Google Translate

miercuri, 11 august 2010

O noua scrisoare deschisa a Presedintelui SCMD !

marți, 10 august 2010
Scrisoare deschisa catre cadrele militare active din MApN, MAI, SRI, STS, SPP, SIE si alte structuri ale sistemului national de aparare


Doamnelor si domnilor colegi

Dand impresia ca va considerati eterni, ca nimic nu va atinge, asistati pasivi, ca vitele duse la taiere, la degradarea treptata a conditiei de militar, pana la disparitia, practic, prin Legea 119/2010, a statutului nostru socio-profesional.

Nu ati reactionat la ordonanta guvernamentala, devenita apoi Legea 329/2009, care interzice militarilor in rezerva dreptul la munca, sub pretextul ca il limiteaza doar, desi era o conditie a acceptarii reformei in sistemul national de aparare, in vederea integrarii in NATO. Nu ati reactionat la Proiectul Legii sistemului unitar de pensii, desi acesta abroga toate legile ocupationale din domeniul militar, desfiintand contractul, pecetluit prin juramant, dintre militari si stat.

Nu reactionati la Legea 119/2010 care desfiinteaza si statutul nostru si categoria socio-profesionala a militarilor, si nici la noul si aberantul sistem de impozitare. De altfel, nu ati reactionat nici la reducerea sistematica, incepand din noiembrie 2009, a sporurilor care constituie baza veniturilor dumneavoastra si nici la reducerea cu 25% incepand de la 01.08.2010, a ceea ce a mai ramas din veniturile dumneavoastra. Cu atat mai grav este faptul ca nu ati reactionat la insulta! Ne-au facut “”nesimtiti”” si “”pomanagii”” in cadrul razboiului psihologic si de imagine declansat impotriva militarilor si nu ati reactionat!

Cea mai mare parte a domniilor voastre a inteles ca ministrii si directorii de astazi nu mai sunt cei de ieri, nu mai au nimic in comun cu structurile peste care sunt numiti, sunt doar oamenii unui partid sau unei coalitii de jefuitori, pusi doar sa incheie contracte oneroase in numele dumneavoastra si, uneori cu complicitatea dumneavoastra ca “”acari Paun””, si sa jefuiasca ce mai e de jefuit. Unii dintre dumneavoastra au ales calea rezistentei mascate.

Ne informeaza la timp, ne protejeaza, pe noi cei din SCMD, sau doar ne ureaza “”succesuri””. Altii, slugile cu grade cumparate cu bani pesin sau printr-un servilism dezgustator, ca si cei “”postati”” pe baza de relatii de rudenie ori prin selectarea prostiei agresive, impreuna cu “”Napoleonii””, adica paranoicii care nu pot accepta dialogul fiindca le stiu pe toate si le-au inventat pe toate, ne vaneaza si ne lovesc, in slujba stapanilor sau a propriului lor orgoliu de “”pitici”” sovietici, mai mari decat toti “”piticii”” lumii!

Tuturor le uram sanatate! Mai ales dumneavoastra, colegilor onesti, care intelegeti ce se intampla, suferiti si reactionati din cand in cand, printr-un infarct miocardic sau printr-un atac cerebral! Din ce in ce mai des!

Intelegem ca nu puteti lua atitudine pentru ca aveti copii de crescut si tinut la scoli, datorii la banci, etc. Dar si noi avem! Si noi platim deja, ilegal, pentru ei si pentru noi, spitale, tratamente, medicamente. Dar asemanarile se opresc aici. Noi putem invoca in justitie Art. 15 (2) din Constitutia Romaniei si zeci de articole din legislatia europeana, recomandarile UE si tratatele de aderare sau la care Romania este parte, privind principiul NERETROACTIVITATII legii. Dvs……nu, pentru ca “”Legea prevede ... pentru viitor””. Iar viitorul dvs este mai mult decat sumbru.

Odata cu disparitia “”pensiilor militare de stat””, conform Art. 1 din Legea 119/2010, disparand calitatea de militar si intrand toti “”in intelesul Legii 19/2000, dupa un numar de ani in care v-ati facut datoria, jurand ca veti muri pentru tara, veti avea un viitor de cersetori intretinuti din mila publica.

Va atragem atentia asupra Art. 1 din Legea 119/2010: “”Pensiile de serviciu anticipate si anticipate partiale dintre cele prevazute la art. 1, devin PENSII PENTRU LIMITA DE VARSTA, in intelesul Legii nr 19/2000, cu modificarile si completarile ulterioare””. Deci veti putea fi dati afara cu un sut in fund la 35 de ani, FARA COMPENSATII, pentru ca veti fi pensionati…la “”limita de varsta””.

Fara drept de munca la stat si fara dreptul la a doua pensie! Mai mult, faceti socoteala ce pensie “”civila”” si “”intreaga”” veti avea la o “”vechime”” de 20 de ani de “”contributie”” din care 4-6 ani n-ati contribuit pentru ca erati elevi sau studenti? Noi, de bine de rau, vom avea, daca nu vom invinge in justitie, 500 – 1680 lei. Dvs? Cat un hot de “”buna –dimineata”” care, la 65 de ani, nemuncind o zi in viata lui, primeste o pomana publica de 350 lei. Din aceasta perspectiva va veni cu certitudine ziua in care va veti regreta obedienta, comoditatea sau lasitatea!

Dar, fiti linistiti! In spirit de solidaritate, ca militari luptatori, NOI, SCMD, vom ataca cu prioritate si separat, in justitie, acest punct al NECONSTITUTIONALEI, ANTIEUROPENEI si NEOKOMINTERNISTEI Legi 119/2010 si nu vom depune armele pana cand nu ii vom vedea pe impostori, pe jefuitori si tradatori acolo unde le este locul! Iar daca acum nu aveti curajul, va invitam sa va alaturati noua maine, cand, in mod inevitabil, veti fi rejectati si voi din viata reala si trimisi sa vegetati cu statut de PARIA.

Honor et Patria! Vae victis!

