Fiind Blogul cu cea mai mare audienta in randul pensionarilor militari,
locul unde se spun lucrurilor pe nume, cu subiect si predicat,
unde STIRILE sunt atent verificate,
spatiu virtual garantat LIBER pentru COMENTARII,
cu regret iata, la inceput de an,
va prezint ... un nou scandal
marca CD al SCMD!
From: Marian Ilie
To: Cobuz Lenuta ; secretariatscmd@yahoo.com
Sent: Tuesday, January 04, 2011 1:17 PM
Stimata camarad Cobuz,
Asa cum am precizat, regret demisia domniei voastre. Am invatat prin scoli ca progresul este o consecinta a contradictiei, ceea ce ma face sa fiu convins ca fara discutii aprinse, chiar in contradictoriu, n-avem cum progresa. In cazul nostru, al SCMD, nu orice inaintare (avans in timp sau spatiu, de exemplu) poate insemna progresie. Noi avem nevoie de pasi concreti pe linia recastigarii drepturilor de care - datorita incapacitatii noastre de a actiona eficace - ne-a dezmostenit actuala guvernare. Cu regret am putut constata ca singurele demersuri credibile de pana acum au fost cele intreprinse de dumneavoastra. Cat priveste ectiunile in instanta, mi-em exprimat de cateva ori deschis rezervele, iar pana acum, in ciuda lipsei totale de rezultate palpabile, nu mi s-a dat de inteles ca s-ar fi preocupat cineva "acolo sus" si ar fi luat o cat de simpla masura.
Am concluzionat ca si dumneavoastra, ca si camarad Winzer, incomodati conducerea la varf a SCMD. Sunt convins ca motive serioase v-au determinat sa demisionati. Cred totodata ca aveti datoria morala sa ne explicati despre ce este vorba. Cel putin noi, ceilalti purtatori (si) de opinii contrare varfului, dorim sa cunoastem starea de lucruri, detaliile asteptate de la dumneavoastra fiind de natura a ne convinge daca avem sau nu dreptate in sustinerile noastre.
Prin urmare, va dresez rugamintea ca, in semn de pretuire a conceptelor de adevar si dreptate, sa ne explicati cauzele demisiei. Nu ascultati de "sfatuitorii de bine" care v-ar putea evoca pericolul destramarii SCMD; un astfel de epilog nedorit nu poate fi decat consecinta a abaterii de la scopul pentru care a fost creat (oficial) si s-a dezvoltat. Eu sunt convins ca, purtate in mod principial, discutiile in contradictoriu vor fortifica Sindicatul.
Se subantelege, rugamintea de a ni se da explicatii este adresata in egala masura si conducerii centrale a SCMD.
Apelez totodata la toti cei implicati sa cautam a nu amplifica in mod inutil evenimentele - care, totusi, tin de "bucataria" noastra interna. Cand totul va fi clar, atunci vom vedea ce este de facut.
Cu deosebit respect, tuturor,
Col(R) Marian Ilie
Vicepresedinte Filiala Ramnicu Sarat
From: mvoinescu
Date: 2011/1/4
Subject: Re:
To: Marian Ilie marian1950@gmail.com
Domnule MARIAN ILIE,
Pot sa trec peste prostia manifesta a domniei tale dar, tinand cont de cultura socialist-comunista de care dai dovada permanent, iti recomnd moderatie maxima in manifestarile proletcultiste cu care ne infestezi viata. La "elogiile" unor confrati am purces a citi cateva din "operele" domniei tale. Am tras o concluzie neplacuta cand am constatat ca ai valente anticrestine deosebite - blestem, "Cel Damnat pe cruce" si nu mai spun ca mi se face greata. Ar fi timpul sa iti dai seama ca ai talent de EPIGON. Ai fi castigat multi bani si nu ai mai avea nevoie de pensie "nesimtita" daca te faceai textier de "MANELE cu aroma din floarea de tei", deoarece au aceeasi structura de doi bani ca si cultura ta - ZERO. Sper sa nu te superi prea tare deoarece, asa cum ai fost "invatat prin scoli ca progresul este o consecinta a contradictiei", urmeaza o perioda de progres marxist - leninist super benefica. Orice raspuns din partea ta e rejectat de anti - SPAM - ul sistemului. Pentru mine nu mai existi.
Multe SUCCESURI tov. Marian Ilie
----- Original Message -----
"Marian Ilie" marian1950@gmail.com
To:
secretariatscmd@yahoo.com, "valeriu pricina"
Mai tineti minte ce spuneam nu demult? Ca voi umbla cu o pancarta de gat pe strazile Bucurestiului, pregatit sa fiu lapidat de civili...
Uitati, dara, cine ridica piatra, chiar inainte ca eu sa purced la actiunea de protest respectiva! Nu-l cunosc si vad ca nu vrea sa-l cunosc si ca nu asteapta raspuns de la mine. Daca il stiti, spuneti-i ca-l iubesc, asa cum ne-a invatat Christos. Cat despre cultura mea sau a lui, banuiesc ca este suficient sa luam nota de greata ce singur si-o proclama.
Insist un pic in a examina textul mesajului si recunosc stilul proletcultist al "marilor luptatori" anticomunisti din zilele noastre. Ma intreb: omul asta stie ce vrea? Omul asta exista cu adevarat?
Are el, personal, a-mi reprosa ceva anume mie? Ce treaba are el cu poeziile mele, cand mesajul meu ce pare a-l fi nemultumit este legat de pensiile noastre? Vrea sa ia apararea celor vizati de observatiile mele critice? Sa aduca argumente prin care sa demonstreze ca am gresit. Considera ca am faptuit ceva impotriva persoanei lui daca am cerut D-nei Cobuz si conducerii centrale sa ne dea explicatii in legatura cu demisia? Daca da, inseamna ca personajul se simte pur si simplu lezat de nevoia de clarificare invocata de mine - si nu numai de mine. Omul asta militeaza pentru ascunderea adevarului? Pai, in cazul asta, incotro vrea el sa mergem cu Sindicatul?
Nu cunosc persoana, dar recunosc tipul de om. Este cel care are alergie la elogiile aduse altora decat cei pentru care decreteaza el ca trebuie elogiati; de-asta s-a apucat sarmanul om sa-mi studieze poeziile si sa descopere, vai, "valentele anticrestine" ale limbii romane - pentru ca atat "blestem" cat si "damnat" sunt cuvinte ale limbii romane. Ca subsemnatul este traducator autorizat pentru patru limbi straine, ca foloseste in mod curent chiar mai multe, n-are importanta pentru acuzatorul nostru...altceva decat "confrate". Ca prefata volumului "frunzulit" de el chiar vorbeste despre nivelul meu de cultura, iarasi nu l-a interesat si nu-l intereseaza. Daca-l stiti, spuneti-i sa iasa la vedere - voi da in el cu paine...
Si reamintiti-i rugamintea mea: sa nu parasim acest camp al dezbaterii - reteaua noastra interna...
---------- Forwarded message ----------
Personal, regret!
In loc sa fie preocupati de problemele oamenilor,
macar in al 13-lea ceas,
constat doar tafnosenie si rautate!
Un nu stiu cine, avocat din oficiu al CD-SCMD,
executa in mod incalificabil, un VicePresedinte Fialala jud. a SCMD, un coleg, om de cultura, cu suficienta coloana verticala in a cere unele explicatii altminteri justificate! Raspunsul primit nu ma mira, recunosc marca! Pacat!
Admin, V.Burcu
Domnule Burcu!
RăspundețiȘtergereImi propusesem sa nu mai scriu pe acest Blog!
Nu pot sa nu dau o replica, insa, ipocriziei poleite in anticomunism.
Anonimul care isi permite sa-l atace josnic pe d-l Ilie Marin, nu pe probleme care intereseaza pensionarii militari ci... pe aspecte care tin de personalitatea stimabilului polemist, se vede clar ca s-a intelectualizat la scoala comunista, dupa limbaj chiar la scoala comunista de presa, tine sa dea o lectie de anticomunism si antiateism cu mijloace si metode care strabat din subconstientul sau educat in spirit totalitarist.
