Google Translate

sâmbătă, 23 iulie 2011

Tokes Laszlo, Vicepresedintele Parlamentului European a declarat ca maghiarilor din Transilvania li se cuvine autonomia ... in toate felurile. Chiar asa? Cui servesc alegatiile acestui individ?


Vicepresedintele Parlamentului European, europarlamentarul Laszlo Tokes, a declarat in cadrul lucrarilor Universitatii de Vara de la Baile Tusnad ca maghiarilor din Transilvania li se cuvine autonomia:
"Este o cerere minimala. Pentru teritoriul pierdut vrem drepturi. Cerem autonomia in toate felurile",
 a declarat Laszlo Tokes. Politicianul maghiar a lansat si un atac virulent la adresa UDMR, catalogandu-l drept un partid cu o politica totalitara.


Laszlo Tokes despre unificarea natiunii maghiare:

Szemjen Zsolt a vorbit in deschiderea Balvanyos-ului de identitatea ardeleana. Unii spun ca nici nu exista o identitate ardeleana, daramite una a Tinutului Secuiesc. Dar noi ne-am nascut cu aceste identitati.

• Eu am sa vorbesc despre lupta pentru libertate, despre unificarea natiunii, vindecarea neamului, despre contopirea celor trei intr-un singur ideal.

• In 2007, la alegerile europarlamentare, am avut sloganul "Unire cu Ardealul". In 2009, sloganul a fost "Uniune a maghiarimii in Europa Unita". La 90 de ani de la Trianon sloganul a fost "Vindecarea Trianonului".

• In 16 iunie 1989 s-a spus pentru prima data ca trupele de ocupatie rusesti sa plece acasa.

• Politica de unificare a neamului maghiar a inceput inca din primul mandat al primului-ministru (din Ungaria - n.r.). Ii multumim primului-ministru pentru ca a fost acela care a inceput procesul de vindecare al ranilor Trianonului. In loc de autocompatimire, vaicareli, a ales drumul spre vindecare, spre unificare, spre dezvoltare.

• In 2010 am fost martorii unei schimbari majore in Ungaria, a unei schimbari care merge spre unificarea maghiarimii. Adoptarea dublei cetatenii este una din solutiile pentru unificarea natiunii maghiare. Legea de unificare a natiei maghiare a deschis drumul spre indreptarea traumelor Trianonului. A fost adoptata o nou strategie.

• Schimbarea a inceput in urma cu doua decenii. Atunci au picat Ceausescu si Kadar. A picat Zidul Berlinulul. A picat URSS-ul. E mult timp daca ne uitam la tinerii democrati de atunci, acum cu parul grizonat. Doua decenii au trecut si intre razboaiele mondiale.

• Este un timp indelugat, dar este si putin daca ne gandim la cat de putine am realizat, mai ales daca punem in balanta realizarile predecesorilor nostri precum Horthy Miklos, Bethlen Gábor. Unde suntem noi fata de realizarile lor? Suntem tot in fata unei perioade post Trianon, post comunism. Daca ma gandesc la Romania, suntem doar in faza de postsecurista.

• Asta ne ingreuneaza situatia si obligatiile pe care le avem fata de cei 1,5 milioane de maghiari care, de fapt, sunt 2 milioane. Sa nu ne permitem sa fim mici, fratii mei. Din 1910 nu a existat un recensamant cinstit. Nu a fost bine sa fii maghiar.

• In loc de revolutie am fost obligati sa acceptam un puci, in loc de o schimbare de regim s-a produs doar un transfer de putere. In loc de o europenizare adevarata avem un euroconformism de fatada. In loc de crestere avem coruptie postcomunista.


Laszlo Tokes despre o posibila catastrofa demografica a maghiarimii:

• In aceste doua decenii nu am avut curajul sa ne uitam cu atentie la comunism, sa aratam adevarul despre comunism. Nu avem nici autonomie, nici universitate maghiara finantata de stat. Ci, doar prin sacrificii, am reusit sa facem universitatile private din Partium si Sapientia, cu sprijinul primului guvern Orban.

• Ne paste o catastrofa demografica umana. Fata de recensamantul din Slovacia s-a spus ca diminuarea numarului de maghiari este atat de mare incat poate fi comparat cu pierderile inregistrate in cazul unui razboi. Potrivit datelor, populatia maghiara din bazinul Carptic ar fi scazut cu 1 milion de persoane in 30 de ani. Acesta pierdere este comparabila cu pierderile umane suferite in al doilea razboi mondial.