PRESEDINTELE SCMD,
Col. (r) dr. Mircea DOGARU

Publicat de Sindicatul Militarilor

42 de comentarii:

  1. Domnule Dogaru,
    Aveti dreptate sa scoateti in evidenta toate relele si crimele acestui regim acestor guvernanti iresponsabili, care ar trebui judecati pentru genocid .
    Aveti dreptate sa fiti chiar si suparat pe cei care inca mai spera ca raul final nu se va intampla , care inca mai spera la promsiuni implinite si un dram de decenta din partea celor ce nu au alta lege decat legea stapanitorului .
    Aveti dreptate sa ii indemnati sa vina alaturi de noi, sa ne aparam impreuna drepturile .
    Nu va da insa nimeni dreptul sa ii jigniti, sa ii faceti pe toti" vite ". Printre cei pe care dumnevoastra ii faceti vite sunt fostii mei colegi, fosti si actuali si sper viitori prieteni, care au o singura vina , ca au ramas in serviciul activ iar cei care au trecut in rezerva si inca nu au intrat in sindicat, ca au asteptat -probabil- acest INDEMN dar intr-o forma mai civilizata , nu jignitor, nu frustrant, nu ofensator, plin de ura . Incercati sa va canalizati ura si metaforele impotriva celor ce ne-au adus in situatia asta , nu impotriva celor ce sufera ca si noi . In numele turturor colegilor pe care i-am lasat la lucru, si a celor ce au iesit dar inca nu s-au inscris in sindicat, va rog sa va cereti scuze pentru cele doua scrisori pline pe ura si dispret la adresa lor . In numele tuturor colegilor onesti si cu bun simt din SCMD imi cer scuze pentru iesirea dumneavoastra nepoliticoasa la adresa lor si ii incredintez ca noi ii asteptam cu drag, si ii invitam cu placere , nu cu ura sa vina in sindicat . Imi e teama insa ca apelul dumneavoastra mai mult a gonit decat a facut oamenii sa se inscrie in sindicat . ESTE PRIMA OARA CAND IMI ESTE RUSINE CA SUNT MEMBRU SCMD SI ASTA DATORITA DUMNEAVOASTRA .

    RăspundețiȘtergere
  2. Are dreptate dl Neacsu si ma alatur solicitarii dumnealui de a se prezenta scuze celor carora le sunt adresate scrisorile deschise pentru tonul si invectivele folosite de autorul lor.
    Nu este momentul sa folosesti "biciul" vorbelor ca sa trezesti la realitate pe cineva, reactia va fi contrara.
    Asteptam un cuvant cumpatat, ferm dar civilizat si argumentat, adresat celor pe care ii vrem alaturi de noi.
    D-l Dogaru are un "pacat" ce iese mereu in evidenta: mereu se vede in fata unor "osteni" carora trebuie sa ii "infierbante" numai din vorbe... (cred ca e o deformare profesionala, de istoric ce vede cu ochii mintii astfel de momente din cronicile vremurilor).
    Ce lasa la o parte sau uita autorul scrisorilor este faptul ca "discursul de mobilizare" se petrece dupa ce toate celelalte etape au fost parcurse (evaluare, planificare - organizare, materializare masuri etc.) au fost parcurse si nu mai lipseste decat "scanteia"...
    Domnilor din conducerea SCMD, asteptam comunicari seci, fara multe "floricele" de stil sau temperamentale, cu date si informatii utile si sistematizate, care sa reflecte ceea ce suntem: militari!
    Ghidurile Academiei Militare sau ale Scolilor Militare despre cum se intocmesc documentele specifice noua nu trebuie uitate ci APLICATE.
    Chiar dumneavoastra subliniati: ducem o lupta cu un adversar real, nu o campanie de presa, literara sau de alta natura.
    Cu stima si fara resentimente!

    RăspundețiȘtergere
  3. propun ca incepand cu presed.scmd si terminand cu ultima filiala fiecare membru din conducere sa-si publice CV.-ul.Cred ca am avea mari surprize si am intelege mai bine de ce o tot dau in bara, mai ales cand e vorba de organiz., conducere si competente militare.Oricum, personal asi sugera sa incerce sa nu se mai amestece in treburile activilor pentru ca ,pentru multi sunt aspecte de neinteles(mai ales cand vine vorba de organizare ,planificare- MOBILIZARE. Este de -a dreptul hilar cum toti sau ma rog o parte dintre cei pensionati au devenit EXPERTI MILITARI

    RăspundețiȘtergere
  4. contin...imi cer scuze pt.revenire..-Oricat am crede noi altfel realitatea este ca LA ACTIVI ESTE DECIZIA DAR SI RASPUNDEREA(acum si pentru istorie)NOI rezervistii prin atitudine trebuie sa-i sprijinim in demersul lor chiar daca uneori nu-l intelegem. PS> credeti ca printre altele ei nu se gandesc ca mai devreme sau mai tarziu vor fi rezervisti-pensionati?

    RăspundețiȘtergere
  5. Domnl Col. (r) Dogaru nu a intentionat si nici nu a realizat jignirea de care este acuzat.
    Este pur si simplu o figura de stil expresia ""asistati pasivi, ca vitele duse la taiere...""; prin aceasta a vrut sa accentueze grozavia situatiei in care se afla Armata Romaniei si militarii sai activi si in rezerva si lipsa totala de reactie a cadrelor active.
    Sa fim seriosi si sa nu gasim nod in papura la orice iesire a Presedintelui SCMD; nu a catalogat pe nimeni drept vita si, prietenul meu, col . (r ) Neacsu, care cunoaste limba romana si manuieste bine condeiul, ma surprinde (din nou), ca marseaza pe astfel de idei.
    Si eu am prieteni si fosti colegi, inca activi, si acestia nu au luat cele spuse de domnul Dogaru ca o ofensa ci, asa cum a fost intentia, ca pe un repros.
    Un repros binemeritat in opinia mea, pentru ca, daca SMG-ul s-ar aduna (nu-i trebuie mai mult de 20 de minute) la sala mare de sedinte si ar declara ca nu mai executa nimic pana nu vine onor Guvernul, sau/si in mod deosebit Basescu, pentru a avea o noua discutie, ""ca intre noi, barbatii""...va reamintiti intalnirea precedenta, atunci lucrurile ar putea fi transate si problema rezolvata intr-o jumatate de zi.
    Intr-o jumatate de zi, SMG-ul ar putea readuce Armata Romaniei si Romania in randul natiunilor civilizate si prospere ale Europei.
    Noi, rezervistii, nu putem face acest lucru decat la urmatorul ciclu electoral - si atunci s-ar putea sa fie prea tarziu!
    Domnule Cezar, puteti detalia cand si cum a „dat-o in bara” SCMD?
    CV-ul domnului Col. (r) Dogaru il gasiti pe toate drumurile.
    In ceea ce priveste expertiza militara, vreau sa va anunt ca in SCMD actioneaza un numar de 81 de generali in rezerva, proveniti din intreg sistemul national de aparare, adevarati generali, nu din cei facuti la apelul bocancilor. In ceea ce priveste calitatea membrilor Birourilor Operative, afirm fara cel mai mic dubiu ca in totalitate acestia au fost si sunt experti in domeniile in care au lucrat si dovedesc acest lucru prin atitudine si prin fapte, zi de zi.
    Sunt onorat ca am privilegiul de a lucra cu astfel de persoane, adevarati cetateni, adevarati ostasi.
    Cu stima pentru toti cititorii si comentatorii de mai sus,
    Lt. Co. (r) Dumitru Rinciog

    RăspundețiȘtergere
  6. Merci, d-le lt.col (r) D Rinciog, noi, astialalti nu suntem cetateni, adevarati ostasi, ci numai PARIA!
    Chiar nu se mai accepta opiniile de "jos" si cererea de a se comunica direct, clar si cinstit?
    Daca domnii "adevarati generali", cei din Birourile Operative ar fi asa cum spuneti dumneavoastra, cred ca prin "influenta personala" si "priza" la cei din Armata (activi si rezervisti) si la actuala clasa politica, situatia nostra ar fi fost alta... Mai reflectati si vedeti situatia si in ansamblul ei, nu numai prin prisma "Comitetului Director".
    Cu stima si acum cu un pic de resentimente pentru "granita" trasa intre cei "buni" (voi) si cei "rai" (noi)!

