase Susanu, Ph.D.
--------------------------------------------------------------
Punctul "zero".
De aici au plecat nemultumirile.
____________________________________________
CONCLUZII ORALE
Ideile centrale care trebuie subliniate în concluziile orale:
1. Lipsa temeiului juridic al recalcularii pensiilor
Trebuie insistat pe faptul ca recalcularea pensiilor s-a facut in temeiul H.G. 735/2010, care era suspendata inca din septembriue prin sentinta civila nr. .... pronuntata de Curtea de Apel Cluj, confirmata prin Decizia ne. 38/07.01.2011 pronunţată de Inalta Curte de Justiţie şi Casaţie care a demonstrat caracterul erga omnes al suspendării.
Pe cale de consecinţă, recalcularea pensiilor s-a făcut în temeiul unui act normativ care nu îşi mai producea efecte.
2. Excepţia lipsei competenţei Ministerului (Apărării Naţionale sau Administraţiei şi Internelor de a emite decizii de recalculare
În conformitate cu dispoziţiile art. 193 din Legea nr. 263/2010 privind sistemul unic de pensii:
Art. 193
(1) Prezenta lege intra in vigoare la data de 1 ianuarie 2011, cu exceptia art. 70 alin. (1), art. 132, 135 si 194, care intra in vigoare la 3 zile de la data publicarii in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I. (2) Prevederile art. 102 alin. (2)-(6), precum si cele ale art. 169 alin. (6) si art. 170 intra in vigoare la data de 1 ianuarie 2012.
În conformitate cu dispoziţiile art. 132 din Legea nr. 263/2010:
Art. 132
(1) Casele de pensii sectoriale se infiinteaza in subordinea Ministerului Apararii Nationale, Ministerului Administratiei si Internelor si Serviciului Roman de Informatii, dupa caz, ca structuri cu personalitate juridica si cu sediul in municipiul Bucuresti.
(2) Casele de pensii sectoriale prevazute la alin. (1) sunt succesoare de drept ale structurilor organizatorice responsabile cu pensiile din institutiile mentionate la alin. (1).
Cum Legea 263/2010 a fost publicată la data de 20 decembrie 2010, rezultă că :
1) Începând cu data de 23 decembrie 2010 au fost înfiinţate Casele Sectoriale de Pensii cu persoanlitate juridică;
2) Începând cu aceeaşi dată Ministerele au fost golite de orice atribuţiI cu privire la pensii.
În conformitate cu art. 135 din Legea nr. 263/2010
Art. 135
Atributiile, organizarea si functionarea caselor de pensii sectoriale se stabilesc prin hotarare a Guvernului, la propunerea Ministerului Muncii, Familiei si Protectiei Sociale, Ministerului Apararii Nationale, Ministerului Administratiei si Internelor si Serviciului Roman de Informatii, adoptata in termen de 30 de zile de la data publicarii prezentei legi.
Rezultă că deciziile de recalculare ar fi trebuit emise numai după ce Casele sectoriale îşi începeau activitatea conform normelor legale.
Nu există nici o dispoziţie tranzitorie care să precizeze în mod expres faptul că până la publicarea hotărârii de guvern privind organizarea şi funcţionarea Caselor sectoriale, Ministerele îşi exercită atribuţiile în domeniul pensiilor.
Din moment ce art. 132 alin. 1 şi 2 sunt imperative cu privire la înfiinţarea Caselor sectoriale cu personalitate juridică şi la preluarea tuturor atribuţiilor fostelor structuri cu aceste competenţe din Minister rezultă cu claritate că Ministerul nu mai avea nici o competenţă.
3. Excepţii invocate de Ministere
ÎN dosarele instrumentate de mine au fost invocate următoarele excepţii:
A. Lipsa de obiect
B. Lipsa de interes
A. Lipsa de obiect
S-a argumentat ca odata cu intrarea in vigoare a OUG nr. 1/2011 actiunile noastre nu mai au obiect deoarece pensionarii primesc aceleaşi pensii ca in decembrie 2010.
Anularea deciziilor noastre au obiect. Ca sa nu aiba obiect ar trebui ca aceste decizii de recalculare să nu mai existe în fiinţa. Aceasta ar însemna fie ca ele nu au fost emise niciodată, fie au fost anulate/revocate.
Nici o dispoziţie legală nu anulează nici expres nici imlicit aceste decizii. Numai în măsura în care OUG 1/2011 ar fi anulat aceste decizii acţiunile noastre ar fi rămas fără obiect.
Însuşi faptul că legiuitorul nu le-a anulat demonstrează faptul că aceste decizii de recalculare sunt în fiinţă şi îşi produc efecte.
De altfel, chiar art. 1 din OUG nr. 1/2011 precizează foarte clar că se revizuiesc pensiile recalculate conform Legii nr. 119/2010.
Altfel spus, obiectul revizuirii il constituie tocmai aceste decizii de recalculare.
Cum prin revizuire mi se stabileste doar câtimea (a se vedea art. 107 din Legea nr. 263/2010) pensiei, nu si trecerea de la sistemul propriu de pensii la sistem public rezultă că aceaste decizii de recalculare există, îşi produc efecte ceea ce înseamnă că acţiunile noastre nu sunt lipsite de obiect.
Ceea ce este lipsit de obiect, la acest moment doar, sunt capetele de cerere cu privire la plata pensiei la cuantumul avut conform Legii nr. 164 respectiv 179, deoarece la acest moment primim pensia la acest cuantum.
De asemenea, nici capatul de cerere privind plata dobanzilor nu mai are obiect la acest moment.
Însă anularea deciziei are obiect.
B. Cu privire la lipsa de interes
Este de forţa evidenţei că avem tot interesul în anularea acestor decizii de recalculare.
În conformitate cu art. 1 din OUG nr. 1/2011:
Art. 1
(1) Pensiile prevazute la art. 1 lit. a) si b) din Legea nr. 119/2010 privind stabilirea unor masuri in domeniul pensiilor, pentru care la determinarea punctajului mediu anual s-a utilizat salariul mediu brut pe economie, potrivit art. 5 alin. (4) din aceeasi lege, se revizuiesc, din oficiu, cel mai tarziu pana la data de 31 decembrie 2011, pe baza actelor doveditoare ale veniturilor realizate lunar de beneficiari.
Iar în conformitate cu dispoziţiiel art. 7 din OUG nr. 1/2011
Art. 7
(1) In cazul pensiilor prevazute la art. 5 si 6, nu mai tarziu de data de 31 martie 2012 se va efectua regularizarea acestora, prin stabilirea sumelor de plata sau de recuperat, dupa caz, in functie de cuantumurile rezultate dupa luarea in considerare a tuturor documentelor care atesta veniturile realizate pe intreaga durata a stagiului de cotizare sau dupa aplicarea grilei prevazute in anexa nr. 1.
(2) Sumele de plata se vor achita pana cel tarziu la data de 31 decembrie 2012, iar sumele de recuperat se retin din drepturile de pensie, in conditiile legii.
Aşadar, rezultă cu claritate că în măsura în care pensiile vor fi mai mici vom fi obligaţi să plătim diferenţele de bani primite.
Pe de altă parte interesul nostru este dat şi de schimbarea de statut, de trecerea de la sistemul propriu la sistemul public.