• Fostul ministru al internelor spune ca in Ungaria traiesc un milion de familii cu un singur copil si sunt un milion de familii cu un singur parinte. Populatia noastra scade, ca si la Trianon. In decembrie 2004 am avut un nou Trianon propriu.

• Si in situatii ca cea de mai sus fortele de stanga din Ungaria lucreaza impotriva tarii. Nu de mult, Mesterhazi si Ponta au semnat o scrisoare comuna, cred ca la Bruxelles. In Romania, nationalistii si nationalistii comunisti ataca primarii maghiari. Iar Martin Schultz trimite ajutoare unor astfel de forte care dispretuiesc maghiarii si ajuta la perpetuarea spiritului anti-maghiar. Nu vreau sa mai vorbessc despre incidentele in care maghiarii au fost batuti.


Despre autonomie si despre UDMR:

• In Slovacia au reusit sa realizeze reforma administrativa si fara discutii. Acum asteptam ca asta sa se intample si la noi. Locul gol de langa mine inseamna ca in aceasta problema nu ne targuim.

• De ani de zile se deruleaza cazul Cathedral Plaza. In final instanta cea mai inalta s-a pronutat pe acest caz. Am o veste rea pentru Cluj, unde langa biserica ungureasca vor sa construisca o contructie asemanatoare. Vor sa distruga acest monument.

• Asa cum Marko Hunor … Aaaa! Kelemen Hunor a semnat avizul si pentru Rosia Montana. Astfel ca o piedica in calea poluarii din Ardeal a fost inlaturata prin semnatura lui Kelemen. Si colegul sau Borbely va fi obligat sa semneze avizul de mediu care va face posibila implementarea acestui proiect daunator pentru mediu. Despre acest proiect PE s-a pronuntat, mai exact, s-au interzis exploatarile cu cianura. Le cer celor din Ungaria sa se impotriveasca pentru ca raurile curg inspre ei si pericolul este si pentru ei.

• Ce va fi cu atonomia Tinutului Secuiesc daca nu suntem in stare sa ne salvam bisericile si mormitele? Ce va fi daca nu putem impune autonomia bisericii si a mormitelor? Ce va fi cu autonomia Tinutului Secuiesc, Patriumului si a Ardealului?

• Vedem ca la masa discutiilor partenerii nostri romani nici nu vor sa auda de o autonomie administrativa a Ardealului. Inseamna ca nici nu doresc sa auda de autonomia Tinutului Secuiesc.


Laszlo Tokes si respingerea infiintarii PPMT:

• In aceste conditii neprielnice se naste Partidul Popular Maghiar din Transilvania. Am o stire senzationala din Jurnalul National, care a publicat motivarea Tribunalului in care se mentioneaza ca PPMT nu poate fi aprobat pentru ca nu isi propune promovarea intereselor nationale, ci a unei comunitati.

• In ungureste, interesele maghiarilor din Ardeal nu au ce cauta in interesele nationale romanesti. Sa fim romani si numai asa pot fi de interes national si interesele comunitatii noastre. Decizia Tribunalului este discriminatorie, antidemocratica si absurda. Asta este problema, ca suntem maghiari? Asta e greseala noastra, ca suntem maghiari? In opinia lor trebuie sa ne predam maghiarimea si sa ne lasam neamul.

• Convergenta cu decizia Tribunalului este si doctrina totalitara a Uniunii, a UDMR, care spune ca suntem cei care dezbina comunitatea si asa aducem atingere intereselor nationale.

• Fata de cele de mai sus, noi vrem sa cerem de la partea romana, daca tot a putut fi partener strategic al Ungariei si daca Basescu sustine ca este polticianul care s-a apropiat cel mai mult de maghiarime, atunci le cerem romanilor sa discutam ca de la natie la natie. Nu de la majoritate la minoritate. Avem nevoie de cooperare intre neamul romanesc si cel maghiar.


Tokes si autonomia maghiarilor si un atac dur la adresa UDMR:

• Raportul Tismaneanu a condamnat crimele comunismului. Atunci, cerem autoritatilor sa ne fie reparate traumele Trianonului si cele post-comuniste.

• Daca am pierdut teritoriu atunci, in schimb, cerem drepturi. Este o cerere minimala. Pentru teritoriul pierdut vrem drepturi. Cerem autonomia in toate felurile. Cerem autonomia Ardealului, a Tinutul Secuiesc si a regiunii Partium.