Ile Marin critica SCMD-ul pentru lipsa de transparenta iar fostul comunist, acum un ipocrit anticomunist,ii raspunde, "infestand proletcultist" virtualul:
-Tu vorbesti, ma...negrule!
Nu va mai mirati ca asemenea oameni v-au spus "ciocu` mic" pe site-urile SCMD!
@Plano10,
RăspundețiȘtergereMultumesc! Iata, tocmai de aceea nu trebuie sa pleci! Ramai si aici! Este o tribuna suficient de LARGA, chiar si pentru cei care ne mai injura cate un pic, chiar calomniaza din cand in .... gand! Admin
Stelian P.
RăspundețiȘtergerePensionarii militari si sindicatul…Suparati pe fiorosul dictator de la Cotroceni care a decis sa-i coboare din inaltele sfere ale „specialilor” in sferele de jos ale „tuturor”, doi colonei din elita de comanda a armatei au pus de un sindicat. Primul este dl. col. (rez.) dr. Dogaru Mircea. Principala sa legatura cu armata este in patul conjugal, dinsul fiind ginerele generalului-colonel Vasile Petrut, fostul comandant al trupelor de graniceri ale RSR (inaintasii mult mai saraci ai politistilor de frontiera de azi). Fiind in aceasta situatie de exceptie, armata romana a considerat ca nu mai este nevoie sa aibă tangente cu scoala militara asa ca domnul Dogaru a fost imbracat in uniforma urmind ca ulterior sa invete si cum se incheie nasturii de la veston. Calitatile sale deosebite de militar (cu gura) l-au propulsat din „exceptional” in „exceptional” pina la gradul de colonel si numai mizeria aia din 1989 l-a privat de steaua de general. Profitind de o lege bine ticluita a incasat o valiza cu bani si a iesit la pensie la o virsta cind alti barbati muncesc din greu pentru sume mult mai mici. Un doctor in stiinte se exprima pe masura asa ca redam doar citeva dintre perlele vocabularului domnului colonel: „fanfaroni manipulati, canalii santajabile, idioti, ordin imbecil, timpiti in masa, hai sictir ba !, hai sictir fa! ,minti slabe care pun botul, latratul cotarlelor, Jigodia cea mica….” ( Toate sunt extrase dintr-o scrisoare publicata in 22.11.2010) Intelectual la intelectual trage asa ca domnul colonel se lauda ca are deja in formatie aproape 10.000 de alti intelectuali......
Stelian P.
RăspundețiȘtergere....Mina dreapta a domnului Dogaru este tot un colonel fara scoala militara dar cu alte calitati importante: pupatul dosurilor prezidentiale. L-ati recunoscut, este inegalabilul Pricina, spaima emisiunilor TV si a comandantilor de unitati care nu mai stiau la ce mese imbelsugate sa-l invite ca sa-i adoarma vigilenta revolutionara. Frustrarea sa, care ii lasa si acum urme maro pe limba, ii permite azi sa se razbune. Cu toate ca este numai vice, adica ocupa locul 2 dupa fuhrer-ul militaro-sindical, exprimarile sale publice sunt intotdeauna „EU si Mircea” .
La 25 Oct. sindicatul a dat prima proba de virilitate. Reusind sa adune 1000 de supusi bine hraniti (din cei 20.000 promisi la TV) domnul Dogaru a organizat un dans razboinic la umbra portretului prezidential in flacari stirnind invidia justificata a colegilor din jungla ecuatoriala.
-Va urma !, tuna amenintator colonelul de carton si trebuie sa-l credem.
@Stelian P.
RăspundețiȘtergereMacar a mai lucrat undeva inainte de ,nu ca unii... ministri sau persoane dela Cultul Eroilor...
Asa era si cerea regimul, tinere Puiac! Aveau nevoie de origine sanatoasa! Iar in alta ordine de idei, cine nu lucra atunci, stii ca era pasibil de amenda si chiar de puscarie?!
RăspundețiȘtergereScuze ca mai sus l-am botezat pe dl Marian Ilie!
RăspundețiȘtergerePlano10 ... s-o gasi si pe la tine un miel de pasti! Sa nu uitati insa si de noi! Mama, mama ... ce foame o sa fie!
RăspundețiȘtergere@13.58 Ha !Acuma-i marfa ,poti fi ministru coborind direct din avionul care te aduce dela universitate !
RăspundețiȘtergerePrecis sunt tinar .Citi ani aveti ,mai ,,hodorogule''?
Stelian P.
RăspundețiȘtergere@Puiac
Sigur ca au lucrat, asta spun si eu. Problema este ce au lucrat. Daca tu consideri lucru sa pupi in fund, zi de zi, doi semi-analfabeti, sa indoctrinezi mii si mii de tineri in preaslavirea acelorasi semi-analfabeti, sa-i indoctrinezi pe graniceri ca cei care "fug" din tara sunt tradatori si pot fi impuscati fara mila sau batuti in toate felurile, sa-i lauzi pe militienii si securistii care chiar si in 1981 ucideau la ordin (vezi cazul Autobusul de la Timisoara), sa-i filmezi pe militari in timp ce laudau "minunatele" conditii in care traiau cerindu-le sa-si scoata manusile si caciula din cap (in dormitor) ca nu se cade sa vorbesti asa despre comandantul suprem.....atunci isi merita pensiile pentru lucrul depus iar acum merita pe deplin sa-i conduca pe militari spre noi si noi victorii.
Stelica ,n-ai treba pe-acasa ? Mergi in pace ,ca nu prea ma intereseaza ce debitezi.Dupa capul tau tara asta n-ar fi trebuit sa existe pina la aparitia lu' tatinetu Traian.Hai ,du-te la scara ta!
RăspundețiȘtergereStelian P.
RăspundețiȘtergere@Puiac
Am treaba, tocmai de acasa scriu. Daca nu te intereseaza ce debitez de ce citesti si mai faci si efortul sa ma pui la punct ? Hai, ignora-ma !
Cum dreak se intampla mereu, habar n-am! Cum apare un subiect de interes, care ar merita atentie, analize pertinente, luari de pozitie, cum apar si derapajele, atacuri la persoana! Stelian P., cred ca este de buna credinta! Cred ca incearca sa explice de unde izvoraste, care sut resorturile intime al structurilor psihologice ale unora! Pacat sa i se dea la cap! Mai ales gratuit, doar ca sa ne aflam in treaba! Nu cred ca ne mai facem bine vreodata! Ne-au invrajbit astia, cred ca si dincolo de moarte! Dar ... fara creierul nostru TERCI, nu ar putea ei sa faca ce le pofteste muschii!
RăspundețiȘtergereIzista o iesplicatie! Si explicatia este aceeasi cu raspunsul la intrebarea la care nu s-a inghesuit nimeni sa raspunda . De ce sunt mai multe semnaturi pe lista lui Tokes decat pe cea cu " salvati armata ? De ce La proiecte nu se inghesuie nimeni , dar cum injura cineva si da cu piatra apara amatori ?
RăspundețiȘtergereSimplu. PENTRU CA ASA SUNTEM NOI, NE E MAI USOR SA DARAMAM DECAT SA CONSTRUIM. E mult mai usor sa dai in cineva decat sa il ajuti. Ne repezim sa demolam pe cineva ( cu sau fara motiv ) dar daca e vorba sa ajutam pe cineva , mai intai cujetam si apoi(daca e cazul) poate punem si noi mana , dar mai bine sa stam deoparte sa ii indemnam pe altii, iar noi sa aplaudam . Ni se potriveste asa de bine aceasta haina incat nu o mai dam jos desi e roasa la coate si gat. Aria calomniei place cel mai bine romanilor. Stiti ce e culmea ? Ca ca subiectul acestui material este un atac la persoana , care nu are nici o legatura cu subiectul pe care il ridicase domnul Ilie Marian . Si toata lumea e de acord ca atacul este josnic, banuiesc si autorul, ii recunosc stilul, nu e usor de ghicit, Burcu a reusit si el sa il ghiceasca , poza cu tatatie fericit trimitand o scrisaore gen " Cum ai putut draga Mariane " spune totul.Poate ma insel, dar nu m-ar mira ca acel Voinescu sa fie un alt anonim din stele sau miile care imanzesc lumea virtuala. In fine , sa revenim la oile noastre. Spuneam ca toti sunt de acord ca atacul e miselesc , si nu se justifica .