SINDICATUL CADRELOR MILITARE DISPONIBILIZATE
Secretariat
Lt. col. (r) Rinciog Dumitru
Telefon 0725 562 223
Adresa: Bucuresti, Bd. Poligrafiei, nr.4, Sector 1
E-mail: sindicatulcmd@yahoo.de Site: http://www.sindicatulcmd.blogspot.com/
Telefoane: Presedinte: 0728118094, Secretar General: 0722320859;
Purtator de cuvant: 0722131470, Trezorier: 0723603885
Conform unui principiu bine-cunoscut,
am primit, va informez!
Comentariile, va apartin.
Admin
____________________________
UPDATE: 15 mai 2011
_________________________________
Sâmbătă, 14 mai 2011,
în Parcul Izvor din faţa Parlamentului, mare adunare, mare.
Dragii mei,
Vă transmit, mai jos, impresiile mele de la mitingul SCMD
de simbata, 14 mai 2011, la care am participat.
Comentariile va apartin.
Eu la mitingul ăsta am fost !
Toate urarile de bine, Dorel
__________________________
Pensionarii militari din cadrul Sindicatului Cadrelor Militare Disponibilizate în Rezervă şi în Retragere (SCMD) au venit la miting, nu la iarbă verde. Au venit sindicaliştii militari să protesteze. Cred că la miting ar fi trebuit ca ponderea participanţilor să fie dată de sindicaliştii civili, pentru că nu doar militarii în rezervă au fost afectaţi de măsurile ciudate, aberante, aiuritoare şi heirupiste ale actualilor guvernanţi.
Aşteptînd să înceapă mitingul, m-am îndreptat spre o bancă împreună cu un prieten, fost coleg de serviciu dintr-o unitate militară. Mitingurile acestea sunt bune şi din acest punct de vedere: ne mai vedem unii cu alţii, mai ştim unii de alţii: cine-a mai murit, cine-a devenit bunic, cine-a divorţat. Chestii încurajatoare, ca între prieteni de-o viaţă... că doar n-om vorbi despre femei, puştoaice, atletism naval, inseminarea cailor în Argentina sau despre zodiacul în lumea arabă.
În faţa noastră, două doamne la vreo 70 de anişori (pe un picior) vorbeau cam tare despre miting. Probabil că stăteau cam prost cu ORL-ul. Vedeţi? Sunt un delicat: n-am zis două „babe”, deşi cam asta a fost prima mea intenţie de a zice...
- De ce oare s-or mai fi adunat, dragă, rezerviştii aştia?! O fi şi Dogaru? Ce-or mai fi vrând de data asta?!
- Parcă le-au dat pensiile înapoi! zise cealaltă.
M-am uitat lung şi galeş la ele, aşa ca Adonis... de la batalionul 2, compania a 7-a şi înainte ca prietenul meu să poată face o mişcare de împotrivire, ori ca ele să iasă din transa în care le-am blocat (mamă, ce fain sună!!!) le-am făcut o scurtă prezentare a doleanţelor noastre, cu indicarea sursei de pe pagina de internet a SCMD.
Le-am vorbit vreo cinci minute (nu exagerez!), în conformitate cu mesajul de pe internet al preşedintelui SCMD despre ce au făcut guvernanţii portocalii: ne-au furat tot ce se mai putea fura; ne-au înmulţit şi ne-au mărit taxele şi impozitele; ne-au lichidat spitalele şi industria farmaceutică; ne-au distrus sistemul de învăţământ; au tăiat salariile; au distrus justiţia; ne-au jignit şi ne-au luat gradele şi pensiile militare; ne-au minţit, ne-au furat etc. Şi am încheiat apoteotic, aprinzându-mi în sfârşit o ţigară: Doamnelor, ăştia de la PDL sunt mai distrugători decât tzunami!
- Ţi-am zis, dragă, că militarii ştiu de ce ies în stradă! zise una dintre ele către cealaltă. Dar, domnule ofiţer, după mintea mea, pentru majoritatea problemelor spuse de dumneavoastră, sindicatele civile trebuiau să fie aici, fireşte şi dumneavoastră, dar aşa cred eu că ar fi fost normal.
M-am uitat lung la ele (şi mi-am cerut scuze în mintea mea că le făcusem „babe”) şi le-am zis ce mi-a venit şi mie pe moment în minte: Doamnă, sindicatele civile nu lucrează sâmbăta. Noi, ca militarii de carieră: nu contează că e sâmbătă, duminică ori zi de sărbătoare... Vă doresc o zi bună, DOAMNELOR!
Ne-am întors apoi la colegii noştri. Se pare că învăţăm din activităţile desfăşurate: organizare foarte bună, muzica mai bine aleasă şi în ton cu semnificaţia mitingului; de efect mesajele înregistrate, scurte, la obiect.
Rămâne, totuşi, o problemă: cred că am fi putut fi mai mulţi la miting. Ştiu, fiecare avem probleme, nu puţine şi nu uşoare. Dar parcă prea mulţi s-au apucat chiar azi de zugrăvit, tencuit, de dus capra la raze, de dus soacra la spital. La prea multă lume li s-au spart ţevile de la bucătărie sau de la baie, sau li s-au îmbolnăvit rudele, căţeii, purceii etc. Unul dintre participanţi zicea: Probabil că unii pensionari militari se îmbulzesc la evenimente la biserică să se roage să le dea Dumnezeu mai multă minte preşedintelui Băsescu şi premierului Boc, dar nu se prea înghesuie la mitinguri să le spună direct ce au pe suflet...
E o problemă care necesită a fi analizată, părerea mea!
Guvernanţii la acea oră se aflau în Palatul Parlamentului, împreună cu colegii PDL bucureşteni şi din teritoriul naţional, precum şi cu Tătucul lor (Marinarul Vesel).
Acolo, departe de plebea amărăşteană, departe de muritorii de rând platitori de taxe, impozite, avea loc un eveniment epocal: marele lor congres, balşoi congres... Cum spunea unul dintre participanţii la miting, „nici planetele nu mai mişcă din cauza evenimentului”. Naţiunea fremăta de grijă, nerăbdare şi nelinişte generate de obsedanta întrebare: cine oare va ieşi liderul acestui partid?! Vai, vai, vai, ce ne facem fetelor?!?! Ştia tot satul ce nu ştia bărbatul!!! La al XV-lea Congres, Boc-Băsescu reales!
Lume, lume, veniţi să vedeţi minune! PDL-ul, partidul stat portocaliu, are convenţie. Nu ştiu cu cine, dar are “convenţie”. Poate cu UNPR şi UDMR, dar nu cu poporul român! Pentru că PDL îşi aduce aminte de poporul român doar înainte de alegeri, când mai livrează naivului şi mult-prostitului electorat, la pungi de un leu câte o măslină, o scobitoare, un mic cu tricolor, un peşte împuţit de promisiuni electorale, adică vagi firimituri de la masa lor foarte bogată, păzită cu abnegaţie stupidă de bodiguarzi în uniformă de stat şi de oameni în robă constituţional pătată.
Anunţul făcut de preşedintele Dogaru că peste drum şi peste gard au început lucrările convenţiei PDL a fost primit cu urale fierbinţi (arde-i-ar focu’!!!) şi cu tradiţionalele urale Huooooo!!!