• Unificarea maghiarimii din afara granitelor se face in pasi mari.

• Dupa '89, schimbarea de regim nu s-a realizat in totalitate. Politica minoritatilor nu s-a schimbat pe deplin. In politica minoritatilor s-a produs o schimbare in '96. Atunci UDMR si puterea au facut un pact din care a iesit doctrina care spune ca unei minoritati ii sta bine la conducere. In schimb, UDMR a primit bani de buzunar, un pic de statut, scaune, finantare pentru clientela. Sunt 3000 de functionari udemeristi care datoreaza partidului bunastarea.

• Au rupt in doua maghiarimea. Pe maghiarii buni pentru romani i-au separat de cei pe care ii numesc iredentisti, separatisti. Tot ce am spus mai sus se refera la nomenclatura udemerista.


• Am fost intrebat daca infiintarea PPMT nu va diviza comunitatea. Si vreau sa va spun asa: e o mare problema daca Uniunea se ciocneste de democratie. UDMR doreste sa ne impuna o uniune totalitara. Din '96 au impus aceasta politica. Acum UDMR colaboreaza si se intelege mai bine cu partidele romanesti decat cu propriii lor frati de sange. Asta este de necrezut. Nu stau de vorba cu noi, dar vorbesc cu partidele romanesti.

• Marko Bela condamna infiintarea PPMT cu ajutorul Ungariei. El spune ca Ungaria vrea prin sprijinirea sa ca PPMT sa dezbine politica maghiara din Transilvania.

• O alta politica a UDMR este aceea de neamestec. Asa spune si UDMR: sa nu se implice Ungaria in treburile din Romania. Asa a spus si Ceausescu. Si noi ne vom baga nasul in politica maghiara. Vom avea drept de vot si il vom schimba pe Orban daca nu se poarta bine. Frati maghiari, implicati-va in politica de aici si noi ne vom implica in cea din Ungaria.

• Se stie ca UDMR a lucrat din greu la impiedicarea infiintarii Partidului Popular al Maghiarilor din Transilvania. Mai exact, l-au mandatat pe avocatul Draghici membru al unei asociatii de veterani luptatori impotriva comunistilor. Draghici si UDMR au conlucrat.
• Nici nu au dreptul sa spuna ca semnaturile de pe listele de sustinere sunt falsificate. Exista autoritati abilitate sa constate si sa analizeze asta. Adica autoritatile romane nu au constat ca semnaturile sunt falsificate, dar partidul fratilor nostri de sange spune ca am incalcat legea. Asta e parerea mea despre povestea inscrierii partidului.

• Toate fortele maghiare participa in Consiliul Autonomiei din Transilvania, mai putin UDMR.

• Nu am invatat sa tragem caruta in aceeasi directie pentru viata maghiarului. Sper ca in doi ani sa avem o uniune a maghiarimii in Uniunea Europeana.
Sursa text: Tokes Laszlo: Pentru teritoriul pierdut vrem drepturi. Cerem autonomia Ardealului, a Tinutului Secuiesc si a regiunii Partium


S-a intamplat AZI, in Romania!
La Baile Tusnad, un oras în judetul Harghita, Transilvania, România.
Autoritatile nu au nimic a spune? Dar a face?
U.E. accepta samanta de scandal? Cine culege furtuna?
Oare, intreaga Romanie e plecata, a luat concediu?
Azi chiar nimeni nu vede, nu aude, nu intelege?
Maine, poate fi prea tarziu!
Admin

64 de comentarii:

  1. Poza astuia am mai vazut-o.Si nu era in cimitir !
    ION...

    RăspundețiȘtergere
  2. Pretinul PDL-istilor arza-i-ar focu sa-i arza de tilhari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adica sa anteleg,ca cel ce se afla pe aceste meleaguri de o mie de ani este talhar,iara cel uzurpator de nici o suta de ani e miel de blandsi corect?Halal obtuzitate si marlanie fara margini.

      Ștergere
  3. Grav este ca reactia AUTORITATILOR STATULUI ROMAN, atat cat a mai ramas din el, intarzie!
    Cred ca ne revine noua, tuturor celorlalti, sa luam ATITUDINE. Sa spunem STOP acum, pana nu este prea tarziu! Acum, poate inca mai avem timp, sa OPRIM in fasa o imensa NENOROCIRE.
    O noua TRAGEDIE, cu consecinte incalculabile.

