Subsemnatul ................................................................., nascut la data de ......................, in .......... ......... jud .............................., CNP ..................................... domiciliat in................................................ ..........,telefon de contact ............................ am fost incadrat in U.M.nr .............................................. in perioada .....................
In temeiul si constrans de prevederile Legii nr. 119/2010 privind stabilirea unor masuri in domeniul pensiilor, ale art.2 din H.G.nr 735/2010 , precum si sub amenintarea ca, prin aplicarea prevederilor art. 5 alin.4din legea mai sus aratata, sa fiu sanctionat cu reducerea drastica a pensiei pe care am dobandit-o in mod legal, va adresez rugamintea de a dispune cele necesare pentru a mi se elibera o adeverinta, potrivit modelului prevazut in Anexa nr. 2 din H.G.735/2010, care sa cuprinda veniturile lunare individuale de natura salariala brute obtinute de mine cu orice titlu(solda de grad, solda de functie,solda de merit,gradatii,sporuri ,indemnizatii, prime , premiul anual, inclusiv drepturile in natura acordate sub forma de remuneratie etc), in perioada cat am fost incadrat in aceasta unitate.
De asemenea, in situatia in care, datorita predarii unor unitati arhivistice, nu mi se pot furniza datele solicitate, va rog sa dispuneti ca, o data cu adeverinta mai sus mentionata, sa mi se comunice indicativul, adresa si numarul de telefon al unitatii careia i-au fost predate respectivele unitati arhivistice.
Adresa mea de corespondenta este identica cu cea de domiciliu (sau daca este diferita, se mentioneaza adresa de corespondenta).
Data ....................................
Cu stima,
grad(r) ..............................
(semnatura)
..................................
(nume, prenume)
_________________________
COMANDANTULUI CENTRULUI MILITAR JUDETEAN SIBIU
Subsemnatul ................................................................., nascut la data de ......................
(grad. r. nume, initiala tatalui, prenume)
in localitatea ............................... ,judetul .........................................domiciliat in ...............
.........................................................................., CNP ...........................................................
telefon de contact ..................................., pensionar militar trecut in rezerva la data de ........................, avand decizia de pensie nr ....... ...... din.................. , livret militar seria............................. ,nr.................................. ,
In temeiul si constrans de prevederile Legii nr. 119/2010 privind stabilirea unor masuri in domeniul pensiilor, ale art.2 din H.G.nr 735/2010 , precum si sub amenintarea ca, prin aplicarea prevederilor art. 5 alin.4din legea mai sus aratata, sa fiu sanctionat cu reducerea drastica a pensiei pe care am dobandit-o in mod legal, rog interveniti la esaloanle in drept pentru a mi se elibera adeverinte cu veniturile lunare individuale de natura salariala brute obtinute de mine cu orice titlu(solda de grad, solda de functie,solda de merit,gradatii,sporuri, indemnizatii,prime, premiul anual, inclusivdrepturile in natura acordate sub forma de remuneratie etc) potrivit modelului prevazut de Anexa nr. 2 din H.G.nr. 735/ 2010, pentru perioadele de activitate in care am fost incadrat in unitatile mai jos aratate, din motivele specificate in dreptul fiecareia, astfel:
U.M. 01548; perioada 23.09.1982 – 01.01.1991, deoarece unitatea a fost desfiintata;
U.M. 02432 ; perioada 01.01.1994 ¬¬¬– 05.08.1996, deoarece s-au predat unitatile arhivistice ce contineau datele respective la U.M.nr ....................
Adresa mea de corespondenta este: identica cu cea de domiciliu (sau daca este diferita, se mentioneaza adresa de corespondenta).
Data ................................
Cu stima,
grad(r) ..............................
(semnatura)
_________________________
Cereile pot fi adaptate nevoilor si situatiilor concrete ale fiecaruia. Repet: nu este obligatoriu sa le intocmiti astfel! Argumentele pentru continutul si forma celor doua documente au fost prezentate si acceptate in adunarea filialei. E bine sa tinem seama ce am discutat impreuna. Mai departe, dumneavoastra hotarati!
Presedintele Filialei 1 Sibiu a SCMD
Col.(r) Tudosie Stefan
Publicat de Stefan la 08:37 1 comentarii
http://scmdfiliala1sibiu.blogspot.com/2010/08/o-varianta-cererilor-pentru-obtinerea.html
_________________________
Multumim colegilor de la SCMD SIBIU!
Este bine ca avem si oameni "aplicati"
pe problemele care sunt fierbinti,
nu-i asa?!
V.Burcu
Bravo Stefane ! Asa lucreaza`un sef de promotie !Felicitari.
RăspundețiȘtergerebX-i21k1r Cei de la cmj nu o sa primeasca cererea astfel facuta ptr ca ordinul prevede altfel.Acum cateva minute am trimis pe saitul m.st.major cateva cuvinte de ...BINE...ptr tacerea pe care o manifesta.
RăspundețiȘtergereSaitul m.st.major ar trebui incarcat de opiniile noastre asa ca sa vada ce gandim
RăspundețiȘtergeremai ramane ca si cmz-ul sa le accepte. ma cam indoiesc,au formularul lor stas
RăspundețiȘtergere