Într-o atmosferă însufleţitoare şi efervescentă, de deplin elan patriotic (Doamne, de câţi ani n-am mai scris expresiile astea, dar uite că PDL-ul îmi dă ocazia!), deci, participanţii la miting au scandat: „Stima noastră şi mândria, Boc-Băsescu, România!”; „Afară, afară cu biiiip din ţară!” (mă amendează CNA-ul!). Lozinci, strigături, ţâpurituri etc au fost mai multe, dar vă invit să le auziţi la faţa locului, să vă îmbogăţiţi cunoştinţele!!!
Trebuie să remarc şi faptul că discursurile celor de la tribună au fost mai bune, mai scurte şi la obiect. Felicitări! Din discuţiile cu participanţii, am reţinut totuşi că din discursuri ar fi dorit să afle mai multe despre relaţia SCMD-actuala opoziţie politică, reacţiile concrete ale SCMD la adresa penibilei „armate a lui Onţanu”, mai ales că se pare că se măreşte pe zi ce trece (au fost ceva aluzii, dar puţine).
În rest a fost bine. Am zis eu, marele (ori, grasul?!) analist de la peluză...
Să ne vedem sănătoşi şi... sper în libertate, pe 31 mai 2011, la Monumentul Eroilor Geniului (Statuia Leu), la adunarea pentru sărbătorirea Zilei Armei Geniu. Sperăm ca piaţa nu va mai fi ocupată (acaparată) de revoluţionarii de profesie şi de militarii domnului Onţanu (maistru General în construcţii de... geniu...)
A transmis de la faţa locului, Dorel Pietrăreanu
Stelian P.
RăspundețiȘtergereDupa criticarea premierului care „este dator să ceară scuze tuturor pensionarilor militari, pentru sintagma „pensii nesimtite” şi să-şi ceară public scuze poporului român pentru măsura aberantă de recalculare a pensiilor rezerviştilor din sistemul de aparare şi de a creşte aceste pensii la 80% dintre rezervişti în aceste timpuri de criză economică”, SCMD prin vocea filialei Constanta face precizari importante publicate pe prima pagina in ziua de 14.05.a.c.
Redau citeva dintre ele impreuna cu mici nedumeriri personale:
„-1.Renunţarea imediată la orice acord cu FMI şi Banca Mondială, reevaluarea acordurilor anterioare şi anularea celor încheiate în defavoarea poporului român.
2. Nerecunoaşterea datoriei publice deoarece nici un euro nu a folosit publicului.”
Cum credeti ca ar fi privita Romania in urma unei asemenea repetari a nationalizarii din 1948 ?
-„anularea dreptului străinilor de a cumpăra pământ;”
-„desfiinţarea Curţii Constituţionale;”
„10.Desfiinţarea DNA, ANI şi CNSAS,”
Dupa desfiintarea unor institutii importante ale statului de drept ce fel de stat doreste sa edifice SCMD si la cererea cui ?
„11.Revenirea la legile ocupţionale pentru militarii,”
Asta inseamna revenirea la Legea 164/2001 si mentinerea pensiilor „nesimtite”. Pensiile crescute vor disparea deoarece nu pot exista DOUA legi care sa reglementeze problema pensiilor militare. Ma contrazice cineva ?
„-băncile să perceapă dobânzi doar pentru suma de cofinanţare;
„-garantarea liniei de credit cu investiţia în sine;”
„-să se lucreze doar cu bănci româneşti”
Rog specialistii sa-mi spuna ce urmari ar avea fata de pozitia Romaniei in UE si NATO aceste „masuri”.
Cu asemenea dorinte pe cine reprezinta SCMD ?
Curat murdar ca-n Povestea Porcului lu NeaCîşu di pi blogu lu giumarâ ăla di Cezar! Ci zâci măi Stelicî, aşă-i ori nu-i aşă?
RăspundețiȘtergereDa cini-o fi fost baragladina cari o ciordit comentariile celilalti, n-aveţ habari cumva?
,,Rog specialistii sa-mi spuna ce urmari ar avea fata de pozitia Romaniei ..."
RăspundețiȘtergereDar efectele ca stai cu ...ochii in soare ?
Citesc si ma minunez.
RăspundețiȘtergereProf. Univ. Tanase Susanu, se plange-scrie "una",
Al dvs. fost prof. univ. dr., fost cercetator gradul I dr., fost colonel dr., fost colonel (r) dr., actualmente doar ...
Beneficiar,
Dr. Mircea DOGARU
PRESEDINTELE SCMD
_____________
vorbeste-scrie-bate campii, "alta"!
Pana la urma, "pozitia" - av.Galca, cuiul lu'Pepelea/galca scmd,
"aparata" de fost.prof.univ.dr.etc.etc....,este sau nu este BUNA?
Cine are dreptate?
Cum o fi? si mai ales care?
Daca... daca... daca.
RăspundețiȘtergereDl Dogaru spune ca alinierea pensiilor militare la valoarea punctului de pensie implica riscul diminuarii valorii punctului de pensie.
L-as contrazice, spunandu-i ca si valoarea de referinta functie de care se calcula pensia militara, potrivit Legii 164/2001, poate sa scada, nu numai sa creasca.
Avem exemplul de anul trecut cand soldele activilor, la care se raportau procentual pensiile militare, au fost micsorate cu 25% fara sa se reduca corespunzator si pensiile militare aflate in plata.
Daca.... pt ca tot suntem la presupuneri.... le venea ideea portocaliilor sa reduca si pensiile militare? cu 25%. Legea privind reducerea salariilor cu 25% a fost declarata constitutionala.
Ai lasa, daca in 2012, castiga alegerile guzganii rozalii si galbejitii, vor avea ei grije sa bage impozit gradual la venituri si atsfel vor scadea pensiile.
RăspundețiȘtergereIn alta ordine, azi suntem in 14, si nu avem nici o veste despre actiunea lui Dogaru.
Stelian P.
RăspundețiȘtergere@Plano10
"Masurile" de mai sus se adreseaza aliatilor din USL. Ei sunt de acord cu ele, promit sa le sustina ?
Ce va mai mira ? Stau de azi dimneata cu ochii in tv sa vad marea manifestatie a SCMD atat de trambitata de CD, in care erau invitati toti militarii, civilii , sustinatorii, fanii, simpatizantii, membrii de sindicat din toate sindicatele unite sau dezbinate ale Romaniei. Canci ! Nici macar o stire cat de mica , la Antena 3 sau Realitatea, posturi care mai gazduiau cand le convennea invitati SCMD. Un biiig shiiiit, un fas de zile mari. Ca asta a juns si asa va sfarsi SCMD sub inteleapta conducere a distinsului istoric si colegului ziarist de renume mondial.S-au facut incercari disperate de a alipi sindicatul la diverse formatiuni sau partide pentru a forma federatii, protocoale, ba cu sindicatul Noua Forta, sau mai stiu eu cum ii aspunea, acuma un an , ba cu parrtidul deja decedat al lui Dan Diaconescu, ba cu Partidul european al altui isteric, ba cu PC, ba cu USL. Toti promit, dar pana sa primeasca , cer. Si sindicalistul plateste.Atentie la Garda istoricilor. In rest, toate merg bine , avocatii isi iau comisioanele, Sindicatul isi primeste cotizatiile, din cand in cand mai pune de o ieseala pe bulevard si deconteaza banii. Cam asta e activitatea conducerii SCMD.