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu nu am trasat nici o granita, nu am spus si nici nu voi spune niciodata ca noi, rezervistii, suntem cei buni si cei mai tari, iar militarii activi sunt cei rai si incapabili.
    Ideea aceasta de dezbinare este draga doar adversarilor Armatei si cadrelor sale.
    Ganditi-va bine cand emiteti astfel de judecati, daca sunteti camarad de-al nostru, activ sau in rezerva!
    Cu stima si fara nici un pic de resentimente, D. Rinciog

    RăspundețiȘtergere
  8. Caldura mare... nu mai exista rabdare si atentie la continutul mesajelor... Mai recititi postarea dumneavoastra anterioara si poate poate...
    Chiar nu ati "prins" mesajul d-le Ranciog.
    Va raspund la fel ca atunci cand eram activ si si un "mare sef" imi atragea la fel atentia "sa ma gandesc bine" inainte sa-mi spun parerea, ca altfel...
    Deci: "am inteles, nu mai am opinii si nici interventii! Sa traiti!"

    RăspundețiȘtergere
  9. Domnilor colegi.
    1. Nu trebuie sa ne legam de colegii nostrii care sunt in activitate ("marea muta") deoarece daca eram si noi in sistem faceam la fel: executam ordinele, nu comentam cu voce tare ...etc. Acum, cand suntem in rezerva si datorita slabei democratii care inca mai exista pana la instalarea dictaturii basesciene (spuneti cum vreti - catifea, in formare etc.) putem sa ne mai exprimam anumite opinii.
    2. Colegii nostrii sunt resemnati, nu le convine si chiar "bucurosi" ca nu pot fi dati afara ca in anumite sectoare bugetare.
    Speranta lor, mi-a spus-o un fost coleg, este in militarii din Ardeal unde, povestea tot el, o unitate nu a vrut sa participe la exercitii comune cu trupe NATO (motivul nu-l stiu). In 2 ore ar fi venit Oprea cu elicopterul la discutii. Doar astfel de actiuni si eventual difuzate in media ar atrage atentia la situatia in care acest regim a adus Armata Romaniei si, implicit, pensionarii ei. Nu indemn la revolta, nesupunere ci la exprimarea adevarului, opiniilor ......(si de catre cei activi).
    3. Un alt exemplu: ministrul apararii (cel cu onoare - demisia in cazul scaderii pensiilor militarilor) a fost in o garnizoana de pe malul Dunarii o foarte scurta perioada de timp pentru a sta de vorba cu cadrele dintr-un mare cdm. In schimb a stat aproape toate ziua la ferma lui Culita Tarata din Insula Mare a Brailei. Interesul partidului primeaza si nu cel al Armatei.
    4. Cred ca Armata ar mai "putea" vorbi cu o voce puternica cand in fruntea SMG nu ar mai fi acest amiral care este pe chipul si asemanarea lui Basescu (doar au fost colegi, nu?).
    Am terminat. Uf... (am spus ce-am avut de spus, desi nu chiar tot.)

    RăspundețiȘtergere
  10. Domnule Rinciog,
    Va respect si va admir . Va respect pentru consecventa , puterea de munca , devotamentul si abnegatia cu care va inhamati la acest car zilnic, suportand lovituri si dintr-o parte si din alta , incercand sa tineti acest sindicat pe linia de plutire . Va admir pentru curajul, loialitatea si altruismul de care dati docada , jucand rolul de paratraznet si luand asupra dumneavoastra toate greselile facute de FCMD.Am mai spus-o si o repet , daca toti cei din CD ar fi ca dumneata , am avea un sindicat de toata isprava . Va respect, va inteleg , dar eu nu pot aproba si nici nu ma pot face ca nu vad toate iesirile in decor ale FCMD , si nu le pot trece cu vederea , numai pentru ca e acolo unde e .
    Pe de alta parte , este adevarat, comparatiile , epiteltele , metaforele , sunt simple figuri de stil, “nevinovate” , dar a spune cuiva , te comporti ca o vita , te uiti ca vitelul la poarta noua , mananci ca un porc , te comporti ca un magar , trece cu mult limitele unei lucrari literare. Ori domnul Dogaru in materialul sau , nu numai ca foloseste , dar abunda in jigniri la adresa colegilor nostri activi sau rezervisti . Hai sa exemplificam :
    -“Unii dintre dumneavoastra, putini la numar, traind izolati, ca in desertul Gobi, fara camarazi prin preajma, fara Internet, fara televizor si fara radio, nu ati auzit inca de existenta SCMD. Pe masura ce va veti intoarce in Mileniul III, va asteptam cu bratele deschise.”
    O mai clara trimitere la marginea pamantului a celor ce nu au fost inca “iluminati “ de binefacerile SCMD , era greu de ilustrat . Bineinteles, cei ce traiesc la marginea pamantului si nu au inca internet ca sa poata citi mesajele FCMD , sunt prosti, inculti, saraci, dar sindicatul ii asteapta cu drag sa le ia cotizatia si sa ii faca fericiti . Bineinteles , nu e vorba de jignire aici , e o simpla figura de stil.(In paranteza fie spus ilustrul FCMD abia se descurca prin computer asa ca sa o lase mai moale cu aprecierile la adresa celor ce nu ii canta osanale pe blog )
    -“Cea mai mare parte dintre dumneavoastra, desi ati auzit de existenta SCMD si sunteti la curent cu actiunile sale, stati in expectativa nu din lasitate sau din calcul, ci pentru ca zeci de ani de educatie in bocanci, cu inocularea datoriei “”ascultarii fata de ordine”” si doua decenii de mancurtizare, adica de imbecilizare a Romanului prin invatamant, cultura si media, de conducere impasibila si tradatoare, de inlocuire a valorii autentice cu nonvaloare, v-au tocit, odata cu instinctul de conservare si spiritul analitic si initiativa!
    Aici domnule Dogaru, ati pus punctul pe I . Cei care nu s-au inscris inca in sindicat, sunt “imbecili, nu au spirit analitic, nu au initiativa”, sunt rebuturi ale societii nu? Ce facem cu ei ? Ii lasam acolo, sau ii atragem in sindicat ? Eu zic ca sa ii lasam unde sunt ca avem destui ca ei si in conducerea sindicatului . Este doar o figura de stil.
    Toate cadrele care au fost nevoite sa umbla in bocanci , pe campul de instructie , sa transpire langa soldat, si nu au lucrat frumos intr-un birou al centrului de cercetare a istoriei sunt niste amarati, mancurtizati, care nu gandesc , sunt robotizati, habar nu au de e aia sa fii ofiter, asa cum stie domnul Dogaru , un spirit liber, rebel, nascut conducator . NICI BOC NU A ADUS O OFENSA MAI MARE CADRELOR MILITARE ! O FACE INSA DOMNUL DOGARU. BRAVO LUI !
    - “O alta categorie dintre dumneavoastra o constituie “”Napoleonii”” – cei atinsi de paranoia Puterii, cei care le stiu pe toate, le-au inventat pe toate, Soarele, Luna, culoarea “”verde””, etc, care au solutii pentru tot, care considera ca s-au nascut “”imparati”” ori “”Dumnezei”” si care emit de pe margine sfaturi, ordine, directive, disperati ca nu sunt in centrul atentiei.”
    Superb, pur si simplu admirabil. Domnilor care inca nu ati intrat in SCMD , domnul Dogaru va invida in paradisul paranoicilor . Toti cei atinsi de paranoia puterii, alaturati-va FCMD. O alta nevinovata figura de stil nu e asa ?