Pe de alta parte , apare un comentariul al lui Stelian P care face cam acelasi lucru, lovind la persoana pe domnul Dogaru si Pricina , pentru ceea ce au facut acuma 20 de ani sau 30. Departe de a fi aparatorul sus amintitilor, nu pot sa nu remarc faptul ca si acesta e tot un atac la persoana . Domnule Stelian P , nu contest cele afirmate , v-am urmarit de cand ati intrat pe acest blog, v-am apreciat si va apreciez parerile, poate tot ceea ce ati spus este adevarat, nici eu nu sunt fan D-P dar pe mine nu ma intereseaza ceea ce au facut cei doi in copilaria lor mai mult sau mai putin zbuciumata, chiar daca , e adevarat , si anii de gradinita pot spune ceva despre caracterul unui om ,ci ceea ce au facut si fac acuma, ca Sefi ai SCMD. Aveti poate dreptate in ceea ce spuneti, dar hai sa ne limitam la activitatea lor in SCMD si daca aceasta este ireprosabila, in lipsa de alte subiecte, sa privim inapoi cu manie. Este intr-adevar jenant sa vina un politruc sa faca morala unui fost coleg - probabil- dar hai sa vorbim despre prezent, eu cred ca activitatea domnilor ca sefi ai SCMD este cea care trebuie sa ne ingrijoreze, nu pe cine au luat de nevasta . Eu zic de asemenea , sa aplicam proverbul “ ce tie nu-ti place, altuia nu-i face. Sper ca mica mea observatie sau rugamminte sa nu va indeparteze de pe acest blog si sa nu plecati, ca altii care daca sunt contrazisi, isi iau jucariile si pleaca. Activitatea sindicala a celor doi fosti colegi de serviciu este destul de bogata in aspecte negative ca sa mai fie nevoie de alte subiecte trecute.
Imi cer iertare daca am suparat pe cineva , dar acesta este punctual meu de vedere.
M. Margineanu "Gore din Chitila"
RăspundețiȘtergereinceputul e tare.... vine ca o manusa, ca o manusa zau.... pentru lumea unora.....
Scena CD-ului
Domnilor aceasta este o piesa de prost gust, se joaca pe scena noastra, timpul trece si noi vom ramane cu uitatul, nu exista semnul egal intre SCMD ca entitate si CD al SCMD.
Daca CD-ul nu incearca sa inteleaga ca marea de cotizanti l-am pus acolo si ea de fapt stabileste ce trebuie sa faca, sa plece sa ne lase naiba in pace. Ce naiba? avem un dusman comun, care tace si face, oare nu cumva un istoric si cu un ziarist nu pot avea capacitatile organizatorice , analitice si tactice cu care sa conduca in lupta si sa obtina si victoria?.. poate sunt buni de povesti, atunci sa le multumim pentru ce au facut pana acuma si pa,..... rezultatele vorbesc. Pana acuma a fost o comedie proasta, de acuma incolo sa vina militarii la pupitru ca incepe defapt lupta adevarata.
si Arena SCMD-ului
Unde suntem in arena, o parte ne-am adunat langa drum si ascultam povesti, ceva de genul vom face , vom drege, voi inscrieti-va si stati linistiti noi actionam pentru voi, (al dracului FNI), unii stau langa neveste si se uita la noi ( pe net sau la televizor), altii in izmene vin fuga, nu au vrut sa se inregimenteze de la inceput si acuma e vremea de lupta . Inamicul, insa, s-a organizat cat timp noi am ascultat povesti, ne-a analizat, a vazut ca suntem putini, ca suntem la sezatoare, si-a pregatit artileria, si a inceput sa traga, iar noi cu totii stam si ascultam in continuare povesti, depanam amintiri, si exersam intre noi subtilitatea unor cuvinte sinonime cu injuratura.
Pauza s-a terminat, incepe lupta, mai sunt cateva zile si majoritatea dintre noi vom fi loviti, pregatiti-va de actiune, si trimiteti naibi povestitorii si aplaudacii lor acasa ...
..DE la Neacsu vorbire, trebuie sa-ntelegem ca daca am votat contra popa -general Tokese este pentru ca -,,Vrem sa-l daramam"-saracul de el si nesimtitii de noi.Si daca nu am votat sa sara puradeii de la gradinita si clasele 1-2 primara ca sA SALVEZE ARMATA RO este musai ca nu ne place sa construim .bai sa fiu al dracului ca jeguri mai suntem-dupa logica lu nea Neacsu. Don"Neacsu sti ce n-ai observat matale? -poporul e mai subtil decat gandesti matale !asa ca lasa-ne cu logica asta schioapa si pastreza-ti Zmeurica de aur TNT_ATUL
RăspundețiȘtergereStelian P.
RăspundețiȘtergereD-le Neacsu,
Sunt perfect in acord cu dvs. ca nu nevasta este importanta aici dar nu pot sa nu constat ca nevasta l-a pus in pozitia asta de mare ofiter si apoi indirect de lider al militarilor (spun militari deoarece d-l Dogaru a afirmat la TV, referindu-se la cadrele active, "ne ocupam noi si de ei".) Cind un asemenea om cere desfiintarea CCR si a altor institutii importante ale statului, cind un asemenea om cere "Moarte FMI !" (ce urmeaza dupa asta, Moarte evreilor ?), cind urmeaza pas cu pas (chiar si in gestica) afirmatiile unui lider de partid, cind foloseste expresii care descalifica un militar (nu mai vorbesc de un dr. in stiinte),cind spune ca in 1989 "timisorenii ne-au eliberat de Romania", cind vad cu ce oameni s-a inconjurat.....nu pot sa ma intreb de unde are aceste influente ?
Pentru mine e o durere in plus deoarece stiu ca singur nu pot lupta cu sistemul dar nici nu accept (chiar cu riscul sa pierd ceva la pensie) sa fiu condus de asemenea oameni (eu nu doresc moartea nici unei institutii nici macar a unei persoane).
Mai fac o precizare: profitind de naivitatea multor oameni a afirmat de mai multe ori ca semnarea cererilor echivaleaza cu imposibilitatea de contestare. Nu este adevarat, iar posibilitatea de contestare este clar prevazuta in lege. Situatia este similara cu cei care refuza sa semneze un proces verbal pe motiv ca prin asta isi recunosc vinovatia. Fals, pur si simplu semneaza de luare la cunostinta.
Din pacate tocmai celor care nu semneaza si ajung in fata instantei (daca doresc) o sa li se spuna: Ati respectat legea ? Nu. Atunci ce contestati ? Legea 119/2010 este constitutionala, noua lege a pensiilor la fel, ce mai spera Dogaru ? Lupta pt anularea HG 735 care a fost emisa de guvern si pe care o poate retrage sau modifica oricind.
Stelian P.
RăspundețiȘtergereD-le Neacsu, va mai rapesc putin timp vi-a-vis de afirmatia dvs. de mai jos.
"....pe mine nu ma intereseaza ceea ce au facut cei doi in copilaria lor mai mult sau mai putin zbuciumata, chiar daca , e adevarat , si anii de gradinita pot spune ceva despre caracterul unui om ,ci ceea ce au facut si fac acuma, ca Sefi ai SCMD."
Textele mele mai hazlii tocmai asta incearca sa explice, de ce se intimpla multe lucruri negative in Romania ?