RăspundețiȘtergereErata.Am scris iteric in loc de istoric. Sper sa fi fost bine inteles.
RăspundețiȘtergereBre...mata cu tilifonu cu tilivivizor n-ai avut altciva mai bun di făcut? Parcâ zîcei c-ai treabâ: la pus castraveţ, gogoneli şi oauâ di ţarcâ-n cuibar la mîţâ...
RăspundețiȘtergereBuna ziua!
RăspundețiȘtergereParerea mea !!(mai de la tara)
De pilda cam care ar fi puterea SCMD si ce metode de presiune economico-politico-financiare asupra guvernului ar avea la dispozitie ca sindicat cu membri pensionari?
1-De oprit productia de orice felde produse sau marfuri(gaz,petrol,energie electrica) sau afectarea transporturilor,terestre,navale,aeriene,a sistemului de sanatate,de invatamant sau administrativ,toate acestea sunt imposibile.Nici macar nu pot bloca drumurile cu tractoare,remorci,ovine si bovine ca agricultorii
2-Ce ramane la dispozitie ??Pai ceva mitinguri,marsuri si datu’ cu caciula dupa caini pe la TV basca puterea votului din cand in cand(da pentru asta nu-i musai sa cotizezi la sindicat)
3- Si acum cei ce mai scrieti pe aici si stiti mai multe despre sindicate si capitalism va rog lamuriti-ma si pe mine ce guvern ar baga in seama SCMD-ul si de ce stiind ca orice guvern e cam insensibil si nu-l doare la basca daca nu-i strans un pic de……Ca de ce l-a infiintat Dogaru pt. mine e foarte clar asa cum e si pentru el
o zi buna sa aveti
P.S.Mda mai e o posibilitate;”strategia” blocarii instantelor cu jde mii de procese.uite cum am uitat eu tocmai ceea ce era mai important
In concluzie ;cine ar vrea sa aiba SCMD aliat si pentru ce ?? ca sa promita scaune de parlamentari pt alde dogaru si pricina basca ceva posturi de prefecti pt. ranciog,el…cob…,aoleu ce tuse m-a luat nu pot sa mai scriu.
In alta ordine de idei ;
Am vazut manifestul bla,bla,bla de la Constanta(ca tot o ardea aiurea plano 10 ca a fost o greseala la sedinta lu’peste cu madam gorghiu si el…cob….hm,hm tusea asta nu ma lasa deloc)
Da acu aparu »domne’ditamai manifestu’ deci nu fuse greseala ci fuse premeditat
Asaaaaa !!!luand toate aceste elemente in consideratiune EU PROPUN !!
1-presedintele filialei SCMD SRL C-ta=prim ministru
2-radu mazare =presedinte(al statului)nu de asociatie de locatari
3-dogaru =ministru Ap.N
4-pricina =procuror general
5-ranciog =sef al secretariatului gen. al guvernului(ca le are p’astea)
3-ailalti sa se descurce ca sunt posturi pt. toti
4-rugamintea mea ;sa nu-si bata joc de uniforme ca radu mazare ca o sa arate ca niste paiate
gata i-am multumit pe toti si pot sa plec prin oras sa ma plimb
@akord75,@Nikk,
RăspundețiȘtergereIa mai bagati voi ceva nana, ca bine le mai ziceti!
Spune tu DĂNILĂ A SUDATU, si tu, huoajdeo, de nu-i asa!
IO fusai pe la merin, da'el ii tare ocupatu cu tilivizoru!
Vre neaparat sa'l vaza, pe don'dr.Dogaru! Zice ca poa'acu, la stiri!
Ce ti-e si cu omu' frate! I se puse pata pe meetingu lu' nea Dogaru!
IO fusai si pe la Czar,
RăspundețiȘtergeredar el e si mai ocupatu!
Cu porcu lu merin! Al dreak de porc, ce nu s-a mai vazut!
Iar Czar ... e hotarat! Vrea sa-i dea de cap! Sa-l dea pe brazda!
Czar, nu stie ca porcu'i porc, s-atat!
@Don Profesor-nu-i numa porcu lu Marin este si curcanul lu nea Gheorghe. ia vezi matale acolo in dreapta la insectar!
RăspundețiȘtergereCred ca anumite probleme de acum sunt tardive. Legea se aplica ,treaba-i clara in rest parole parole ca sa se mentina in atentia cotizantilor benevoli
Am fost bagat in plata de luna asta si cu drepturile retroactive ,asa ca eu zic ca-i momentul sa ne mai relaxam. Sa mai trecem pe blogul lui AK.75 sa mai citim cate un kill de bancuri copiate.
@cezar
RăspundețiȘtergerepana sa citesti bancurile copiate,vezi ca-ti murii porcu'n cotet(pe blog) si al dreak si cu c.ru'n usa
@cezar
RăspundețiȘtergerevezi ca la art.cu porcu' mierlit in cotet dintr-un total de 9 postari nu mai putin de 5 sunt ale lu cezar.
Pai ce faci bre te auto intretii precum fosforul arderea
Cu curu-n usa este,dar dupa culoare si pene mai degrabai rata leshasca.Shi dupa cum pute-i moarta de dinainte de ordonantza UNU.
RăspundețiȘtergere@DĂNILĂ A SUDATU + @huoajdea,
RăspundețiȘtergereAsa moace fain v-ati tras, incat zau ...
ia mereti fuga-fuguta, la Panou de onoare!
Vrem a va vide ... taman acolo!
P.S.: Panou ista, este aici,
un pic mai jos!
Eu nu pot,pentru ca sunt dela douadupaamiazasi15minute.Fiind sub acoperire nu stie nimeni de mine.Doar CVT si din cind in cind eu.
RăspundețiȘtergereAvem a multamii, DĂNILĂ A SUDATU !
RăspundețiȘtergereEsti mandru tare! O sa moara fetilii, de dragu lu' matale!
Bre da ci faciţ aici aţ amuţît tăţ? Io de-aghe amu am vinit di la muncâ nu ca unii di stău tătă zîua cu ochii beliţ în tilivizoari şî calculatoari. Îs rupt di obosalî c-am dat mancari la giuncâ, la gobăi, ni-o scos ş-o cloşcâ zăci pui, am pus rasaduri în pahari...văi di mama me.
RăspundețiȘtergereDa ca sâ nu uit: Cezari vez ca purceaua ta sâ nu facâ rapân, sau nu-i a ta îi a lu NeaCîşu-nu conteazâ...Luaţ di videţ ş-o ungeţ pi scroafâ (c-aşă am înţăles câ-i) cu oloi (mergi şî di acela mineral, ars di la motor) ş-o scărchinaţ bini pi burtâ pi purcicâ. Câ dac-o scărchinaţ bini pi purcicâ vă dă şî lapti...cam aşa cât încapi-ntro ulcicâ!
Ie sâ ma duc sâ bag şî io ceva la maţ câ-s mort di foami...
PS. Sî videţ ci-mi faci naşu câ ni-am pus poza aici fărâ aprobari di la iel. Da nu ni-i atâta di iel cât ni-i di căciulâ câ-i din blanâ di niel di la Paştili Cailor şî ni-i fricâ sâ nu ni-o spărie cariva.