    RăspundețiȘtergere
  4. Care autoritati ? Seful CSAT,ori papagalul dela Externe ?Ca parlamentarii ,,in in vacanta''.
    Ion...

    RăspundețiȘtergere
  5. Care autoritati ? Seful CSAT,ori papagalul dela Externe ?Ca parlamentarii ,,este in vacanta''.
    Ion...

    RăspundețiȘtergere
  6. Autoritatile nu sunt in vacanta! Sunt la guvernare impreuna cu cei care cer autonomia!
    Cat va mai fi NATO nu trebuie sa ne ingrijoram in fata ungurasilor.
    Dupa NATO va fi o problema!
    Atunci ardelenii vor cere- Treceti batalioane romane Carpatii!

    RăspundețiȘtergere
  7. Oficialiai Ungariei revizioniste si tradatori de neam ai Romaniei indraznesc sa vina pe teritoriul tarii noastre si sa faca declaratii antinationale, anticonstitutionale, indraznind sa se amestece in probleme de politica interna ale unei tari independente care nu se afla nici sub protectorat si nici sub jugul ungar. Doar PDL se afla sub cizma UDMR-ista si ma intreb pana cand . Oficialitatile romane vor spune cel mult ca nu e nici o problema, nu exista nici un pericol, declaratiile celor doi care ar fi trebuit sa fi fost deja arestati pentru insigare la destramarea unitatii statale a Romaniei, nu reprezinta un pericol pentru Romania asa cum nu au reprezentat nici furtul focoaselor si nici al documentelelor de la Pitesti. Asa parsiv si diabolic cum este Basescu, nu va da satisfactie maghiarilor pe acest aspect, de asta sunt sigur, are el multe defecte , dar se foloseste doar de UDMR, nu ii iubeste. Chiar si diversiunea cu Tokes este facuta tot pentru a slabi unitatea maghiarilor. Nu e prost matrozul. Imi e teama insa de discutiile USL -UDMR si de eventualele intelegeri care ar putea avea loc in disperarea USL de a darama mai repede guvernul Boc si de a avea o sustinere mai puternica in parlamentul viitor. Imi e teama , pentru ca chiar daca nici PSD-istii nu iubesc UDMR-ul, nici PSD si nici PNL nu au un lider de calibrul lui Basescu nici ca forta , nici ca tupeu si nici ca viclenie. Imi e teama, pentru ca UDMR-ul are politicieni abili si consecventi care daca vor cadea la intelegere cu USL vor sti ce si cum sa ceara si sa obtina si vor merge pana acolo incat vor santaja si vor sparge USL -ul care nu va putea rezista asa cum a rezistat Basescu la santajele UDMR-iste. De aceea urmaresc cu infrigurare discutiile UDMR - USL. Baseascu ii lasa sa vorbeasca. Imi e teama ca USL ii va lasa si sa faca , nu numai sa vorbeasca.UDMR dacă va ieşi din înţelegerea cu Băsescu va ieşi numai pe motivul regionalizării şi pentru acelaşi motiv va intra în discuţii şi negocieri cu USL , iar dacă va trece în tabăra uslaşilor înseamnă că aceştia le-au oferit mai mult decât Băsescu. Sa nu uitam ca USL inca nu si-a exprimat o pozitie transanta fata de regionalizare si pretentiile UDMR-iste pe acest subiect. Oare de ce ?

    RăspundețiȘtergere
  8. Va multumesc pentru comentarii!
    Ma uit si apreciez inclusiv pe cei care ne citesc! Avem VIZITATORI deosebiti, interesati de ce discutam noi pe aici, dar nu se cade sa-i divulg! Pacat ca multi, foarte multi COLEGI se ocupa de altceva, au alte prioritati!

    RăspundețiȘtergere
  9. He,he, he Admin...mai întâi munca şi pe-ormă distracţia! Da poate greşesc io, mai ştii? Chefuiesc băieţii ca după revizuire...
    Revizoru

    RăspundețiȘtergere
  10. Ahaaa,de aici vine ...revizionismul.Simteam eu ca asta-i vinovat !
    Ion...