    RăspundețiȘtergere
  11. Domnule Rinciog-continuare
    La loc comanda , ramaneti acolo unde sunteti, pentru ca nu mai sunt locuri , SCMD e satul, adica plin de “gargaragii, de nebuni, de destepti in fruntea mesei, care il inlocuiesc intotdeauna pe “”NOI”” cu “”EU””, de “”Napoleoni””care au distrus sistemul nostru de aparare, convinsi ca ideile strecurate de manipulatori sunt ale lor. “ ASTA O SPUNE DOMNUL DOGARU, NU EU . Bineinteles si epitetele mai sus enumerate sunt tot figuri de stil .
    -“Si a patra categorie, pe care, de asemenea, nu o asteptam, este cea a tradatorilor, a celor care au mers la prada cu invadatorii, smulgand si ei ciozvarte din vita lovita de moarte, numita Romania, sau primind pomeni (o “”fabrica de grade””, o masina in folosinta personala, o “”indemnizatie””, o invitatie la masa stapanului, un bilet la sanatoriu, etc).”
    Nu are nimeni de ce sa se simta jignit aici , stimati colegi, cadre militare in rezerva inca neinregimentati in SCMD a fi tradator e un lucru de care trebuie sa fiti mandri, domnul Dogaru v-a facut tradatori dupa ce domnul Boc v-a facut nesimtiti . Unul v-a facut nesimtiti pentru ca aveti pensie , altulva face tradatori pentru ca nu ii platiti cotizatie .

    Rar mi-a fost dat sa vad un comunicat mai defectuos si care sa loveasca cu atata putere in cel ce l-a emis . Domnul Dogaru a vrut probabil sa se sinucida . Altfel nu inteleg aceasta iesire . Sa fie de vina lipsa cotizatiei ? Sa fie chiar asa de mare setea, e seceta in bugetul SCMD incat suntem gata sa lovim in stanga si in dreapta fara sa ne uitam ca ne dam palme singuri ? ASTA INSEAMNA LA DOMNUL DOGARU CAMPANIE DE CONVINGERE PENTRU INSCRIEREA IN SINDICAT ? AM SPUS-O SI O REPET , DACA LUCRURILE CONTINUA ASA , ACEST SINDICAT VA CADEA DE MANA CELUI CE L-A INFIINTAT .
    Domnule Rinciog, nu mai incerca sa scoti din foc castanele domnului Dogaru.
    Sa raspunda fiecare pentru faptele sale .
    Domnilor colegi, nu trageti in pianist !

    RăspundețiȘtergere
  12. @SCORPIO-nu ne-am mai intalnit de mult-dar nu-mi pare rau . nu ai pierdut timpul degeaba.Ce sa-ti spun ?mi-ar place sa te injur,dar din pacate spui lucruri ADEVARATE. cu se zicea la Armata? esti TARE BA.ESTI DAT DRACU .

    RăspundețiȘtergere
  13. Ei... si cum ziceam, din coltul in care am fost trimis: "Daca nu va place de vorba buna, vine d-l SCORPIO cu artileria grea si da-i ciocane, si da-i si da-i...".
    Consimt la ce zice d-l Cezar!

    RăspundețiȘtergere
  14. Cezarica Cezarica,
    Nu te-as sfatui sa ma injuri, sau daca o faci ai grija ce cuvinte folosesti, s-ar putea sa iti cada greu la stomac .Altfel, bine ai revenit, tine aproape , se apropie vremuri maronii .
    Pavel M, ramai pe aproape , sa mai ridicam un pic nivelul . Prea multi anonimi plini de curaj, degraba pupatori prin zona . Nici o referire la ANONIMUS Rinciog, doamne fereste . Sincer , il respect si il apreciez, nu la el faceam referire .