Băi frati ci tari am a sudat. Îs leoacâ tăt!
Bun venit noilor intrati pe blog, alde Danila si Huoajdea. Acuma i-am vazut, acuma ii salut. Sa speram ca nu sunt doar noi pseudonime ci si noi personaje.In rest, astept sa vad ce hram, na ca era sa spun ham, poarta.Sper ca de acuma sa fiu mai activ un pic, pana acuma am fost cam ocupat si am primit bobarnace dar promit sa ma revansez.Salut cu bucurie proletara realegerea tovarasului Boc. Ce va face acuma tovarasul Dogaru? Cred ca fu primu la felicitari, ca de aia se duse la palatul parlamentului nu ? Dar chiar asa , sa mergi acolo si sa nu spui la nimeni ? Doamne egoisti e unii oameni zau asa.Si eu care credeam ca suntem o adevarata forta, baza fundatiei miscarii sindicale modiale.Cu cine domle? Cu egoisti din astia care merge la intalnire cu premierul singuri ?Rusinicaaaaa!!!
RăspundețiȘtergeredoaaamnelooooor si dooooomniloooor!!
RăspundețiȘtergereva recomand cu caldura emisiunea 'Romania te iubesc' miine 15 mai la orele 18:00 la Pro TV
Sunt sigur ca ma voi enerva dar ma va unge si pe suflet,dupa cat imi place mie de popime.
Deci; urmariti si va cruciti!!
P.S.io o postai si la art. cu popimea da acolo n-o vede nici dreak'.Ptiu Doamne iarta-ma!!
In ceea ce priveste scrisoarea domnului doctor Susanu,sa fiu sincer, nu stiu care este problema. Dupa cum s-a remarcat deja de catre cineva, se pare ca Nikk, pe acest blog se spune de mult ceea ce spune domnul Susanu.Care este meritul dansului ? Ca e doctor. Pai nu e nevoie sa fii profesor doctor si nici sa treaca 1 an sau sa ti se mareasca pensia, ca sa realizezi unele adevaruri. Ca i-a scris un mail domnului Dogaru ? Pai sa va spuna domnul Rinciog cate astfel de mailuri a primit pentru domnul Dogaru. Nu aveti idee. Si atunci ?Domnule Susanu welcome the club!
RăspundețiȘtergereAPEL CATRE BUCURESTENI. In zilele de 14 (posibil si 15 mai a.c.) vor avea loc actiuni de protest ale Sindicatului Cadrelor Militare, pentru a ne manifesta nemultumirile fata de masurile anticonstitutionale si antipopulare luate de actuala putere reprezentata de Partidul Democrat Liberal, partid care in zilele de 14 si 15 mai 2011, “la al XV-lea Congres”, isi va alege noii conducatori (sau vechii) tradatori de neam si tara. Avem aprobarea Primariei Generale a Municipiului Bucuresti pentru desfasurarea adunarii publice intre orele 10.00-17.00, in cele doua zile, la Camera Deputatilor (Parcul Izvor).(....) http://scmdorganizare.blogspot.com/
RăspundețiȘtergere_________________
Apel catre bucuresteni.
Multumim tuturor membrilor SCMD si bucurestenilor patrioti care astazi, 14.05.2011, au renuntat la grijile si problemele personale cotidiene si au fost singurii care si-au manifestat dezaprobarea, nemultumirea si oroarea fata de mafia portocalie care ne-a acaparat Tara si care o conduce catre dezastru. Va asteptam la o noua adunare publica, la 31 mai a.c., la Monumentul Eroilor Geniului din Piata Leul.
http://www.sindicatulcmd.blogspot.com/
_________________
1.In concluzie, inca o data, ati facut militarii de rasul-rasului!
2.Azi 15 mai,s-a renuntat la mitingeala,cu gandul la cea din 31 mai?!
3.Don Dogaru, renuntati sa faceti obstea militarilor, de rasul lumii.
Chiar nu realizati ridicolul? Chiar nu vedeti ca faceti mai mult rau?
Don Dogaru, chiar nu va spune nimic faptul ca tot mai multi membrii marcanti ai SCMD, va contesta strategia, actiunile intreprinse?
Ca membrii de rand nici macar nu mai dau pe la sedii?
Ca tot mai multi pricep aventura in care au intrat?
Ca visurile dvs&Co. de a ajunge senatori ori deputati, nu-i privesc?
Chiar nu realizati ca PROVOCATI o rectie ADVERSA?
Care partid va accepta sa va puna pe liste?
Punem pariu ca niciunul?
Astia, de la partide, nu sunt naivi, don Dogaru!!!
Ati devenit un produs expirat, inainte de termen! Acum, deja nociv!
Semnez anonim comentariul,
un viitor "fost" membru marcant SCMD.
Stelian P.
RăspundețiȘtergere14 MAI - UN NOU FISSSS MARCA DOGARU
Apelul lansat de fuhrer-ul sindicalist si adresat ” TUTUROR membrilor SCMD, tuturor oamenilor de buna credinta, tuturor celor care mai gandesc, pentru ca nu este o lupta pentru dominatie si control ci o lupta pentru supravietuire a natiunii” a avut succesul scontat:
-gloatele dogariene si cei care mai au un dram de creier au stat acasa si au urmarit la Antene “Ultimele clipe ale lui Boc”.
Circul continua la 31 mai iar biletele costa doar 120 lei/an.
Stelicâ mai baieti da ci matinal ieşti! Credem câ numa io tre sâ ma scol cu noaptia-n cap ca sâ dau mancari la ghiţîcâ...
RăspundețiȘtergereCezari scoalâ bre di dă mâncari la purcicâ c-auz cum guiţâ di foami şî seti!
văzut la reluarea, pe banda imaginilor cu lacrimile crocodilului Traian(pacat ca a murit caractița paul, ar fi facut un cuplu reusit)stirea ca 300 de militari protestează la palatul parlamentului. Jalnica prezenta, cand in Bucuresti unele filiale au trebuit sa se desparta pentru ca erau deja prea multi membri, unele depasind de 3-4 ori numarul de 300, datorita mult trambitatelor procese din Decembrie -Ianuarie.Noroc ca au apucat sa plateasca cotizatia anticipat pe tot anul altfel ar fi ramas domnulApostol fara bani de carbuni iar benzinaria dansului favorita dadea faliment.Ce este mai prost insa este ca pe banda scria 300 de militari, nu 300 de sustinatori ai lui Dogaru sau 300 de visatori, pentru ca sunt sigur ca sunt printre ei si oameni cinstiti care3 pun suflet si cred cu adevarat in menirea acestui sindicat. Inertia insa ii tine legati de o conducere dezastruoasa. Ma intreb, oare nu s-a saturat domnul Dogaru sa se faca de ras tot jignind sau milogind prezenta la evenimentele care au un singur scop...sa il scoata in fata sa faca lumea sa vorbeasca despre el.Cred ca isi musca degetele si plange in pumni ca nu a fost nici macar o imagine , nici macar un comentariu la stiri.Jalnic . Si acuma , se pregateste alt esec rasunator. Nu scapa nici o ocazie sa se faca de ras, si din pacate sa strice imaginea pe care sindicalistii pe ici pe colo prin filiale si-au contruit-o cu greu.Dogaru a devenit desuet, la fel si sindicatul, supraevaluat de Dogaru, din ce in ce mai neinteresant pentru populatie, presa si chiar sindicalisti.In curand daca lșucrurile continua asa, va deveni imaginea baloanelor de săpun.