    RăspundețiȘtergere
  11. Mai, mai, iar dormiti? Atunci pe lumea aialalta ce-o sa mai faceti? Scoal Cezare si fa un planton frumosule!
    OSU

    RăspundețiȘtergere
  12. @Plano10 23 iulie 2011, 23:33 :
    Ce treaba are NATO cu chestia asta ?
    S-a auzit ceva de NATO in Spaniolezia , Francezia , Anglezia , Italianezia (ca toate aceste tari au ceva cetateni care doresc autonomii) . S-a auzit ceva de NATO in 'buna intelegere' dintre grecotei si turcaleti ?
    Lasati-o dracului de speranta in NATO !
    Scopul principal (si unic) al 'lui NATO' ala , este cucerirea Rusiei ... pentru restul problemelor adresati-va lui dumnezeu , nu lui 'NATO' ...
    Ca sa nu mai spunem ca 'NATO' asta este : Americania , Anglezia , Francezia ... si aduceti-va aminte cit de mult i-au ajutat ei pe romani , hai sa zicem , in preajma , in timpul si dupa cel de-al doile razboi mondial ...

    Cit despre 'romanii' care vor cere "treceti batalioane Carpatii" ... sint prea multi pe acolo ("romanasi de vita veche") care abia asteapta sa fie eliberati de sub jugul "miticilor" din "regat" ...

    RăspundețiȘtergere
  13. Pe cine nu lasi sa moara, nu te lasa sa traiesti.Ce fel de popa o fi ? Tuns?!
    Ion...

    RăspundețiȘtergere
  14. NU SE POATE !!
    ,,Cuvintul'' de verificare a fost TOKES !REPEDE,REPEDE CU TAMIIE !!
    Ion...

    RăspundețiȘtergere
  15. "Premierul ungar Orban Viktor: „O să vină momentul în care guvernul de la Budapesta să se pronunţe apropo de reorganizarea teritorial-administrativă din România”"
    sursa: http://www.gandul.info/

    RăspundețiȘtergere
  16. ,, Doi secui in tren:
    Unul propune celuilalt sa intre in fiecare compartiment sa vada cine nu stie ungureste.
    Intra in primul compartiment, pasageri joaca carti.
    - Ce jucati aici intraba unul dintre secui ?
    - Septica americana adica ‘Amerikai hetest’, raspunde un calator.
    - Acestia stiu ungureste zice secuiul catre colegul sau, hai sa mergem mai departe.
    Intra in al doilea compartiment unde calatorii toti joaca carti.
    - Ce jucati aici ?
    - Saizeci si sase, adica ‘Hatvanhat’.
    - Si acestia stiu ungureste, hai sa mergem mai departe.
    La fel si in compartimentul urmator.
    - Ce jucati aici ?
    - Popa prostul adica ‘Tokes Laszlo’.''
    Ion...

    RăspundețiȘtergere
  17. Ne lamentam degeaba! Doar NOI suntem de vina!
    Cine a acceptat ca o uniune pe criterii etnice sa candideze ,sa intre in parlament si sa faca jumatate din guvern? Cine a acceptat rasturnarea vointei electoratului si formarea unui guvern din petice?!
    USL-nu are nevoie de udmr la guvernare.Cel putin dupa sondaje,dar mai stii ce face maria sa alegatorul?!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate pe o parte.Ansa daca dupa evenimentele dela Tg.Mures,udmr-ul nu era cooptat la guvernare,poate romania aluneca spre solutia Kosovo,cu toate urmarile ce decurgeau de aici.

      Ștergere
  18. DJ-ul se lamenteaza.Noi dam un semn ca trebuie o solutie.
    Ion...

    RăspundețiȘtergere
  19. @mos alecu
    Doar nu-ti inchipui ca, atat timp cat e nato, dau ungurii buzna, cu armata, in Transilvania.
    Daca sunt romanasi care s-au saturat de mitici, eu zic sa-i lasam sa incerce vreo 10 ani de autonomie sau stapanire ungureasca.
    Daca le-o fi mai bine asa?

    RăspundețiȘtergere
  20. Mă terminaţ cu prostiile! Are dreptate Cezăruş în ceea ce-a zis mai sus (mi-e greu să-i dau dreptate da asta e...).

    RăspundețiȘtergere
  21. Lasati ciorovaiala pe miine.Azi propun un pic de moderatie,ca va stiu pe amindoi tari ,,in clont'',dar pe argumente.
    Cum ar fi un partid al unitatii romano-maghiare(PURM) ?
    Ion...