    RăspundețiȘtergere
  15. D-LOR CAMARAZI,
    Cu toate ca nu am indeplinit niciodata functia de translator o sa incerc sa le spun(comunic) celor care nu inteleg-cititi "celor care se fac ca nu inteleg"-cui se adreseaza istoricul Dogaru prin aceasta scrisoare(in principal d-lui SCORPIO reprezentat de un pisic chior si d-lui NEACSU, care din nastere este un RAC sau un GICA CONTRA si este un bun cunoscator de lb straine): scrisoarea aceasta nu este adresata marii mase a sgv, subofiteri de rand, ofiteri de nivel companie,batalion, brigada ci se adreseaza acelora care au fraiele puterii, incepand cu amiralul fara flota- sef al smg, cu loctiitorii sefului smg, care-si dau la geoane ca pleaca nr 1 si se inghesuie cine sa-i ia locul, sefilor categoriilor de forte armate si stafului de generali si colonei al acestora, sefilor de directii din smg si celor subordonati direct ministrului, comandantilor de divizii si brigazi, persoane care, individual sau in grup, daca ar avea taria de a spune ''NU'' si i-ar zice lui Oprea, Basescu,Boc "in conditiile date, adica fara sporuri, fara indemnizatii, fara solda de merit, fara 25% din salariu, adica cu salariul diminuat cu 50% fata de 2009, treci tu si condu ARMATA ROMANA" tarie pe care o au cadrele de conducere din armatele altor tari membre NATO, atunci poate hahaitul, piticul anticonstitutional si izmenarul ar gandi de zece ori inainte de a lua o masura atat de nedreapta ipotriva personalului acestei institutii fundamentale a statului si impotriva pensionarilor militari. Discutam cu un general facut la apelul bocancilor care afirma "D-le, tara e saraca, nu au de unde sa ne dea!" FALS, NIMIC MAI FALS!Tara este condusa de hoti si incompetenti - o tara in care ministri isi construiesc vile in care ar putea incapea populatia unei comune, nu este o tara de saraci, este o tara de hoti, corupti, fraieri si lasi care ii voteza si ii suporta! Iar ARMATA, in intregul ei, indeosebi prin atitudinea sefilor sai, nu trebuie sa dea dovada de lasitate!Inclusiv atunci cand in fruntea ei este numit un hot, un impostor, un las, un tradator! Este un imperativ al institutiei in sine, al meseriei de militar,este un imperativ al CONSTITUTIEI! Cel putin asa am inteles eu, ca in aceasta directie ar bate d-l Dogaru, si nu "de a va jigni fosti colegi si viitori membri de sindicat"! CU DEOSEBITA CONSIDERATIE! HONOR ET PATRIA!

    RăspundețiȘtergere
  16. Domnule Ion ,
    Maurul si-a facut datoria , maurul poate sa moara !

    RăspundețiȘtergere
  17. Afara arde aerul, lumea pe strada e nervoasa. Vine Sfanta Maria si oamenii nu mai au bani, pentru bucate si cadouri. Aici in SCMD e fierbere mare chiar in momentele in care la Radio Romania Actualitati Basescu isi continua atacurile miselesti asupra pensionarilor, sustinand in continuare ca fondul de pensii si ajutoarele sociale trag Romania inapoi.
    Vad ca aici in SCMD cineva sub impulsul stresului si al nervilor face gafe dar consider eu ca sunt scuzabile. Vorba cuiva de mai inainte acum toti suntem mari specialisti mari organizatori mari luptatori pentru drepturi. Nu acuz si nu scuz pe nimeni. Nu doresc sa fiu de partea nimanui intr/o polemica fara rost . Domnul Dogaru poate sa/si ceara scuze celor care cred ca au fost jigniti si sfatul meu este ca o scrisoare ,un cuvant care este oficial sa fie citit de 100 de ori inainte de a fi tiparit. Nici jignirile si nici cuvintele grele nu vor aduce colegii sub drapelul SCMD. Noi vrem fapte nu scrisori.
    Doresc sa exprim crezul ca militarii activi din toate structurile sunt alaturi de noi si ne sprijina cu sufletul asa cum sunt convins ca daca v/a fi cazul sunt in stare sa ne sprijine si cu fapta. Ei nu pot sa strige, ei nu pot sa demonstreze, ei nu pot sa adere la SCMD, ei nu pot sa iasa in strada. Ii respect ca nu fac aceste lucruri. Asa se comporta militarii adevarati. Dar, prin comandantii lor, au obligatia constitutionala si legala sa ia pozitie fata de atacurile fatise asupra statului de drept, daca acestea s/ar produce.
    Nu pot sa am pretentia la toti generalii Armatei Romane. Unii dintre ei, nu stiu nici ei cum le/au aparut stelele pe umeri. Nu fac decat sa pupe si sa slujeasca fara discernamant mana care le/a dat steaua. Altii, nu cred ca este adevarat ce se intampla si se gandesc ca lucrurile se vor aseza pana cand ies ei la pensie. Altii putini la numar sunt sigur ca inteleg ce se intampla dar le este frica fiindca mai e putin...
    Eu, doresc ca acesti generali sa inteleaga ca nu in primul rand micsorarea pensiei mele ma deranjeaza cat faptul ca s/a creat precedentul batjocurii neamului romanesc , murdarirea stindardului aflat de secole in pastrarea armatei romane, umilirea carierei de militar , de ostas in slujba statului Roman. Ei pentru asta chiar ca trebuie sa luptati domnilor generali activi si in rezerva.
    ** Dacă sunt stăpân pe toate mijloacele mele şi inamicul este în stare de derută, dacă trupele mele sunt pline de avânt, iar ale lui apatice, atunci pot da bătălia, chiar dacă el are superioritate numerică.**

    Sun Tzu în Arta războiului

    RăspundețiȘtergere
  18. Ce nu imi place sa mi se "traduca" din romana in romana...
    Asa si cu legile: trebuie sa angajezi un avocat care sa citesca, sa inteleaga si apoi sa iti spuna tie, profanul si neinstruitul, ce si cum e cu legea aia...
    Culmea este ca nu esti scutit de efectul legii, chiar daca este scrisa in limba romana si nu o pricepi!
    A naibii limba asta si cum poate fiecare s-o traga pe partea lui, mai ceva decat interpretarile statistice si sondajele de opinie!
    Sa nu moara "maurul" ca e om si el si incearca sa ne treaca puntea, dar se vede bine si de pe malul asta...
    Cu stima!

    RăspundețiȘtergere
  19. Nea Gogu de la sculărie
    de Adrian Furnică

    Să vă spun un banc pe care-l ştiu din vremea fostului regim.( eu, anonimul, il pun AICI ... sa mai sting focul)

    Se făcea că serviciile secrete chineze furaseră din Statele Unite prototipul unui tanc supersofisticat. Şi pentru că nici americanii nu sunt proşti, ăştia nu reuşiseră să-l ia pe de-a-ntregul, ci pe bucăţi. Le depozitează ei într-un hangar mare şi când spionii declară că sunt toate părţile componente prezente, cheamă ei nişte ingineri şi mari specialişti să monteze tancul. Se chinuie ăia zile şi nopţi, săptămâni de-a rândul fără pauză, îşi storc creierii sub tirul întrebărilor venite de la conducerea de partid şi de stat şi stresaţi de sabia lui Damocles varianta chinezească caută soluţii. Şi orice făceau şi orice metode aplicau la final ieşea o semănătoare. Demontau şi se apucau din nou. Tot semănătoare ieşea.

    La un moment dat, de frică, vine unul cu o idee. Zice: "Băi fraţilor chinezi, eu am făcut şcoala în România şi ne-au dus ăia la practică la IMGB (să zicem). Băi şi era unul acolo, nea Gogu de la sculărie, care făcea nene orice să meargă şi să se învârtă. Băi, eu zic să-l aducem pe nea Gogu, că ăla ne rezolvă." Zis şi făcut. Se face o scrisoare de la Partidul Comunist Chinez către fratele mai mic din România şi-l aduc pe om. Îi explică ce e de făcut şi îi arată piesele.