RăspundețiȘtergereStelian P.
RăspundețiȘtergereIN NUMELE CUI VORBESTE SCMD ?
Nu stiti ? Iata ce precizari ne face filiala SCMD Craiova:
-“în numele eroilor şi martirilor neamului românesc;
-în numele tineretului;
-în numele mamelor umilite şi batjocorite din tinereţe şi până la bătrâneţe;
-în numele intelectualităţii şi al elitelor societăţii;
-în numele ţăranilor cu ogor dar fără ajutor…..dar şi al muncitorilor fără de fabrici şi uzine;
-în numele bătrânilor;
-în numele soldatului;
-în numele întregului popor român.”
vineri, 13 mai 2011
Mare e gradina Ta, Doamne !
@akord
RăspundețiȘtergereTe cheama si serban?
Niet! Je m'appelle Hakordeon de la Hackle si Jackle! Tu a compris?
RăspundețiȘtergere@all
RăspundețiȘtergerenu am avut onoarea sa-l cunosc pe domnul Dorel Pietrareanu si habar nu am cine este dar citind reportajul dansului de la mitingu' ala(de altfel este denumit "povestire" si este absolut anost mi-au sarit in ochi si m-au cutremurat urmatoarele cuvinte spuse chiar de dansul de parca ii facea placere sa le scrie din nou
" (Doamne, de câţi ani n-am mai scris expresiile astea)"
Va redau mai jos paragraful din care fac parte 'expresiile'
"Într-o atmosferă însufleţitoare şi efervescentă, de deplin elan patriotic (Doamne, de câţi ani n-am mai scris expresiile astea, dar uite că PDL-ul îmi dă ocazia!)"
am fost si eu militar dar nu am scris asa ceva niciodata ca nu eram secretar de partid la BOB partid
Oare ce fel de militar a fost d-nul col.(banuiesc cel putin col.)cum si-a luat gradele??Ma poate lamuri cineva??Stie cineva mai multe ca eu ca eu nu-l cunosc dar vad ca are mari regrete dupa alte timpuri.O fi avand pensie babana ca doar"are vechime" nu ca fraierii de disponibilizati care s-au chinuit prin aplicatii si poligoane
Sa aveti o zi buna!
P.S.parerea mea;
din cat am citit Neacsu,Cezar,Stelian P (nu neaparat in aceasta ordine)scriu infinit mai bine mai vivace si mult mai la sufletul omului decat domnu Pietrareanu care e "lesinat" rau de tot
Stelian P.
RăspundețiȘtergereUpdate la update:
Romanii si protestele….Dupa vaicareala si injuratul conducatorilor romanii mai au o preocupare importanta : protestele.
La inceput fuhrer-ii sindicali anunta cu ajutorul vuvuzelelor o cifra amenintatoare : de la 20 - 30.000 in sus. Reporterii cred ca este vorba despre numarul participantilor dar in realitate fuhrer-ii se gindesc la cistigul lor zilnic.
Singurii care iau in serios cifrele sunt jandarmii, dar din cauza stupidelor prevederi regulamentare. Si ei sunt romani si stiu foarte bine ca la sfirsit o sa regrete ca au carat tone de scuturi, casti si gaze.
Dupa ce isi fac incalzirea cu o bere (vodca nu pot ca ei mor de foame) romanii incep protestul, adica o cascada de lozinci educative in care mamele guvernantilor sunt cele mai des invocate.
Politisti in uniforma dau cu caschetele dupa presedinte demonstrind ca oricum nu au ce sa acopere cu ele.
Pensionarii militari sunt mult mai educati decit politistii. Sub comanda ferma a fostilor activisti PCR ei executa un dans razboinic la umbra portretului in flacari al comandantului suprem, facindu-i sa paleasca de invidie pe colegii lor din jungla ecuatoriala. O alta metoda mult mai eficienta pentru a-si demonstra inteligenta este fluieratul pe timpul intonarii Imnului national.
Pentru victoria sau esecul acestor guvernanti la ultimele alegeri, aceiasi romani se bateau intre ei sau cu jandarmii. Acum tot ei ii injura.
Efortul este atit de mare incit pe la ora 16.00 manifestantii se retrag epuizati la o alta bere.
@Stelian P.,
RăspundețiȘtergereAs rade, de nu ar fi de plans!
Stau, exclam si ma intreb: daca ne vom mai "destepta", totusi!?!
Noul Imn National, se pare ca nu si-a atins deloc scopul!
Mai mult, efectul a fost exact pe dos! Ne-a aruncat intr-un somn,
dincolo de moarte! Absolut halucinant! Ce posibilitati am avut in 1989, si unde am ajuns, din pacate, in prezent! Vai mama noastra!
Stelian P.
RăspundețiȘtergere@Admin.
Da si eu cred ca este de plins. Imi amintesc acum de profetiile lui Brucan care spunea ca ne trebuie 20 de ani ca sa invatam democratia (cit ne trebuie ca sa le aplicam nu ne-a spus). Mama, mama ce l-am injurat atunci dar acum spun ca a fost optimist.
Totusi eu cred ca nu e vai de mama noastra. Sunt o groaza de oameni care muncesc din greu, care fac ceva nou si care reprezinta adevarate locomotive pentru societate. Multumita lor si mai putin guvernantilor economia se misca. Daca am avea politicieni cu experienta celor din vest economia s-ar misca altfel. Mai avem noroc si cu cei din UE care ne misca cu picioare in fund si ne obliga sa respectam reguli elementare ale economiei de piata.
Akord
RăspundețiȘtergereNu il cunosc nici eu personal pe pietrareanu, dar te asigur ca poate maimult.Banuiesc ca a fost intr-o zi mai proasta, sau cine stie si-o fi scris articolul dupa berea de care pomeneste Stelian pe care il felicit pentru update la update.Citind faptele expuse si nu stilul domnului Pietrareanu, remarc cu tristete ca incepe sa preia din obiceiurile domnului Dogaru si simt o dezamagire pentru ca aveam ceva pretentii la dansul. Adica , dansul, ca si doamna din dialog este convins ca la un miting organizat si trambitat de SCMD sau Dogaru mai bine spus, grosul fortelor trebuie sa il reprezinte celelalte sindicate, care nu si-au anuntat participarea si nici simpatia. Daomnule Pietrareanu, va informez ca sunt deja cu falca in recuperare de la porcul vecinei. Va rog, nu va jucati cu falca mea. Are si ea limitele ei si nu rezista la infinit.Cum asta domnule ?Domnule Pietrareanu, va informez ca numai la pomana se asteapta participarea outsiderilor mai numeroasa decat a membrilor de familie sau a subiectului organizator. Sa nu spuneti acuma ca actiunea din 14 a fost pomana ca va puneti in cap toti aurolacii Bucurestiului. Deci nu mai incercati sa puneti slaba participare pe seama sindicatelor civile. Si apropo dumneavaostra cand faceti referire la buna organizare, la ce va referiti, la vuvuzele , mititei muzica si bere , sau la participare si raspusn din partea sindicalistilor? Dupa cei care s-au luat dupa zgomotul lansarii actiunii, demostratia a fost un Fassssss. Dupa cei care s-au intalnit si au stat la o sueta, si au tras la o berica dupa, a fost o reusita, ca si in reclama la semintele alea de floare de soare. Dumneavaostra nu aveti nici o vina, chiar va stimez v-am mai citit si alte relatari e adevarat mult mai reusite, va apreciez insa intentia de a ne spune si noua profanilor cum s-a vazut demonstratia de acolo, din Bucuresti La noi a fost eclipsa totala. Va astept mai inspirat dar si mai realist. Sunt convins ca ”nostalgia” exprimata , de care s-a legat antevorbitorul meu, era o ironie, eu asa am simtit-o si nu va aduc vini pentru ea. Dar ca sa evitati interpretari nedorite, data viitoare folositi ghilimelurile. Cu simpatie.