    RăspundețiȘtergere
  22. Romani, treziti-va!
    Politica strutului este vai mama noastra!
    Complicitatea tuturor politicienilor la promovarea si sustinerea cererilor aberante ale unor lideri unguri, a fost si este criminala!
    Minimalizarea celor intamplate, sunt premise ale nenorocirilor si consecintelor ce vor urma!
    Sa dea Dumnezeu, sa nu am dreptate!

    RăspundețiȘtergere
  23. @Plano10 24 iulie 2011, 12:54 :
    Nici grecoteii si nici turcaletii nu credeau ... sau , mai bine zis , si-au bagat p... in nato si si-au vazut de treaba ... Iar NATO n-a vazut , n-a auzit si nic in c... nu l-a durut ...

    Cit despre cei care 's-au saturat' ... asa zic si ei :"sa-i lasam in pace" ... Dar parca se zicea ca vor fi strigate de 'treceti batalioane ..' !?!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anainte sa lansati strigatul de lupta"Treceti batalioane Carpatii",sa nu uitati cui va adresati.Celor multi si prosti,care pupa moaste de anapoiat ce este mental,a celor multi care se omoara pentru un blid de fasole cu carnat ori de cate ori se iveste ocazia unui chilipir,care se omoara la propriu cand aude de o promotie la o tipsie la mall,s.a.m.d.Ah,si cel mai important lucru era sa uit.Vedeti si voi an ce ritm galopant parasesc romanasii corabia ce tinde sa se scufunde,cu milioanele pe meleaguri mai ansorite.Parlamentul roman ancepe sa se duca naibii cu "politicieni" gen Gigi Becali,un mascarici pe cat de incult pe atat de periculos.Schalom.

      Ștergere
  24. NATO ???
    O aberatie, o cheltuiala enorma in plus, impozite cat cuprinde! O structura care nu ne incalzeste cu nimic! Vom trai si vom vedea!

    RăspundețiȘtergere
  25. Poate sa spuna cineva, cu argumente de bun simt, ce am cautat noi in Jugoslavia? Dar in Irak, Afganistan? Ce a castigat poporul roman???

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Romanul, an toata istoria lui,a fost si a ramas oportunist precum hiena.Din marele prieten al sarbilor,a devenit subit dusmanul lor.Oportunismul urmareste toata istoria acestui neam.Trebuia un regizor mincinos,falsificator de istorie,partas la o sumedenie de denaturari istorice,care an loc sa cerceteze arhiva nationala a celei mai obiective surse despre adevaratele momente ale istoriei Transilvaniei,precum cel al Austriei,mostenitorul arhivei alatur de Vatican si maghiar,an cardasie cu un semianalfabet cum a fost Ceausescu,care a fost proslavit de antreaga "natiune"romana timp de DOUAZECISICINCI de ani,i.-a uns la suflet cu povesti dragi lor.Dupa ce,la andemnul unui neulender roman,toata industria tarii a fost pus la pamant si s-a deschis portile larg an fata noilor stapani, punctul 1 din constitutie a cazut,care stipuleaza pe langa altele suveranitatea,independenta bla,bla,bla.Care independenta si suveranitate este nula,caci an cazul an care nu gasesc rezolvare an tara la o problema si apelez la arbitraj strain,acesta conteaza.

      Ștergere
  26. Mos Alecu sa treaca Cezar Carpatii, ca lui HUOOOPREA i-a reviyuit-o pe (+)!

    RăspundețiȘtergere
  27. Anonimi,anonimi,dar identificati-va cu o litere,doua,o cifra,un numar,o nota muzicala,o masura.Asa va pot urmari evolutia diurna si pot afla cum va afecteaza...umezeala.
    Ion...

    RăspundețiȘtergere
  28. Realizati unde duc razboaiele?
    Cursa aberanta a cheltuielilor militare?
    Sunteti la curent cu ce se intampla AZI in USA?
    Asta vreti fratilor? Tichie de margaritar pentru cheliosi? Sa ajungem val-vartej in incapacitate de plati? Sa sustinem mereu interesele altora?

    RăspundețiȘtergere
  29. Daca asculti intregul discurs al premierului ungar de la Tusnad, te ingrozesti. Daca apoi mai ai rabdare si pentru Tokes, te deprimi total. Declaratiile lor sunt cel mai bun exemplu pentru a intelege cum iau nastere conflictele din viitor.
    http://www.ziare.com/laszlo-tokes/stiri-laszlo-tokes/iertare-nem-tudom-hungarian-1109690

    RăspundețiȘtergere
  30. Daca nu va puneti ,,ecusoanele'' ma supar,imi iau nisipul,galetusa si lopatica si plec acasa !
    Ion...