    Se uită nea Gogu atent şi-şi dă basca pe spate scărpinându-şi chelia, îşi aprinde un Carpaţi de Sfântul Gheorghe din rezerva personală şi le zice ălora: "Băi fraţilor, se face, dar cu o condiţie." "Da, da, se bucură chinezii, orice nea Gogule…" "Băi băieţi, partidul nu-mi dă voie să dezvălui secretele meseriei, aşa că intru singur în hangar, voi închideţi uşile după mine şi în trei zile e gata." "Super", zic chinezii, luându-şi o piatră de pe inimă şi gândindu-se deja să-i dea o medalie ăluia care venise cu propunerea. Al nostru îşi suflecă mâinile şi se apucă de treabă, după ce închisese cu grijă uşa după el. Şi dăi, şi dăi… chinezii pe la crăpături trăgeau cu ochii, stăteau cu stetoscoapele lipite de pereţi, doar-doar or fura şi ei niţică meserie, dar nimic. Totul era etanş şi bine păzit.

    După trei zile se deschid uşile larg şi apare nea Gogu, murdar de vaselină, cu ochii cârpiţi de somn, obosit, dar fericit, cu un zâmbet plin de satisfacţie în colţul gurii. În spatele lui lucea un tanc nou-nouţ, sclipitor, de ultimă generaţie. Până şi steag american avea pe el pictat. Chinezii în extaz. Dau o masă în cinstea lui nea Gogu de la sculărie şi serviciile secrete se dau de ceasul morţii să afle tehnologia. Şi se apucă să-l îmbete pe al nostru temeinic. Iar când era omul turtă îl întreabă chinezul nostru într-o română mai stricată: "Ia zi nea Gogule, cum ai făcut?" Ăla îşi cam pierduse din discernământ şi matol fiind, începe să le spună, în timp ce chinezii noştri luau de zor notiţe: "Băi fraţilor, zice el, mă apuc eu de treabă şi orice făceam, orice combinam tot semănătoare ieşea. Şi atunci m-am enervat frate şi l-am luat la ciocane…"

    Aşa simt şi eu acum că face guvernul nostru. Se adună, se sfătuiesc ei acolo specialiştii, şi după ce văd că nu iese nimic, ne iau la ciocane. Problema este că la final nu iese nici tanc, nici semănătoare, ci o… săpăligă… Asta e. Şi o iau de la început.

    RăspundețiȘtergere
  20. @all, orice asemanare cu orice/oricine doriti domniile voastre, e pur intamplatoare, si va rog frumos ... nu ma luati pe mine ... la ciocane!

    RăspundețiȘtergere
  21. @ Anonim de la 15.57

    Ca tot ai adus un zambet hai sa trag si eu ..
    ** In Romania se fabrica un nou model de avion de bombardament.
    La primul zbor de proba, avionul se prabuseste, cutiile negre sunt furate de tigani, nimeni nu poate trage nici o concluzie asupra catastrofei.
    Comisie de la Ministerului Apararii. Singurul martor ocular e badea Ion, cioban analfabet, privire tampa.
    - Spune baciule, il intreaba un colonel ce-ai observat?
    - Apai, domnie draga o harabaie sbura, cand numa' ce o palalaie s-o aprins, no si unde nu s-o tipat harabaia in gios...
    - Baciule, nu inteleg nimic ce-mi povestesti, fii te rog mai clar!
    - Pai bine, domne draga, de ce nu spui asa? Ieri, la orele 14 p.m. un bombardier gresind unghiul de nutatie cu cel de precesie, o intrat intr-o vrie greu controlabila, a pierdut in acel context regretabil altitudine, astfel incat s-a produs acest regretabil eveniment.Pilotul a reusit sa se catapulteze.
    - Baciule, m-ai spart, spune colonelu' de unde stii termenii acestia?
    - Ha! Ha! D-apai cand io ieream comandant de escadrila, matale erai cioban, ca mine!**

    Colonelu s/a facut cioban dupa ce i/au redus pensia..

    RăspundețiȘtergere
  22. Excelent, ne mai destindem si noi fruntile, ca numa-ncrancenare face rau la ficat si inima.

    RăspundețiȘtergere
  23. un politist racit merge la doctor.don doctor dati-mi va rog o asssssspp - o aaaaspiiiiii- un acid acetil salicilic firar- al dracului

    RăspundețiȘtergere
  24. Gata baieti, caul la fund , pauza`s-a terminat . Ce ne facem cu atatea oile ca or sa inceapa toate sa alerge de nebune . Ciobanul care le sta in frunte ,fost ofiter si el, a luat apucaturi de magar, rage si da indaradnic cu copita in toti cei care nu il asculta .
    Subscriu la ce a spus un anonim mai inainte , nu ma obiditi, orice asemenare cu oricine nu imi apartine . Eu ma refeream la bancul de mai inainte .

    RăspundețiȘtergere
  25. Salutari domnului Pavel si domnului Burcu.Imi pare rau ca nu pot comenta mai mult dar acum sunt pe calculatorul fiului meu (am alte coordonate ale punctului de observare...la 450 km Sud fata de cel de ieri).
    Cu stima,
    PKM

    RăspundețiȘtergere
  26. plinius spunea...
    Da, ii inteleg pe cei din MAN, dar nu si pe cei din MAI, care nu sunt militari si au sindicat si CNP. Ati auzit ceva de la ei despre reduceri salariale si dezastrul pensiilor, eu nu. In concluzie pe ale cui interese le apara sindicatul si CNP-ul, pentru care activii platesc cotizatie lunara - GRASA, iar cei ce ocupa fuctii in cele doua structuri sunt platiti din aceste cotizatii.
    Oare sa fie aserviti conducerii politice a ministerului, ce ziceti?