PS.Buna mea mama m-a invatat sa fiu ingaduitor si mi-a spus sa nu ma supar cand cineva greseste, pentru ca ”orice greseala este o fapta buna nereusita!”
Deci eu asa interpretez la modul sincer, acest pseudopamflet.
@stelian P
RăspundețiȘtergereeu am ras cu lacrimi!!
bai ce al dreaq esti;te duce mintea
necazul e ca ai spus si adevaruri.aici e beleaua!!
@akord
RăspundețiȘtergereTe cheama si serban?
@neacsu
RăspundețiȘtergereDa mie mi-a placut ca d-nul Pietrareanu a tras niste concluzii 'universale" si valabile pt.toata po-pulimea dupa discutia cu doua doamne de vre-o 70 ani pe un picior(cum zice dansul) si toti tri pe o banca!
asta da "sondaj de opinie"
Sa aiba multa sanatate doamnele dar deja au "batut" 140 de ani pe ambele picioare
Daca nu ma credeti cititi ce a scris d-nul Pietrareanu
cred ca cineva e "cu capu' "
RăspundețiȘtergereeu sa fiu ala sau .........?
INCREDIBIIIIIIL.Lumeeee,lume!:
RăspundețiȘtergere_____
COMUNICAT SCMD: "La al XV- lea Congres, Emil Boc reales!"
Data publicarii: 14.05.2011 19:32:00
.......
Pentru toate acestea si pentru multe altele, Sindicatul Cadrelor Militare Disponilizate (SCMD) a organizat la Bucuresti o mare adunare populara, in fata locatiei Congresului PDL. De asemenea, adunari populare in fata sediilor PDL din localitatile unde SCMD are filiale, concomitent, in ziua de 14 mai, la ora 11.00. ca să-şi manifeste ”recunostinta fata de politica inteleapta a realesului Boc si a stapanului sau, noul geniu carpatin, cu idei de inestimabila valoare teoretica si practica". Un alt motiv puternic care a determinat această manifestaţie a fost, conform comunicatului, acela "de a arata stapanilor FMI ai Romaniei si slugilor lor din tara ca Romania nu mai este un sat fara caini de paza, ca in Romania exista o forta capabila sa apere dreptul la viata al natiunii romane si dreptul la existenta a statului roman – SINDICATUL MILITARILOR”
http://www.certitudinea.ro/articole/info/view/comunicat-scmd-la-al-xv-lea-congres-emil-boc-reales
___________
Cine nu ma crede, il rog sa CITEASCA originalul!
@SteliK
RăspundețiȘtergere,,Imi amintesc acum de profetiile lui Brucan care spunea ca ne trebuie 20 de ani ca sa invatam democratia (cit ne trebuie ca sa le aplicam nu ..."
-----------------
In acele vremi unii pensionari,pti drace ,beneficiari ,,parveniti" nici nu terminasera clasa aIV a !
Dl. Pietrareanu, a fost unul din militarii favorizati de soarta sau de pile(se stie cum, dupa 1990, s-au cumparat misiunile in strainatate) . Dupa 1990, activitatea militara a domniei sale s-a desfasurat in strainatate fie observator ONU sau consilier NATO la Bruxelles. Acum este suparat ca la determinarea punctajului mediu anual al personalului care a desfasurat activitati in strainatate se vor lua in calcul veniturile corespunzatoare functiei pe care acesta a fost incadrat in tara.
RăspundețiȘtergereParca imi amintesc , domnul Pietrareanu, a fost parca in primele daca nu prima serie de observatori militari in Kuwait daca nu ma insel in aceeasi serie cu domnul Jumatate. Nu stiu cum a obtinut plecarea, stiu ca s-a facut o testare destul de dura la care au participat cam 200 de ofiteri si .. unii au luat premiul 1 cu coronita, iar altii au plecat .. in primele serii.Cu timpul a venit si randul celor fara pile care nu au dat nimic ca sa plece , dar apucasera sa fie nominalizati in BI al armatei ca buni pentru observatori militari. Printre ei am nimerit si eu si asa am plecat in 94 in prima misiune de observator militar in 94. Prima misiune a mea.
RăspundețiȘtergereAm mai participat la cateva misiuni ONU fie cu batalionul fie ca observator, dar niciodata nu am dat nimic nimanui pentru a pleca si nici nu am promis. Deci se mai pleca si pe bune .Acuma , vazand acest comentariu, mi-am amintit de numele pietrareanu si am facut conexiunea.Intr-o postare viitoare pe blogul meu poate o sa va povestesc si ceva intamplari mai deosebite.
Stelian P.
RăspundețiȘtergereAZI EXPIRA UN TERMEN IMPORTANT !
“….toti cei care se cred mult prea inteligenti sau protejati de cuvantul ministrilor incat sa nu se inscrie in SCMD sau sa nu sprijine actiunile SCMD, se pot trezi din 16.04.2011, oricand, si fara gradul militar in rezerva si cu pensia facuta prin a patra decizie tandari si cu plata esalonata a sumelor primite “”in plus”” in lunile ianuarie-martie.”
02.03.2011
Honor et Patria! Vae victis!
PRESEDINTELE SCMD,
Col. (r) Mircea DOGARU
FUGITI LA INSCRIERE SI MAI ALES SA VA PLATITI COTIZATIA.
Nu fug nicaieri.Ce crezi ca ai de lucru cu un fraier ? Nu SteliK. Nu fuge nimeni ,nicaieri. M-am inscris de vineri.Uite chitanta.
RăspundețiȘtergereGiK
Davai catizatia !
RăspundețiȘtergereStelian P.
RăspundețiȘtergereEu dau sfaturi si tocmai eu uit de ele.
Acuma am sosit de la sediul SCMD. Voiam sa ma inscriu si eu ca nu se stie si ce credeti ca am vazut pe usa ?
ORAR: NON-STOP
11.00 - 18.00
@stelian P
RăspundețiȘtergeredaca nu faci o poza sa o pui pe net,sa mor io daca te cred(aia cu programu')
sa stii ca io sunai ca uitai ca azi e saipsce si imi zisera ca nu-i niica si-mi dadura derogare pt.miine da cu penalizare de intarziere 10%
zisera unii de p'acolo ca fuse bine si asa numa sa zic boda'proste ca ma primira pe ultima suta de metri;si acu' mai gafai
Dela venirea lui Dorel la NON-STOP se inchide inopinat, "conform planificarii prevazute in * Registrul cu planificarea controalelor inopinate * "
RăspundețiȘtergereSa va fie de bine, prostilor, care dati din clanta pe aici!...