Haideti sa ne comparam cu situatia Germaniei de dupa razboi. Ati vazut in parlamentul german fosti ofiteri din Gestapo sau SS, ati vazut fosti laudatori de frunte ai lui Hitler pe post de senatori sau deputati, ati vazut un partid intitulat Germania Mare condus de un fost lingau de frunte al sitemului nazist, ati vazut un sindicat al pensionarilor militari condus de un fost propagandist nazist ?
Oare nu cumva si din cauza asta ne trateaza occidentalii ca niste ciumati ?
Pot eu sa ma intilnesc cu ofiterii germani cu care am studiat multe luni si sa le spun cine imi apara interesele ?
Plano10 spunea...
RăspundețiȘtergere@Nu se anuleaza, d-le anonim, pensia.Doar se recalculeaza, adica se transforma in puncte de pensie. Dupa recalculare poate sa scada ,poata sa creasca.
Legea 119 v-a adus un avantaj. V-a transformat pensia anticipata in pensie pentru limita de varsta si puteti sa si lucrati pana la adanci batranete. Cand impliniti varsta standard de pensionare puteti sa cereti si recalcularea pentru stagiile lucrate in civilie.
Sanatate sa fie!
5 ianuarie 2011, 16:29
Nu bag mana in foc: Vesti nu prea bune....
RăspundețiȘtergereAu fost expediate taloanele de pensie pe luna ianuarie!...
Toate pensiile militare au fost "recalculate" considerandu-se ca, de-a lungul anilor, militarii au avut un venit egal cu salariul mediu pe economie. Precizez ca NU s-a tinut cont de adeverintele depuse! O situatie mai trista este a celor care au avut si statut de civil... pentru acea perioada, a fost luat in calcul salariu minim pe economie.
Pe 7 ianuarie, mare sedinta, in care vor decide cum se va proceda in continuare:
-fie, se vor plati pensiile conform legii pentru "nesimtiti", tinand cont de adeverintele de venit depuse, plus diferenta pe ianuarie;
-fie, vor ramane in plata pensiile de pana acum (asa cum s-a procedat in 2001 si in cazul civililor a caror pensie era mai mare decat cea recalculata pe baza punctajului);
-fie, se va amana totul, pana instanta va da verdictul final in cazul proceselor de contestare, aflate pe rol.
Oricum ar fi, va doresc... SA SUPRAVIETUITI BINE!
Stelian P,
RăspundețiȘtergerePoate nevasta l-o fi propulsat pe domnul Dogaru, dar cum spuneam nu e treaba mea. In fruntea sindicatului insa s-a propulsat singur, si nu a binevoit sa ceara parerea CNR la Alba Iulia, asa cum era normal si cum scrie si in statut si in hotararea judecatoreasca de infiintare a sindicatului. Aici trebuie discutat si vazut ce e de facut. Putem afirma fara a gresi cu ceva ca la aceasta ora , conducerea SCMD nu este aleasa conform statutului si se afla intr-o situatie de semilegalitate. Documentele juridice spun ca ar fi trebuit ca la prima convocare a CNR sa se faca alegeri, dar domnii din conducere nu au binevoit sa includa acest aspect pe ordinea de zi , au facut o adunare doar pentru a marca momentul, fara nici un rezultat, tot ce ar fi dorit era sa dea girul unui ROF si a unei organigrame mari cat cea a ministerului Apararii, dar vazand ca lumea nu a fost de acord , au lasat-o moale si au trecut la masa. Acest lucru si altele ca acesta trebuie dezbatut.
Sunt de acord ca s-a indus gresit ideea ca cine semneaza o cerere inseamna ca isi refuza sau pierde dreptul de a mai da statul in judecata sau sansele de a castiga. Aici sa fost o " greseala " a conducerii SCMD, ca sa nu spun ca a fost un joc, pentru ca nu am inca acoperirea unei atare insinuari. Deci ma marginesc sa spun ca a fost o greseala.
TNT. nu e frumos ce faci, incerci sa denaturezi sensul cuvintelor mele . Eu dadusem exemplul cu Tokes pentru a arata ca asa sunt romanii, din doua proiecte, s-au inghesuit la cel in care se putea da cu piatra , nu la cel in care se putea pune o piatra la temelie. Mai trebuie acuma sa afirmi si ca il sustin pe pastorul tradator si ai facut o treaba mare, pentru clasa muncitoare. Ai mare grija, trotilat sau netrotilat, nu te juca cu focul.
Stelian P.
RăspundețiȘtergere@Anonim 18:41
Daca ar fi asa cum nu bagati mina in foc atunci asta ar insemna incalcarea grava a Legii 119/2010. Oare ce va face sa credeti ca cei de la MAI respecta legea iar cei de la MApN, nu ?
@Stelian P.: Tocmai de aceea aici se posteaza si ... ZVONURI care circula pe la unii cu TITLU de ADEVAR! Aici se posteaza pentru: a fi completate, indreptate sau combatute ca neadevarate, intoxicari etc. Logica domnei tale CONFIRMA. Este corect ce spuneti!
RăspundețiȘtergereStelian P.
RăspundețiȘtergereD-le Neacsu,
Eu nu cred ca a fost o greseala. In conducerea sindicatului au fost si sunt juristi cu experienta(doua doamne care au plecat, "ajutate putin" ar putea confirma acest lucru). Ori juristii nu si-au facut datoria, ceeace eu exclud, ori nu au fost ascultati. Faptul ca circuitul de raspuns este blocat imi aminteste de niste vremuri cind discutiile erau interzise. Exista 2 ziare ale liderului de partid copiat punct cu punct de Dogaru, doctor si el, unde exista aceeasi interdictie. Nu vi se pare ciudat ? Faptul ca liderul respectiv face apel la rezervisti sa se inscrie in sindicat nu vi se pare ciudat ? Ce partid face asta ? Faptul ca acum citeva zile un gl. dr.(altul) facea apel pe blogul sindicatului la infiintarea unui partid nu vi se pare ciudat ?
@NEACSU-admit ca ai ales un exemplu prost-POTI RECUNOASTE Pe de alta parte dumneata nu intelegi ca de fapt cei care au votat au reactionat corect:1. unde a trebuit sa dea cu piatra -au dat cu piatra .2 unde au considerat ca-i ceva Ridicol -au tratat ca atare .Ce-i mare filozofie si atat de greu de inteles?TNT_ATUL
RăspundețiȘtergereNerusinare parlamentara ! Daca stai ca vitelul in scaunul de parlamentar, esti facut din oficiu avocat definitiv!
RăspundețiȘtergeredecat ca sa ridici salariu + suma forfetara + chirie + decont masina, telefon, laptop...
3. dupa incheierea unui asemenea mandat glorios, devii avocat definitiv.
Oare chiar nu isi mai da nimeni seama in Justitia romana ca suntem imbecili definitiv si irevocabil avand in lege asemenea prevederi demne de lumea a IV-a ?
Pai haideti d-lor der[p]utati sa modificam si alte legi astfel incat la finalul unui mandat glorios de parlamentar cu prezenta la sedintele de plen de 0,0001%, baiatu'parfumatu' sau femeia fatala care au fost parlamentari sa capete tot asa din oficiu si urmatoarele titluri /recunoasteri :
- medic
- inginer
- arhitect
- academician
.......
Ce diferenta exista intre actualii der[p]utati care au votat o asemenea porcarie, si Elena Ceausescu , academician, doctor ingineri ? Nici una, ci doar faptul ca se aplica sintagma " Ti-ai dracu cu polimerii vostri!"
Ma intreb si eu ca naivu' : cum de consilierii Administratiei Prezidentiale nu au semnalat presedintelui Basescu faptul ca nu trebuie sa promulge legea cu o asemenea forma infantila de cumparare de influenta parlamentara ?
Uniunea Nationala a Barourilor din Romania a postat marti, 28 decembrie 2010, pe site Legea nr. 270 din 22 decembrie 2010 privind modificarea si completarea Legii nr. 51/1995 pentru organizarea si exercitarea profesiei de avocat, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 872 din 28 decembrie 2010.