    RăspundețiȘtergere
  27. nikk spune:
    august 11, 2010 la 8:57 pm

    @ELENA,
    Este regretabil ca invocam incalcarea unor PRINCIPII doar in momentul in care suntem afectati si ,,noi “. Apreciez SMCD-ul si subscriu oricaror actiuni benefice in favoarea fostilor militari … dar …din postura de SIMPATIZANT. Nu pot fi coleg de sindicat cu Col.dr.(rz)Constantin / mai mult / sa-mi aprobe (semneze)cererea de adeziune !!! Ar insemna sa-mi incalc PRINCIPIILE. In momentele in care ma indoiesc de hotararea pe care am luat-o (de a nu ma afilia sindicatului ), arunc o privire in biblioraftul in care pastrez rezolutiile memoriilor adresate Directiei financiar contabile /sectiei pensii militare /ministrilor apararii /samd.Sa nu credeti ca-i felicitam!!! Pur si simplu solicitam respectarea unor PRINCIPII…Cand recitesc raspunsurile pe care le-am primit la vremea respectiva,dar mai ales cand vad numele semnatarilor si a celor ce le avizau juridic imi piere pur si simplu cheful de a ma inscrie in sindicat. Pentru a nu fi acuzat de unii pe nedrept, va asigur ca fac parte dintre cei care sunt CATEGORIC impotriva includerii pensiilor militare in sistemului unitar . Cat despre PRINCIPII , ce sa zic……………??????? apropo d.RINCIOG -ce ziceam eu despre publicarea nikk spune:
    august 11, 2010 la 8:57 pm

    @ELENA,
    Este regretabil ca invocam incalcarea unor PRINCIPII doar in momentul in care suntem afectati si ,,noi “. Apreciez SMCD-ul si subscriu oricaror actiuni benefice in favoarea fostilor militari … dar …din postura de SIMPATIZANT. Nu pot fi coleg de sindicat cu Col.dr.(rz)Constantin / mai mult / sa-mi aprobe (semneze)cererea de adeziune !!! Ar insemna sa-mi incalc PRINCIPIILE. In momentele in care ma indoiesc de hotararea pe care am luat-o (de a nu ma afilia sindicatului ), arunc o privire in biblioraftul in care pastrez rezolutiile memoriilor adresate Directiei financiar contabile /sectiei pensii militare /ministrilor apararii /samd.Sa nu credeti ca-i felicitam!!! Pur si simplu solicitam respectarea unor PRINCIPII…Cand recitesc raspunsurile pe care le-am primit la vremea respectiva,dar mai ales cand vad numele semnatarilor si a celor ce le avizau juridic imi piere pur si simplu cheful de a ma inscrie in sindicat. Pentru a nu fi acuzat de unii pe nedrept, va asigur ca fac parte dintre cei care sunt CATEGORIC impotriva includerii pensiilor militare in sistemului unitar . Cat despre PRINCIPII , ce sa zic……………???????APROPO DE PUBLICAREA CV-ului DL.RINCIOG

    RăspundețiȘtergere
  28. Sunt extrem de ocupata (si stiu ca stiti asta), dar - din cand in cand - mai intru sa vad ce se intampla in lumea noastra.

    @ cezar
    1. Paraciosule! Stii tu de ce si ... nu te iert (sic).
    2. Si ca sa fii corect pana la capat trebuia sa postezi si raspunsul.
    3. banii n-aduc fericirea ... dar cu ei poti cumpara Chanel 5, de exemplu!

    @ micutzul
    Spune la toata lumea ca-mi trimite mie nu stiu ce melodii, dar cocheteaza cu o frantuzoaica ... pe alt blog. Oare barbatii, in generel, nu se invata minte nici la batranete? (micutzul e cu 1 an si cateva luni mai mare ca mine, asta se cheama ca e batran, nu-i asa?)

    Tocmai s-a depus la Curtea de Apel cererea noastra de suspendare! O veti vedea afisata pe pagina centrala ... AZI.

    @scorpio
    Voi fi in masura sa iti furnizez DE-ACUM INAINTE tot ce vrei tu despre procese (mai putin primele 3 unde va trebui sa accepti doar ce am). Asadar, avem 1 pe discriminare (av. Florea Bujorel, vezi cererea pe pagina), avem plangerea prealabila la guvern ca procedura administrativa pentru procesul pe pensii (vezi pagina), urmeaza, la termen, actiunea pe fond! si avem de azi cererea de suspendare (urmeaza pe pagina).
    Voi reveni cu niste propuneri, daca nu interesante, macar ... pentru informare.

    RăspundețiȘtergere
  29. @ ELENA
    Mai, sa spui ca/ti trimit melodii, sa citeasca nevastamea si sa vada ca lipseste muzica din casa e una si hai sa zic ca trece de la mine , dar sa vi sa spui la toti ca Micutzul e batran, asta e nasoala . Pe viitor o sa primesti si tu tot pe principiul contributivitatii.

    RăspundețiȘtergere
  30. @ ALL
    Mergeti pe partea dreapta aici si intrati pe blogul cu Partidul Contribuabililor Romani. Este interesant si intelegem si unele miscari.

    RăspundețiȘtergere
  31. Am "vizitat" blogul PCR... si m-am lamurit acum ce si cum...
    Cred ca situatia poate fi rezumata astfel: chelie avem, ca suntem pensionari, deci tichie ne mai lipseste!
    Eu, ca persoana fizica, zic pas la orice partid, nu contati pe mine!
    Dar de firme de lobby s-a auzit? (lobby se referă la influențarea legitimă a deciziilor politice, prin activități de comunicare profesionist realizate, care implică expertiză legislativă, tehnici discursive si abilități strategice).
    Cred ca este mai eficienta si mai discreta decat un partid...
    Cu stima!

    RăspundețiȘtergere
  32. @ cezar, @ micutzul, multumesc!
    @ Pavel M, ma dezamagesti! Iti spun tie, si multor altora: mai documentati-va, inainte de a da cu pietre! "Maine", se pare ca va fi prea tarziu! V.Burcu p.s.Citez : "Dar de firme de lobby s-a auzit?" (...)Inchipuieste-ti ca da! Dar ... timpul nu are rabdare prieteni, pentru a discuta discutii! Acum, trebuie SOLUTII. Punct. Solutii legale, democratice, rapide, dar si pe termen lung viabile! Altminteri, vai mama noastra! Ramanem cu vaicareala, sa carcotim ca babele in Mileniul III, pe net! Hasta la vista, baby! Am spus si eu, NU am dat cu parul!

    RăspundețiȘtergere
  33. Deh... cu dezamagirile astea...
    Hai s-o luam altfel: solutii rapide doriti? Partidul: strangere semnaturi + inregistrare + castigare alegeri (aud?..) + coalitie in parlament + propuneri legislative = rezolvare exclusa in mai putin de 2-3 ani a problemelor noastre! Seamana cu ritmul de realizare a autostrazilor din Romania.
    ADMIN, dragule, atentie la miraje: o audienta mare pe net nu este tot una cu angajarea neconditionata a maselor cu ideile expuse.
    Sec: am zis ca sunt neutru fata de idee si actiunea ce o presupune, nu am dat cu pietre si nici nu am injurat, mi-am argumentat pozitia si am aratat o alternativa viabila, tot fara sa dau cu parul, deci chestia cu "Hasta la vista, baby!" e putin cam hazardata, atat pentru mine cat si pentru cei trimisi la documentare.
    Salut! (pana imi trece)

    RăspundețiȘtergere
  34. @ Pavel M, imi cer scuze! Nu am vrut sa supar pe nimeni, absolut pe nimeni! In primul rand, o SUBLINIERE: eu insumi, sunt de mai multa vreme, alaturi probabil de multi altii, in cautarea "documentat/legala" a unor SOLUTII! Am intors "problemele" pe toate partile! Am "descoperit" si lucruri extrem de grave (ce ne privesc pe noi fostii militari), al caror "mesager" NU doresc a fi!