    RăspundețiȘtergere
  31. IOANE ....
    De la ce serviciu ... divin ... esti????
    Aici noi discutam idei, opinii!
    Care este problema ta??? Ce te aia ... grija de identitate??? Vrei si CNP-ul???

    RăspundețiȘtergere
  32. Niste FANFARONI care umbla si ei dupa voturi! Nici dracul nu-i baga in seama!
    Problema-i ce face Pdl cu aliatul sau udmr!
    Ps. Fara voi nu fac un pas peste ..Carpati!

    RăspundețiȘtergere
  33. Oho, numai moshi pe aici: Mosh Alecu, Mosh Ion Roata, Mosh Cezar. Mai lipseste Moshe Dayan. Daca nu avem batrini sa-i cumparamiar, iar daca-i avem
    sa-inmultim!
    TM-10-CZR
    Multzumit Mosh Ioane?

    RăspundețiȘtergere
  34. IOANE- incet ma ca sperii porumbeii(tu ai ecuson NU??)

    RăspundețiȘtergere
  35. PS. Eu sunt ala care nu trece Carpatii- Scuze! Czar

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Atunci tu ori esti ungur,ori esti un roman scarbit de neamul lui.

      Ștergere
  36. Anonim 24 iulie 2011, 18:51 ;
    Ce ziceti de o alta varianta :
    -Americania incepe un alt razboi , se implica mai puternic in mentinerea 'calde' a razboaielor in curs ... ca urmare , isi relanseaza puternic industria direct/indirect a armamentelor ... si iese din incapacitate de ...

    RăspundețiȘtergere
  37. @TM-10-CZR
    Multumit !
    i-0N...

    RăspundețiȘtergere
  38. @ALL
    Din surse sigure,in august,la Boboc ,se vor revedea cei care acum 40 de ani erau ,,Promotia de aur'' !
    Dati de stire in ,,ostire'' !!!
    Puiac

    RăspundețiȘtergere
  39. OTV, acum!
    Celebra emisiune de DEZVALUIRI, in reluare!

    RăspundețiȘtergere
  40. Deşteptarea măi adormiţilor, deşteptarea din somnul cel de moarte!!!
    Deşteptu

    RăspundețiȘtergere
  41. Mai usor cu harmalaia,ca unii au lucrat de noapte.
    Sleeputza

    RăspundețiȘtergere
  42. @Desteptu
    Caaaaaaaaalm, ne-am desteptat! Ca am avut si noi week-end cu aniversari ... in famelie!

    Pe langa multe celelalte "bube" pe care le aveam, din cand in cand se acutizeaza si asta care doare tare de tot.
    Imi aduc aminte ca in anii 90, intr-o situatie similara, indiferent de apartenenta politica - taranisti, liberali, fsn-isti etc. - reactia era la unison, extrem de dura. Acum reactiile capilor partidelor / uniunilor, dar si ale altor "oameni de vaza" din tara sunt extrem de anemice. Or fi in vacanta! Sau, si mai rau, nu le mai pasa!

    RăspundețiȘtergere
  43. Elena
    Consumu de alcool dăunează grav sănătăţii-la fel ca şi consumu de tabacioc şi tilifoanele mobile! Uite vez ce-a păţit Nea Cîşu din cauza tilifonului? A rămas aşa aplecat pe-o parte.
    TabaCioclu

    RăspundețiȘtergere
  44. Cititi articolul lui Neacsu, Perspective. Cu sau fara telefon, omul asta are cam mareu dreptate. Imi e teama ca are si de data asta.

    RăspundețiȘtergere
  45. @TabaCioclu
    1. Nu consum alcool absolut deloc.
    2. Am fost mare fumatoare (vreo 18 ani), dar m-am lasat BRUSC. Chestia cu lasatul treptat mi se pare o tampenie si, oricum, nu mi-a iesit. E ca in dragoste - BRUSC, ca doare mai putin!
    3. Am indeplinit calitatea de gazda, asadar, oricum nu as fi consumat alcool.
    4. In perioada asta "imi conturez" contestatia la decizia de revizuire pe baza OUG 1/2011 si in mod CATEGORIC NU CONSUM ALCOOL.