RăspundețiȘtergereMeritati un ministru precum Oprea si un Prim Ministru precum Boc!
Pupati-ii in c.r, ca sa va dea simbrie, in continuare!
Mi-e scarba de de acest tip de oameni!...Fara coloana vertebrala, fara dragoste de tara?
Nu sunteti demni nici pemntru a-i pupa picioarele lui Dogaru!
Se vede ca sunteti neamuri cu cei din Fanar!
Peste tot gasesti cite un sarit .Uite-l pe asta de deasupra !
RăspundețiȘtergereMie-mi spui ! Stiu eu "doi pe tomberon"...
RăspundețiȘtergereca va doare sau nu , nici nu mai are importanta . are omul dreptate . dogaru a cam luat-o razna . dar voi sunteti niste nulitati . basclia a luat locul unui discurs logic . orice subiect legat de pensii si orice opinie serioasa este luata la misto .
RăspundețiȘtergereceva imi spune ca , in scurt timp , o sa urlati pe aici , despre taierea pensiilor .
un alt anonim
Are dreptate Anonimul de la 20.23. Nu sunteti demn sa ii pupati picioarele lui Dogaru. Lasati-l pe el sa le pupe.Avanseaza prietene , avanseaza. Cu asemenea cuvinte, o sa meriti sa il pupi si in fund. Iti doresc promovare rapida !
RăspundețiȘtergere@ano 20:23
RăspundețiȘtergerecare dragoste de tara, mai ales la tine?????
cred ca ai o dragoste maxima fata de propriile buzunare.IPOCRITULE!!
@puiac
RăspundețiȘtergerebuna seara
ce bafta ai avut ca n-a postat altul intre timp!...c-o dadeai in bara
"amintiri din copilarie"
RăspundețiȘtergereCand eram mic mi-aduc aminte ca mama ma trimitea la alimentara
cu 10 Lei si venem acasa cu :
- 3Kg de cartofi,
- un carton cu oua,
- un borcan de gem,
- o sticla de votca,
- 2 ciocolate si un pachet de tigari.
In ziua de azi nu mai este posibil asa ceva...imputitul de patron a umplut magazinul de camere video!!!
Buna dimineata, tuturor!
RăspundețiȘtergereM-am chinuit mult, sa gasesc un raspuns scurt!
Nu am reusit! Am scris o postare!
Nu va invit s-o cititi! Este prea lunga!
Dar inca mai caut un raspuns. Pe scurt:
A fost adus in tara, TEZAURUL dacic expus aproape 4 luni la Roma?
Cine reuseste sa afle, il rog spre linistea mea, sa posteze aici,
sau pe oricare dintre Blogurile mele!
Multumesc anticipat!
@akord75
RăspundețiȘtergereExcelent.Sfirsitul ar trebui gidilat.
,,In ziua de azi nu mai este posibil asa ceva... magazinul este plin de camere video!!! "
@Admin
Poate ca tezaurul trebuie sa fie studiat de specialisti.Nu cumva piesele ar putea fi accesorii metalice la posetele ,,EBA" ?
despre ce dragoste de tara vorbesti imbecilule ?
RăspundețiȘtergereipocrit esti tu . dupa cate cunosc eu , totul a inceput pentru apararea dreptului nostru la pensie .
intre timp , unii ca tine , au dat-o pe bascalie .
cine este ipocrit ?
in comentariul meu nu elogiez pe dogaru , dimpotriva .
comentarile voastre , pe toate blogurile , sunt pline de fracturi de logica.
aveti bunul simt sa ii lasati si pe altii sa-si expuna parerea , printre bancurile voastre penibile . eu nu va deranjez .
@anonim 17 mai 2011, 11:06
RăspundețiȘtergereCe se intimpla ?De ce nu sistematizati ?
Bancurile sunt bune,chiar si foarte bune.
Pentru a va exprima adeziunea la un crez si a avea posibilitatea sa "priviti dusmanul in fata" inscrieti-va intr-un partid politic.Sau infiintati unul.
UNePURoi e bun ?
Stelian P.
RăspundețiȘtergereCE BASME SPUNE DOGARU SI CE SPUN SUPUSII SAI:
(in cine aveti incredere ?)
“….la Brasov, filiala SCMD, impreuna cu 9 (noua) sindicate si ONG-uri locale, au intemeiat un nou ONG, cu personalitate juridica, ceea ce inseamna ridicarea capacitatii de actiune de la circa 600 la 10.000 de persoane.”
11.04.2011
Honor et Patria! Vae victis!
PRESEDINTELE SCMD,
Col. (r) Mircea DOGARU
„3. Efortul depus pentru unitatea forţelor societăţii civile în Asociaţia “BV.SOLID”s-a soldat cu un eşec. În viitor, ne vom uni eforturile de cooperare cu acei oameni şi acele structuri care iubesc cu adevărat România şi iubesc mai puţin puterea şi privilegiile.”
12.05.2011
Preşedintele SCMD, Filiala 1 Braşov
Gl. Mr. (r). Prof.univ.dr. Petrişor Mandu
Inca o minciuna o gogonata marca Dogaru. Se lauda cu ce fac altii si nici macar nu verifica .. Atata stie, atata face .
RăspundețiȘtergereAurul dacic, expus la Roma. Cele 140 piese din Tezaurul Romaniei, expuse la Muzeul Forurilor Imperiale din Roma, au revenit in tara? Cine poate da un raspuns?
RăspundețiȘtergere_________________________
Cititi aici un documentar:
http://calatorpenet.blogspot.com/
_________________________
Se pare ca ceva nu este in regula!
Poate chiar ... deosebit de grav!
Nu intereseaza pe nimeni?
Stelian P.
RăspundețiȘtergere@Admin.
Am citit postarea de la ora 06;34 si am frunzarit toata presa in speranta unei informatii. Nimic.
Iri la parlament sau cum arata inchisoarea unde sta d-l. STRAUSS KHAN, inclusiv reconstitutirea violului sunt cele mai importante stiri astazi.
Stelian P.
RăspundețiȘtergereComunicat important pentru tara si pentru fanii Legii 164/2001 fie ea prorogata in vecii vecilor, amin !
“Constatand, ca noi toti dealtfel, inexistenta unei strategii clare si a unei coeziuni reale in teritoriu a componentelor USL, Filiala 1 Constanta a SCMD propune acestei formatiuni, care PROMITE abrogarea legilor genocidului in momentul castigarii alegerilor, un punctaj de masuri concrete….”
17.05.2011
Honor et Patria! Vae victis!
PRESEDINTELE SCMD
Col. (r) dr. Mircea DOGARU
Concluzia e clara dragi dogarieni: votati USL care dupa ce ajunge la putere va abroga Legea 119/2010 si toate celelalte mizerii anti-nationale si va reintroduce in drepturi LEGEA 164/2001 spre linistea noastra si in ciuda celor care cred ca au cistigat ceva cu noua lege.