“(7) Avocatul stagiar care a exercitat cel putin un mandat de parlamentar, primar, viceprimar, presedinte de consiliu judetean sau vicepresedinte de consiliu judetean dobândeste la cerere calitatea de avocat definitiv.”
Rusine sa le fie deopotriva der[p]utatilor care au votat asa ceva cat si celor din avocatura romaneasca care au fost de acord cu o asemenea porcarie. Rusine !
Iata ca in sfirsit puterea si opozitia s-au aliat ! Alianta PD-L, PSD, PNL, UDMR pentru distrugerea in contitunuare a sistemului judiciar roman.
RăspundețiȘtergereDeci un prapadit de viceprimar, etc, care a terminat o facultate particulara eventual la seral sau ff poate deveni azi AVOCAT DEFINITIV, iar miine PROCUROR SAU JUDECATOR: Pina unde o sa decada Romania ? Ce zice avocatul presedinte PSD Ponta ? Ce zice Doamna Mcovei – PD-L, si atiti corifei si doctori in stiinte juridece ? Ce zice Domnul Boc Dr. si Prof. in Drept ? Ce zice CSM ? Ce spun Doamnele latratoare la diferite posturi TV ?Dar noul Arhanghel al PNL – Crin Antonescu despre propii parlamentari ? Concluzie : Sunt toti niste nenorociti, toti o apa si un pamint !
... va reamintesc ca PDL a fost cel care a initiat acest proiect legislativ ... in rest numai bine si la multi ... Avocati!
RăspundețiȘtergereStelian P.
RăspundețiȘtergereNu inteleg la ce lider de partid te referi si si la ce ziare si unde se cerea rezervistilor sa se inscrie in SCMD ? Asta chiar nu stiu si as vrea s avad. Poate imi dai adresa. E cumva vorba de Felix ? Nu m-ar mira, este curtat intens de persoane anumiti doctori . In ceea ce priveste apelul domnului general de Brasov, nu ma mira . A mai cerut cineva acest lucru si apoi s-au jurat cu mana pe bibilica m ca nici usturoi nu au mancat nici gura nu le mirosea. Si mie mi-a spus cineva f apropiat unuia din cei doi ca cei doi au cautat sa infiinteze un partid . Iti dai seama , alte cotizatii, alte protocoale, alte cazane. Cand au vazut insa reactia multimii, s-au jurat pe barba ca nu este nimic adevarat. Juramintele inca exista pe blogul SCMD. Domnul Petrescu insa are alta parere. In fine , acuma vine domnul gheneral, cel care la Alba -Iulia spunea, citez " sunt mandru ca in fruntea sindicatului se afla domnul colonel Dogaru " intr-un discurs care imi amintea pana la lacrimi de angajamentele din BOB ale cum le spunea cineva, "proletcultistilor". Asa ca nu ma mira scoaterea pe tapet a subiectului, asa , pentru verificarea reactiei. Nu m-ar mira ca initiativa sa apartina de data asta altora, dar la alegeri, sa fie alesi " tovarasii " in conducere. Politichia cere finete. Numai ca nu prea cred eu ca marea masa a sindicalistilor va alerga sa se inscrie in noul partid " curat " si nevinovat, indiferent de argumentele ce vor aparea. Ori fara cotizanti, fara oameni cu care sa convinga " sponsorii " ca este puternic, noul partid nu are nici o sansa. Si sa nu uitam se zvoneste prin targ, ca Crinisorul tocmai si-a tras o intelegere cu Felox, asa ca .. se cam strica jucariile. Deci stati linistiti, nema partid.
Pe site-ul SCMD a apărut "GHID CU DEMERSURILE MEMBRILOR ŞI ACTIVITĂŢILE FILIALELOR SINDICATULUI CADRELOR MILITARE DISPONIBILIZATE PENTRU CONTESTAREA DECIZIILOR DE RECALCULARE A PENSIILOR"
RăspundețiȘtergereSituaţia CD o putem dezbate pe orice blog dar de rezolvat se va rezolva doar in interiorul sindicatului.
In afara obligativităţii ( nu tocmai ortodoxe) de a prezenta dovada plăţii cotizaţiei pe 2011 pentru a putea de beneficia de sprijin juridic din partea SCMD, metodă practicată şi de ANCMRR pe vremea când primea şi trimetea la CMJ cereri pentru eliberarea adeverinţelor de venit vreau să remarc un alt aspect. Dacă şi ANCMRR va adopta aceeaşi variantă cei care sunt membri ai ambelor organiziaţii cum vor acţiona?
@ADMIN, Neacsu, Plano10
RăspundețiȘtergereCred ca ar fi mai util sa postati pe blog ceea ce v-am dat pe mail. Si acre e si pe pagina SCMD>
@karadeniz ...
RăspundețiȘtergereSimplu: vor plati doua cotizatii si vor actiona cu mai multi bani, bani, bani ... Astia nu vor decat bani! In rest, stie PUTEREA cum sa rezolve! Vom trai si vom vedea! Retineti aceasta opinie!
@ELENA ...
RăspundețiȘtergereDaca vrei sa faci BINE oamenilor, il faci in mod altruist! Nu il faci solicitand BANI, pe care ulterior EVITI sa dai socoteala cum i-ai cheltuit! Am vazut GHIDUL, dar si OBLIGATIVITATEA de a PLATI COTIZATIA! Nu se merita!!! Nu trebuie sa fii doctor in drept sa faci o contestatie! Nici macar de avocat nu e nevoie! Iar cu alte sfaturi: pastrarea plicurilor, scrisul plicurilor ... valabil pentru copii de clasa a III-a, ori handicapati mintal! Admin, V.Burcu
Si inca ceva:
RăspundețiȘtergereVa PROMIT si tie ELENA si voua celor din CD al SCMD, ca prin intermediul acestui Blog, acestei COMUNITATI VIRTUALE, vom sprijini oamenii mai mult decat VOI si toti AVOCATII vostrii, fara a cere nimanui ... nici macar MULTUMESC! De bani ori alte foloase ... nici prin cap nu ne trece! Mai sunt si OAMENI printre ... "oameni"! Admin
@19.56
RăspundețiȘtergereE adevarat ? S-a publicat? PAI ,CUM VOM STI CIND AM CALCAT INTR-UN AVOCAT DE ASTA SAU IN...?
Se vede c-a venit un şef tare la Departamentul Juridic. Ce mai, procedură nu glumă (cam alambicată, dar mai bună decât nimic)...
RăspundețiȘtergereDeci, aşa cum era de aşteptat, acţiunile în instanţă le vom iniţia fiecare. Cât despre cotizaţie, aici mai este de comentat...Poate CD al SCMD "pune pe sticlă" şi concluziile auditului intern să vedem şi noi "cum s-au dus de-a dura" crăiţarii membrilor/membrelor!
.... acţiunile în instanţă le vom iniţia fiecare ...
RăspundețiȘtergereDar cu tabelele cum ramane? Cu alti BANI, care din START se spune ca vor fi ceruti ... la nesfarsire, cum o fi? Mai baieti .... vorba aceea: voi inca mai credeti in Mos Gerila ? Toata vara, ne-au intoxicat cu toate prostiile din lume! Acum ... sezonul de iarna!
Apropo de bani, de banii cheltuiti! E clar, cateva miliarde bune! Si ce daca? Puteti prezenta macar un OBIECTIV atins? V-ati strofocat de mama focului, ati asudat la greu, sau asa lasati fraierilor impresia artistiica (!!!) dar ... REZULTATELE ... care si unde sunt? Voi chiar ne credeti idioti ?? Ma rog, nu incerc sa va conving! Fiecare, dupa cat il duce capul!