    Cea mai VIABILA SOLUTIE, desi pare usor UTOPICA, este doar aceasta: un NOU PARTID! Viitorul, va fi cel care se va PRONUNTA, va da verdictul! Mie, imi este foarte teama, ca vom "reincalzi" aceasta discutie, mult prea tarziu! Sa NU ne trezim intr-un HAOS inimaginabil la ora aceasta, in cate "planuri" poate fi!
    In rest, vaicareala, speculatiile de orice natura, nu ajuta! V.Burcu

    RăspundețiȘtergere
  35. OK, ADMIN, nu sunt probleme intre noi.
    Caldura mare si multi nervi, bataiala, asta e...
    Cu stima!
    p.s. Ma uit pe net la "istoria C.A.D.A. 1990" - este interesanta si pe langa subiect, nu-i asa...

    RăspundețiȘtergere
  36. @ all, tuturor celor care vor sa comenteze despre SOLUTIA - UN NOU PARTID -, va rog si propun sa nu o mai facem AICI!

    Vom fi luati curand ... la "ciocane", si pe buna dreptate! De aceea, am realizat un nou loc pentru DEZABATEREA acestei propuneri: http://partidulcontribuabililorromani.blogspot.com/ !

    Veniti pe noul blog, sa discutam punctual ... politic! Aici, sa ramanem in limitele ... SCMD - ului! V.Burcu
    p.s. Celor care nu vor tine seama de RUGAMINTEA MEA, si vor continua sa "comenteze politica aici", le voi raspunde la postari ... dincolo! "Aici", raman doar ... in limitele ... SCMD - ului! V.Burcu

    RăspundețiȘtergere
  37. Eu personal, voi sta deoparte de lumea politicienilor.Nu am incredere in parride, in nici unul Nu este partid, 'absolut nici unul ' IN CARE SA NU SE CUMPERE CU BANI GREI , LOCURILE ELIGIBILE LA ALEGERI . Deci coruptie cat cuprinde . Iar "sponsorizarile " se obtin la toate partidele- TOATE - pe promisiuni de contracte , si returnari inzecite . Atunci? Un nou partid? Poate , dar .. cine sa il infiinteze , cine sa il finanteze , cine sa ii faca propaganda ? Unde gasim 30 d eoameni curati inatacabili, nesantajabili , si incoruptibili ?
    Cei care au aceste calitati, stau departe de politica pentru ca nu vor sa se manjeasca . Cand ai intrat in politica , trebuie s afaci comprpmisuri. Trebuie sa iti aperi colegul de partid chiar daca a gresit , altfel esti blamat de ceilalti . Uitati-va aici , la noi . Cum spun ceva rau de Dogaru, -chira daca e just ceea ce spun - cum sar "colegii " si incep sa muste , fara a comenta daca am avut sau nu dreptate, demoland ideea de a te "lua " de domnul presedinte . Pai daca intr-un amarat de sindicat , apar astfel de reactii, ce sa mai spunem de un partid, unde nu e asa , se mai dau functii, ministere , pozitii de parlamentari, posturi afara , functii de directori, etc .Sa presupunem -prin absurd- ca SCMD va reusi sa formeze un partid nou(nu neaparat sa se transforme , ci oameni din SCMD sa formeze un partid nou ), ca sindicalistii vor intra in acest partid . Ce se va intampla mai departe ? Intr-o luna de zile se sparge si sindicatul si partidul, se vor manca intre ei , sau ne vom manca intre noi ca lupii . Vor aparea comentarii , articole cu absentele de la studiu din scoala militara , cu cate zile de scutire medicala a vut fiecare cu modul in care unul sau altul a trecut cutare curs, cutare examen , cum s-a incaltat cu bocancii invers la alarma si de cate ori a bagat arma in rastel fara sa o curete. Din cauza asta nu cred inca in partide si nici macar in unul nopu, acuma . Dar daca in fruntea noului partid, ar fi alesi cativa oameni in care sa am incredere , poate as face un pas . Din pacate , cum spuneam , oamenii onesti se tin departe de politica .

    RăspundețiȘtergere
  38. @scorpio, @scorpio ... nu vrei sa citesti ce am scris ... imediat deasupra ta! De ce vrei sa intram la ... ciocane? Fara POLITICA aici! Aici, sa ramana strict numai problemele SCMD -ului! Nu crezi/credeti ca e corect/ deontologic sa fie asa? Raspunsul la postarea ta ... "dincolo"! Valabil pentru @all care vor sa faca/facem si un pic de politica.

    RăspundețiȘtergere
  39. Sory. Nu am vazut. oricum nu e nimic rau sa vorbim despre orice aici . Asta nu inseamna ca am facut propaganda unui partid sau altuia, mi-am spus parerea despre partidele politice . atata tot . La modul general. Dar daca asta e rugamintea ta ca moderator, o respect .

    RăspundețiȘtergere
  40. @scorpio, personal mi-as fi DORIT din toata inima sa FIM CU TOTII pe un loc, sa discutam TOT CE NE FRAMANTA, dar CD SCMD are alt punct de vedere!

    Apoi ... cauta sa vezi ... cat de disipati/imprastiati putem fi, pe tot netul! Asta e ... o spun cu amaraciune, multa amaraciune!

    RăspundețiȘtergere
  41. În timp ce dumneavoastră spuneţi bancuri Băsescu & co dezbină şi stăpâneşte.De ce cre-deţi că pensionarilor magistraţi nu le mai recalculează pensiile ca nouă. Răspunsul nu poate fi decât unul singur, un aranjament pen-tru a controla procesele care vor ajunge în in-stanţă pe această temă.Numai noi, interniştii şi foştii funcţionari parlamentari am rămas cu "pensii nesimţite".

    RăspundețiȘtergere

Liber... la comentarii! Responsabilitatea continutului, revine fiecaruia.
Comentariile injurioase, obscene, atacurile suburbane la persoana, nu vor fi publicate! Nu doresc sa creez 'probleme'... unora sau altora! Admin!

Dialog între doi gemeni nenăscuţi

MOTTO-ul... unui grup de tineri... si frumosi!

Search mehedinti blog online:

Lista mea de bloguri