    @Anonim
    Aveti dreptate. Neacsu este un foarte bun/fin analist, in permanenta bine documentat si, ceea ce imi place foarte mult, vine cu argumente pertinente pentru fiecare fraza pe care o spune/scrie.

    RăspundețiȘtergere
  46. Elena, toate geniile erau "iubitoare" ale licorilor bahice, fara exceptii...nu mai zic de fumat. Gr. Alexandrecu parca avea o poezie-citez din memo..."iar cine nu fumeaza nu este om deplin".
    TabaCioclu

    RăspundețiȘtergere
  47. ,, Despre "planta veninoasa"tutun, Macedonski scrie: "In norii ei albastri se afla cu uitarea/ Un fel de noua viata, un fel de cantec lin,/ Ciudata ei aroma imbata cugetarea,/ Iar cine nu fumeaza nu este om deplin"(Tutunul, 1884). ''
    i-ON...

    RăspundețiȘtergere
  48. I-ON merci pentru corectura! Da tre sa ma-ntzelegetz ca cind scriu aceste rinduri sunt shi eu un pic de geniu (prin licoarea pe care o sssorhbesc). Ce buna eeee...
    TabaCioclu

    RăspundețiȘtergere
  49. Sa-ti fie de bine.Pur si simplu am cautat ca sa vad ce scrie in continuare.Si am crezut ca fac o fapta buna.
    i-ON...

    RăspundețiȘtergere
  50. Bai ce se mai lauda NeaCisu singur.De fapt spune doar prostii!!
    @ Elena -Cine se scuza se ACUZA!
    TabaCioclu

    RăspundețiȘtergere
  51. @TabaCioclu
    Chiar daca nu fumezi, ,,sorbitul'' afecteaza !Meri si dormi.
    i-ON...

    RăspundețiȘtergere
  52. Bei hamstere de la 14:00 vezi ca te acuz de plagiat! Alegetz alt nume ca altfel te caut...
    TabaCioclu

    RăspundețiȘtergere
  53. Ziua bună fraţilor (şi mai ales vericului meu Cezar şi anonimului de orele 14-ce). Nu l-aţi văzut cumva pe văru, că fusei pe la el pe blog şi nu-i nici o mişcăciune, ba mai mult miroase a mortăciune...

    RăspundețiȘtergere
  54. Pai nu-i asa Cezare? Ca doar sunteti un pic de neamuri sa-nteleg...Oricum sunteti frumusei amondoi, ba cred ca incornoratu are si gust bun.
    Apropos Cezare, sa nu uit; multe salutari de la Dobritzoiu care ti-a transmis sa mai lasi putzin tzoiu.
    TabaCioclu

    RăspundețiȘtergere
  55. "Pentru înaltă trădare de ţară, tătarul nebun ar merita spînzurat în piaţa publică În timpul unei beţii porceşti, cu palinkă, Traian Băsescu i-a promis lui Viktor Orban că le va face un culoar bozgorilor, pînă la Arad, pentru unificarea cu Ungaria!!!"

    dr.Corneliu Vadim Tudor
    25.07.2011

    RăspundețiȘtergere
  56. @ TabaCioclu
    25 iulie 2011, 16:38
    Si eu il salut cu respect! Te rog sa-l intrebi,totusi ce aveau in plan cu MIG-ul ,,deturnat " de pe platoul colegiului?!!
    PS. Berbecul asta-i neam cu magarul Trainica!!

    RăspundețiȘtergere
  57. Apropo de magariile celor de la PUTERE, ale celor care NUMARA VOTURILE: pentru a scoate PRM de pe esicherul politicii dambovitene, au IMPARTIT voturile catre UDMR! Asa si numai asa se explica (daca veti citi listele finale de la alegeri) cum in zeci de localitati care nu au nici macar UN maghiar/ungur pe acolo, au insa ZECI-SUTE-chiar MII de VOTURI! Acum intelegeti de unde ne vine nenorocirea? Cine a urcat scroafa'n copac? Si inca nu e totul!

    RăspundețiȘtergere

Liber... la comentarii! Responsabilitatea continutului, revine fiecaruia.
Comentariile injurioase, obscene, atacurile suburbane la persoana, nu vor fi publicate! Nu doresc sa creez 'probleme'... unora sau altora! Admin!

Dialog între doi gemeni nenăscuţi

MOTTO-ul... unui grup de tineri... si frumosi!

Search mehedinti blog online:

Lista mea de bloguri