RăspundețiȘtergere@Admin
RăspundețiȘtergereAm inteles aluzia. Daca si acum aveti aceeasi ostilitate fata de mine, sa fiti sanatos! Dupa ghidul respectiv, fiecare poate sa decida ce si cum va proceda. Avocatul cu ajutorul caruia s-a definitivat este unul de renume, SPECIALIST IN DREPTUL MUNCII SI SECURITATII SOCIALE, fost secretar juridic la Curtea de la Luxembourg. Iar suma pe care a propus-o este incredibil de mica (raporta la valoarea sa si la preturile altor cabinete de avocatura). Initial am crezut ca nu aud bine.
Dar, ce pot sa spun mai mult? Ma opresc aici. DEFINITIV.
E o greseala imensa daca a crezut cineva ca plecata din Sindicat (ca nu numai din Comitet, ci si din Sindicat am plecat), voi arunca cu noroi in ceea ce se face bine doar de dragul de a ... arunca cu noroi.
SI VA ROG SA NU MAI POSTATI NICIUN SUBIECT CARE SA MA AIBA PE MINE CA SUBIECT CENTRAL ... PENTRU DEZBATERE.
@PKM + Anonim
Nu cred ca se intelege asta din Ghid - ca va veti face fiecare actiunea in instanta. Cititi cu mai multa atentie.
Cat despre bani, la suma ceruta de avocat nu cred ca se va mai pune problema de a mai contribui cu ceva.
Fiecare dosar in parte are nevoie de ... tabel. Si tabelele sunt diferite, in functie de obiectul dosarului.
@ 21:12
RăspundețiȘtergere(2.2.) În al doilea caz, printr-o acţiune comună în cadrul SCMD, în care cheltuielile sunt suportate de organizaţie.
ELENA, este GRAV! Deosebit de GRAV!
RăspundețiȘtergereDaca pentru intocmirea acestui GHID ( nu am zis ca este prost facut, am reprosat doar ca este CONDITIONAT, ca vanzarile pe vremea lui Ceausescu - la o carte buna, trebuia sa platesc 3-4 proaste!), care altminteri putea fi intocmit si de un AVOCAT STAGIAR ISTET/mai studios si pragmatic, adica bun pe proceduri, a fost nevoie DE UN ASA MARE SPECIALIST - nu conteaza SUMA PLATITA - , stau si cuget:
---- din instanta in instanta, probabil si la CEDO, cu cine veti merge ??? De unde credeti ca veti avea atata banet ??? Admin!
P.S.: O rugaminte: nu mai fi tafnoasa! Nu mai fa pe suparata! Un comportament normal, te-ar prinde infinit mai bine! Acelasi!
Calm ,calm mama draga!Nu dati buzna ,ca e pentru toti.
RăspundețiȘtergereELENA, iar daca incerci sa DISCUTI cu mine, cum discutau altii cu tine/voi prn CD, atunci ... iar gresesti, la fel de GRAV! Pe mine nu ma impresioneaza batutul cu pumnii, in ... tastatura! Admin
RăspundețiȘtergereActiunile de genul asta in justitie se fac doar in nume personal,parca.Nu se pot face face altcumva. Poate unii cred ca este o actiune comuna.Comuna, dar in nume personal.
RăspundețiȘtergereBanui cine este avovatul. Cumva incepe cu litera G?
RăspundețiȘtergereFix, ca in Caragiale! Spune tu ELENA, de nu-i asa! Wow! Proaspata demisionara, din tot ce tine de CD si SCMD! Hmm .. cata vreme?? Pai ... nici ea nu stie! A clarifica o DEMISIE in fata celor multi, acum este data la intors! Adica ... NEVER, spune taranul!
RăspundețiȘtergereAvocatul? Pai e secret frate! Vrei sa-l afle dusmanii/vandutii? Sa ramana fara el? Iar de SUMA PLATITA ... stiu ei cat si cat! Cheltuieli ... la fel de ... si mai secrete! Nu auzi? Sa cazi pe jos! Adica ... la anul si la multi ani, cand se vor intreba iarasi uni, ori vor fredona voios: Banii mei, banii mei ...
RăspundețiȘtergere21:57
RăspundețiȘtergereDaca e cine banui, e un om de bun simt, asa pare cel putin, desi nu il cunosc personal, doar de pe net.
Iar comportamentul dumneavoastra domnilor, e acela a unor adolescenti care vor sa arate, fiecare cat de "tare" e. Cred ca cel mai bine ar fi sa punem "minte" de la 'minte" sa putem iesi din nebunia asta cu bine.Si ma indoiesc sa gasiti un avocat gratis.Putem gasi idei, pareri,gratuite, dar acestea trebuie puse cap la cap si dat o forma care sa fie de netagaduit.Este un haos legislativ atat de mare, incat nu este asa usor de gasit o solutie invingatoare.
@Anonim 22:25,
RăspundețiȘtergereAi dreptate! Dar ... m-am prins intr-un joc aiurea de postari, tocmai ENERVAT ca ELENA imi dadea cu tafnosenie LECTII, cu ce ar trebui sau nu postat! Deci ... hai sa lasam atitudinea aceasta de punere la colt a unora sau altora! Corect, nu ne face cinste! Admin
, Am citit, am postat la mine pe blog(Elena , imi pare rau, am facut-o inainte de a citi meajul tau de aici) Sunt de acord si cu toate comentariile pe marginea lui . Adica este un efort, asta trebuie recunoscut, este ceva mai bine decat nimic , si asta este un pas inainte , dar sunt de acord si cu PKM care spune ca e un pic alambicat,dar nu-i bai, suntem specialisti in alambice nu, sunt de acord si cu Burcu, in sensul ca nu era nevoie de un specialist de la Bruxelle pentru asta ,era suficent sa ne suflecam mintile si sa gandim. De specialisti vom avea nevoie la stabilierea justificarii pe care vom porni actiunile, la intocmirea motivatiilor si sustinerea cauzelor. Trei lucruri imi sunt neclare in acest moment:
RăspundețiȘtergere1. Elena si-a dat demisia si din CD si din sindicat ? De ce si din sindicat ? Definitiv ? Eu credeam ca ..... in fine . Si pleaca fara sa spuna ce ce ? Atunci chiar a plecat degeaba. Oamenii raman in ceata , se vor face presupuneri, se vor spune vrute si nevrute. In felul acesta nu protejeaza sindicatul ci doar pe cei din cauza carora pleaca . In felul acesta , va putea lasa oamenii sa creada orice , inclusiv despre ea si nu cred ca va fi in avantajul nimanui. O plecare la asa nivel fara explicatii fara a se spune adevarul, nu mai este o iesire onorabila. Parerea mea .
2. ce ne facem cu masurile urgente ? Oricat am incerca sa interpretam, nu lasa loc de intors. Fiecare filiala TREBUIE ( termenul ” VOR CONTACTA CATE DOI AVOCATI,” este imperativ, fara echivoc, nu da loc la interpretari sau la alte optiuni ) sa contacteze doi avocati pe plan local . DE CE ? SCMD NU MAI LUPTA LA NIVEL CENTRAL ? Pai atunci de ce mai avem ditamai consiliul juridic si casele de avocatura , daca fiecare filiala TREBUIE sa contacteze cate doi avocati si sa inceapa demersurile pe plan local ? Ce rost mai au avocatii SCMD, doar sa se faca ca ne conduc actiunile ? Alooooooo, pe cine prostiti? Ce facem ? Si atunci tabelele, cele 5 cu semnaturile olografe , pentru ce le-am trimis, pentru partidul propus de domnului general?Nu erau pentru procesele noastre ? Pai daca ne procopsim fiecare filiala cu cate doi avocati, de ce am trimis listele la bucuresti si ne-am le-am pastrat aici , le faceam pe numele sefilor de filiala si ne reprezentau ei cu cei doi avocati ? Cine ne explica ?
3. Daca avem cuibul de avocati stransi in jurul domnului Abraham, precum oamenii lui Galibardi, poate sa-mi spuna cineva din ce pricina o mai tinem coliba sau casa de avocatura Barla ? Asa in amintirea zapezilor de alta data ?
4. Din ce vom plati atata amar de avocati la fiecare filiala cate doi ? Intentioneaza domnul Dogaru sa instituie noi biruri ? De unde, ca ne-a jupuit Boc de tot ca ca pe miei.
Doamna Elena, puteti sa raspundeti la intrebari ? Ca prieten, ca de la demisonar la demisionar. De la dumneavaostra accept un punct de vedere sincer si direct, ca de la CD stiu a ce sa ma astept
@22.25
RăspundețiȘtergereO sa punem "minte" de la 'minte",vom gasi si avocati(bine ca nu s-au copt cei de mandat,mandaterii),dar cu bine greu de crezut ca sacapam.
Merine ....
RăspundețiȘtergereCum fac nana ,sa tremit mesajul tau la toti de prin tara? Da bine le mai zisasi frate! Astia se omorara toata ziua, iar tu ........ pac-pac! Bravo! Mai vino nana, pe la noi!
Am primit de la domnul Ilie Marian o informatie de interes pentru toti cei ce vor depune contesatii la CMZ-uri in baza adeverintelor . Studiati Ordonanta 33 din 30.01.2002, in special articolele 1, 5 si 7 , care fac referire la CE TREBUIE SA CONTINA O ADEVERINTA si cine o elibereaza. Contestatiile pe care le veti trimite , trebuie sa faca referire si la acest lucru. De asemenea sunt puncte ce ar trebui trecute si in capele de acuzare in instanta .
RăspundețiȘtergere"Art. 1. - Autorităţile publice centrale şi locale eliberează certificate şi adeverinţe numai în cazurile în care situaţiile sau datele a căror confirmare se cere rezultă din documentele deţinute de acestea.
Art. 5. - Certificatele şi adeverinţele eliberate vor conţine, în mod obligatoriu, pe lângă situaţiile sau datele a căror confirmare sau atestare se solicită, şi menţionarea documentului din care rezultă acestea.
Art. 7. - Nerespectarea prevederilor prezentei ordonanţe de către persoanele abilitate să semneze certificate sau adeverinţe atrage răspunderea disciplinară, contravenţională, materială, civilă sau penală, după caz, conform dispoziţiilor legale în vigoare."
Ei , ce spunerti dragi confrati ? Nu credeti ca asta ar trebui sa fie munca avocatilor nostri, si nu aceea de a ne cere sa ne angajam cate doi avocati ? NU EI AR TREBUI SA CAUTE SI SA SCOATA LA IVEALA ACESTE ARTICOLASE CARE SA NE AJUTE SA DAM PESTE BOT DOMNULUI BOC ? DE CE II PLATIM, SA NE INVETE SA NE LUAM ALTI AVOCATI ?
.Art 4. - (1) ....
RăspundețiȘtergere(2) Certificatele si adeverintele eliberate sunt semnate de catre conducatorul autoritatii publice centrale sau locale sau de catre imputernicitii acestuia, dupa care se va aplica stampila institutiei.
Corect spus şi binevenite informaţiile din postarea dumneavoastră domnule col.Neacşu. Sunt "chichiţe avocăţeşti" care trebuie luate în considerare.
RăspundețiȘtergereFăcând o analiză sumară în acest moment este clar că toate cheltuielile de judecată "la nivel local" vor fi suportate de către...(şi vă las pe domniile voastre să completaţi punctele de suspensie cu ce adjective/epitete doriţi). În situaţia ca atare nu mai înţeleg rolul CD. Ah, poate ulterior, prin "grija+mila" cotizanţilor la Curtea de Apel, dacă va fi cazul. Oricum trebuie să recunoaştem că înafară de înfiinţarea unor filiale şi "cheltuirea fondurilor publice", CD n-a prea dat în brânci în anul care a trecut.
Apropos, este careva documentat privind existenţa unor sindicate ale foştilor militari din alte state? Şi dacă există, CD "a luat contact" cu acestea? A semnat vreun protocol de colaborare/susţinere?
P.S. pt. Doamna Elena:
Doamna Elena şi Napoleon Bonaparte a fost un geniu militar dar a fost învins la Waterloo practic de un necunoscut-ducele de Wellington, pierderea bătăliei şi a imperiului datorându-se în mare parte încrederii prea mari acordate de împărat mareşalilor săi.
Ca simplu membru ANCMRR (de fapt ca un simplu pensionar militar care citeste legea ) voi proceda aproape la fel cum scrie in algoritmul frumos redactat pe saitul SCMD...
RăspundețiȘtergereLegea sindicatelor
RăspundețiȘtergereArt. 2. - (1) Persoanele încadrate în muncã si functionarii publici au dreptul sã constituie organizatii sindicale si sã adere la acestea. Persoanele care exercitã potrivit legii o meserie sau o profesiune în mod independent, membrii cooperatori, agricultorii, precum si persoanele în curs de calificare au dreptul, fãrã nici o îngrãdire sau autorizare prealabilã, sã adere la o organizatie sindicalã.
P.S.Nu prea vad categoria pensionarilor militari(fosti)ce cauta in sindicat...
@Armaşul:
RăspundețiȘtergereAveţi dreptate. Şi eu studiind prevederile legii sus-menţionate mi-am pus problema compatibilităţii noţiunii de Sindicat cu cea de militar. Poate ar fi fost mai nimerită o denumire gen Asociaţie, ONG etc. Cred însă că la baza alegerii formei de asociere şi a denumirii acesteia, un rol preponderent l-a avut ordonanţa lui Bouc din 2009 privind interzicerea cumulului pensiei cu salariul, situaţie în care se regăseau şi se regăsesc mulţi dintre noi.
@PKM, @Armasul,
RăspundețiȘtergereSindicat al "pensionarilor militari", NU exista nicaieri in lume! SCMD este o gaselnita in afara LEGII, obtinuta asa cum s-a si recunoscut prin graiul FCMD, cu mari cheltuieli. Motiv cunoscut si suficient, de a nu fi luat in seama de autoritatile competente! Mai mult, vor apare si surprize extrem de neplacute, durere mare, cand se va pune problema ... REPREZENTATIVITATII sale! Dar acest concept, cei cu el si la ce serveste, trebuie mai intai buchisit bine, pentru a fi inteles usor! Cred ca si aici, omul cu GHIDURILE, le va fi de folos! Doar pentru lamuriri si explicatii, caci in rest ... Dumnezeu cu mila! REPREZENTATIVITATEA nu se poate obtine asa, ... la una mica! E ceva mai ... grele!
Stelian P.
RăspundețiȘtergereD-le Neacsu,
Am ezitat mult sa va raspund covins fiind ca glumiti. O fac totusi mai mult pentru cei care chiar nu stiu raspunsul. Va dau un citat din ziarele lui Vadim si va asigur ca nu este singurul:
„Recomandăm tuturor rezerviştilor, indiferent de arma din care provin, să nu se lase influenţaţi de diversiunile acestor nenorociţi şi să se alăture demersurilor iniţiate de Sindicatul Cadrelor Militare în Rezervă şi Retragere, care luptă pentru apărarea drepturilor legale ale militarilor. Nu daţi curs diversiunilor puse la cale de cîţiva acoliţi ai acestui regim criminal, infiltraţi în asociaţiile rezerviştilor!”
15.09.2010 Tricolorul, autor necunoscut
@PKM- oho ho domnilor si de cand va spune unul care se numeste Cezar. dati filele la intors cu 6-7 luni si veti gasi dovezi ale incompatibilitatii notiunii de sindicat si ..altele legate de aceasta gaselnita.atunci nimeni nu avea urechi si ochi..
RăspundețiȘtergereStelian P ,
RăspundețiȘtergereNu domnule, nu glumea,. chiar nu vazuse, acest comunicat, daca articlul nu are autor, e clar cine este. Multumesc , asta imi lamureste si " incercarea " de a discredita SCMD .
pe vremea cand SCMD incerca sa puna la cale " antrenamentul din 25 Octombrie", domnul dogaru tot flutura o hartie in mana , pe care insa nu a aratat-o nimanui, spunad ca " forte oculte " au incercat prin ziarul Romania Mare sa loveasca in SCMD transmitand acolo un apel " ca din partea " SCMD care instaiga lumea la revolta . Cum in insa dansul are prieteni peste tot, oameni fideli cauzei noastre au vazut incercarea, l-au informat si astfel s-a stopat diversiunea . Acuma sunt convins ca cel care a fost responsabil cu acel apel este si autorul acestui apel. Ce ma mir insa este de ce domnul Dogaru prin relatiile dansului nu doreste sa afle cine este autorul si de ce nu il demasca . Este foarte simplu sa ceri marelui Tribun sa iti spuna cine trimite articole in numele SCMD, mai ales ca se aseamana foarte mult si multi le confunda mesajele asemanandu-se uneori, amandoi fiind manati numai de ganduri bune .
Pt.unii anonimi:
RăspundețiȘtergereÎn final, adevărata problemă a acestei forme de organizare nu o constituie denumirea (Sindicat, Asociatie, sau ce mama naibii o fi), ci acţiunile pe care le desfăşoară aceasta în sprijinul membrilor, precum şi rezultatele obţinute. Aici este de fapt "marea durere", nu denumirea formei asociative în sine....În rest se poate face într-adevăr o adevărată filozofie pe marginea cuvântului "Sindicat".
Cu stimă tuturor.
Da, D&Vadim au multe caracteristici comune, chiar seamana putin, ca "tusea si cu junghiul".
RăspundețiȘtergereDaca urmaresti discursurile lui vadim si ale lui dogaru nu e nici o deosebire . cuvantul paranoia iti sare in ochi
RăspundețiȘtergere@PKM, te citez:
RăspundețiȘtergere"În final, adevărata problemă a acestei forme de organizare nu o constituie denumirea (Sindicat, Asociatie, sau ce mama naibii o fi),..." . Te inseli! Juridic, are FFF mare IMPORTANTA! Tocmai in ce subliniezi TU: "actiunile"!
Stiu pe unu' care a inregistrat P.D.L.-ul ca s.r.l.,iar acum se pare ca a facut acelasi lucru cu ,,partidul'' lui DD .Omul ,avocat de renume(a infiintat cel de-al doilea barou in RO.)ARE SI DOCTORAT OBTINUT INSTRAINATATE(in... Moldova)! Ne intreseaza?!
RăspundețiȘtergereSa trecem la chestiune. Cine are o ideie sclipitoare despre ce ar trebui sa faca cei care nu au cerut adeverine si nici recalcularea...aleia ...ce ne-or mai da astia ?
@PU_IAK- citeste L-119 si vei vedea ca totul e clar. ba da negru mai esti!!
RăspundețiȘtergere@Puiak,
RăspundețiȘtergereLa intrebarea ta: Cine are o ideie sclipitoare despre ce ar trebui sa faca cei care nu au cerut adeverine si nici recalcularea...aleia ...? - iti raspund eu.
Noua, guvernatilor, oamenilor de rand, nu ne ramane decat una si aceeasi solutie: sa respectam LEGEA! Doar GUVERNANTII sunt deasupra LEGII, doar ei pot sa faca ce vor muschii lor! Deci, pentru a putea ACTIONA in continuare conform intereselor tale si in baza Legii, va trebui OBLIGATORIU sa soliciti acele blestemate ADEVERINTE! Fara ele, recalcularea pensiei se face AUTOMAT, in baza Legii! Nu stiu daca o asemenea REZOLVARE te-ar avantaja! In opinia mea, desi nu cunosc cazul tau concret, NU cred!
@12.28
RăspundețiȘtergereInvidios ?
@Admin
RăspundețiȘtergereOriginea marcii ,,Puiak'' este cunoscuta de foarte putini.Este o intimplare ?
Sunt deci blocat cu fata la saltea.Nu ,nu ma avantajeaza recalcularea dupa mediu ,pentru ca am fost ,,in prima linie'' 25 de ani.Si as fi vrut ,daca tara nu-i in prag de razboi ,sa fiu lasat sa-mi vad de oase in liniste.NICI MACAR SA NU MA ROAGE SA CER SAMI MAREASCA ...aia...ce ne-or mai da astia. Auzi ,lege unica !
Din păcate Puiac, în acest moment am ajuns la "negativul" vorbelor lui Tudor Vladimirescu din 1821: "Ţara este norodul şi nu tagma jefuitorilor"! Ţi se pare cunoscută situaţia? Păcat, mare păcat de cei care au slujit din suflet, necondiţionat această "ţară"...noţiune care în opinia actualilor şi foştilor guvernanţi a devenit desuetă. Practic, România nu mai este un STAT în adevăratul sens al cuvântului, ci o adunătură tribală formată din clanuri politice şi mafiote care se luptă între ele pentru un hoit, asemenea unor vulturi.
RăspundețiȘtergereDin 1990 şi până în prezent, toţi, fără excepţie au furat şi au dărâmat, din prostie sau din interes tot ceea ce mai era funcţional-începând de la Iliescu şi terminând cu Băsescu (parcă este un blestem al românilor să aibă la conducere numai de "escu"). Dacă am anliza retrospectiv perioada de după 89 şi până azi am constata că nici unul dintre marile/micile partide nu a avut o strategie social economică care să ducă la prosperitatea acestei naţii, iar dacă nu ai economie practic nu ai nimic! Mă gândeam mai demult la declaraţiile generalului Chelaru (şi ale altora), care spuneau că ar fi fost bine ca în această situaţie de criză, în loc de a scădea veniturile populaţiei, Statul să se împrumute de la aceştia pe termen mediu eliberând "obligaţiuni". Stau însă şi mă întreb: " dar oare valoric, Statul mai are cu ce acoperi aceste acţiuni din moment ce nu mai are nimic"? Sunt foarte multe probleme şi toate-mai puţin una care ţine de educaţie-sunt legate de economie.
Păcat de valorile umane/profesionale din Armată, precum şi din celelalte componente ale Sistemului Naţional de Apărare care "se pierd". Dar oare interesează pe cineva acest lucru, mai ales atunci când beţivul naţiunii (care văd că se pricepe la toate ca Ceuşescu)spune că este mai bine să fii tinichigiu sau ospătar (ca nevastă-sa) decât pilot, medic, inginer sau profesor?
Cu stima tuturor
@PKM
RăspundețiȘtergereImportant este sa fii cineva ,nu ceva.Daca te pricepi cu adevarat la ceva nu este important ,important este sa fii cunoscut ca ,,cineva''.EBA , SIDA , ,,blonda dela PDL'' ,omul care a calculat viteza pumnului ,...
Şi ca să revin la ceva ce am uitat să menţionez în comentariul anterior (poate fi o "chestie" banală, dar nu cred că-i aşa):
RăspundețiȘtergereAseară (mai precis azi noapte, în jurul orei 2) îmi aruncam din când în când ochii pe o emisiune prezentată pe unul dintre canalele Discovery. Era vorba de un concurs (unii dintre domniile voastre cred c-aţi mai văzut emisiuni din această serie)între 2 echipe de "meseriaşi", care din fiare vechi trebuiau să construiască un "tun de stingere a incendiilor", utilizabil pe aeroporturi. În fine, trecând peste amănunte, la un moment dat, pentru a vedea o asemenea "sculă" existentă în dotarea pompierilor,realizatorul emisiunii a fost invitat de către pompieri la o demonstraţie/simulare "pe viu". Ştiţi ce afirmaţie au făcut englezii (demo-ul era făcut în Anglia)? Că pompierii se antrenează pentru o situaţie ca atare chiar dacă aceasta ar putea să nu se producă niciodată, fiind plătiţi în consecinţă. Şi acum dragii mei colegi faceţi o comparaţie între aprecierile aduse de către "engleji" acestei categorii profesionale şi modul cum sunt trataţi ai noştri!